Uniwersalne też będą działały, ale ja radziłbym firmowe zaoszczędzi pan dużo czsu i zbędnej regulacji. Pozdrawiam
Witam ja wierciłem otwór na wylot przez wkładkę,( którą i tak już masz zepsutą) przez który potem przechodzi pręt od siłownika uniwersalnego, potem tylko mała regulacja i gotowe raczej nikt pręta czwórki nie pokona
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
Podłącz samochód pod V.A.G.'a i zdiagnozuj moduł komfortu... Osobiście stawiałbym na to, że nie będzie co diagnozować, bo prawdopodobnie będzie to "golas" z dokładanym uniwersalnym zamkiem i wystarczy tylko regulacja cięgna.
też radzę podłączać jednego mastera .jeżeli są dwa to przy niedokładnej regulacji na cięgłach lub uszkodzeniu jednego zamek potrafi klapać /zamyka się i otwiera/
może zamiast przekaźnika weź jakiś starszy moduł centralnego zamka i zasteruj go z drugiego kanału,ewentualnie moduł uniwersalny z regulacją długości impulsu.
Hmm.. mysle kolego, ze do twoich celow najlepiej bedzie sie nadawal jakis uniwersalny sterownik centralnego zamka/domykania szyb z regulacja czasu (np. ST-112, za 40zl). Schemat polaczen jest prosty, cena umiarkowana, mozna nawet (jak sie zdaje) zablokowac skladanie lusterek przez podanie plusa po kluczyku, co bywa przydatna opcja kiedy chcesz zamknac...
Czy jest to możliwe, żeby zamontować w nim przynajmniej centralny zamek, elektryczne sterowanie lusterkami i szybami? Ile to pracy, materiałów i jakie są tego mniej więcej koszty? Dziękuję z góry za podpowiedzi. Moim zdaniem jeżeli w samochodzie niema klimatyzacji, to pierwszą potrzebą będzie zamontowanie "elektrycznych szyb", wszystko inne jest mało...
Co to za sterownik? To niemożliwe 0,7s. Jeśli jakiś uniwersalny powinna być regulacja (np. programowo pilotem, zworki wewnątrz układu, potencjometr i.t.p.) np: 1s zamki elektryczne, 3s zamki pneumatyczne (np. Golf III), 8s dla funkcji komfort. Czy instrukcja nic o tym niemówi? Montaż zgodny z instrukcją?
WITAM. MAM PROBLEM Z PODŁĄCZENIEM ALARMU (DWA STANDARDOWE WYJŚCIA DO STEROWANIA CENTRALNYMI ZAMKAMI -IMPULSY MASY, Z REGULACJĄ CZASÓW 1 - 3SEK.) DO - POD ORYGINALNY CENTRALNY ZAMEK W MERCEDESIE VITO BĄDŹ SPRINTER 2002r. PROSZE NIE PISZCIE ŻE MOŻNA ZAMONTOWAĆ DODATKOWY UNIWERSALNY SIŁOWNIK W DRZWI KIEROWCY I NIM STEROWAĆ ORYGINALNYM CENTRALNYM BO TO...
...Natomiast jesli centralny był dokładany wraz z alarmem moze taka sytuacja wystepowac jak są uszkodzone krancówki w dzwiach... Tia, a Świstak siedzi i zawija w te papierki... A tak poważnie to jaką widzisz zależność dokładanego centralnego od wyłączników krańcowych??? Uniwersalny zamek nie ma z nimi nic wspólnego! Regulacja siłownika Master (sterującego)...
szukaj centralnego z MERA bodajże BŁONIE ale nie dam głowy, polskiej firmy, nie jest może tani, ale niezawodny, jakość godna polecenia, montaż prosty, sterownik tegoż centrala też jest bliski ideału, spotykałem zalane sterowniki różnymi płynami chociażby ze sterowania regulacją wysokości reflektorów i banglaja do dziś dnia.
Tylko po co się męczyć. Pszecież człowiek z natury jest istotą leniwą. pewnie że wszystko da się zrobić do wszystkiego. Do forda np. zamiast męczyć się cały dzionek, lepiej dołożyć 70 zł i założyć zamek MERY do Forda. Skok siłownika dopasowany do zamka - nie wali po zamku, cicho działa i nie kompletnie żadnego problemu z regulacją. Nigdy !! W Golfie...
witam mam takie pytanie, mam problem w moim aucie z regulacja ogrzewania (pokretlo na pulpicie), tzn ciezko chodza linki i zawor na nagrzewnicy i niestety powoduje to, ze pokretlo przeskakuje na zebatce. No i po wielu probach naprawy tego stanu wpadlem na pomysl ze zastosuje silowni uniwersalny typu slave (taki zwykly uniwersalny do zamka centralnego...
Witam wszystkich Niedawno w moim Lanosie (1998r) HB zamontowałem centralny zamek i podpiołem pod istniejący alarm Langeford. Wszystko działa ok jeśli chodzi o sterowanie z pilota. Założyłem jeden siłownik główny (master) i 4 pomocnicze (slavery) łącznie z klapą bagażnika. Z pilota nie ma problemu zamyka i otwiera wszystkie drzwi, ALE NIE ROBI TEGO Z...
Centralny pewnie dokładany uniwersalny. Oryginał ma troskę inny skok. Można się pobawić z regulacją, ale będzie ciężko albo będzie działać dobrze z kluczyka, albo ze środka. Dłuż guzik do otwierania zamykania w środku i będzie dobrze.
Trzeba sprawdzić połączenia pneumatyczne, a szczególnie elementy giętkie w drzwiach- każda nieszczelnośc opóźnia zadziałanie siłowników i z braku potwierdzenia zamknięcia sterownik odbija- otwiera. Dodano po 10 Jeżeli do alarmu dołozony jest uniwersalny sterownik zamka, to w nim w niektórych modelach czas można wydłużyc dodając dodatkowe kond.elektrolityczne...
Rozbierz boczek i zapodaj zdjęcie siłownika. Jeśli będzie uniwersalny dokładany to będzie miał śrubki do regulacji itp. Jak jest dokładany to zazwyczaj ma pilota lub łatwe podejście na sterowanie. Możesz też sprawdzić bezpieczniki, jeśli jest dokładany to pewnie nie jest na oryginalnym bezpieczniku tylko są prowadzone kabelki z bezpiecznikiem na przewodzie.
Zakładałem do Escorta uniwersalne, straszna babranina, szkoda roboty. Przeciąłem pancerz linki, pancerz umocowałem do drzwi aby się nie zszedł. W tą przerwę podpiąłem cięgno siłownika. Nie radzę zakładać mastera gdyż będzie problem z regulacją , otwieranie wszystkich drzwi tylko z alarmu.
Rozumiem, że zamek jest dokładany, więc sterowanie w 99% dwoma masami { kiedyś spotkałem się z zamkiem uniwersalnym audiovoxa sterowanym dwoma plusami}, master ma wewnątrz wbudowany swich który przy zamykaniu podaje masę na jeden, a przy otwieraniu na drugi przewód, dlatego dla jego prawidłowej pracy ważna jest dokładna regulacja skoku. Dodano po 1...
Problem rozwiązany. Dziękuję użytkownikowi Pfemek, struś pędziwiatr, witek_elektr oraz diodabg jak i innym. Wszyscy wykazaliście się dobrą pomocą i dziękuje za to, choć odpowiedzi z waszej strony czasem były opóźnione, ale to również moja wina :D. Po wstawieniu uniwersalnych siłowników problem zniknął. Użytkownik Pfremek dokładnie opisał, co mam zrobić,...
Ja montowałem w Seicento zamek centralny z alarmem -zamek centralny uniwersalny koszt ok 40zl, trzeba skrocic drut otwierający od siłownika do tego cycka w drzwiach i nieco go wygiąć, zasada działania polega(wersja z elektrycznymi szybami) ze ten drucik jest polaczony prostopadle do cięgna na ktorym nabity jest cycek a siłownik przykręcony jest pod...
Skoro nie ma krańcówek to lipa. Ręcznie to można zrobić na przełączniku od regulacji opuszczania szyb. Przychodzi mi do głowy tylko to, co każdemu z kolegów zapewne - jakiś układ z zabezpieczeniem przeciążeniowo-prądowym. Zrobić samemu to wyższa szkoła jazdy, nieraz widziałem takie w sterownikach szyb, zamkach centralnych ale gdzie dokładnie nie pamiętam....
W jakim aucie chcesz to zamontować? Jedna sekunda to czas prawie idealny dla elektrycznych siłowników. Teoretycznie powinno być 0-5 do 0.7 dla uniwersalnych. Możesz zastosować sterownik zamka centralnego ST1000. Z reguły w nim wydłuża się czas do 3s dla siłowników pneumatycznych. W Twoim przypadku trzeba zadziałać w drugą stronę. Walcz z dwoma kondensatorami...
>nie za bardzo sobie przypominam vito na cięgłach zwykłych i "cięgno do cięgna" > od strony klamki jest oczko. Wyjaśniam: widziałem kilkakrotnie zamki w witku wykorzystujące wspomniane oczko połączone z siłownikiem cięgnem składającym się z dwóch kawałków w celu wygodniejszej regulacji długości. Chyba nie podlega dyskusji że taki patent ma mniejszą...
...Chodzi mi o programowanie jak w poście wyzej... A co Ty tam chcesz programować? W omawianym aucie masz program uniwersalny (nr1 kod:3351) i jeśli podłączyłeś wszystko jak należy to sprzęt powinien chodzić od startu. Aby nie było wielkiego halo to miałeś raptem podłączyć : - kierunki (zielony i biało-czarny na włączniku awaryjnych) - krańcówki (zielony...
Myślę, że z czystym sumieniem możesz pominąć układ czasowy w sterowaniu siłownika klapy - niech "ciągnie" za cięgno tak długo, jak długo jest wciśnięty przycisk na pilocie/w klamce. Jedynie musisz tak zasilić przycisk, by nie działał gdy centralny zamek jest zamknięty. Na przekaźnikach można realizować dowolne funkcje logiczne, musisz tylko pamiętać...
Spis Przekażników 1 - 2 przekaźnik tylnej wycieraczki/tylnego spryskiwacza 3 przekaźnik dostarczania prądu (akumulatora?) 4 przekaźnik kontaktowy X 5 - 6 przekaźnik świateł awaryjnych 7 przkaźnik wycieraczek przednich świateł 8 przekaźnik czasowy wycieraczek/spryskiwacza przedniej szyby 9 przekaźnik alarmu włączonych świateł 10 przekaźnik świateł...
Wiązka przewodów, zaraz za sterownikiem, rozchodzi się na trzy przewody - lewy przód, lewy tył i prawa strona. Dopiero po prawej następuje kolejne rozdzielenie na przód i tył. Piszę tutaj o zielonym i niebieskim, czyli odpowiedzialnych za napędzanie silniczka. Także z prawej na jednym przewodzie pracują dwa siłowniki. Może i za ciężko dla okablowania....
Z montażem i regulacją nie ma żadnego problemu przy zachowaniu zasad montażu (odpowiednio wyprofilowane cięgła)
Najtaniej to zakupić silniczek wycieraczek z jakiegoś samochodu, osobiście polecam z poczciwego Fiata 126p na złomie będzie kosztował cię do 10zł/szt i oczywiście są łatwo dostępne i praktycznie niezniszczalne, można spokojnie włączyć je pod 24V. Dorobić do tego dwa kółka po których będzie poruszała się linka stalowa ocynkowana a do linki przymocować...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
http://obrazki.elektroda.pl/3488303700_1... Witam. Od zawsze irytowała mnie konieczność podchodzenia do domofonu, aby wpuścić np. listonosza... Zacząłem więc przeszukiwać internet w poszukiwaniu interfejsu pomiędzy telefonem i domofonem. Znalazłem Bramotela, ale tenże po poczytaniu o nim, został zdyskwalifikowany ze względu na jego...
http://obrazki.elektroda.pl/2114095800_1... Prezentowane urządzenie to automatyczny sterownik elektrycznie podnoszonych szyb, który zaprojektowałem do Fiata Seicento mojej żony. Samochód posiadał oryginalnie elektrycznie podnoszone szyby, lecz ich sterowanie polegało na tym że podnośnik pracował tylko wówczas gdy przycisk był naciśnięty....
„Elektryczne szyby” w samochodzie. http://obrazki.elektroda.net/68_12741290... W samochodzie Skoda Octavia I kombi były cztery korbki w drzwiach, więc trzeba było opracować i zamontować elektryczny system sterujący otwieraniem i zamykaniem szyb, oraz wymienić podnośniki szyb. Zamontowane zostały oryginalne podnośniki fabryczne,...
http://obrazki.elektroda.net/4_118606729... Witam!! Ostatnio dopisuje nam pogoda, jest gorąco, można się opalać... Coś chłodnego i nie tylko chłodnego do wypicia zawsze znajdzie się w barku gdzie chciałem sięgnąć a tu jak na nieszczęście ułamał się klucz w zamku... Jak wiadomo potrzeba matką wynalazku więc długo nie zastanawiałem się co z tym...
https://obrazki.elektroda.pl/3566138000_... Dwa dni temu na hacker news pojawił się ciekawy Klient Snapcast Projekt polega na stworzeniu klienta Snapcast, który umożliwia synchronizację odtwarzania audio w wielu pomieszczeniach. Serwer NTP Stratum-1 Serwer NTP z czasem pobieranym z GPS, wyświetlający czas z niezwykłą precyzją. Tablice...
Witam, Sprzedam zmontowane KIT-y AVT jak poniżej a jako bonus dodaję kody źródłowe. KIT-y są zmontowane i uruchomione , jak i w pełni sprawne . Wysyłka Pocztą Polską (polecony, koszt 6zł) lub Paczkomatem (koszt 12zł). Ceny są naprawdę atrakcyjne , gdyż nie pokrywają nawet kosztu elementów. Oferty proszę przesyłać na PW. Ceny do negocjacji. Oto KIT-y:...
regulacja zamek uniwersalny centralny zamek centralny zamek uniwersalny
klawisze specjalne kolor elektrolitu fotokomórek testowanie
sterownik roweru elektrycznego prędkość roomba bateria
Podłączenie zaworu gaszącego w Mercedes W210 Polaryzacja zaworu gaszącego Mercedes W210