Zajrzyj do manualna, powinnaś coś znaleźć.
Dlaczego szukasz informacji o regulacji poziomu paliwa w gaźniku, czy wycieka paliwo z gaźnika, zalewa silnik itp.. Zazwyczaj w tego typu skuterach reguluje się wolne obroty i skład mieszanki paliwo-powietrze. Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy, czy dysze są drożne i kanaliki oraz filtr paliwa. Pływak jest z tworzywa, więc niewiele można pokombinować,...
na co zwróciłem uwagę po zdjęciach innych gaźników to w moim nie ma w komorze pływakowej na zewnątrz takiego bolca obok końcówki od podawania paliwa tylko jest dziura i jak włożę cieniutki pręcik to dotykam pływaka. Jak naciśniesz na ten "pręcik" co wkładasz, tak aby "przydusić" pływak to leci paliwo z komory pływakowej, a po ustąpieniu nacisku przestaje...
Poziom paliwa reguluje się wlewając je do zbiornika. Jak chcesz to regulować potencjometrem?
Do regulacji służy podkładka na wkręcaniu zaworka w obudowę gaźnika. Skąd masz takie informacje? Regulacja poziomu paliwa w tych gaźnikach polega właśnie na podginaniu blaszki mosiężnej
Nalezy pionowo ustawic pokrywe gaznikaz plywakiem i tak regulowac poziom plywaka. Zawór iglicowy powinien byc zamkniety mozesz to sprawdzic poprzez zatkniecie jednego krucca doprowadzającego paliwo do gaznika a w drugi dmuchnąc jezeli jest zamkniety zaworek to pwietrze wdmuchniete nie ma gdzie "uleciec" jezeli jest odwrotnie to mozesz sobie dmuchac...
Czy plywak jest ok? musisz sprawdzic czy cos sie nie zacina , zmniejsz poziom paliwa podginajac blaszke minimalnie do dolu do dolu . Rob to powoli nie spiesz sie na spokojnie skup sie na blaszce i plywaku tam lezy caly problem. moze podginasz nie tak , lub regulujesz za wysoki poziom paliwa , blaszka do regulacji musi chodzic swobodnie bez zadnego oporu...
W gaźniku G20 jest możliwość regulacji poziomu paliwa.
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
Tam nie ma regulacji poziomu paliwa, jest regulacja położenia iglicy. Ale iglica działa tylko przy otwartej przepustnicy. Skoro po zalaniu gaźnika pali, ale gaśnie to przyjrzałbym się dyszy wolnych obrotów czy jest drożna, zdaje się tam śrubka regulująca spoczynkowe położenie przepustnicy, ale gdy świeca sucha to obstawiam brak paliwa.
zawory sa ok skoro maluszek ma moc możliwe że zawór iglicowy nie domyka się jak ustawiałeś skład mieszanki ?
Może masz za bogatą mieszankę i to znacznie i ta mieszanka nie jest się w stanie zapalić przy normalnym wyprzedzeniu, a zapala się tylko przy ustawieniu zapłonu 50 stopni? A przy normalnym ustawieniu po prostu zalewa świecę i od samej iskry po sprężeniu nie jest chętna do zapłonu. Stąd ten nagar ze zbyt bogatej mieszanki za wczesnego zapłonu itd. Spróbuj...
Pływak może i szczelny ale zaworek iglicowy to już nie , paliwo nie może zalewać gaźnika do wymiany a raczej do naprawy bo części i w servisie już nie dostaniesz . Jak przestanie zalewać gaźnik to będziesz regulował ,może wszystko jest szczelne a tylko poziom paliwa do wyregulowania .Sposób sprawdzenia i regulacji zależny od konkretnego modelu gaźnika.
Ten gaźnik nie ma możliwości regulacji poziomu paliwa. Z tego co pamiętam do tych gaźników przychodzi inny rodzaj zaworków iglicowych (krótsze, bez zderzaka sprężynowego), założenie innego skutkuje zupełnie niewłaściwym ustawieniem pływaka. Musi być on w pozycji prostopadłej do płaszczyzny styku z komorą pływakową. http://tzrarena.xooit.com/t1874-Carburat...
A ta śrubka może jest do regulacji poziomu paliwa w pływaku?
J Wydawało mi się, że gaźnik jest tak banalnym urządzeniem, że pasuje do większości skuterów w pewnej granicy pojemności skokowej. Masz rację. Pewne natomiast jest, że jeśli producent gaźnika nie przewidział pracy w innym położeniu niż pionowe - to nie uda Ci się go wyregulować. Jeśli jest kompletny, prawidłowo poskręcany to musi działać. O regulacji...
To zależy czy masz pływak z blaszką do regulacji poziomu paliwa, czy bez regulacji . Tam gdzie zakładasz zaworek na pływak powinna być blaszka do regulacji poziomu paliwa w komorze pływakowej . http://obrazki.elektroda.pl/4834302500_1...
Po pierwsze, jeśli silnik będzie cały czas pracował na biegu jałowym to i tak świece pokryją się sadzą i dostaną przebicia. Pilot screw odpowiadają za regulację mieszanki biegu jałowego, czy za regulację powietrza do układu biegu jałowego? Jeśli nadal jest bogata mieszanka, to sprawdź czy szczelne są tłoczki ssania. Regulacja iglic na przepustnicach...
Gaźnik do czyszczenia i regulacji - chodzi o poziom paliwa w komorze pływakowej.
Zrób zdjęcie świecy i wrzuć po tym jak go przymuli. Podstawowa regulacja to odpowiedni poziom paliwa w komorze pływakowej. KWZ dobrze ustawiony?
Wiem o który skuter Daelima chodzi, tylko nie pamiętam nazwy modelu. Tam jest silnik podobny jak GY6, tylko z chłodnicą oleju za przednim kołem. Gaźnik to Mikuni i nad nim jest filtr powietrza, gdzie chińczyki w tej samej „budzie” mają w tym miejscu zbiornik oleju (2T), dodatkowy schowek, albo jakąś zagadkową puszkę. Z tym gaźnikiem są niestety kłopoty....
Czyszczenie gaźnika i regulacja poziomu paliwa w gaźniku. Ewentualnie wymiana zaworu iglicowego.
Przecież pływak powinien zaworek pływakowy zamykać? Wszelkie regulacje zaczyna się od ustalenia poziomu paliwa w komorze.
Z tego co pamiętam to jest tam plastikowy pływak,więc nie ma możliwości regulacji poziomu paliwa, Najczęstszą przyczyną jest zaworek iglicowy,rozbierz gaźnik i przeczyść gumkę zaworka rozpuszczalnikiem oraz gniazdo zaworka. Ps. Sprawdz czy przypadkiem nie ma paliwa w pływaku.
Jaką wygiął blaszkę? Według mnie nie trzeba wyginać żadnych blaszek tylko wymienić pływak w gaźniku bo pewnie jest dziurawy i nie zamyka dopływu paliwa. Chyba że chodzi o blaszkę taką jak na tej stronie [url=http://www.przecinak.republika.pl/g... w punkcie "Regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej". Jeśli chcesz regulować to sam to masz...
Ale ten gaźnik nie posiada blaszki .. Ma za to iglicę która zamyka dopływ paliwa, więc nie ma fizycznej możliwości regulacji poziomu paliwa.
Fabryczny podwójny nadawał się idealnie. Tak samo jak i do regulacji poziomu paliwa w 126P. Zdaje się nawet średnica trzpienia strony gwiazdowej śrubokręta była odpowiednia do regulacji pływaka w gaźniku - czyli poziomu paliwa w komorze pływakowej. To chyba było 6mm o ile pamietam.
Moim zdaniem raczej dochodzi do przylewania silnika przez zbyt bogaty skład mieszanki biegu jałowego. Tam jest gaźnik Mikuni BDS 26? To Ci powiem, że znaczenie ma regulacja poziomu paliwa/pływaka. Tyle że informacje serwisowe są niejasne i w przypadku tego gaźnika nie wiadomo jak mierzyć poziom paliwa i czy ustawiać wg. wysokości pływaka. Odpalanie...
Jeśli dym idzie to pozostała Ci regulacja gaźnika, ja sprawdziłbym jeszcze poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika, jeśli świeca jest mokra to może być za wysoki.
Dopowiem jeszcze że po zaworach konieczne porządne czyszczenie gaźników, oczywiście z kompletnym rozebraniem na części pierwsze, wskazane w myjce ultradźwiękowej (choć i bez też się da). Dopiero potem weryfikacja dyszy i iglic, sprawdzenie zaworków iglicowych, montaż, regulacja poziomów paliwa w komorach i dopiero dokładniejsze regulacje..
Czarna świeca oznacza pracę na bardzo bogatej mieszance, wręcz jak na ssaniu. Widzę że w tym modelu to jest częsty problem. Gaźniki są typu opadowego, więc są mają problem z pływakami pracującymi wręcz poziomo, a za tym z zachowaniem prawidłowego poziomu paliwa w gaźniku podczas jazdy i różnych warunków pracy (wibracje, wstrząsy, przechyły, przyśpieszenia...
Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy i czy nie ma w nim paliwa. Czy na pewno masz w nim zaworek iglicowy (musi poruszać się bez zacięć), może zginął podczas rozbiórki gaźnika. Czy ma on możliwość regulacji poziomu paliwa.
A co mam rozumieć pod "regulacja poziomu paliwa"??? Mam na myśli poziom paliwa w komorze pływakowej , u ciebie wygląda na za niski skoro jest sucho po próbach . Postaram sie poszukać konkretnie jaki poziom powinien być i jak go ustawić . Napisze wieczorem Pozdro
Nowy gaźnik też wymaga regulacji poziomu paliwa oraz składu mieszanki . Może ciągnie Ci lewe powietrze mimo że nowy . Wyprzedzenie zapłonu jest w porządku ?? Może kondensator siedzi w aparacie i iskrzą styki , mała przerwa chyba , że masz elektroniczny .
Jakoś tak? https://www.youtube.com/watch?v=A-sKeBiU... Regulacja poziomu paliwa w komorze, dysza. Gaźnik się przypadkiem za bardzo nie nagrzewa?
Witam. zumak wszystko wskazuje że silnik dostaje za mało paliwa regulacja czyszczenie napewno mu pomoże. Być może przycina sie zaworek w komorze pływakowej i masz za mały poziom paliwa albo żle wyregulowany skład mieszanki paliwowo-powietrznej, zapchane dysze, sprawdź kranik w zbiorniku czy dobrze leci paliwo.Gaźnik przemyj i przedmuchaj ustaw sklad...
od siebie dodam ze golfy 1,6 na automacie , do tego w miescie naprawde lubia duzo spalic...ale jesli twoj wczesniej palil mniej to poratowac cie powinna dobra regulacja gaznika (glownie poziom paliwa), wymiana filtrow(glownie powietrza), kontrola automatycznego ssania, dobra regulacja zaplonu...i tyle..wiecej nic nie zdzialasz. a i sprawdz dokladnie...
Problemem może być np. nieszczelny pływak, który tonie i podnosi stan paliwa. Możesz podregulować "języczek" na pływaku o ile jest metalowy. Jeśli pływak jest szczelny, to pozostaje regulacja poziomu paliwa na iglicy i sprawdzenie stanu zaworka odcinającego dopływ paliwa. Z ciekawości zapytam, czy masz zwyczaj zamykać paliwo kranikiem i czy jest on...
Nie wiem co mają dać krople oleju w cylindrze, ale proponuję zamienić je na benzynę. Jak zacznie łapać to problem z układem zasilania. Gaźnik (regulacja poziomu paliwa!) i cała droga od gaźnika nad tłok. Chodzi o tzw. lewe powietrze. Simmeringi na wale, szczelność karteru. Co z filtrem powietrza i wydechem?
Chyba że masz automatyczną regulację poziomu paliwa w baku ustawioną na stan minimalny. (czytaj: dziurkę na poziomie minimalnym przez którą delikatnie przesącza się paliwo) ja tak miałem w tikusiu, na postoju czasem było czuć zapach benzyny, a bak był lekko "spocony"
Mieszankę paliwo olej masz ok. Skoro świeca czarna to za bogata mieszanka jest. Musisz opuścić poziom paliwa w gaźniku (regulacja pływakiem lub opuść iglicę niżej).
Witam potrzebuję dane na temat gaźnika 34DCHD. A dokładnie sprawdzanie i regulacja tego gaźnika: 1. sprawdzanie szczelności gaźnika 2. sprawdzanie szczelności zaworka iglicowego 3. sprawdzanie pływaka 4. sprawdzanie i regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej
https://obrazki.elektroda.pl/9802962200_... Ponieważ nie ma prostej regulacji poziomu paliwa zeszlifowałem trzpień z zaworka iglicowego. Trzpień ten po naciśnięciu chowa się. Podobny do oryginału jest dostępny w sprzedaży zaworek Keihin K1, ma minimalnie dłuższy trzpień i silniejszą sprężynkę. Po kilku próbach ze skracaniem trzpienia...
Jak 4T, to obowiązkowo luzy zaworowe do sprawdzenia/regulacji.
Jeżeli paliwo wypływa tym otworkiem to jest go zbyt wysoki poziom w gaźniku. Sprawdź pływak i zaworek iglicowy. Śruba obok niebieskiej strzałki, to regulacja wolnych obrotów. Ustawienie podstawowe, 1½ obrotu. Z kolei ta pod czerwoną, to regulacja ustawienia przepustnicy.
W załączniku jest ilustracja jak ustawić poziom paliwa w maluchu. Opis: Regulacja skrajnych położeń pływaka: 1 – pokrywa gaźnika; 2 – uszczelka; 3 – pływak; 4 – ramię pływaka; 5 – ogranicznik górnego położenia pływaka; 6 – ogranicznik dolnego położenia; 7 – iglica zaworu; 8 – dopływ paliwa; A – minimalna...
Kolega Ociz ma rację, osoby które nie widziały pracującego 2ee niech się nie wypowiadają. Sam mam 2ee w golfie z automatem i przy takim samym problemie pomogło dokładne mycie gaźnika i regulacja poziomu paliwa. Generalnie gaźnik drogi w naprawach, możliwości regulacji żadnej... Jak zrobi się cieplej zmieniam na wtrysk od RP, przełączanie benzyna/gaz...
Słuchać że on "chce" się wkręcić, ale nie może. Wygląda na to że go konkretnie zalewa. W gaźniku PZ20 da się nieco "opuścić poziom paliwa". Musisz podgiąć blaszkę na pływaku tak aby pływak nieco szybciej odcinał paliwo. Taka regulacja działa na całym zakresie prędkości obrotowej i jest niezależna od ustawienia np iglicy czy śrub regulacyjnych. Tylko...
Iskra ma kolor niebieski świeca bez przebicia rozumie. Wyreguluj poziom paliwa w gaźniku (opis w necie) Dlatego zacznij od sprawdzenia i regulacji poziomu paliwa. Tego nie robi się na zapalonym silniku. Sprawdź zapłon bo bez dobrego ustawienia też nie zapali , kolor iskry ma znaczenie może padła cewka lub kondensator.
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
Prawdopodobnie masz zbyt wysoki poziom benzyny. Mozliwe, ze zaworek iglicowy jest nieszczelny;
Ja bym zaczął od sprawdzenia filtra i pompy paliwa, następnie regulacja poziomu paliwa w gaźniku (sprawdzić pływak i szczelność igły zaworu!) - niebieskie kopcenie może być spowodowane przelewaniem paliwa w gaźniku. Następnie sprawdzić/ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu i powinien ożyć. Reszta działań tak jak napisał Błażej. A wymiany silniczka krokowego...
Zmierz ciśnienie sprężania na wszelki wypadek - naprawiałem kilka tych crossów świeżo odebranych z salonu sprzedaży. Jeżeli będzie bez zastrzeżeń szukaj przyczyny w gaźniku. Dla pewności trzeba zdemontować wszystkie podzespoły gaźnika, umyć je dokładnie, osuszyć i ponownie zmontować. Do regulacji poziom paliwa w komorze pływakowej. Kolejna sprawa -...
Jeszcze jedno pytanie, czy zaworek iglicowy w pokrywie gaźnika pod pływakiem powinien sprężynować czy luźno latać? Bo kupiłem zestaw naprawczy iten nowy sprężynuje a stary latał sobie luźno. Przy regulacji poziomu paliwa bez względu na to czy pływak jest ustawiony pionowo czy dogóry nogami zaworek jest w tym samym położeniu i nie wiem czego tyczy się...
Witam Mam problem z gaźnikiem BVF 24n1-1 w MZ TS 150. Motocykl w ogóle nie reaguje na śrubę regulacji obrotów, poziom paliwa w komorze pływakowy ustawiony idealnie, gaźnik czyszczony kilka razy i dalej nic nie widzę żeby na łączeniu gaźnik zaciągał lewe powietrze. Już mi się pomysły skończyły, ktoś coś wie?
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Wiesz, gdyby się zagłębiać, to śrub regulacyjnych może być mniej (np gaźnik jawki 50 mustang miał jedną), a może być ich więcej, zwłaszcza przy gaźnikach wielocylindrowych. Znowu też są gaźniki gdzie regulacji składu mieszanki w praktyce nie ma, taki gaźnik to 14MC od rometa. Niby śruba regulacji składu była, ale równie dobrze mogłeś ją wkręcić na maks,...
Wiec fizykę masz, matematykę też. Zdolność komunikatywnego porozumiewania się też. Wiec? Musisz zmniejszyć ilość paliwa dostarczanego do silnika. Czyli iglic na dół i regulacja składu mieszanki, plus sprawdzenie poziomu paliwa w komorze pływakowej. Chociaż dziś to w zasadzie już nie podlega regulacji.
Jak zakręcisz śrube składu mieszanki powinien zgasnąć . Jeżeli dalej chodzi znaczy , o nieszczelności układu ssania. Lub coś nie tak z poziomem paliwa w komorze pływakowej , ale to w skrajnych przypadkach.
To znaczy mieszanka jest zbyt uboga. Nie wiem jak to było z tym przerabianiem i jaki tam jet gaźnik, ale pod większą pojemność powinno być więcej paliwa czyli dysza rozpylacza powinna być większej średnicy moim zdaniem. Albo za niski poziom paliwa w gaźniku jeżeli dysza była wymieniana na większą. Aby podwyższyć poziom paliwa w gaźniku trzeba aby zawór...
Tak , dobrze rozumujesz. Dużą śrubą ustawiasz prędkość obrotową na biegu jałowym , natomiast małą śrubką ustawiasz czystość spalin - nie wiem jaką te auto musi spełnić normę czystości na biegu jałowym - ale myślę że tak jak tam piszą 2.5%. Dlatego do regulacji przydał by się obrotomierz i jakiś najprostszy analizator spalin . Natomiast jeśli chodzi...
Najpierw sprawdź manetkę gazu, sprawdź linkę czy nie załamana,posmaruj. Jak nie pomoże- na górze gaźnika jest nakrętka- odkręcić i sprawdzić przepustnicę (iglica i sprężyna). Sprawdzić poziom paliwa w gaźniku (nie we wszystkich) i zawór zamykający dopływ paliwa do pływaka. Dość często paliwo w pływaku. Przepustnicę przy montażu warto przesmarować olejem.
Kolego zapłon opóźnia się z kierunkiem obrotów silnika a przyśpiesza w przeciwnym kierunku. W Twoim przypadku silnik ma chyba za wczesny zapłon, a więc aparat zapłonowy należy lekko obrócić zgodnie z obrotami silnika. Dobrze będzie się posłużyć np. suwmiarką i precyzyjnie wyregulować zapłon. Ponadto zwróć uwagę na pływak w gaźniku, może być dziurawy...
Mam pytanie jak wyregulowac wskazinik paliwa w samochodzie toyota corolla aby dobrze pokazywal stan bezyny.w tej chwili zaniza mi,jak naleje paliwa do pelna to pokazuje 90%
A skład mieszanki paliwowo - olejowej masz dobry / regulacja gaźnika - poziom paliwa w komorze pływakowej / ssanie nie zacina się / świeca jaka - nasza polska Iskra? Dodano po 2 Tu masz dyskusję na ten temat: http://simsony.info/Thread-Simson-traci-...
Winne było złe ustawienie zapłonu. Teraz ogar pali od 1, nawet jak jest porządnie nagrzany. Jest jeden problem: pochodzi około 15-20 minut i gaśnie, mocno kopci, a świeca jest czarna :cry: Używam półsyntetycznego oleju do pił spalinowych w stosunku około 1:28. Co może być winne? 1. za dużo paliwa dostaje 2. źle ustawiona iglica( moja ma 4 rowki, blaszkę...
Logika mówi - w piecu czarno - za dobre paliwo (za dużo paliwa) a mało tlenu. Niby takie proste. A się nie przebija przez mózgownicę. Ja ostatnio też zatankowałem świeże paliwo, z autoserwisu, z dostępem do beczki - dla lakierni. Oliwka dużo rzadsza, ale na sicie zalega czarny muł. No i z paleniem to samo co napisano wcześniej. Jutro sobie pokręcę...
Jeżeli przed próbami naprawy jeździł i zaczęły się kłopoty bez prób regulacji gaźnika, to wina nie leżała prawdopodobnie w gaźniku. Czy nie zostało zatankowane paliwo z niewłaściwą proporcją oleju? Może paliwo było zanieczyszczone i zawiesiło iglicę pływaka. Może jest niewłaściwy zapłon i zalewanie silnika przy próbie rozruchu. W jakim stanie jest filtr...
Dlaczego nie ma regulacji dawki paliwa ? W ten sposób masz tylko jeden poziom wydajności palnika. Te paski blachy w komorze spalania prędzej czy później Ci się wypalą (a może od nich się zapala częsciowo paliwo ?) i pozostanie Ci goła rura. Czy ten efekt jest od samego "startu" palnika czy po uzyskaniu pewnej temperatury ?
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
Przy pływaku nie ma zadnej sruby regulujacej poziom paliwa. Da sie to jakos wyregulować? Bo nie musi być śruby regulacyjnej. Regulacja poziomu może być przez doginanie lub odginanie odpowiedniej blaszki jak pływak jest na zawiasie, albo na odpowiednim przestawianiu zatyczki na iglicy przechodzącej przez pływak. Trzeba po prostu przeanalizować jak pływak...
Paliwo wymieniałem , filtr powietrza wyczyszczony, gaźnik przejrzany powierzchownie (bez wykręcania).. Poziom oleju w normie, silnik nie wydaje się przytarty... Za Twoją radą przyjże się jeszcze gaźnikowi, spróbuje może zwiększyć obroty za pomocą regulacji śrubki w gaźniku.
Witam Czy mógłby ktoś pomóc mi w interpretacji błędów dla scanii R - Błąd EMS 11180 - Regulacja cylindra, cylinder 6 (osiągnięto najwyższy poziom regulacji objętości paliwa dla danego cylindra przez moduł sterujący) - Regulacja cylindra, cylinder 3 (osiągnięto najniższy poziom regulacji objętości cylindra przez moduł sterujący) Co jakiś czas zapala...
Lista komunikatów wyświetlacza 3B/3BG. - 29-05-09, 13:11 PRIORYTET 1 (Wyświetla czerwone symbole i dodatkowo trzy dzwięki ostrzegawcze) Ciśnienie oleju w silniku. STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) Układ hamulcowy. STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Płyn hamulcowy....
Kolejne pytanie dotyczace regulacji: Czy w zwiazu ze zwiekszeniem czulosci nie spowoduje niekontrolowanego wyplywu gazu? Reduktor to jakis wkloski motorg. Było kiedyś na forum opisane jak reguluje się instalkę II generacji, zacytuje tylko tę część dotyczącą reduktora: 1. REGULACJA CZUŁOŚCI (odpowiednik poziomu paliwa w komorze plywakowej gaznika:)...
no to należy się prawidłowa regulacja gaźnika łącznie z poziomem paliwa i powinno chodzić
Witam Ja chce pare słów nt ustawienia poziomu paliwa w gaźniku kaszlaka: ustawiene poziomu na odległość pływaka od pokrywy komory nie jest właściwe, bo nie uwzględnia rzeczywistego ciśnienia paliwa podawanego przez pompkę paliwową (szczególnie w wykonaniu rzemieślniczym). W związku z powyższym należy poziom regulować tak, aby po wyjęciu pokrywy z pływakiem,...
Tu może być zarówno problem z gaźnikiem, jak i z zapłonem. Co do gaźnika to należy wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej, sprawdzić dyszę główną. Można ściągnąć górny wlot z filtra powietrza i przy użyciu lusterka!!! (mało miejsca ale może też walnąć ogniem w gaźnik ) sprawdzić czy podczas dodawania gazu jest rozpylane paliwo. Jeśli tak, to...
Raczej w gaźnik tą benzyną żeby nie zalała świecy od razu. Tam też na pływaku jak jest metalowy jest regulacja pewna poziomu paliwa w komorze pływakowej poprzez dogięcie. Jak masz filtr ż czerwonym grzybkiem do przepompowania to przynajmniej tylna obudowa i dobra uszczelka jest istotna. Bo ona na sucho bez przepompowania ma ciężko zaskoczyć Iglica doszczelnia...
Opisuję spotykane komunikaty wyświetlane na FIS, pół-FIS i MFA ... dane pochodzą z internetu i moich obserwacji Kategoria A (Wyświetla czerwone symbole wraz z dodatkowymi sygnałami dźwiękowymi-trzy następujące po sobie) STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG....
A teraz pilnuj czy nie ma zbyt dużego apetytu na olej. wyjaśnij proszę dlaczego może teraz "wcinać" olej? (uważasz że te ciśnienia mogą już oznaczać zbytnie zużycie pierścieni? no chyba że wcześniej to niezupełnie rozpylone paliwo mogło się częściowo do oleju przedostawać ) Dodano po 5 I kolejny problem - chciałem sprawdzić ew. ustawić początek wtrysku...
Silnik po remoncie wymaga "nieco" docierania, a właściwie bogatszego paliwa w olej i "nie katowania" go. Zamontowałeś nowy gaźnik, a nowy również wymaga indywidualnej regulacji np. poziom paliwa w gaźniku. Sprawdź, czy masz sprawne ssanie, bo od niego zależy skuteczne uruchomienie zimnego silnika.
Jeśli gaźnik przelewa paliwo to znaczy, że nie działa zaworek regulujący poziom. Trzeba zacząć od dokładnego wyczyszczenia gaźnika i sprawdzenia zaworka. Sprawdzić trzeba również sam pływak, czy jest szczelny i nie ma w nim paliwa. W załączniku fragment instrukcji dotyczący gaźnika i jego regulacji.
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
O tym zapowietrzeniu to nie pomyślałem. A to nie jest przypadkiem ten otwór zaraz u boku lub pod (nie pamietam) wlewu paliwa?????? Myłem wlew i poszło mi tam sporo wody ... ... ... Szkoda że nie ma nikogo kto umie na sucho jakimś sposobem garażowym sprawdzić wskaźnik paliwa... Akurat mam go w domu pod ręką, lecz ... nie za bardzo wiem gdzie dać plus,...
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
Odegnij ten języczek w taki sposób, aby przy niższym poziomie paliwa zaworek zamykał dopływ paliwa. Nie należy przesadzać z tym odginaniem, gdyż przy niższym poziomie paliwa w gaźniku silnik nie będzie pracował idealnie. W gaźniku możesz mieć znaczek, do jakiego poziomu powinno być paliwo. W instrukcji pojazdu może być podany w mm zalecany poziom paliwa...
To nie uszczelka , po prostu gaźnik ci przelewa . Do wymiany zaworek iglicowy pływaka , lub regulacja i ustawienie prawidłowego poziomu paliwa w komorze pływakowej .
Witam. Proszę o podanie danych oraz sposób regulacji poziomu paliwa w gażniku. Dziękuję. Pozdrawiam
Przed jakąkolwiek regulacją sprawdź czystość gaźnika, poziom paliwa i czy nie ma luzu na przepustnicy. Wtedy możesz brać się za regulacje. A co do wyprzedzenia zapłonu to na 10 st. ma niestety troche lepsze przyspieszenie i proponowałbym tak zostawić
Czarna, okopcona świeca, świadczy o zbyt bogatej mieszance = za duży poziom paliwa, niewłaściwa regulacja gaźnika, nieodpowiednia, za zimna świeca zapłonowa. W pierwszej kolejności sprawdź poziom paliwa oraz szczelność zaworka iglicowego. Jeśli zaworek jest nieszczelny, to w czasie jazdy przelewa gaźnik i przez to tworzy się za bogata mieszanka
Poziom merytoryczny dno. Pół godziny stracone na słuchanie o tym, jak regulacja składu mieszanki biegu jałowego ma ogromne znacznie, bo inaczej silnik nie będzie pracował poprawnie i się zatrze. No i kwintesencja, ustawianie statycznego kąta wyprzedzenia zapłonu „na słuch”. Po pierwsze rozwiązań układowych gaźników są setki, a możliwości...
Świeca była wilgotna ale może od czystego paliwa a nie od mieszanki paliwowo-powietrznej ? Filtr powietrza był zdjęty i w gaźniku też wyciekało paliwo. Przystępuje do czyszczenia gaźnika. Kopułka gaźnika trzymała się dość mocno więc nie chcąc ryzykować jakiegoś uszkodzenia zrobiłem małe nacięcie i podważyłem ją wkrętakiem. O krawędź kopułki nie chciałem...
Witam, Junak M 07 byl przy stopniu sprezania 7 : 1 skonstruowany na benzyne LO 72 / bardzo krotko - energetycznie, gwaltownie spalajaca sie przy tym sprezaniu - bo maksymalnie do pozycji tloka w cylindrze ok. 15 - 20 stopni po GMP. Juz caly swiezy ladunek byl spalony i silnik uzyskiwal moc 17 - 18 KM. Bo 'generalnie' - to zawsze konstruktorzy silnikow...
Czytałem, czytałem, jednak podejrzewam, właśnie, że ten poziom wstępny jest tutaj inny, nie ma szans aby kosiarka ruszyła, po odkręceniu jednego obrotu, z moich postrzeżeń reaguje dopiero po 2,5 obrotach co najmniej, tylko obawiam się w tym przypadku o wysokie obroty aby kosiarki nie zatrzeć.
skoro się leje to poziom jest za duży. Aby go zmniejszyć musisz tą blaszkę co dotyka zaworka podnieść, tak jak pokazuje strzałka: http://img194.imageshack.us/img194/5748/... Pamiętaj abyś nie przesadził z tą regulacją i po każdym złożeniu gaźnika przejedź się!
Gaźnik nie wystarczy "przedmuchać" by silnik zapalił. Poza tym jak to ustawił większy dopływ paliwa ??? Może ustawił wyższy poziom paliwa w komorze pływakowej przez podgięcie blaszki zaworka iglicowego. Prawidłowe czyszczenie gaźnika polega na rozebraniu całości, wymoczeniu i wymyciu w benzynie ekstrakcyjnej, złożenie ustawienie poziomu paliwa w komorze...
Kanały zaklejone to otwory technologiczne. Wierci się kanał gdzieś we wnętrzu gaźnika a "wyjście na świat" zatyka. Nie ma innej możliwości wykonana "pozakręcanego" kanału w wnętrzu gaźnika. Zmiana składu mieszanki paliwowo-powietrznej następuje w rózny sposób dla różnych otwarć przepustnicy: 1. Prawie zamknięta (lub całkowicie zamknięta jak na "twoim...
Witam Przy okazji przeglądu Scani R380 e4 podłączyłem komputer i był tam taki błąd 4373 -regulacja cylindra, cylinder 5 -wyłączony -osiągnięto najniższy poziom regulacji objętości paliwa dla danego cylindra przez moduł sterujący błąd 135 -ciśnienie zasilania lub ciśnienie paliwa w zasobniku -wyłączony -niepoprawność Błędy udało się usunąć. Kierowca...
Zawory już ustawiłem, porobiłem znaki markerem gdzie się dało i ustawiłem tak jak było, łańcuszek jeszcze jest dobry, a sprawdziłem to przez sprawdzenie napinacza. Wszystkie zawory były za ciasne, ustawiłem w połowie lub w górnej granicy luzu, po złożeniu motocykl odpalił tak, że temat zaworów mam już ogarnięty. Pomyślałem, że jak tak dobrze mi poszło...
regulacja poziom paliwo zbiornik gaźnik regulacja poziom paliwo regulacja paliwo
instalacja gazowa xsara picasso kocioł zapowietrzony przewod ethernet
Sprawdzenie zgodności fazy głośników w zwrotnicy Niedopasowanie fazowe głośników a jakość dźwięku