To nie wina regulatora przebija główną diodę lub jest wylutowana z mostka.P
Pewnie spawanie uszkodziło regulator napięcia.
Lub odwrotnie podłączyłeś i zabiłeś regulator napięcia.
A świecę sprawdziłeś? :P . To najczęściej nawalający element. Regulator napięcia nie ma nic do zapłonu. On odpowiada za ładowanie akumulatora. Prędzej zdechły akumulator może nie dać iskry niż rozwalony regulator napięcia.
Po co wymieniac regulator napięcie przy braku iskry? A co z modułem zapłonowym?
Mam pytanie bo chciałbym kupić bezstykowy zapłon CDI ale nie mam w motorze instalacji i chce żeby była tylko iskra. Czy wystarczy magneto, iskrownik i przewód wysokiego napięcia żeby była ta iskra, trzeba regulator napięcia itp podłączac?
Regulator napięcia sprawdzałeś?? kapturek od świecy i przewód.
Witam mam problem z iskra w 110.Cewka z fajka nowa,Stator cewka nowa,świeca dobra,regulator napięcia nowy.Iskra pojawia się tylko wtedy jak odepnę szary kabelek od modułu który idzie na przekaźnik rozrusznika i chyba na wl przekaźnika.Quad wtedy odpala ale na wysokich obrotach i nie zgasi go tylko przez zdjęcie fajki.po zetknięciu szarego kabelka z...
Przecież to jest 0.33 kΩ, a więc 330 omów, czyli w porządku. Czemu tylko przewody obcięte? Przewody cewki zasilającej są wyprowadzone ze statora i zakończone dwupinową wtyczką. Kolory czarno-czerwony oraz zielono-biały. Na drugim zdjęciu widnieje regulator napięcia.
a spalony regulator napięcia może być przyczyną braku iskry bo mam popalone żarówki
nie sprawdzałem. Jakie napięcie powinno wychodzić z cewek wytwarzających prąd które idzie do regulatora?
Bezpieczniki sprawdzone, są tylko dwa na plusie i minusie na akumulatorze, a schematu niestety nie mam. Dodano po 4 Wymieniliśmy wszystko, oprócz regulatora napięcia, ale facet powiedział że iskrę powinien dać i bez regulatora, tak nie wiem.
Cewka WN raczej jest poza wpływem regulatora napięcia,czarny nalot może być spowodowany małą energią iskry na świecy[przez te przebicie na kablu WN]lub zbyt bogatą mieszankę.Trzeba pamiętać że-iskra to nie jest pojedyncze wyładowanie,tylko seria coraz słabszych.Czas trwania tych wyładowań i ich energia ma duże znaczenie dla poprawnej pracy silnika.
No właśnie wszystko jest ok, tylko czy to może być wina regulatora napięcia, że quad może nie mieć iskry? Ponieważ u mnie regulator ma 2 kostki. Pierwsza jest od cewek ładowania, a druga kostka nie wiem za bardzo od czego jest. Wiem tylko, że 1 masy nie ma, ale są kolory: czerwony, czarny i zielony. Nie ma czarnego kabla podłączonego, jakby to nie...
Derbi z silnikiem Piaggio? Zapłon fabrycznie miałeś Ducati Energia czy Langfang Kokusan? Elektryk zamienił zapłon od rieju One mają silnik AM6 - stator pomimo pewnych różnic w wykonaniu elektrycznie pasuje, ale koło magnesowe fizycznie nie pasuje. Możliwe scenariusze: 1. Zapłon daje zbyt słabą iskrę przy obciążeniu alternatora. Należałoby sprawdzić...
Ok, rozumiem, czyli tego iskrownika nie da się podłączyć? Regulator znalazłem z przodu na ramieniu między przednimi lampami a licznikiem, już sam nie wiem. Wymieniłem wszystko, cały czas normalnie kręci itp., ale iskry brak. Moduł kosztował 115 zł, cała nowa cewka, świeca, iskrownik, którego nie umiem podłączyć, bo stary, jak mierzyłem, to wygodziło...
Modyfikacja od samochodu lub kiedys wziolem + po zaplonie z cewki zaplonowej mies pozniej regulator padl jak by iskra przeszczelila .
Witam. Posiadam motocykl yamaha xt 600 , model lc4 z 1984r. Potrzebuje uproszczony schemat instalacji elektrycznej :podpięcie przewodów do lamp-przód i tył oraz wyłącznik motocykla. Mam moduł, regulator napięcia oraz cewkę (od iskry). Chciałbym to podłączyć najlepiej bez akumulatora. Z góry dziękuje za odpowiedz.
Zasilnie CDIka masz z regulatora przewodem biało niebieskim, czyli zobacz napięcie na nim. Gaszenie do masy przewodem czarno czerwonym Uszkodzienie regulatora mogło utrupić CDI, zobacz jeszcze impulsator czy dobry
zobacz tu: Dodano po 10 +leci do regulatora. Podajcie schemat na krotko. nie idź na łatwiznę,szukasz gotowego rozwiązania a wystarczy troszkę pomyśleć,np. do czego służy regulator napięcia?
Witam , chcę uruchomić jawe ts 350 ,brak w niej regulatora napięcia , posiadam regulator napięcia z chińskiego skutera (zipp quantum) 4 wyjścia , czy da się go połączyć ,aby w motocyklu była iskra ? akumulator jest instalacja fabryczna
Mam problem z Suzuki Burgman 400 2003 rok, brak iskry, wymieniłem zapłon i regulator napięcia nadal nic.
Iskra wygląda na normalną. Czytałem że bez ssania też powinien zapalić. Już nie mam pojęcia co może być. Czy może mieć iskrę przy uszkodzonym module, a może regulator napięcia?
Witaj kolego !!! Z tego co przeczytałem moim zdaniem muszisz jeszcze wykluczyć uszkodzenie regulatora napięcia który jak to zwykle bywa w iskrach (producent alternatora) jest częstą usterką . Jeżeli tto nie pomoże to zostaje tylko uszkodzenie stojana lub wirnika ale to żadko w tym przypadku najlepiej jak podjedziesz do jakiegoś elektryka samochodowego...
Masz na wyjściu z iskrownika 180 V ? jeśli masz zasilanie modułu po stacyjce 12 v to prawdopodobnie regulator napięcia padł lub połączenia przewodów
Witam. Należało by raczej sprawdzić bezpieczniki, sądząc po objawach być może padł regulator napięcia ładowania akumulatora.
Mamy pyta do rysunku tadkli9743 Czy element na rysunku o numerze 501A jest to regulator napięcia? Czy ma on wpływ na pojawienie się iskry na świecy? W jaki sposób powinien on działać?
Spróbuj rozrysować co do czego idzie bo z opisu niewiele można zrozumieć. Patrząc po kolorach przewodów, może być tak, że moduł jest zasilany po przez regulator napięcia. Jeśli regulator jest strzelony, to nie zasila modułu, więc nie ma iskry.
Witam, mam problem z moja cz 175. Nie mogę znaleźć iskry. Motor ten stał w garażu 15 lat. Wcześniej silnik był nowy, przejechano na nim około 200-300km. Niestety gdy go chciałem uruchomić okazało się że nie ma iskry. Regulator napięcia jest elektroniczny, źle połączony, jednak bez regulatora tez nie ma efektów. Wyczyściłem przerywacz, ale to nic nie...
Niezauważyłem w żadnym miejscu impulsatora o jakim czytałem na necie - czy po prostu w tym skuterze nie jest on wymagany? A nie chodzi o ten skuter, ale o wybrane przez projektantów rozwiązanie układu zapłonowego. W tym silniku zastosowano bezimpulsatorowy układ zapłonowy. tzw. MAGNET. Cewka zasilająca jest równocześnie impulsatorem. Tak w przybliżeniu....
Dostałem kosiarkę z silnikiem Brrigs&Stratton (typ 122702) 4,5HP sprzęt nie odpalał od kilku lat. Po przejrzeniu urządzenia stwierdziłem, koło magnesowe osadzone sztywno na wale, bez luzów, iskra na świecy jest, po zdjęciu głowicy trochę nagaru pod deklem,zawory wizualnie bdb, gładz cylindra gładka bez rys i progu, przy odkręcaniu głowicy zerwałem 1...
Gdzie czujnik Halla? Silnik chłodzony powietrzem, czy cieczą? Oba różniły się typem zapłonu.
Z regulatorem, czy bez?
Jeżeli nie ma żadnej oporności względem masy, to są uszkodzone cewki zasilające zapłon . 12 V tam nie podawaj nic to nie da, musisz wymienić zespół cewek. Czasami zdarza się przełamany kabel, ściągnij koło magnesowe i posprawdzaj wszystko. Regulator napięcia jak dobrze pamiętam jest pod czaszą z przodu, ale do iskry nic on nie ma, tylko ładowanie i...
Witaj! Sprawdź napięcia wychodzące z trafopowielacza (coś na pewno zasila oprócz kineskopu). Ja jednak stawiam na uszkodzenie regulatora ostrości. Nawet jeśli to trafopowielacz produkuje zbyt wysokie napięcia (a więc uszkodzony) to i tak mógł uszkodzić ten regulator. Sprawdź też czy nie są zawyżone napięcia z zasilacza. Pozdrawiam.
Witam,ja znowuż mam inny problem akumulator naładowany , moduł zapłonowy nowy.cewka zapłonowa nowa.swieca nowa.przelacznik w kierownicy nowy.regulator napięcia nowya . Iskrownik nowy.dalej nie ma prądu na swiecy
Witam mam problem z moim quadem 110 kupiłem go wczoraj z uszkodzoną iskrą wymieniłem cewkę moduł regulator napięcia w iskrowniku mam 2 cewki i czujnik wału powiedzcie co jeszcze wymienić by była iskra i proszę o jakiś schemat instalacji i opis do niego pozdrawiam i proszę o szybką odp
Witam! Potrzebuję pomocy z motocyklem hyosung xrx 125 2013r. Zgasiłem motor po przejechaniu mniej więcej 15km i za chwilę chciałem znowu go odpalić ale nie było w ogóle prądu, nie świeciła się żadna kontrolka ani światła. Odpaliłem go na pych przejechałem 500m i zgasły światła. Dojechałem do domu akumulator był cały gorący i spaliło szklany bezpiecznik...
Puszka- to cewka jest.. Idą do niej impulsy, cewka "wzmacnia" impuls aby mogła przeskoczyć iskra.. Najpierw bym wymienił regulator ale.. Weź zmierz napięcie bez regulatora ale po przygazowaniu..
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
Witam potrzebuje pomocy gdyż kupiłem silnik suzuki gn 250 i do tego silnika dokupiłem nowa instalacje, nowy moduł zapłonowy, regulator napięcia, i cewkę zapłonową, wszystko podłączyłem i nie ma iskry, cewkę sprawdzałem jest ok, mam 2 statory sprawdziłem je i one dają prad, proszę o pomoc.
Jaka była przyczyna naprawy cbc ,brak iskry czy umarł moduł.?
Sprawdziłem prądnice i każda z cewek ma po 450 omów,wygląda na dobrą podczas kręcenia na rozruszniku daje napięcie 17,5 v na regulator. zmieniłem moduł i iskra się poprawiła skacze na centymetr jak ją od masy oddalam .powiedzcie mi może od zalewania świecy nie palić skuter ,na wtorek zamówiłem regulator napięcia to zamelduje wam czy coś się zmieniło,Dzięki...
Cewka ładująca CDI do wymiany. ... Obwody są powiązane, bo są zasilane z akumulatora. ... Nie masz racji. Obwody nie są powiązane. Aku nie ma nic do zapłonu. Można zapalić na kopkę bez aku. Ale lepiej tego nie robić ze względu na regulator napięcia. NIe wiemy jaki jest. Czasem wystarcza kondensator + włączone światła.
czyszczona, próbowałem z większą oraz mniejszą przerwą, z inną także próbowałem na 100% dobra, bo od kolegi skutera wykręciłem. Myślę, że może to być regulator napięcia
Witam w quadzie brak ładowania, wymieniłem już regulator napięcia,sprawdziłem kable(wszystkie idą w odpowiednie miejsca), nowy stator, zmierzyłem napięcie na kablach że statora: czarno-czerwony(ładowanie cewki)45-52v, pomiędzy różowym i żółtym(kable idące do regulatora) pokazuje mi 0,12-0,3v. Silnik ma iskrę. Czy to wina statora? Czy mogę go jakoś sprawdzić?
Ja bym zaczął od sprawdzenia przewodów wysokiego napięcia , późnej sprawdził czy jest napięcia za i przed regulatorem (modułem )
Witam mam problem z silnikiem mercury 2 suwowym 25pk z lat 90 bodajże.. nie mam iskry na jednym cylindrze.. wymieniłem ten regulator. Napięcia i nic się nie zmieniło… jeśli zmostkuje oba cylindry to iskra jest na obu.. jaka może być przyczyna? https://obrazki.elektroda.pl/7899059100_... https://obrazki.elektroda.pl/1302590500_...
Jest jeden zespół cewek który zasila moduł zapłonowy (bezpośrednio) i reszte instalacji (przez regulator napięcia). Nie moge dać zwykłego regulatora ponieważ on ogranicza napięcie w calej instalacji i motocykl traci iskrę. Potrzebuje zaslić tylko wentylator chłodnicy a oryginalny regler kosztuje 950zł dlatego próbuje coś wykombinować. http://obrazki.elektroda.pl/1109494800_1...
Jak na LPG szarpie i przerywa, to nie jest zestrojona, albo kable i świece do wymiany... Usterka powstała nagle, czy gazownik twierdzi, że to wina regulatora?
Witam panowie, nagle znikła iskra (podczas jazdy nagle zgasł), moduł zapłonowy, cewkę i regulator napięcia zamieniałem i nic z tego, świeca też nowa taka jaką zaleca producent. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny, mam nadzieję że wspólnie jakoś uda się to rozwiązać.
Tak na marginesie przed podłączeniem jakiegokolwiek alternatora do C330 trzeba najpierw sprawdzić czy nie jest to wersja z + na masie bo takowe też były. + z akumulatora powinien iść na górną śrubę rozrusznika. A tak w temacie moim zdaniem nie warto kombinować z jakimiś egzotycznymi alternatorami bo potem są kłopoty z częściami (wiadomo nic nie jest...
Dzień dobry, chciałbym zamontować akumulator motocyklowy 12V do mojego Rometa Ogar 205. Nie zrozumcie mnie źle, ale po prostu chciałbym mieć w nim kierunkowskazy, diodę, która jak się zaświeci, to są uruchomione światła itp. Jednakże to tak po prostu nie zadziała, to proszę Was o pomoc. Nie wiem, jak podłączyć regulator napięcia, żeby to miało ręce...
Dokonałem kilku pomiarów. Zacząłem od początku instalacji tj. od iskrownika. Z iskrownika wychodzą 3 kable schodzące się w kostkę. Na 2 jest napięcie rzędu 85v (oczywiście podczas kręcenia rozrusznikiem) 3 to masa. Na 4 kablu również jest napięcie ale akurat nie pamiętam jakie. Po podłączeniu w/w kostki napięcie gwałtownie spada do ok 2V. Kable od tej...
Witam mam problem z Piaggio Typhoon ponieważ nie chce odpalić. Iskra jest ale słaba Wymienione zostało: -regulator napięcia -cewko/moduł -iskrownik -klin na wale -świeca -fajka -kabel wysokiego napięcia I problem nie znika co to może być. Odpaliłem go, pracował z 2 minuty i sam zgasł proszę o pomoc
Motocykl oryginalnie posiada tylko instalacje do iskry. Oryginalne regulatory zabiorą dość sporo napięcia a mi właśnie na tym zależy by było ono jak największe na niskich i nie paliło diód w tylnej lampie.
witam. Mam JAWE TS 350 i brak mi w niej regulatora napięcia. Czy mozna go jakos pominąc albo czy da radę podłaczyc iskrę w inny sposób,pomijając akumlator???Prosze o pomoc.
Ktoś ma jakiś pomysł co się dzieje? Mój pomysł. To, że przy załączaniu, podłączaniu owego nowego układu ów okład generuje jakież zwarcie na linii zasilania wysokiego napięcia. A "zabicie" tego zasilania uniemożliwia wygenerowanie iskry. Może to opisałem zbyt skomplikowanie, ale inaczej, bardziej prosto, wytłumaczyć nie umiem.
Witam. Jestem w posiadaniu chińskiego skuterka Kingway Coliber Rex, mam dość duży problem, jak w temacie, skuterek nie pali. Paliwo dochodzi do cylindra, świeca mokra, iskra mocna (niebieska) Wymieniony regulator napięcia, z modułem wszystko okej. Filtr powietrza czysty, cewka nowa. Skuter kreci lecz nie ma ochoty odpalić. Próbowałem wszystkiego, jeszcze...
Pomierzyłem ostanio trochę moją HondęB75 i okazało się że cewka wysokiego napięcia jest dobra.Przyczyna była gdzie indziej.Zrywka naprawiona i silniczek ładnie odpala i chodzi jak zegarek.Ten moduł elektroniczny zaznaczony właśnie odpowiada za wszystko.A ten z radiatorem to zwykły regulator napięcia do ładowania zewnętrznego akumulatora.
Witam. Miałem problem z iskrą w quadzie 110cm, ale po kolei. Quad jeździł parę minut, ale potem gasł, sprawdziłem czy jest iskra na świecy i tu zaskoczenie. Iskra bardzo słaba i po paru obrotach silnika rozrusznikiem znikała. Wymieniłem święcę, cewkę zapłonową, potem moduł CDI, na koniec regulator napięcia. Quad zapalił, ale pochodził parę minut i znów...
bardziej mnie interesuję dlaczego jak cewka nie jest podłączona to wychodzi prąd normalnie z modułu a po podłączeniu on znika ale wciąż stator daję prąd Poczytaj jak działa CDI. a jak ma działać ? magneto obraca się i wytwarza prąd w cewkach i dalej idą sobie kabelkami do modułu/regulatora napięcia Dodano po 8 bardziej mnie interesuję dlaczego jak...
Gdzie masz przymocowany moduł, że zjadł go kwas z akumulatora? Fabrycznie to on jest wyżej i spory kawałek od akumulatora. Moduł zapłonowy nie ma związku z regulatorem napięcia ani akumulatorem. To jest zapłon CDI.
Mam skuter śnieżny Ski-do 2cylindrowy gaźnikowy Rotax z 97r uszkodzony był regulator napięcia po wymianie i naprawie w warsztacie jeździł przez 2dni i znowu to samo brak iskry Pomuzcie mi to naprawić albo prześlijcie chociaż schemat elektryczny Napiszcie gdzie szukać pomocy sprawa pilna
Dzień dobry, mam pewien problem założyłem nową instalacje iskrownik cewkę moduł zapłonowy i regulator napięcia akumulator 12V chciałem ją odpalić i sprawdzić iskrę, niestety 0 rezultatu wszystko podłączone wg schematu nie wiem czy coś pominąłem czy nie?? https://obrazki.elektroda.pl/7584319700_... nie wiem czy tu powinno się ustawiać...
Pierścień nie jest jeszcze taki zły ale po przetoczeniu niewiele go zostanie bo i tak trzeba będzie go stoczyć do najmniejszego wymiaru. Co do pierścieni ślizgowych to są dostępne na popularnym serwisie aukcyjnym jako pierścień ślizgowy do Bosch/Iskra. Mają tam dwa wymiary, większe (32 mm) do alternatorów starego typu z zewnętrznym regulatorem napięcia...
witam jak w temacie podpiąłem na krótko i silnik kreci iskra jest tylko nie wiem jak podpiąć regulator napięcia oraz czy do sprzęgła elektromagnetycznego jest odpowiedni osobno włącznik to jedno drugie przy pedałach do jazdy p/t jest taki stycznik i wychodzą dwa kabelki gdzie je wpiąć
Połączyłem instalację według schematu. Nie wiem z jakiego powodu nie ma iskry. Cewka, kondensator i przerywacz nowe.
Jeśli podłączy się prawidłowo piny nie widzę przeszkód, tym bardziej, że regulator napięcia jest tutaj osobno, a nie scalony z modułem.
Hm... "elektryczny pastuch" zwykle jest zbudowany w taki sposób, że ładuje się w nim kondensator do 300V, a następnie rozładowuje poprzez uzwojenie pierwotne transformatora - na wtórnym uzyskuje się około 5kV. Kiedyś taki zrobiłem, wykorzystując transformator WN od TV - można było różne uzwojenia podłączać jako pierwotne, uzyskiwałem nawet iskrę ze...
Witam mam wyżej wymieniony skuter, pomieszana jest w nim elektryka nie wiem które kabelki idą do stacyjki jest ich 4, poprzedni mechanik pomieszał z elektryka i mówił ze brak iskry oraz ze nie odpala tez z kopa, czy za to jest odpowiedzialny regulator napięcia? Proszę o schemat elektryki głównie okolice stacyjki oraz gdzie szukać problemu ze nie ma...
Zrobiłem kiedyś takie cudo z regulatora napięcia od 125p i kondensatora od platynek od tegoż auta. Było takie fajne bzzzzzzzzzzzzzz iskra ze 2-3cm. ze sprawnej cewki.
Tak, stacyjka będzie tylko zwierała pin gaszenie w module CDI do masy, nic więcej. Nie masz świateł to zostawiasz niepodłączoną "cewkę świetlną" koła masowego, a reszta jak w każdym quadzie... odpada Ci moduł prostownika/stabilizatora. Światła w chińczykach są zasilane zazwyczaj z akumulatora, ty nie masz akumulatora ani świateł nie masz tez regulatora...
Jeżeli chodzi o automat rozruchowy, to myślę, że naprawa nie pomoże, bo on się w środku wyciera i zacina się, nie dociskając styków. Jeżeli chodzi o gaśnięcie, to miałem taki przypadek, że urwany był przewód w aparacie zapłonowym, który podłączony jest do ruchomej płytki przy regulatorze podciśnieniowym, i jak się dodawało lub ujmowało gazu, to przerywał....
Ale to kpina jakaś? Zabierasz się za naprawy elektryki, a nie masz PODSTAWOWEGO i KONIECZNEGO narzędzia?!? Przecież podstawowy miernik, to koszty niższe, niż zakup nowego regulatora napięcia. Więc jeszcze raz - żarty sobie robisz?
Możliwe, że rozrusznik ciągnie tyle prądu, że układ zapłonowy nie jest w stanie wytworzyć iskry. Wiadomo, oryginalnie nie powinno tak być. Może uszkodzony jest regulator napięcia. Do samego odpalenia luz zaworów nie jest taki istotny, ważne by zawory domykały się do końca.
Witam mam problem z zippem.pro 50 Motor odpalał jeszcze przed zimą No ale stwierdziłem że popatrzę jak to tam jest Iskra ma Kręci na Starter i na kopke tez Kompresję ma ale bardzo ciężko go odpalić Ostatnio podlałem pod świece to odpalił i zgasnal a tak to kręci i do tej pory nie chce złapać ma ktoś jakieś pomysły a może miał ktoś podobny problem z...
NA początek sprawdź połączenia elektryki od akumulatora zaczynając, włączeni ewentylatora to duży pobór prądu, może powodować spadki napięcia a rezultacie osłabienie iskry, głupienie elektryki. Sprwdź też jak się zachowuje napięcie na pokładzie w chwili włączenia wentylatora, może to problem regulatora w alternatorze. Pozdr.J.
Dużo pisania, mało rzeczowych informacji. :cry: Narysuj, nawet odręczny, schemat co z czym masz połączone. Potem możesz na nowo podać wyniki pomiarów zaznaczając na schemacie punkty pomiarowe. Czy w zestawie zakupowym (prądnica + moduł +cewka WN ) nie było schematu połączeń? Wygląda, że moduł zapłonowy jest w jednej obudowie z regulatorem napięcia ???
skuter silnik KHE7 250cm z , stojan 18 cewek z których wychodzi trzy żółte przewody do regulatora napięcia, i dwa z impulsatora. Jaki moduł dc -CDI i jak podłączyć aby wywołać iskrę. schematy pomysły
Do czego służy regulatorowi napięcia czarny przewód? "Sense" kontrola napięcia regulatora, na podstawie tego sygnału jest regulowane napięcie. Można bezpośrednio do plusa Dzięki za podpowiedź. Zastanawiam się jeszcze, czy włożenie kluczyka do stacyjki nie powinno podawać plusa zasilania na moduł zapłonowy (z pinu10, kablem biało-czarnym). Obecnie ten...
Który rezystor? Jeżeli moduł jest przystosowany do pracy bez akumulatora, to cewka zasilająca CDI ma dwa osobne wyprowadzenia, a na module znajduje się układ zasilania logiki z cewki CDI i akumulatora. To jest typowe uszkodzenie w modułach od Yamahy, układ podobny jak w regulatorze napięcia. Rezystor, dioda zenera i tyrystor.
regulator na czarnym przewodzie nie daje napięcia, Raczej prawidłowo. Podepnij CDI bezpośrednio do aku i sprawdź czy daje iskrę. Na CDI impulsator daje około 1V Nie jest to czasem bezwładność miernika?
Problem nie został jeszcze rozwiązany! Nie znam prawidłowej rezystancji impulsatora. Poszukaj w necie. Ma generować min 2-3V napięcia SZCZYTOWEGO. Pisałem o prostej sondzie. Nie wiadomo co z modułem zapłonowym, który jest zintegrowany z regulatorem napięcia. Po przezwojeniu/zakupie/itp cewki się okaże... Są duże szanse. :D Miło pomagać komuś, kto się...
Na to wygląda, do rodziny Z250 mam service manual i nie zgadzały mi się do końca pewne fakty... Ten GPZ pasuje, po za tym powstał z rodziny Z250. Wrzuć więcej zdjęć silnika. Podaj kolory kabli idących do regulatora napięcia i alternatora, zobaczymy czy będzie pasował schemat. Reszta czyli zapłon na 90% jest na przerywaczach. Pomierz rezystancje uzwojeń...
Cześć jestem nowy na tym forum więc jak popełniłem jakiś błąd przy dodawaniu posta to przepraszam. Potrzebuję pomocy pacjent to skuter longljia 50cc 2t a mianowicie brak iskry Wymieniłem cały aparat zapłonowy, cewke zaplonowa, regulator napięcia moduł cdi, świeca nowa sprawdzałem miernikiem cewka ma prąd i prod dochodzi na kabel i na fajkę a na ilu...
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
Zapłon w tym silniku jest całkowicie odrębnym obwodem i nie ma nic wspólnego z alternatorem i regulatorem napięcia. Wymień świecę na początek, istnieje możliwość uszkodzenia cewki zapłonowej, która po nagrzaniu traci iskrę, ewentualnie przewód gaszenia zwiera sie gdzieś do masy..
Prąd stały potrzebny jest tylko do zasilania elektrowlącznika i odpalenia z rozrusznika.Przy zapalaniu z kopniaka nie jest potrzebny. "Chińczyka" skutera nie widziałem z modułem na napięcie stałe, co innego większe quady. Podesłałem Ci schemat - przeanalizuj go i zobaczysz co jest potrzebne do uruchomienia skutera. Jeśli moduł na zdjęciach jest z Twojego...
Witam, mam problem ze swoim CPI Oliver 50 2t a mianowicie, przyjechałem normalnie skuterem, odstawiłem do garażu, na drugi dzień chcąc go odpalić odpalił na chwileczkę i zgasł po czym nie dało się go już odpalić, sprawdzam iskrę a tu brak, wymieniłem świece dalej brak iskry więc postanowiłem wymienić cewkę, wymieniłem cewkę i iskra była ale po chwili...
Pod regulator napięcia, wiesz co, wrzuć fotki, bo inaczej się nie dogadamy.
Witam potrzebuję pomocy mianowicie jak podłączyć regulator z cewkami bym miał Iskrę(to już działa) i ładowanie akumulatora. Regulator napięcia nówka. Z góry dziękuję za pomoc. http://obrazki.elektroda.pl/1173239200_1... http://obrazki.elektroda.pl/7242194600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9272774400_1...
Iskra byla widoczna tak jakby wyskakiwała z koła i wpadała z powrotem w koło
Stator tutaj służy wyłącznie do ładowania, nie ma wpływu na brak iskry. Jedynie impulsator ma wpływ, ale jego da się wymienić, mimo że występuje jako jedna część ze statorem. Uszkodzony stator mógł spalić regulator napięcia. Należy sprawdzić miernikiem czy nie ma spalonych diod i tyrystorów.
Witam. Aparat zapłonowy musi być taki jak przewidział producent. Możesz ew. założyć z silnika 1.8, ale z Golfa III ten co masz jest z czasów golfa I, od II też się nie nadaje. Swoją drogą to niezły patent do samochodu z wtryskiem i elektronicznie prowadzonym punktem zapłonu zamontować aparat z przerywaczem i kompletem regulatorów mechanicznych:-)
witam ostatnio skuter zaczął mi odwalać nie chciał odpalić i też ciężko kręcił oraz grzały się kable więc sprawdziłem instalacje i nic się nie zmieniło postanowiłem wymienić regulator napięcia rozrusznik i przekaźnik rozrusznika po wymianie kreci normalnie lecz teraz nie ma iskry co może być przyczyną wymieniłem fajke i świece dalej nie ma i do tego...
Na białym nie powinno być napięcia, bo to jest połączenie masy zapłonu. Sprawdź czy masa silnika jest prawidłowo podpięta (masa rozrusznika) - od śruby mocującej rozrusznik do śruby mocującej regulator napięcia na boku ramy. Sprawdź rezystancję cewki zasilającej CDI na przewodzie zielonym, w czasie kiedy iskra jest mocna i w czasie kiedy iskra zaginie.
Skutery 4T miały zapłony CDI lub bateryjne. To jest bardzo ważna kwestia. Jeżeli był podłączony na 24V na pewno regulator napięcia został uszkodzony. Dopóki nie napiszesz co to za skuter, jakiej on jest firmy, to nikt Tobie nie pomoże.
Witam. Mam pytanie. Posiadam małego Chopper 50 i nie ma iskry, jak go kupiłem to palił na dotyk po jakimś czasie iskra zginęła. Od razu mówię wymieniłem : moduł zapłonowy, cewkę, regulator napięcia,a iskrownik jest dobry bo światła są i jak podepnę miernik przekręcę starterem to kontrolka na mierniku miga czyli jest ok. Proszę was o pomoc bo już nie...
to może być trafo (przebicia) ,lub zbyt wysokie napięcie WN (x-ray nie zadziałał)na skutek awari w obwodach regulatora +b.dalsza zabawa grozi uwaleniem kineskopu. pozdrawiam.
iskra regulator napiąć regulator iskra iskra jakie napiąć
spawarka napiąć potencjometr klimatyzacji błąd toledo
zdalne sterowanie praktyczny elektronik radio hyundai
Jak sprawdzić cewki w agregacie prądotwórczym? Biały śmierdzący dym z rury wydechowej Diesla - przyczyny i rozwiązania