Sprzęgło nie ma nic do uszczelki pod głowica chyba że wymienili cały silnik. :D
Dane masz na opakowaniu uszczelki. Do tego silnika wszystko bedzie ok.
Przy takim przebiegu i latach oddał bym głowice do zrobienia czyli uszczelniacze dotarcie zaworów planowanie.
24c02 w tunerze (głowicy) tunera :)
może rozrząd ,albo uszczelka pod głowicą.
Skoro podnosi się stan płynu to jednak sprawdź szczelność głowicy
czy używany silnik lepiej zrób swoją głowicę
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
Posprawdzaj jeszcze masy dokładnie. Ta na skrzyni może być ok, ale często występują mniejsze przy głowicy.
Jak głowica była ściągnięta zalewałeś cylindry, robiłeś test ??
To nie silnik dla majsterkowicza.
Jak wymienić uszczelkę, pod głowicą w Renault Espace 2,0T, bez wyjmowania silnika z samochodu?
Sprawdź kable czy nie są przetarte od czujnika temperatury i wentylatora. Wentylator nie działa i się grzeje, co innego gdyby działał wtedy można podejrzewać uszczelkę pod głowicą.
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
Wyślij vin to ci sprawdzę .
Powiększony luz zaworu wskazuje na skrzywienie trzonka zaworu wskutek zderzenia z tłokiem i regulacja luzu niestety nic tu nie pomoże , musisz zwalać głowicę .
http://obrazki.elektroda.pl/9263716800_1... Proszę.
1. 30Nm 2. 30Nm 3. 300° +/-6° nowe śruby oczywiście.powodzenia
Jako że przedstawiłem swoje stanowisko klientowi ze akurat przy tym silniku nie daje gwarwncji na samą wymianę uszczelki ( to jak wymiana paska bez napinacza i rolek i pompy wody), klient rozważa teraz bo albo zrobi tylko uszczelkę i nie ma mowy o spokoju podczas jazdy Klient nie ma tu nic do gadania i ustalania "oszczędności". Przedstawiasz listę...
Powodem takiego zachowania auta było uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
Można wysnuć wiele teorii ale bez jakikolwiek czynów nic z tego nie będzie... ;) Oprócz pogietych zaworów mogą być popękane prowadnice zaworów, pęknięta głowica itd
to może jest właśnie problem Znak jest zaraz za łbem śruby Ja pół dnia gapiłem się w zdjęcia i obrazki jak składałem silnik 2 miesiące temu
Głowica: 1- 5Nm 2- 30Nm 3- 150 stopni +- 3st. 4- 150 stopni +- 3st. Szpilki nowe, jeśli dokręcisz tak na starych, to na pewno zerwiesz! To samo z korbowodami!!! Korbowody: 1- 25Nm 2- 55 stopni +-6st. Jak nie chcesz kupować nowych to kręć na własne wyczucie i odpowiedzialność.
Witam. Najprawdopodobniej walnięta uszczelka pod głowicą albo pompa stoi.
Witam Poszukuję takiej głowicy F4R820, może ktoś coś ma? Z góry dziękuję
Nie polecam kręcić niczym przed dociągnięciem śrub, bo dolne koło pasowe może być luźne (przytrzymywane tylko śrubą) - tak jak to w renówkach lubią robić. Jeśli się kolega przyjrzy dokładnie pierwszemu zdjęciu to widać dokładnie, że jest inny materiał wału jak i koła. Po skręceniu śrub na kołach rozrządu delikatne pokręcenie ręką nic nie uszkodzi. Użycie...
Jak ściągniesz glowice, to dopiero wtedy nic nie będziesz wiedział. Wyjmij wtryski i oglądaj wszystko. pomagaj sobie ciśnieniem powietrza mniej niż 1 bar, wtedy zlokalizujesz o którą głowicę chodzi.
Witam Potrzebuje wartość w Nm z jaką trzeba dokręcić głowicę silnika w Renault Megane I 1.6 benzyna. Dzieki z góry z info
Z tyłu głowicy, dobra lampka i bez probemu go zobaczysz .
Kolizyjny, nie trzeba wyciągać silnika. Trzeba zdjąć głowicę i wymienić krzywe zawory.
10 18 29 kilo w ślimaku
W tej pozycji powinien być zablokowany wał korbowy: http://obrazki.elektroda.pl/5165561800_1... To jest koło zębate pompy wtryskowej: http://obrazki.elektroda.pl/3896928400_1... Dolna kreska na kole ma się zgrywać z tym wycięciem: http://obrazki.elektroda.pl/3262482300_1... Koło zębate z kasatorem luzu...
Głowica była planowana.
Witam. Zapłon można regulować na pompie wtryskowej, Jeżeli po zluzowaniu trzech śrub delikatnie przechylisz pompę w kierunku do silnika to przyspieszysz zapłon zaś w drugą stronę od silnika to go opóźnisz. Z mojego doświadczenia podejrzewam że masz za wczesny zapłon, albo motor bierze olej czyli ma słabą kompresję . Może też być popękana głowica. Powodzenia.
Jeszcze nie wiem, ale dzisiaj wieczorem się zorientuję, bo mam podobny problem, ale nie w takim stopniu. Moim Renault Megane 1,4 8V jeszcze da się jeździć, ale to kwestia czasu. Węże już twardnieją i przestaje grzać, ale jeszcze nie dymi na biało. Tester wykazuje śladową obecność spalin w płynie. U ciebie to ewidentne jak dymi na biało i nie ma co sprawdzać....
Thicar daje radę, ale lepiej kupić diagzone z olx z głowicą - lepsze
To wina uszczelki jak gazujesz to wzrasta ciśnienie oleju i dla tego cieknie na razie to nie grozne tylko w przyszłości może ci ja wydmuchać unikaj szarży i przy sposobności wymień .
Trafić 2.0dci. Po wymianie rozrządu nie odpala. Ściągałem pokrywę zaworów i dźwigienki całe, czy zawory mogły się pogiąć? Rwać głowicę?
Tak był silnik 90 km i 98km.
Walnięty bezpiecznik lub brak przekaźnika wycieraczek
i założeniu paska osprzętu Bo stary wkręcił się w rozrząd, głowica w górę, tyle w temacie.
Czy głowica od silnika Renault Laguna II (lub inny model) 1,8 16V będzie pasować do silnika 2,0 16V kod F4A do Laguna II po lifcie?
Hej. Niestety glowice trzeba sciagnac. Minimum dwa zawory sie skrzywily. Zaniedbanie rozrzadu to ciezki grzech kierowcy :)
Zobacz w drugiej głowicy
Witam Dane regulacyjne RENAULT TRAFIC II 2.5 dCi 140 (G9U-730), w tym sposób i Nm dokręcania głowicy. (plik .pdf)
operacja zakończona pomyślnie dodatkowo wymieniłem rozrząd świece żarowe (głowica : : dotarte zaworu wymienione uszczelniacze i prowadnice jak by ktoś potrzebował jakiś schemat lub siły dokręcania śrub to piszcie posiadam książkę haynes
http://obrazki.elektroda.pl/1060129600_1... http://obrazki.elektroda.pl/5974655800_1... Dodano po 2 Luzy 0,40 ssanie i 0,50 wydech na zimno.
To co zrobiłeś to żadne rozwiązanie. Nie usunąłeś przyczyny tylko wyskakiwanie komunikatu. Zainstaluj poprawnie lub napraw głowicę.
Kolego, rozwiązałeś ten problem z obsadami? Udało się wymienić bez zdejmowania głowicy? To była przyczyna?
Wygląda to na defekt tunera (głowicy) FM. Zadanie dla doświadczonego serwisanta.
Można i tak. Tłoki normalizuje się, czyli min. obrabia kanały, pod nowe pierścienie, jako że też rowki się wybijają. A zbyt luźno, to katastrofa - robi się zator termiczny, pierścienie nie odprowadzają temperatury do tłoka. W praktyce to wygląda tak, że wieziesz silnik do szlifierni i mówisz "ma być jak nowy". Wtedy to już szlifierza problem, jak to...
będzie trzeba nowe po wyciągnięciu założyć. Będzie trzeba ale to teraz najmniejszy problem. i ten pierwszy tłok czy na samej górze czy może minimalnie w dół Max w górze, wtedy po wydłubaniu zaślepek z głowicy szczeliny w wałkach mają być poziomo a górna część szczeliny ma być równo z płaszczyzną głowicy
Głowica do regeneracji
W Renault Clio są stosowane rozruszniki Valeo D6RA ,D7E ,a być może też D9E, są to te same rozrusznik różnią się tylko głowicą to jest tą częścią która jest przykręcana do silnika.
Sprawdź wiązkę do wtryskiwacza nr 4 i 6 . Wtyczka 2 na głowicy. Sprawdź przewody żółto/fioletowy i Szaro/brązowy.
Termostat można znależć w silniku , mniej więcej w okolicach głowicy.
A rysunku głowicy tego silnika nigdzie nie uświadczysz?
Odpowietrz. Pewnie uszczelka pod głowicą .
Tak wygląda głowica
Zamówiłem już panewki korbowe , pierścienie , uszczelniacze zaworowe , prowadnice , uszczelki i resztę dupereli . Co do regeneracji głowicy to trochę spory koszt . Jest koszt remontu głowicy bo to nie wymiana samej uszczelki i planowanie.Zobacz ile kosztuje nowa głowica.Do 1.5 dci 2 tyś zł.Remont to połowa .
Może być wszystko. Blok, głowica, uszczelka.
Oczywiście wadliwa była uszczelka pod głowicą.
Witam, Muszę wymienić uszczelkę pod głowicą w Renault 133.14 MWM D226-6. Więc moje pytania: -Jaki powinien być moment dokręcenia śrub na głowicy?? -W jakiej kolejności odkręcać i zakręcać śruby ??
Nie sądzę, już prędzej głowica
Ja bym postawił na sprawdzenie osiowości uszczeniacza może wałek, lub głowica?
Na forum już kilka razy było to opisywane. Na wałkach ustawiałem to małe wycięcie do góry i tłok w pozycji górnej, nic nie haczy, ale auto nie chce odpalić No to już głowicę możesz demontować.
Naprawdę chcesz sam remontować głowicę?
ZA mało informacji żeby diagnozować wrażenia dźwiękowe na odległość . Teoretycznie ta maź na silniku to nie smar z przegubu tylko płyn chłodzący z pod uszczelki głowicy
Dziękuje za porady. Weźmiemy się za głowicę.
Trzeba ściągnąć głowicę.
A jaka była przyczyna remontu głowicy ??
Wizualnie wyglądają tak samo Porównaj dokładnie otwór pod termostat.
Serwisówka do K4M
Zamykam temat / Naprawione przerwany kabel przy ECU od czujnika położenia wału
http://obrazki.elektroda.pl/2440551400_1... http://obrazki.elektroda.pl/2440551400_1...
uszczelka pod głowica??
Jeżeli chodzi o mnie to mam schemat i widzę jak jest namieszane z tymi znakami ale nie jest to aż tak dramatyzujące
Jakieś sugestie? uszczelka głowicy
Ja podłączyłem u siebie wzmacniacz fm ale odbiór się tylko pogorszył. Kurde muszę jakoś podmienić radio z innego renault - może głowica w moim radiu jest do wymiany.
Dziękuję wszystkim za pomoc,problemem była pęknięta głowica.
I jeszcze jedna rzecz, o której poniekąd wspomniał Jurek, czy koło pasowe wałka rozrządu w starym i nowym silniku jest takie samo ? Spotkałem, co prawda w fieście 1,4 tdci, ale to praktycznie bliźniacze silniki, że w zależności od modelu/roku produkcji koła w miejscu, w którym czujnik wałka odczytuje jego położenie różnią się (niby synchro masz, ale...)...
Płaszczyzna bloku do obróbki lub kiepskiej jakości uszczelka. pozdr
W normalnych popularnych silnikach, nie dziwolągach w których śruby głowicy są jednocześnie śrubami podpór wału rzadko wymieniam (nawet w Renault, gdzie śruby głowicy są fi10), z wyjątkiem diesli, bo tu wyjątków nie ma. . Zamykam.
Grubość uszczelki dobiera się, do wystawania tłoków ponad płaszczyznę bloku - dla zachowania minimalnej odległości i od głowicy i od zaworów. Wkręciłeś krótsze świece - gratuluję pomysłu. Tak samo jak ze zwiększaniem ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy. Świeca ma sięgać do wnętrza komory wirowej - inaczej nie spełnia swojej funkcji. Finał w niedługim okresie...
Niestety, mimo pomiarów okazało się , że wypalony zawór. więc naprawa głowicy.
Żaden.Clip to całe urządzenie,wpólpracuje z własną głowicą.
No to zostaje tylko targanie głowicy
1.4 16V?To głowica do zrzucenia.
A czasem szarpanie nie pojawiło się po naprawie głowicy?
Na sto procent uszczelka pod głowicą.
w tych silnikach nie ma uszczelek o różnych grubościach. tak powiedziano mi w sklepie. a tok nie wystaje z bloku nawet w gmp. sprawdzalem to przed montażem głowicy
silnik Mack To nie zabardzo pomaga. Podaj dokładne dane, a otrzymasz dokładną odpowiedź! Model? Rok prod.? Jakaś moc silnika?
kolega Robert dobrze ci radzi to uszczelka pod głowicą
To z silnika 2.0 16v IDE ? To jest Napęd i popychacz pompy wysokiego ciśnienia. Nie nie to jest pod, nie nad wałkiem i jest to w zwykłym 1.6. Sam się kiedyś zastanawiałem ale nie miałem czasu, więc ciekaw jestem co to faktycznie jest. Ale moim zdaniem tłumik dla wałka.
Witam mam problem z głowicą do Renault Epsace III 99rok 2.0 16V,czy orientuje się ktoś może od jakiego innego auta pasuje taka głowica bo z tego co mi wiadomo od Laguny już nie podejdzie bo są inne kanały olejowe czy coś w tym stylu:/ moje pytanie jaki kod silnika będzie współgrał z Espace III od jakich Renówek będzie pasować głowica z góry dziękuje...
Sprawdź jeszcze czy nie masz w oleju płynu chłodniczego i czy nie masz żadnych wycieków na silniku, bo może to uszczelka pod głowicą???
Powinny być dwie żeby uniknąć nieprawidłowego ustawienia głowicy oraz uszczelki
Zaletą na pewno jest bardziej zwarta konstrukcja (no i mniejsza od tego silnika z renault). Masz gotową sprężarkę. Bez robienia głowic, zaworów, itp. Budując nie zapomnij i zastosuj zawór zwrotny kompresora. Niezbędny do włączenia sprężarki, w momencie uzupełniania napełnionego zbiornika.
Kolejność dokręcania i momenty będziesz miał opisane z nową uszczelką pod głowicę.
tzn niekoniecznie z "dziewiętnastki"... oby miał zapłon z kopułką, a nie cewką z czterema wyjściami WN. chyba że chcesz się bawic w przerzucanie głowicy ze starego na blok nowego silnika..:)
głowica renault renault master głowica dokręcać głowica renault
instrukcja kuchenki schemat sprężarka klimatyzacja czujnik polozenia przepustnicy astra
briggs przerwa świeca plany buggy
Opis pinów modułu BCM Skoda Fabia II 2010 Kalibracja systemu Valvematic w Toyocie - jak to zrobić?