A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego.
;) w zasadzie tak, wysokie urwisko byłoby przydatne. Jak masz kompa, podłącz się i zobacz ciśnienie paliwa.
W starych renòwkach były dwa,tu jest jeden do wszystkiego.Zròb jakąś diagnostykę-ciśnienie paliwa,obroty- dowiedz się co ma a czego mu brakuje,że nie pali.
Sprawdź ciśnienie paliwa
Zmierz ciśnienie paliwa
Jeżeli ciśnienie paliwa jest zbyt wysokie, odłączyć przewód podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i uruchomić silnik. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 210 ± 20 kPa.(daje przyklad z mojego auta,przy twoim moga byc inne parametry) Jeżeli ciśnienie to jest niższe, należy wymienić regulator ciśnienia paliwa.Jeżeli w dalszym ciągu ciśnienie jest...
Jakie ciśnienie paliwa w momencie dodawania gazu na zimnym?
Zatkany wydech, za małe ciśnienie paliwa.
Decybel 91 odpowiedz mi czy uważasz że te ciśnienie paliwa czyli kolo 500bar jak włącza się kontrolka stop to jest za niskie ciśnienie paliwa że sugerujesz ze bym pompę sprawdził ?
Ile km zrobiłeś po zastosowaniu ? To potrzebujue najmniej 500km
Pewnie siada ciśnienie paliwa....
Sprawdź szczelność kolektora ssącego czy nie zaciąga lewego powietrza ciśnienie paliwa.
Mam pytanie czy to może być coś z ciśnieniem paliwa , pompą ? . Zamiast zadawać głupie pytania nie możesz sam zobaczyć jakie jest to ciśnienie? Jako mechanik masz przecież miernik ciśnienia paliwa.
Sprawdź czy jest ciśnienie paliwa przed odpaleniem
A ciśnienie paliwa dobre?
No jest ironia, bo wiele już widziałem. No to sprawdź na początek ciśnienie paliwa.
Jest gumowa gruszka pod maską do pompowania paliwa? Czym sprawdziłeś ciśnienie paliwa na listwie?
Spróbuj zapalić na samostarcie, jak zapali to zmierz ciśnienie paliwa.
Sprawdź dobrze ciśnienie paliwa, a najlepiej podepnij manometr i obserwuj ciśnienie podczas.
I jeszcze dla pewności sprawdziłbym ciśnienie paliwa pozdrawiam
Sprawdź czy jest iskra, czy jest odpowiednie ciśnienie paliwa. Pozdrawiam.
W ciśnienie paliwa jeszcze zerknąć
Sprawdzić ciśnienie paliwa oraz czy nie leje wtryskiwacz/ regulator ciśnienia
Gazownia obecna? Ciśnienie paliwa? Wężyk mapsensora?
Wielkie dzieki za porade:) a co powoduje to ze rozpycha gore filtra paliwa gdzie jest czujnik
Ciśnienie paliwa się mierzy a nie podejrzewa. Ale stawiam na błąd czujnika wałka.
Ciśnienie paliwa sprawdziłeś , jak wtryskiwacze obadane ?
Zmierzyć ciśnienie paliwa, oczywiście za filtrem.
Będów może nie było a parametry innych czujników były dobre. Czy sonda pracowała w odpowiednim przedziale, fałszywego powietrza na pewno nie ciągnie, ciśnienie paliwa prawidłowe itp...
Czujnik wału wymieniony zapomniałem dopisać . O które kostki dokładnie chodzi gdzie one się znajdują ? Pod maską w tej skrzynce z bezpiecznikami ? Dodano po 36 A czy ktoś wie jakie ma być ciśnienie paliwa i jak je sprawdzić ?
Niskie ciśnienie paliwa. Tam szukaj bez diagnostyki. Filtr paliwa albo pompa.
W tym silniczku wymieniałem już wtryskiwacze, właśnie z powodu wypadania zapłonu. Sprawdzić możesz jeszcze ciśnienie paliwa. Co do turbiny i wycieku, sprawdź jeszcze raz dokładnie skąd leci, bo o uszkodzonej turbinie nie słyszałem w tym silniku, jeśli to jest zapocenie to odpuść to sobie. Katalizator i sondy zostaw w spokoju.
więc sprawdzaliśmy ich podnosząc po jednej do góry Łapy wa pourywać za takie metody.... Sprawdzić ciśnienie paliwa, można podać troszkę paliwa i zobaczyć czy odpali...
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Myślę ,że w tym sprzęcie będzie gażnik IKOVA.? Sprawdz ciśnienie paliwa , diagnostyka , która wykonałeś tego nie łapie.
Sprawdź ciśnienie na pompie i wymień filtr paliwa tak jak napisał kolegabuko06
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Ja bym sprawdził czy kataliator nie blokuje, czyli popuścić wydech na łączeniu kolektora z tłumnikiem, jeśli nic to nie da trzeba zmierzyć sprężanie i ciśnienie paliwa.
Wymieniłem świece,przewody,cewkę,filtr paliwa,wtryski zostały sprawdzone i maja sie dobrze,ciśnienie na wszystkich cylindrach w normie.Nie mam bladego pojecia co dalej robić.Moze ktos miał podobny problem. Nic nie sprawdziłeś, powymieniałeś zbędnie części tylko. Po pierwsze - prosze poprawić temat - slangu tutaj nie używamy. Po drugie diagnostyka -...
Witam. Mam dwie Renault Megane 1.5 DCI z 2010 roku na systemie wtrysku Delphi. Obydwie zapalały normalnie, jedna z nich szarpała na wolnych obrotach (ciśnienie paliwa spadało do 150 bar), wymieniłem regulator ciśnienia paliwa od tej działającej dobrze i auto zaczęło normalnie pracować, więc kupiłem używany regulator ciśnienia, po założeniu do tej Megane...
A może byś tak łaskawco napisał, czy jest iskra, czy słychac klikanie wtryskiwaczy, czy słychać odgłos pompy, czy jest ciśnienie paliwa, czy silnik spręża...
Ciśnienie paliwa i wydajność pompy sprawdzałeś , a jak wygląda sprawa z filtrem paliwa , kiedy wymieniany?
A czy wymieniałeś regulator ciśnienia paliwa, który znajduje się na pompie paliwa? Dodano po 2 On działa nz zasadzie upuszczania paliwa na powrót, tak więc poaliwo pobierze i wróci na powrót jak źle działa Dodano po 2 Jakie ciśnienie pokazuje ci na kompie
Proponuję podjechać na diagnozę bo bez tego to szukanie igły w stogu siana. Może to turbina, zawór strujący, nieszczelność w kolektorach, ciśnienie paliwa, a najprawdopodobniej przepływka. Dodano po 5 Proponuję podjechać na diagnozę bo bez tego to szukanie igły w stogu siana. Może to turbina, zawór sterujący, nieszczelność w kolektorach, ciśnienie paliwa,...
A jakie wyszło mechanikowi ciśnienie paliwa na pracującym sliniku na wolnych obrotach i w momencie gwałtownego dodawania gazu ?
Ja tu widze problem z paliwem, zamienione węzyki, albo małe ciśnienie paliwa. Podlanie ze strzykawki by rozjaśniło sytuacje. Albo przytkany szmatą wydech.
Możliwe, że pompa paliwa już siada... można zewrzeć styki w przekaźniku na kilka minut, żeby pompa wytworzyła ciśnienie i zobaczyć czy wtedy zapali bez problemu.
Jk byś miał problem z czujnikiem na wale to byś nie odpalił wcale. Sprawdź jak piszą: ciśnienie paliwa, wydatek pompy. Jak dużo jezdzisz na gazie to wyczyść wtryskiwacz.
Ogólnie duże spalanie ok, ciśnienie w kolektorze to jeden podstawowych parametrów dla wyliczenia dawki paliwa, ale nie ma to nic wspólnego ze spalaniem benzyny przy jeździe na LPG.
Brak sprzętu to prosta metoda czy jakiekolwiek ciśnienie jest. Pomierzyłem ciśnienie manometrem i daje do 3.5 bara na zapłonie a podczas pracy skacze cały czas wskazuwka czujnika wpiętego przy listwie od 3.2 do 4.2 BAR. Dodam, że pompke paliwa mam z Megane. Listwa wtryskowa - https://www.youtube.com/edit?o=U&video_i... Ciśnienie paliwa - https://www.youtube.com/edit?o=U&video_i...
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Renault Megane III 1.6 16V 2012 rok gaśnie po uruchomieniu. Chciałbym podzielić się z Wami moim przypadkiem, jaki mi się przydarzył. Samochód często przy odpalaniu gasł po zapaleniu. W moim przypadku samochód jeździ na instalacji gazowej sekwencyjnej. Dopóki za którymś razem odpalał jakoś nie robiłem niczego z tym tematem. Przyczyn mogło być kilka....
Miałeś sprawdzić wtryski a sprawdziłeś napięcie na kostkach od wtrysku równie dobrze możesz sprawdzić ciśnienie w oponach skutek będzie podobny. Nie masz możliwości oddania auta do mechanika więc nie pozostaje ci się nic innego jak tylko kupić nowe auto. Będzie objęte gwarancją nie będziesz musiał nic zrobić sam.
Geometria turbiny do sprawdzenia. Przepływ powietrza też ,trzeba się przejechać z kompem. Zerknij do kolektora ssącego , bo może być sadzą zawalony. Sprawdź też EGR . Ciśnienie paliwa, czy nie odbiega od żądanego . Jak tam sytuacja z przedmuchami ze skrzyni korbowej.
świece jak by były zużyte to tym bardziej nie chodziłby dobrze na gazie.Sprawdż sobie jakie masz ciśnienie paliwa bo byc może masz przytkany wężyk albo zawór przelewowy lekko otwrty cały czas
Wyłączyć całkowicie instalację gazową. Zrobić porządną diagnostykę: sprawdzenie błędów, ciśnienie paliwa , sprężanie na cylindrach , synchronizacja rozrządu. Stan świec zapłonowych kabli, sprawdzić czy nie zaciąga fałszywego powietrza. Pół godzinki roboty i wszystko wiadome.
Ok dzięki a ciśnienie w kolektorze ssącym nie jest za duże? Tu jeszcze z poprzednich dni daje Ogólnie czasami na zimnym się dławił i przerywa podczas jazdy na którymś wykresie pokazuje jakby za dużą dawkę paliwa 1239408 1239413 1239407 1239409 1239410 1239411 1239412
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
Witam Od pewnego czasu męczę się z renówką nie mogę jej odpalić po wypadku zadziałał wyłącznik przeciążeniowy ale po włączeniu obwód działa. Sprawdziłem czujnik obrotów wału - działa. Ciśnienie paliwa ok komputer odłącza wtryski kontrolka immo miga ok. Objawy to po włączeniu zapłonu przez chwile jest napięcie na cewkach później jest odłączane i jak...
Witam. Mam problem z renówką z 99 roku. Mianowicie nie wychodzi analiza spalin. Analizator spalin podaje następujące dane: CO - 2,10 % CO2 - 11,55% HC - 526 O2 - 2,75 Lambda około 1.050 czasami 1.200 czasami 0.800. Zmianiałem sondę i katalizator od auto, które miało wszystkie parametry były ok. Mierzyłem ciśnienie na cylindrach 1- 7barów 2- 7,5 bara,...
Problem polega na tym że immo przestaje migać na desce jest iskra sygnał na wtyczce wtryskiwacza jest , ciśnienie paliwa ok samochód nie zapala.Krokowy wymontowany cisnienie sprężania ok, Błędu zasilania cewki pierścieniowej nie da sie skasować. Samochód z 98 roku sterownik Fenix 5
mam problem mianowicie moja meganka rano długo kreci zanim odpali później już jest wszystko OK odpala od tyknięcia sprawiłem świece wtryski ciśnienie na cylindrach mam założony zaworek zwrotny paliwa i nadal ciężko pali zaznaczam ze jest na pompie LUKAS
Umiesz pisać bez kipienia ironią? Jaki wrażliwiec,nawet nie przymierzałem się do złośliwości, sprawdziłeś coś chociaż? Mierzyłeś ciśnienie paliwa,ustawienie rozrządu sprawdzone? Ja mam sprawdzać? Nie czytasz ze zrozumieniem bo to nie moje auto.
Nie mierzy się opornosci czujnika cisnienia paliwa... czujnik jest elektroniczny, 3pinowy: 5V, masa, sygnał. A ten "czujnik" na pompie, to zawór, 2pinowy. Dwa piny, dwa przewody miernika, chyba łatwo.
...2000 tys obrotów To naprawdę zdecydowanie za dużo. ;-) Rzeczy wymienione: Dołożyłbym jeszcze bez kosztowe przeglądnięcie układu zapłonowego pod kątem wilgoci. W okresach przejściowych to może być zmora kierowcy. Rozgrzej dokładnie i osusz komorę silnika, a następnie zabezpiecz elementy środkiem przeciw wilgoci. Szczególną uwagę zwróć na przewody...
W jakim momencie było to ciśnienie, w czasie jazdy (jakie obroty?) na postoju?. Jeżeli na postoju to szwankuje czujnik bądź regulator. Jeśli chodzi o regulator to wiem, że mowa o regulatorze ciśnienia pompy paliwa ale o jaki chodzi czujnik i gdzie on się znajduje?
Sprawdź manometrem ciśnienie paliwa z pompy. W tej astrze nie wiem ile dokładnie powinno być, ale w podobnych autach ok. 3 atmosfery (np. silnik 1.4 na wielopunkcie z renault clio, thalia, megane)
Trzeba się przyglądnąć ciśnieniu paliwa CR. Wygląda mi to na regulator ciśnienia .
witam w pierwszej kolejności sprawdż sobie filtr paliwa może być zapchany(tez tak miałem),a jak nie pomoże to zawór przelewowy pompy wtryskowej.kontrolka świec żarowych podczas pracy silnika sygnalizuje między innymi niskie ciśnienie w pompie wtryskowej.
Czujnik również podmieniałem, ale nic to nie dało. Zastanawiam się czy ciśnienie paliwa jest odpowiednie, bo silnik gaśnie kiedy schodzi poniżej 1000 obrotów i tylko na zimnym. Na ciepłym jest wszystko ok. Dostęp do części mam bo posiadam drugi silnik z osprzętem w którym pukała panewka, ale problem na tamtym był taki sam.
Skoro chodzi również na lpg koniecznie musisz sprawdzić luzy zaworowe.To na początek.Może też sprężanie,zawór wydechowy może być wypalony.Jeżeli wszytko będzie OK odłącz akumulator lub jeszcze łatwiej komp. wtrysku (te silniki jednak lubią się programować zwłaszcza jeżeli jest źle wyregulowana inst. lpg.Możesz też sprawdzić cewkę ,pomimo tego , że jest...
skoro działa licznik kilometrów a nie działa wskazówka wykluczyłbym uszkodzenie linki od predkosciomierza, sugerowalbym rozebranie licznika i reczne odchyleniewskazówki, powinna się samoczynnie cofać do zera, jeśli jednak tak się dzieje, nie jest powiedziane że jest sprawna, może być uszkodzony mechanizm, zostaje przekładka lub nowy licznik. niewiem...
Można jeszce sprawdzić ciśnienie w układzie paliwowym i regulator ciśneinia w instalacji paliwowej oraz szcelność instalacji paliwowej, zawory wtryskowe i uszczelki oraz wydetek paliwa w poszczególnych zaworach wtryskowych. Trzeba też spawdzić sondę lambda i podgrzewanie sondy lambda.
Witam mam problem z 1.5 dci silnik kręci ale nie odpala, zrobiłem diagnostykę Delphi ds150 i mam błąd DF053 - Funkcja regulacji ciśnienia w rampie , więc wymieniłem zawór w pompie wysokiego ciśnienia i dalej to samo, jak sprawdzam ciśnienie na listwie CR na żywo to coś mi nie pasuje bo po włączeniu zapłonu mam na listwie 1bar, zaczynam kręcić rozrusznikiem...
A parametry ?Ciśnienia paliwa jak?
Spadek napiecia na ster, cewke. Cisnienie paliwa?
Zmierz ciśnienie paliwa. Szkoda że w tych pomiarach nie widać prędkości obrotowej silnika. Ogólnie to pomiary nic tutaj nie pokazują bo silnik ma ok 5 stopni czyli żadna z sond nie pracuje. Sonda nie pokaże zapchanego katalizatora. Rozgrzej auto i wtedy pokaż parametry i dobrze by było widać tam prędkość obrotowa silnika. Do tego przydałby się film...
Wystarczy, że 1km przed zgaszeniem auta przełączę na PB to potem już pali normalnie (o ile dobrze pamiętam) co do regulatora ciśnienia paliwa (at)automix to w moim meganie jest on zamontowany przy pompie paliwa wg mechanika, sprawdziliśmy ciśnienie paliwa manometrem i jest w porządku, więc pompa paliwa raczej też sprawna, poza tym próbowałem załączać...
Cewek nie dotykam bo chyba wszystkie na raz by nie szwankowały a jak pisałem jak się do pedała gazu nie dotyka to chodzi równo przy dodawaniu gazu jest obiaw tak jakby braku paliwa , jeszcze jedną rzecz jaką zauważyłem to zbiornik paliwa się zasysał to mu zrobiłem dziurkę w korku i tak jak by trochę się poprawiło na jakiś czas , czy myślicie że ciśnienie...
właśnie nie wiem jak z tym immo... czy immo odcina całkowicie paliwo???? miałem wcześniej renault megane coupe i tam jak nie rozbroiłem immo to też mogłem kręcić i kręcić ale auto nie odpaliło. a chodzi oto czy immo w passacie może po prostu zmniejszyć dawke paliwa przy której auto nie odpali czy odcina całkowicie paliwo??
Nie dziala klima Scenik2 (2007) Bylem u mechanika ktory skasowal blad (nie bylo napisane skad ten blad poczhodzi). Klima zaczela chodzic 9ja zadowolony). Po dwuch dniach przestala pojechalem do mechanika ktory mial CLIP do Megane. Odczytal blad DF 1070. Cytuje: blad obiegu zimnego powietrza (blokuje klime) A dokladnie ujmujac blad wtrysku paliwa. W...
Witam i jak był ten regulator ciśnienia paliwa do wymiany? bo mam te same objawy.
Przy prawym kole to jak się nie mylę masz zbiornik z węglem i tam paliwa ma nie być tylko opary paliwa. Paliwo ma dochodzić do listwy wtryskowej więc zdejmij z niej wężyk i zobacz czy będzie podawał przez niego paliwo podczas rozruchu - choć to że będzie nie oznacza że jest odpowiednie ciśnienie. Czy iskra jest jak kręcisz rozrusznikiem? Może Ci immo...
Witam, Ostatnio miałem problem z odpaleniem Meganki. Silnik podczas jazdy nagle zaczął szarpać i po dojechaniu do domu nagle zgasł. Zaprowadziłem do mechanika, stwierdził że trzeba sprawdzić wtryski. Wtryski zawiozłem do sprawdzenia i wyszło że jest za małe ciśnienie w każdym wtrysku i należy zregenerować. Zakupiłem używane wtryski od rozbitka po sprawdzeniu....
Witam wszystkich serdecznie , mam problem z renault megane 1,6 16 v 2001r. Jakiś czas temu pękł pasek wywaliło głowice została zrobiona , auto odpalone , wszystko ok. Minęło ze trzy dni auto przejechało ze 300km,.Kumpel dzwoni że nie pali , pojechałem kluczyk w stacyjkę pali od 1 strzała . Auto zabrałem , postawiłem u siebie na mrozku,rano przychodzę...
witam . mam renault 19 z 1993 roku. samochód odpala dopiero za 10-15 razem lub wogóle. przy dłuższym odpalaniu akumulator sie rozładowuje,ale jest nowy. pomózcie, prosze o szybką odpowiedz sprawdź filtr paliwa i pompkę czy ma odpowiednie ciśnienie. Ja w renówce Megane miałem problemy z odpalaniem silnika i z jazda na benzynie. Dławiło mi go strasznie....
Problem wygląda następująco np. dzisiejszy przykład , odpalam auto z rana na benzynie, samochód nie pracuje na którymś cylindrze szarpania silnika nie ma mocy przejeżdżam kawałek tak z do 3 km wraca wszystko do normy po nie długim odcinku jazdy znów problemy się pojawiają nie pracuje na jednym tłoku objawy delikatne szarpanie brak mocy , dodaje ze mam...
Witam Auto to: RENAULT MEGANE 2 2005r,1.5 dci silnik K9K 722 82kuce,układ wtryskowy DELPHI Mam następy problem,wczoraj auto pokazywało ciśnienie na listwie 790 Kpa,wogóle się nie zmieniało nawet przy kręceniu i nabiciu ciśnienia,i przy pustej rampie. Całą ekektrykę wywaliłem,przeleciałem wszystkie kable,wszędzie przjeście jest,nic już nie jest zaśniedziałe....
No dobra, bez żartów z katami itp. Zawory - wiadoma sprawa - typowy czuły punkt K7M, więc zostały sprawdzone i wyregulowane już na samym starcie śledztwa, spręż także w normie. MAP typowy GM i sprawny. Ciśnienie paliwa sprawdzone, jest jednak za niskie, ok. 2 bar i lekko się waha, jednak nie powinno dawać podobnych objawów. Regulator podstawiony i sprawny,...
Jezeli jest problem z czujnikiem położenia pedału gazu to zapali, ale nie będzie reagował na gaz, przy problemach z EGR nie, bo problem w tym zaworze polega na tym, że dostaje on zwarcia w obrębie lini +5V i nie jest też zasilany wtedy czyjnik ciśnienia paliwa.
Regulator ciśnienia paliwa lub podciśnienie dają ciała.
To jest k4m 1.6 16V. Na zdjęciu po prawej stronie pomiędzy czterema śrubami od pokrywy jest duży otwór na czujnik położenia wałka. Od 2006 albo 7 (euro5)czyli silnik po modyfikacji, wcześniej żaden nie miał czujnika wałka, nieważne czy z kzfr czy bez niego. Dodano po 1 wszystkie silniki z elektronicznie sterowanym wtryskiem paliwa mają takie czujniki...
Za gruszką (ręczną pompką paliwa): https://megane.com.pl/uploads/monthly_11...
Podaj mu masę na drugi kabel podczas kręcenia i sprawdź czy psika w gardziel paliwem, jak nie to wtrysk padł. to nie jest do końca tak...wtryskiwacz nawet jedno punktowy jest sterowany impulsem opartym o czujnik położenia wału. podanie masy na stałe może doprowadzić do uszkodzenia wtryskiwacza bądź centrali sterującej jeżeli dokładasz przewód masowy...
Tu nawet nie trzeba komputerów podłączać, przyczyną jest brak cisnienia na CR ,wystarczy zdjąć przelewy jak nie pali i sprawdzić który wtryskiwacz nie utrzymuje ciśnienia i przepuszcza paliwo na przelew.
Witam. Problem z autem jak w temacie. Wczoraj podczas jazdy zgasł, nie kręci nie odpala, w sterowniku silnika błąd "napięcie zasilania czujników" Bezpieczniki sprawdzone, okablowanie sprawdzone, zasilania sterownika sprawdzone, są trzy + i trzy masy również są. Napięcia zasilania czujników są 5V, masy na czujnikach pomierzone również są. Ciśnienie paliwa...
Witam, Tematem jest samochód Renault Megane Classic 1.4 16v 1999r 95KM benzyna. Jestem właścicielem tego pojazdu od końca sierpnia tego roku. Na początku na długich trasach spalanie według mnie było w normie 7-8l (tak jak podaje producent). W mieście jednak ta wartość wynosiłą 10-12l, co jest dla mnie jak najbardziej normalną rzeczą zwłaszcza na krótkich...
Trudno oceniać czyjeś oświadczenia co do zużycia paliwa, ja widzę tylko że, ktoś spierniczył instalację : wysokie ciśnienie , a mnożnik grubo poniżej 1 - to nie może dobrze działać co by tam mapy nie pokazywały . Można ustawić auto bez map , właśnie przy pomocy analizatora spalin . To robił ktoś bez elementarnej znajomości tematu i nie posiadający umiejętności...
Witam. Poszukuję pomocy z Renault Megane 2 silnik 1,4 16v 2003r benz+lpg. Otóż zaczęło się od zapalenia kontrolki serwis + wtryski pojechałem do ASO. Skasowali błąd powiedzieli, że wina paliwa. Po pewnym czasie ponownie kontrolka sie zapaliła więc stwierdzili, że mam gaz. Więc jest do wymiany katalizator (wymieniłem), oczywiście kontrolki, serwis już...
Witam Kupiłem auto które stało 2 lata w garażu z zajechaną pompą i wtryskami,pompa regenerowana wsadzona,wtryski kupione nowe. Auto po odpaleniu pochodziło około godzinkę na wolnych obrotach,po czym wszedłem przegazowałem,zaczeło chodzić na 3 gary i zgasło,na listwie pokazywało ciśnienie 590-720Kpa,więc za małe,sprawdzziłem pompe,sprawdziłem wtryski...
renault ciśnienie paliwa renault megane ciśnienie paliwo renault megane czujnik ciśnienie
renault megane bezpiecznik wycieraczka elektrozaczep brzeczy iveco schemat instalacji elektrycznej
instrukcja obsługi pralka electrolux panel sterowania
Prędkość obrotowa piły widiowej 50 cm do drewna Elektroniczny zegarek nie odmierza czasu po ustawieniu