Clip domaga się ,,wzbudzacza" zaworów którego nie posiadam. Jak klikam dalej widzi tylko kolo pierwsze czyli lewy przód, ale kod tego zaworu to 00000000 natomiast kolejnych nie wykrywa. Próbowałem też tej procedury u wulkanizatora z sprzętem do TPMSu i Cip dalej tak samo się zachował. Wulkanizator na moje pytanie o wzbudzenie powiedział że one wszystkie...
Niestety musisz wymontować zespół tablicy rozdzielczej....
Na tym komunikacie, na zapłonie, dłużej przytrzymaj przycisk na manetce, aż zacznie migać i samo wskoczy 40000
Proszę bardzo .
W masterze III tylko M9T 2,3 dCi ecu bosh EDC17C11
Taki jaki zaleca producent. Nie kombinuj z innymi firmami bo skrzynie renówkowe tego nie lubią i w zimę możesz mieć problemy mimo tej samej klasy . Przy elfie jest napisane "olej specjalny" . Tu możesz dobrać olej http://www.elf.com.pl/dobierz-olej.html
Teoretycznie za zasilanie tych dwóch bezpieczników odpowiada przekaźnik mały brązowy widoczny na twoim zdjęciu
Witam, ten sam problem w Vivaro B/ trafic III, skontroluj asystenta jazdy pod górę. Na diagnostyce komputerowej komunikat" ESP wyłączone". Brak możliwości skasowania. W aucie nie ma wyłącznika esp. Akumulator naładowany. Jakieś sugestie?
Jeśli masz błąd np: Błąd wewnętrzny sterownika, to trzeba zacząć od wymiany sterownika lub elektronik musi usunąć crasha, a jeśli masz inne błędy a podejrzewam że masz, np: napinacze, poduszki to poprostu te części do wymiany lub zasymulowania opornikiem 2,2ohm lub też wyprogramowanie błędów przy użyciu clipa. Takich porad tutaj nie tolerujemy - bezpieczeństwo,...
Prosta diagnoza skoro już wiesz że prąd ze stacyjki dochodzi do modułu to teraz co jest dalej z modułu bezpośrednio do rozrusznika czy coś więcej np przekaźnik po drodze. Jeżeli z modułu wiązka idzie bezpośrednio do rozrusznika to wpinasz żarówkę h4 w przewód przy module i już wiesz co jest nie tak. Jak zaświeci to wiązka jak nie to moduł. Żarówka musi...
Nie ma c trudnego, lepiej zawiechę opuścić
Cześć. Uporałeś się jakoś z tym problemem? Też Master III. Ja dodatkowo wymieniłem pompę hamulcową, bo objaw wskazywał na nią - totalnie nic to nie dało. Kiedy silnik nie pracuje pedał jest twardy, jak serwo dostanie podciśnienia, pedał wciskam, jest jakiś tam opór, samochód hamuje. Ale na postoju, po dłuższym przytrzymaniu hamulca, pedał wpada z lekkim...
Masz schemat + lokalizacja modułu nadwozia dodatkowego (opisane jako 1).
Na krotki dystans nic się nie stanie i błąd powinien zniknąć , ale ta świeca nie będzie odpowiednio się zagrzewała. Przy wymianie zwróć uwagę żeby kupić na 4.5 V.
i bylo tak ze jeden przewod byl goracy te przewody co dochodza do centralki byly gorace ale jeden byl caly czas zimny jeden mechanior podejrzewal ze moze uszczelka pod glowica (ale auto ma moc nie kopci i nie ma bledow) po chwili ten drugi waz tez sie zrobil goracy i Ten zimny to pewnie dolny z chłodnicy - zimny płyn z chłodnicy płynął do silnika żeby...
Pytaj w Moto Remo, jeśli ma być oryginalny.
Takie będzie pasować https://archiwum.allegro.pl/oferta/radio...
A powiedz kolego co dalej z tym zrobiłeś? Bo mam podobną sytuację. Też to znalazłem w turbinie. Turbinę miałeś do naprawy?
Wtyczka ABS 2 grube czerwone na 1 i 25 pin - +12V stałe 2 grube czarne na 13 i 38 pin - masa żółty przewód na 32 pin - zasilanie +12v po zapłonie 26 i 14 pin - CAN - przejście przez moduł zabezpieczeń pod maską do gniazda OBD teoretycznie jest diagnoza K na 17 pin do 7 w gnieździe OBD
Koledzy potrzebuję rozpiskę bezpieczników do Mastera III 2011 rok . Szczególnie chodzi mi o bezpieczniki pod kierownicą . Autko po stłuczce i jeden mi ciągle pali . Dodatkowo potrzebuję schemat abs . Pozdrawiam . Dodano po 2 Znalazłem zdjęcie . Może komuś kiedyś się przyda https://obrazki.elektroda.pl/9735423100_...
Witam. czy problem został rozwiązany ?
Krzyżak kolumny kierowniczej.
http://obrazki.elektroda.pl/5121337200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8272245700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7220484600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9878841700_1...
Są błędy których nie można skasować, ale z tego co pamiętam nic nie było konkretnego. Jutro wrzucę. Dziękuje za sugestie. Ponowię prośbę o schemat instalacji do i z modułu BCM jeżeli ktoś posiada. Dziwne, bo auto jak kupowałem paliło, a jak zjechało z lawety i podłączyłem aku to zero reakcji. Dodam, że auto ma uszkodzony zawór, ale nie zerwany. Lecz...
Zgadza się trzeba zrobić adaptacje po wymianie pompy. Jak się ma dobry sprzęt diagnostyczny to ten samochód ma całe mnóstwo adaptacji.
Zaopatrz się w cztery zaciski elastycznych przewodów hamulcowych i zaciśnij je przy wszystkich kołach. Zobacz czy hamulec jest twardy i wysoki. Jeżeli tak to zdejmuj pojedynczo aż znajdzesz co bruździ.
Kolego czy problem został rozwiązany. Jaka przyczyna?
Witam, udało się znaleźć przyczynę bo mam to samo tylko jeszcze wyskakują mi błędy z rozrzedzonym olejem i dpf-em ?
Mam problem z Master lll 2017r Nie widzi czujnika nox dolny ostatni Czujnik zmieniony na nowy nadal to samo Zasilanie na czujnik w normie Przewody Can na odpiętym czujniku w normie na zapiętym poza zakresem? Co może być przyczyną? Adblue dozuje mocznik (at)ElektrodaBot AI: Czy pojawiają się jakieś kody błędów (DTC) związane z czujnikiem NOx lub systemem...
No i dotąd nie poznaliśmy dokładnego kodu silnika... Tak się składa że dość ważne przynajmniej w jednej wersji silnika jest precyzyjne ustawienie wału, wałków rozrządu i pompy.....wystarczy mały uślizg przy montażu koła wału albo przesunięcie koła pompy w stosunku do reszty. To silnik 2.5 DCI klawiatura to też zaskakująca konstrukcja
Witaj czy poradziłeś sobie z tym tematem? Ogarnąłeś to?
Na pierwszym zdjęciu nie jest to czasem przedmuch na przewodzie turbo :?: - zdjęcie jakoś dziwnie zrobione :| Drugi wyciek czy aby na pewno powstajem tam gdzie kapie czy wyżej :?:
Kup zielone Osramy. To seria long life. Jak masz wszystko w porządku z instalacją to te pracują 3-5razy dłużej.
koło ssące musi mieć nacięcie na pion (tak, jak jest na obrazku, wydech musi być obrócony o 90st na poziom.
A to sie samemu u wujka Googla szukać nie chciało??? https://autobezpieczniki.pl/renault-mast...
W zał. Bezpieczniki i przekaźniki w RENAULT Master II 2.5 dCi 120 od 2003 do 2007 r. !. Skrzynka bezpiecznikowa w przedziale dla pasażerów.pdf 2. Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów-możliwa wersja.pdf 3. Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika.pdf 4. Skrzynka przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów.pdf...
https://www.elektroda.com/rtvforum/topic...
Stary dowcip z tymi światłami w masterach. Uszkodzona instalacja. Przedzwoń od lampy w stronę przodu. Większość uszkodzeń to złącze między kabiną a podwioziem albo zdechły usm.
Jest to ogrzewanie eberspacher D2 i nie ma nic wspólnego z Webasto. Powinieneś kupić sterownik (nastawnik temperatury) do eberspracher, są jako włącznik z pokrętłem lub taki mini sterownik z pokrętłem. Od Webasto nie pasuje bo jest inna wartość potencjometru nastawczego. Czerwony to plus stały + szary to nastawa z potencjometru żółty to start, plus...
Witam serdecznie, Pytanie do autora, jakim programem udało się zakodować te wtryskiwacze? Mam dokładnie ten sam problem
1234yf od 2017 nie wolno sprzedawać aut z innym czynnikiem.
Rozwiązanie problemu wykonano Wyższa Szkoła elektryka i chęć rozwiązania zagadki przez tego elektryka, ma chłopak pojęcie Reg. 3.2. Autor tematu, po uzyskaniu odpowiedzi będącej rozwiązaniem problemu, jest zobowiązany zamieścić podsumowanie ze wskazaniem rozwiązania oraz zablokować wątek poprzez kliknięcie w przycisk rozwiązano. http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php...
Master 3 nie ma wstępnej pompy, jest gruszka przed filtrem.
G9T to oznaczenie slupka, dalszą część to konkretny osprzęt i moc.
odpalisz bez problemu
Cześć! udało się komuś dotrzeć do serwisówki do Masterów/Movano III w formie programu komputerowego? Bo ta serwisówka tutaj (PDF) jest fajna, ale straszliwie pomieszana. Pozdrawiam, Michał
Może być zwarta wiązka w przelotce lewych drzwi.
Sprawdź zasilania na bcm od tego bym zaczoł.(Zakładam że akumulator masz naładowany)
Nie wiem co z nim zrobić? Podepnij clipa
A kompresję sprawdzałeś??
Sam chcę wiedzieć, co można naprawić albo od czego zacząć.
Kolego poradziles sobie juz z tym kluczykiem? Mam ten sam problem
Miał. Zasilanie elektro zaworu może oznaczać że cała pompa uwalona. Teves 20. Zasilania: pin 25,9, masy: pin 8,24 ,po zapłonie pin 4, lampka pin 15,komunikacja 7,14.
witam mam Renault Mastera III 2011r popsuł się tachograf i brak przebiegu w liczniku jak to ogarnąć bo z poziomu Clipa nie widzę możliwości czy coś trzeba zmienić w eeprom licznika czy UCH
Podłącz Clipa i zweryfikuj opisy błędów.
To zmienia postać rzeczy, w starym Masterze zatrzymanie realizowane jest za pośrednictwem plusa po zapłonie będącego cały cza na przekładni napędowej a praca przerywana to zadanie sterownika wyglądającego jak przekaźnik. Jeśli wycieraczki zatrzymują się zaraz po wyłączeniu a nie na dole szyby to sprawdź czy na kostce zasilającej masz plus po zapłonie,...
Jak zaczynałem przygodę z warsztatami miałem szefa który totalnie nie miał pojęcia o naprawach pojazdów, ale za to miał takie gadane że sprzedał by Ci piasek na pustyni i jeszcze byś mu za to podziękował, np wymiana bezpiecznika w Sharanie - koszt 750zł po znajomości. Ale nie przejmuj się w innych branżach jest podobnie, myślę że to nasza mentalność...
Powinno pasować https://obrazki.elektroda.pl/8975970600_... https://obrazki.elektroda.pl/8068263200_...
Te informacje idą cyfrowo siecią CAN z ECM. Ten schemat jest od Mastera 1.
Schemat immo - bcm
Skrzynia wychodzi bez rzeźbienia.
Wymień co masz w komplecie.
Witam Mam problem ze znalezieniem czujnika ESP. Gdzie znajduje czujnik ESP w masterze III ? Z góry dziękuje za odpowiedź
Witam i jak poradziles sobie z tym problemem ? Bo u mnie jest podobnie i trochę rzeczy już jest wymienione a jak nie działała tak nie działa
Minęły czasy wkręcanych w głowicę czujników temperatury. Współczesne silniki mają czujniki montowane w plastikowych króćcach kilka centymetrów od głowicy. Wyciek płynu powoduje na początku obniżenie wskazań a dopiero jak zacznie się topić plastik wskazania idą w górę. Montowanie czujnika do plastikowego króćca bez kontrolki poziomu płynu nie wiele...
W module UCH pod kierownicą
Pod dywanikiem przy fotelu kierowcy komora zamknięta blachą .
Sworznie, łożyska amortyzatorów, poduszki silnika do sprawdzenia. Jezeli przy przytrzymaniu kierownicy w skrajnym skręcie drgania po chwili ustają ,przyjrzyj się poduszką silnika.
Otwórz sterownik zamka i podłącz się do przekaźników, jeden jest od zamykania, drugi od otwierania
Witam, proszę o podpowiedz czy namierzył Pan CAN do twgo radia,mam ten sam problem Tak , kupiłem moduł. Który rok Mastera?
Temat rozwiązany dla zainteresowanych uszkodzony był silnik wycieraczek, na kurtko pracował ale komputer odcinał zasilanie.
Jak zaciągnąłeś ręczny to zrób tak samo jak byś wymieniał klocki-cofnij tłoczki i zmontuj wszystko, podpompuj pedałem hamulce i dopiero zaciągnij ręczny.
Dam znać czy układ jest szczelny.
https://autobezpieczniki.pl/renault-mast...
Napięcie mierzyłeś na podłączonym czujniku czy nie ?Jak na podłączonym może zwarcie w samym czujniku.Tak czy tak szukaj 5v bo rozumiem że te 1.2 to napięcie na wtyczce? Mam tylko 2.5 dci g9u 750.
Prąd idzie bezpośrednio przez stacyjkę, przerabiam to tak, że montuje dodatkowy włącznik rozrusznika od c360. http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9G...
Wracam do tematu. Jestem tu nowy. Mam problem z drzwiami podobnie jak napisaliście z czujnikiem. Jak to rozwiazaliscie ? Tylne drzwi są zamknięte a mimo wszystko musze mocno zamknąć kilka razy. Z drzwiami kierowcy mam podobnie, ujade z 5 km i wyświetla mi ze sa drzwi otwarte, zamkne z kilka razy i jest ok. Denerwujace jest pikanie ze drzwi otwarte....
Podejdzie ten wyświetlacz.
Jeśli chodzi o rezystor od nawiewu wewnętrznego to powinien się znajdować obok filtra kabinowego. Tu w 0.50 ładnie go widać [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Podczas próby uruchomienia, kontrolka immo zaczyna bardzo szybko mrugać silnik nie pali. Tak, jest to jak najbardziej prawidłowe zachowanie silnika przy uszkodzeniu modułu immobilizera, usterce transpondera w kluczyku, usterce wsadu pamięci immobilizera, ...
Witam Panowie. . Posiadam Renault Master III 2015 Gdy włączę klimatyzacje to LP spada do ok 2 bar, rośnie do ok 5 Natomiast HP podobnie do 5-6 i tak trzyma cały czas klima po napełnieniu czynikiem dmuchała zimnym może około 1 min a reszte przestała co moze być przyczyną ZAWÓR ROZPRĘŻNY???
Rozrządu nie ruszasz, odkręcasz nakrętki od strony pompy i ją wyciągasz, frez ma w jednym miejscu zlane dwa ząbki, więc łatwo złożysz, a wyciek jest ze zużytej ośki.
Zakładam że pompa padła śmiercią naturalna, albo naprawa byłą nie wystarczająco hermetyczna. Pompa nie pracuje, jeszcze do niej nie zaglądałem. Gdzieś w innym wątku wyczytałem że najlepsza metoda wlutować się w piny. Nie pomogło albo coś poszło nie tak, aczkolwiek jakieś sześc miesięcy pochodziła. Pompę montowałeś oryginalną czy zamiennik? Wtyczkę sicma...
A do ilu turbo laduje? Tylko nie mów ze bez takiej wiedzy, chcesz się brać za regenerację turbo. W nich często psują się czujniki różnicy ciśnienia.
Nie ma, manetkę sprawdź
Można. Ale chyba zapis jest już inny.
To nie jest informacja o stanie oleju w silniku jak będzie połowa stanu to będzie to wyglądało tak (oooo___ ) aktualnie masz max stan oleju ;)
Tu masz schematy: https://cardiagn.com/renault-master-x70-... Jedynie nie jestem do końca pewien na ile będą się one pokrywały u ciebie bo Renault strasznie miesza z oznaczeniami w zależności od daty produkcji a u ciebie będzie prawdopodobnie G9U650.
Odłącz czujnik od listwy i podaj co wtedy pokazuje. Jak krecisz rozrusznikiem to wartość ciśnienia na listwie wzrasta?
Witam, mam problem ze stukającymi wtryskami. Po wymianie na nowe problem nie ustąpił. Mechanik stawia na uszkodzony sterownik silnika. Dałem się nabrać na chip tuning pseudo, po długich rozmowach z pseudo tunerem odesłał mi prawdopodobnie oryginał mapy. Moje pytanie czy jest możliwość sprawdzenia czy to oryginał ? Plik masz 100% ori.
Podłącz się pod wtrysk adblue.
Instalacja głośnikowa sprawdzona? Napięcia na wyjściach końcówki mocy zmierzone? Sterowanie końcówką mocy sprawdzone? Radio sprawdzone na stole? Podstawione inne radio na próbę? Zasilania sprawdzone? Cokolwiek?
dzisiaj startuje do Niemiec czyścic cały układ jednak znalazłem sporo opiłków które wróciły do pompy paliwa w baku,mam też nowe wtryski. Znajdę gdzieś momenty dokręcenia stopek od wtrysków i samej pompy CR ?
No właśnie że sucha, na podmianę poszła już druga. Jest to rzeczony usmx. Dziadostwo właśnie działa w miarę dobrze jak jest bardziej wilgotno. Wszystko już sprawdzone, no chyba że uch padł...
Zanim pójdziesz w koszty UPG to wymień pompę wody, drugim newralgicznym miejscem w tych silnikach jest oring magistrali wodnej (ten przy podporze półosi) z tyłu silnika (metalowa rura). Czy przybywa oleju silnikowego?
Na początek, diagnostyka komputerowa, bez tego nie ruszysz. Kontrolka od immobilizera, sugeruje problem z nim.
Rozpiskę posłałem Ci na skrzynkę. Nie zamieszczam tego na forum publicznym, ze względu na to, że są informacje serwisowe, przeznaczone dla montażystów.
Oczywiście. [url=https://allegro.pl/oferta/renault-m...
Człowieku jak na plaku nie pali na to masz silnik uszkodzony. Nic nie wiadomo co chcesz dalej szukać.
Tak kolego nic więcej nie napisałeś. Ale piłem kawę i powróżyłem z fusów i wyszło ki takie coś :)
renault master master renault renault master immobilizer
zespół parzenia uniwersalne sterowniki karty graficznej wałka laserowej
protokol pomiarow energii zgrzewarka transformatorowa
Jak sprawdzić, czy mam dekoder DVB-T2? Kody błędów 3L 11 Ac w Sony SLV-E810EE