Spalony regulator napięcia.
moim zdaniem masz uszkodzony regulator napięcia
Regulatory oryginalne, podróbki?
Witam mam taki problem z grzaniem przednich siedzeń w passacie b5fl do regulatora grzania dochodzi 12 v i przy rozkręceniu na fula wychodzi na siedzenie tylko 4 wolty i oczywiście siedzenia nie grzeją czy może być przyczyną zepsute regulatory grzania ?
Innej usterki niż regulatora napięcia nie przewiduję.
Witam. Mam pytanie: Gdzie znajduje się regulator napięcia w Vw polo 86 coupe z 1990 r. Silnik 1,3 KAT na wielopunktowym wtrysku? Mam problem z napięciem ładowania, okresowe skoki do 14,5V i przez to światła "mrugają", czy to jest wina regulatora napięcia? Dzięki za informację.
Rocznik 1991. Miałem przepalone styki na regulatorze prędkosci wentylatora. Kupiłem nową konsolę i po założeniu okazało sie że strasznie grzeje się jeden z przewodów, dodatkowo rozładował się akumulator. Rozebrałem część deski i dostałem się do opornicy ,stasznie się grzeje już po kilku sekundach pracy wirnika. Czy ktoś mi pomorze bo jestem laikiem...
Witam! Mam problem z moim autkiem jest on na mechanicznym wtrysku. Paliwo dochodzi do rozdzielacza a z niego już nic. kupiłem inny i dalej to samo.. Co to może być??
Autko od jakiegoś czasu nie chodzi na benzynie.Głównie odpalałem na gazie a paliwa to miałem coś tam zawsze chyba w zbiorniku. Zauważyłem w skrzynce bezpieczników że bezpiecznik nr 18 jest przepalony(20A).Jest to właśnie od pompy i chyba czegoś tam jeszcze. Zmieżyłem prąd i leci tam ponad 25A przez niego.Czyli wkładając drugi bezpiecznik-przepala się....
Witam, Mam problem z przełączeniem na gaz w Passacie b6 z 2009 r. Sprawdzałemw komputerze to pokazuje błąd P3379 Zawór odcinający regulator wysokiego ciśnienia gazu (przerwa). Niedawno wymieniłem parownik i dalej to samo.
Wymiana regulatora napięcia pomogła
Witaj , napisałeś - (specjalnie nie podciagałem obrotów aby nie ładował) Jak żeby nie ładował ? przy 800 obr. ładuje i przy 5000 obr. tak samo po to jest regulator napięcia. Uwalony regulator napięcia .
Kup regulator napięcia ze szczotkami, klucz 8, 13 i śrubokręt krzyżakowy - i do dzieła.
Na wyłączonym silniku aku ma 12,2V, uznaję zatem, że ok. Jak wobec tego zabrać się za wymianę tego regulatora napięcia?
uszkodzeniem alternatora,regulatora napięcia,diód
Do tego alternatora bez problemu założysz dedykowany regulator napięcia razem ze szczotkami (wygląda jak tranzystor TO-3), szczotki prostopadle, VW golf mk I, II, passat b3, Ford escort Mk3,4, MB W124
Najczęstszą przyczyną jest zepsuta wiskoza na alternatorze.Ale u Ciebie może być wina regulatora napięcia.
Samemu można sprawdzić stan paska bo może być zużyty lub za luźny ale gdy na obrotach kontrolka nadal się świeci to może być też regulator napięcia
Sprawdź kółko wiskozowe i regulator napięcia.
Szukacie problemu a walnięty jest regulator..
wymieniłem regulator i wszystko wróciło do normy . Ciekawi mnie jednak fakt jarzenia się kontrolki ciśnienia oleju przy nadmiernym napięciu ładowania . I jeszcze jedno ,czy ładowanie akumulatora , bez odłączenia go od instalacji samochodu, mogło mieć wpływ na awarię regulatora napięcia ?
Przede wszystkim sprawdź napięcie w instalacji przy pracującym silniku, bo jak masz uwalony regulator w alternatorze (a to częsty skutek odłączenia akumulatora przy pracującym silniku), to możesz jeszcze dalszych szkód narobić.
Dzięki wszystkim. Okazało się że do wymiany regulator napięcia Pozdrawiam Janusz
Napięcie za małe sprawdź alternator/regulator.
Odłącz B+ z alternatora i wtedy zmierz pobór prądu Niesławny regulator F00M podaje cały czas napięcie na wirnik
Sprawdzanie regulatora opisywane wiele razy - zapraszam do wyszukiwarki. Zamykam
Dzięki wielkie za pomoc. Jeśli chodzi o zacisk na konektor nr 2, wsuwka podłączona jakby do regulatora napięcia i szczotek, do czego ona służy?
Jest to część regulatora napięcia, byś dał zdjęcia alternatora.
I dlaczego akurat w Passacie 2.0? Pytam, bo pisałem pracę dyplomową z regulatorów napięcia i wykonałem prototyp.
Co dziwne z mojego sprawnego passata odłączyłem też przewód plusowy z alternatora i pokazuje bez obciążenia 15,2v czyli prawidłowo a w tym drugim Passacie 19,5- 20v... w starym alternatorze został wymieniony regulator napięcia na nowy oryginalny boschowski w kwocie 150 zł i to zupełnie nic nie dało stąd ta decyzja o zakupie drugiego alternatora z Alledrogo...
regulator tam ma dwie funkcje -reguleje napięcie -jeżeli stwierdzi napięcie na jednej z faz wygasza lampke Sprawdź regulator na stole.
Witam ! Ja tak mam w swoim Passacie b5 i uważam że jest OK Dodano po 4 Poza tym myślę że jest to / napięcie/ uzależnione od stopnia naładowania akumulatora , oraz wpływu temperatury na regulator nacięcia ładowania co jest wmontowany w alternator.
Aby inni mogli diagnozować na odległość musiałbyś podać typ instalacji /jaki silnik, benzyna czy olej napędowy, oznaczenie silnika, rok produkcji, system zasilania paliwem/, oznaczenie regulatora, napięcia na poszczególnych wyprowadzeniach z regulatora, prądy w obwodach od poszczególnych wyprowadzeń grzejącego się regulatora. W zależności od tego jakie...
Bezpiecznik jest przed regulatorem więc powinno być tam 12V.
no to gdzies jest konkretne zwarcie albo regulator nie ogranicza prądu i napięcia ładowania
witam,powinno być max 14,4v,pewnie uszkodzony regulator napięcia.pozdrawiam
A co może być winą w alternatorze? Regulator napięcia? Uzwojenie? Stojan lub coś innego?
Może nie ma dobrego kontaktu przy klemach na akumulatorze? sprawdź czy po odpaleniu nie grzeją się klemy. Warto sprawdzić punkty masowe a w szczególności ten gdzie ujemny kabel od akumulatora łączy się z "budą" Klemy rozpięte oczyszczone i zalane WD40 - TO SAMO MASA NA SILNIKU i to samo dalej. Co do reszty mas to masa ich - nie wiem dokładnie gdzie...
Regulator napięcia (to ich słaby punkt)wypalona wew szczotka.
Najczęściej regulator napięcia ,szczotki,brak ciągłości przewodu między alternatorem a deską rozdzielczą.
Rozbierz alternator i sprawdź mostek pod obciążeniem. Tydzień temu przerabiałem taki przypadek w Passacie b5 1.9 TDI w nim akurat problem tkwił w regulatorze napięcia.
Czyli co zaryzykować i wymienić regulator napięcia w alternatorze? Ciekawe czy uda się bez wyjmowania całego alternatora bo trochę tam ciasno, przewody od klimy itp.
Wymieniłem regulator napięcie i wszystko działa jak należy. Dziękuje za odpowiedzi.
Witam wszystkich, posiadam Passata B5 (1999), mam problem, a mianowicie drżenie, wibracje przy dodawaniu gazu. Auto gdy jest zimne jeździ normalnie lecz po jakimś czasie zaczynają się te wibracje. Zauważyłem że gdy włączę i wyłączę silnik drgania znikają lecz po jakimś czasie znów wracają. Niedawno wymieniłem w nim regulator napięcia alternatora, oraz...
Dwa rodzaje regulatorów napięcia l i com. Nie odróżnia się niczym. Odłącz wtyczka od alternatora i sprawdzaj napięcia.
Wymień regulator napięcia bądź posprawdzaj czy czasami nie ma śniedzi w nieodpowiednich miejscach.
Kolego wiesz co w moim passacie bylo jak tak mi się działo? Regulator napięcia w alternatorze wymienialem i wstawiłem jakiś zamiennik za 25 zl i dopiero jak po kilku miesiącach walki z tym przypomniałem sobie że to chyba zaczęło się dziać od kiedy wlasnie ten regulator wymienialem. I zaryzykowalem i kupilem drugi z firmy valeo i jak reka odjoł.
13.7 V to jest właściwie minimum ale jesze w normie. Napięcie np. w niemieckich samochodach wacha się od 13,8 do 14.3 V. Wystarczyło by włączyć na wejściu regulatora napięcia ( jeżeli jast taka możliwość - nie znam Skody ) diodę np. 1N4001 i napięcie ustali się na poziomie 14,3 V. Robiłem coś takiego w starszym Passacie. Włączenie jednej diody w szereg...
Regulator napięcia uszkodzony, nie odcina wzbudzenia mości panowie. Gdyby któraś z diod była przebita, to prąd byłby znacznie większy - z efektami cieplno-świetlnymi włącznie.
Witam Wymieniłem regulator napięcia na alternatorze i szczotki i wszystko gra. Koszt 52 zł. Dzięki wszystkim. Pozdrawiam.
Podejrzewam regulator napięcia, jeżeli rady Staszka49 nic nie pomogą to sprawdź jeszcze masę alternator - akumulator (rezystancja około 0V).
Ja mam passata 1,6 td. Sprawdź regulator napięcia na tablicy przyrządów. Posiadam także całą książke serwisową do tego autka, łącznie ze schematami różnych wersji. Pozdrawiam Dodano po 3 Jeszcze napisz ile masz czujników ciśnienia bo u mnie 3 szt. występują.
Te alternatory w większości miały regulator napięcia na równe 14V. Więc spadek 0.2V na tym cieniutkim przewodziku między alternatorem a akumulatorem to norma.
Jeśli ma spory przebieg to mogą się kończyć szczotki na alternatorze i zaraz po wyjęciu zazwyczaj działa. Można profilaktycznie zmienić regulator napięcia i co ważne dobrze pooczyszczać masy i zasilania. Sprawdzić jeszcze prąd na pobudzenie D+. Pzdr
Przyczyną może być uszkodzony regulator w alternatorze bądź wyjechane już szczotki w nim. A może po prostu słabo naciągnięty pasek klinowy. Trzeba sprawdzić czy pasek jest dobrze napięty jeżeli tak to wyciągnąć alternator sprawdzić stan szczotek jeżeli dobre to padnięty regulator. Powodzenia
regulator passat płytka regulator napiąć napiąć regulator napiąć panel napiąć
vacum volvo samochodowy antena wzmacniacz kondensator samochodowy
BMW X3 E83 2.0i LPG – błąd silnika po 100 km, korekty LTFT, kalibracja instalacji gazowej Technics SH-8055 – opinie, recenzje, wady i zalety korektora 12-pasmowego