Spalony regulator napięcia.
moim zdaniem masz uszkodzony regulator napięcia
Jak auto gaśnie ,to kontrolka będzie się świecić. Wtedy nie ma ładowania. Nie pamiętam ile powinno być w tym aucie,ale w większości jest ok.14.5v . Może regulator się kończy.
Napięcie za małe sprawdź alternator/regulator.
http://www.as-pl.com/p/ARE3010 Ten pownien podjeść, jest to regulator z alternatora Passat b5 FL, Valeo 120A Wyjścia L oraz DFM (identycznie jak u ciebie). Podpasować może jeszcze z alternatora Valeo 180A Passat b6, Golf V, Leon II.
najczesciej jest listwa do wymiany. ale kompletna. czujnik cisnienia i regulator.
Czyli to on rozładowuje akumulator ? Wymieniać cały czy regulator ?
zły regulator.
Myślałem że mu chodzi o tzw"regulator przepływu" ale pewnie masz rację. pozdr
Do tego alternatora bez problemu założysz dedykowany regulator napięcia razem ze szczotkami (wygląda jak tranzystor TO-3), szczotki prostopadle, VW golf mk I, II, passat b3, Ford escort Mk3,4, MB W124
Szukacie problemu a walnięty jest regulator..
Jak masz regulator?
Trochę archeologia , ale może regulator się uszkodził? . Spotkałem się z takim przypadkiem w ford focus . Też w kilka godzin załatwiał akumulator. Kolega pisał że odłączał alternator ale czy wszystkie przewody ? Chodzi mi o ten od regulatora .
Witam mam taki problem z grzaniem przednich siedzeń w passacie b5fl do regulatora grzania dochodzi 12 v i przy rozkręceniu na fula wychodzi na siedzenie tylko 4 wolty i oczywiście siedzenia nie grzeją czy może być przyczyną zepsute regulatory grzania ?
No ale jak sprawdzic pompe paliwa oraz regulator ????
Regulatory oryginalne, podróbki?
ładowanie przy obrotach 19,4 ; czyżby regulator ?
"Domową" metodą sprawdzenia ciśnienia paliwa jest zdjęcie węża powrotu z regulatora ciśnienia i podstawienie jakiegoś naczynia, powinno z niego lecieć, gdy pompa pracuje, jak nie leci, to pompa daje zbyt niskie ciśnienie by otworzyć regulator.
Masz wiedzę czy nie było opiłków we wtryskiwaczach? Teraz ciśnienie paliwa za niskie... Pompą wtryskowa lub doprowadzenie paliwa. Może trzeba regulator ciśnienia zaadoptować.
Skoro diody i stojan dobre, to pozostaje regulator. Jaki masz typ regulatora?
poszukuje schematu połączenia regulatorów grzania z fotelami przełącznik-regulator 6 pinów ftp://zs2.dyn.pl/passat/regulator.JPG gniazdo w fotelu 4 piny ftp://zs2.dyn.pl/passat/kostka_grzania.j... znalazłem połączenie styków w regulatorze grzania zna ktoś ten język hehee ? Pin Bedeutung 1 58d ( + Beleuchtung ) 2 Ausgang ( + Anschluß Heizmatte) 3 Anschluß...
Sprawdź zasilanie alternatora po stacyjce - cienki kabelek o ile pamiętam niebieski. Bywa, że potrafi się naderwać. W jakim stanie są szczotki w alternatorze, możesz je sprawdzić odkręcając jedną śrubkę, a w przypadku zbyt krótkich wymień. Może być też uszkodzona któraś z diod, ale aby to sprawdzić trzeba wymontować altka" i badać oddzielnie każdą diodę....
http://www.rservice.pl/Foto/ib387.jpg chyba o takim mówił mechanik. Widze w nim opornik a te co mi podałeś to są bez oporników i mam taki właśnie wsadzony Dodano po 25 https://www.youtube.com/watch?v=oXERmHKC... filmik z ładowania na nowym regulatorze
passart jesr produkowany od 1983 roku więc racz sprecyzować rocznik, bo jakbyś jeździł B6 to byś takich dupereli nie szukał
uszkodzeniem alternatora,regulatora napięcia,diód
Witam , Po 5 dniach nie ruszania mojego auta ,akumulator mi kompletnie padl:( nie wiem czemu bo krecil normalnie! Podlaczylem go na przewodach, i zapalilem i dojechalem z parkingu do domu, pod domem pozniej spr zapalal itp . A dzisaij rano chce odpalic i znow martwy..... Czy ktos moglby mi napisac co moglo byc przyczyna? Regulator ?
Gdybym widział w którym momencie pobór prądu jest większy, mógłbym szukać. A tak to szukanie igły w stogu siana. A jeszcze czy może być przyczyną tego alternator, diody czy regulator.
Na wyłączonym silniku aku ma 12,2V, uznaję zatem, że ok. Jak wobec tego zabrać się za wymianę tego regulatora napięcia?
Kup regulator napięcia ze szczotkami, klucz 8, 13 i śrubokręt krzyżakowy - i do dzieła.
Kolego KUBA orientujesz się,który przekaznik odpowiada za siłownik regulatora dawki paliwa ?
Wymiana regulatora napięcia pomogła
Sprawdź czy masz stały prąd na alternatorze 30 lub przerwany przewód od kontrolki lub zwarcie na nim, może regulator .
Zyskasz na elastyczności trochę. Pękło pewno uszko mocowania gruszka-dzwignia, do naprawy kawałkiem blaszki z dziurkami np. od siłownika c.zamka.
witam!! sprawdż sobie turbine, a dokładnie zawór regulujący turbiną bo napewno jest zaśniedziały lub zapieczony!! zrobi to każdy dobry warsztat- wystarczy odrobinę VD-40 psiknąć na regulator zaworu.pzdrw.
Ja właśnie w 1.5 dci ogładziłem tłoczek regulatora papierem 3000. Narazie jest cacy. Tłoczek umiesciłem we wkrętarce .
Jesli nagrzewa sie bardzo przewod plusowy od alternatora to znaczy ze plynie przez niego za duzy prad. Powodem tego moze byc uszkodzenie regulatora np.
Sprawdź, czy nie jest uszkodzony bezpiecznik, który zabezpiecza dmuchawę. Silnik dmuchawy znajduje się za schowkiem w kabinie. Dojście do łopatek (wiatraka) dmuchawy jest pod maską silnika, a dokładniej pod podszybiem, gdzie powinien być filtr powietrza tzw. kabinowy lub pyłkowy. Po wyjęciu wkładu filtra zobaczysz wirnik dmuchawy, spróbuj go obrócić,...
Wymiana regulatora rozwiązała problem. Mam nadzieję, że będzie działał kolejne 20 lat.
Czy ciepły jest regulator natężenia? Czy świeci podświetlenie tablicy rejestracyjnej?
Komutator..ma 20 lat.. Więc w jego rowkach zgromadziło się sporo pyłu ze startych szczotek, weź jakiś cieniutki śrubokręt lub ostry, szpiczasty nożyk i wyczyść komutator. Taki pył przewodzi prąd, co sprawia, że silnik pobiera znacznie więcej niz powinien i pali się regulator obrotów
Witam. Regulator nie działa?
Najczęstszą przyczyną jest zepsuta wiskoza na alternatorze.Ale u Ciebie może być wina regulatora napięcia.
Przyczyną może być uszkodzony regulator w alternatorze bądź wyjechane już szczotki w nim. A może po prostu słabo naciągnięty pasek klinowy. Trzeba sprawdzić czy pasek jest dobrze napięty jeżeli tak to wyciągnąć alternator sprawdzić stan szczotek jeżeli dobre to padnięty regulator. Powodzenia
Sprawdzanie regulatora opisywane wiele razy - zapraszam do wyszukiwarki. Zamykam
Czy regulator cisnienia a silnik krokowy to to samo?? jak nie to prosze o wytyczne gdzie moge znalesc regulator bo krokowy wiem gdzie jest.dzieki
a myślisz, że nie dałoby się ich "przykręcić" na regulatorze obok kierownicy?
Gdyby problem był w braku wzbudzenia czyli zasilania regulatora alternatora to ładowanie pojawialo by się po przegazowaniu i ponad 3000. Tu raczej problem jest w alternatorze ubita dioda, regulator albo jajowate pierścienie ślizgowe.
Samemu można sprawdzić stan paska bo może być zużyty lub za luźny ale gdy na obrotach kontrolka nadal się świeci to może być też regulator napięcia
http://stores.shop.ebay.co.uk/VW-Teessid...
Prowadnice jak pisałem chodzą lekko, po wyjęciu są czyste, tzn w smarze, ale nie ma na nich oznak korozji. Tłoczek był wyciągany przy wymianie tarcz, w celu wymiany gumowej osłony. Mechanik chyba by nie poskładał pordzewiałego tłoka. Zastanawia mnie fakt, że koło blokuje się bardzo po użyciu hamulca ręcznego. Stawiałbym na mechanizm ręcznego. Możliwe...
sprawdz regulator wolnych obrotów
Sprawdź kółko wiskozowe i regulator napięcia.
Bedzie,robilem take manewry w modelu bora,golf,passat.Joystick jest w takim miejscu,ze latwo go ulamac kolanem.W wersji z grzaniem dochodza tylko dodatkowe2styki,ktore nie sa uzywane w wersji bez grzania
Możesz jeszcze sprawdzić podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu.
Przede wszystkim sprawdź napięcie w instalacji przy pracującym silniku, bo jak masz uwalony regulator w alternatorze (a to częsty skutek odłączenia akumulatora przy pracującym silniku), to możesz jeszcze dalszych szkód narobić.
Dzięki wszystkim. Okazało się że do wymiany regulator napięcia Pozdrawiam Janusz
Nikt nic nie napisał o regulatorze ciśnienia a to podstawa.
regulator temperatury wnetrza, V64 chyba sie nazywa
Sprawdź ciśnienie paliwa, przepustnice a przede wszystkim szczelność pod ciśnień i układ dolotowy od filtra powietrza do kolektora ssącego lubi też szwankować regulator wolnych obrotów.
Witam mam taki problem nagle któregoś dnia zgasło mi podświetlanie licznika , climatronica , nawiewu , i innych dupereli . Dziś dobrałem sie do regulatora jasnosci podświetlania , strasznie sie grzeje , aż parzy , wszystkie bezpieczniki mam Ok , powiedzcie mi czy to wina tego regulatora czy jakieś zwarcie : passat B5 1.8 20V 99 rok
Jak by nie było, zmieniłem regulator na chińczyka i jest OK.
Jeśli odczyt błędów było robiony na niepracującym silniku to błąd czujnika halla wyskakuje - sam czujnik na pewno jest dobry bo inaczej nie miałbyś zapłonu na gazie a gaz chodzi prawda...? Jaki tam jest system wtrysku Panowie KE ? Może zatarty tłok sterujący - czy przy wymianie rozdzielacza sprawdzano swobodny rych tego tłoka? A może uszkodzony regulator...
Prąd na wzbudzenie regulator bierze albo przez kontrolkę albo z diod wzbudzenia. Przy wyłączonym silniku/zapłonie regulator nie odgrywa żadnej roli.
czy ten oto zawór odpowiadał by za to że cofa się paliwo? Nie. To jest regulator ciśnienia wewnętrznego w pompie wtryskowej.
Bezpiecznik jest przed regulatorem więc powinno być tam 12V.
Moim zdaniem jeżeli na wolnych obrotach ładowanie jest wg mechanika ok a po choćby lekkim dodaniu gazu nic nie przygasa to można tak jeździć. Być może regulator napięcia umieszczony w alternatorze nie jest pierwszej młodości. Być może gdzieś na jakimś połączeniu jest jakiś minimalny opór. Wiem pisałeś że regulator był wymieniony ale może jednak nie...
I dlaczego akurat w Passacie 2.0? Pytam, bo pisałem pracę dyplomową z regulatorów napięcia i wykonałem prototyp.
W siedzisku , ale najpierw sprawdził bym w wtyczce pod siedzeniem lub w regulatorze czy na pewno jest uszkodzony.
1. Zmień mechanika (palec to on może sobie ...). 2. Zrób sobie prosty przyrząd z jakiegoś ciśnieniomierza (tak do 6 barów), podłącz do niego przewód gumowy (koniecznie wzmocniony, taki jak do chłodnicy lecą). Dobrze pozaciskaj opaskami ten przewód do manometru i podłącz go do przewodu paliwowego np. za pomocą rurki stalowej (też dobrze pozaciskaj opaski....
teraz to juz zapuzno bo mam wyciagniety alternator i nie wiem czy kupic nowy regulator czy zlozyc na starym
Odłącz B+ z alternatora i wtedy zmierz pobór prądu Niesławny regulator F00M podaje cały czas napięcie na wirnik
Jest to część regulatora napięcia, byś dał zdjęcia alternatora.
Dzieki jutro dalej jeszcze przeglądnę ale napewno jest coś z regulatorkiem CO 2 co umiejscowiony jest na filtrze powietrza z przodu jak jego odłączę to odpala praktycznie na raz lub za drugim razem.i nawet ładnie chodzi na benzynie bo na gazie raczej śmigał z tym że odpalanie zawsze odbywa się na benzynie i po przegazowaniu dopiero przełącza na gaz...
Dzięki wielkie za pomoc. Jeśli chodzi o zacisk na konektor nr 2, wsuwka podłączona jakby do regulatora napięcia i szczotek, do czego ona służy?
Mała uwaga!Silniki RP w Passacie nie mają regulatora podciśnieniowego wyprzedzenia kąta zapłonu.A zapłon ustawia się na 6 stopni +-1 stopien,ale po zablokowaniu komputera sterującego(np.Vagiem)
Ewidentny brak ładowania na co wskazuje brak pracy obrotomierza. Jeżeli kontrolka od ładowania po przekręceniu słabo świeci uszkodzony obwód wzbudzenia -regulator, wirnik. Przyczyną może być blokowanie regulatora,brak szczotek , pierścieni. Na początek zdjąć z alternatora wtyczkę i zmasować niebieski cienki przewód kontrolka powinna zaświećić normalnie...
Łojezusie, 2,8A? Dużo. Odepnij całkiem alternatorm, mozliwe że jest zwarta dioda plusowa i poprzez pomocnicze zamyka się prąd na wirnik. Albo odkręc regulator i wtedy zmierz.
Przyczyna tkwiła w sondzie lambda i filtrze gazu-tak sadze, bo jak gazownik ustawil mi mieszanke po wymianie sondy to na prostej drodze na luzie gasł ( gaz nieprzechodzil przez filtr gazu tak sadze:), wiec trzeba bylo zwiekszyc mieszanke gazu, po wymianie filtru gazu gazownik ponownie zmniejszyl mieszanke i juz bylo ok auto niegaslo. Ale z tego co wiem...
Podpiąłem pod komputer i pokazało błąd P3379 Zawór odcinający regulator wysokiego ciśnienia gazu (przerwa). Nie wiem czy coś to pomoże.
Co dziwne z mojego sprawnego passata odłączyłem też przewód plusowy z alternatora i pokazuje bez obciążenia 15,2v czyli prawidłowo a w tym drugim Passacie 19,5- 20v... w starym alternatorze został wymieniony regulator napięcia na nowy oryginalny boschowski w kwocie 150 zł i to zupełnie nic nie dało stąd ta decyzja o zakupie drugiego alternatora z Alledrogo...
Popatrz za alternatorem od Passata/Audi A6 2.0 a lepiej 3.0 TDI i włóz go na miejsce swojego, oraz ustaw regulator na 14.5V ( tak bedzie bezpiecznie ). Tamte altki mają od 170-180A wydajności więc będzie ok. Oczywiście dobry kwasiak minimum 100Ah to podstawa. 50 kwadrat miedziane i mozesz sie bawić.
hmm u mnie regulator mocowany jest 2 wkrętami...?
Może podczas wymiany klocków hamulcowych "fachowcy" nie korzystali z przyrządu do cofania tylnych tłoczków. Wpychając je na siłę mogli uszkodzić regulator, który może blokować cofanie się tłoczków.
Powiem ci że przy dzisiejszych cenach używanych altków też zaczołem je w ten sposób naprawiac. Ekonomia
Zauważyłem jeszcze coś. Mierzyłem jeszcze kilka razy ładowanie i za którymś razem pokazało 14,5V już cieszyłem się że będzie ok ale za chwile spadło do 13,5 i słychać było obciążenie alternatora bo zaczął piszczeć pasek. Raz mam ładowanie idealne a raz o 1V za małe. Może wina regulatora w alternatorze?
do trzech razy sztuka i udalo sie mechanikowi;-) regulator cisnienia padl dzieki za podpowiedzi
Drogowych nie reguluje się oddzielnie, wiązkę ustawia się przy włączonych światłach mijania i regulatorze w pozycji 0.
U mnie przyczyną nierównej pracy w Seacie Exeo 2.0 TDI CAGA był regulator ciśnienia listwy CR. Wyjaśniam temat w tym filmie: https://youtu.be/TCwgkodQ_DM
Nie ma żadnego czujnika ciśnienia, przy listwie to jest regulator ciśnienia, a trzeszczeć mu wolno.
czy możne ktoś pomóc?
Koło+łożyska+nowy regulator+pierścienie - w/w objawy to typowe zuzycie.
Mam pytania : 1.Czy ktoś z obecnych na forum wymieniał wentylatorek zasysający powietrze z kabiny na czujnik temperatury w tablicy regulatora Climatronic? Mój zacina się i mocno wyje. 2.Posiadam drugi kompletny regulator. Czy mogę swobodnie bez powtórnego programowania VAGIEM dokonać jego zamiany? Jak najlepiej to wykonać?
Kolego wiesz co w moim passacie bylo jak tak mi się działo? Regulator napięcia w alternatorze wymienialem i wstawiłem jakiś zamiennik za 25 zl i dopiero jak po kilku miesiącach walki z tym przypomniałem sobie że to chyba zaczęło się dziać od kiedy wlasnie ten regulator wymienialem. I zaryzykowalem i kupilem drugi z firmy valeo i jak reka odjoł.
Czy Kolega na pewno wie,że ten silnik ma turbo doładowanie? Szukać w zasilaniu paliwem , jeszcze raz dobry pomiar ciśnienia paliwa i regulator ciśnienia. Wtryski nie przesączają?
no to gdzies jest konkretne zwarcie albo regulator nie ogranicza prądu i napięcia ładowania
Odpal auto, zdejmij wężyk z regulatora, na 99% tamtędy leci.
Nie przechodzi przez podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa. Oba ani kropli nie puszczają.
A co może być winą w alternatorze? Regulator napięcia? Uzwojenie? Stojan lub coś innego?
Witam ! Ja tak mam w swoim Passacie b5 i uważam że jest OK Dodano po 4 Poza tym myślę że jest to / napięcie/ uzależnione od stopnia naładowania akumulatora , oraz wpływu temperatury na regulator nacięcia ładowania co jest wmontowany w alternator.
Volkswagen Passat B3 1.8 Benzyna 107KM PF pełny wtrysk paliwa problem jest następujący czasem obroty falują od razu a czasem nie, trzeba przejechać ze dwa kilometry i wtedy się zaczyna po 2-3 minutach sytuacja się stabilizuje obroty znów są poprawne tylko ruszę znów zaczyna się problem. Wymieniłem regulator biegu jałowego oraz sprawdziłem szczelność...
regulator napiąć passat regulator passat zwarcie regulator napięcia passat
budowa słuchawek bluetooth katalizator wydech kabel ethernet przerywa
przewód hamulcowy długość przewód hamulcowy
Peugeot 206 CC 1.6 benzyna nie odpala - diagnostyka Renault Espace - Problem z Komputerem Sterującym i Rozruchem