Kolizyjny. Renault np.http://renault.auto.com.pl/forum/view...
kolizyjny i to bardzo.
Silnik 1,4 w Kangoo jest kolizyjny.
Kolizyjny, nie trzeba wyciągać silnika. Trzeba zdjąć głowicę i wymienić krzywe zawory.
Ta szesnastka raczej na pewno jest kolizyjna.
Tak silnik niestety jest kolizyjny.
Niestety kolego ale silnik jest kolizyjny. Czeka cię zdjęcie głowicy i remont lub tak jak piszesz wymiana silnika.
Wszystkie tego tupu silniki są kolizyjne.
Znajomemu zerwał się pasek rozrządu. Ma więc pytanie, czy silnik jest kolizyjny, czy nie? Przykro mi to pisać ... ale wszystkie silniki diesla są kolizyjne i znajomy będzie miał wydatki.
Jak by trzymało immo nie odpalisz na popych, obstawiam kostkę stacyjki i w pozycji rozrusznika nie podaje zasilania na resztę instalacji. Wyłącznik kolizyjny sprawdzony ?
Kolizyjny. Ale może to nie on
Zakupić pasek i sprawdzić, jak nic o nic nie "zahacza" to próbować odpalić. Po co od razu ściągać głowicę, to są koszty przecież. Przy rozruchu jak od razu wyłączyłeś starter to się raczej nic nie stało. Spotkałem dużo przypadków, że podczas jazdy strzelał pasek i nic się nie działo (oczywiście silniki kolizyjne).
Tak samym wałem W każdym silniku kolizyjnym wał dotknie zaworów.
O jaki bezpiecznik chodzi, zasilający jest w skrzynce bezpieczników a kolizyjny -stojąc przed samochodem po maską koło prawego kielicha.P
Też miałem taki przypadek, zawory i głowica ocalała, uszkodzeniu uległo tyko trybko zębate, które napędza wałek rozrządu z paska. Przez niewiedzę kupłem drugą głowicę i jak się później okazało niepotrzebnie. Rozrząd jest kolizyjny na 100%
Sprawdzę czy napięcie na pompę idzie i czy włącznik kolizyjny ma przejście a później będę sprawdza paliwo i iskrę :D
Silnik oczywiście kolizyjny zawsze co najmniej 1 zawór troszkę odgięty. Wystarczy ustawić tłoki wszystkie równo , kręcąc wałkiem rozrządu ustawiać suw kompresji i dmuchać przez świece kompresorem. Jak leci dolotem bądź wydechem to wiadomo.
Jest i jest ok, to nie jej wina. W ogóle przekaźnik się nie załącza a kolizyjny jest w obwodzie pompy nie sterowania przekaźnikiem pompy.
czy ten rozrząd jest kolizyjnym? oczywiście wyfrezować rowek na klina. Podaj VIN
Witam bezpieczniki wszystkie sprawdzone 2 razy wyciągałem UPC,a wyłącznik kolizyjny ten z czerwonym kapturkiem chyba ten samochód niema bo go nie widzę pozdro
Z tego co się orientuję wszystkie silniki wysokoprężne są kolizyjne. Myślę że wałek rozrządu się nie przestawił bo wtedy katastrofa.
Ja sam jestem mechanikiem i to auto juz mi sie sni, bo w mojej juz niekrodkiej kadencji bedzie to drugie auto ktore nie potrafie postawic na kola.Komputerem tez dysponuje sam i to nie bylejakim. Z tego co wczorej wyczarowalem to jedynie to ze na sprzegle sa dwa czujniki jeden jest z tylu drugi z przodu.. Czy po wlozeniu karty czerwona lampka immobilajzera...
czy będzie jakiś słyszalny stuk czy coś takiego, bo przestawił się o 2 albo 3 żeby, nie wiem czy to wystarczy aby pogiąć zawory, co ty na to Wystarczy, nie będzie nic słychać. A po co to mierzyć? Jak pogięło to kręci jak bez kompresji Jak lekko dostały to po kilka bar będzie miał a nie odpali, niewprawne ucho nie usłyszy różnicy. A Wy wszyscy mylicie...
Już mam przyczyne. Zerwany pasek rozrządu :-( Wiem że jest to rozrząd kolizyjny więc pytanie jaka jest szansa że nie poniszczyło innych części? jak prosto sprawdzić? Do moderatora: proszę o przeniesienie tego tematu na odpowiednie forum.
Pierwsza sprawa to mostek na kolizyjny daj, a potem kontrolka w zasilanie pompy. Nie zawsze brak zasilania jest przyczyną. U ciebie podejrzewam mechaniczną usterkę pompy. Przekaźnik pompy w skrzynce koło akumulatora masz.
oczywiscie ze sa kolizyjne, najlepiej bylo ci porobic znaki przed zdjeciem paska rozrzadu, ale jezeli rozrzad byl wczesniej zle ustawiony to po takiej robocie bedzie dalej zle ustawiony ;p
Witam Zawory jak mi wiadomo to są kolizyjne Co do śruby to jak kolega wyżej napisał koło zdjąć i dostęp jest a przy okazji łatwiej zdjąć koło pasowe
Wyłącznik kolizyjny wciśnięty, później także wyciągnąłem wtyke z niego i zwarłem, również nic to nie zmieniło. Przed chwilą podpiąłem pompe na krótko, mimo to silnik nie uruchomił się, jeszcze raz sprawdziłem czy świece i iskra jest. Teraz sprawdze lepiej te bezpieczniki i styki i napisze czy coś się zmieniło. edit : dzisiaj już nie zdąże dobrze sprawdzić...
To silnik kolizyjny. Zdejm osłone klawiatury. Pokręć lekko kołem na wałku i zobacz czy wszystkie zawory chodzą i nie zawieszają się. Jeśli tak to powinno być ok, jeśli nie to trzeba zdjąć głowicę. Załóż pasek zgodnie z oznaczeniami i kierunkiem. Zrób 2 obroty wałem. Sprawdź czy podczas kręcenia nic nie blokuje wału (pamiętaj ze wał korbowy wykonuje...
Bez obawy, nawet kilka zębów na pasku nic nie zróbi, dopiero jak przesunięcie ustawienia rozrządu będzie w pozycji kolizyjnej wtedy niestety tak, jak znasz kolejność ustawienia na znakach to śmiało. Ale martwi mnie to dlaczego pasek był za lużny, czy rolka napinająca ?, czy sam pasek made in china i się "rozciągnął" ja na twoim miejscu ten problem najpierw...
Wymieniłem jedno z tyłu z prawej strony i przestało szumieć, 75zł. Odnośnie spalania to byłem ostatnio w Wadowicach i wyszło mi 7l gazu na 500km W jedną stronę były korki, na autostardzie jechałem cały czas 140km/h momentami 160km/h i wyszło 8l, zaś w drugą stronę jechałem na autostradzie cały czas 110km/h i poza autostradą 80-90km/h na 5biegu i wyszło...
A dlaczego pokolizyjny?Jest faktycznie dodatkowo po jakiejś kolizji? Ma przerysowane drzwi i tylny błotnik o czym nikt nie wspominał na fakturze czy to coś zmienia Dodano po 10 Wg mnie to nie przegląd po kolizyjny tylko analiza spalin za 20 zeta Ustawa Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. Art. 81. 11. Niezależnie od badań, o których mowa...
syrius32? Tak Wiec sprawy wyglądają tak Za Waszymi namowami chciałem zaprzestać diagnostyki chińskim interfejsem i podjechałem do pierwszego serwisu, Ich komputer niestety odmówił pracy z reno. Podjechałem do drugiego i pomimo braku błędów system pokazał że pierwsza sonda lambda nie reaguje. Mechanik już mnie umówił wstępnie na jej wymianę. Problem...
Dodano po 11 G-lader to fajny pomysl, jednak moim zdaniem technicznie trudniejszy do rozwiazania. Lepiej bedzie postarac się uturbic silnik. Ze wzgledu na budowe tloka w F7P, moim zdaniem, konieczna bedzie ich wymiana na kute, np Wiseco, Ross. Problem ze smarowniem przeplywowym turbiny juz masz rozwiazanybo masz chlodnice pelnoprzeplywowa (kolejnosc...
Pewne zmiany wymusiły powyzsze kroki. Komory nie odpadły przez dziesiatki tysiecy kilometrów więc może i nie odpadna przez nastepne. Fakt, rozruch zimą jest utrudniony, po czesci pewnie przez te swiece ale też pewnie po czesci przez mniejsza kompresję. Nie jest to jednak wielki problem, a zamierzam go jeszcze umniejszyc poprzez zastosowanie cięńszej...
astra kolizyjny rozrząd kolizyjny silnik kolizyjny
pilot wieży samsung przekaźnik grzałki zmywarka bateria wkrętarka naprawa
mikrokomputer cobra1 rower elektryczny problemy
Niedziałający dotyk na tablicy MyBoard - co zrobić? Philips D260 nie identyfikuje dzwoniącego - co robić?