To jest przerywacz kierunkowskazów. Trochę dziwnie opisany...
Tak samo jak był dołączony oryginalny. Może jeszcze kupić Tobie ten regulator, podjechać i za darmo podłączyć?
A znasz stwierdzenie: "Po nitce do kłębka" ? Czy tak trudno "iść" za kablami od regulatora i sprawdzić który "idzie" do masy? Przecież jest ich trochę mniej niż sto. Chyba że nie wiesz co to jest masa elektryczna.
Zasilaczyk i sprawdzamy regulator. Żarówka na szczotki i sprawdzamy napięcie włączenia prądu wzbudzenia i napięcie wyłączenia. kolego, piszesz w dziale "elektryka samochodowa", pewne minimum wiedzy jest wymagane! Poza tym co znaczy, że tamten miał stare szczotki? Ilez to roboty wlutowac nowe, np z malucha (rozmiar poprzeczny 4x7mm)?
Po odpaleniu silnika lewy górny konektor w regulatorze (czerwony kabel) powinien mieć napięcie 14,4 V i on idzie do ładowania akumulatora. Prawy górny konektor (zazwyczaj żółty kabel) powinien mieć 12–14 V i on idzie na światła i automatyczne ssanie. Jeżeli nie masz żadnego napięcia w tych kablach, uszkodzony jest regulator bądź przerwany kabel między...
W jaki sposób ma ładować, skoro niepodłączone są przewody od regulatora napięcia. Jak podłączysz i dalej nie będzie ładować akumulatora, to jest uszkodzony regulator napięcia lub cewka. Ten schemat może być pomocny. https://obrazki.elektroda.pl/4703017800_...
Proponowalbym Ci ustalic jaki to typ alteranatora i dobrac do niego oddzielny nowy regulator , np. od poloneza kosztuje okolo 16 zlotych. ewentualnie mzoesz jeszcze dobrac ten tarnzystor zakladajac oczywiscie ze jest to faktycznie tranzystor , zmierz na podlaczonym ukladzie jakie napiecia sa na plytce w miejscach gdzie ma byc ten tarnzystor i ustalisz...
Hej. Czy uszkodzony regulator napięcia może wpływać na różne zachowanie licznika? Tzn. zapalać różne kontrolki, niedziałające przyciski, itp.?
Schematy super! Przekaźnikiem się nie przejmuj - na razie. On pełni tylko funkcję informacyjną dla kierowcy i nie pływa na pracę alternatora. Uwaga: napięcia mierzymy względem masy, chyba, że wyraźnie napiszę o innym sposobie. Najpierw odłącz kable XYZ od prostownika. Nie znam koloru. powinny być trzy w jednym kolorze. Nie zaznaczaj ich przed odpięciem....
Jeśli nadal masz kłopot z tym agregatem, w szczególności z regulatorem (za stan uzwojeń gwarantujesz), to wypnij regulator. Zamiast regulatora podłącz mniejszy akumulator 12 V (np. skuterowy), zachowując biegunowość i uruchom agregat. Jeśli agregat (poza regulatorem) będzie sprawny, to powinien zadziałać i wytworzyć napięcie ok. 150 V, z uwagi na zbyt...
Opis systemu ComAp InteliLite NT AMF25:Zaawansowany kontroler do zarządzania agregatem prądotwórczym w aplikacjach standby i prime power. Monitoruje napięcie sieciowe i agregatowe, steruje przełącznikiem SZR oraz generatorem. Obsługuje funkcje takie jak wykrywanie zaniku napięcia, sterowanie stycznikami (MCB – Main Circuit Breaker, GCB – Generator...
Pierwsza myśl po zobaczeniu zdjęć i opisie, że to regulator napięcia (TNY264P) jest uszkodzony i to on wypalił dziurę w foli kondensatora. Jeżeli możesz to zmierz (test diody) między masą nóżek (cztery nóżki to masa), a pozostałymi nóżkami, chyba, że dasz radę podłączyć moduł na stole pod zasilanie sieciowe (uwaga na możliwość porażenia prądem) i sprawdzić...
Pytanie bardzo enigmatyczne, więc moja odpowiedź też taka będzie. Nie wiem o jaki regulator chodzi. Ja mam regulator PWM przeznaczony do ładowania akumulatorów z paneli PV i on odłącza odbiorniki jak napięcie na akumulatorze spadnie do poziomu 10.6V i z tego co pamiętam, to ich ponowne samoczynne załączenie, po wzroście napięcia na skutek ładowania,...
Najlepiej stanąć miernikiem na akumulatorze i mierzyć napięcie przy zwiększaniu obrotów. Będzie ono rosło do pewnego momentu a potem sie ustabilizuje. Jeżeli będzie rosło cały czas to masz uszkodzony regulator, ale byś zauważył bo akumulator by się grzał.
Uszkodzony regulator napięcia, skoro alternator daję radę uzyskać 17V na akumulatorze.
Jaki tam jest rodzaj instalacji i alternatora? Jeżeli światła są standardowo zasilane z pracującego silnika, to proszę sprawdzić czy nie jest to powiązane z uszkodzeniem wyłącznika światła stop i uszkodzeniem oprawki żarówki światła pozycyjnego/stop w tylnej lampie. Uszkodzony regulator napięcia powodował by upływ prądu bez włączonej stacyjki. Zwarcie...
hm.. no nie jest duza .. mysle 2 mm -3mm
Witam. Uszkodzony układ to regulator napięcia G923-330T1Uf . Jego wymiana może jednak nie wystarczyć do naprawy sprzętu. Pozdrawiam
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Nie kojarzę tego hujsunga, ale po kolei: Brak „prądu” — uszkodzony akumulator. Odpalenie na pych i zagotowanie akumulatora — nie wiadomo czy przez wysokie napięcie ładowania czy przez zwarcie wewnętrzne w akumulatorze. Fakt jest taki, że nie należy uruchamiać silnika bez podłączonego akumulatora lub z uszkodzonym akumulatorem, gdyż regulator może zwariować...
Sprawdź napięcie na akumulatorze przy włączonym silniku. Być może regulator napięcia lub alternator jest uszkodzony i daje za duże napięcie.
moim zdaniem masz uszkodzony regulator napięcia
Czy mógłby ktoś wytłumaczyć, od czego może ta część ulec uszkodzeniu i jak temu zapobiec? Zwarcie w instalacji, uszkodzony ,zwarty akumulator lub jazda bez niego, słaba masa w instalacji lub po prostu się spalił (to też się zdaża, wszystko się zużywa) Czy po wymianie, usterka się nie powtórzy Jeżeli wszystko jest dobrze nie powinna, ale nikt Tobie...
Audi a4 b5 ADR .Topi się niebieski kabel od stacyjki,podczas rozruchu.Ponoć idzie on do kontrolki ładowania.Ostatnio świeciło się brak ładowania,na chwilę gasło,lub migało.Pierwsza myśl alternator.Ale czemu przewód stacyjki się topi.Teorytycznie np.uszkodzony przewód alternatora miałby na to wpływ? 1. Bezpośrednia odpowiedź na pytanie użytkownika:...
Kino domowe naprawione powodem braku głosu uszkodzony regulator napięcia LD1117.
Kolego, powodów braku ładowania może być wiele. Alternator może nie podawać napięcia ponieważ ma: 1. Wytarte szczotki, 2. Uszkodzony regulator napięcia, 3. Uszkodzone diody w alternatorze, 4. Zwarcie lub przerwa w uzwojeniu wirnika, 5. Zwarcie lub przerwa w uzwojeniu stojana. Przyczyną braku ładowania mogą być także zaśniedziałe końcówki, lub przerwy...
Witam. Prawdopodobnie masz uszkodzony regulator napięcia w alternatorze. Odpal samochód i zmierz napięcie ,jeśli przekracza 15V to wina leży po jego stronie.
Wylutuj, zasil z zewnętrznego zasilacza 3,3V zobacz czy zadziała. Z mojego doświadczenia - w 90% przypadków kiedy grzał się stabilizator, miałem spalony procesor, jak wyjście będzie zwarte to stabilizator musi się grzać, spalony procesor może nawet nie być ciepły, bo robi zwarcie.
Witam masz uszkodzony regulator napięcia jeśli jest za wysokie napiećie zegary lubią spadać na zero.
Witam. Na początek weź dowolny woltomierz i przy odpalonym samochodzie sprawdź napięcie na akumulatorze. Powinno być w przedziale 14.2 - 14.4V. Podejrzewam, że masz uszkodzony regulator napięcia i brak ładowania akumulatora. Pozdrawiam Janek.
Również mam problem białego wyświetlacza w SE K750 przy próbie włączenia. Ale po wyjęciu karty pamięci wszystko działa poprawnie. Wybaczcie mi bo jestem laikiem jeśli chodzi o te sprawy ale w takim przypadku jak mój jest to ewidentnie wina tylko softu? Jak po wyjęciu karty wszystko działa to uszkodzony jest regulator napięcia 3V o oznaczeniu N2980....
Uszkodzony regulator napięcia zasilającego kartę mmc, tutaj więcej i sposób naprawy: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic67...
To jest alternator typu „dynamo” i w zasadzie nie wiele różni się tym co można spotkać w skuterach i mniejszych motocyklach. Na obrotach biegu jałowego będzie bardzo słabe ładowanie. Teoretycznie występowały dynamo 20 A, ale możliwe że były też słabsze wersje. Regulator napięcia może być typu „open” czyli szeregowy który mniej...
Pali się ESP nie pali ABS czy to może być wina czujnika ABS NIE, uszkodzony czujnik spowodował by również zapalenie kontrolki abs W tym samochodzie regulator napięcia w alternatorze jest sterowany przez moduł GEM, może chwilowo podnieść lub obniżyć sobie napięcie ładowania.
Skoro raz masz 13V a raz 16V i mierzysz poprawnie to albo słaba masa alternatora albo masz uszkodzony regulator napięcia w alternatorze. Przy jednym błędzie masz info że napięcie zbyt wysokie a przy innym że zbyt niskie więc zgadzało by się to z Twoimi pomiarami. Pewnie przestały świecić światła bo się spaliły żarówki przy tych 16V. Radze dalej nie...
Jednocześnie wymacałem grzejący się regulator napięcia w samej elektronice matrycy, IC4 - RT9164C. To że owy element się nagrzewa, nie oznacza że jest uszkodzony i konieczna jest jego wymiana. Zdecydowanie warto zatem przyjrzeć się linii 5V, skoro jest tam prawie 14V
Podłącz według tego, jeśli dalej nie będzie działać, to prawdopodobnie masz uszkodzony regulator. http://obrazki.elektroda.pl/4984885300_1... Podaj co to za pojazd.
Myślę że w praktyce leżysz z takim ładowaniem. Albo masz uszkodzony regulator albo takie spadki na instalacji. Napisz jakie jest napięcie na samym alternatorze pod obciążeniem.P
Alternator zaczyna ładować przy stosunkowo niskich obrotach, więc jeśli nie ładuje nawet po "podgazowaniu" to może być uszkodzony (najczęściej spalone diody prostownicae) albo uszkodzony jest regulator (zużyta szczotka wzbudzenia). Spróbuj na początek wymienić regulator napięcia , nie jest to drogi element.
Witam, to dosc popularny przed wojna regulator napiecia '1-kotwicowy' / z 'mag-dyn Bosch D 1 / D 2', itp., a oprocz tego stosowany takze jako 'kopia Boscha' w powojennych 'Jawach - Perak' 125, 250, 350, wiec nie powinno byc klopotu z dobraniem 'zamiennika' w dobrym stanie technicznym, na wiekszosci bazarow motocyklowych do dostania u nas i 'za Odra'...
Tak, powód jest prosty, uszkodzony jest regulator napięcia w alternatorze. Nawet jeżeli w chwili pomiaru napięcie będzie poprawne, wymień go na oryginał. Kilka postów wyżej pytałem o prostownik, bo to on jest często przyczyną uszkodzenia, ale odpowiedzi nie było, zaś druga przyczyna to owy regulator.
Hmm, ale w silniku Minarelli RV ani w ramie nie masz tulei gumowych? Niemożliwe aby silnik "kopał" podczas pracy. Masa dodatkowo jest połączona poprzez przewód biały ze statora oraz przewód wyprowadzony z modułu zapłonowego (do ramy). Jeśli światła nie świecą jak należy, sprawdź: - Moc żarówek i czy nie są one np. na 6V; - Czy regulator napięcia nie...
Bo już w tej chwili masz uszkodzony regulator :)
https://www.google.com/search?client=fir...
Niestety po tej operacji aku nie "trzyma" Akumulator uległ zasiarczeniu i degradacji płyt. Trudno powiedzieć, czy dasz radę go uratować.
Dodam tylko że prezentowany na zdjęciach silnik jest moją własnością. Przetoczyć żeby nie było bicia --> dobry tokarz to załatwił za 30zł tylko trzeba zanieść wał aby dopasował stożek po dopasowaniu należy jeszcze stożek dotrzeć z wałem za pomocą pasty do zaworów. Filmiki są krótkie gdyż zepsuł się aparat w przyszłości nagram dłuższy filmik. Do tego...
Witam! Powodem tak niskiego napięcia, po spaleniu alternatora, może być sam alternator, który spowodował zwarciem duży pobór prądu, a efekcie czego rozładowanie ak. Proponuję wypiąć akumulator i spróbować naładować go prostownikiem. Okaże się, czy trzyma prąd w ogóle. Następnie zmierzyć wartość jego napięcia ,które winno być 12,8-13,4V. Napięcie poniżej...
To wypada sprawdzić nóżkę 1 - może nie ma połączenia z masą. Jeśli ma, to być może 5 ma zwarcie do +zasilania. A jeśli na 1 masz masę, a 5 nie jest zwarta do +, to NE555 jest uszkodzony - on na nóżce 5 ma dawać 2/3 napięcia zasilania.
Takie reg. zazwyczaj są zabezpieczone na wiele sposobów. Może coś w okablowaniu. Proszę o foto reg. może jakieś cyferki,symbole?
Kupiłem po okazyjnej cenie na portalu internetowym i okazało się, że uszkodzony w nim jest regulator napięcia Kupiłeś nowy czy używany? Po drugie wszystkie uzwojenia tak mają czy tylko kilka cewek. Po trzecie w naprawie gość mógł przemalować srebrzanką korpus.
Witam Serdecznie. Wzmacniacz - jego płyta zasilająca jest uszkodzona. Po zdemontowaniu - widać odparował układ z PCB. Dowiedziałem się, że jest to VB408 - czyli regulator napięcia. Gdzie szukać przyczyny? Wszelkie sugestie mile widziane. https://obrazki.elektroda.pl/5508867100_... https://obrazki.elektroda.pl/6088818200_...
Witam, potrzebuję informacji na temat napięcia generowanego przez agregat prądotwórczy Fogo FH 5001, a konkretnie napięcia, które wchodzi na regulator, który mi się spalił. Pozdrawiam.
Kupiłem od kolegi spalony regulator za 5 zł bo pomyślałem ze można go jakoś naprawić, a jakby co mieć za 5 zł regulator wart 40 to niezły interes, a ew. strata 5 zł to nie tak dużo. I teraz problem jest taki że zdjąłem osłonkę (tą gumę czytam co) z regulatora i moim oczom ukazała się przepalona blaszka. Ja już cały "hapi" że zlutuje i będzie git, że...
Witam. Mam taki problem z ciągnikiem że gdy dodaje gazu to napięcie na prądnicy rośnie . lecz gdy już przekroczy wartość 13,5 V zaczyna spadać .co w niej może być nie tak ?? I jeszcze prosił bym o schemat jak podłączyć uzwojenie wzbudzenia gdy chcem podłączyć ją jako silnik . Z góry dzieki .
Cześć, Posiadam regulator obrotów jak na załączonym zdjęciu: https://obrazki.elektroda.pl/3633899300_... https://obrazki.elektroda.pl/5705777800_... Niestety.. wczoraj uległ uszkodzeniu. Po włączeniu zasilania możliwe jest przełączanie obrotów prawo-lewo, ale regulator nie reaguje na obrót potencjometru-silnik ciągle...
Witajcie! Wpadł mi w ręce taki oto uniwersalny zasilacz impulsowy. Ma on regulowane napięcia za pomocą końcówek, których nie posiadam. Był uszkodzony, zabierałem się do niego bardzo długo. Na samą myśl o rozklejaniu obudowy..., te opary rozpuszczalników, żeby otworzyć w sposób cywilizowany, a tu pozytywnie mnie zaskoczył od samego początku - rozkręcana...
witam wszystkich i zwracam się o pomoc Mój problem polega na tym ze po podłączeniu 2 wentylatorów 120x120mm to regulator działa do momentu odłączenia pod napięciem jednego z wentylatorów i regulator przestał działać,sprawdzałem napięcie bez obciążenia to jest 12v a po podłączeniu wentylatora i daniu go na pełne obroty do pokazuje jedynie 2v na mierniku...
Cześć! Mam pewne urządzenie, w którym nad wyraz szybko lecą regulatory napięcia. Jest to regulator elektroniczny, instalacja 24V. Z mojej wiedzy wynika że: Napięcie w instalacji przy uruchomionym silniku ma wynosić 28,4 do 28,9 V Alternator - choć to nie istotne - ma 60A wydajności prądowej przy tym napięciu Uzwojenie wzbudzenia ma rezystancję od 12...
Dzień dobry. Wykorzystałem w pewnej konstrukcji silnik elektryczny z krajalnicy Zelmer, musiałem użyć regulatora obrotów gdyż obroty były za wysokie. Urządzenie pracowało przez 2 dni, oczywiście nie non stop, kilka razy w ciągu dnia po 1,5 minuty, po czym szlak trafił regulator. Było to gotowy układ z potencjometr który kupiłem w sklepie elektronicznym,...
Witam. Posiadam zasilacz regulowany 0-24V/0-3A. Mój problem polega na tym że w momencie podłączenia do niego jakiegokolwiek obciążenia np żarówki, zakres regulacji napięcia spada z 0-24V do 0-5V, w zależności od obciążenia. Ktoś wie w czym może być problem ? Pozdrawiam
Witam. Zrobiłem regulator według poniższego schematu: http://obrazki.elektroda.pl/6655235200_1... W miejsce uszkodzonego oryginalnego (Honda CB500): 1. na schemacie diody Zenera mają wartość 6,8V przy tej wartości diody napięcie na zaciskach akumulatora wyglądało następująco: a. bez załączonych świateł 13,2 - 13,8 V (5000 - 3000 obr/min)...
Cały układ troszkę się przegrzał... I teraz na wyjściu jest niezmiennie około 270 V, bez względu na położenie potencjometru. Regulator ma IRFP450 - pozostałe elementy mają pościerane napisy... Całość od tokarki LD250. Co może być uszkodzone?
Witam Zasilacz DF1730SL10A, schemat dostępny tu : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Po włączeniu zasilacza (bez obciążenia) brak jest jakiejkolwiek reakcji na ustawienie potencjometrów regulacji napięcia na wyjściu - pojawia się tam 50V i tyle też pokazuje woltomierz na zasilaczu. Miernik prądu wskazuje ciągle 0.27A. Po...
Ostatnio padl mi zasilacz regulowany 0-12V. Wykopcil sie stabilizator i tranzystor mocy. Wymienilem te czesci, odpalilem, blysk i znowu te dwa elementy padly. Dlaczego?? Czy przyczyna moze tkwic w tym, ze kondensatory stabilizacyjne sa dosc stare, wysuszyly sie i zanim sie naladuja "staja sie" zwarciem wyjscia tych elementow do masy?? :(
Mam uszkodzony regulator napięcia w traktorku-kosiarce. Udało mi się pozbyć żywicy w regulatorze i wyjąłem całą płytkę, chciałem zapytać co najczęściej uszkadza się w tych regulatorach? Wszystkie luty poprawione, diody sprawdzone. Czyżby tranzystory? Prosiłbym o informację jakimi tranzystorami można zastąpić te, które są? Lub informacje jaki regulator...
witam regulator napięcia popalil mi wszystkie żarowki w skuterze.na stronie z czesciami po angielsku napisane jest REGULATOR COMP. to jest regulator napięcia? dzieki za odp
Witajcie Mam problem z płytką regulatora podawania drutu us45s był przepalony irf540 , ne555,rezystor 30ohm/0,5w po wymianie wszystko działa regulacja jest OK ,ale na bardzo krótko ,nic się ne grzeje ,po kilku próbach włączenia wyłączenia płytka uszkadza się ponownie -irf 540 i ne555. Co może być przyczyną ,dodam że napięcie na zenerce jest 12v czyli...
Witam Jakiś czas temu kupiłem regulator obrotów silnika dc 12v 60a. Działał dobrze dopóki nie zrobiłem zwarcia na wyjściu i regulator się spalił. MOSFET wymieniłem i kostkę sterującą, ale dalej nie działa, co jeszcze mogło ulec uszkodzeniu ma ktoś schemat podobnego sterownika? Za pomoc dziękuje http://obrazki.elektroda.pl/2186358300_1...
Mam chyba typowy regulator napięcia zintegrowany ze szczotkami [url=https://www.google.pl/search?q=BOSC... 1 197 311 028. Chwiałbym zwiększyć napięcie w instalacji samochodu przez dorzucenie diody prostowniczej w szereg pomiędzy wyprowadzenie regulatora...
uszkodzony regulator napięcia uszkodzony regulator napięcia yamaha uszkodzony regulator napięcia objawy
multiswitch unicable sygnał dekodera komputerze błędy wtryskiwaczy jumper
schemat radia zosia buderus logamax gb072
MAN EDC kod 5 04001-12 – błąd EGR, SPN 4001 FMI 12, wymiana zaworu, diagnostyka MAN 5 04016 - 10: SPN 4016, FMI 10 – czujnik jakości AdBlue, niestabilny sygnał, naprawa