Renault Visu.
Blokada kierownicy. Spróbuj zluzować regulację kierowcy i kilkukrotnie mocno szarpać w każdą stronę. Być może ruszy.
Proszę bardzo.
Hasło dla Ciebie do poszukiwań: VISU SCHEMA
Jest to kość umieszczona gdzieś w nadkolu możliwe że jest tam więcej przewodów niż tylko ABS, np: czujnik zużycia klocków lub jakaś większa kość łącząca wiązki.
Na przykład tak: http://www.espacepl.org/f/viewtopic.php?...
Koledze banmar gratuluję wiedzy. Proponuje poszukać w Google co to jest A82C250 bo na pewno nie jest to pamięć. Tam powinna być pamięć 95160 a jak nie to Motorola do przełożenia czyli ten największy układ.
Krzyżak mógłby być do przejrzenia, ale nie ma standardowych objawów jak przy zapieczonym krzyżaku. Tylko to zdarza się w tym typie pojazdu
Skontroluj czujnik ciśnienia oleju.
Na angielski na pewno, na nasz ojczysty chyba jeszcze nie w tym roczniku. Można bezinwazyjnie clipem to zrobić wchodząc w tablicę wskaźników. I nie czytaj już forum renaulta.
nikt ci tego nie zagwarantuje ale jeśli wszystkie bezpieczniki są sprawne jest duża szansa że są uszkodzone
Wtyczka i przewody cewki 4 cylindra
Na początek wypada sprawdzić bezpieczniki.
Mam nadzieję że pomoże. Pozdrawiam
Stosowałem anteny z kart od megane II i scenic II z funkcją HF. Są duzo mniejsze ale można podciągnąć ścieżkę. Działają idealnie. Jak nie masz takich kart to napisz. Mam kilka sztuk
Miełem podobny problem w Lagunie.na wolnych obrotach ciezej sie krecilo a czesem wogole nie bylo wspomagania.To byla pompa.Pozdrawiam
Szukam rozpiski bezpiecznikow espace 4 . 2.0 T. Konkretnie chodzi o bezpiecznik automatycznego hamulca postojowego.Dziekuje
A poczytaj sobie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... To dość znany problem posiadaczy renaulta scenica i espasa... Znajdź tam u siebie dobrego elektronika lub znajdź ogłoszenie w internecie o naprawie wyświetlacza (pełno...) i ciesz się wskazaniami poziomu paliwa....
Instrukcja_obslugi_Cerminat_8000_Pl.rar (Link) Instrukcja_spolszczenia_Carminat_8000.do... (Link)
Czy jest możliwe aby i w Espasie, zamiennik nie zadziałał ze względu na jakiś kod ? Tak, takie są fakty. Czy jeśli mam dobrą część elektroniczną, to czy czy przełożenie jej do "nowej" blokady ze sprawną mechaniką, załatwia sprawę Tak.
Sonda ma oscylować.Na wykresie ma być sinusoida.Jak stoi na 0.45 to raczej padnięta.A napięcie miałeś sprawdzić na wtyczce przy odpiętej sondzie bo sonda może być np ok a padnięte będzie połączenie lub ecu.Przecież błąd dotyczy obwodu sondy nie sygnału.Patrząc na ten śmieszny wykres gdy błąd nie występuje pojawia się jakaś oscylacja.
Szukaj VISU np.: NT8416, choć tutaj mogą przydać się wcześniejsze schematy, bo ten jest zdaje się od 2007, ale zajrzeć można. edit: NT8264A są starsze, chyba z 2004, czyli przed liftem.
Spawdź czy cewka spręzarki klimatyzacji nie jest załączona.
Dla potomnych pod spodem opis wymiany tranzystorów. Żeby dostać się do opornic trzeba odkręcić stelaż ochronny centrali nawiewów znajdującej się pod autem w okolicach fotela pasażera, a następnie zdjąć z niej dekiel. Opornice są przykręcone na dwóch śrubkach torx każda. Nie musimy się przejmować kolejnością, ponieważ są identyczne. Do naprawy potrzebujemy...
Sprawdź bezpieczniki , zasilanie, masy.
gość na ul.Prusa na terenie PZm-ot naprawia uszkodzone przepustnice,koszt 150 zł i ok 2godz.
Francuzi nie potrafią robić porządnych aut. A skad to zty nie potrafisz mierzyć lub nadal masz uszkodxony alternnator !
Witam niestety nie udalo sie usunąć usterki, podejrzewam że pompa abs jest uszkodzona
Czy RADIO RENAULT ESPACE IV można jakoś zamontować do CLIO 2 2003 r.? Dodano po 8 Mam fabryczne radio w Renault Clio 2 lift z 2003 r. Zakupiłem RADIO RENAULT ESPACE IV, czy można je zamontować w moim samochodzie?
Tak też były sprawdzane w sterowniku silnika i nic nie pokazało żadnych błędów.
ja również mam ten sam problem tylko ja zmienić z orginalu z bagaznika na orginalne z espace 4 grand z wyswietlaczem w liczniku licznik juz dziala po zamianie pinow w obu wiazkach dziala poprawnie a radja dalej niewiem jak podlonczyc mam cala instalacje wraz z amplituner nawi i radjo na 6 cd i schowki wydemontowana z grand
Czy kolega znalaz odpowiedź co było przyczyną? Mam dokładnie to samo z takim samy motorem
Renault Espace radio zablokowane na wyświetlaczu error, brak możliwości wbicia kodu. Wystarcz włączyć radio i czekać aż pojawi się możliwość wpisywania kodu. Jeżeli chcesz modyfikować eeprom to masz plik z wyłączonym kodem. Kod jak sadzę znasz ale dla pewności podaję 0121.
Przypisanie tak samo jak bez HF Wyczyszczenie niemożliwe Nowa karta z HF za 320
tu masz odp.na jedno pytanie a co do drugiego to należy poczysc wszystkie styki na zamkachurl=http://obrazki.elektroda.net/... http://obrazki.elektroda.net/4_123802014... Dodano po 1 zajżyj tu http://www.espacepl.org/forum/portal.htm
Siema. Francuskie złomstwo odpala na zimno i przez parę minut chodzi dobrze, po czym zaczyna strasznie kuleć. Spadają obroty i prawie gaśnie. Nie jest to wypadanie zapłonu, bo przy odpinaniu cewek jeszcze bardziej przygasa. Po psiknięciu plakiem w dolot obroty się wyrównują i są dobre, dopóki jest plak. Ale po minucie takiego kaleczenia wszystko wraca...
Te kase zainwestuj lepiej w przygotowanie drzwi, czyli poprawienie mocowania glosnikow(dystans mdf solidnie skrecony z blacha), wytlumienie matami z zamknieciem otworow technologicznych. Bez ww. rzeczy nie uzyskasz basu nawet gdybys wydal 2x tyle co masz do zainwestowania na zakup glosnikow.
Już wiem ,że mam Carminat 8000,więc jeśli czyta tylko płyty CD to tylko Polska i ew Europa w kawałakach ?
OK, :-)
Część czy udało się rozwiązać problem z Espace bo mam taki sam problem ????
można tak zmodyfikować FLASH, żeby przy pierwszym podłączeniu został sparowany z systemem immobilizera pojazdu. wystarczy jednak przelut 29F… i też zagra. Z tego już nic nie urzeźbisz, szkoda czasu. Napisz skąd jesteś, będzie łatwiej.
z nawiewów nie leci nic Czyli wentylator nawiewu pomimo ustawienia na max, lub na wysokie obroty nie pracuje ? Jeśli tak, to problem leży (w sumie to wisi) pod samochodem, albo sam silnik wentylatora, albo jeden z dwóch elektronicznych regulatorów jego obrotów
Arczi zmień ta cewke. Nie posiadasz to daj znać podeślę.
Nie ma żadnych niespodzianek więc w czym problem????
Odłącz aku przynajmniej na noc, następnie rano podłącz go, odpal silnik i nic innego nie włączaj, nie dotykaj pedału gazu - to ważne - silnik ma pracować do momentu gdy usłyszysz pracę wiatraków chłodnicy. Wtedy zgaś silnik, odpal ponownie i w drogę. ECU zczytał parametry pracy i powinno być OK (jesli czujnika masz dobre)
Witam, poszukuję schematu kostki wyświetlacza Johnson do renault espace iv lift.
Witam, proszę o pomoc w podłączeniu licznika na stole bez emulatora, samo uruchomienie przetwornicy i chociaż zegarka na wyświetlaczu.
Pobierasz sobie z neta program ,, renault dialogys,, i masz dokumentacje nie tylko do espace,a
Zadziała bez kodowania z innego Espasa, i Laguny2, nr VIN nie ma tu znaczenia w działaniu, nie zadziała tylko ze G-Scenika 2 choć wizualnie jest identyczny
Za konsolą środkową w podłodze (między fotelami) jest klapka a pod nią złacze
oraz skraplacz bo zapchany
To jest chłodnica EGR, a wyciek jest gdzieś wyżej.
Spróbuj przytrzymać przez kilka sekund przycisk MAP MAIN.
Po to iż auta mają parę lat, zaczynają gnić instalacje Szczerze nie spotkałem jeszcze w Renault zgnitej instalacji przy CAN - typowo jako instalacji. :D Zdarzają się " zieleniny " w losowych złączach . :cry: Fizyczny węzeł CAN jest napewno w okolicach UCH- a samo UCH jest na wysokości około 70 cm nad podłogą więc działanie wilgoci raczej wykluczone....
A to napięcie to gdzie mierzone i czym? Masz cęgi DC?
Trzeba podłączyć kontrolkę równolegle do elektrowłącznika rozrusznika. Jak będzie cisza a kontrolka świeci, rozrusznik do zrobienia. Masę na silniku oczywiście już sprawdziłeś? grzania na klemach nie ma? Spadki napięcia w czasie rozruchu? Napięcie w instalacji w trakcie rozruchu? Itd, itp...
Daj wykresy z sondy
Możesz zagiąć z jakiegoś twardego drutu. Będzie szybciej. Wewntualnie caly konektor np. BOSCH 1287013003
Jeżeli jest błąd ..... 18D obwód czujnika prędkości wejściowej skrzyni ...... to dlaczego chcesz "czepiać się" wyjściowego ?
Widzę, że namiętnie chcesz sam naprawiać/diagnozować to auto, poszukaj serwisówki do Espace - MR361, MR362, MR363, tam po części dostaniesz odpowiedzi... a na pw wysłałem Ci dwa razy podpowiedź, gdzie powinno być łatwiej rozwiązać problemy z Espace.
obwód sterowania ciśnieniem doładowania CO wymień wężyki
Po odłączeniu aku radio poprosi o kod, nie będzie działało dopóki nie wklepiesz kodu. Jeżeli nie działa wyświetlacz, to nie zobaczysz, że prosi o kod, który wprowadzisz pilotem przy kierownicy...
Może być taśma, może być też moduł UCH jak też kostka przy klaksonie, kable. Jeśli masz jakiś dokładany alarm to też może być przyczyną. Taśmy jak i moduł nie są drogie z tym że moduł trzeba programować. Z dwojga złego lepiej jak tylko taśma :-)
Zerknij proszę tu: 1183721 Rozdział: "Tylne fotele i regulacje"
A co silnikowi brakuje, że nie pali?
Zrób sobie układ pomiarowy z miernika i żarówki 12V 21W. Czasem pomiar napięcia bez obciążenia jest ok ale już pod obciążeniem siada. Wygląda na słaby styk lub przerwany przewód.
W moim 2.0dCi jest jeszcze jakas klapka przed chlodnica spalin od EGR. Widac, ze jest sterowana podcisnieniem po mocnym dodaniu gazu. I to sie tez rusza, wiec podciśnienie działa. Ale nie wiem do czego ona służy. Moze przytyka spaliny idace do EGR? Klapka bypassu chłodnicy spalin EGR
W załączniku serwisówka do silników M9R.
Moduł UCH - autopoprawka musiała mi zadziałać. By się do niego dostać należy zdjąć deskę rozdzielczą. Jest po lewej stronie, pod bezpiecznikami.
Popraw luty na tej dużej kostce wchodzącej do licznika. Godzina roboty przy kawie i po problemie 😉
Co mówi diagnostyka ?
A po co to mierzyć? Jak pogięło to kręci jak bez kompresji. Kręci tak?
Nie trzeba komputera do wymiany klocków
W uszach alternatora są wciśnięte tuleje, podeprzyj uszy na czymś, np. na imadle i stuknij młotkiem żeby się przesunęły, będzie Ci łatwiej ustawić alternator i wkręcić śruby
Obawiam się ze sterownik absu umiera, częste w espace 4.
Pozostaje rozmontować i złożyć z prawidłowo nawiniętą taśmą(z odpowiednim luzem lewo/prawo)
Puki co odłącz kleme żeby nie poszedł z dymem .
Do naprawy?Tzn,do zmiany zawartości po wymianie procesora,czy do modyfikacji obszaru eeprom?Bo to dwie różne rzeczy i czym innym się to robi.
Pewnie zerwała się między jednym a drugim zamkiem, to espace III rozumiem?
Najprościej to zrobić tym fejsem : http://www.immo-tools.lt/en/products/ren...
Jeśli masz klime to klima jeśli nie masz klimy to wspomaganie.
Wczoraj robiłem scenica z takim samym problemem, cdif wywalił błąd zbyt dużego skoku linki hamulca, po skasowaniu ręczny działa i jest ok
Nie liczyłbym na gotowe rozwiązanie, sprzęt swoje kosztuje a wiedza co i jak zrobić jest przez większość osób siedzących w kluczach zdobywana długim okresem czasu, a co do warunków domowych ... nie opłaca się kupić urządzenie za spore pieniądze by dorobić sobie 1 kartę.
Przy złym podłączeniu nie zadziała. Gdzieś mam rozpiskę. Ale nie znajdę od ręki. Patrz na schemat podłączenia, nie na kolory. Masz +, - i sygnałowy. Weź miernik i sprawdź.
Panowie nikt nie jest w stanie mi pomóc?
mam tylko to
Tak będzie musiał normalnie ładować.
W lagunie byl ktorys z duzych 40-60a pod maska. Ale przed kombinowaniem z bezpiecznikami sprawdz ptyczke od sterowania-u mnie pod kanapa. Czesto gubi styk
Tak. Robi się dokładnie tak samo jak normalne.
Włącznik ciśnieniowy wspomagania, siedzi nakręcony na rurce i uszczelniony oringiem olejoodpornym
Ja mam w schowku, z przodu.
Ja bym sprawdził drożność skraplacza, pomiar ciśnienia ani manualny ani z testera nic nie da, czujnik ciśnienia jest za skraplaczem, wiec jak ten będzie zapchany, nie rozłączy klimatyzacji, a sprężarka od za dużego ciśnienia będzie się blokować, lub wystrzeli gumowy wąż z zacisku. Poleć majstrowi aby napełnił układ dużo mniejszą ilością czynnika, np...
1. 30Nm 2. 30Nm 3. 300° +/-6° nowe śruby oczywiście.powodzenia
Auto odblokujesz przez złącze diagnostyczne.
Kluczyk "odbija" z pozycji rozruch do pozycji zapłon ? , bo wszystko wskazuje na to, że pękła sprężyna w stacyjce i jechałeś z włączonym rozrusznikiem, czyli go zniszczyłeś
3.0?? Czy 2.8 Z7W?
Więc mówię na łączeniu skrzynia silnik na górze pod wymiennikiem ciepła.
Witam słabo szukasz kolego. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Renault to takie dziwne ustrojstwo która ma swoje pomysły na pewne rzeczy . :D Cewki cylindra 1-4 pracują szeregowo . 2-3 również . :D Jak wyciągasz wtyczkę z 1 to rozłączasz również 4 . W twoim przypadku nieprawidłowość jest prawdopodobnie na jednym z cylindrów 2-3 . 1-4 pracują prawidłowo i jak je odłączysz to silnik zgaśnie , bo nie pójdzie na jednym...
podobno najlepszy planujący głowicę warsztat gdzie? korku wymieniony? głowicy przez fachowy warsztat test szczelności? 3.1.2-3.1.3. Nie używaj wielu kont na forum. Takie działanie powoduje zdezorientowanie użytkowników oraz niewłaściwe prezentowanie statystyk. . http://www.elektroda.pl/rtvforum/uzytkow...
renault espace espace renault wyświetlacz renault espace
monter elektronik kontrolka renault master wariuje klawiatura
lodówka gorenje śrubokręt krzyżowy
Montaż blaszek antywibracyjnych w Passacie B5 1.9 TDI 90 KM kombi Radio w Renault Mégane 3 wyłącza się - przyczyny i rozwiązania