To zloguj wysterowanie N75, ciśnienie zadane oraz odczytane. Będzie widać czego chce EDC, co robi i jakie są tego efekty.
Trzeba zrobić mapę pod to turbo. Regulacja sztangi w niczym nie pomoże.
Wpisz w Google regulacja sztangi turbiny, ale jak nie potrafisz to podjedź gdzie robią turbiny tylko nie mów że masz mapę
Witam, Przy okazji innego wątku dotyczącego wtrysków i dymienia po zrobieniu logów wyszło, że turbo przeładowuje. Jest tutaj turbina ze zmienną geometrią sterowaną zaworkiem n75, który swego czasu rozebrałem i wyczyściłem w środku (kupę rdzy przez co się zacinał). Wciąż jednak te przeładowania są, już nie takie by wywalało tryb awaryjny, ale na wykresie...
Witam wszystkich . Jak mogę coś dodać, mam ten sam problem AFN . Testowo gdy zostało podpięte bezpośrednio podciśnienie z pompy podciśnienia do turbiny dymienie ustępuje i silnik pracuje równo na postoju przy 2500. Kolejna testowa sytuacja. Rura od kolektora ssącego zdjęta, sterowanie turbiną odbywa się przez zawór N75 , przy 1500 obr silnik pracuje...
Jesli wcześniej fachowcy szukali braku mocy , to na bank kręcili regulacja sztangi turbiny i coś przeregulowali.
egr cały czas jest podpięty tylko zaślepiony i to nie przezemnie, tylko tak do mnie przyjechał. oczywiście wyciągnołem egr wyczyściłem, ale nie udało sie go uruchomić. Przykładam sie do pracy. tylko pomysły mi sie skończyły. Chyba, że regulacja sztangi turbiny miałaby tu jakies znaczenie?
to weź wakuometr i zmierz czy działa regulacja podciśnieniowa sztangi turbiny.
Witam Jestem właścicielem skody octavii 1,9 TDI AGR. W nawiązaniu do tematu – sztanga turbiny – interesuje mnie czy luz na połączeniu sztangi z ramieniem gruszki ok. 2 mm to normalna sprawa? I czy może wpływać to na dynamikę jazdy? Pozdrawiam
Cudów nie ma...jeśli przeładowuje i widać wysterowanie zaworka (procentowe w dół) i dalej wysoko ładuje turbina...to wina turbiny.... W nastawach zaobserwować test turbiny czy chodzi sztanga...podmienić map sensor....
Witam Tak jak napisał przedmówca możliwe ze było manipulowane przy turbawce . Częstym błędem przy czyszczeniu kierownic jest błędne założenie pierścienia i wtedy turbina przeładowuje . Trzeba obrócić go o 180° i sprawdzić efekt . Pozostaje jeszcze do regulacji sztanga jak inne zabiegi nie pomogą . Pzdr
Sztanga pracuje bez zacięcia. Podciśnienia sprawdzone. Turbo dmucha zapięte na stałe do prawie 2.5(atm+1.5). Skłaniam się ku czujnikowi na turbo. Wie ktoś czy czujnik kopiowania turbo jest diagnozowany tylko na wolnych czy też podczas jazdy?
sztanga chodzi a turbinę czuć dopiero przy 3000 obr/min co może być problemem
Co to za turbina ? Nastawnik elektryczny, czy pneumatyczny z kontrolą położenia sztangi, czy też klasyczny pneumatyczny ? Ja w takim przypadku kontaktuję się z zakładem, przedstawiam fakty i pytam się czy pozwalają ruszyć sztangą żeby rozwiać wątpliwości co do poprawności nastaw maszynowych. Skrócenie sztangi o 1mm spowodowało powrót dynamiki samochodu....
po wielu próbach regulacji sztangi zdecydowałem sie na kupienie turbiny regenerowanej . sztange ustawiłem tak że błedu nie było auto miało dużo większą moc i jechało normalnie ale spalanie jakie mi pokazywało to ok 15 L na 100km a turbina rozkręcała sie na maxa . nie chcę ryzykować i dlatego taka moja decyzja. we wtorek bedzie zamontowana nowa turbina...
Problem wstępnie rozwiązany. Tak jak podejrzewałem, sprawcą była zła regulacja sztangi/ cięgna turbiny. w załącznikach przesyłam rozbieżność występujące przed regulacją i prawie nakładające się linie po regulacji (celowo ustawiłem turbinę minimalnie poniżej wymagań- może to jakoś ją oszczędzi ;) stąd minimalna rozbieżność ) Przed regulacją: https://obrazki.elektroda.pl/8789877500_...
Błądzisz nie ona nie jest problemem. Reguluje się ją po regeneracji turbo i tylko w tym wypadku. Ogranicza ona maksymalne wysterowanie (w praktyce punkt w którym turbo zaczyna pracę) jak jest za bardzo wkręcona kierownice są za mocno przymknięte i dławi wydech jak za bardzo wykręcona nie przymykają się optymalnie w obu przypadkach turbo "późno wstaje...
Sztanga obecnie pracuje w pełnym zakresie. Nie rozumiem jednak zasady że muszę wkręcić śrubę zderzaka. Zmniejszę tym zakres pracę sztangi, ja rozumiem to tak że sztanga na dole, mniejsze obroty turbo a na górze większe. Grucha podciąga ją do góry wtedy kiedy przyśpieszam i potrzeba większego ciśnienia. Być może się mylę. Dzięki za wartość przeładowania....
Regulacja zakończona pełnym sukcesem. Po kilku próbach udało się ustawić sztangę tak że turbina nie przeładowuje. Przy regulacji polecam delikatnie obchodzić się ze śrubą bo przekręcenie jej o jeden, dwa obroty za mocno sporo zmienia oraz obserwować wskazania grupy11- bez tego ciężko dojść co się dzieje. Bardzo dziękuje za pomoc.
Wyciągnij całą turbinę. Nie ruszaj regulacji sztangi, bo potem nie dojdziesz końca z regulacją ciśnienia doładowania.
Witam w jaki sposób można wyregulować sztangę turbiny w 1z. Według tego co udało mi się znaleźć potrzebne będą dane o min i max ciśnieniu doładowania. 1. Więc jakie ciśnienie doładowania maksymalne i minimalne występuje w silniku 1z? 2. Co do samej regulacji (turbina jest wymontowana z samochodu) więc czytałem, że można zrobić to za pomocą sprężarki...
Podłącz auto pod komputer, wejdź w blok 11 gdzie widać ciśnienie doładowania, zadane ciśnienie i wysterowanie N75 a zobaczysz jak powinno być. Możesz też sprawdzić czujnik ciśnienia doładowania czy Cię nie oszukuje. Sztanga ma być wyciągnięta na wolnych obrotach. Turbine napędzają spaliny. Regulacja ciśnienia doładowania regulowana jest poprzez regulacje...
Sam czyściłem turbinę i regulacji sztangi nie ruszałem, wszystko poskręcałem na stare miejsca. Jestem pewien, że przede mną nikt turbiny nie ruszał, także aby na pewno to ta grucha? Auto swietnie się zbiera, nawet za dobrze i jak te parametry nie przeszkadzają skłonił bym się je zostawić. Chyba że odbije się to na żywotności ?
Dzień dobry, to mój pierwszy post i zabawa z VCDS. Były kłopoty z przeładowaniem turbo w Golfie 4 ASZ. Została zregenerowana turbina z powodu wycieków oleju i niesprawnej gruszki. Na nowym turbo auto późno osiąga właściwą moc. Na pierwszym biegu jest tragedia, na wyższych już jakoś idzie. W załączniku logi grupy 11 a także log na pierwszym biegu. Ktoś...
Jestem już bliżej rozwiązania. http://obrazki.elektroda.pl/2739340000_1... Zamienione były przewody od podciśnień (podejrzewam mechanika, który wymieniał skrzynię i opuszczał silnik, po czym niewłaściwie podłączył przewody prądowe, bo auto nie chciało odpalić), tj. przewód "A" był podłączony do króćca "B". Nie działała przez to klapa...
OK a czy ma położenia pośrednie tzn jak zmienisz podciśnienie z -0.3 na 0.35 to czy sztanga się ruszy. Ma płynie reagować na zmiany podciśnienia bez skoków skoki 1 mm to już dramat dla regulacji VNT. PS idealny wykres to 100% pokrycia niebieskiego wykresu z czerwonym (zadane doładowanie jest idealnie odwzorowane przez rzeczywiste). Wiadomo ideałów nie...
Miałem taki objaw przy zapieczonych kierownicach. Gruchę sprawdzałeś? Sztangę od niej? Jej regulację?
ja przed pruba regulacji sztangi wszystko pomierzylem i zaznaczyłem teraz jest tak jak było wczesniej i tak jest do bani. pzdr Dodano po 6 Domyslam sie ze max otwarcie to jest jak sztanga dojdzie do dolnego polozenia. Dodano po 5 Kolego czemu u mnie w tym samochodzie ta turbina siada przy temperaturach od 5 do 15 stopni i jak jest duza wilgotnosc powietrza...
Tak się kręcimy w kółko w tym temacie, zamiana, podmiana, sztanga niby chodzi ale nie wiadomo ile... Ja bym na twoim miejscu wziął pompkę pod- i nadciśnieniową z manometrem, i posprawdzał ciśnienia. W ogóle tego typu sprawy powinno się zaczynać od sprawdzenia czujnika ciśnienia, żeby móc się później opierać na danych z komputera. Jeśli czujnik byłby...
Witam! Mam nastepujący problem, (Touran 105km TDI) klient przyjechał do mnie z zapieczoną kierownicą spalin więc zleciłem demontaż bo nie dało się jej ruszy z zewnątrz i oddałem znajomemu mechanikowi (sam nie robie takich rzeczy bo nie mam na to czasu) aby ją rozłożył wyczyscił i tak też poczynił. Wewnątrz po czyszczeniu wszystko wyglądało ponoc b ładnie....
I sztanga nie stawia oporu wszystko ładnie pracuje? To w takim razie łopatki turbiny do regulacji.
no wlasnie tak regulowalem, 4 bieg i pedal max wcisniety(ale musze przyznac ze jeszcze sa jakies delikatne drgawki)!! a zadales pytanie po co regulowac sztanga, czy jest jakas inna regulacje turbiny??
Cześć. Szczegółowo problem opisałem na forum Laguny https://renaultlaguna.pl/forum/topic/165... Przekopałem różna fora i nie znalazłem zadowalającej mnie odpowiedzi. Otóż. Drodzy, powiedzcie jak jest sterowany elektrozawór doładowania. Rozumiem że na podstawie info...
Nie ma możliwości regulacji tzw. sztangą. Wybudowanie i zabudowanie turbiny tylko po to, żeby zrobić 1 obrót śrubą to 2 dni roboty. Przy sterowaniu przez podciśnieniowy N75 nie można ruszać sztangą - nic dobrego to nie przyniesie. Sterowanie turbiną odbywa się na zasadzie różnicy ciśnienia żądanego z aktualnym ciśnieniem w kolektorze ssącym. Żądane...
Witam, Od razu przejdę do problemu. Moje polo 1.9 TDI 101KM z 2007 r. nie jeździło przez prawie 2 lata, jedynie było odpalane. Gdy chciałem skorzystać z polówki to w ogóle nie czułem, że ten samochód ma turbinę, jeździ się jak zwykłym dieslem. Przy 130km/h przechodzi w tryb awaryjny, nie chce wejść na wyższe obroty ani przyśpieszyć. W VAG'u pojawia...
Troche ciezko pali zimny, albo sie zapowietrza albo jeszcze nie ten kat Sprawia wrazenie za wczesnego wtrysku - a przyspieszony wtrysk pomaga w odpaleniu silnika. Więc przyczyna musi być inna. Być może lekkie zapowietrzenie. Na taką okoliczność warto zmienić pompkę podającą paliwo - jeżeli ma wypracowane zaworki, to nie trzymają statycznie paliwa (na...
Wiem,ale patrzcie na wartość ciśnienia turbo. No widzę, niższe niż atmosferyczne, ale jednocześnie system widzi tyle powietrza, ile potrzebuje. Dowiem się w końcu czym się anomalia objawia, oprócz pozornie nieprawidłowego odczytu? Za zwrotne położenie układu regulacji turbiny odpowiada tzw. czujnik kopiowania turbiny - możliwe że widzi tylko skrajne...
Kolego mieszkamy po sąsiedzku więc zadzwoń, umówimy się, podjedziesz i szybko sprawdzimy czy układ regulacji ciśnienia doładowania działa prawidłowo. Nr tel. poszedł na PW.
Dziękuję za pomoc, auto jest już na chodzie, wymagana była regulacja długości sztangi, około 2 obroty "załatwiły" sprawę
wszystkie przeróbki, plus mod wtrysku sterujacego - RC na przewodzie zwiekszajace wyprzedzenie z obrotami, do tego żmudna regulacja dlugosci sztangi na turbinie, bo albo mialem laga albo overboosty. I mi sie przez 3 dni rozjezdzalo po naprawie n75, ale po tym jak sie ulozyl juz bardzo dlugo jest oki. W tej chwili mam zalozona normalna przeplywke bo...
Turbo można wstępnie wyregulować na stole. Niestety regeneruje się tylko wirniki ,ośkę i jej ułożyskowanie. Układ zmiennej geometrii jest tylko czyszczony/ szlifowany. A niestety luzy na sterowaniu zmienną geometrią powodują ze ustawienia dla fabrycznie nowej turbiny nie pasują. Odepnij na chwilę przepływomierz czy ciśnienie wzrośnie (będzie wcześniej...
Tak, sztanga porusza się bez problemu. Nie posiadam wakuometru - czytałem, że da się to zrobić analizując logi. Czy bardziej skręcić śrubkę do regulacji?
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Po pierwsze turbo nie jest nowe a regenerowane. Dwa pełna diagnostyka i pewnie likwidacja możliwych do zlikwidowania luzów w układzie zmiennej geometrii. Regulacja sztangi ewentualnie punktu . Choć czasem regeneracja tak wyjdzie że co by nie robić to faluje (duże luzy w układzie sterowania zmiennej geometrii).
Zobacz na ostatnim logu widać że turbina wstaje dopiero przy około 2400 obr/min , zapewniam cię o ile turbina jest poprawnie zrobiona że ustawisz to doładowanie , ale nie jest to robota na chwilę i ruchy na regulacji sztangi muszą być naprawdę minimalne .
Gdyby były problemy z ciśnieniem na szynie CR to nie obeszło by się bez błędów dotyczących ciśnienia - nic o nich nie piszesz . Odłączyłeś podciśnienie od gruchy i wyskoczył ci błąd ale pewnie o za małym ciśnieniu w kolektorze . Też walczyłem z czymś takim po wymianie turbo , niby wszystko wyregulowane a raz na jakiś czas muł i błąd i nie wiadomo czego...
Logi robię zawsze na rozgrzanym silniku, błędów brak, turbiny już przełożyłem 3 i na każdej jest tak samo, regulacja sztangi nic nie daje. Zrobię jeszcze jutro log 8 grupy. Pompa podciśnieniowa również jest zmieniona i podciśnienie wynosi -0.9
Witam. Dawno mnie nie było, troszkę działałem w temacie ale nic nie osiągnąłem. Wraz z otwarciem turba, wyciekła chyba bezpowrotnie jego moc. - Pompa Vacuum nowa - Wszystkie wężyki podciśnieniowe wymienione - N75 czyszczony, potem zamieniony z N18 - Gruszka szczelna - EGR zaślepiony - Turbo wyciągane drugi raz aby się upewnić czy dobrze złożone - MAF...
Faktycznie, wartości odbiegają od mapy. Do sprawdzenia regulacja sztangi, n75 oraz w pełnym zakresie jeszcze raz vgt.
Pytanie kiedy i jak się to stało? Czy auto kupiłeś z tym problemem, czy po wymianie turbo to się stało? Robię właśnie podobny przypadek i auto trafilo do mnie z brakiem mocy, tylko że wersja 90KM 9HS ale też ma zmienna geometrie jak Twój. Stalo się to podobno po wyrzuceniu filtra cząstek i modzie softu, ale powrót do oryginalu nic nie zmienił, a po...
Opisze problem od poczatku , zakupiłem Passata z silnikiem avf . W samochodzie jest turbosprężarka po świeżej regeneracji , ale wstaje dopiero od 2200obr. Przejrzałem dolot brak nieszczelności oraz syczenia. Zaślepiłem egr by wykluczyć zawieszony zawór . Przewody podciśnienia również zmienione , geometria pracuje normalnie nie zacina sie . Przepływomierz...
.. na turbinie siedzi taka metalowa puszka która jest podłączona do elektrycznego zaworu przewodami ciśnieniowymi i tą metalową puchą staruje jeszcze czarna pucha z czarnego plastiku <pewnie ten siłownik pociśnieniowy o którym pisze kolega SZTOMEL>... JAKIEŚ POMYSŁY OD CZEGO ZACZĄĆ I jakie mogą być objawy uszkodzen elementów - żeby znaleźć który...
Jak niewiesz jak to proszę dać komuś kto to potrafi. Jest na servicebox procedura regulacji sztangi. W czelusciach netu jest do odszukania albo wykupić godzinny dostęp online i przeglądnąć dokumentacje.
Witam. Autko wczoraj udało się uruchomić. Pracuje ładnie ale.. . Troszkę dymi na biało i nie jest to gryzący dym , po rozgrzaniu jest poprawa ale nadal mnie to niepokoi? I druga sprawa jest taka że podczas jazdy i przeciągnięciu autka wpadło w tryb awaryjny i wyskoczył błąd 17965 przekroczona granica regulacji. Gdy ciśnienie powinno być 2400 to u mnie...
Ciężko tak na odległość zdiagnozować co to może być ale może ci coś podpowiem. Miałem podobny problem w 1.9 na pompowtryskach samochód nie jechał na kompie turbo wg nie wstaje. EGR co prawda nie ruszałem ale pierwszy strzał poszedł na geometrie turbiny już chciałem wyciągać ale zawsze uczyli żeby zaczynać od najprostszych rzeczy i tak szukałem że padł...
Witam. Czy zmierzone podciśnienia wakuometrem są ok: 1. Pompa vacum z podłączonym serwem 0,55 2. Pompa vacum z odłączonym przewodem serwa 0,7 (poszłoby pewnie dalej ale koniec skali wakuometra) 3. Zawór n75 wejscie vacum 0,55 4. Gruszka turbiny 0,40 (jak zamieniłem na próbę zawór n75 z n18 to było 0,45) Do rzeczy. Czyściłem tacie turbinę i gruszka na...
Witaj, Mam ten sam problem z błędem 194, u mnie ten problem pojawił się po zaślepieniu EGR, wcześniej został wyprogramowany z ECU i zrobiony chip na zwiększenie mocy, ale nie był zaślepiony i wszystko było ok. Z racji, że do EGR ciężki dostęp i ściągałem skrzynię do wymiany sprzęgła i od razu go zaślepiłem, po czym zaczęły się problemy z mocą. Dodam,...
Więc czyszczenie (profilaktyka)regulacji turbiny(problem w tym czy regenerujący zastosował jakieś środki smarnepo stronie gorącej) i zaworu EGR ,pod warunkiem że nie wystąpił błąd obwodów czujnika ciśnienia. Ps do sprawdzenia ustawienie sztangi.
Jednak niepokoi mnie to , że np rzeczywiste zasysane powietrze tzn dawka rózni sięmod takiej , która powinna byc, czy doładowanie turbo przy obotach gdzies od ok2000 do 2600 jest takie samo w granicach 2200 mbar, a dawka paliwa mniejsza im większa prędkość.... Czy tu coś jest nie tak.. nie sądzisz..? To wynika z programu sterującego. Doładowanie zależy...
wirnika niczym nie pryskaj bo niema to sensu. niewiem jaki masz silnik chodzi o oznaczenie i czy turbina jest sterowana przez "komputer" czy mechanicznie przez ciśnienie turbo. ruch tej sztangi czyli to co wychodzi z gruchy i sie porusza to powinno byc około 1,5 cm sprawdz to ręcznie naciskajac palcem. nastepna sprawa to wyregulowanie sztangi aby odpowiednio...
Witam , mam problem z peugeotem 607 2.2 hdi z usuniętym fapem miesiąc temu i oczywiście wyłączonej elektronicznie przez zmianę programu obsłudze filtra cząstek stałych prez firmę która się tym zajmuje. W trakcje jazdy przy około 2tyś obr. na 4-5biegu zapala się na wyświetlaczu licznika trójkąt a na komputerze pokładowym napis "engine fault ",po podpięciu...
Witam Proszę o poradę w sprawie Golfa 4 silnika ASZ. Samochód niema mocy tzn jedzie jak poczciwa 90 możne mniej. Po przekroczeniu ok 2,5tys obr czasami jest trochę lepiej ale w większości objawia się to trybem awaryjny i błąd 17964- Regulacja Ciśnienia Doładowania p1556- 35- 10 nie osiągnięta granica regulacji- sporadyczny Podmienione było: -przepływomierz...
Zderzak regulowałem odpinając przewody podciśnieniowe od zaworka i łącząc je ze sobą, tak że do gruszki turbo szło pełne podciśnienie z pompy vacuum. Zaworek zostawiłem podłączony tylko do przewodu elektrycznego żeby nie wywalił błędu na desce. Następnie 2000 obrotów - silnik w pełni rozgrzany, wyłączone wszystkie odbiorniki elektryczne i klima - zderzak...
Panowie odgrzewam temat poniewaz znowu mam podobny problem. Panowie czy ktos jest wstanie podac mi jakie powinno byc prawidlowe cisnienie doladowania, i wartosc MAF dla silnika 2.0D D4204T w Volvo S40 2005 przy 3000 rpm i max przyspieszeniu w czasie testu dynamicznego? Problem ktory pojawil sie u mnie jakis czas temu byl zwiazany z czujnikiem polozenia...
Witam!Odnawiam temat. Mam bardzo podobny problem z moim paskiem, VW passt 1.9TDI 110km AFN 96r. Jak w temacie. Auto było sprawdzane texa i vagiem, problem jest z błędnymi wskazaniami przepływki, testowałem je 4!!!!. 1.ta co w aucie, (pierburg) - bardzo słaby zakres działania oscylował miedzy 450-550 (mogę zrobić logi) 2.używka z drugiego samochodu....
Białe kółko w pompie pod deklem. Na pierwszej stronie wrzucona jest instrukcja regulacji pompy i jest opis, aby wyjąć takie białe kółko. http://obrazki.elektroda.pl/5408247700_1... http://obrazki.elektroda.pl/4031536100_1... Na pierwszym zdjęciu widać u góry sztange wastegate, na drugim zawór. Czy po skróceniu sztangi...
Geometria ładnie luzniutko wszystko bez żadnych oporów chodzi sprawdzałem to nic się nie przycina, rozmawiałem z jednym gosciem od turbin to mówi zeby rozkrecic ciągno 4 obroty. Ale to coś da Dodano po 3 Będę sam to regulować musiał bo tam gdzie turbo robili powiedzieli że jest wszystko Oki nic więcej nie zrobią trudno gwarancja przypadnie ale nie będę...
Brak doładowania przez turbine (powtarza sie okresowo,raz jest raz nie ma) wkreca sie do max 3500 obr,wyrzucił bład zaworu regulacji cisnienia turbiny-rozebrany wyczyszczony, cewka działa ,napiecie 12V na wtyczce jest,membrany szczelne,węzyki podcisnienia i przewody dolotowe szczelne,pompa vac daje podcisnienie,wirnik turbiny nie jest zablokowany,poza...
Witajcie, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki w passacie B6 2.0 TDI Jak wynika z logów turbo nie doładowuje - przy 3000 obrotów łapie tryb awaryjny. Zawór N75 podmieniony na nowy, gruszka nowa, dolot szczelny. Sztanga działa prawidłowo, podciśnienia OK Nie wiem czy brać się za turbinę czy może problem jest gdzieś indziej. Proszę o rzucenie okiem...
Witam pożyczyłem vaga od kolegi i sprawdziłem odczyt błędu były 2, 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym. Różnica regulacji 553 Przepływomierz masowy powietrza MAF(G70) lub VAF (kod alternatywny) sp:Otwarty/zwarty obwód do masy Co to znaczy , logów nie mogłem odczytac brak funkcji w samochodzie , vag 5053 viaken , skasowałem błędy i zobacze jutro po...
dokladnie, ja wlasnie mialem wymieniana ta sztange :) co prawda teraz wlacza mi sie notlauf przy 180km/h ale... narazie mi sie nie spieszy na regulacje tej sztangi :) jeszcze sprawdze u mnie rowniez weze podcisnienia i Vaga wezme od kumpla i sam sprawdze cisnienie, bledy itd. :) generalnie to czesta usterka w TDI z tym turbo, no ale tak te silniki maja.....
No to tak: EGR zaślepiłem dorobiłem blache na wzór uszczelki, gruszkę zasysałem wydaje mi sie, że wszystko szczelne ciężko sie zasysało. Co do regulacji turbiny ja nic tam nie przestawiałem. Z tego co widziałem są dwie regulacje jedna bezpośrednia na turbinie już dobrze nie pamiętam, ale chyba śrubeczka 6mm, na której opiera sie 'wichajster' od sterowania...
Witam Proszę o analizę logów Ciągle występuje przeładowanie z tym że na początku regulacji sztangi(gdy była krótka) były to dość duże wartości rzędu do pól bara łącznie z trybem awaryjnym log 11 http://vaglog.pl/log_272154.html Teraz jest prawie ok ale na 4-5 biegu czuć wyraźnie wahania doładowanie log 11 na 3 biegu http://vaglog.pl/log_272153.html...
Witam, Dużo jest postów na związanych z tematem, ja jednak potrzebuję jasnej i klarownej odpowiedzi. Po krótce, problem występuje na 4 biegu (3500 obr/min) lub 5 biegu (3000 obr/min). Silnik przechodzi w tryb awaryjny (spada moc). Po ponownym uruchomieniu jest OK do momentu - patrz wyżej. Sprawdzane: - zawory regulacji ciśnienia doławowania - czujnik...
Witajcie, kolega kupił Passat B5 z silnikiem AHU, czyli 90KM z turbiną bez zmiennej geometrii. Przyjechał do mnie, bo auto wpadało w tryb awaryjny. VCDS pokazał błąd 575, czyli ciśnienie w kolektorze ssącym. Turbo przeładowywało okrutnie (1,2-1,3 bara zamiast bodajże 0,85). Dolot wygląda na szczelny, wymieniliśmy wężyki podciśnieniowe, bo były zasyfione...
sztanga turbina turbina sztanga regulacja sztanga
renault laguna przycisk telefunken internet giełda elektroniczna katowice
falownik powmr edifier r1280db
Wymiana szczotek silnika w pralce Logik - krok po kroku Średnica rury spalinowej do pieca Vaillant VU240/2-5