Można to łatwo zaobserwować włączając światła, albo ogrzewanie tylnej szyby.
Witam : 01 sterownik silnika, 11-login (12233) 10-adaptacja, kanał 02 - prędkość obrotowa biegu jałowego, i wsio.
Coś jest w tym co pisze kolega futro . Obawy wyglądają jakby zasysał lewe powietrze. Sprawdź, a lepiej wymień simmeringi na wale. Mają być TWARDE, ale elastyczne. Nic na ich temat nie napisałeś. wawaludzik napisał: wymieniłem lewy ( duży) karter ( bo odłamane było mocowanie stopki i zerwane gwinty od pokrywy) Szczerze mówiąc jestem w szoku. Skąd miałeś...
L-low speed - czyli gerulacja wolnych obrotów H-High speed - czyli regulacja wysokich obrotów.
Nie nie do linki tą zostaw , tam z boku jest wkręcona w korpus jedna taka do regulacji mieszanki pewnie wolnych obrotów .
Regulacja wolnych obrotów + sprawdzenie stanu uszczelek i plastikowego dystansu pod gaźnikiem. O regulacji biegu jałowego na pewno jest na forum. Jeżeli wkręcisz do końca wkręt od składu mieszanki do oporu to silnik nadal pracuje ? Jeśli tak to z gaźnikiem nie jest dobrze, najlepiej do wymienić.
Niestety najlepiej będzie zdiagnozować usterkę jakimś testerem(najlepiej clip) - widać jakie jest położenie przepustnicy i czy jest regulacja wolnych obrotów. Można przeczyścić zawór wolnych obrotów i przyuczyć go przez odpięcie zasilania(ściągnięcie klemy na kilka minut,następnie podłączenie i włączenie kluczyka w pozycję zapłon). Szkoda że nie mieszkasz...
Nie podałeś jaki tam typ silnika i wtrysku. Starodawne egzemplarze miały od góry, ukośnie, dużą śrubkę do regulacji wolnych obrotów. W nowszych obroty regulował sterownik - jeżeli są nieprawidłowe - to trzeba szukać usterki. Kolektor MUSI być szczelny - nie może być żadna niezaślepiona rurka. Wszelakie nieszczelności (tzw. "fałszywe powietrze") prowadzą...
Jak masz silniczek krokowy, to wyczysc go, odlacz kleme na minute lub dwie, odpal motor bez zadnego gazowania, niech pracuje az dmuchawa sie wlaczy na wolnych obrotach a potem przytrzymaj na wyzszych i bedzie cacy...
Od kiedy to obroty reguluje się podginaniem blaszki zaworka iglicowego? Ma ona być na równi z powierzchnia plastikowej części, w której jest zamocowana. Powodem zatarcia był gaźnik i problem z nim pozostał nadal. Jest gdzieś zatkany i daje zbyt ubogą mieszankę. Iglica przepustnicy wchodzi w plastikową tulejkę z boku której jest maleńki otworek, sprawdź...
Na próbę ja bym założył zawór, jeżeli będzie działało ok. będziesz miał pewność, że to atuattor albo elektronika od niego. Może wystarczyłaby regulacja elektroniki, ale tu polecam skorzystanie z dobrego gazownika. Jeżeli przesłoniłeś dolot i obroty się ustabilizowały, świadczy to o zbyt ubogiej dawce lpg na wolnych obrotach (przesłaniając dolot wzbogacasz...
Wszystko jest z ABK przepustnica, przepływka, pali, wkręca się dobrze tylko 16v powinien mieć 950 +/- 50 bo teraz tak jakby delikatnie drżał
A czyściłeś przepustnice? Mi ostatnio pomogło, z tym, że musiałem ją adoptować komputerowo pod tym zabiegu.
A ile Ty chcesz tych obrotów jałowych w takim razie? Obroty masz ok, jak chcesz to linkę od gazu sobie podciągnij :P
1. Najpierw dajesz Bingo w tryb nauki i uczy się analizując parametry pracy na benzynie jak będzie pracował na gazie. Głównie chodzi o to aby Bingo przeszło na gaz. 2. Wymuszasz programem wartość attuatora na 110 kroków i regulujesz reduktor na WOLNYCH OBROTACH a) zakręcasz dawkę podstawową na reduktorze (pokrętło duże, wolnych obrotów) b) regulujesz...
Kolego polecam sprawdzić zapłon, może się spóźniać
Witam. Mam Vw polo 1,3 z 1990 roku na wielopunktowym wtrysku i takie pytanie: Gdzie się reguluje wolne obroty? Jedna śruba regulacyjna jest przy przepustnicy, tu gdzie podłączona jest linka od gazu, a druga jest obok po prawej stronie na śrubokręt pionowo z góry. Ta druga to chyba jest od regulacji ilości powietrza bowiem gdy miałem ją za bardzo wkręconą...
Gaźnik rozebrałem przeczyściłem, przedmuchałem (tragedii nie było). Membrany ładne, iglice czyste. Dokręciłem śruby regulacyjne na maxa, odkręciłem o 1 1/3 obrotu od wysokich i niskich. Po lekkiej regulacji kosa ładnie się wkręca na obroty. Problem jest taki, że nie da się ustawić obrotów. Długo walczyłem, zauważyłem że podczas pompowania pompką ręczną...
Delikatnie podpalony zawór wydechowy. Nie jest jednak przyczyną aż takiego zużycia. Czujnik temperatury silnika dla wtrysku 2 pinowy z niebieską obudową złącza zamontowany w głowicy lub kolektorze ssącym. Algorytm regulacji wstępnaj gazu.Śruba na wężu- regulacja składu dla wysokich obrotów. 3000 obr siniaka wkręcać do spadku mocy i odkręcić o pół obrotu....
Tak się kończy jazda z za dużą ilością oleju w paliwie ,jeszcze pewnie słabej jakości (słabo się spala). Druga sprawa to regulacja gaźnika. Trzy filtr w miarę zabijania się syfem tworzy się za nim podciśnienie które powoduje wzbogacenie mieszanki. PS 1:50 to 20ml oleju na 1l i lepiej nie robić mix-u na zapas. Na dotarcie to przy składaniu powinny być...
reduktor ma dwie srubki do regulacji wolnych.jesli obie skrecone a mieszanka bogata to:podlewa benzyna,zle poskladany reduktor,dziurawa menbrana.
tico to gaznik czy wtrysk bo nie pamietam jaka dokładnie to jest instalacja tylko sam parownik i zawór redukujacy czy tez cos bardziej zaawansowanego
Przepraszam, że tak długo ale wczoraj jakoś wypadło mi z głowy i zapomniałem odwiedzić forum :D Skuter złożony na gaźniku seryjnym (membrana 16mm) mieszanka wykręcona dokładnie 3 obroty i silnik pracuję prawidłowo.Sam nie wiem czemu potrzebował aż tak dużo obrotów ale jak widać problemem była błędna regulacja i musiałem jeszcze bardziej odkręcić śrubkę,...
Witam. W październiku zakupiłem lgp do seata ibizy 1,4. Wszystko bylo super az do niedawna. Coś się popsuło z silniczkiem krokowym. Co grozi silnikowi gdy pozbawie auta tego detalu? Bo wtedy instalacja lpg chodzi wolne obroty są za wolne, czy wkręcanie odpowiedniego pokrętła powoduje zwiększenie? czy na odwrót (nie chce rozregulować kompletnie). Na...
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
Szczerze mówiąc nie wiem... Dziwna ta mapa... chyba że to są właśnie mnożniki wyrażone w procentach. Wtedy znaczyłoby, że jest ok. Po poprawnym doborze dysz i regulacji ciśnienia powinna wystarczyć jednokrotna kalibracja. A propos pytania o komputer wtrysku od benzyny to adaptuje się sam w pewnym zakresie, chyba że jest zbyt duża rozbieżność to przejdzie...
Śrubka ze sprężynką jest to regulowania wolnych obrotów a druga powinna być do regulowania mieszanki wkręć ją na full i wykręć jakieś 2 obroty zapal i niech się rozgrzeje pochodzi trochę i jeżeli będzie dobrze chodził to powinieneś jeszcze troszkę wykręcić a jak zacznie dławić to troszeczkę przekręć śrubokręt w drugą stronę. Pozdrawiam
Tak, to ten gaźnik Przeprowadzona regulacja: 1. regulacja wolnych obrotów lekko podkręcona aby utworzyła się szczelina na przepustnicy 2. dysza wysokich obrotów odkręcona na 1,5 obrotu. Następnie wykręcana aż do momentu obniżania obrotów i potem wkręcana znowu do momentu kiedy obroty spadają. Ta regulacja między punktami to jakieś 1/4 obrotu śrubki....
Regulacja na parowniku, jeśli dużo kręcone, często wymaga poprawki registrem ale nie zawsze. Ogólnie wygląda to tak że jeśli przy dużych obciążeniach jest bogato to trzeba zakręcić register, wtedy zwykle na wolnych obrotach robi się ubogo więc odkręcić na parowniku, potem znowu na wysokich może by za bogato więc znowu zakręcić register i tak do wyłapania...
Ja zaczynam od zamknięcia pracy membranie i reguluje śrubą ( na śrubokręt ) dawkę gazu na wolnych obrotach tak by miał optymalny skład (usłyszysz po obrotach, będą rosły - wzbogacasz, potem spadały - zalewasz), jak już to działa to wtedy zaczynam się bawić napięciem membrany, wstępnie ze 2 obroty można odkręcić i patrzeć jak działa sterownik LPG i jak...
Jak masz dobrze ustawiony register to daj mu spokój skoro go nie ruszałeś . Kręciłeś natomiast tą moletowaną śrubą ze sprężynką wszyscy mówią że to jest śruba wolnych obrotów a tak naprawdę to jest śruba czułości membrany i ma ona wpływ na mieszankę w całym zakresie obrotów : Dokręcasz mieszanka uboga aż do gaśnięcia silnika bo gazu za mało by mogło...
albo za bogato albo za ubogo przy przejściu z wyższych obrotów na wolne w czasie jazdy (wynik wdmuchiwania powietrza w filtr powietrza) zatem kłania się regulacja ważne jest a często bagatelizowane przez gazowników - parownik ma dyszę na wolne obroty i coś przez nią musi lecieć a zwykle jest zakręcona na max w praktyce ma być tak że na wolnych silnik...
Heh. Widze ze wywolalem prawdziwa burze na temat mechanikow. Jest takie jedno przyslowie na ten temat: "chcesz miec cos dobrze zrobione zrob to sam". Co do odpowiedzi uzytkownika "janvsz" to istotnie ja mam tylko dwie diody w tym jedna dwukolorowa. Ale czy przy moim typie instalacji mozna zamontowac taki wskaznik ?. Widzialem u znajomego w Golfie mial....
przy wtrysku full-group wtrysk następuje jednocześnie do wszystkich cylindrów ,potrzebne są szybkie wtryski więc w tym akurat gazownik nie ma racji. Zalewanie czyli podawanie zbyt dużej dawki gazu, może jednak nastąpic jeśli wtryski są szybkie i przewymiarowane , bo na wolnych obrotach czasy są najkrótsze , a ich skracanie też ma swoją dolną granicę...
Prawdopodobnie jest tam gaźnik Walbro WT 255. Odkręć cztery wkręty mocujące gumową pompkę paliwa ( nr 11 ). Pod nią będzie membrana z metalowym kółkiem, sprawdź czy kółko jest dobrze zamocowane i czy membrana nie jest przetarta. Z drugiej strony jest przykręcony, dużym wkrętem, dekielek ( nr 3 ) Pod nim jest membrana pompująca, sprawdź czy nie jest...
świeca po "dydłaniu" sucha co oznacza że problem leży w zasileniu paliwowym (podejrzewam ssanie) ciepły pali na dotyk. Po drugie - jak już się go odpali to gaśnie po puszczeniu manetki więc trzeba go trzymać na półgazie żeby nie zgasł, jak się silnik rozgrzeje porządnie - zaczyna równo pracować, ale wystarczy 5-10 min postoju i wszystko wraca Sam sobie...
czas opóźnienia sądy lambda 20 sek (nawet do60) cut - off na 1500 - 2000 obr bo bedzie strzelał w gaznik zubozenie - pobaw sie 20 do 40 % tak aby nie szarpał emulacja H L - H-nieco wiecej od L ale bez przesady bezwladniśc TPS ok 0,2 V przelaczenienie na gaz 2000 do 2500 narastajaco temp przelaczenia LPG 10-20 + opornik 100 ohm zwierany recznie przez...
w przednim serwisie tam gdzie mi go montowali to nie stroili samochodu na wolnych obrotach , tylko w czasie jazdy tez korygowali , W zasadzie najpierw powinni w czasie jazdy dobrać mnożnik (RC_inj), a później na wolnych powinni (ale to nie jest takie konieczne) dobrać skorygować czas wtrysku na wolnych obrotach (OFF_inj). A później byłem w warszawie...
Jak dobrze ustawisz to będą stabilniejsze wolne a moc w zakresie niskich to już w zasadzie miękkość membrany.
Powyższa odpowiedż jest moja [ uaz ] Pozdrawiam
A może przestawiłeś dźwignię od pracy silnika zając - żółw? do regulacji obrotów wolnych służy taka śrubka plastikowa na górze gaźnika, "złota" ze sprężynką jest od regulacji składu mieszanki wolnych obrotów
Odkurzacz innej firmy z Aledrogo po podłączeniu pilarki 1600W działa non stop, Po podłączeniu frezarki ręcznej 600W to na pełnych obrotach frezarki to odkurzacz działa też non stop, jak regulacją obrotów z pozycji 6 zjadę poniżej pozycji 5 to odkurzacz świruje jak u ciebie. Prawdopodobnie czujnik obciążenia w odkurzaczu ma jakiś minimalny próg obciążenia,...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Mam problem z gaźnikiem nie mogę wyregulować gaźnika.Gaźnik jest nowy. Gaźnik posiada dwie regulacje wolnych obrotów i dawkę paliwa nie wiem jak wyregulować powietrze . Przez króciec od filtra pryska paliwem.Jeśli wiecie do czego służą te dwa wyjścia obok linki gazu będę wdzięczny
po odkręceniu wydechu w kanale widać tłok i pierścień - bok gładki, czysty bez rys. Fotek nie wrzucam bo niestety widok jest mizerny ( sięga tam tylko jedno oko). Wykręciłem również świecę - jest czarna lekko wilgotna???? to chyba źle... Piła na zimno pracuje w miarę ale gwałtowne wciśnięcie gazu jakby ją zduszało, na gorąco bardzo wolno schodzi do...
Witam. Jako mechanik z zamiłowania (a informatyk z wykształcenia :P) chciałbym dziś przedstawić przetestowany i tak naprawdę niedokończony projekt zasilania silnika Diesla olejem napędowym i wodą. Jak się nie trudno domyślić - układ ma oszczędzać paliwo kosztem pary rozprężanej podczas spalania ON. W Internecie można znaleźć wiele dziwnych stron dotyczących...
Wychodząc z zalozenia, ze; dysze, regulacja jak i kształt iglicy są dopasowane do panujących warunków (temp. Otoczenia, wysokość n.p.m) to zostaje regulacja śrubą pilot screw - w tym przypadku masz za mało paliwa, wiec wkręć śrubę. Zasada regulacji jest taka: kręcisz śruba sprawdzając reakcje na gaz. Jeśli pomimo wkręcenia dalej robi „buuu” zakładaj...
Tam nie ma regulacji poziomu paliwa, jest regulacja położenia iglicy. Ale iglica działa tylko przy otwartej przepustnicy. Skoro po zalaniu gaźnika pali, ale gaśnie to przyjrzałbym się dyszy wolnych obrotów czy jest drożna, zdaje się tam śrubka regulująca spoczynkowe położenie przepustnicy, ale gdy świeca sucha to obstawiam brak paliwa.
Regulacja gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych nie jest taka oczywista, nie może być wykonywana według uniwersalnego sposobu. W przypadku markowego sprzętu instrukcje serwisowe wymagają regulacji na określoną wartość wykręcenia dysz i ustawienia maksymalnych obrotów silnika z zespołem tnącym. W rzeczywistości nawet to jest sposobem ogólnym, który...
Po wymianie alternatora na nowy, znacząco wzrosły obroty biegu jałowego. Było ok. 750 obr/min, a teraz jest ok. 1000-1100 obr/min. Podejrzewam, że ma to związek ze wzrostem napięcia ładowania po wymianie alternatora. Było ok. 14V (na starym) a jest teraz 14.5V. Czy jest możliwa regulacja wolnych obrotów we własnym zakresie?
gaźnik regulacja wolnych obrotów regulacja wolnych obrotów peugeot regulacja wolnych obrotów sruba
sparklan 7800a transformatory sieciowe toroidalne router cisco epc2425
Kymco 250 quad – szarpanie przy ruszaniu, CVT, sprzęgło, pasek, wariator Jak rozebrać suszarkę Philips HP8232 ThermoProtect?