Cześć. Uporałeś się jakoś z tym problemem? Też Master III. Ja dodatkowo wymieniłem pompę hamulcową, bo objaw wskazywał na nią - totalnie nic to nie dało. Kiedy silnik nie pracuje pedał jest twardy, jak serwo dostanie podciśnienia, pedał wciskam, jest jakiś tam opór, samochód hamuje. Ale na postoju, po dłuższym przytrzymaniu hamulca, pedał wpada z lekkim...
Nie wiem co z nim zrobić? Podepnij clipa
Wtyczka ABS 2 grube czerwone na 1 i 25 pin - +12V stałe 2 grube czarne na 13 i 38 pin - masa żółty przewód na 32 pin - zasilanie +12v po zapłonie 26 i 14 pin - CAN - przejście przez moduł zabezpieczeń pod maską do gniazda OBD teoretycznie jest diagnoza K na 17 pin do 7 w gnieździe OBD
Odłącz czujnik od listwy i podaj co wtedy pokazuje. Jak krecisz rozrusznikiem to wartość ciśnienia na listwie wzrasta?
Jako pierwszy w kolejności rozpracuje problem braku synchro. Na ciśnieniu CR skupiłbym się później.
Na początek, diagnostyka komputerowa, bez tego nie ruszysz. Kontrolka od immobilizera, sugeruje problem z nim.
Witam, mam problem z Renault Master 2 2.5 DCI (bus). Rozkodowało mi wtryskiwacze, po ponownym wpisaniu kodów błędy znikają i auto jedzie normalnie, ale wystarczy, że tylko wyciągnę kluczyk ze stacyjki i poczekam z 1 min, dalej pojawia się te same błędy i dalej nie zapisują mi kodów wtryskiwaczy i nie wiem, o co chodzi. Błędy: DF276 Programowanie kodu...
Kolego poradziłeś sobie z problemem . Dotknął mnie ten sam problem.
Co racja to racja:)
A próbowałeś gonić dalej procedurę nie zważając na prośbę odpięcia akumulatora? Bo to oczywiste że jak odepniesz akumulator to zgubi komunikacje.. Spróbuj wyłączyć zapłon.
Problem najprawdopodobniej z mikrofonem, a ten siedzi w panelu z lampkami sufitowymi.
Po pierwsze jak kolo jest przyblokowane to odkrec przewod hamulcowy i bedziesz wiedzial czy to wina cisnienia w ukladzie czy cos krzywe, w zacisku. Jak cisnienia to lecisz dalej w strone pompy. Ja stawiam na uszkodzony przewod elastyczny.
Czy kolega sobie poradził z problemem, bo mam dokładnie to samo? Serwis wymienił radio i dalej rozkłada ręce.
Ja rowniez od 3 lat mam ten sam problem renault master 2,8 dti 98r. po odpaleniu tylko na zimnym silniku nie wchodzi na obroty nie równo pracuje dymi na szaro po ok 2 min jest ok. Nikt nie moze mi z tym pomoc. Moze Wy koledzy juz cos wskuraliscie ?
Minęły czasy wkręcanych w głowicę czujników temperatury. Współczesne silniki mają czujniki montowane w plastikowych króćcach kilka centymetrów od głowicy. Wyciek płynu powoduje na początku obniżenie wskazań a dopiero jak zacznie się topić plastik wskazania idą w górę. Montowanie czujnika do plastikowego króćca bez kontrolki poziomu płynu nie wiele...
Swiat jest mały autko stoi u mnie w warsztacie. Diagnoza komputerowa: 1.uszkodzony sterownik silnika/ecu - po skasowaniu wywala non stop w/w błąd. 2.czujnik wałka rozrządu sygnał za wysoki- załozony nowy oryginał nadal to samo (Do własciciela auta . Auto niestety nie odpalało normalnie. Musiał troszke pokrecic zanim odpalił bo brakowało synchronizacji...
Wracam do tematu. Jestem tu nowy. Mam problem z drzwiami podobnie jak napisaliście z czujnikiem. Jak to rozwiazaliscie ? Tylne drzwi są zamknięte a mimo wszystko musze mocno zamknąć kilka razy. Z drzwiami kierowcy mam podobnie, ujade z 5 km i wyświetla mi ze sa drzwi otwarte, zamkne z kilka razy i jest ok. Denerwujace jest pikanie ze drzwi otwarte....
Cześć, mam ten sam problem na Mastr 165 biturbo. Czy rozwiązałeś ten problem?
Renault master ad niebieski moduł komputera brak komunikatu (at)ElektrodaBot
oby tak bylo ale przeszedlem bardzo duzo takich maskotek jak twoja czyli zd3 z takim problemem co u Ciebie i jescze takiego czegos nie mialem . Dodano po 3 a tak z ciekawosci to znalazles juz ten zawor bezpieczenstwa na szynie cr ktory jest z boku.
Na 99% trzeba będzie wymienić zawór przelewowy na listwie paliwowej i po kłopocie. Tylko zawór a nie czujnik cisnienia , koszt takiego zaworu to ok. 400 zł . Mialem podobny problem i wymiana zaworu pomogła.
http://obrazki.elektroda.pl/5121337200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8272245700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7220484600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9878841700_1...
A interface can clip masz podłączone i sterowniki poprawnie zainstalowane ?
Kolego udało się rozwiązać problem? Mam to samo w swoim aucie z góry dziękuję
Witam, ten sam problem w Vivaro B/ trafic III, skontroluj asystenta jazdy pod górę. Na diagnostyce komputerowej komunikat" ESP wyłączone". Brak możliwości skasowania. W aucie nie ma wyłącznika esp. Akumulator naładowany. Jakieś sugestie?
Witam, mam ten sam problem w Masterze 2013 r .Wszystko świeci oprócz pozycyjny z tyłu. CZY ROZWIĄZAŁEŚ TĄ ZAGADKĘ?
Nie znam samochodu, a ta generacja miała trzy liftingi. Który to rocznik? Czy instalacja elektryczna jest wyposażona w inteligentne ładowanie (alternator sterowany po LIN, czujnik na klemie akumulatora)? Jeśli tak, to przy hamowaniu silnikiem może wzrastać napięcie na instalacji, do poziomu którego żarówki nie lubią, ale miałbyś problemy także z przepalaniem...
Witam, mam problem ze stukającymi wtryskami. Po wymianie na nowe problem nie ustąpił. Mechanik stawia na uszkodzony sterownik silnika. Dałem się nabrać na chip tuning pseudo, po długich rozmowach z pseudo tunerem odesłał mi prawdopodobnie oryginał mapy. Moje pytanie czy jest możliwość sprawdzenia czy to oryginał ? Plik masz 100% ori.
Witam. czy problem został rozwiązany ?
Sprężarka była wymieniona bo była nieszczelna. Do tego osuszacz. Wlałem 150 ml do sprężarki i 50 do układu ze stacji. Czyli jeżeli nie płukałeś układu, a pewnie nie, to masz spokojnie o50% więcej oleju co jak najbardziej powoduje wysokie HP. To po pierwsze. Po drugie nie wykluczałbym jako winowajcy, osuszacza. Te ryżowe podróbki są nie pewne. Ale na...
Podłącz jak powinno być; http://webserver.flak.no/vbilder/Airtop%... AT2000S różni się od 2000ST. wymrugala mi 6 wolnych 5 szybkich Problem z zewnętrznym czujnikiem temperatury, możliwe zwarcie do masy/plusa.
Załóż kolejną, a jak nie świeci, to sprawdź czy masz + w gnieździe żarówki, a masę również.
Witam. Czy udalo sie rozwiązać problem ?
Mam dokladnie taki sam problem. Jakie jest rozwiazanie tego problemu? Pomocy
Witam jaka byla przyczyna?Czy rozwiazal pan juz problem bo mam identyczny
Witam poszukuję schematu ABS do Mastera II Mam błąd df011 zasilanie elektrozaworu Miał już ktoś taki problem?
Witam udało się rozwiązać problem ??
Masz auto z zagadką, bez diagnostyki niewiele zdziałasz, brak błędów to nie wszystko. Jeśli nawet nie próbuje zagadać na plaku, masz problem mechaniczny, brak kompresji, zatkany dolot lub wydech.
Clip domaga się ,,wzbudzacza" zaworów którego nie posiadam. Jak klikam dalej widzi tylko kolo pierwsze czyli lewy przód, ale kod tego zaworu to 00000000 natomiast kolejnych nie wykrywa. Próbowałem też tej procedury u wulkanizatora z sprzętem do TPMSu i Cip dalej tak samo się zachował. Wulkanizator na moje pytanie o wzbudzenie powiedział że one wszystkie...
Witam. Mam problem z Renault Master 2 2010rok. Problem polega na notorycznym wybijaniu tuleji wahacza górnego. Zakładam nowe i max 3000km i guma wytarta do zera. Tuleje dokręcam na opuszczonym aucie , dodam że auto załadowane cały czas., ale wszystko jak w dowodzie waży 3300kg. Zdaję sobie sprawę że przy tym załadowaniu zużywać będą się szybciej, ale...
1234yf od 2017 nie wolno sprzedawać aut z innym czynnikiem.
usunąłem filtr DPF Myślenie mechaników i elektroników, wyciąć... najlepiej.Szybki pieniądz zarobiony i wydany zarazem. Te czasy mijają, teraz to będą wstawiać z powrotem. Ja bym sprawdził poprawność działania zaworu EGR, który może dać takie efekty jak opisujesz jeśli ma problemy z zamknięciem. Sprawdził NIE wycinał :)
Udało się rozwiązać problem ?
Witam. Rozwiązał kolega temat? Mam ten sam problem Pozdrawiam.
Niestety musisz wymontować zespół tablicy rozdzielczej....
Stary dowcip z tymi światłami w masterach. Uszkodzona instalacja. Przedzwoń od lampy w stronę przodu. Większość uszkodzeń to złącze między kabiną a podwioziem albo zdechły usm.
Takie będzie pasować https://archiwum.allegro.pl/oferta/radio...
Witam, Mam problem z klimatyzacją w Renault Master 2. Klima nabita, wymieniony zawór rozprężny, wiatrak załącza się lecz nie ma napięcia na sprężarce. Czego to może być wina? Wiązka? Sterownik silnika? Włącznik klimatyzacji? Może ktoś miał podobny problem.
Może być zwarta wiązka w przelotce lewych drzwi.
Manta nie chcę wtrącać się ale uważam, że problem jest w zasilaniu paliwem a nie w wałkach ,(nigdy nie miałem problemu z wałkami, chyba że pękł pasek). Pozdrawiam.
Jeżdżę na elfie 10W-40. Ja bym lał 5W.. ale to raczej nie tu tkwi problem. Pompa wody była wymieniana w zeszłym roku Pisałem o pompie oleju, nie wody.
Cześć, jak poradziłeś sobie z masterem? Bo mam podobny problem.
Nie, umówiłem się do elektromechanika ale to już 5 wizyta i cały czas problem wraca. Myślę żeby wywalić ekologię i może ustanie problem....
Tydzień temu był podobny temat mascot 3.0 nawet wstawiłem schemat rozrządu, wystarczy użyć opcji szukaj.
Ja uporałem się z klepaniem już jest wszystko ok To pochwal się w czym był problem.
ale pobiorę sobie co trzeba z tego linku Dasz radę bo wczoraj akurat pobrałem schemacik do rocznika 2008 (miałem tylko do 2003) i działa wszystko ok.
Witam, i udało sie komuś rozwiązać ten problem ?
W zał. Bezpieczniki i przekaźniki w RENAULT Master II 2.5 dCi 120 od 2003 do 2007 r. !. Skrzynka bezpiecznikowa w przedziale dla pasażerów.pdf 2. Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów-możliwa wersja.pdf 3. Skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika.pdf 4. Skrzynka przekaźnikowa w przedziale dla pasażerów.pdf...
Kolego czy problem został rozwiązany. Jaka przyczyna?
Witam Taki sam problem podłaczony clip żadnych błedów . Udało sie rozwiazac temat?/
Problem pozostaje, ja zapominam i jadę dalej.
Koledzy nie było mnie dawno ale teraz jestem Master mi śmiga bez żadnych napraw poza tamtą ! mechaników pełno a kazdy to nowy pomysł miał. W końcu a zwykłego mechanika bez komputerów zostało naprawione !!! Koszt 120zł razem z butelką czegoś mocnego. Macie problem to piszcie odpowiem. Pozdro
Jest to ogrzewanie eberspacher D2 i nie ma nic wspólnego z Webasto. Powinieneś kupić sterownik (nastawnik temperatury) do eberspracher, są jako włącznik z pokrętłem lub taki mini sterownik z pokrętłem. Od Webasto nie pasuje bo jest inna wartość potencjometru nastawczego. Czerwony to plus stały + szary to nastawa z potencjometru żółty to start, plus...
U mnie był problem z instalacją
Witam uporałeś się z tym problemem mam identyczny problem identyczne objawy
Jeśli nie widać wycieków a ubywa wody to może być wina uszczelki pod głowicą. Dodatkowo wysokie ciśnienie o tym świadczy że coś może być nie tak . Możesz sprawdzić przyrządem czy występuje CO2 w zbiorniku . A jka z paleniem rano i jaki dymek leci z wydechu ?
Witam. Posiadam identyczny problem. Ktoś rozwiązał?
Dzień dobry mam ten sam problem z swoim Masterem i chciałbym się zapytać jak Pan rozwiązał dany problem.
Daj kod silnika, bo nie kojarzę aby Mastery II nie miały przepływomierza, a wszystko wskazuje na jego problem.
G9T to oznaczenie slupka, dalszą część to konkretny osprzęt i moc.
i bylo tak ze jeden przewod byl goracy te przewody co dochodza do centralki byly gorace ale jeden byl caly czas zimny jeden mechanior podejrzewal ze moze uszczelka pod glowica (ale auto ma moc nie kopci i nie ma bledow) po chwili ten drugi waz tez sie zrobil goracy i Ten zimny to pewnie dolny z chłodnicy - zimny płyn z chłodnicy płynął do silnika żeby...
Problem rozwiązany, jeśli tak to co było przyczyną?
Podłącz Clipa i zweryfikuj opisy błędów.
Witam znalaz ktos umiejscowienie tego czujnika mam taki sam problem z tym samym silnikiem
Mam podobny problem z RENAULT MASTER 3 2,3DCI 170 KM. Po podłączeniu komputera JalTest pokazuje usterkę czujnika Nox przed i za katalizatorem i błąd przewodu podgrzewacza AdBlue. Mam kilka innych Masterów i przełożyłem na próbę czujniki, ale bez efektu. Po skasowaniu błędów pierwsze dwa odpalenia silnika bez błędów, a po kolejnym znów ''Sprawdź układ...
Cześć, udało się rozwiązać problem?
Proszę bardzo .
Czy udalo sie zlokalizować problem?
Witam U mnie dzieje się dokładnie to samo. Czy problem został rozwiązany ?
Witam serdecznie wszystkich Mam taki temat Renault Master III Auto posiada taki dziwny problem kręcąc kierownicą lewo prawo czuć taki lekki opór jakby się blokowała. Podczas kręcenia słychać pompę od wspomagania jak pracuje. Gdzieś słyszałem że ponoć jest to winna krzyżaka. Ale problem jest taki że w 3 autach spotkałem się z tym problemem W jednym to...
W warsztacie podejrzewają wtryski, poszły do sprawdzenia, jak przyjdzie ekspertyza, napiszę, może komuś się przyda, gdyby miał podobny problem
Powinno pasować https://obrazki.elektroda.pl/8975970600_... https://obrazki.elektroda.pl/8068263200_...
Taki jaki zaleca producent. Nie kombinuj z innymi firmami bo skrzynie renówkowe tego nie lubią i w zimę możesz mieć problemy mimo tej samej klasy . Przy elfie jest napisane "olej specjalny" . Tu możesz dobrać olej http://www.elf.com.pl/dobierz-olej.html
Witam jeśli ktoś i coś może podpowiedziec mam ten sam problem 2.3 dci 2012 rok. 125km. 190 tys pozdr .
Na tym komunikacie, na zapłonie, dłużej przytrzymaj przycisk na manetce, aż zacznie migać i samo wskoczy 40000
Witam, mam podobny problem w masterze 3.0 2006r., nie ma pierwszego biegu wycieraczek, na wyższych biegach działają normalnie, startują i wracają na swoje miejsce, spryskiwacze działają poprawnie. Mam inny rozkład bezpieczników i przekaźników, który z nich odpowiada za wycieraczki ? http://obrazki.elektroda.pl/9208953700_1... http://obrazki.elektroda.pl/9515596800_1...
Prąd idzie bezpośrednio przez stacyjkę, przerabiam to tak, że montuje dodatkowy włącznik rozrusznika od c360. http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9G...
Nie ma, manetkę sprawdź
Sprawdź zasilania na bcm od tego bym zaczoł.(Zakładam że akumulator masz naładowany)
W module UCH pod kierownicą
Witam. Kupiłem Renault Master 3 2011r. 2.3 Dci 125km Przebieg 260tyś Problem jest taki że w czasie jazdy na piątym i szóstym biegu skrzynia szumi. Na innych biegach nie ma takiego problemu. Wymieniłem już olej i dalej jest to samo. Nie wiem czy kupić inną skrzynie (3tyś zł) czy dać do remontu ?? A może trzeba coś w skrzyni tylko wymienić ?
Otwórz sterownik zamka i podłącz się do przekaźników, jeden jest od zamykania, drugi od otwierania
Schemat immo - bcm
Witam, mam problem z RENAULT MASTER III. Pedał hamulca spada do podłogi, wymieniłem cały tył: klocki, tarcze, z przodu klocki, zestaw naprawczy zacisków. Dodatkowo zmieniłem pompę hamulcową. EFEKT ciągle ten sam, spada pedał hamulca do spodu, hamuje nie najgorzej. Układ odpowietrzony. Proszę o pomoc, jak ktoś miał podobny problem. AI: Czy sprawdzałeś...
witam i jak rozwiązany problem z gaśniecięm? mam taki sam problem wszystko w zasadzie sprawdzone na obciążeniu odrazu traci moc i gaśnie ...
Podczas próby uruchomienia, kontrolka immo zaczyna bardzo szybko mrugać silnik nie pali. Tak, jest to jak najbardziej prawidłowe zachowanie silnika przy uszkodzeniu modułu immobilizera, usterce transpondera w kluczyku, usterce wsadu pamięci immobilizera, ...
Jak zaciągnąłeś ręczny to zrób tak samo jak byś wymieniał klocki-cofnij tłoczki i zmontuj wszystko, podpompuj pedałem hamulce i dopiero zaciągnij ręczny.
A więc tak . Ten sam rocznik , wersja 125 Dci. Poziom oleju, za ile km. przegląd, średnia prędkość, przebyta droga, zasięg na paliwie jakie zostało w zbiorniku, aktualne spalanie, średnie spalanie, ile spalił paliwa.
czy udało się rozwiązać problem?
Witam serdecznie, Pytanie do autora, jakim programem udało się zakodować te wtryskiwacze? Mam dokładnie ten sam problem
master renault renault master immobilizer sterownik renault master
pilot zmiennym kodem linux puppy wymiana drzwi pralka bosch
reset ekspresu delonghi moduł komfort termet
Backing Up Firmware on BL602 Tuya Devices Podłączenie grzałki elektrycznej w trójkąt - zasady i wymagania