Podczas odpalania ciśnienie na listwie 80-100 bar podczas gdy oczekiwane ~300bar. Jak nie dochodzi paliwo to co tam robi ciśnienie 100 bar?? Przy takim ciśnieniu to wtrysk puszcza albo regulator .
P0748 regulator wys cisn paliwa Zwarcie do masy? Zwarcie do plusa? Przerwa? Zawór dozujący paliwo? Chcesz żeby Tobie pomóc to napisz konkretniej. Napisz dokładnie jaki brzmi błąd,chyba że diagnozujesz to telefonem. Przemierz piny regulatora względem masy,powinno być 1Mohm a wzgledem siebie 2,6 do 3,1ohm
Jest pompa elektryczna w zbiorniku.Zaslepka z prawej strony siedzenia kierowcy. A tak poza tym to z tego przewodu powinno leciec paliwo po kreceniu rozrusznikiem a nie zasysac.
Tak mi się też wydaje i na pompie jest regulator ciśnienia myślę że sprawdzony bo były przypadki przetartych przewodów w wiązkach a ludzie pól silnika wymieniali
Przy remoncie założyłem też nowy czujnik ciśnienia paliwa, bo komputer wskazywał za wysokie ciśnienie w stosunku do zadanego. No może spróbuj założyć stary czujnik. Warto też sprawdzić regulator ciśnienia paliwa
A sprawdziłeś ciśnienia paliwa na listwie CR? Może problem leży w regulatorze ciśnienia paliwa...
Już poprawiałem czujnik położenia wału Dodano po 2 Właśnie się raz zaświecił, wczoraj sprawdziłem komputerem, co to za błędy. To był czujnik położenia wału i regulator ciśnienia paliwa. Usunąłem i na razie ok, sprawdzę jeszcze dzisiaj.
I regulator trzeba zaprogramować- przeprowadzić adaptacje.
Masz gdzieś bajzel w wiązce. Błąd p0001 oznacza dosłownie niskie ciśnienie paliwa, błędnie opisywane jako problemy z regulatorem ciśnienia paliwa.
W tym roku auto powinno mieć już dpf, nie masz nic namieszane z programem? Błąd sugeruje regulator ciśnienia paliwa.
Witam mam problem z fiatem ducato II 2002r. Wymieniłem zbiornik paliwa i zaczął się problem. Raz pod odpaleniu swieci sie check i auto w trybie awaryjnym gasnie po paru sekundach. Raz check sie nie swieci i idzie kawałek przejechac i auto gasnie. Przy próbie ponownego odpalanie nie slychac pompy. Wtryski dostają paliwo. Wyczyscilem regulator cisnienia...
dziś doszedł błąd p0748 jakie napiecie ma mieć regulator ciśnienia paliwa w pompie cr
Przecież to oczywiste, regulator steruje ilością paliwa na listwę a czujnik mają mierzy, skoro czujnik pokazuje prawidłowo (bo został podmieniony) to pozostaje regulator do wymiany.
Panowie więc tak: Wyjąłem regulator ciśnienia pompy wtryskowej i co się okazało,że ma przerwane sitko na końcu trzpienia przez które wtłaczane jest paliwo,nie wymieniłem na nowy jeszcze dopiero będę miał go w sobotę,ale zaślepiłem tą dziurkę,złożyłem powrotem,odpaliłem autko i zmiana była taka ze minimalnie faluje,ale nadal gaśnie w trakcie jazdy jak...
Robiłeś wszystko za wyjątkiem pompy paliwowej? Tu szukałbym przede wszystkim przyczyny. Usterki mogą być różne - przyspieszacz kąta wtrysku, regulator, zawór "stop". Zdalnie zdiagnozować się nie da, ale ja szukałbym najpierw w pompie. Nie wszystkie warsztaty dobrze ogarniają takie pompy, trzeba szukać specjalizującego się. Niestety, najczęściej chcą...
Witam. Mój staruszek, ale w super stanie pewnego dnia nie chciał zapalić. Z rana było wszystko ok, ale po 2 godzinnym postoju nie chciał zapalić. Rozrusznik kręci normalnie. Myślałem, że brak paliwa bo było mało więc dolałem, zaciągnąłem i ok. Po 2 dniach zapaliłem rano, zgasiłem po pół godziny i klops. Do dziś nie odpala. Pompa ciągnie paliwo normalnie,...
Witam, jadąc Fiatem Ducato 3.0 2007r 160 KM silnik zgasł i nie można odpalić, Uruchamiam silnik chodzi 1-2 sek i gaśnie. Po podłączeniu komputera pokazało błędy P-0090 (brak ciśnienia na listwie) P-0190 (regulator ciśnienia pompy wtryskowej) P-0093 (czujnik ciśnienia na listwie). Po skasowaniu błędów nic. Po przekręceniu kluczyka pompka paliwowa w baku...
http://obrazki.elektroda.pl/8325969600_1... Witam mam pytanko czy na zdjeciu w zalaczniku zaznaczylem strzalka i mam pytanko czy jest to regulator cisnienia paliwa?prosze o odpowiedz.
Witam! Mam problem z Ducato 2.3 JTD 2008r. Auto do mnie przyjechało w częściach po innym mechaniku. Silnik w częściach na pace, poskładałem cały silnik, rozrząd poskładany na blokady jak się należy. Silnik włożyłem do auta próba odpalenia pierwsza z wynikiem negatywnym. Brak paliwa na listwie wysokiego ciśnienia, a co dalej brak paliwa na wtryskach....
wyczyść regulator paliwa na pompie wysokiego ciśnienia
Witam!! Układ paliwowy odcinał paliwo powyżej 2tyś/obr lub pod obciążeniem, gasł i mogłem go odpalić od razu i tak aż wjechałem na podwórko. Pojawił się błąd skanowany Delpi P0089 dodam iż pompa wysokiego ciśnienia była regenerowana równo rok temu po 20 tyś/km zatrzymał się. Zacząłem od wymiany filtra paliwa, przewodów paliwowych czujników na listwie...
Witam wszystkich mam problem z ducato 3,0 2013 rok na liczniku 320 tys a mianowicie był problem z odpaleniem po czym odpalił i pojechał wszystko niby ok za około 20 km stracił moc jakby w tryb awaryjny ale jeszcze jechał po około 100 km zgasł w czasie jazdy bo kilku kręceniach odpalił na tyle żeby zjechać z autostrady, później po jakimś czasie jak daliśmy...
Kolego jeżeli powiedziałeś o świecy płomieniowej to myślę, że jest to autko z rocznika do maja 1994, bo potem były chyba, o ile dobrze pamiętam świece żarowe. Jest tak- płomieniówka działa gdzieś od około poniżej 5 stopni / zakładając, że jest dobra, dobry jest zawór przy płomieniówce i regulator, który najczęściej mieści się nad akumulatorem-szara...
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
Fiat Ducato 2.3 nieodpala błoa p0090 Fiat ducato 2.3 96kw 2014r Blad p0090 Auto odpala na sekundę i gasnie Nowe 4 wtryski , regulator na pompie , czujnik cisnienia Cisnienia paliwa rośnie do 2000bar Brak już pomysłów...
kolega miniu1 może mieć racje tylko w ducato nie ma kulki tylko w obudowie jest takie malutki ustrojstwo,tulejka jakby odlana z malutkich kuleczek taki filtr generalnie trzeba wymienic obudowę filtra chyba że lubisz podłubać to mozesz ją wyjąc i wyczyścic Dodano po 4 masz 2 czujniki jeden w pompie i drugi w listwie. Jeżeli odpala to wtryskiwacze są...
Cześć, Na początku chciałbym podziękować kolegom za podpowiedzi gdzie szukać przyczyny. Rozwiązanie problemu okazało się banałem. Zapowietrzony układ paliwowy. Odebrałem auto od mechanika zaciągnąłem na podjazd i zacząłem je samemu diagnozować. Sprawdziłem przewód, czy nie przeciera się na peszlu. Wszystko było ok. Sprawdziłem czy wtyczka na regulatorze...
Filtr+ regulator ciśnienia paliwa =Wymiana i adaptacja z Dialogys lub kts 540
mam 2,3 jtd rok 08 Dodano po 1 mechanicy wymyślali rozne historie,ale ja podmieniłem regulator i auto zagadalo następnie kupiłem nowy regulator Boscha To trzeba zmienić historyków na prawdziwych mechaników:)
Czujnik regulatora ciśnienia paliwa. Koszt 200 zł chyba że zatankowales PB to może być podobnie
Hejka Wygląda na to, że problemem może być regulator ciśnienia paliwa, jak wskazuje błąd, który się pojawia. W przypadku, gdy regulator jest uszkodzony, może on wprowadzać zbyt małe lub zbyt duże ciśnienie w układzie paliwowym, co może prowadzić do problemów z kierunkowskazami i szarpaniem samochodu. Jednakże, problem z kierunkowskazami wydaje się być...
Ja bym szukał problemu w regulatorze ciśnienia paliwa, i ten parametr trzeba by podejrzeć w blokach wartości rzeczywistych jak buja obrotami.
Mamy dość skomplikowaną zagadkę w Ducato 2,3 120 km - 2010 r - 290 tys km mianowicie w pojeździe wystąpił błąd P0093 - obwód pompy paliwowej wysokiego ciśnienia, wyregulowany W pojeździe cały czas obroty falują a ciśnienie na pompie pokazuje ok 1200 bar auto stoi u dość mocnych w regionie mechaników i elektroników jednak nie mogą dojść z tematem Co...
Witam samochód drugi raz podczas swojego żywota złapał P0191 czujnik ciśnienia listwy paliwowej- sygnał poza zakresem, sygnał nieprawidłowy. Ostatnim razem okazało się, że jeden wtrysk wyraźnie odstaje w próbie przelewowej. Zrobiłem logi dynamiczne fuel pressure, desired fuel pressure i fuel pressure regulation. Ciśnienie rzeczywiste przy maksymalnym...
Witam, mam problem z moim 2.8 jtd. Auto jak jest zimne np po nocnym postoju rano bardzo ciężko zapala muszę długo kręcić zanim zapali, na kompie żadnych błędów, podczas rozruchu ciśnienie paliwa okolice 250 bar , myślałem że leją wtryski, więc oddałem do regeneracji, lecz to nie pomogło z rana odpala tak samo, nieraz jest że zapali odrazu, a nieraz...
Witam!!! Mam od niedawna podobny objaw w iveco daily 2,5 diesel. Wystepuje powyzej 2 tys obrotow. Po prostu wskaznik paliwa zaczyna skakac. Wszystkie inne wskazniki zachowuja sie normalnie. Zastanawialem sie czy to nie wina regulatora, ale na aku mam stale napiecie (nie skacze). W sumie iveco i fiat ducato sa bardzo podobne (budowa silnika), takze jak...
Tak więc problem rozwiązałem, zacząłem od regeneracji wtrysków. Efekt taki że samochód przestał kopcić, wyciek też rozwiązałem, wymiana podkładek pod wtryskami rozwiązała temat. Samochód nadal gasł a w parametrach żądana masa powietrza -180 przy zasysanym +50. Wymiana przepływomierza rozwiązała problem masy żądanej bo wartość ustała na 54 przy zasysanym...
Witam Jestem nowy na forum. Ale widze ze problem jest stary. Moj ducato 2.8 jtd z 2002 roku gasnie jak przekroczy wysokie obroty czy to na trasie czy na postoju Wymienilem regulator na pompie, filtr paliwa podmienilem pompke paliwa w zbiorniku i wyczyszczony zbiornik i dalej to samo Zbralem sie za zawor na pompie ale po dwóch srubkach odpuscilem a teraz...
Pacjent ducato 3.0 180KM , 2013r. Problemy zaczęły się po zalaniu zaświnionego paliwa przez pracownika. Padły wtryski, pompa, regulator wydatku na listwie, wszystko wymienione na nowe. Od tego czasu auto zaczęło palić 13 litrów w trasie, przedtem 8-9. Ciężko odpala tylko na ciepłym silniku trzeba kręcić ok 7 sekund żeby zapalił, zimny pali po 2 obrotach...
http://obrazki.elektroda.net/85_12180614... Chciałem zaprezentować silnik turbinowy, który zbudowałem na bazie turbosprężarki z silnika Fiata Ducato 1.9 TDI. Silnik jest zbudowany z części, które miałem dostępne lub ewentualnie kupione zostały na złomowcu. Stelaż pospawał mi kolega, a komora spalania została zrobiona w zaprzyjaźnionym warsztacie...
Jak w temacie, Ducato 2.8 TD, rok produkcji do 2002, ma założony ogranicznik prędkości ( do 90 km/h). Moje pytanie, jak go zdemontować? Autko kupione dopiero co a nowy właściciel, chciałby to zdjąć. Może ktoś z kolegów to robił i może podpowiedzieć? Pozdrawiam i proszę o Wasze podpowiedzi. Autko ma dziś lub jutro podjechać. Temat do zamknięcia . Autko...
paliwo ducato ducato regulator ducato wtrysk paliwo
bateria wewnętrzna fotowoltaika napięcie sieci siemens spieniacz mleko
laser dioda światłowód inwestycje
Charakterystyka regulacji i adaptacja linii Vaillant Przewód wysokiego napięcia w cewce Walbro Oleo-Mac 937: wymiana