https://autobezpieczniki.pl/renault-mast... https://fuseandrelay.com/renault/master-...
Niestety musisz wymontować zespół tablicy rozdzielczej....
Na tym komunikacie, na zapłonie, dłużej przytrzymaj przycisk na manetce, aż zacznie migać i samo wskoczy 40000
Proszę bardzo .
Clip domaga się ,,wzbudzacza" zaworów którego nie posiadam. Jak klikam dalej widzi tylko kolo pierwsze czyli lewy przód, ale kod tego zaworu to 00000000 natomiast kolejnych nie wykrywa. Próbowałem też tej procedury u wulkanizatora z sprzętem do TPMSu i Cip dalej tak samo się zachował. Wulkanizator na moje pytanie o wzbudzenie powiedział że one wszystkie...
Taki jaki zaleca producent. Nie kombinuj z innymi firmami bo skrzynie renówkowe tego nie lubią i w zimę możesz mieć problemy mimo tej samej klasy . Przy elfie jest napisane "olej specjalny" . Tu możesz dobrać olej http://www.elf.com.pl/dobierz-olej.html
Teoretycznie za zasilanie tych dwóch bezpieczników odpowiada przekaźnik mały brązowy widoczny na twoim zdjęciu
W masterze III tylko M9T 2,3 dCi ecu bosh EDC17C11
Ta żarówka do testów jakiej mocy była? Często wiązka gnije. Sprawdź ją.
Masz schemat + lokalizacja modułu nadwozia dodatkowego (opisane jako 1).
Jeśli masz błąd np: Błąd wewnętrzny sterownika, to trzeba zacząć od wymiany sterownika lub elektronik musi usunąć crasha, a jeśli masz inne błędy a podejrzewam że masz, np: napinacze, poduszki to poprostu te części do wymiany lub zasymulowania opornikiem 2,2ohm lub też wyprogramowanie błędów przy użyciu clipa. Takich porad tutaj nie tolerujemy - bezpieczeństwo,...
Cześć. Uporałeś się jakoś z tym problemem? Też Master III. Ja dodatkowo wymieniłem pompę hamulcową, bo objaw wskazywał na nią - totalnie nic to nie dało. Kiedy silnik nie pracuje pedał jest twardy, jak serwo dostanie podciśnienia, pedał wciskam, jest jakiś tam opór, samochód hamuje. Ale na postoju, po dłuższym przytrzymaniu hamulca, pedał wpada z lekkim...
Witam, ten sam problem w Vivaro B/ trafic III, skontroluj asystenta jazdy pod górę. Na diagnostyce komputerowej komunikat" ESP wyłączone". Brak możliwości skasowania. W aucie nie ma wyłącznika esp. Akumulator naładowany. Jakieś sugestie?
Nie ma c trudnego, lepiej zawiechę opuścić
Na krotki dystans nic się nie stanie i błąd powinien zniknąć , ale ta świeca nie będzie odpowiednio się zagrzewała. Przy wymianie zwróć uwagę żeby kupić na 4.5 V.
i bylo tak ze jeden przewod byl goracy te przewody co dochodza do centralki byly gorace ale jeden byl caly czas zimny jeden mechanior podejrzewal ze moze uszczelka pod glowica (ale auto ma moc nie kopci i nie ma bledow) po chwili ten drugi waz tez sie zrobil goracy i Ten zimny to pewnie dolny z chłodnicy - zimny płyn z chłodnicy płynął do silnika żeby...
Pytaj w Moto Remo, jeśli ma być oryginalny.
Witam. czy problem został rozwiązany ?
Witam. Czy problem został rozwiązany? Bo mam to samo... I już nie wiem, co dalej, bo wszystko sprawdzone. Proszę o podpowiedź.
Kolego czy problem został rozwiązany. Jaka przyczyna?
A powiedz kolego co dalej z tym zrobiłeś? Bo mam podobną sytuację. Też to znalazłem w turbinie. Turbinę miałeś do naprawy?
Krzyżak kolumny kierowniczej.
Koledzy potrzebuję rozpiskę bezpieczników do Mastera III 2011 rok . Szczególnie chodzi mi o bezpieczniki pod kierownicą . Autko po stłuczce i jeden mi ciągle pali . Dodatkowo potrzebuję schemat abs . Pozdrawiam . Dodano po 2 Znalazłem zdjęcie . Może komuś kiedyś się przyda https://obrazki.elektroda.pl/9735423100_...
Sprawdz masy na tylnych lampach , moze obwód się zamyka przez kierunkowaskaz i zarówkę stop. Jak podpalony styk to zrob cross . No powiem Ci że możesz mieć racje. Auta maja swoje na latane a tam zawsze jest jakaś rzeżba z tymi przewodami.
Nie, komputer tej wady nie wykaże. Elektronika po prostu nie jest w stanie poprawnie ocenić, czy to akurat uszkodzenie kostki, czy też po prostu stacyjna nie była używana przez kierowcę.
wychodzą mi 2 rodzaje sterownika. wybać odpowiedni
Wtyczka ABS 2 grube czerwone na 1 i 25 pin - +12V stałe 2 grube czarne na 13 i 38 pin - masa żółty przewód na 32 pin - zasilanie +12v po zapłonie 26 i 14 pin - CAN - przejście przez moduł zabezpieczeń pod maską do gniazda OBD teoretycznie jest diagnoza K na 17 pin do 7 w gnieździe OBD
Cześć, Ja z takim krótkim pytaniem. Mam problem z renault masterem 3, 2.3dci 125km polegający na tym, że auto czasami, zwłaszcza po rozgrzaniu, podczas przyspieszania w okolicach 2tys obrotów potrafi lekko podszarpywać. Jak przekroczy 2tys idzie super. To samo podczas zwykłej jazdy, w okolicach 2tys obrotów potrafi czasem się przydławiać. Filtr DPF...
Zgadza się trzeba zrobić adaptacje po wymianie pompy. Jak się ma dobry sprzęt diagnostyczny to ten samochód ma całe mnóstwo adaptacji.
Zaopatrz się w cztery zaciski elastycznych przewodów hamulcowych i zaciśnij je przy wszystkich kołach. Zobacz czy hamulec jest twardy i wysoki. Jeżeli tak to zdejmuj pojedynczo aż znajdzesz co bruździ.
Mam problem z Master lll 2017r Nie widzi czujnika nox dolny ostatni Czujnik zmieniony na nowy nadal to samo Zasilanie na czujnik w normie Przewody Can na odpiętym czujniku w normie na zapiętym poza zakresem? Co może być przyczyną? Adblue dozuje mocznik (at)ElektrodaBot AI: Czy pojawiają się jakieś kody błędów (DTC) związane z czujnikiem NOx lub systemem...
https://www.elektroda.com/rtvforum/topic...
Witam, udało się znaleźć przyczynę bo mam to samo tylko jeszcze wyskakują mi błędy z rozrzedzonym olejem i dpf-em ?
Na pierwszym zdjęciu nie jest to czasem przedmuch na przewodzie turbo :?: - zdjęcie jakoś dziwnie zrobione :| Drugi wyciek czy aby na pewno powstajem tam gdzie kapie czy wyżej :?:
Stary dowcip z tymi światłami w masterach. Uszkodzona instalacja. Przedzwoń od lampy w stronę przodu. Większość uszkodzeń to złącze między kabiną a podwioziem albo zdechły usm.
Sid310 da się zakodować renolinkiemlub ddt4all
Witaj czy poradziłeś sobie z tym tematem? Ogarnąłeś to?
koło ssące musi mieć nacięcie na pion (tak, jak jest na obrazku, wydech musi być obrócony o 90st na poziom.
Sam chcę wiedzieć, co można naprawić albo od czego zacząć.
Dam znać czy układ jest szczelny.
odpalisz bez problemu
Zakładam że pompa padła śmiercią naturalna, albo naprawa byłą nie wystarczająco hermetyczna. Pompa nie pracuje, jeszcze do niej nie zaglądałem. Gdzieś w innym wątku wyczytałem że najlepsza metoda wlutować się w piny. Nie pomogło albo coś poszło nie tak, aczkolwiek jakieś sześc miesięcy pochodziła. Pompę montowałeś oryginalną czy zamiennik? Wtyczkę sicma...
Cześć! udało się komuś dotrzeć do serwisówki do Masterów/Movano III w formie programu komputerowego? Bo ta serwisówka tutaj (PDF) jest fajna, ale straszliwie pomieszana. Pozdrawiam, Michał
Skrzynia wychodzi bez rzeźbienia.
Jak zaczynałem przygodę z warsztatami miałem szefa który totalnie nie miał pojęcia o naprawach pojazdów, ale za to miał takie gadane że sprzedał by Ci piasek na pustyni i jeszcze byś mu za to podziękował, np wymiana bezpiecznika w Sharanie - koszt 750zł po znajomości. Ale nie przejmuj się w innych branżach jest podobnie, myślę że to nasza mentalność...
Sworznie, łożyska amortyzatorów, poduszki silnika do sprawdzenia. Jezeli przy przytrzymaniu kierownicy w skrajnym skręcie drgania po chwili ustają ,przyjrzyj się poduszką silnika.
witam mam Renault Mastera III 2011r popsuł się tachograf i brak przebiegu w liczniku jak to ogarnąć bo z poziomu Clipa nie widzę możliwości czy coś trzeba zmienić w eeprom licznika czy UCH
U mnie w masterze jest problem z tym że zamarza parownik. Zaczyna wzrastać temperatura nawiewu po wyłączeniu klimatyzacji na parę minut wraca do normy do kolejnego zamarznięcia. Nie wiem co może być przyczyną. Na parowniku nie ma czujnika szronienia itp. nie mam wiedzy czy w sprężarce jest jakiś zawór wydajnościowy. Nabijacz stwierdził że ilość czynnika...
Temat rozwiązany dla zainteresowanych uszkodzony był silnik wycieraczek, na kurtko pracował ale komputer odcinał zasilanie.
Temat do zamknięcia. Jeszce raz nowe przewody bezpośrednio z czujnika do sterownika i błąd udało się usunąć. Nie powrócił już ale auto nie jechało szybciej niż 30 km/h.... Znowu problem...Okazało się, że posiada ogranicznik prędkości ( nie wiem czy to jest do końca tempomat, może jakieś zabezpieczenie dla szalonych kierowców) i było to zaprogramowane...
renault master master renault renault master kopcenie
monitor czarny biały podłączyć sprężarkę lodówki krótko połączyć diodę przekaźnikiem
tester napięcia opentherm termet
Jak zwolnić blokadę hotelową w telewizorze? Pralka Bosch, Whirlpool, Electrolux – czy ręczne dolanie wody odblokuje blokadę drzwi?