A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego.
Ile km zrobiłeś po zastosowaniu ? To potrzebujue najmniej 500km
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Dla potomych - gdy odepiesz wtryskiwacze oraz zawór ciśnienia paliwa w pompie (system DELPHI, pompa z paska rozrządu) to ciśnienie paliwa, przy kręceniu rozrusznikiem MUSI iść na maks, w przypadku sprawnej pompy WC dobija do 1450-1500bar.
Jeżeli ciśnienie paliwa jest zbyt wysokie, odłączyć przewód podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i uruchomić silnik. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 210 ± 20 kPa.(daje przyklad z mojego auta,przy twoim moga byc inne parametry) Jeżeli ciśnienie to jest niższe, należy wymienić regulator ciśnienia paliwa.Jeżeli w dalszym ciągu ciśnienie jest...
Jakie ciśnienie paliwa w momencie dodawania gazu na zimnym?
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Sprawa wyjaśniona .Powodem spadku ciśnienie okazał się wtryskiwacz . Na wszelki wypadek żeby opiłki nie wpadały do filtra paliwa ,ewentualnie żeby ich było mniej zrobiłem filtr magnetyczny ,czyli w rozbieralnym filtrze paliwa wymontowałem sitko a w to miejsce dałem magnesy neodymowe . Takiego filtra użyłem UNIWERSALNY FILTR PALIWA na wąż 6mm 8mm 10mm...
Renault Megane III 1.6 16V 2012 rok gaśnie po uruchomieniu. Chciałbym podzielić się z Wami moim przypadkiem, jaki mi się przydarzył. Samochód często przy odpalaniu gasł po zapaleniu. W moim przypadku samochód jeździ na instalacji gazowej sekwencyjnej. Dopóki za którymś razem odpalał jakoś nie robiłem niczego z tym tematem. Przyczyn mogło być kilka....
Tak, razem z kołami Na dniach samodzielnie wymieniłem elektrozawór kzfr Silnik ma "lepszy humor" Wymieniłem też przewód masowy silnika To wyeliminowało błąd akumulatora Pozostaje błąd pompy paliwa Na dniach będzie u mnie kolega z komputerem i sprawdzę to co kolega wyżej zaproponował - czyli ciśnienie paliwa Aczkolwiek objawy naprowadzają mnie na czujnik...
Ok dzięki a ciśnienie w kolektorze ssącym nie jest za duże? Tu jeszcze z poprzednich dni daje Ogólnie czasami na zimnym się dławił i przerywa podczas jazdy na którymś wykresie pokazuje jakby za dużą dawkę paliwa 1239408 1239413 1239407 1239409 1239410 1239411 1239412
...2000 tys obrotów To naprawdę zdecydowanie za dużo. ;-) Rzeczy wymienione: Dołożyłbym jeszcze bez kosztowe przeglądnięcie układu zapłonowego pod kątem wilgoci. W okresach przejściowych to może być zmora kierowcy. Rozgrzej dokładnie i osusz komorę silnika, a następnie zabezpiecz elementy środkiem przeciw wilgoci. Szczególną uwagę zwróć na przewody...
Miałeś sprawdzić wtryski a sprawdziłeś napięcie na kostkach od wtrysku równie dobrze możesz sprawdzić ciśnienie w oponach skutek będzie podobny. Nie masz możliwości oddania auta do mechanika więc nie pozostaje ci się nic innego jak tylko kupić nowe auto. Będzie objęte gwarancją nie będziesz musiał nic zrobić sam.
Witam mam problem z 1.5 dci silnik kręci ale nie odpala, zrobiłem diagnostykę Delphi ds150 i mam błąd DF053 - Funkcja regulacji ciśnienia w rampie , więc wymieniłem zawór w pompie wysokiego ciśnienia i dalej to samo, jak sprawdzam ciśnienie na listwie CR na żywo to coś mi nie pasuje bo po włączeniu zapłonu mam na listwie 1bar, zaczynam kręcić rozrusznikiem...
Ciśnienie paliwa się mierzy a nie podejrzewa. Ale stawiam na błąd czujnika wałka.
Sprawdź ciśnienie paliwa
Zmierz ciśnienie paliwa
Sprawdź czy jest ciśnienie paliwa przed odpaleniem
Sprawdzić ciśnienie paliwa oraz czy nie leje wtryskiwacz/ regulator ciśnienia
To jest k4m 1.6 16V. Na zdjęciu po prawej stronie pomiędzy czterema śrubami od pokrywy jest duży otwór na czujnik położenia wałka. Od 2006 albo 7 (euro5)czyli silnik po modyfikacji, wcześniej żaden nie miał czujnika wałka, nieważne czy z kzfr czy bez niego. Dodano po 1 wszystkie silniki z elektronicznie sterowanym wtryskiem paliwa mają takie czujniki...
więc sprawdzaliśmy ich podnosząc po jednej do góry Łapy wa pourywać za takie metody.... Sprawdzić ciśnienie paliwa, można podać troszkę paliwa i zobaczyć czy odpali...
Czujnik wału wymieniony zapomniałem dopisać . O które kostki dokładnie chodzi gdzie one się znajdują ? Pod maską w tej skrzynce z bezpiecznikami ? Dodano po 36 A czy ktoś wie jakie ma być ciśnienie paliwa i jak je sprawdzić ?
Witam. Mam dwie Renault Megane 1.5 DCI z 2010 roku na systemie wtrysku Delphi. Obydwie zapalały normalnie, jedna z nich szarpała na wolnych obrotach (ciśnienie paliwa spadało do 150 bar), wymieniłem regulator ciśnienia paliwa od tej działającej dobrze i auto zaczęło normalnie pracować, więc kupiłem używany regulator ciśnienia, po założeniu do tej Megane...
Jest gumowa gruszka pod maską do pompowania paliwa? Czym sprawdziłeś ciśnienie paliwa na listwie?
A ciśnienie paliwa dobre?
Wyłączyć całkowicie instalację gazową. Zrobić porządną diagnostykę: sprawdzenie błędów, ciśnienie paliwa , sprężanie na cylindrach , synchronizacja rozrządu. Stan świec zapłonowych kabli, sprawdzić czy nie zaciąga fałszywego powietrza. Pół godzinki roboty i wszystko wiadome.
Witam wszystkich serdecznie . Dopadł mnie nastepujący problem - otóż jakiś czas temu zderzyły się w reni tłoki z zaworami . Zawory wymienione , rozrząd wyminieniony kpl. - zgodnie z procedurą ustawiony . Auto przejechało około 500 km i problem . Nie chciało odpalić . Poszedłem odpaliło normalnie , przyjechałem do siebie , pracowało normalnie . za dwie...
No jest ironia, bo wiele już widziałem. No to sprawdź na początek ciśnienie paliwa.
A czy wymieniałeś regulator ciśnienia paliwa, który znajduje się na pompie paliwa? Dodano po 2 On działa nz zasadzie upuszczania paliwa na powrót, tak więc poaliwo pobierze i wróci na powrót jak źle działa Dodano po 2 Jakie ciśnienie pokazuje ci na kompie
witam w pierwszej kolejności sprawdż sobie filtr paliwa może być zapchany(tez tak miałem),a jak nie pomoże to zawór przelewowy pompy wtryskowej.kontrolka świec żarowych podczas pracy silnika sygnalizuje między innymi niskie ciśnienie w pompie wtryskowej.
I jeszcze dla pewności sprawdziłbym ciśnienie paliwa pozdrawiam
Możliwe, że pompa paliwa już siada... można zewrzeć styki w przekaźniku na kilka minut, żeby pompa wytworzyła ciśnienie i zobaczyć czy wtedy zapali bez problemu.
W ciśnienie paliwa jeszcze zerknąć
Ciśnienie paliwa w porządku, Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym ok, silniczek krokowy ok. Czy może być winna przepustnica i czy znacie sposób, aby ją sprawdzić bez kupowania nowej ? Samochód zacina się dosłownie na chwilę i czasami potrafi nierówno pracować na wolnych obrotach. I dzieje się to tylko po ponownym odpaleniu auta tzn przejadę kawałek...
Witam ponownie! Zrobiłem chyba wszystko, na co pozwala moja wiedza oraz posiadany w dyspozycji sprzęt, a więc : - ciśnienie paliwa - sprawdzone, nie odbiega od żądanego (w pełnym zakresie obr/min) - podciśnienie z VAC "zamyka" mi manometr, - podciśnienie przed zaworem i za zaworem w normie. Wartości mierzone CLIP'em przez zaprzyjaźniony serwis RENAULT:...
Czujnik również podmieniałem, ale nic to nie dało. Zastanawiam się czy ciśnienie paliwa jest odpowiednie, bo silnik gaśnie kiedy schodzi poniżej 1000 obrotów i tylko na zimnym. Na ciepłym jest wszystko ok. Dostęp do części mam bo posiadam drugi silnik z osprzętem w którym pukała panewka, ale problem na tamtym był taki sam.
w cdif masz w parametrach ciśnienie paliwa 3,5b, więc mozesz sprawdzic jakie jest, na postoju idzie bo nie ma obciążenia, cewka omomierz i porównujesz, kolory świec?
Ciśnienie paliwa sprawdziłeś , jak wtryskiwacze obadane ?
Niskie ciśnienie paliwa. Tam szukaj bez diagnostyki. Filtr paliwa albo pompa.
Witam, Tematem jest samochód Renault Megane Classic 1.4 16v 1999r 95KM benzyna. Jestem właścicielem tego pojazdu od końca sierpnia tego roku. Na początku na długich trasach spalanie według mnie było w normie 7-8l (tak jak podaje producent). W mieście jednak ta wartość wynosiłą 10-12l, co jest dla mnie jak najbardziej normalną rzeczą zwłaszcza na krótkich...
Będów może nie było a parametry innych czujników były dobre. Czy sonda pracowała w odpowiednim przedziale, fałszywego powietrza na pewno nie ciągnie, ciśnienie paliwa prawidłowe itp...
Sprawdź ciśnienie na pompie i wymień filtr paliwa tak jak napisał kolegabuko06
Myślę ,że w tym sprzęcie będzie gażnik IKOVA.? Sprawdz ciśnienie paliwa , diagnostyka , która wykonałeś tego nie łapie.
Można jeszce sprawdzić ciśnienie w układzie paliwowym i regulator ciśneinia w instalacji paliwowej oraz szcelność instalacji paliwowej, zawory wtryskowe i uszczelki oraz wydetek paliwa w poszczególnych zaworach wtryskowych. Trzeba też spawdzić sondę lambda i podgrzewanie sondy lambda.
Cewek nie dotykam bo chyba wszystkie na raz by nie szwankowały a jak pisałem jak się do pedała gazu nie dotyka to chodzi równo przy dodawaniu gazu jest obiaw tak jakby braku paliwa , jeszcze jedną rzecz jaką zauważyłem to zbiornik paliwa się zasysał to mu zrobiłem dziurkę w korku i tak jak by trochę się poprawiło na jakiś czas , czy myślicie że ciśnienie...
Do "Przemo"- gazowni nie ma, ciśnienie paliwa dobre, wężyk map sensora sprawdzę, a sonda lambda - Magneti Marelli .
Ciśnienie paliwa i wydajność pompy sprawdzałeś , a jak wygląda sprawa z filtrem paliwa , kiedy wymieniany?
Po pierwsze ciśnienie paliwa powinno wynosić 3 a nie 2,5, po drugie sprawdź też inne parametry niż czas otwarcia wtryskiwaczy( przydała by się temperatura silnika, map, itd.) z tego co piszesz ewidentnie go zalewa( wtryski albo map). Sprawdź jak świese wygłądają po krótkiej pracy silnika.Luz zaworowy też bym sprawdził bo w tym typie na gazie podpierały...
Witam Od pewnego czasu męczę się z renówką nie mogę jej odpalić po wypadku zadziałał wyłącznik przeciążeniowy ale po włączeniu obwód działa. Sprawdziłem czujnik obrotów wału - działa. Ciśnienie paliwa ok komputer odłącza wtryski kontrolka immo miga ok. Objawy to po włączeniu zapłonu przez chwile jest napięcie na cewkach później jest odłączane i jak...
Witam. Problem z autem jak w temacie. Wczoraj podczas jazdy zgasł, nie kręci nie odpala, w sterowniku silnika błąd "napięcie zasilania czujników" Bezpieczniki sprawdzone, okablowanie sprawdzone, zasilania sterownika sprawdzone, są trzy + i trzy masy również są. Napięcia zasilania czujników są 5V, masy na czujnikach pomierzone również są. Ciśnienie paliwa...
Problem polega na tym że immo przestaje migać na desce jest iskra sygnał na wtyczce wtryskiwacza jest , ciśnienie paliwa ok samochód nie zapala.Krokowy wymontowany cisnienie sprężania ok, Błędu zasilania cewki pierścieniowej nie da sie skasować. Samochód z 98 roku sterownik Fenix 5
świece jak by były zużyte to tym bardziej nie chodziłby dobrze na gazie.Sprawdż sobie jakie masz ciśnienie paliwa bo byc może masz przytkany wężyk albo zawór przelewowy lekko otwrty cały czas
mam problem mianowicie moja meganka rano długo kreci zanim odpali później już jest wszystko OK odpala od tyknięcia sprawiłem świece wtryski ciśnienie na cylindrach mam założony zaworek zwrotny paliwa i nadal ciężko pali zaznaczam ze jest na pompie LUKAS
Witam. Mam problem z renówką z 99 roku. Mianowicie nie wychodzi analiza spalin. Analizator spalin podaje następujące dane: CO - 2,10 % CO2 - 11,55% HC - 526 O2 - 2,75 Lambda około 1.050 czasami 1.200 czasami 0.800. Zmianiałem sondę i katalizator od auto, które miało wszystkie parametry były ok. Mierzyłem ciśnienie na cylindrach 1- 7barów 2- 7,5 bara,...
Rano przed wyjazdem do pracy dokonałem pomiaru ciśnienia paliwa w rampie i na biegu jałowym wahało się w granicach 217-224 Bar. Podczas dodawania gazu ciśnienie to rosło i tak np. przy obrotach 1500 rpm wynosiło 489 Bar. Usterka wtrysku jednak nie wystąpiła i nie wiem jakie wtedy byłoby ciśnienie. Jak pojawi się usterka to dokonam sprawdzenia. Czy powyższe...
Witam, Ostatnio miałem problem z odpaleniem Meganki. Silnik podczas jazdy nagle zaczął szarpać i po dojechaniu do domu nagle zgasł. Zaprowadziłem do mechanika, stwierdził że trzeba sprawdzić wtryski. Wtryski zawiozłem do sprawdzenia i wyszło że jest za małe ciśnienie w każdym wtrysku i należy zregenerować. Zakupiłem używane wtryski od rozbitka po sprawdzeniu....
właśnie nie wiem jak z tym immo... czy immo odcina całkowicie paliwo???? miałem wcześniej renault megane coupe i tam jak nie rozbroiłem immo to też mogłem kręcić i kręcić ale auto nie odpaliło. a chodzi oto czy immo w passacie może po prostu zmniejszyć dawke paliwa przy której auto nie odpali czy odcina całkowicie paliwo??
skoro działa licznik kilometrów a nie działa wskazówka wykluczyłbym uszkodzenie linki od predkosciomierza, sugerowalbym rozebranie licznika i reczne odchyleniewskazówki, powinna się samoczynnie cofać do zera, jeśli jednak tak się dzieje, nie jest powiedziane że jest sprawna, może być uszkodzony mechanizm, zostaje przekładka lub nowy licznik. niewiem...
Wystarczy, że 1km przed zgaszeniem auta przełączę na PB to potem już pali normalnie (o ile dobrze pamiętam) co do regulatora ciśnienia paliwa (at)automix to w moim meganie jest on zamontowany przy pompie paliwa wg mechanika, sprawdziliśmy ciśnienie paliwa manometrem i jest w porządku, więc pompa paliwa raczej też sprawna, poza tym próbowałem załączać...
Skoro chodzi również na lpg koniecznie musisz sprawdzić luzy zaworowe.To na początek.Może też sprężanie,zawór wydechowy może być wypalony.Jeżeli wszytko będzie OK odłącz akumulator lub jeszcze łatwiej komp. wtrysku (te silniki jednak lubią się programować zwłaszcza jeżeli jest źle wyregulowana inst. lpg.Możesz też sprawdzić cewkę ,pomimo tego , że jest...
Problem wygląda następująco np. dzisiejszy przykład , odpalam auto z rana na benzynie, samochód nie pracuje na którymś cylindrze szarpania silnika nie ma mocy przejeżdżam kawałek tak z do 3 km wraca wszystko do normy po nie długim odcinku jazdy znów problemy się pojawiają nie pracuje na jednym tłoku objawy delikatne szarpanie brak mocy , dodaje ze mam...
Witam wszystkich serdecznie , mam problem z renault megane 1,6 16 v 2001r. Jakiś czas temu pękł pasek wywaliło głowice została zrobiona , auto odpalone , wszystko ok. Minęło ze trzy dni auto przejechało ze 300km,.Kumpel dzwoni że nie pali , pojechałem kluczyk w stacyjkę pali od 1 strzała . Auto zabrałem , postawiłem u siebie na mrozku,rano przychodzę...
No dobra, bez żartów z katami itp. Zawory - wiadoma sprawa - typowy czuły punkt K7M, więc zostały sprawdzone i wyregulowane już na samym starcie śledztwa, spręż także w normie. MAP typowy GM i sprawny. Ciśnienie paliwa sprawdzone, jest jednak za niskie, ok. 2 bar i lekko się waha, jednak nie powinno dawać podobnych objawów. Regulator podstawiony i sprawny,...
Witam Kupiłem auto które stało 2 lata w garażu z zajechaną pompą i wtryskami,pompa regenerowana wsadzona,wtryski kupione nowe. Auto po odpaleniu pochodziło około godzinkę na wolnych obrotach,po czym wszedłem przegazowałem,zaczeło chodzić na 3 gary i zgasło,na listwie pokazywało ciśnienie 590-720Kpa,więc za małe,sprawdzziłem pompe,sprawdziłem wtryski...
Witam, Mała aktualizacja. Wtryski sprawdzone testerem – wyciągnięta listwa I każdy po kolei do słoika, pompa paliwa uruchamiana CLIPem co by ciśnienie było, tester wymuszał otwarcie wtrysku na różne okresu czasu I w różnych częstotliwościach. Jak dla mnie wzór mgiełki był na każdym taki sam. Korzystając ze sposobności wymoczyłem je I przedmuchałem...
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
W starych renòwkach były dwa,tu jest jeden do wszystkiego.Zròb jakąś diagnostykę-ciśnienie paliwa,obroty- dowiedz się co ma a czego mu brakuje,że nie pali.
Nie mierzy się opornosci czujnika cisnienia paliwa... czujnik jest elektroniczny, 3pinowy: 5V, masa, sygnał. A ten "czujnik" na pompie, to zawór, 2pinowy. Dwa piny, dwa przewody miernika, chyba łatwo.
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
Zatkany wydech, za małe ciśnienie paliwa.
Pewnie siada ciśnienie paliwa....
Wymieniłem świece,przewody,cewkę,filtr paliwa,wtryski zostały sprawdzone i maja sie dobrze,ciśnienie na wszystkich cylindrach w normie.Nie mam bladego pojecia co dalej robić.Moze ktos miał podobny problem. Nic nie sprawdziłeś, powymieniałeś zbędnie części tylko. Po pierwsze - prosze poprawić temat - slangu tutaj nie używamy. Po drugie diagnostyka -...
Sprawdź szczelność kolektora ssącego czy nie zaciąga lewego powietrza ciśnienie paliwa.
Witam i jak był ten regulator ciśnienia paliwa do wymiany? bo mam te same objawy.
Trzeba się przyglądnąć ciśnieniu paliwa CR. Wygląda mi to na regulator ciśnienia .
Spróbuj zapalić na samostarcie, jak zapali to zmierz ciśnienie paliwa.
Sprawdź czy jest iskra, czy jest odpowiednie ciśnienie paliwa. Pozdrawiam.
Tu nawet nie trzeba komputerów podłączać, przyczyną jest brak cisnienia na CR ,wystarczy zdjąć przelewy jak nie pali i sprawdzić który wtryskiwacz nie utrzymuje ciśnienia i przepuszcza paliwo na przelew.
A parametry ?Ciśnienia paliwa jak?
Zmierzyć ciśnienie paliwa, oczywiście za filtrem.
Regulator ciśnienia paliwa lub podciśnienie dają ciała.
Za gruszką (ręczną pompką paliwa): https://megane.com.pl/uploads/monthly_11...
Jezeli jest problem z czujnikiem położenia pedału gazu to zapali, ale nie będzie reagował na gaz, przy problemach z EGR nie, bo problem w tym zaworze polega na tym, że dostaje on zwarcia w obrębie lini +5V i nie jest też zasilany wtedy czyjnik ciśnienia paliwa.
Ja bym sprawdził czy kataliator nie blokuje, czyli popuścić wydech na łączeniu kolektora z tłumnikiem, jeśli nic to nie da trzeba zmierzyć sprężanie i ciśnienie paliwa.
A może byś tak łaskawco napisał, czy jest iskra, czy słychac klikanie wtryskiwaczy, czy słychać odgłos pompy, czy jest ciśnienie paliwa, czy silnik spręża...
Zostaw sprężanie w spokoju, paliwo ma, wtryski robią?
Nie ma opcji oparów z kolektora tam jest podciśnienie. Ma wyciek paliwa raczej.
Ogólnie duże spalanie ok, ciśnienie w kolektorze to jeden podstawowych parametrów dla wyliczenia dawki paliwa, ale nie ma to nic wspólnego ze spalaniem benzyny przy jeździe na LPG.
Ja tu widze problem z paliwem, zamienione węzyki, albo małe ciśnienie paliwa. Podlanie ze strzykawki by rozjaśniło sytuacje. Albo przytkany szmatą wydech.
Brak sprzętu to prosta metoda czy jakiekolwiek ciśnienie jest. Pomierzyłem ciśnienie manometrem i daje do 3.5 bara na zapłonie a podczas pracy skacze cały czas wskazuwka czujnika wpiętego przy listwie od 3.2 do 4.2 BAR. Dodam, że pompke paliwa mam z Megane. Listwa wtryskowa - https://www.youtube.com/edit?o=U&video_i... Ciśnienie paliwa - https://www.youtube.com/edit?o=U&video_i...
Jk byś miał problem z czujnikiem na wale to byś nie odpalił wcale. Sprawdź jak piszą: ciśnienie paliwa, wydatek pompy. Jak dużo jezdzisz na gazie to wyczyść wtryskiwacz.
Proponuję podjechać na diagnozę bo bez tego to szukanie igły w stogu siana. Może to turbina, zawór strujący, nieszczelność w kolektorach, ciśnienie paliwa, a najprawdopodobniej przepływka. Dodano po 5 Proponuję podjechać na diagnozę bo bez tego to szukanie igły w stogu siana. Może to turbina, zawór sterujący, nieszczelność w kolektorach, ciśnienie paliwa,...
Szczerze wątpie,żeby dolanie paliwa z innej stacji załatwiło sprawe.Raczej jesteś kolejnym klientem na pompe wysokiego ciśnienia lub wtryski.Polskie paliwo nie nadaje sie do tych silników.
Wtryski potrafią paść nawet po 1 tankowaniu złej jakości paliwa, więc przebieg ma się nijak do stanu wtryskiwaczy. Wychodzi że pada jedna z trzech części układu wtyskowego :pompa wys. ciśnienia, regulator ciśnienia paliwa lub najpewniej właśnie wtyski.
nie napisałes przede wszystkim który rok auta, a ma to bardzo duze znaczenie. Jeżeli jest to juz system Common Rail, to najprawdopodobniej masz problem z ciśnieniem paliwa na listwie, ale żeby rozwiac wszelkie wątpliwosci musisz znalezc pożądnego diagnoste, tego auta miernikiem nie naprawisz.
Po pierwsze po co wymieniany rozrząd skoro producent zaleca po 120 tys km? Ale wolno. Sugerowałbym sprawdzenie przpływomierza (MAPP sensor) oraz regulatora ciśnienia paliwa. Rozumiem, że autodiagnostyka w porządku.
Paliwo się cofa, zapowietrzony, problemy z ciśnieniem paliwa (dotyczy zarówno Diesel, Pb jak i LPG - nie napisałeś jaki to silnik). Jak benzyna bądź LPG to może być nieszczelny dolot. Przyjrzeć się parametrom na komputerze a nie tylko że nie ma błędów to tak ma być.
Umiesz pisać bez kipienia ironią? Jaki wrażliwiec,nawet nie przymierzałem się do złośliwości, sprawdziłeś coś chociaż? Mierzyłeś ciśnienie paliwa,ustawienie rozrządu sprawdzone? Ja mam sprawdzać? Nie czytasz ze zrozumieniem bo to nie moje auto.
Sprowokuj wystąpienie usterki przy podpiętym testerze diagnostycznym w trybie logowania parametrów. Takie zgaśnięcie silnika to może być albo usterka elektryki (chwilowa utrata zasilania) albo awaryjne wyłącznie silnika na skutek usterki krytycznej - czujnik ciśnienia paliwa lub czujnik położenia wału.
renault ciśnienie paliwa renault megane czujnik ciśnienie renault megane ciśnienie paliwo
pełna opona antena zewnętrzny modemu huawei radio concert
webasto citroen pralka miele zakup
Alfa Romeo 156 – brak dźwięku ostrzegawczego po przekroczeniu prędkości, naprawa buzzera i ustawień Speed Limit Zamienniki MOSFET SFS04R02PN: IRL40B209, IRFB4115, STP310N4F6