czy do auta WDB9066351S438783 pasuje regulator nr A 007 153 14 28 Pasuje. Aktualnie jest dostępny zamiennik 009 153 31 28 Sprawdź wakuometrem, czy wszystkie odbiorniki podłączone do "puszki podciśnieniowej" są szczelne. Zdarzają się upływności i to wpływa na cały podciśnieniowy układ regulacyjny. Drugą popularną usterką w systemie doładowania silnika...
Witam. Wszystko określam w prostych chłopskich słowach. Proszę nie krzyczeć odnośnie fachowych terminów a uświadomić dlaczego źle napisałem. Problem polega następująco. Potrzebuję wykonać urządzenie które będzie przetwarzało natęrzenie prądu ze źródła, na odbiornik w stosunku 1:1 a w przypadku wzrostu ciśnienia na czujniku zewnętrznym miało by to natężenie...
Witam. Stilo 1.9 JTD 115KM, mam problem z reakcją na pedał gazu i szarpaniem które jest przez to spowodowane. W pierwszej chwili po odpaleniu silnika jest w miarę normalnie. Po jakiejś minucie/dwóch wciskając gaz bardzo powoli najpierw z oporami dochodzi do niecałych 1200 obr/min. W tym momencie wystarczy wcisnąć gaz jeszcze o milimetr dalej i obroty...
Jak w temacie szukam w mojej Astrze 17 isuzu regulatora ciśnienia od turbiny i nie mogę go znaleść, mianowićie chciałbym troszkę zwiększyć ciśnienie doładowania.
Hi Ten sam problem gryzę w moim 207 Wymieniłem regulator ciśnienia na pompie , filtr paliwa Sprawdzone wtryski , żadnych błedów W moim jednak jest tak że gaśnie ale po wcisnieciu sprzegła na wyzszych obrotach przy dojeździe np do skrzyzowania Gdy dolatuje do skrzyżowania a sprzegło wciskam w ostatnim momencie gdy obroty spadna ponizej 1,5 tysia nic...
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Dzieki za podpowiedzi Boryas. Ogólnie podmienialem już na używane- elektrozawor do sterowania turbiny i regulator ciśnienia enia paliwa - nie było żadnych efektów. Nie ruszałem jeszcze jedynie czujnkka cisnienia na listwie. Pisząc sprawdzić - jak fachowo sie do tego zabrać, gdyż może używki też były wadliwe.... Całe vacum przejrzałem i zdaje sie nie...
W Libii też dawnymi czasy laliśmy nafte prymusowkę do MI-2, bo JetA1 brakło. Troche wyższe temperatury gazów za turbiną i tyle. Tak, turbiny gazowe to śmieszne urządzenia mogące pracować na czymkolwiek łatwopalnym, gorzej z rozruchem takiego na byle czym bo na olejach napędowych nie odpalimy, ale można ruszyć na propanie i przełączyć na olej i będzie...
Witam Posiadam Iveco Daily 35C15 z 2002r., autko pali bez problemu, niestety po osiągnięciu 2500- 3000 obrotów lub pod większym obciążeniem traci moc, maxymalna prędkość to 110km/h, przy czym zapala sie kontrolka wtrysków. Po puszczeniu pedału gazu kontrolka gaśnie, jednakże mocy brak. Samochód jest po wymianie filtrów, wyczyszczeniu zbiornika, sprawdzeniu...
Witam. Potrzebuję pomocy. Mój problem z e-LT-onem zaczął sie pół roku temu, w czasie jazdy pod obciążeniem, z gazem w podłogę, sam od siebie zgasł przy około 100 km/h, włącz/wyłącz kluczykiem i jechał dalej jednak od tamtej pory problem stał sie uciążliwy na tyle że przejechanie trasy 100km to z 30 resetów kluczykiem. -odpala ciężej niż zeszłej zimy...
(-) mam problem mianowicie z dymem z rury wydechowej, wydobywa sie czarny na obciążonym silniku (-). Ogólnie można powiedzieć, że masz zakłócenie w spalaniu typu: albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa . Natomiast w szczegółach powinien na to pytanie odpowiedzieć najbliższy mechanik/diagnosta, a nie forum, które jednostki napędowej nie widzi i...
Witam. Od jakiegoś czasu interesuje się alternatywnymi źródłami zasilania oraz odnawialnymi źródłami energii. Zastanawia mnie czy możliwe jest stworzenie małej elektrociepłowni z pieca własnej konstrukcji (kolega ma firme kotlarską) na ekogroszek albo popularne ostatnio pelety czy też paliwa naturalne. Cały projekt wyglądałby tak: kocioł z wodą -->...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Witam wszystkich serdecznie! Rzadko piszę coś na forach ale po 1,5 roku walki z autem muszę poprosić o pomoc. Z góry przepraszam za elaborat ale nie wiem co się może przydać więc postaram się opisać to co pamiętam. Peugeot boxer 2011 2,2 hdi L4h2 koła 16 przebieg pewnie jakieś ze 300 tyś zakupiony w październiku 2015 roku. W styczniu 2016 zaświecił...
Witam. Mam wielki problem. W moim Kangoo Padła moc. Praktycznie od 2-go biegu wzwyż nie możliwe było przekroczenie 3 tys. obr. Szybko znalazłem przyczynę - podstawa turbiny miala wewnatrz trzy pęknięcia, dokładnie na zaworku blow-off (tym bocznikującym gazy spalinowe w razie przekroczenia cisnienia). Turbina jest nowa. Charakterystyka mocy poprawiła...
Witam , kupiłem silnik cały kompletny wraz z całym osprzętem i okablowaniem 3.0 160 km z 2010 roku . Zamontowałem go w Ducato z 2007 roku który wcześniej posiadał taki sam silnik , silnik który kupiłem stał dosyć długo w aucie po wypadku , na początek gdy już wszystko poskładałem odpalał i gasł , okazało się ze regulator ciśnienia paliwa na pompie ,...
Witam, Mam problem z szarpaniem przy rozpedzaniu w zakresie 1300-2300obrotow. Na kompie nie ma żadnych błędów, tylko ciśnienie paliwa się rozbiegalo i falowal parę razy na wolnych obrotach. Wymieniłem regulator ciśnienia i przeszło falowanie a poszarpywanie nadal jest tylko z mniejszą częstotliwością. Wczoraj przy podłączeniu kompa wyskoczył tylko błąd...
Oczywiście że w warunkach "niedoboru powietrza" po stronie ssącej, a więc z dużym podciśnieniem, nie uzyska się dużych przepływów - czyli o ciągu aerodynamicznym można zapomnieć. Największą siłą jaka tu wystąpi to nacisk powietrza atmosferycznego na podstawę, pod którą jest podciśnienie. Ten nacisk będzie zależał od różnicy ciśnień. Nie do końca rozumiem...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
Witam ! Wiem, że temat był wielokrotnie przerabiany ale po przeczytaniu wielu wątków i artykułów związanych z usterkami w silnikach HDI nie jestem w stanie do końca zdiagnozować usterki silnika. Może zacznę od początku: Dane:Citroen Jumper 2004 silnik 2.2 hdi 74 kW/101 KM, przebieg 270k km. Objawy; silnik nie ma mocy,nie wchodzi na obroty,gaśnie wchodzi...
znajduje się urządzenie regulujące dawkę wtrysku, a także ograniczające prędkość obrotową biegu jałowego i maksymalną silnika. Najistotniejsza funkcję pełni przesuwny zawór umieszczony na tłoczysku głównym pompy wysokiego ciśnienia (1 fot. 3) sterowany dźwigniami bądź cięgnami połączonymi z pedałem gazu oraz mechanizmem odśrodkowym, który bez naszego...
Witam! Citroen Evasion 2.0 hdi, 109 KM, silnik DW10ATED Sprawa wygląda następująco - po przekręceniu kluczyka w stacyjce, dochodzi odgłos pompki paliwowej, był on dziwny jakby pompa chodziła już resztkami sił. Zauważyłem też, spadek mocy i przerywaną prace silnika. Postanowiłem wymienić silnik owej pompy. Po wymianie pompa nadal nie ma swojego dawnego...
byłem przy tamtym samochodzie wczoraj zrobiłem parę zdjęć, próbowaliśmy sprawić by chodził dobrze etc. Ale co sie okazało auto było u elektryka ale ten nie podpiął wogóle do komputera czujnika temp. cieczy chłodzącej i temp powierza dolotowego. z tego co zaobserwowałem to WG działa, zamkniety powoduje świszczenie , otwarty nie świszczy z turbiny wiec...
Sorki, dopiero teraz dowiedziałem sie co to jest ten bład. Jest to regulator cisnienia turbiny. Wszystkie objawy pasuja, wiec sprawdz go.
Silnik nie ma mocy. Diagnostyka komputerowa wykazała usterkę obwodu ciśnienia regulatora turbiny. Bardzo proszę o pomoc.
Trochę dziwna w opisie ta usterka "regulator ciśnienia turbiny" napisz coś więcej
Witam wszystkich. oklepany tekst ale mam problem z moją laguną. Nie miała mocy, strasznie przerywała i kopciła. Wyczyściłem kolektor ssący i wymieniłem zawór Egr. Moc wróciła i nie kopci ale zostało przerywanie. Objawia się szczególnie gdy przez dłuższy czas jedzie się na stałych obrotach. Podczas przerwania samochód znacznie traci na obrotach. Liczę...
Sprawdz czy sztanga chodzi Może geometria staneła.Regulator ciśnienia turbiny do sprawdzenia. Ale najlepiej podiedz gdzies do warsztatu niech ci przebadaja bo potem to koszty rosną
podłączyłem pod komputer i okazało się że jest błąd regulatora ciśnienia turbiny na każdym biegu przy 3tyś obrotów spada ciśnienie na bardzo niskie i nie włącza turbiny Pytanie: wystarczy wymienić regulator? Czy turbina może być uszkodzona? Odnośnie fapa: pokazuje że jest jeszcze wydajny w ok50% spec od komputerów powiedział że puki jest sprawny to...
Tucson zdiagnozowany . Czujnik położenia wału, regulator ciśnienia. Dodatkowo turbina do wymiany ( to wiedziałem) regenerowana leżała w bagażniku . Do uszczelnienia pompa wysokiego ciśnienia. Tak więc cennik . Używany regulator 300 , czujnik walu nowy jeszcze nie wiem , nowa bieżnia do paska akcesoriów,nowy pasek klinowy. Za to wszytko plus robocizna...
Zrobiłbym testy w FES na ilość paliwa, sprawdził filtr paliwa, regulator ciśnienia, szczelność układu pomiędzy turbiną itd.
Też szukałem i nic niema z, plastikowej rury od intercoolera idzie cienki przewód do regulatora turbiny.
Turbina, membrana w regulatorze, regulator. Niskie ciśnienie paliwa. Zacięta listwa, pompka, wtryskiwacz lub cewka gaszenia szwankuje
Zobacz czy silnik nie dostaje paliwa przez wężyk podciśnieniowy regulatora ciśnienia
Czujnik ciśnienia lub uszkodzony regulator przy turbinie, elektrozawór. Jest pod silnkiem po prawej stronie. Sprawdz napięcie ładowania aku. Pozdrawiam
forum to nie warsztat, ktoś kto się zna musi zobaczyć samochód i sprawdzić parametry, jeżeli mechanik jest dobry to mówi ci prawdę, jeżeli nie wierzysz mu to napraw sam, a tak swoją drogą z objawów jakie napisałeś bez diagnostyki wymienił bym : turbo, czujnik ciśnienia doładowania, interkoler, rury dolotowe, egr, czujnik ciśnienia paliwa, regulator...
Napisałeś że turbina okej i wtryski podpinałeś kompa turbina ma zmienną geometrie sprawdż podciśnienie do zaworu VGT.A jak z regulatorem ciśnienia na pompie.
Nie będę miał wyjścia, ale czekam bo może ktoś miał podobny problem i wystarczy sprawdzić jakiś kabelek lub wymienić jakiś element pt. regulator doładowania ciśnienia na turbinie - szukam po sieci ale nic konkretnego nie mogę znaleść. :(
Witam wszystkich, mam problem ze skrzynią dp0, po przejrzeniu postów w necie widzę, że te skrzynie do szczęśliwych rozwiązań nie należą, ale do rzeczy, skrzynia się uszkodziła i nie załączała lock upu, samochód palił 15 l/100 km przy dobrym wietrze, oddałem na warsztat, po wielkich bojach i podmianie 4 lock upów i wydaniu 4 tys. zł na niby remont okazało...
Carsomot też to przechodziłem wymieniałem katalizator, czukjnik ciśnienia,Turbina o regeneracji. A okazał się regulator ciśnienia.Mimo że pokazywał że ok. Na zimnym było ok
Wejdź pod auto i zerknij na regulator ciśnienia doładowania ten co jest na turbinie, mi się zdarzyło że przerdzewiało mocowanie i regulator chodził ale razem z całą obudową przez co nie chciał jechać. Wchodził w tryb awaryjny i koniec jazdy,.
czujnik wymieniony, wtyczka zalutowana nowa bo mam drugi silnik do tego czegos (citroena) w zapasie :D:D:D zrobilem okolo 200km i narazie jest git. Jedyny blad to ten plyn do FAPa, malo wydajny wentylator mam 1 sztukę oraz przeladowanie turbiny jesli utrzymuje maksymalna predkosc dluzej niz 30 sekund :P Ale z tymi usterkami da sie zyc :) wazne zeby...
Panowie, może ktoś pomoże. Crafter 2.0 140 KM, 13r, przebieg 380 tys. Problem z ciśnieniem paliwa na rampie. Sprawdziłem wtryski i wszystkie ok. Na 1. i 2. biegu szarpie, jak nie dam więcej gazu. Przy 2 tys. obrotów jedzie normalnie. Rano, po odpaleniu, nierówna praca silnika, falowanie obrotów, wskazówka obrotów na 1 tysiąc. Regulator na pompie wtryskowej...
Witam Nie zwiekszajac cisnienisa turbiny tj. 1bar (peugeot 406 1.9 TDI) przy 4000 tys/obr cisnienie spada zaczyna dzialac regulator cisnienia doladowania.Moje patanie jast takie czy da sie tak zrobic zeby cisnienie po osiagnieciu gornej granicy nie spadalo ale utrzymywalo sie do 5000tys/obr tak jak to jest np w Audi(1.9TDi 66kw) Moje pytanie jest moze...
rozwiązałem problem wyczyściłem turbinę wszystko wróciło do normy pozdrawiam temat zamknięty
Panowie jak już tak sobie rozmawiamy, to mam pytanie co do mondea mk3 2005 2.0tdci a mianowicie przy wiekszych obrotach (3400rpm) w czasie przyspieszania odcina zapłon tak że tylko szarpnie motorem ale po redukcji idzie dalej a czasem go wyłącza komputer nie pokazuje błędów. Czy to może być wina pompy? Bo nie dawno wymieniałem regulator ciśnienia paliwa...
Hm...... wykożystanie waku nie bedzie dobrym rozwiązaniem bo nie bedzie miało to odzwierciedlenia w rzeczywistym obciążeniu silnika. Co do tego że turbina by sie dostosowywała do wyższego ciśnienia to z tym sie zgodze fakt, ale można to rozwiązać regulując odpowiednio ciśnienie idące na siłownik sterujący łopatkami, można by było albo zastosować regulatory...
Z całą pewnością to urządzonko (jest integralną częścią turbiny) reguluje ciśnienie ale nie jest to regulator. W starszych autkach była mechaniczna regulacja ciśnienia. Czyli ciśnienie było podawane właśnie na tą część. Jeśli ciśnienie wzrastało to od razu "kierownica" odpowiednio kierowała strumień spalin. W naszych autkach to jest po prostu wykonawca...
Prawdopodobnie, nie działa zawór regulujący turbiną . Inny problem, to zly odczyt z czujnika ciśnienia na listwie lub regulator na pompie, tak czy siak bez diagnostyki ciężko, lecz bedzie to prawdopodobnie jedna z tych rzeczy :)
Witam. Trafił mi się Koleos z silnikiem M9R 2.0 dci 174KM z przypadłością zapychania dpf bez błędów w sterowniku silnika, jedyny błąd to df308, ale pojawia się dopiero po zapchaniu. poprzedni mechanik czyścił dpf wymienił sonde na turbinie naprawił wtryski, wymieniał olej, a i tak co ok 3 tygodnie zapycha dpf. Ja wymieniłem egr bo miał luz na osi sprawdziłem...
Chyba się nie zrozumieliśmy. Ja wiem jak dokonać pomiar. Po pierwsze nie mogę porównywać wartości ciśnienia oczekiwanego z aktualnym, bo w samochodzie jest zmieniony sterownik silnika. Z tego, co pamiętam to przed chiptuningiem wykres turbiny był w miarę płaski i ciśnienie było na poziomie 2000 mbar. Po tuningu było też płaskie, lecz znacznie wyższe...
regulator turbiny regulacja ciśnienia turbiny zawór ciśnienia turbiny
linia poleceń windows wymienić dekoder czujnik zaplonu
saunier thelia bieżnia technogym
Resetowanie centrali Satel Versa do ustawień fabrycznych Kia Venga - brak przednich świateł przeciwmgłowych: przyczyny i rozwiązania