Na przewodzie alternator-UPC pojawia się nie wiadomo skąd 12V przy włączonym zapłonie. Odłączyłem fabryczny przewód i pociągnąłem prowizoryczny no i problem zniknął, Podsumowując na sprawnej magistrali miernik pokazuje około 10 V A teraz napiszę " a nie mówiłem " :D Trzeba było słuchac wujka genka jak pisał że na magistrali LIN napięcie nie powinno...
(...) odobny problem ? (at)ElektrodaBot AI: Czy sprawdzałeś już bezpieczniki lub przekaźniki związane ze światłami i kierunkowskazami? Jeszcze nie AI: Czy na desce rozdzielczej pojawiają się jakieś komunikaty błędów lub ostrzeżenia? Nie ma błędów na desce normalnie odpala się kontrolka świateł jakby działały Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej...
Witam, w Renault Premium DXI brak ładowania, naprawiany był rozrusznik, ściągnięta była klema i ładowanie zginęło, czy może to być wina ADR? Ma przełącznik i przekaźnik koło akumulatorów taki czarny, ale nie działa. I jeszcze który to przekaźnik i bezpiecznik od ładowania, oraz od czego są te przewody (kostka na alternatorze) i gdzie idą: Siwo-czarny...
Witam. Udało się znaleść przyczynę tak jak pisał szwagier81 zwarcie na kablach. Przegrzał się kabel idący do alternatora i spowodował stopienie się izolacji na wszyskich kablach co były w okół niego. Wymiana kabla od alternatora do akumulatora załatwiła sprawę no i oczywiście wymiana przepalonych kabli. https://obrazki.elektroda.pl/2753661400_...
Jeżeli niema to po numerze i kolorze kabla trzeba prześledzić wiązkę od alternatora do półki bezpieczników. Do sprawdzenia bezpiecznik na desce , miernikiem sprawdź zasilanie czy jest i ile obecnie wskazuje volt.
Jeśli ten cienki od alternatora to spaliło bezpiecznik jak ten gruby to on jest podłączony bezpośrednio do klemu plusowej akumulatora.
Jaki masz bezpiecznik na tym piecu?
W grupie VW jak i Nowsze renault posiadają bezpiecznik W megane/scenic2 bezpiecznik alternatora i rozrusznika to 150A W lagunie 2 też jest Długo by wymieniać
Witam Słyszałem że jest jakiś bezpiecznik odchodzący od akumulatora w stronę rozrusznika lub alternatora Pozdrawiam Adam
Dziękuję za podpowiedzi niestety problem nie został rozwiązany nie mogę pracować auto 5 tygodni jeździ po serwisach skończyło się na tym że dojechał sam do serwisu a wyjechał na lawecie , wtryskiwacze plus listwa sprawdzone dwa razy w Bosch Warszawa, dla pewności wymieniłem wtryskiwacze na nowe , objaw jest teraz taki że auto odpala jak jest odpięty...
Mam problem ze scenic 2006 1.5 dci. Podczas jazdy nagle zgaslo wszystko, auto stanelo - przepalilo bezpiecznik cal 2 na klemie. Jako, ze wczesniej ze strony paska dobiegaly co jakis czas dziwne dzwieki (mechanik powiedzial, ze to napinacz i nie ma sie czym martwic po co) uznalem, ze to alternator. Potwierdzenie tego znalazlem tez w google. Wymienilem...
witam mam problem renault trafic 2 2009 r z ładowaniem akumulatora, podczas jazdy rozładował mi się akumulator myślałem że zrobiło się zimno więc padł, wymieniłem na nowy ale okazało się że się rozładował.Na drugi dzień za uwarzyłem że nie świeci mi kontrolka alternatora, odpaliłem na akumulatorze pokazywało 14,4 Volta rozgrzałem silnik nadal ładowało...
Alternator 150 amp http://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?... Rozrusznik 1,4 kw http://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?... (czyli przy 12 v 120 amp, lub przy 14 100 amp - tak mi wyliczył kalkulator) I teraz powstaje pytanie jakie bezpieczniki zastosować. Rozrusznik: 225 megaval Alternator: 175 megaval Zastanawiam się też...
Witam mam pytanie dotyczącze samochodu renault megan scenic 2004 1,9d . Wczoraj pożyczyłem auto swojej ,po czym dzwoni do mnie że stoi na eksprestówce i nie ma prądu.Więc załądowałem akumulator do auta i pojechałem jej pomóc . Po przyjeździe na miejsce próbowałem odłączyć akumulator i kable minusowe - wtopiły mi się w palce .Poczekałem aż ostygną i...
Witam, w Reno Twingo mam owy problem, naładuje Aku, odpala bez problemu, pochodzi chwile i gaśnie. Wygląda mi to na Alternator który był nie dawno wymieniany (z miesiąc temu). I moje Pytanie, jak Sprawdzić Alternator ? Co może być jeszcze przyczyną. Czy jest gdzieś Bezpiecznik od Alternatora w panelu bezpieczników pod kierownicą Czy mogę Sprawdzić dziwnym...
Witam Obecnie borykam sie z problemem jakiegoś zwarcia w elektryce Objawy są są następujące: - samoistne włączanie się wycieraczek w najmniej spodziewanym monecie lub tez działają non stop (wyjąłem na razie bezpiecznik żeby nie przeszkadzały) - przy przekręconym kluczyku i wyłączonych światłach po wciśnięciu pedału hamulca włączają się światła z przodu...
Pacjent to : Renault Twingo 1998r Silnik 1.2 Benzyna Katalizator VIN: VF1C0660517354288 Otóż główna sprawa wygląda tak: Nie działają następujące kontrolki: ładowania, ciśnienia oleju, ręcznego, oraz temperatury (przy czym wydawało mi się że od temperatury powinna świecić po włączeniu zapłonu - chyba że się mylę) I teraz tak: Sprawdziłem żarówki w "desce...
kolego śmiało możesz montować moduł z diesla, to element niekodowany jedynie ustawia sie tam typ alternatora
Po odpięciu wtyczki od alternatora powinien ładować ok 14v awaryjnie tj kontrolka ładowania się świeci a napięcie jest prawidłowe. Jeśli tak nie jest szukaj problemu np. z napinaczem paska, kołem pasowym wału lub sprzęgłem alternatora. Warto sprawdzić masę na silnik, czy główny prąd po bezpieczniku na akumulatorze. Alternator sterowany LIN więc regulator...
Akumulator wymieniłem na inny, bezpieczniki sprawdzone , a komputerek do OBD2 to scandiag
Potrzebuję to przerobić, bo słabo ładuje. Akumulator wiecznie nie doładowany. Zimą będą problemy z odpaleniem, bo zamontowane jest Webasto. Jak zlokalizować ten czujnik na klemie? Są tam tylko bezpieczniki i przewody. Co odłączyć?
Do sprawdzenia szczotki alternatora.
jak i czym jest sterowany regulator napięcia alternatora laguny Masz dwie śruby M5, jedna L do lampki kontrolnej ładowania (ten kabel, który jest w samochodzie), druga śruba to zacisk +, wzbudzenie alternatora, musisz na niego podać + po stacyjce, podciągnij kawałek kabla ze skrzynki bezpieczników
A sprawdź jescze co siędzieje po włączeniu wentylatora chłodnicy ( włącz klimę powinien ruszyć) JA bym stawiał na: 1. diody w alternatorze - lubią się wylutować jak są lutowane zwykłym lutem - robiłem sam regenerację tego altka i wlutowałem lutem twardym. JAk zabraknie jednej sekcji/fazy to spada wydajność całego zespołu. 2. Regulator napięcia 3. Szczotki...
Posprawdzaj wszystkie bezpieczniki (jak są to też na akumulatorze).
przed sierpniem.I tak przy okazji jeszcze jedno pytanko.Skąd idzie sygnał obrotów silnika do obrotomierza na liczniku w 1.9 dti ze sterownikiem bosch.Z alternatora czy ze sterownika silnika?
Raczej dwa przewody idą do komputera, a licznik masz w CAN. Jakie napięcia i sygnały można sobie poszukać na schemacie? Było kilka wersji. Nie mam dostępu do AUTODATA obecnie, ale czy przypadkiem poprzedni alternator nie uszkodził bezpiecznika ładowania 60-120A? Czy na przewodzie prądowym B+ / 30 masz napięcie akumulatora?
Zostaw bezpieczniki a zajmij się alternatorem.
Do sprawdzenia klemy na akumulatorze, przewody masowe przewody do alternatora i główne bezpieczniki. Cokolwiek działa w aucie?
Dziś miałem 14,1 do 14,2 V. Jazda Espacem i moje nowe hobby- obserwacja wskazań woltomierza ;-) Woltomierz to panelowa tanizna z Allegro podłączona pod bezpieczniki. Napięcie pojawia się po włożeniu klucza-karty. Miałem przerobić tak by po włączeniu karty przekaźnik załączał woltomierz. Bearq - dziękuję za obszerne wyjaśnienia.
Skoro kolega zidentyfokował bezpiecznik to można zrobić próbe z wyjętą kostką z alternatora. jeśli pobór spadnie będzie to wskazywało na regulator napięcia (jeśli w tym samochodzie jest zintegrowany z alternatorem).
Czarne masz stała masa pin1 zielona kostka, pin 1 szara kostka. Dwa grube czerowne w kostce na środku dwa główne prądy z bezpieczników 60a obok, LIN z alternatora biały kabel / czarna kostka / pin12.
zdaje się idzie bez bezpiecznika, od razu z zacisku pradowego alternatora
Tak na obydwu, musi być 12V sprawdź bezpieczniki dokładnie.
Albo wirnik w alternatorze, albo bezpiecznik przy klemię plus może nie łączyć. Musisz też mieć orginalny regulator Valeo - faktycznie ECU przez sygnał dfm może obniżyć napięcie ładowania.
Kto powiedział, że masz rozbierać wnętrze? Podłącz pod skrzynkę bezpieczników ale pod + do stacyjki, on też tam ma bezpiecznik, przecież nie idzie bezpośrednio z alternatora.
Od tego nic się nie stanie oprócz szybszego rozładowania akumulatora. Tam przekaźnikiem wspomagania steruje sterownik silnika podając na niego masę. Plus na cewkę przekaźnika jest ze stacyjki. Alternator nie ma tu nic do tego. Wygląda na to że elektryk nie grzebał po stronie plusa a po stronie minusa. Szara wtyczka sterownika silnika, pin C1. Sterownik...
UPC to też zelektronizowana skrzynka bezpieczników w Renaultach ;)
Plusa możesz podciągnąć z bezpieczników(po kluczyku) ,z zasilania cewki zapłonowej tylko byś musiał dać bezpiecznik.Weź wyciąg regulator z tego starego alternatora (nie jest to trudne),może są tylko szczotki krótkie lub zawieszone.
Na klemie plusowej jest bezpiecznik. Sprawdź napięcie przed i za nim. W ogóle te styki przy klemie (bezpieczniku) i połączenie (styk B+) przy alternatorze proponuję oczyścić.
Witam Po wymianie alternatora nadal brak ładowania co może być przyczyną braku ładowania. Bezpieczniki sprawdzone, przekażniki i alternator przelozone z drugiej reno premium 440 dxi euro 3 Pozdrowienia[/b][/quote]
Szukam rozwiązania problemu podłączenia się pod kontrolkę ładowania akumulatora w Renault Master 2.5 150KM 2009r. Może ktoś wie gdzie łatwo można się wpiąć między kontrolkę ładowania a alternator w miarę bez inwazyjnie (może pod któryś bezpiecznik, albo gdzieś w pobliżu).
witam miałem podobną usterkę i w warsztacie autobendiksbosz rozebrali cały alternator i nic,sam znalazłem brak przejścia przez bezpiecznik przy akumulatorze , tam strasznie śniedzieje
Auto nie jest moje . osobiście nie jestem zwolennikiem mycia silników :) prąd z akumulatora dochodzi do rozrusznika alternatora jak i do skrzynki bezpieczników przy akumulatorze
A sprawdziles miernikiem lub żarówka połączenie od klemy do alternatora i rozrusznika? A nie ma tam przypadkiem podobnego rozwiązania jak w renault z bezpiecznikiem na klemie? Bo na logikę jak nie masz zasilania na alternatorze i rozruszniku to najprościej podpiąć choćby kabel rozruchowy bezpośrednio z akumulatora do alternatora
Głównych bezpieczników nie sprawdzałem alternator został sprawdzony na odpowiednim stanowisku wszystko jest ok , masy jeszcze nie sprawdzałem, Poczyściłem jedynie plus od alternatora do rozrusznika, akumulatora i klemy Rozrusznik nie kreci Bezpieczniki koło akumulatora???
Schematow do renowki nie posiadam, ale sprawdzilbym wiazki rozrusznika oraz alternatora, zwroc uwage szczegolnie na wiazki w okolicach rozrusznika. Powodzenia
podłączyłem do tego cienkiego przewodu i do masy na włączonym silniku i nic przewód od alternatora do puszki na nadkolu jest cały bezpieczniki również..
W drugiej brak błędów, tzn były trzy, ale po skasowaniu nie wróciły( df098, df226, df056) Gaśnie W pierwszej tylko bezpieczniki sprawdziłem. Jutro komp i pomiar prądu z alternatora. W mégane df619 i df053
Skoro rozładowuje akumulator na postoju to masz definitywnie za duży pobór prądu. Przy wyłączonym zapłonie i wszystkich odbiornikach weź w rękę amperomierz, odepnij jedną klemę i sprawdź prąd. Nie wiem jak konkretnie w lagunie ale z reguły nie powinien przekraczać 100mA. Jeśli prąd jest za duży to potem wyjmuj pojedyncze bezpieczniki i patrz który obwód...
Kostka stacyjki, masa silnika, dodatni z akumulatora na alternator, zasilanie kasety bezpieczników (koniecznie bo to typowa usterka)
Kolejny temat pod serwis to Audi A8 3.3 TDI i demontaż alternatora. Wymiana bezpieczników od oświetlenia zewnętrznego auta wypasu basenu morza śródziemnego marki Renault Kangoo 1,5 DCI 2009r (Pozycyjne, mijania, drogowe) oraz paru innych gadżetów. (demontaż akumulatora, sterownika silnika, podstawy akumulatora, demontaż jednej skrzynki bezpiecznikowej,...
Również stawiam na połączenie masy tak jak Gmedza . Sprawdziłbym jakość połączenia przewodów zasilających, pewność połączeń w gniazdach bezpieczników.
A może poprowadzić przewód z komory silnikowej np. od alternatora ? Zacisk 30 ma zawsze +. Radzę stosować bezpieczniki kasetowe, gniazda przelotowe mozna kupić w sklepach motoryzacyjnych lub elektronicznych (bezpiecznik jak najbliżej alternatora). Jeżeli potrzebujesz niewielką moc, to w niektórych samochodach jest zawsze +12V na czujniku STOP przy pedale.
Wesprzyjcie mnie i mechanika wiedzą..... :cry: A jak to to my mamy wspierać mechanika? Może trzeba go wymienić? Niech sprawdzi bezpieczniki na pod maską a szczególnie na aku. Do tego alternator do sprawdzenia jak i jakaś diagnostyka by się przydała.
Witam. Jak w temacie. Bezpieczniki sprawdzone, licznik (przeprowadzony test zegarów przez przytrzymanie klawisza - wszystkie zegary się ruszały). Na razie tylko szukałem obrotomierza. Z alternatora wychodzą 3 przewody. B+ i dwa cienkie. Jeden na półokrągłej wtyczce a drugi na konektorze. Po odpięciu przewodu z konektorem alternator dalej ładuje, więc...
I ja ma problem z Renówką tyle że 160.94 TZ W czasie jazdy nagle zgasł cały panel sterowania. Nie pali się żadna dioda przy joystikach i traktor stanął. Silnik pracuje, przyciski blokad działają ale jazdy nie ma (panel zgasł). Po wstępnych oględzinach okazało się że ładowanie skoczyło na 18,5 V w alternatorze wypaliła się kostka, Alternator naprawiony...
Owszem, usterka częsta, zwłaszcza w zimie, przy odpalaniu na kable. Zobacz czego brakuje, iskry, wtrysków? Bezpieczniki wszystkie sprawdzone? Alternator przeżył? Najlepiej byłoby zrobić diagnozę. Możliwe, że sterownik będzie do naprawy.
To działa tak, masz przekaźnik styk 30 to stały prąd przez bezpiecznik (maxi) do akumulatora. styk 87 czyli wyjście na pompę. Potem 85 lub 86 jeden z nich to stała masa (15) a drugi jest podłączony do alternatora, tj. gdy gaśnie gaśnie kontrolka ładowania na przekaźniku pojawia się "plus" z niebieskiego kabla alternatora. Być może masz problemy z ładowaniem....
Mam problem z centralnym zamkiem w Renault Scenic II 2005r 1.5dci. Alarm z karty się uaktywnia (kierunkowskazy mrugną, zapali bądź zgasi światło w środku) ale centralny zamek już nie i dodatkowo centralny nie działa z przycisku wewnątrz auta. Bezpiecznik od centralnego sprawdzony, na wszelki wypadek pozostałe pod siedzeniem kierowcy i przy akumulatorze....
Witam, Potrzebuję znaleźć pod maską jakieś miejsce gdzie jest plus po zapłonie gdyż chcę podłączyć tam światła do jazdy dziennej, gdzie znajdę jakiś przewód? poszukaj w skrzynce bezpieczników. Bezproblemowo tam coś znajdziesz. Poza tym większość DRLów uaktywnia się po wzbudzeniu alternatora, Twoje takie Nie są?
Najlepszy efekt (czytaj-najmniejszy spadek napięcia-lepsze światła), kiedy podepniesz sie do + alternatora. Takie przeróbki robi się często w starszych autach z kulawą instalacją w cely poprawy świateł. Ale TRZEBA zabezpieczyc przewód bezpiecznikiem.
troche zamieszalem , ale co do kontrolki to zawsze swieci inieswieci poprawnie tzn. po perzkreceniu kluczyka swieci a przy pracujacym silniku nie swieci. Przy pracujacym silniku jesli kabelek sterujacy alternatora jest wpiety lub wypiety to nic sie nie zmienia - instalacja ma wszedzie napiecie akumulatora co z czasem spada od 12.8 V w dol. Jeszcze...
Witam ja mam podłączone światła jazdy dziennej do przewodu z alternatora, światła z automatem, czerwony przewód z bezpiecznikiem wpięty w przewód do ładowania akumulatora, a czarny do minusa akumulatora ,z chwilą uruchomienia silnika światła się palą , jak włączę postojowe albo drogowe światła jazdy dziennej gasną,nie ma żadnych problemów na przeglądzie...
Witam wszystkich Moj problem polega na tym ze moj opel vivaro 1.9 cdti (blizniak Renault Trafic) zgasl rano po przejechaniu okolo 1 km. Mam przejechane 94tys i nigdy nie mialem problemow z tym autem poza wymiana alternatora. Po podpompowaniu paliwa reczna pompka auto zapala na ok 4-5 sekund i gasnie. Nie slychac zeby pracowala pompa paliwa w zbiorniku...
Po odlaczeniu alternatora problem jest taki sam i to nie on jest tutaj winowajca. Amperomierz jest wyskalowany do max 10 A, a innego nie mam na razie pod reka. Sprawdzilem tez wszystkie bezpieczniki i dalej to samo.
Skoro ten bezpiecznik zasila alternator i rozrusznik to coś ma zwarcie. Osobiście stawiam na to że rozrusznik nie ma siły przekręcić zatartego silnika. Bardzo typowa usterka, czyli panewki wału.
od około pół roku w samochodzie nie działa mi system start and stop. Zapalona jest kontrolka sinika i akumulatora. Alternator został wymieniony na nowy a problem pozostał. Pomyślałem, że może być to bezpiecznik tylko nie mogę znaleźć informacji, który to może być.
Cześć Drodzy Forumowicze, Mam następujący problem. Pacjent Clio IV 1.2 TCE 120 KM, wersja GT. Auto wyrzuciło błąd ładowania akumulatora. Na początku zauważyłem bardzo brudną klemę - oczyściłem i założyłem ponownie - bez rezultatu. Zająłem się więc alternatorem. Ładowanie było, ale prewencyjnie wymieniłem już 3 sztuki oryginalne dokładnie takie jakie...
No to Ci powiem że my też jesteśmy zdziwieni że Ty jesteś zdziwiony bo to nic dziwnego nie jest. Tam gdzie plus to masz napięcie z akumulatora a tam gdzie jest L masz z jednej strony podpięte do plusa i przez żarówkę idzie do wtyczki alternatora więc masz potencjał 12V. Dla ciekawostki dodam że jak zewrzesz + do masy to spali Ci bezpiecznik, a jak zewrzesz...
Gdy właczymy jakiś odbiornik o dużym zapotrzebowaniu energii to własie akumulator zapobiega duzym spadkom napięcia A skąd, to zapewnia regulator alternatora. No chyba że aku słuzy tylko do odpalania samochodu Tak akumulator służy do odpalania samochodu po odpaleniu źródłem energii powinien być alternator. 30A powoduje poważny spadek napięcia na przewodzie...
Oczyść bezpiecznik od kierunków ( zmierz tam napięcie) i wszystko się uspokoi. Pozdrawiam. Chyba trafiłeś z tymi bezpiecznikami ... rzecz jest o tyle dziwna ze wszystki styki ostatnio zabezpieczalem i nie byly zaśniedzione ... ;) elektrit ma racje ... alternator jest produkcji VALEO. .. Jest to podobny model do tych od Renault ...co w sumie nie powinno...
Alternator nie ma kabla masowego. Sprawdź po kolei grube plusy od akumulatora, poprzez bezpieczniki główne, na zasilaniu modułu USM kończąc. To samo zrób z masą, od aku do budy i na silnik
Albo masz porządne zwarcie, albo padł Ci alternator, i do tej drugiej wersji bym się przychylił. Włącz amperomierz w szereg pomiędzy plusem aku a dodatnią klemą i zobacz pobór prądu, potem odłącz alternator i zmierz ponownie, jeśli wynik nadal będzie wysoki, trzeba po kolei wyciągać poszczególne bezpieczniki. Tak zlokalizujesz usterkę!
Akumulator nie pierwszej młodości ma juz z 4 lata i pojawia mi się biały nalot na klemie + jakby elektrolit. Kostki wyczyszczone alternator rok po regeneracji i ładowanie okolo 14.2v. I topi mi się już powoli obudowa plastikowa głównego bezpiecznika 500a na klemie +
witam wszystkich. mam problem z Renault Clio 2 1.2 benzyna 99 rok. Z początku myślałem że to rozrusznik padł bo przy próbie odpalenia było słychać cykanie albo szum jakby się zawieszał albo wgl nie było reakcji na zapłon. Po wymianie na nowy ...nowe objawy - przekręcam kluczyk na raz kontrolki sie zapalają wszystko ok ale nie słychać żeby pompa podawała...
mam problem z masterem 3 Nie ma komunikacji z komputerem. Obd2 nie dziala, jest tylko zapłon, rozrusznik nie kreci. Wszystkie kable, sterowniki sprawdzone, napięcie wszedzie powyzej 12 Dodano po 4 Wprowadzenie Masz problem z Renault Master 3, który objawia się brakiem komunikacji z komputerem pokładowym (OBD2), brakiem reakcji rozrusznika oraz komunikatem...
Witam wszystkich Mam problem z Masterem normalnie dojechałem i zgasiłem silnik, po jakimś czasie chciałem odpalić i awaria wszystkich systemów na kompie. Brak wspomagania, ABS itd. Masy i bezpieczniki sprawdzone, podłączyliśmy inny samochód żeby wykluczyć alternator i nic. Mechanik który podlaczal komputer i kasował błędy nie wie co jest. Przyczyną...
Witam. Mam problemik z Magnumką prezesa-silnik Volvo 480 dxi. Wymieniliśmy w niej akumulatory ponieważ jeden z nich miał upalony słupek i nieszczelną obudowę. Na komputerze wyświetla się symbol akumulatora-na starych bateriach też się wyświetlał. Sprawdziliśmy mu ładowanie-po starcie nie osiąga pełnej mocy. Zaraz po uruchomieniu jest 26 V,po dodaniu...
kontrolki na zegarach wcale nie ma !! rozebrałem zegary z ciekawości i dioda jest wylutowana ;/ jutro wezmę jakąś diodę i przylutuję. Zegarów wcześniej nie rozbierałem a tego problemu nie było, a posiadaczem auta jestem od niecałego 1,5 roku, nie mam pojęcia co było z tym autem robione ;/ przy okazji dzisiejszych prac przy aucie znalazłem pod maska...
Hej, Ja kiedyś miałem bardzo podobny przypadek z prądem upływu - okazało się, że dioda w prostowniku alternatora była uszkodzona i zwierała - przez to potrafiło wyładować akumulator w kilka godzin. Jak już wiesz, że masz upływ 1.0A to zrób tes wyłaczając po kolei bezpieczniki i zobaczysz, gdzie Ci ucieka. Czasem jest to problem, że jakiś element jest...
Witam. Remontuje Garbusa 1200 z 1971r. Wyrzuciłem starą instalacje, wymieniłem prądnice na alternator AL82N 23/51A 14 V firmy euromax, który ma wbudowany regulator i standardowo dwa piny B+ i D+. D+ idzie do kontroli ładowania a B+ do akumulatora. I moje pytanie jest następujące: Czy alternator mam bezpośrednio podłączyć do akumulatora ? czy po drodze...
Sprawdź zasilania i bezpieczniki oraz bezpiecznik na akumulatorze i alternator. Ogólnie słabo to widzę , coś jeszcze może przywierać CAN , kto wie co jeszcze padło ,skoro nawet komputera nie podpiałeś i nie przeleciałeś diagnozą wszystkiego. Dodano po 44 W espasie są też bezpieczniki po prawej i lewej stronie kokpitu od góry!!!!!!
prawdziłeś bezpieczniki obok aku i przekaźniki bo tam gniło,masy i "grube " plusy ? Nie. Sprawdziłem tylko przekaźniki, jednak na ich stykach nie było śladu "gnicia". Jutro powyciągam i poczyszczę bezpieczniki i sprawdzę przewody. Czujnik położenia wału: gniazdo, czujnik, wtyczka, wiązka są ok? Owszem auto kręciło i nie odpalało, ale chyba problemem...
Mianowicie rozładowuje sie akumulator przy dłuższym postoju. Jest za duzy pobór pradu gdy stoi (0,14A lub 0,09A-jak zamkne pilotem samochod). Samochód nie posiada dodatkowego alarmu. Podejrzewam że to jakas bateryjka podtrzymujaca pamiec (przebieg, zegar itd.) Wyjmujac bezpiecznik zasilajacy zegary- niewystepuje pobor pradu. Zaznaczam ze alternator...
Możesz kupić na złomie z innej laguny ale musi być taki sam. Jest kilka modeli czytników nie wszystkie działają w innych lagunach. Zależy od wyposażenia. Okey. Dzięki bardzo za odpowiedz. Czy to możliwe, że jeżeli nie mam gdzieś masy, to może być przyczyna ? nie sprawdzałem alternatora, rozrusznika i w sumie żadnej kostki na obecność masy. Wizualnie...
Witam wszystkich, Mam problem z diagnozą auta Renault Megane 1.6 II 2003 rok (VF1BM0C0H28151871). Kiedy jeżdżę intensywnie przez np 3 dni to następnego dnia bateria jest rozładowana. Z diagnozowałem, że przyczyną rozładowania baterii jest zbyt niskie napięcie ładowania. Wymieniony został używany alternator, który został później dodatkowo sprawdzony...
Ok. Czy to upc w renault to jest to samo co bsi w citroenie?. Czyli caly moduł z bezpiecznikami i sterownikiem . w scenicu znajduje sie miedzy akumulatorem a lewym blotnikiem. Warto wiec sprawdzić czy polaczenua sa ok i czy nie jest tam mokro. Dobrze kombinuję? Wczoraj wieczorem zrobilem próbę z dodatkowym akumulatorem połączonym kablami rozruchowymi....
Witam , zacznę od tego ,że będąc w posiadaniu wzmacniacza JBL gto 1100 miałem podpięty subwoofer infinity ref 1214, głośnik nie wiedzieć czemu spalił się więc zakupiłem nową skrzynię JBL gto 1214 efekt ten sam spalił się , oddałem na gwarancję i dostałem na warunku nowy głośnik , spalił się . kupiłem nowy wzmacniacz Mac Audio fearless 1000D i głośnik...
Witam mam problem z nie działającym obrotomierzem. Do pewnego czasu na wolnych obrotach przerywał tzn. opadał na dół i znowu się podnosił. Teraz już w ogóle nie podnosi się. Ładowanie alternatora w normie (27,5 - 28.0 V) chociaż wyświetla się komunikat odnośnie alternatora. Test wskaźników deski rozdzielczej podnosi wskazówkę obrotomierza z min. do...
Witam, W Renault Megane 1.6 benzyna z 98r.(przed liftingiem) resetuje się komputer. Czasami podczas jazdy, zaraz po odpaleniu, włączeniu świateł. Objawy bardzo różne, podskakujące zegary po przekręceniu kluczyka, po podświetleniu wyświetlacza od radia zauważyłem dziwnie falujące napięcie po zwiększeniu obrotów. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu resetuje...
Dopinam swój problemik posiadam Lagunę 1 z silnikiem 1.8 8v 90KM z 1994 roku , problem polega na tym że gdy chce odpalić renie rano wyruszając do pracy kręci tak jakby miała rozładowany akumulator lecz akumulator ma zaledwie 2 tygodnie będąc u elektryka stwierdził ze akumulator jest ok a alternator wspaniale ładuje gdy uda mi się go uruchomić po przejechaniu...
Drodzy Państwo Jest po wszystkiemu :) Tak jak pisałem podejmę ostatnia próbę sprawdzenia. Aku pod prostownik, klemy do czyszczenia, bezpieczniki do sprawdzenia, pasta miedziowa i wyszlo. Jeżeli akumulator jest rozładowany komputer odcina wszystkie odbiorniki mocy, pozostawia jedynie centralny zamek i awaryjne. Zwarcie zasilania z masą spowodowałow wyładowanie...
Witam. Jestem tu nowy proszę o pomoc w Renault Megane Coupe rok 1999, poj. 1,6 v16 zaczęły migać zegary oraz podświetlenie tych zegarów po dodaniu gazu przy obrotach 1700 wszystko zaczyna działać normalnie, gdy obroty spadną do 1400 rozłącza się podświetlenie, obrotomierz, wskaźnik paliwa oraz poziomu paliwa, wyświetlanie stanu licznika, czyli reset,...
Cześć, Scenic II 2.0 16V 135km - mój problem polega na tym, że auto podczas jazy (przejechany odcinek ok 100km) wyłączyło się "choinka na desce" pojawiły się komunikaty o uszkodzeniu hamulca postojowego, błąd ciśnienia oleju, błąd ładowania i jeszcze wiele innych. Wentylatory zaczęły pracować na najwyższym biegu wcisnąłem start/stop wentylatory zwolniły...
Nie do akumulatora ale do alternatora! W mojej firmowej instalacji jest do akumulatora. Dodano po 3 a przekaźnik w wyłącznikiem jak podłączyć? Przekaźnik ma dwa, lub trzy, wejścia do podłączenia zasilanego obwodu i dwa wejścia od zasilania cewki, więc jedno z nich do minusa, a drugie przez włącznik do plusa. Ten obwód również musi być zabezpieczony...
Witam!Dziękuję za odzew,w międzyczasie dopisałem parę rzeczy do poprzedniej wiadomości i zdołałem odblokować hamulec ręczny,teraz na wyświetlaczu pali się tylko serwis, P w trójkącie i komunikat "sprawdż hamulec ręczny z kluczem",a silnik dalej nieodpala.Czytałem różne posty na ten temat i przyczyny mogą być różne począwszy od słabego aku,spalonego...
Witam Aby zmierzyć prąd płynacy w obwodzie ,podłączamy amperomierz oczywiście szeregowo. praktycznie pomiar taki w samochodziewygląda tak: -zdejmujemy klemę(obojetnie +czy -) -pomiędzy słupek akumulatora a odpiętą klemę podłączmy nasz amperomierz,może byćto multimetr z zakresem przynajmniej 10 A. -sprawdzamy czy w samochodzie nic nie jest włączone ,nie...
Witam. Naprawiam auto kolegi, które zepsuło się najprawdopodobniej wskutek uszkodzenia regulatora napięcia alternatora - Gdy przyjechałem go holować, okazało się, że żarówki w lampach są popalone (niektóre miały pęknięte bańki), kilka bezpieczników jest spalonych, uszkodziło się radio, wszystkie warystory w alarmie, liczniku, etc, wycieraczki chodzą...
Kontrolka się nie świeci bo jak się okazało po rozebraniu zegarów jej nie ma ;/ ktoś ją URWAŁ !! zostały przylutowane nóżki ;/ Dramatycznie to brzmi troszkę :D ale wracając do rzeczy podczas dzisiejszych prac przy aucie znalazłem również spalony bezpiecznik 10A z obwiązanymi nóżkami drucikiem ;/ nie wiem co poprzedni właściciel robił z tym autem ;/...
bezpiecznik alternatora alternatora renault renault alternatora
oporność głośnik tworzyć folder drukarka brother drukuje białe kartki
dreame bateria termostat bimetaliczny
Przetwornica PSI2000 piszczy i brak napięcia Przyczyny zapalenia kontrolki STOP w Peugeot Satelis 125