Witam Miałem kilka dni temu dokładnie ten sam problem. Brak mocy a po kilkunastu minutach jazdy wyświetlił się komunikat jak wyżej. W volksklinika w Poznaniu szybko zdiagnozowali i usunęli usterkę. Okazał się nieszczelny wąż regulacji geometrii turbiny
Można bez problemu zainstalować gaz do silnika turbo, tym bardziej instalację 4 generacji. Co do niszczenia: spalanie LPG powoduje wyższą temperaturę spalin, min. z powodu zubożania mieszanki spowodowanego niedoskonałością układu sterowania i zasilania gazem, co wydaje mi się że przy prawidłowej eksploatacji (bez nadużywania pedału gazu) nie powinno...
Prędzej wina sterowania turbiny.
Witam. Kod błedu 550 to regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku a kod 575 to ciśnienie w kolektorze dolotowym. Polecam sprawdzenie turbiny. Pozdrawiam.
Geometria ładnie luzniutko wszystko bez żadnych oporów chodzi sprawdzałem to nic się nie przycina, rozmawiałem z jednym gosciem od turbin to mówi zeby rozkrecic ciągno 4 obroty. Ale to coś da Dodano po 3 Będę sam to regulować musiał bo tam gdzie turbo robili powiedzieli że jest wszystko Oki nic więcej nie zrobią trudno gwarancja przypadnie ale nie będę...
Witam. Dawno mnie nie było, troszkę działałem w temacie ale nic nie osiągnąłem. Wraz z otwarciem turba, wyciekła chyba bezpowrotnie jego moc. - Pompa Vacuum nowa - Wszystkie wężyki podciśnieniowe wymienione - N75 czyszczony, potem zamieniony z N18 - Gruszka szczelna - EGR zaślepiony - Turbo wyciągane drugi raz aby się upewnić czy dobrze złożone - MAF...
Geometria łopatek turbiny może nie domagać. Jeśli łopatki masz zapieczone i nie ma prawidłowej regulacji, to będziesz miał taki efekt.
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
A cała elektronika silnika? Nie warta skórka za wyprawkę. Doprowadź tego "AAZ-a" do kultury - regulacja wtryskiwaczy, poprawne ustawienie kąta wtrysku, LDA i turbiny. Oszczędny to ten silnik nie jest, ale 10 litrów/100km to faktycznie przesada.
W sumie to chodzi o dwie sprawy na ten moment: 1.regulacja początku wtrysku 2.sprawdzić czy cięgno i grucha turbiny chodzą płynnie bez zacięć. Jeśli tak to wyregulować cięgno wg logów dynamicznych na drodze aby nie przeładowywało.
Logi robię zawsze na rozgrzanym silniku, błędów brak, turbiny już przełożyłem 3 i na każdej jest tak samo, regulacja sztangi nic nie daje. Zrobię jeszcze jutro log 8 grupy. Pompa podciśnieniowa również jest zmieniona i podciśnienie wynosi -0.9
Grupa 11 zadane ciśnienie doładowania i rzeczywiste. Masz nagły skok do 1.7 bara potem zdławienie i dopiero stabilizacja. Generalnie do spawdzenia podciśnienie przed zaworem N75 (sterowania turbo) sprawdzenie samego zaworu i przewdów do niego gruszki turbo. Jak tu nic się nie znajdzie to regulacja turbo ( śruba stopu plus długość sztangi). Ale pierwsze...
Wszystko wygląda na to że w tym wypadku jest to samo ale forum to nie warsztat i nie można jednoznacznie powiedzieć że jest to wina przetwornika regulacji turbiny czyli jak to napisałeś zaworu 75. Nikt kto zna się na elektronice samochodowej nie powie Ci że to on na 100% bez diagnostyki i nie mówię tu o podłączeniu diagnoskopu. To może być zawór ale...
Byłem u spece powiedział mi że najpierw zanim podejmie się diagnozy wymiany konwentera trzeba sprawdzić całe podciśnienie wraz z pompą wakum do tego regulacja turbiny i sprawdzenie wszystkich parametrów silnika na sto procent nosi to być sprawne dopiero wtedy wymiana konwentera ktoś się orientuję ile może to kosztować konwentera plus olej filtr i robocizna
Tylko wodzik od kierownic chodzi lekko, kiedyś miałem przypadek zatartych kierownic (kierowca po 60tce i 2 letnie auto) kilka ruchów i WD pomogło, auto wypluło kilka kilo sadzy i śmigało jak nowe. Teraz mam jeszcze 2 Passaty przejściówki 90 konne też jest problem turbina przeładowuje tylko tam prawdopodobnie padnięty jest zawór regulacji w jednym wcale...
zakladam ze rozrzad zlozony fachowo i ze silnik pracuje rowno takze pod obciazeniem nie przerywa.pierwsze musisz sprawdzic prace turbiny czy przy wzroscie obrotow silnika weze puchna .jak turbo cokolwiek bije idziemy do jego sterowania czyli n75(zawor regulacji kierownicy turba)wszystkie podcisnienia musza byc na swoim miejscu lacznie z tym przy filtrze...
Nie wiem czy dobrze to odczytuje ale takie jak mialem odczucia z dolu chyba za malo jest powietrza. Mozecie pomoc mi to jakos skorygowac ? Kombinujecie wszyscy a to jest bardzo proste. 1. Mapy reakcji słabo, upodobanie do tuningu procentowego 2. EGR off źle wywalony, jakimś programem automatycznym co ostro tam namieszał choć nie powinno miec wpływu...
Witam! Mam następujący problem. Uprzedzając zrzędzenie w stylu-to juz było omawiane-chcę dowiedzieć się konkretów(od kogoś kto miał taki przypadek i sobie z nim poradził). Czytając posty na ten temat dochodzę do wniosku że każdy pisze co tam sądzi,a część porad jest rodem z "fachowych";-) poradników typu "Auto Śmiat". Ogólnie chodzi o spadek mocy, wiem...
Tak wygląda polskie podejście do sprawy. Tak własnie -jak się ktoś bez podstawowej wiedzy zabiera za "tuning". Może z komputerem jestem trochę do tyłu, ale w mechanice samochodowej siedzę spory kawał czasu. Własnie widać, jak to kolega "siedzi" w mechanice samochodwej. Czarno na białym bład - przekroczona granica regulacji - jak myslisz, skąd się wziął...
No to tak: EGR zaślepiłem dorobiłem blache na wzór uszczelki, gruszkę zasysałem wydaje mi sie, że wszystko szczelne ciężko sie zasysało. Co do regulacji turbiny ja nic tam nie przestawiałem. Z tego co widziałem są dwie regulacje jedna bezpośrednia na turbinie już dobrze nie pamiętam, ale chyba śrubeczka 6mm, na której opiera sie 'wichajster' od sterowania...
Sądząc po wywalanym błędzie raczej postawiłbym na zawór N75 regulacji ciśnienia doladowania...
Wiatm mam podobny problem mianowicie po wgraniu mocniejszego programu w lupo tdi auto na 5 biegu zaczęło tracic moc przy spokojnej dłuższej jezdzie ostanio tez na 4 biegu , gdy w miarę szybko zmieniam biegi nic sie nie dzieje ,występuje to przy dłuższej spokojnej jeździe przy 80 -120 km/h po zgaszeniu auta i odpaleniu ponownie problem znika co to oze...
Te silniki mają pompowtryski.. Ja zacząłem od wymiany pompowtrysków na inny zestaw. Zmieniła się zasadniczo tylko zawartość mojego portwela. Wymieniłem już wszystkie czujniki na inne jednak nie nowe.: Czujn. Obr. Wału i wałka, temp paliwa, ciśn. I temp powietrza za IC, przepływomierz , komputer silnika, rozrzad, wiązka w głowicy odpinalem czujn. Temp...
Mam problem że po wymianie słupka 2.0tdi BMP na 1.9tdi ARL silnik nie ma mocy chodzi jak by bez zmiennej geometrii turbiny jak zaciągne turbine manulanie to czuć znaczący wzrost mocy zaworek n75 podmieniałem na sprawny łopatki nie zapieczone synchro ustawione na -0.5 czyli całkiem dobrze silnik na postoju nie raz podkapca na biało[ale tak delikatnie...
zawór regulacji ciśnienia doładowania,siłownik podciśnieniowy regulacji doładowania (zacina się), bądż w najgorszym przypadku turbina
Przebieg ponad 500 000, 600 000 bez remontu silnika? Owszem. Nawet bez remontu turbiny czasem ale to rzadziej. Skoda Octavia https://obrazki.elektroda.pl/7021456800_... A tu jeszcze oferta, której mam zrzut. https://obrazki.elektroda.pl/4801954700_... Jeżeli ma kolega jeszcze jakieś wątpliwości to zawsze można popatrzeć...
Jestem już bliżej rozwiązania. http://obrazki.elektroda.pl/2739340000_1... Zamienione były przewody od podciśnień (podejrzewam mechanika, który wymieniał skrzynię i opuszczał silnik, po czym niewłaściwie podłączył przewody prądowe, bo auto nie chciało odpalić), tj. przewód "A" był podłączony do króćca "B". Nie działała przez to klapa...
Witam Posiadam passata b5 z 2000 roku o mocy 115 Km. Mój problem polega na tym że nieraz np. jadąc do niemiec potrafi mi w trakcie jazdy na autostradzie itp. odciąć moc tak jakby nie miał turbiny. Ale jeśli wcisnę sprzęgło i wyłączę silnik i zapalę od razu nawet w trakcie jazdy to auto znowu zachowuje sie normalnie czasem na dłuższy czas a czasem po...
Witam. sprawdzilem Turbine moim Passacie i chodzi, (gwizdze ) az milo posluchac wiec to chyba nie turbina.Podczas jazdy zapalila mi sie kontrolka (Emission workshop ) i auto stracilo moc i przyspieszenie, po zatrzymaniu sie i wylaczeniu stacyjki, po odczekaniu kilku minut jak uruchomilem auto wspomniana kontrolka znowu sie palila ale samochod odzyskal...
Tak,ma zaciągnąć po odpaleniu.Ale że sam wchodzi na obroty to mi wygląda na złą regulacje pompy.Jeszcze egr możesz sprawdzić czy nie zacięty.Trochę szukanie po ciemku bez kabelka. OK Dziękuję. Dźwignia pracuje swobodnie przynajmniej jak się za nią pociągnie. Wiem bo zauważyłem, że spadło zabezpieczenie na dźwigni turbiny do cięgna gruszki. Prawdopodobnie...
Witam kolegów forumowiczów, Chciałbym poprosić Was o pomoc w zdiagnozowaniu usterki w moim samochodzie. PACJENT: Volkswagen Passat B5FL 1.9L L4 SOHC 8V FWD Diesel, 5-Speed Manual Silnik AVB OBJAWY Od kilku dni zacząłem mieć problemy z przyspieszaniem, zaobserwowalem ogolny brak mocy, silnik jest zdecydowanie mniej zrywny, nie wkręca się na obroty tak...
Witam. Gdy kupiłem passata to odcinało mi przy 3 tyś obrotów, mechanicy radzili wyczyścić turbinę( max 120 km/h) ale na trasie jak go przegoniłem to nie odcinało. I było ok, ale miesiąc temu turbina padła i nie było wgl mocy. Wyjeliśmy turbo by je wyczyścic ale miał luzy na wirniku góra dół 1 cm . Kupiłem drugie turbo i nadal nie ma mocy, wymienione...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
regulacja turbiny passat objawy turbiny smarowanie turbiny passat
sterowniki kontrolera sieci asusa instrukcje obsługi dekoderów tranzystor wtryskiwacza
przedwzmacniacz gitarowy przedwzmacniacz lampowy gitarowy
Przejściówka DIN-5 na mini jack 3,5 mm – brumienie, pętla masy, ekranowanie, izolatory Sprężyny tylne GT Parts do Renault Laguna 2 Kombi za 97 zł – opinie, trwałość, porównanie