Regulator ciśnienia paliwa.
Jest na szynie CR. Ale trzeba najpierw diagnozę wykonać np lexią, chyba że chcesz na pałę wymieniać
Uszkodzany regulator ciśnienia paliwa
Stawiam na regulator ciśnienia paliwa.
Za wysokie ciśnienie CR. Czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia i filtry paliwa do sprawdzenia.
Wygląda na uszkodzenie wtryskiwaczy, dzwięk i dym oznaczają zwiększoną dawkę paliwa. Na początek sprawdź wtryskiwacze oraz wymontuj i wyczyść regulator ciśnienia paliwa.
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
Witam ,mam pytanie w jaki sposób i czy da się wymienić regulator ciśnienia paliwa ten co jest na pompie w prosty sposób , gdzie on się znajduję? czy z od dołu trzeba go wykręcić , lub szukać go z góry, chciałbym go wymienić sam lecz nie wiem czy normalnie go da się wymontować,jeżeli ktoś z was zna temat to z góry dziękuję,,
30 sek ok 0.5/0.8L paliwa na powrocie po pokonaniu regulatora ciśnienia
ale co to jest te "Au--co-a lub D-l-hi" jakieś kompy diagnostyczne? Tak Autocom / Delphi , Przyczyną może być regulator ciśnienia paliwa? i tak i nie dlatego potrzebne są dane czasu rzeczywistego najlepiej gdybyś miał dostęp do lexsji / diagboksa .
Miałem podobny przypadek w xsarze picasso, nowy regulator ciśnienia paliwa rozwiązał sprawę, podmień go.
No u mnie były w filtrze i na siteczku regulatora ciśnienia paliwa na pompie CR.
Błąd świec żarowych nie powinien w niczym przeszkadzać. Spróbuj przyuczyć regulator ciśnienia paliwa i zobacz jakie będą efekty.
A moze tylko filtr paliwa?
Podmień regulator ciśnienia paliwa, bo często on jest winowajcą.
Problem rozwiązany. Winny był zablokowany regulator ciśnienia paliwa na pompie CR. Wymiana na używkę 50 zł, 1,5 godziny roboty. Regulator nie sypał żadnymi błędami. Nie wibrował podczas testu diagboxem.
czujnik wymieniony, wtyczka zalutowana nowa bo mam drugi silnik do tego czegos (citroena) w zapasie :D:D:D zrobilem okolo 200km i narazie jest git. Jedyny blad to ten plyn do FAPa, malo wydajny wentylator mam 1 sztukę oraz przeladowanie turbiny jesli utrzymuje maksymalna predkosc dluzej niz 30 sekund :P Ale z tymi usterkami da sie zyc :) wazne zeby...
sprawdz instalacje od komputera az po regulator ciśnienia paliwa.zanjduje sie na pompie paliwa..
Witam. Mam problem z Citroën C3 1.4 HDi. Na zimnym silniku szarpie i gaśnie a jak jest nagrzany wszystko ok. Co może być przyczyną? Błąd P1113 - regulator ciśnienia paliwa.
Pompa nie ma czujnika pozycji..... Wiec nawet gdyby się przestawiła pozycja nie zmieni pracy silnika... Na pompie jest tylko zawór wydatku, i regulator ciśnienia paliwa...
Dość prosta diagnostyka. Brak ciśnienia paliwa albo mechaniczne nie ma tego paliwa w pompie wtryskowej i listwie albo elektrycznie padł czujnik lub regulator ciśnienia paliwa. Najłatwiej parametrach technicznych sprawdź ile bar widzi ECU.
Mam lexię i podłączałem go wiele razy pod kompa. Po zgaśnięciu silnika raz ukazał się błąd o za niskim ciśnienia paliwa. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia na nowy, brak efektów.
Problem rozwiązany, regulator ciśnienia paliwa przestał działać, po wymianie wszystko wróciło do normy
Witam. Z początku pokazywało błąd P0087, wymieniłem filtr paliwa, czujnik ciśnienia paliwa i regulator paliwa. P0087 znikł, pojawił się P1199 "Obwód paliwowy. Niespójność rezerwowego cisnienia paliwa (zbliża sie do braku paliwa)" Nie wiem co dalej przeglądać.
Dobra jeszcze raz. Sprawdź zawór regulacji ciśnienia multimetrem,porównaj ze starym .Nie tylko rezystancja ale i na zwarcie do masy. Sprawdź wiązkę ,do regulatora ,najlepiej żarówka na przejście i koniecznie na zwarcie do masy. Odłącz przy tym zasilanie od auta /ECM. Bo, błąd mówi że przerwa w obwodzie ,ale też może być to uszkodzenie samego zaworu....
A czy regulator ciśnienia może mieć coś z tym wspólnego lub jakiś czujnik paliwa ???
za mało paliwa= zapchany wtryskiwacz, pompa, regulator ciśnienia, komp
Czyli prawdopodobnie regulator ciśnienia paliwa bo w elektryce niema zwarć a rozrząd ok
Żadne czyszczenie czy psikanie nie pomoże. Na początek to skasuj błędy i zobacz które wrócą. Co do samej diagnozy ten sprzęt nie jest wiarygodny. Ja bym stawiał na problem z zasilaniem albo przekaźnikiem (P0685), który może być w bsm. Drugi błąd który może mieszać to regulator ciśnienia paliwa. Trzeba zajrzeć na schemat i zobaczyć czy te błędy nie są...
No rozumujac logicznie jak depniesz i spada ciśnienie paliwa o połowę to chyba sonda też pokaże ubogą mieszanke a komp oczekuje że będzie bogato ,no nie??? Ciśnienie paliwa powinno być stabilne lub wzrastać w razie spadku podciśnienia w kolektorze (zależy od systemu). Sprawdz ciśnienie i wydajnosc pompy i regulator ciśnienia. A może filtr jest zawalony...
Z tego co wiem, bardzo często problemem że po wyjęciu kluczyka silnik pracuje, jest regulator ciśnienia w pompie paliwa (tej na pasku). Ale diagnostyka to podstawa. To nie Wartburg że nic nie powie.
Z tym ciśnieniem to chyba ci jedno zero zginęło. Może ci się regulator ciśnienia tnie. Potrafi również dawać "piki" ciśnienia przy sporadycznych niewielkich bąbelkach powietrza.
Proponuję oczyścić styki złącz na czujniku i regulatorze ciśnienia używając preparatu do styków. Spryskać, wpiąć i wypiąć kilka razy złącza. Jeśli to nie pomoże to możliwe uszkodzenie regulatora ciśnienia lub niestety samej pompy.
zajrzyj do regulatora ciśnienia na pompie lub samego baku - taki syfek zawsze gdzieś się przedostanie. Co do filtra - można się wykłócać, sam montuje tylko orginał - jak ktoś nie chce nie zmieniam wcale.
Wykonaj diagnostykę komputerową. Z opisu wynika, że masz problem z regulatorem Ciśnienia paliwa na listwie CR. Bez diagnozy możesz jeszcze sporo rzeczy wymienić bez potrzeby.
Po wymianie wtryskiwacza, silnik pracował bez zarzutów na 2 miesiące do jednego dnia, gdzie silnik nie chciał odpalić.Trochę się rozczarowałem bo szczerze już mi się nie chcę ciągle grzebać w silniku... :) Tym razem pompa paliwa nie dawała znaku życia.Zacząłem szukać na necie pompy paliwa do citroen C3, ceny kompletnej pompy z czujnikiem poziomu paliwa...
Walka trwa. Wydawało się, że winowajcą jest rozrusznik - miał zwarcie i instalacja wariowała. Po wymianie parę kilometrów spokoju i znów problem. Auto gaśnie. Dziś wymieniony regulator ciśnienia paliwa. I... Ciśnienie na wolnych obrotach od 243 do 320 https://obrazki.elektroda.pl/1562737600_...
Jeżeli paliwo idzie w przelew nie wytworzy cisnienia potrzebnego do odpalenia- uszkodzony wtrysk. Jasne, ale skoro rozłączyłem wyjście pompy z listwą i nie było ciśnienia (ledwo smarkało dosłownie), to wtryskiwacze nie są winne - do nich paliwo nawet nie doleciało. A przecież ta pompa musi w krótkim czasie wytworzyć minimum 160 bar ciśnienia aby silnik...
Jaka jest historia auta? Regulatory zasilane z 12V Regulator ciśnienia pin L4 wtyczki B regulator wydatku pin M4 wtyczki B Czujnik ciśnienia paliwa na listwie Pin 1 czujnika to pin B2 wtyczki A ECU Pin 2 czujnika to pin B3 wtyczki A ECU Pin 3 czujnika to pin E4 wtyczki A ECU tu masz opis złącz ECU, widok od strony pinów sterownika https://obrazki.elektroda.pl/4954819600_...
Witam Może podaj jaki masz tam silnik. Jeśli masz HDI to sprawdź na początek uszczelnienia i sam regulator ciśnienia paliwa. Jeżeli ASO nie wykryła ci tej usterki to dobra rada, zmień ASO. Pozdro :boss:
C5 ma ręczny hamulec z przodu. Może źle ustawił tłoczki hamulcowe? Druga sprawa to zużyte i nierówne tarcze. Jeśli na takowe nałożysz nowe klocki to jaka powierzchnia tarcia będzie podczas hamowania? Może trzeba było wymienić klocki i tarcze? Jedź do mechanika i nie żałuj na bezpieczeństwie! A co do odpalania, to chyba trzeba było sprawdzić na przyrządzie...
Citroen, Peugeot, Volvo, Ford, Mazda? p1169, p1197 przy tych błędach bym popracował. p1169 za wysokie ciśnienie paliwa to zwykle zacięty regulator ciśnienia w pozycji max lub usterka sterowania tego regulatora p1197 sterowanie wtryskiwacza-błąd ogólny - zwarcie na którymś wtrysku, instalacja lub sterownik silnika Jeśli pobujasz kabiną i jest ok to raczej...
lecz nurtuje mnie czujnik ciśnienia paliwa na pompie. Niech cię nie nurtuje, na pompie go nie ma. Jest natomiast regulator wydatku paliwa. Poczytaj o tym.
ja bym się doszukiwał problemu w tym wężu na początku który wymieniłeś. A mianowicie czy podczas wymiany tego przewody nie uszkodziłem przewodów paliwowych poprzez zagięcie(ograniczony przepływ paliwa na niskim ciśnieniu przekłada się na problemy na wysokim ciśnieniu) to by wyjaśniało błędy regulatora ciśnienia. Mogę się mylić ale sprawdź to.
jest to dziwne że w poprzednim palił bez problemu a w tym już nie chce , pomimo ze nawet podmieniłeś zestaw startowy . Spróbuj jeszcze wykręcić regulator ciśnienia paliwa jest tam siteczko wyczyść , zapuść jakimś środkiem do czyszczenia ,jak to nie pomoże , to sprawdź dokładnie instalację czy przypadkiem podczas przekładki nie zostały uszkodzone jakieś...
Cewka zapłonowa ma dwa uzwojenia pierwotne i wtórne. To pierwsze ma rezystancję na poziomie poniżej jednego ohma, to drugie na poziomie 7-10 kiloohmów. Przynajmniej tak jest w mojej Nexii. Dokładnych schematów i danych musiałbyś szukać na schematach od berlingo. Do tego możesz oglądnąć izolację cewki, jej powierzchnia nie może mieć pęknięć ani innych...
będę czyścił pod koniec tygodnia - jakieś wskazówki jak to zrobić? zdjąć od dołu i czym płukać? Dodam, że błąd który otrzymuję to P1138 - "uszkodzenie mechaniczne regulatora ciśnienia paliwa" - choć w niektórych źródłach podawany jako "uszkodzenie czujnika ciśnienia na szynie common rail - czujnik wskazuje wysoką wartość mimo wyłączenia silnika. "
Witam, mam problem z citroenem C4 1gen silnik 2.0 HDi. Często ale nie zawsze podczas ruszania zazwyczaj pod górkę czyli przy większym obciążeniu silnik tak jakby sie dławił dochodzi do 1500-1700 obrotów i koniec po kilkukrotnym przygazowaniu wszystko wraca do normy. Podczas jazdy nie ma żadnych objawów, tylko przy ruszaniu. I czasami komp wywali błąd...
Odpal auto, weź komp i sprawdź czy jest stabilna wartość przepływomierza powietrza i praca zaworu egr. Miałem taki przypadek że mimo odpietego egr'u jego wartość wahała się od 2 do 70 % owtarcia przez co była inna wielkość zasysanego powietrza i ciśnienie paliwa falowało od 230 do 450 bar. Też podmienilem pompe wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem...
Jakie było moje zdziwieni kiedy po dwóch dniach znów zapaliła się kontrolka wtrysku.nie wytrzymałem i kupiłem przejśćiówke Pin 2 (foto) sprawdziłem co jest przyczyną i okazało się że winowajcą był regulator ciśnienia paliwa w pompie. przy okazji przetestowałem parametry mam nadzieje że autko teraz już nie będzie robiło Niespodzianek
Do sprawdzenia pompa paliwa w baku, jaki i regulator ciśnienia. W Toyocie D4D miałem przypadek że węże rozsadzało, bo zimą ropa zamarzła i wtedy pompę w zbiorniku szlag trafił. Takie ciśnienie robiła.
Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa oryginalny firmy denzo i dalej nic. Przejechałem 30 km i auto znowu zaczęło tracić moc, wpada w tryb awaryjny. Panowie co to może być, tak jak pisałem wcześniej wtryski sprawdzone.
Niestety kolego masz większy problem . To ,że pompa była sprawdzana i jest ok nie znaczy ,że ok. Często pada pompa w baku i pojawiają się opiłki w układzie paliwowym. Te opiłki osiadają za siateczce regulatora wysokiego ciśnienia powodując brak przepływu właśnie przez niego paliwa co skutkuje bardzo wysokim ciśnieniem na szynie i ecu silnika zatrzymuje...
witam mam citroen jumper 2.2hdi. 2009r. po kapitalnym remoncie silnika zakupie nowego turba regerowanych wtryskòw nowego regulatora ciśnienia paliwa auto po odpaleniu na wolnych obrotach po lekkim dodawaniu gazu słychać dziwnie metaliczny dźwięk jak by ktoś tłòkł młotkiem z góry w tłoki ale jak przekroczyć powyżej 1500 obrotów dźwięk znika...
jak juz odpali to chodzi rowno? Bledow zadnych nie zglasza? Chodzi równo gazu nie można dodać bo i tak po chwili gaśnie Dodano po 1 Pewnie zgłasza błąd za dużego ciśnienia na listwie.. tak jak kolega daras radzi, na pierwszy ogień regulator ciśnienia na pompie wc.. Komputer żadnego błędu nie wykazuje, dzisiaj go podłączyłem i ciśnienie urosła nawet...
w jaki sposób domowym sposobem mogę sprawdzić ten regulator ciśnienia, droga to rzecz da rade wymienić bez fachowego mechanika?? czy z jego powodu może nie świecić kontrolka check?? jeżeli ona tylko zaświeci to autko odpala. Posprawdzałem wszystkie kostki rzekomo łączą
Witam czy ktoś rozgryzł ten temat z nie odpalającym c5 po lift 2.0 hdi konkretny błąd do p1164 i tu jest zagadka do czego konkretnie odnosi się ten błąd czy do czujnika ciśnienia paliwa ciśnienie zbyt wysokie a aktualne ciśnienie raz 140 bar i spada do 80 bar pompa w 100% ok czy to wina czujnika czy regulatora paliwa ? czy jest ktoś na tym forum kto...
Witam, szukam rozwiązania problemu z Citroenem Jumperem 2.2 HDI 2004. Auto gaśnie przy dynamicznej jeździe, przy normalnej troche dłużej pojeździ, ale też zgaśnie. Jak już zacznie gasnąć to potem coraz częściej i łatwiej to wymusić. Wyłącza się silnik, zapala check engine, lexia wywala błąd P0191, czyli niepoprawny sygnał ciśnienia. 1) wtryski były...
Tylko jest to silnik kolizyjny więc coś by wyszło, pogięte zawory. Nawet jakby o 1 lub 2 ząbki był przestawiony rozrząd to już by mogły zawory dostać po tyłku?? jeżeli tak to rozrząd odpada , bo silnik pracuję równo i cicho nawet jak zimny. Dodano po 2 Jest jakiś domowy sposób na sprawdzenie ciśnienia na listwie wtryskowej? czytałem gdzieś że można...
Witam, borykam się z uciążliwym problemem w Citroenie C5 MKIII X7 2010r. 2.0HDi 140KM. Ok trzy tygodnie temu podczas gwałtownego przyśpieszania auto się zamuliło i wyrzuciło check'a. Po podpięciu pod komputer pokazuje błąd: P0087 - Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej Czasem wyrzuca jeszcze dwa błędy, ale bardzo rzadko: P0088 - Ciśnienie w rampie...
Witam. Mam pytanie. Mam citroena xsare 2.0 hdi 99r. Auto nie pali, brak jakiegokolwiek ciśnienia na listwie wtryskowej. Jak odkręciłem rurkę od pompy to w ogóle nie wylatuje ropa. Pompa w zbiorniku chodzi. Po diagnozie mam tylko jeden błąd " brak ciśnienia paliwa (wyciek). Diagnoza była robiona na PP 2000. Dodam ze wymieniłem regulator na pompie i czujnik...
Tak jak w temacie. Jak zimny to pali na tzw. dotyk, a jak go zgasze na goracym silniku i proboje odpalic po 10 min, kręci, ale nie zapala, czasami jak by juz prawie załapał. Jak przestygnie całkiem no to wtedy odpala ok. Nie dawno miałem zmieniany regulator ciśnienia pompy wtryskowej no i filtr paliwa, komputer wykazał jeszcze błąd "0110 Czujnik temp....
Witam. Po wymianie uszczelki pod głowicą silnik odpala i zaraz gaśnie, a po odpięciu kostki od czujnika ciśnienia paliwa w listwie CR nie gaśnie, ale nierówno pracuje, a po chwili mocno klekocze. Przy podłączeniu komputera pokazuje duże skoki ciśnienia paliwa w listwie. Czujnik ciśnienia paliwa został wymieniony. Teraz po odpaleniu kilka razy próbuje...
Jeździłem P406 HDI z salonu. Puki była gwarancja wszystko super. Po gwarancji tragedia. Żadnym autem nie wracałem tyle razy na lawecie co tym badziewiem. Padło: pompa paliwa, regulator ciśnienia, koło pasowe itd. Po dwu i pół letniej eksploatacji i przebiegu 138kkm z ulgą pozbyłem się tego badziewia. Paliwo lałem na renomowanych stacjach ale to nie...
A ja stawiam na sterownik pompy. Pewnie się tranzystor przepalił Widziałeś w pompie CR sterownik? Bo ja nie. To nie Bosch VP44 w BMW czy w Oplu. REGULATOR CIŚNIENIA http://allegro.pl/peugeot-2-0-hdi-regula... Miałem taki problem Akurat ten regulator jest bez sitka, opiłki przepuszcza. Są regulatory z sitkiem. Sam...
Ciekawi mnie czy zrobiłeś cokolwiek z tym regulatorem ciśnienia w deklu filtra. Jak ma sześć barów na wejściu to widać że coś tam jest skopane. A może filtr paliwa masz zabity, zaglądałeś tam w ogóle? Sprawdź czy paliwo dochodzi do pompy HP i jakie ma tam ciśnienie. Sprawdź też czy paliwo przechodzi przez pompę HP. Sprawdź jakie jest ciśnienie na powrocie...
Peugeot boxer/fiat ducato/citroen jumper - CAŁOŚĆ: nieszczelne podszybie, wiązki drzwi tylnych,, przepustnice w 3.0 f30dt w owym modelu, egry w puma 2.2 forda w owym modelu, pękające zawiasy drzwi tylnych, rezystory dmuchawy, mechanizm wycieraczek, zalewane lampy przednie (nie działa korektor), pękające/przecierające się przewody klimatyzacji, skrzynie...
Witam, Z tym stołem to ja bym nie był taki pewien. U mnie dopiero jak się silnik dobrze zagrzał i nieźle dostał w trasie to wywalał błąd zbyt niskiego ciśnienia na listwie. Ja bym zainwestował w jednego lub dwa z pewnymi danymi do wpisania do komputera np. od autoryzowanego dilera Citroen/Peugeot/Delphi i poprzekładał. A nuż będzie trafienie. Wtrysk...
Witam, mam problem z Citroenem C5 2,2 HDI (rok 2002). Przejadę kilka kilometrów i nie mogę go ponownie uruchomić. PO odczekaniu 1,5-2 godzin zapala. Na zimno zapala zawsze. Gaśnie mi równiez przy podczas przyspieszania - zwykle na piątym biegu, chociaż zdarzało się i na czwartym. Jeśli zgaśnie mi podczas jazdy to pojawia się zwykle komunikat: antypollution...
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... To regulator.
Witam! Mam bardzo uciążliwy problem. Mianowicie. Jadąc swoją XP (2.0 HDI 90KM 2001r) gasła mi na środku drogi... Samochodzik zgasł mi też na autostradzie. Zabrała mnie laweta i zawiozła do "zaufanego" mechanika. Powiedzieli mi że siada pompa paliwa przy zbiorniku paliwa. Fakt bo nie raz głośno buczała przy przekręceniu kluczyka a na autostradzie to...
Czujnik wymieniony , na listwę. Dało się skasować błąd 1250 ( regeneracja FAP niedokończona). Auto dalej nie zapala, na ciepło. Pojawiły się nowe błędy. 0091(sygnał regulacji ciśnienia paliwa, stały) ciśnienie za wysokie. 0092( sygnał regulacji ćiśnienia paliwa, przejściowy) ćiśnienie za wysokie. Czyli zamawiamy, regulatora ciśnienia , na pompę . Jeszcze...
Nie zaglądałem dwa dni, a tu temat się rozkręcił. Dzięki za zainteresowanie. KotBury ciekawie to wszystko opisałeś. Posiadam lexie i mógłbym niektóre parametry posprawdzać. Tylko które? Co do czujnika to miesiąc temu wymieniałem termostat razem z czujnikiem. Sprawdziłem wskazania temperatury przez niego i są poprawne. Co do EGR-u, był myty jakieś 15tys...
Przyczyn może być sporo, od mechanicznych ( pompa paliwa, regulator ciśnienia paliwa) do elektrycznych ( czujnik temperatury silnika, świece, cewka) po gaz który może być w aucie albo nie, tego nie wiemy. Ja bym zdiagnozował auto rano przed rozruchem, podejrzał temperaturę silnika, podciśnienie kolektora ssącego, jeśli tam będzie wszystko w porządku,...
Puma 2.2 Hdi 100KM Regulator przepływu paliwa na pompie. Wielkie dzięki za pomoc, problem został rozwiązany, przyczyną była zaśniedziała wtyczka przy regulatorze ciśnienia, po czyszczeniu zrobiłem 200 km bez jednego szarpnięcia, a na jałowym biegu silniczek pracuje jak szwajcarski zegareczek.
Witam. Panowie problem dotyczy auta w które niechcący się wpakowałem. Citroen 1.4 HDI 68km 2003r. Auto zgasło i nie odpala, dwie osoby już niby grzebały, wymieniały wtryski, pompę ale bez rezultatów. Podłączony do lexi brak błędów, sterownik nie jest zablokowany, synchronizacja rozrządu jest, obroty przy kręceniu >200, wszystkie temperatury poprawne,...
Witam kolegów, u mnie jest ten sam problem z samochodem kolegi z tym samym silnikiem tylko z 2001roku, wyskakuje cały czas błąd (P1138 Regulator Ciśnienia Paliwa),ale mam problem gdzie go szukać,może ktoś mi podpowie. Samochód nie odpala zapalił się komputer w czasie jazdy i po zgaszeniu już nie odpala. Pozdrawiam. Kolego dylan1 ty piszesz że wymieniałeś...
Wtryski pod obciążeniem mogą puszczać paliwo przelewami i też będzie gasł. Wymiana regulatora ciśnienia paliwa często maskuje na jakiś czas tę usterkę. Moim zdaniem bez sprawdzenia wtrysków i pompy na stole się nie obejdzie. Dodano po 1 Jeszcze kwestia zasilania w paliwo, czyli pompa paliwa w zbiorniku oraz filtr paliwa. Wyciągnij wkład i zrób zdjęcie...
Witam, byłem wczoraj na kanale i prześledziłem dokąd idą przewody paliwowe ze zbiornika, oba ido aż do przedziału silnika, niestety nie mogłem ich dalej prześledzić bo wchodzą z tyłu silnika i tam znikają. Zawór recyrkulacji oparów znalazłem i jest faktycznie z lewej strony silnika tak jak zaznaczył kolega psooya, niestety zapinki przewodów przy tyn...
Diagnozowałeś kablem ELM327 z programem PCMSCAN błąd P00C8 - w swoim Peugeocie mam to samo, w oryginale (PP2000) takiego błędu nie ma... Kolego prawdopodobnie masz opiłki w paliwie. Miałem identycznie w RHY 90KM. Gasł po kilku sekundach od wyłączenia zapłonu. Na regulatorze ciśnienia sitko zapchane opiłkami. Naprawa pompy WC jak i wymiana pompy NC (w...
Witam. Miałem problem z odpalaniem na benzynie. Silnik odpalał od strzała ale gasł po dwóch, trzech sekundach. Jak nie zgasł to telepało silnikiem jakby jeden cylinder nie palił. I popularny błąd "depollution system faulty". Jeżeli w czasie jak nie zgasł zdążył przełączyć się na LPG to wszystko wracało do normy. Silnik pracował równo. Jako że w warsztacie...
Jak nie sprawdziłeś ogranicznika ciśnienia to jeszcze się zdziwisz. 2.2 HDI PUMA na DELPHI hahaha to jest dopiero gniot. W listwie paliwowej jest wkręcony ogranicznik ciśnienia. Kiedy regulator zaczyna się wieszać to po kilku skokach ciśnienia roz......la ogranicznik. Trzeba go wymienić na nowy bądź zregenerować...lepiej wymienić,( chociaż ja je regeneruję...
Pytam z ciekawości - udało Ci się zdiagnozować problem? Wg mnie gaśnie bo nie dostaje paliwa, a paliwa nie dostaje bo albo włacza się immo albo pompa w baku się wyłacza - częsty przypadek w tym silniku z wypalonymi stykami przekaźnika w bsm pod maską, możesz też mieć upalony któryś z pinów we wtyczce silnika do ecu. wg mnie dobry elektromechanik z lexią...
W miejscu tego wycieku pewnie sie zapowietrza- dlatego nie może nabic cisnienia. To cos przed filtrem paliwa to nie czujnik tylko podgrzewacz. Czujnik jest na szynie cr. Raczej oddaj do mechanika bo do tego potrzeba trochę wiedzy i sprzetu. Zaleznie od systemu ( siemens, denso ,bosch) sa inne rodzaje pompy tak wiec podstawa to wiedziec jaki system,...
Witam, Jestem posiadaczem Citroena Berlingo 2.0 HDI 90km, ale ostatnio mam poważny problem z nim, Samochód podczas jazdy gaśnie, a później ma duże problemy z zapaleniem, dopiero po kilku próbach dłuższego kręcenia zapala. Dodam, że nie chce wchodzić także na obroty max 2000-2200, najczęściej tak się dzieje gdy chce zmienić bieg (ujmuje gazu, a on wtedy...
Witam Panowie ponownie Tym razem mały problem z DS4 (174000km) silnik DV6C - 9HR (Siemens-Conti) Auto przyjechało 1500km z Francji bez problemu W Polsce sporadycznie używane (około miesiąca) Pewnego dnia zaczęły się problemy z odpaleniem tzn Na zimnym silniku ciężki rozruch (kręci normalnie) Jak odpali to do momentu uzyskania temp chłodziwa około 75...
Musisz zrobic porzadek z zaworem (regulator ciśnienia paliwa) dopiero dalej szukac http://obrazki.elektroda.pl/8415335400_1... różnie to nazywaja co fachowiec to specjalista inną nazwę wymyśli :D Faktem jest że brak wysokiego cisnienia i koniec. :D Może troche inaczej wyglądać.
Kolego sam zacząłem ten temat ale brak konkretów. W moim citroenie zszedłem ze spalaniem do 9 litrów , praca żmudna lecz z efektami. Proponuje na początek wymienić termostat ,po wymianie u mnie urwałem około 2,5 litra. potem sprawdź czujnik powietrza zasysanego i czujnik cieczy. Dalej posprawdzaj wszystkie wężyki ,dziura w którymś z nich to kolejne...
podłącz auto pod kompa peugeot planet 2000 albo citroen lexsia lub auto com i sprawdź ciśnienie paliwa wymagane i rzeczywiste i podczas pomiaru naciśnij gwałtownie kilka razy pedał gazu. każde wciśnięcie gazu musi zaczynać się od wolnych obrotów i obserwuj te ciśnienia jeżeli będą odbiegały te pomiary od siebie przez pierwsze 1.5 sekundy od raptownego...
Miałem podobny problem tylko był silnik 1.4.Usterką było ciśnienie paliwa-lub brak regulacji ciśnienia paliwa.Zatkany regulator ciśnienia paliwa.Sprawdź po zdjęciu wężyka powrotnego do zbiornika,powinno po załączeniu zapłonu przez chwilę paliwo obficie wypływać.W moim przypadku nie było powrotu właściwie żadnego samochód z trudem zapalał obroty były...
Witam. Mam problem z C5 hpi. Samochód przyjechał na lawecie z innego warsztatu.Problem jak w temacie. Ktoś stwierdził brak ciśnienia paliwa i pompa wysokiego ciśnienia została w tym warsztacie zregenerowana.Samochód jak nie zapalał tak nie zapala. Ja zacząłem diagnostykę od początku.Komputer itd........ defekty we wtrysku. komunikacja w sieci CAN defekt...
to zx 1.4 95r monowtrysk magnetimarelli z lpg. Więc przestał chodzić na benzynie, padła pompa paliwa syf w baku filter total korozja wymian pompy i filtra jakoś tam zaczoł chodzić, za jakiś czas znowu padł, wtrysk zapchany membrana od regulatora ciśnienia paliwa dziura wymiana i nadal nic nie loto szarpie prycha nieraz załapie kostka do diagnozy z dwoma...
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Zaliczyłem już kilku mechaników i każdy ręce rozkłada. Citroen C4 II Pocasso 2013, silnik hdi 1.6L 115KM. Podczas przyspieszania czuje sie że silnik chciałby wyrwać do przodu a coś go delikatnie trzyma. czy też podczas przyspieszania jakby małe poszarpywanie. Obrazowo porównałbym to do picia herbaty przez słomkę. Zauważyłem, że opisane objawy są zdecydowania...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
Dzień dobry, a więc tak: dziś podpiąłem komp wykasowałem wszystkie błędy. wykasowane to : Usterka trwała regulator ciśnienia paliwa, zatrzymanie wymagane ale regulator zawsze aktywny P0090 kolejny skasowany to P0235 Sygnał ciśnienia turbo, zwarcie z plusem alno obwód przerwany - to pewnie efekt szarpania. Poprawiałem wtyczki i może cośnie kontakciło...
Pomiędzy zespołem wtryskowym a kolektorem dolotowym znajduje się podkładka (mi przypominająca membranę). Dziękuje za pomoc i przybliżenie problemu, eliminując wtrysk(który wg mnie jest dobry) skupie się na czujniku temperatury zasysanego powietrza, regulatorze ciśnienia paliwa i centralce sterującej. pozdrawiam. Dodano po 15 Mam jeszcze jedno pytanie,...
Witam szanownych forumowiczów. Kiedy opał na zimę w postaci ekogroszku zaczął znacząco drożeć, trzeba było się uciekać do szukania jakiegoś innego , tańszego źródła ciepła. Wiadomo że najbardziej popularnym opałem na zimę jest drzewo i węgiel, którego cena niestety jest co sezon sporo wyższa. Wiadomym jest że przy wyrębie drzewa pozostaje cała masa...
Witam, Mam problem z szarpaniem przy rozpedzaniu w zakresie 1300-2300obrotow. Na kompie nie ma żadnych błędów, tylko ciśnienie paliwa się rozbiegalo i falowal parę razy na wolnych obrotach. Wymieniłem regulator ciśnienia i przeszło falowanie a poszarpywanie nadal jest tylko z mniejszą częstotliwością. Wczoraj przy podłączeniu kompa wyskoczył tylko błąd...
1. Dodatek do oleju napedowego to Eloys. Uzupełniany co ok 120tyś km, w zależności od sposobu użytkowania oraz rodzaju tego dodatku. Jeżeli jest go za mało, pojawia się odpowiedni komunikat. Jego brak czy też problemy z filtrem FAP nie maja zadnego wpływu na uruchomienie sielnika. 2. Podstawa to diagnostyka oraz odczyt parametrów w chwili rozruchu....
regulator ciśnienia ciśnienia paliwa citroen regulacja ciśnienia paliwa czujnik ciśnienia paliwa citroen
klimatyzacja zasilanie budowa podnośnika hydraulicznego amplituner instrukcja
trabant schemat zablokowany telefon
Wymiana modułu lub silnika wspomagania w Toyocie Aygo Czy kuchenka indukcyjna nadaje się do nagrzewania łożysk tocznych?