To nie silnik dla majsterkowicza.
W tej pozycji powinien być zablokowany wał korbowy: http://obrazki.elektroda.pl/5165561800_1... To jest koło zębate pompy wtryskowej: http://obrazki.elektroda.pl/3896928400_1... Dolna kreska na kole ma się zgrywać z tym wycięciem: http://obrazki.elektroda.pl/3262482300_1... Koło zębate z kasatorem luzu...
Na forum już kilka razy było to opisywane. Na wałkach ustawiałem to małe wycięcie do góry i tłok w pozycji górnej, nic nie haczy, ale auto nie chce odpalić No to już głowicę możesz demontować.
Tak samo jak pozostałe.
Jeżeli chodzi o mnie to mam schemat i widzę jak jest namieszane z tymi znakami ale nie jest to aż tak dramatyzujące
Wężyk i zielony pierścień to spływ ON. Zielony pierścień zapinasz na nakrętce przy pompie paliwa (rurka łącząca pompę z listwą). Wężyk zapinasz do tego pierścienia i do króćca wychodzącego z czapki głowicy. dłuższy odcinek idzie pod silnik. Wspornik to jakiś "podtrzymywacz" wiązki wtyczki. Moim zdaniem przykręcony do czapki głowicy od strony grodzi,...
Bez rozbiórki silnika się nie obejdzie. Masz luz w układzie korbowotłokowym. Na tym cylindrze. Lub nie dobrany luz tłok głowica. Przez internet nie słychać stuku.
Ale tu nie ma żadnej diagnostyki! Jakie ciśnienie doładowania? Ciśnienie na rampie? Pozycja zaworu EGR? regeneracja głowicy Rozrząd jak złożony? wymiana podkładki Na oko to kilkadziesiąt ich tam jet. wymiana przepustnicy To to bardzo ciekawe, chciałbym ją zobaczyć w tym aucie. ja osobiście się nie znam dlatego pytam na forum A na forum ewentualnie możemy...
5Nm 30Nm 300 stopni
Na głowicy silnika jest taki napis fdp 4954. z jakiego modelu i marki będzie pasować silnik. Taka sama głowica jest stosowana na przykład w Renault Master ii 1.9dti, (silnik 1.9dTi,8V,59kW,80KM)
A tam nie ma chłodnicy oleju? Może tam źle. A głowica szczelność sprawdzana czy tylko planowana?
trudno powiedziec na lopatkie turbo to mi nie wygląda ale kto wie, ale z której strony to było od ic czy od wydechu? ale od ic raczej nie, nie miało by skąd to sie wziąść, a jak od wydechu to coś z silnika mogło wypadło (z głowicy)
Moja renówka brała 2l oleju na 1000 km, diagnoza- uszkodzona turbina, zdejmij sobie waz od turbiny ten górny i zobacz czy puszcza ci olej, sprawdź sobie jeszcze luz na turbinie ściągnij dolot do turbiny i poruszaj wirnikiem, u mnie był bardzo duży luz wzdłużny i prawie wcale poprzecznego. Też chciałem wymieniać uszczelniacze i uszczelkę pod głowicą...
Głowica była sprawdzana na szczelność??
Płyn nie ma innej drogi,uszkodzona uszczelka lub pęknięta głowica. 2 świece mokre?płyn czy ropa?
Dzień dobry Master II 2.5 80 kw W samochodzie ubywało płynu chłodniczego i kopcił, nieszczelność wykluczono bo po umyciu silnika robieniu ciśnienie nigdzie nic sie nie pokazywało - 100% Korek Z Oleju czysty Dodatkowo jak wspomniałem samochód kopcił. W układzie nie robiło sie ciśnienie A w samochodzie nie EGR- chyba od nowości- głowica jest zaślepiona...
Mój master tez nie łapał temperatury dpiero po dłuzszej jezdzie, Zdarzyło sie ze musiałem zrobic uszczelke pod głowica, głowica oczywiszcie do planowania i sprawdzenia szczelnosci , Po tej wymianie talala , jakby moze jakies kanały w głowicy były przypchane
Witam tak jak w temacie chciałbym się dowiedzieć jakie są momenty dokręcania śrub mocujących stopy korbowodu (obudowy łożyska ślizgowego),klawiatury i głowicy oraz kolejność dokręcania śrub głowicy i klawiatury.[/s]
Witam , mam podobny problem a mianowicie kupiłem renault mastera z silnikiem 2.5 dci w którym dół został zmieniony na motor od 2.2 dci( głowica została od 2.5 wraz z wtryskami i komputerem ) silnik co jakiś czas pracuje nierówno tak jakby nie palił na wszystkie cylindry.Proszę o poradę co powinno byś jeszcze zmienione aby auto prawidłowo pracowało.
uszkodzona głowica lub uszeczelka to normalne w tym modelu jesli to 160Km
Czasami od krecenia kluczem końcówka wtrysku zostaje w głowicy, wiec jak jest mocno zapieczony to tylko wybijanie.
Renault master 2.3 euro6 biturbo 2020 Witam, potrzebuje momenty dokręcenie wału korbowego, korbowodow oraz głowic
Na bloku silnika jest kod silnika - porównaj go może inny blok, inna głowica. Dalej zrób wykres z ciśenienia paliwa - miałem przypadek źle zrobionej mapy osiągniał ciśnienie 1200bar a okazało się że powinno podchodzić pod 2000 i stąd miał ubytek mocy.
Wtryski lały .... odpowiedź prosta - Głowica sprawdź sobie vakumpompą o ile taką masz :-) ile zaciąga na wydechach i na ssących. Dam sobie rękę uciąć że jak tłok poleciał to i dogrzało gniazda i zawory.. grać mogą również dźwigienki
Witam mam problem z masterem 2,5 dci 115 km ,2006 r ,Jak rano zimny odpala łapie i gaśnie tak kilka razy a nawet kilkanaście ,aż w końcu złapie ,ale na początku bardzo słabo wchodzi na obroty ,jak się rozgrzeje wszystko jest ok,pali od strzała .Dodam że wymienione wtryski ,głowica po naprawie ,pierścionki nowe
Jak remont zrobiony prawidłowo łącznie z głowicą to 3,3 MPa, przy założeniu że rozrusznik kręci wałem z odpowiednimi obrotami.
Minęły czasy wkręcanych w głowicę czujników temperatury. Współczesne silniki mają czujniki montowane w plastikowych króćcach kilka centymetrów od głowicy. Wyciek płynu powoduje na początku obniżenie wskazań a dopiero jak zacznie się topić plastik wskazania idą w górę. Montowanie czujnika do plastikowego króćca bez kontrolki poziomu płynu nie wiele pomoże...
No chyba problem jest u szlifierza... odbieram splanowaną głowicę (bloki też mi szlifował) i liniał "się kiwa" ... ehhh Prawdopodobnie stare zuzyte sprzęty mają.
nie ma to jak mądrości ludzi którzy wiedzą lepiej bo w gazecie pisali, zacząłem od wtrysków bo i tak były uszkodzone, a przypuszczenia że to listwa może źle sprecyzowałem bo stamtąd słychać najwyraźniej stuki. Uszkodzenia w głowicy czy wale zostały wyeliminowane.
Interstar to klon Renault Master 3.0 DCI . Silnik stosowany w tych samochodach to silnik Nissana o oznaczeniu ZD3 ( w nissanie ZD30) Silnik stosowany m.in. w Nissanie Patrolu . Wszystkie informacje jakie znajdziesz dla Renault Master z tego przedziału rocznikowego z tym silnikiem są identyczne jak dla twojego Interstara. Kluczyk przy wymianie baterii...
witam szukam schematu rozrządu do mastera 3.0 140dci 2005r poszukuje również z jaką siłą (NM) skręcać śruby głowicy oraz kolejność
Podczas próby diagnozy układu hamulcowego żaden z systemów nie chce zareagować. Co to znaczy bo nie kumam ? Jak diagnoza ABS nie reaguje to jak odczytałeś błędy ? Inne podzespoły wygenerowały brak sygnału z ABS. Podczas "skanowania" wszystkich systemów głowica podłączona do gniazda diagn. nie może połączyć się z układem hamulcowym.
Myślę ze to będzie uszczelka pod głowica .ale proponuje sprawdzić tez najpierw termostat i pompę wody a temperaturę jaka pokazuje przy wywalaniu płynu .
Cześć, potrzebuje danych do remontu silnika Master 2,5 DCI 84Kw z 2007 roku -wymiar tulei cylindra (kwalifikacja do szlifu) -wymiar tłoka (kwalifikacja do wymiany tłoka) -luz pierścieni w rowkach tłoka oraz luz w zamku pierścienia w cylindrze oraz momenty dokręcania; -panewek korbowodowych -głowicy cylindrów Z góry dziękuje,
Witam Poszukuję momentów dokręcania głowicy, panewek wałków rozrządu, nasady głowicy oraz jak prawidłowo ustawić wałki rozrządu. Samochód jest z 2016 roku i ma 165 KM. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pisałeś że zmieniałeś uszczelkę pod głowicą jaka założona była uszczelka i szpilki, głowica była planowana i z jaką siłą mechanik dokręcał? Przy demontażu głowicy pompa była zabezpieczona / przykryta żeby syf się nie dostał ? Musisz mieć kompa i nie sprawdzać błędy ale parametry rzeczywiste ...
ja tak miałem ale w innym aucie jak mi uszczelka pod głowicą poszła to też na biało kopcił, sprawdź czy ci płyn z chłodnicy nie znika
Witam,auto Renault master 98r silnik 2.5D ,oberwała sie łopatka w vacum pompie i narobilo sie troche bałaganu.Zawory wymienione,głowica splanowana,pompa wymieniona.Kiedy zablokuje wał na blokade to znak na kole pasowym nie zgrywa mi sie ze znakiem na plastikowej obudowie i jest dosc znacznie przesuniety..W kole rozrzadu widac wyciecie na klin ale samo...
Czemu ci odmą wydmuchuje, może odma zepsuta. Tam patrz. Przeciez nic nie robiłęś z głowicą żeby uszczelnić dół. Nowa głowica to koszt ok 15000zł i warto ją kupić jak stara pęknie bo kupno SPRAWNEGO słupka lub głowicy graniczy z cudem. Tak z cudem, wszystko albo po dzwonie albo z uszkodzonych silników przegrzane . Zdarzają się busy latające non stop...
mam jeszcze jedno pytanie-czy jak po ustawieniu na w/w blokady rozrządu auto nadal nie odpali,to już jest pewne,że trzeba podnosić głowicę?Czy coś jeszcze można sprawdzić? Spokojnie po prostu ustaw wszystko na blokadach kręć wałem ręcznie kilka obrotów i sprawdz czy się nie blokuje i wtedy odpalaj. Jak nie zagada to nic nie rozbieraj i sprawdz na plaku...
Podepnę sie pod temat. Witam wszystkich i proszę o pomoc. Miesiąc temu odkupilem Renault master z uszkodzonym silnikiem. Ale zanim silnik zaniemógł 3y miesiące wcześniej pękł pasek rozrząd i robiona była cała głowica. Auto zostało zrobione i jeździło Ok. I tak jak pisałem po dwóch miesiącach nagle podczas jazdy stracił moc, zaczął dymić i coś zaczęło...
Witam. Mam Master z 2006r 2,5cdi 120 KM Problem Auto na 5,6 biegu powyżej 2tys obrotów/min przy wciśnieciu mocniej gazu (np przy wyprzedzaniu czy na wzniesieniu) traci moc WYMIENIONO: TURBINĘ,WTRYSKI,Głowicę, Nie wiem co się dziej. Może naprowadzicie mnie
Podepnę sie pod temat. Witam wszystkich i proszę o pompc. Miesiąc temu odkupilem Renault master z uszkodzonym silnikiem. Ale zanim silnik zaniemógł 3y miesiące wcześniej pękł pasek rozrząd i robiona była cała głowica. Auto zostało zrobione i jeździło Ok. I tak jak pisałem po dwóch miesiącach nagle podczas jazdy stracił moc, zaczął dymić i coś zaczęło...
Czy możliwe jest, że pasek rozrządu przeskoczył ? ( autko nie chce odpalić po uszczelnianiu pokrywy górnej głowicy i wymianie wtrysków na nowe ) Czy różnica podkładek pod wtryski ma duże znaczenie ? auto na plaku również nie chce się uruchomić. Prośba o pomoc albo wskazówki
Witam wszystkich forumowiczów, Dane samochodu: Renault Master 2.5 dci 120 ( około 115km ) 2006r. Mam prośbę o podanie wskazówek albo przesłanie schematu który pomoże złożyć silnik. Auto w ostatnim czasie zaczęło tracić na mocy po czym mój brat mechanik ( przerabiał wiele silników jak ostatnio Iveco 2.8td, Lt 2.5 td ... ) wyjął ze mną silnik i po rozebraniu...
Wysłany: Śro 15 Paź 2014, 13:53 Temat postu: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym Witam, mam problem z dużym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym, jestem już po planowaniu i regeneracji głowicy, jak również wymianie uszczelki, śruby zostały kupione nowe do przykręcenia głowicy, wymieniłem również termostat, wszystkie przewody zostały przedmuchane,...
Podepnę sie pod temat. Witam wszystkich i proszę o pompc. Miesiąc temu odkupilem Renault master z uszkodzonym silnikiem. Ale zanim silnik zaniemógł 3y miesiące wcześniej pękł pasek rozrząd i robiona była cała głowica. Auto zostało zrobione i jeździło Ok. I tak jak pisałem po dwóch miesiącach nagle podczas jazdy stracił moc, zaczął dymić i coś zaczęło...
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Miesiąc temu odkupilem Renault master z uszkodzonym silnikiem. Ale zanim silnik zaniemógł 3y miesiące wcześniej pękł pasek rozrząd i robiona była cała głowica. Auto zostało zrobione i jeździło Ok. I tak jak pisałem po dwóch miesiącach nagle podczas jazdy stracił moc, zaczął dymić i coś zaczęło szukać w silniku. Auto...
Skoro silnik włożyłeś sam słupek to nie powinieneś przejmować się takimi sprawami jak EGR. Słupek to blok, głowica i miska. No chyba, że tam EGR jest w głowicy. A druga sprawa jest taka, że jeśli to klient załatwiał te wtryski to spakuj mu te wtryski w kartonik daj mu do łapy i powiedz, żeby z nimi wypier.... skoro sam je załatwiał. I niech załatwi...
Witam Poszukuję momentów dokręcania głowicy, panewek wałków rozrządu, nasady głowicy oraz jak prawidłowo ustawić wałki rozrządu. Samochód jest z 2016 roku i ma 165 km. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Witam, proszę o pomoc. Master 2.5 DCI 12o km silnik po remoncie, wydałem już 8000zł i nie ma mocy, kopci lekko na czarno i pali około 20 litrów. Blok po szlifie ,tloki pierścienie nowe, głowica po regeneracji , turbina po regeneracji, przeplywka nowa oryginał , rozrzad nowy , pompa oleju nowa, przed remontem chodził jak burza palił na dotyk tylko dużo...
Witam. Poszukuje konkretnej osoby od szlifu bloku i regeneracji głowicy , kogoś kto sam wykonuje robotę i jest dokładny i polecany . Lokalizacja Kraków lub okolice .
Witam sedrecznie. Z własnego doświadczenia wiem, że już głowica powinna być uszkodzona, ale poprzedni właściciel już 2 razy przełożyl bezmózgowo tylko sam pasek i narobił ok 5 tyśiecy kilometró ( za pierwszym razem), za drugim narobił ok. 2 tysięcy kilometrów. Więc może do trzech razy sztuka, tylko ja wymieniam cały rozrząd, bo cały jego problem z paskami...
Jeśli nie widać wycieków a ubywa wody to może być wina uszczelki pod głowicą. Dodatkowo wysokie ciśnienie o tym świadczy że coś może być nie tak . Możesz sprawdzić przyrządem czy występuje CO2 w zbiorniku . A jka z paleniem rano i jaki dymek leci z wydechu ?
Mascot cabstar atleon maxity master 120-160Km to to samo , różnią się głowica i ekologią w glowicy jeden róg jest doslownie jeden kanał dodatkowy z lewej tylnej strony więcej, ale jeżeli cały silnik kompletny się przekłada i wtryski czujniki przełożysz to wg, mnie nie różni się niczym tzn nie będzie, ale moge się mylić , ale raczej to będzie pasować.
Witam serdecznie mam problem z odpaleniem mastera 3.0, przy użyciu plaka auto odpala bez problemu i chodzi równo Silnik był robiony szlif bloku i głowicy i master odpalił bez problemu i to nieraz ale po jeżdzie próbnej został zgaszony i na nastepny dzień nie odpalił Prosze o jakies sugestie co moze byc przyczyna i gdzie zaczac szukacPozdrawiam
Witam Kolego. Ja Cie nie pocieszę. Mam podobny problem już od roku i nikt mi nie jest w stanie pomóc. Mechanicznie wszystko wymienione, turbiny, wtryski głowica zrobiona, rozrząd itp itd. Kupiłem nawet nowy sterownik i nic właściwie. Mój tak do 100 dociąga, ale bieda taka. Nawet z górki 6 zapinam i nie chce jechać więcej nawet jakby go hamowało. Wyprzedzać...
kasuje luz miedzy zaworem a wałkiem w głowicy. jest on osadzony w aluminiowej dzwigience. jezeli jest nie sprawny slychac takie cykanie,jak sie jezdzi z niesprawnym potrafi peknac dzwigienka. prosze sobie wpisac w google: 2.5dci popychacz zaworu
oddałem wtryski do sprawdzenia czy czasem nie leją do servisu Boscha... niestety po tygodniu dostałem je w wiaderku z wiadomością, że nie są poprawnie złożone i nie nadają się do ponownego włożenia ponieważ komora jest w 4szt uszczerbiona - jak to Pan stwierdził. Mam Renault Mastera z 2006r 2.5 dci 120KM problem tkwi w tym, że kupiłem nowe wtryski Boscha...
Szanowni użytkownicy, aktualnie przerabiam zagadnienie wtryskiwaczy w Renault master II 2,5 dci 2002r. , wtryskiwacze po regeneracji 3szt. (0445110141 i 8200146357) oraz 1szt. (H82146357). Pompa po regeneracji, świece żarowe nowe, głowica po splanowaniu i sprawdzeniu zaworów, wymienione pierścienie, brak błędów w ECU. Auto generalnie pracuje dość ładnie,...
To już wiem bo zdejmowałem głowicę. Jak ustawi się wałki rozrządu szerszym sfazowaniem do przodu auta to wychodzi, że koniec suwu sprężania i początek suwu pracy jest na cylindrze 4 od rozrządu. Jak to powiedziałem w serwisie to odpowiedział mi facio, że Francuzi liczą od tyłu i tak mam zapamiętać.czyli dla nich jest to pierwszy cylinder ale od koła...
Dzień Dobry Chciałbym prosić o pomoc w następującej kwestii: dokładny i jasny opis ustawienia rozrządu w masterze 2.5 dci 120 bez użycia zestawu blokad, dodam, że chodzi o zdjęcie głowicy (rozgrzany na postoju - nie ma ciśnienia w układzie chłodzenia; po jeździe fontanna ze zbiorniczka wyrównawczego, odpowietrzników na przewodach gumowych; ponoć zagotował...
Witam. Czy ktoś z forumowiczów wie jak zdiagnozować sprawność popychaczy hydraulicznych które są już zdemontowane z głowicy ? Nie wiem jak zachowywały się podczas pracy ponieważ kupiłem auto z uszkodzonym motorem . Po demontażu większość jest twarda i ma minimalny luz , są też dwa które wysuwają się i wsuwają bez żadnego oporu i sa też takie które delikatnie...
po roku zabawy i dociekan - w koncu szczesliwy final. Za przeciekanie plynu do oleju odpowiadala zuzyta pompa olejowa. Byc moze jeszcze chlodniczka oleju , w ktora wkrecany jest filtr oleju - ale tutaj jasnych wskazan nie ma. Pompa byla rozwalona , puszczala lozyskiem. Czyli warto wymieniac co jakis czas. Faktycznie dostep po zdjeciu kola jest spoko,...
Oj kolego ustawia się trzpieniem odkręcając śrubę z tyłu głowicy. W 2.3 150 na pompie boscha się nie ustawiało.Silnik jak jest z osprzętem dostęp do śruby kłopotliwy dla tego odpuściłem i ustawiłem na oko . https://obrazki.elektroda.pl/2543993300_... https://obrazki.elektroda.pl/8568746100_...
A więc jestem już w temacie mądrzejszy. Otóż silniki pasują zamiennie (blok z głowicą zamknięte), różnica jest w osprzęcie, przystawkach do dzwonu skrzyni biegów, kołach zamachowym i pasowym wału i pompy wody, kolektorze wydechowym i średnicy otworu w wale korbowym na wałek sprzęgłowy. W moim przypadku przekładam silnik z Ducato do Mastera i trzeba...
Auto ma przejechane 650 tys km. Remont silnika był robiony ok. 100tys temu. Kupiony cały dół (oryginalny) nowa fabryczna oryginalna głowica i wiele wiele innych części. Nie kupuję "chińsczyzny". Wole zapłacić więcej i mieć lepszy produkt a co za tym idzie mniej awaryjny. Auto kupiłem jak miało 2,5 roku i przebieg 350tys. Wszystko jest wymieniane na...
Witam. Mam problem z moim masterkiem, zostały wymienione pierścienie uszczelka pod głowicą rozrząd i sprzegło, po wstawieniu silnika, nie odpala, miga czerwony check. Komputer wywala błąd DF643. Bardzo proszę o pomoc, ciśnienie na listwie jest, czujnik na listwie wymieniony, na plaku gada.
a to ok dzięki, a wiesz może z jaką siłą dokręcać głowice?
Witam wszystkich. Mam problem, a zarazem dziwną sytuację z Masterem 2. Wymieniłem silnik na drugi, to jest 2.5 dci z 2007 r., 120 koni. Po wymianie na warsztacie chodzi wzorcowo, bez błędów w komputerze. Problem pojawia się, gdy samochód jest wystawiony na noc na dwór. Po nocy pod chmurką samochód, podczas odpalania, odpala za pierwszym razem i zaraz...
W tym miejscu to tylko z simeringow walkow rozrzadu pokrywa zaworow lub co gorsza uszczelka pod glowica puszcza.
Renault Master 2.5 DCI - wersja bez przepływomierza. W chwili obecnej Master ma totalny brak mocy, nie kopci, zapala idealnie. Silnik praktycznie wyremontowany - przyczyną było zerwanie paska rozrządu. Zapadła decyzja o wyciągnięciu, naprawie. Pierwsze problemy pojawiły się z wtryskami, dwa poszły gładko - dwa były wyrywane na prasie hydraulicznej (po...
witam został przypowadzony do mnie taki o to pojazd na naprawe ze zdjęta głowicą bo lał wtrysk i popłynął tłok kupiliśmy drugi silnik , wtryski klient zregenerował i auto złożone zapala jak malina lecz nie jedzie do 2 tys obrotów zero rekacjii strasznie powoli się rozpędza po 2 tys łapie trochę cugu i słychać jak by zmieniała się mapa wtrysku . ogólnie...
Cześć, Samochód został odholowany do warsztatu który uruchomił auto. Niestety nie wiem co było przyczyną, pozycje z faktury nie wyjaśniają usterki (kontrola rozrządu, demontaż/montaż głowicy, wymiana zaworu EGR razem 2300pln) Jeździł do wczoraj. Od wczoraj jest problem ze skrzynią biegów QUICKSHIFT wrzuca luz podczas jazdy ponadto zauważyłem, że blokuje...
ropa do wtrysków dochodzi dlatego sprawa przechodzi w strone elektroniki.długa historia tej kapitalki gość kupił uszkodznego dziura w tulei wtrysk lał polecili warsztat który naprawia silniki od insigni do niemiec stwierdzili że drugi blok i przeprasowanie tulei rzekomo pierścienie dobre to tłoki wyczyścili i pierścienie zalożyli turbine zregenerowali...
Koniec końców trzeba będzie zdemontować głowice. Na razie jeździć i co miesiąc odkładać kilka PLN na remont.
Witam. Sprzedam głowice z mastera 2.5 dci po regeneracji . Głowica jest z mojego mastera , którego jednak nie będę remontował . Zrobione w głowicy : nowe prowadnice nowe uszczelniacze reinz gniazda po obróbce zawory po obróbce głowica splanowana Głowica nigdy nie była spawana wszystkie gwinty są ok , łoża wałków rozrządu są w stanie b.dobrym sam facet...
Witam wszystkich, samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. Problem: zmieniałem głowice i po zamontowaniu jest problem, rozrząd ustawiony, wałki szerokim wycięciem do pompy poprzez blokady, znak na pompie wtryskowej ze znakiem widocznym na miejscu czujnika oraz blokada wału w otworze śrubki do mocowania filtra oleju. I tak na plaka próbuje...
Mam ten sam silnik i samochod i walcze z tym juz od dlugiego czasu, wymienialem uszczelke pod glowica i planowalem glowice, osuszalem uklad, wymienialem termostaty i dalej to samo. na dzien dzisiejszy odpowieczam uklad co 2 dzien i mam narazie spokoj z tym
Witam, no wiec tak. Dostalem sie dzis do turbiny. Wyglada ok. Ladnie leciutko sie obraca, wirnik wyglada ok. Troche oleju dmucha do silnika ale auto ma juz duzo najechane, wiec nic dziwnego. Tak wiec, to nie turbina. Lekko okopcony byl kolektor przy jednym z wylotow ale pryskalem tam woda podczas pracy i nie widze, zeby cos tam dmuchalo, wiec nawet...
Mam problem z moim Masterem 3 dci 140 km. Chodzi o to, że gdy jadę np. do góry św. Anny, lub gdzieś w Dani (bo są tam takie długie podjazdy), to temperatura skacze do góry. Silnik ma podniesiona moc (podniosłem w profesjonalnym zakładzie na 170KM). Każdy mechanik mówi, że trzeba ściągnąć głowicę, bo jest uszkodzona uszczelka lub pęknięta głowica. Ja...
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Witam, może ktoś pomoże. Auto kupione przez mojego klienta, poprzedni właściciel po pęknięciu paska zrobił naprawę głowicy. Podczas jazdy kilkaset km po zakupie w pewnym momencie zamiast drugiego biegu został włożony czwarty i auto zostało "przyduszone" i przeszło w tryb awaryjny. Po krótkim postoju kontynuacja jazdy ale problem powracał. Trafiło do...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
master głowica master renault renault master
dioda głośnik creative multimedia switch stm32 cmsis
philips 65pus7304 beninca heady
ThinkPad 560 nie uruchamia się – wymiana baterii CMOS, diagnostyka zasilania, typowe usterki Laser Rust Removal: Fiber Laser Brands, Models, Power, Safety, and Surface Cleanliness