Co to za regulator ciśnienia oleju ten z manometrem ?
Ok, dzięki sprawdzę. Orientujesz się czy mój silnik ma jeszcze regulator ciśnienia oleju, podobno też potrafią powodować podobne usterki?
Dokumentacja VAG do silników 4-cyl. CR bez elektronicznego regulatora ciśnienia oleju podaje, że przy temp. oleju 80°C na jałowych ma być ciśnienie min. 0,8 bara, a przy 2 tys. obrotów min. 1,4 bara. Też mocno się naszukałem, co jest powodem takiego spadku w silnikach z rodziny Euro 5 (one są bez elektronicznego zaworu ciśnienia oleju) i wychodzi na...
gdzie można kupic regulator ciśnienia oleju i ile może kosztować?
Regulator ciśnienia oleju w pompie.
Na 9 stronie masz patent Juzka Kimono,skontaktuj może się z nim to Ci doradzi.Co do pierwszego linku,to moim zdaniem jest złe rozwiązanie,bo cały olej wraca przez przelew do zbiornika, czyt. zła regulacja ciśnienia oleju/Powinno być tak,że ciśnienie powyżej 4barów ugina sprężynę z kulką i część oleju wraca do zbiornika, a część (o ciśnieniu <4bary)...
Z kontrolką ładowania i ciśnienia oleju nie ma problemu: alternator, który nie ładuje, ma na zacisku D+ masę (poprzez uzwojenie wirnika, szczotki i regulator), czujnik ciśnienia oleju, przy jego braku również jest zwarty, problem jest tylko z lampką, która sygnalizuje zbyt wysoką temperaturę, ten czujnik zwiera dopiero powyżej pewnej temperatury. Można...
Musisz poczekać tak jak radzą moi poprzednicy. Jeśli głowica nie była dawno sciągana i samoregulatory, dźwigienki i tzw. "pastylki" ruszane to trzeba było zapewnić ich dokładny powrót w takim samym położeniu jak były. Ponieważ ściągałem to w swoim ponad 10 razy(kłopot tkwił w czym innym-w sworzniach tłokowych) to znaczyłem markerem nawet jak jest ustawiony...
P0748 to w ogóle nie regulator ciśnienia paliwa tylko oleju w ASB...
Odpuściłem sobie zabawę z montażem wodnego zaworu zwrotnego w miejsce nieszczelnych oryginalnych. Poprzedni właściciel cos grzebał w sterowaniu kompresora, teraz zrobiłem to "po bożemu"(czyli tak jak przewiduje producent) i przed każdym uruchomieniem(zwłaszcza w trybie AUTOMATYKA), jeszcze przed załączeniem stycznika Y, przez kilka sekund odpręża się...
Skoda Octavia 2003 2.0 benzyna AZJ. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ciśnienie oleju to 5 bar, przy 3000 obrotach rośnie do 7 bar. Auto "wypycha" olej simmeringami oraz uszczelką filtra oleju. Jak rozwiązany jest tam regulator ciśnienia oleju? Jest jakaś regulacja? Pompa zintegrowana z wałkami wyrównoważającymi.
Tak naprawiłem uszkodzony mechanicznie był regulator ciśnienia oleju (ten ze śrubą) brakowało sprężyny
Hej, tak za każdym razem, czy ktoś może podpowiedzieć czy ten błąd P0520 może oznaczać również regulator ciśnienia oleju ? Dlaczego zapytałem-ponieważ odłączyłem regulator, nie ma żadnego błędu w ECU oprócz tego P0520. Logiczne myślenie dla laika (moje) 😂 odłączając czujnik powinien wyskoczyć błąd dodatkowy, tak się nie stało czyli regulator...
Witam Panowie, Pacjent MB Axor 1828 VIN: WDB9505341l552743. Problem polega na tym, że spada ciśnienie oleju silnikowego po rozgrzaniu. Nie jest to wina awarii czujnika, sprawdzałem ciśnienie manometrem, na zimnym silniku ponad 2 bary, po rozgrzaniu na biegu jałowym spada poniżej 0,5 bara. Problem się pogłębia bo ostatnio szofer mówił, że ostrzeżenia...
Uciekające powietrze z kompresora. Witam. Z mojego kompresora Target po nabiciu butli z regulatora ciśnienia i jednocześnie separatora oleju ucieka ciągle powietrze do momentu całkowitego ujścia. Nieszczelność powstała na górze przy nakrętce regulacji ciśnienia. Wyeliminowaniem awarii będzie wymiana regulatora, czy problem leży gdzie indziej. Pozdrawiam...
Jak sprawdzić regulator ciśnienia oleju napędowego czy jest sprawny po podłączeniu miernika na dwa piny pokazuje obwód zamknięty
Wysłuchałem nagrania. Zrzuć miskę i sprawdź układ korbowy i regulator ciśnienia oleju czy nie jest zapchany oraz sam rozrząd czy nic tam się nie dzieje. Miałem też przypadek że świeca była słabo dokręcona i pukała. Jednym słowem zdejmij pokrywę zaworów sprawdź, miska sprawdzić, rozrząd i świece. To jest dźwięk metaliczny więc musi być z okolic silnika...
Jeśli nie miałeś bączka i olej jest właściwy to regulator jest jakiś felerny.
pompa bez regulatora
Napisałeś, że ciężko kręci, więc takie miałem skojarzenie. Sprężyna o której rozprawiałeś na początku, pełni też funkcję regulatora ciśnienia oleju. Nie mam pomysłu co tam się grzeje, po rutynowej wymianie łancucha. Najlepiej rozkręć i zweryfikuj. Skoro się grzeje, więc będą już wióry.
spalił się regulator alternatora(zwiera pobór ponad 3A).Czy można zastosować inny regulator?
Ok. Dzięki za info . Też myślałem o wyrzuceniu odmy. Co do drzwięku to gościu od wtrysków też mi to powiedział, ten typ tak ma. Bo już nawet to sprawdzałem. Sprawdziłem też ciśnienie sprężania, wymieniłem pompę vacum bo cykała. Wymieniłem łańcuch, ale go przeciągnąłem i sprawdziłem endoskopem ślizgi i koło. U mnie bagnet jest po prawej stronie i nie...
Sprawdzałeś jakimś programem pod Forda czy przypadkiem nie jest źle konfiguracja BSI które źle wybudza system i dlatego są takie problemy ? Przy uszkodzeniu czujnika temperatury silnika może być takie zachowanie wentylatora, ale powinno tylko występować przy włączonym kluczu zapłonu. Stało się tak samo czy coś było na aucie robione ? Poszukaj kogoś...
ok super o to właśnie mi chodziło... bo znalazłem gdzieś że jest jakiś regulator ciśnienia oleju lecz nie powinno być takich objawów jak u mnie... a co sądzisz o wałkach balansujących czy też wyrównoważających bo z dwoma nazwami się spotkałem.? tam są jakieś siteczka o ile dobrze to rozumiem. mogą one coś mieć z tym wspólnego? nie miałem doczynienia...
Może być cieknący regulator ciśnienia lub uszkodzony czujnik temperatury silnika. A co do czujnika ciśnienia oleju to należałoby zmierzyć manometrem jakie jest ono faktycznie.
Witam. Kolego , co prawda nie w Peugeot 5008 , ale w citroenie c3, miałem podobny przypadek , i winowajcą okazał się moduł BSM, we Francuskich autach większość czujników i elementów wykonawczych wychodzi , lub wchodzi do tego modułu. I w tym module są czytane a potem wysyłane po CAN do BSI. Tutaj masz od peugeota 508 : https://warsztat.pl/artykuly/schemat-poj...
gromleon , nie denerwuj się na LAMBDA , bo on rzeczowo się pyta o to jakie jest wyprzedzenie na wysokich obrotach, ono się zmienia (zwiększa) w pewnym zakresie ze wzrostem obrotów. Spalanie stukowe nie wystąpi nawet na wysokich obrotach, jak silnik jest bez obciążenia. To tak dla wyjaśnienia. A teraz do meritum. Z tego co piszesz wygląda to na układ...
Nie wiem gdzie się ten regulator znajduje. Możesz powiedzieć?
na rysunku pozycja nr 4 dotyczy twojego auta, nie chodzi o czujnik tylko regulator ciśnienia w podstawie filtra oleju
Ja jestem trochę mniejszym, choć dalej pesymistą, bo sam temat zawiera opis niemożliwej do realizacji usterki! Czy kiedykolwiek miałeś styczność z takimi skuterami? Zapytam: Czy wypadające zapłony nie powodują podobnego wyglądu świecy? Nie ma tam możliwości wypadnięcia zapłonu, chyba że naprawdę ECU i cewka WN są uszkodzone. Potwierdza to wątpliwość...
Strona mechaniczna sprawdzona i gdyby coś było z nią nie tak, to myślę, że robert199 by to wykrył. Nie znamy jedynie ciśnienia oleju i reakcji na działanie regulatora faz. W sytuacji, gdy ecu żąda zmiany faz a przez małe ciśnienie lub wadliwy regulator to nie nastąpi pewnie możliwe jest zaistnienie błędu.
Ociz, a nie patrzałeś czy nie przybyło oleju na bagnecie i czy nie wonieje benzyną? Miałem kiedys tak, pekła membrama w regulatorze ciśnienia i waliło szlauchikiem do kolektora.
Regulator ciśnienia jest pod imbusową śrubką przy pomie oleju, widoczna z góry..
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Jeszcze ostatnia kwestia, w silniku jest zabezpieczenie przed zbyt mała ilością oleju, w przypadku niskiego stanu/ciśnienia oleju czujnik zwiera masą, czy mogę podać tą masę zwierając czujnik położenia wału bez uszczerbku dla modułu ?
Witam, od dłuższego czasu zmagam się z dziwną usterką w moim Oplu. Silnik x12xe 1.2 16v 1998r. Problem polega na tym że po dodaniu gazu na biegu jałowym bardzo szybko skaczą obroty przy ok 1500 rpm, jakby go zalewało oraz szarpie mi na każdym biegu gdy zmieniam poniżej 2000 rpm. W komputerze wyszły błędy sondy lambda (prawdopodobnie zła mieszanka wywołana...
Tam masz "samochodowy" alternator, więc nie powinieneś mieć problemów z diagnozą i regulacją/podstawieniem regulatora.
Wymiana samych panewek nie załatwia sprawy myślisz , że wał się nie zużywa. Na sprawność całego układu wpływa stan pompy oleju z regulatorem ciśnienia oraz pasowanie wszystkich punktów smarowania silnika(wału wałka rozrządu).
drugi ze regulator cisnienia paliwa Płaciłeś mu za tą konsultację? To jeszcze może wróżkę zapytaj. Tam nie ma regulatora ciśnienia na listwie. Masz 2 opcje, albo oddajesz auto do warsztatu na rzetelną diagnozę, albo wymieniasz olej, tankujesz i jeździsz.
0 Bateria - 1 Bateria + 2 Sygnałl L regulator napiecia ( kontrolka ładowania ) 3 Rozrusznik kl 50 4 czujnik ciśnienia oleju 5 Przegrzanie silnika czujnik w głowicy ( opcja) 6 Grzanie świec ( opcja specjalna ) 7 Cewka gaszenia 14 Regulacja prędkości ( opcja ) 22 Terminal W predkośc obrotowa silnika 24 Terminal C do regulatora napięcia (praca regulatora...
Napraw alternator i będzie ok stały numer w VW kończą się szczotki w regulatorze napięcia.
Witam wszystkich, mam problem ze skrzynią dp0, po przejrzeniu postów w necie widzę, że te skrzynie do szczęśliwych rozwiązań nie należą, ale do rzeczy, skrzynia się uszkodziła i nie załączała lock upu, samochód palił 15 l/100 km przy dobrym wietrze, oddałem na warsztat, po wielkich bojach i podmianie 4 lock upów i wydaniu 4 tys. zł na niby remont okazało...
Problem rozwiązany!!:) Okazało się, że nowe przewody wysokiego napięcia są kiepskiej jakości. Powodowały zakłócenia w radiu z przyczyny kiepskiej ich izolacji. Kontrolka ciśnienia oleju mrugała, ponieważ przy tych kablach wariował regulator napięcia w alternatorze. Wadliwe kable były firmy TIMEN- nie polecam. Pozdrawiam.
Robił ktoś przeróbkę palnika na OO z zastosowaniem regulatora ciśnienia (zamiast zbiornika ze stałym poziomem)? Myślę o przebudowie swojego ze względu na zapach grzanego oleju w kotłowni.
Auto jak w temacie 2000 rok, na wolnych obrotach słychać nieregularne stuki mechanizmu zmiany faz rozrządu. Ktoś przerabiał temat , wymiana zaworu czy regulatora lub czepiać sie ciśnienia oleju ???
Witam, Iveco Daily III 3,0 2005, manometr włączony pomiędzy elektryczną pompkę na ramie a filtrem paliwa pokazuje 0,4 bara. Jak zablokuję przepływ paliwa za manometrem to ciśnienie paliwa skoczy na 8 barów. Prawidłowa wartość ciśnienia 3,5 - 5 barów. Za filtrem oleju jest coś, do czego dochodzą przewody paliwowe. Może tam być regulator ciśnienia. Wygląda...
no to jednak będzie to nieco bolała. Czyli jedna z poniższych usterek: 2. Wyciek, lub nieszczelność obwodu hydraulicznego dla tego biegu 3. Jeśli nie to długo nie wymieniałeś oleju w skrzyni i filtra. Mogły się zapchać kanaliki i nie ma wystarczającego ciśnienia 4. Zużyta pompa oleju 5. Zatarty regulator ciśnienia 6. Zatarty zawór dla 4 biegu, lub uszkodzona...
Wracam do tematu. Sprawdziłem u mnie na wolnych obrotach jest 3bary a ja wyższych 4,5bara. Zastanawiam się czy te 3bary to nie zawysoko ?🤔 Sprawdziłem w serwisie ten "regulator ciśnienie " A6511800315 nie występuje w moim silniku. Zamiast niego jest zaślepka 😂
Alternator Nippondenso. Zobacz czy wszystkie śrubki łączące regulator z prostownikiem masz wkręcone.
Wczoraj wymieniłem regulator napięcia i jak na razie kontrolka cisnienia oleju sie nie zapaliła. :D Regulator napięcia juz byl tak zjechany ze plastik sie zaczol scierac
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika NrAmpery [A] 1 *20Zespół motowentylatora 2 *60ABS / ESP 3 *30ABS / ESP 4 *70Zasilanie BSI 5 *70Zasilanie BSI 6 *–Wolny 7 *30Zasilanie stacyjki 8 *–Wolny ---------------------------- NrAmpery[A]Opis 110Moduł podgrzewania (Diesel); Czujnik wody w oleju napędowym; Stycznik światła cofania; Czujnik prędkości pojazdu;...
Ditech nie może pracować na mieszance. Komora korbowa pompuje czyste powietrze i wówczas nie ma smarowania. W komorze regulatora ciśnienia zbiera się olej który powoduje problemy z rozruchem i pracą silnika. Poza tym, niektóre silniki (także na gaźniku) mają dozowanie oleju do łożysk wału korbowego i z tego powodu także nie mogą pracować na mieszance....
Rozebrałem regulator i nic nie znalazłem. Ciśnienia na oleju około 50 stopni 3000 powyzej 5 barow 700 1,5 bara po nagrzaniu do 80 stopni ( jazda) komunikat o niskim ciśnieniu na wolnych obrotach i się zastanawiam czy to pompa padła czy gdzieś olej wewnątrz silnika wycieka, silnik pracuje cicho nie słychać żadnych podejrzanych odgłosów. To stało się...
udalo mi sie wykrecic egr i wyczyscic ale nic sie nie zmienilo tym bardziej ze ktos juz przynim majstrowal bo wezyk chyba od elektro zaworu byl odpiety i śrubka wkrecona ale nawet kontrolka od swiec zarowych sie nie zapala po przekreceniu kluczyka na zaplon. w necie znalazlem filmik z tym jak koles na krotko podpiol 2 bezpieczniki 1 od pompy paliwa...
Przede wszystkim zrób alternator. podejrzewam padnięty regulator. Po tym trzeba sprawdzić ciśnienie oleju ale wątpie aby pompa padla. W moim mniemaniu mogleś uszkodzić czujnik ciśnienia oleju
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i ciśnienie paliwa na listwie.
wymieniłem regulator i wszystko wróciło do normy . Ciekawi mnie jednak fakt jarzenia się kontrolki ciśnienia oleju przy nadmiernym napięciu ładowania . I jeszcze jedno ,czy ładowanie akumulatora , bez odłączenia go od instalacji samochodu, mogło mieć wpływ na awarię regulatora napięcia ?
Popieram wypowiedż kolegi moderatora. Jeszcze jedna kwestia silnik nie może pracować dobrze z odłączonym przewodem podciśnieniowym regulatora ciśnienia paliwa. Bo niby ijak :D
Skoro masz za niskie ciśnienie cr, to może być: - słaby akumulator, zbyt duży spadek napięcia - rozrusznik za wolno kręci(jakie obroty przy kręceniu) - regulator ciśnienia na listwie cr - pompa cr Z moich przypadków, dwa razy był uszkodzony regulator (w dwu różnych autach), raz rozrusznik zawalony olejem z wycieku z silnika i z odmy, po wyczyszczeniu...
pokręć ręcznie używając klucza nasadowego wałem korbowym silnika tak aby olej z regulatorów chydraulicznych zaworw wydostał się ,są one napełnione i nie masz ciśnienia sprężania ,kiedy kręcisz rozrusznikiem pompa oleju tłoczy olej i wytwarza ciśnienie w układzie oleju co nie pozwala opróżnić regulatorów .Kręć ręcznie spokojnie aż poczujesz że silnik...
Miałem podobnie w volvo. Układ nie mógł wyregulować ciśnienia pliwa. Po kilkukrotnym postukaniu w regulator wszystko wracało do normy. Przyczyną była benzyna w oleju napędowym
mobil wcale nie jest taki najtańszy, poziom i ciśnienie sprawdzałe - jest ok. Co to jet regulator ciśnienia - gdzie go szukać? Jakim płynem płukałeś silnik?
Odnośnie hydrauliki to jest raczej ok,bo by w ogóle nie ruszył .W poniedziałek zamienię czujnik wałka wysiewającego z czujnikiem tarcz rozrzucających i zobaczę co będzie.Tam nie ma czujnika ciśnienia oleju ,jest elektrozawór i elektroniczny regulator przepływu oleju.Komputer wywala błąd bo może czujnik na wałku jest wadliwy i podaje komputerowi sygnał...
Witam . Przede wszystkim jakie błędy wyświetla komputer. SGR to skrzynia biegów. Pewno będzie przeciek oleju przy zmianie biegów i spada cisnienie w układzie. Trzeba będzie sprawdzić cisnienie na pompie niskiego ciśnienia zobaczyć jak ona się zachowuje . Czyli podłączyć zegar ciśnienia do regulatora ciśnienia na pompie. Jeśli pompa utrzymuje cisnienie...
Proponuje sprawdzic ładowanie altelnatora, miałem już taki przypadek, regulator był walnięty i za dużo ładował, też sie zaświecała kontrolka od ciśnienia oleju powyżej 3tys obrotów.
Wykręciłem po raz kolejny oba regulatory ciśnienia, zarówno ten na listwie, jak i ten na filtrze, i ten na filtrze był bardzo usyfiony w oleju, cały czarny, więc go przedmuchałem i wymyłem benzyną i wygląda na to, że działa! Wkręciłem na 2k obrotów aż zakopcilo na czarno i nic nie odcięło. https://obrazki.elektroda.pl/4863114500_...
Podepnij się gdzieś pod VAG przed wymianą. Naprawa przez wymienianie ewentualnych powodów może być kosztowna. Do kontroli sonda lambda oraz ciśnienie paliwa/regulator ciśnienia paliwa i dla wszystkiego czujnik temperatury dla ECU. Paliwo ścieka do oleju bo dostaje go znacznie za dużo.
Witam! Jak w temacie, obroty falują nieregularnie, przy obciążeniu (światła, wentylator) bardziej, przy mocniejszym spadku z obrotów wyskakuje kontrolka ciśnienia oleju. Alternator sprawny, regulator napięcia nowy. Odpinam plus od alternatora, obojętnie czy przy nim czy przy aku-obroty ok, wracają do jednej pozycji. Przewód wymieniałem, to nic nie dało....
Pomiar: - temperatury oleju, także układ do podgrzewania, chłodzenia oleju hydraulicznego do 50-60 stopni, - ciśnienia przed i za zaworem zwrotnym, - wydatku (przepływu), Zabezpieczenia: - zawór bezpieczeństwa, przelewowy, - zawór kulowy do odprężania instalacji, jeżeli zawory będą często wykręcane przez "laików", - regulator przepływu, Najlepszym dla...
Sprawdź regulator ciśnienia na szynie z wtryskami , prawdopodobnie w regulatorze jest uszkodzona membrana i paliwo dostaje się do kolektora ssącego i stąd ten efekt . Jeśli trafiony to koniecznie sprawdź poziom oleju w silniku .
należało by zacząć od sprawdzenia regulacji ciśnienia ładowaniaPo przekroczeniu 3000 obrotów na 3cim biegu regulator powinien zadziałać .Czyli puszka przy turbo do sprawdzenia i zaworek elektryczny
rozumiem że na wielopunktowym wtrysku ten golfik bo nie napisałeś sonda lambda przepływomierz czujnik temp regulator ciśnienia na listwie wtrysków do sprawdzenia
Dzięki Wszystkim za zainteresowanie. Ciśnienie na biegu jałowym wynosi około 280 bar. Spadki występują tylko w chwili gdy przygasa lub gaśnie. Gdy silnik chodzi poprawnie nie ma żadnych spadków na biegu jałowym. Zatankowałem ostatnio dwa razy to lepsze paliwo, pojeździłem trochę i jest trochę lepiej. Już tylko przygasa a nie gaśnie i zdarza się to coraz...
Witam kolegów. Kupiłem Audi A3 jak w temacie z przebiegiem 110 tys. km, serwisowane do końca w ASO Audi, stan perfekcyjny, bezwypadkowy, kod silnika DDYA, ale mam problem bo raz na kilka dni potrafi nie odpalić, albo po odpaleniu po minucie zgaśnie i już nie odpala. Mam prosty tester diagnostyczny AutoPhix V007. Pokazał mi dwa błędy ostatnio chociaż...
Wtryski były nowe czy "nowe" = inne, używane? Sprawdzałeś regulator ciśnienia CR? Może po awarii TC po prostu zostało sporo oleju w układzie wydechowym, to będzie dłuuuugo dymiło. Rozłącz wydech za kolektorem i zobacz czy tam też dymi.
Witam ponownie. Kupilem używany regulator ciśnienia i pomogło. Teraz jak narazie podnosi bez problemu. Mogla to byc tez wina brudnego oleju. Jak wykręcalem stary regulator to wpadło cos w niego i byl ciagle otwarty. I slychac bylo szumienie w rozdzielaczu a teraz spokoj.
Witam A może mi pomożesz, mam megane scenic I 1.6 8V i pali mi dużo, w mieście nawet 12-14 litrów, na trasie 9, wymieniłem: mapsensor, termostat, świece, filtr powietrza, filtr paliwa, sonde lambda, wyczyściłem przepustnice, silnik krokowy, regulator ciśnienia paliwa, regulowałem zawory. Co powinienem jeszcze sprawdzić, może wymienić regulator ciśnienia...
Powiedział że pękła membrana w regulatorze ciśnienia. Sam byłem zdziwiony w jaki sposób paliwo dostało się do oleju. Auto było w serwisie WV.
Ok. Napisze Ci, jak to u mnie jest wszystko podłączone. Może będziesz mógł coś mi doradzić. Co do szczelnosci, to już to sprawdzałem. Jest ok. Zaznacze, że regulator jest montowany na przepustnicy( regulator ma 2otwory : jeden jest wkrecony do przepustnicy, drugi ma wkrecony trojnik i są w nim 2 wezyki-jeden wychodzi na silownik regulacji obrotów, drugi...
1) Zbyt mała ilość oleju w hydraulicznym układzie wspomagania kierownicy. 2) Zapowietrzona przekładnia kierownicza i układ hydrauliczny. 3) Załamujące się chwilowo lub zgniatane przewody hydrauliczne przekładni kierowniczej lub pompy wspomagania 4) Zatykający się czasami króciec wylotowy (zasysanie pompy) zbiorniczka oleju 5) Przejściowo zbyt mały wydatek...
To, co poniżej jest z innej windy, ale wydaje mi się że układy hydrauliczne są podobne. http://obrazki.elektroda.pl/2535504900_1... Wygląda mi, że posiadasz to, co jest wewnątrz czerwonej ramki. Posiadasz A – pompę, B – zawór sterowania kierunkiem przepływu oleju, C – regulator/ogranicznik ciśnienia. Ponadto posiadasz...
pomierz ciśnienie paliwa - musisz to zrobić na pracującym silniku bo tylko wtedy chodzi pompka paliwa a przynajmniej trzeba go kręcić rozrusznikiem sprawdź regulator ciśnienia na listwie - ta gruszka z wężykiem obok korka wlewu oleju, w wężyku nie może być paliwa
Witam, znajomy ma problem podczas odpalania samochodu "na kable" omyłkowo zostały pomylone bieguny przewodów przy akumulatorze. Mercedes S-Klasa W140 4.2l 92r Po całej przygodzie działa wszystko oprócz prędkościomierza, ciśnienia oleju i "średniego spalania". Żaden bezpiecznik pod maską się nie uszkodził. Mam pytanie czy w liczniku są jakieś regulatory...
Mieszałem kiedyś 50:50 w CR1, ogólnie było lipnie, bo na zimnym mocno telepalo, a osiągi gorsze. Nawet sprawdzałem na 0-100kmh i było 1,5s różnicy na niekorzyść mikstury. Zrobiłem tak jakieś 130 l paliwa i zaprzestałem. Na tyle miałem oleju po prostu, przeterminowany od siostry ze sklepu. Po jakimś miesiącu od tego (czyli gdzieś 3000 km) poleciał mi...
Błędy to Kalkulator sterujący silnikiem stały błąd zwarty przekaźnik, -II- nadzór wysokiego ciśnienia oleju napędowego regulator wydatku w położeniu granicznym -II- obwód elektrozaworu bypass układu chłodzenia zwarcie między przewodami lub zwarcie do plusa. Z całym szacunkiem dla kolegi z forum ale te wszystkie informacje przecież masz wyszczególnione...
Albo zrzucili kabel z białego czujnika ciśnienia oleju, albo, o ile występuje nie podpięli zacisku W alternatora (regulator napięcia nie ma nic do tego, bo jest on podłączony bezpośrednio do jednej fazy stojana)
Możliwe, że i filtr. Może być też regulator ciśnienia...Żeby wyeliminować raz na zawsze podejrzenia o sprawy paliwa, trzeba podłączyć do listwy paliwowej manometr, plastrem go na szybę i w droge.... :D. Te różne ,,czarodziejskie mazidła" STP to nic innego jak zwykła nafta, trochę toluenu, jakiś olej. W/g mnie, szkoda na to forsy. Ja używam 50-100 g...
Po zatkaniu podciśnienia EGR, EVAP, króćca cienkiego wężyka odmy, regulatora ciśnienia paliwa - bez zmian. Przy poluzowanym bagnecie czuć przedmuch, a po wyjęciu bagnetu - pryska olejem.
To chyba jest >3,5bar (zatkany powrót z regulatora ciśnienia) Chyba, że jakiś lipny wąż. Mam zwykły paliwowy wężyk gates podłączony do manometru do pomiaru ciśnienia oleju i ostatnio mierzyłem w audi z zablokowanym zaworem przelewowym w pompie, nie puchł nawet przy 11bar ciśnienia oleju (więcej się nie dało uzyskać bo podwieszało popychacze hydrauliczne...
jest taka skrzynka nie wiem co w niej jest bo jeszcze nie rozkręcałem ale wychodzż z niej dwie raczki jedną się tak jakby pompuje a drugą za jednym pociągnięciem spuszczam na dół. od tej skrzynki idzie gruby wąż do podnośnika który jest ustawiony poziomo. Do niczego się to nie przyda - to zwykła ręczna pompa, taka sama jak w lewarkach hydraulicznych,...
Witam Mam megane scenic I 1.6 8V i pali mi dużo, w mieście nawet 12-14 litrów, na trasie 9, przewertowałem różne fora i do tej pory nie rozwiązałem problemu. Wymieniłem: mapsensor, termostat, świece, filtr powietrza, filtr paliwa, sonde lambda, wyczyściłem przepustnice, silnik krokowy, regulator ciśnienia paliwa, regulowałem zawory. Co powinienem jeszcze...
Witam...Mam taki problem w moim bizonie, mianowicie po odkręceniu orbitrola zauważyłem brak dławika odpowiedzialnego za zwężenie przepływu oleju i mam takie pytanie w którym przewodzie powinien się znajdować ten dławik? Czy w przewodzie od regulatora ciśnienia? Czy w którymś przewodzie od siłownika kół tylnych? Proszę o pomoc...
Zdejmij wężyk podcisnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa i zobacz, czy nie kapie tamtędy paliwo zaraz po zgaszeniu.
Regulator ciśnienia w pompie może być zużyty (sprężyna) lub nieszczelny i należało by zacząć od wymiany jego lub całej pompy oleju. Jeśli to nie to, to za niskie ciśnienie oleju to zwykle zużyte panewki lub jakaś nieszczelność w układzie smarowania np wypadnięta jakaś zaślepka otworu technologicznego (np kulka) w wale lub wałku rozrządu, nieszczelność...
mam problem z cieknącym urządzeniem przykręconym do bloku silnika nad miską olejową niedaleko filtra oleju,kapie z niego paliwo.Czy ktoś wie jak to Naprawić..??To jest chyba jakiś regulator ciśnienia paliwa,auto bardzo cieżko zapalic jak jest mało paliwa w baku.Moje auto to Omega A 2,3 Td Int. z 93 roku.Pozdrwaim
kupić kerszera i zastąpić silnik napędem od paska alternatora , do tego regulator ciśnienia i za tym wtryskiwacze sterowane sygnałem wtrysku ropy
Witam.Koledze janoelektryk chyba pomyliły się kontrolki smarowania i ładowania . Kontrolka smarowania faktycznie zazwyczaj minus bierze z czujnika ciśnienia oleju natomiast kontrolka ładowania minus najczęściej bierze z regulatora napięcia na alternatorze. Jak alternator zaczyna ładować pokazuje się tam plus i kontrolka mając z dwóch stron plus gaśnie.
Być może podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa wpięty w kolektor przy 4 cylindrze czasem popuszcza, przecieka, i najbliżej te paliwo ma do tego 4 gara. Silnik zasysając powietrze zalewa tylko 4 świecę. U mnie też jest na tej wysokości, na końcu kolektora, a cieknące regulatory to nie jest jakaś rzadkość. Taki podobny ten kolektor jak tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33...
c64club Może masz i rację , bo nawet litr oleju to nie taka ogromna kasa. Dziś musiałem kupić bańkę oleju bo w lesie na pniaku urwałem przedłużkę z korkiem spustu paliwa w misce olejowej. No i dlatego nie będzie fotki z grubością blachy zbiornika. Mam tylko fotkę mojej sprężarki. Popatrzyłem i od spodu mam dwa korki a nie trzy, i już zaślepione zwykłymi...
po założeniu nowych uszczelek i zamontowaniu regulatora ciśnienia, autko odpaliło od strzału...:) Na razie zrobiłem 5 km, jutro wymiana filtrów i oleju. Dzięki za pomoc, mam nadzieje ze pojezdzi teraz troszkę. I jeszcze jedno - ma lepszego kopa i nie odcina przy 3200.
regulator ciśnienia ciśnienia paliwa regulator oleju regulacja ciśnienia oleju
przyśpieszenie startu windows technik elektryk programować skaner uniden
satel perfecta wybór lutownicy
Komunikat "tego kanału nie ma w twoim abonamencie" w Cyfrowym Polsacie Uszkodzony czujnik położenia wału w Dieslu - objawy i skutki