Czyli rozumiem, że im bardziej jest zimno, tym większa dawka paliwa? To jeszcze jedno pytanie mi się teraz nasunęło. Od jakiej temperatury zwiększa się ssanie? I jeszcze jedno ciśnienie paliwa powinno nawet pokazać na ciepłym silniku ponieważ pompka daje stałe ciśnienie?
Witam mam problem z 1.5 dci silnik kręci ale nie odpala, zrobiłem diagnostykę Delphi ds150 i mam błąd DF053 - Funkcja regulacji ciśnienia w rampie , więc wymieniłem zawór w pompie wysokiego ciśnienia i dalej to samo, jak sprawdzam ciśnienie na listwie CR na żywo to coś mi nie pasuje bo po włączeniu zapłonu mam na listwie 1bar, zaczynam kręcić rozrusznikiem...
No na jego bazie widocznie jest dawka paliwa podawana.
hmm.. no wlasnie cos tam pisalo ze to podlacza sie do jakiegos czujnika ale nie wiem jakiego;p poprosilem goscia o przyslanie mi instrukcji montarzu :D moze sie dowiem;p no w sumie deczko wieksza dawka paliwa by nie zaszkodzila, silnik by lepiej wchodzil na obroty i mialby rowniejsza prace na niskich obrotach.. ale.. sam nie wiem Dodano po 2 a wlasnie...
To jest silnik oparty o MAP więc dawką paliwa steruje podciśnienie i TPS. Ma to LPG?
a ta pompka nie może pracować z włączonym silnikiem. A to cud jakiś, jak źle wepniesz w obieg to nic nie pomoże na brak cyrkulacji. Bardziej mnie interesuje jak zwiększyłeś dawkę paliwa i jaki to silnik?
Spadek napiecia na ster, cewke. Cisnienie paliwa? Też nie ... nieważne jaki akumulator, sprawdzane na starterze i również tak samo. Iskra jest od samego początku, wtryski też podają od pierwszego obrotu rozrusznikiem .... Problem tkwi w tym ze podają za dużą dawkę paliwa. Za autem śmierdzi paliwo podczas kręcenia... brak pomysłów
Sprawdź czy regulator ciśnienia na listwie wtryskowej nie przepuszcza ci paliwa w dolot. Miałem tak w lagunie. Sterownik nie radził sobie z wyregulowaniem dawki i odcinał wtrysk na sekundę.
Ok dzięki a ciśnienie w kolektorze ssącym nie jest za duże? Tu jeszcze z poprzednich dni daje Ogólnie czasami na zimnym się dławił i przerywa podczas jazdy na którymś wykresie pokazuje jakby za dużą dawkę paliwa 1239408 1239413 1239407 1239409 1239410 1239411 1239412
Dzień dobry Panowie proszę o pomoc (potwierdzenie) interpretacji moich przemyśleń dotyczy dawki paliwa w RENAULT MEGANE 2 PH1 1.5.dci. W skrócie auto po wymianie wtrysków na nowe ( niestety od KANGOO) zemściło się w czasie wysokich temperatur nie zapali jak jest zagrzane pow. ok. 70 stopni. Kreci zapali jakby na 3 cylindry i nie reaguje na dodawanie...
wielka szkoda ,bo mój się zawściekł i nie chce odpalać ani na zimnym ani na ciepłym, spodobał mu sie PLAK wystarczy mała dawka i pali na strzał i co rusz mam inny wykaz błedów Nie wiem jak RENAULT ale podobny problem miałem w OPLU, przyczyna zapowietrzony układ paliwowy- straszono mnie regeneracją pompy za ok 800zł, a skończyło się na wymianie o-ringa...
Miganie światełek to zapewne wynik wynik zużycia panewek i zarazem spadku obrotów silnika (czyli typowy spadek ciśnienia). Wzrost temperatury silnika z podobnym skutkiem. Ale spróbuj upewnić się jak działa czujnik temperatury silnika. O ile kojarzę jest tam czujnik podwójny. Być może sterownik silnika otrzymuje fałszywe informacje i zmniejsza dawkę...
Witam w tym silniku gdy silnik się przegrzewa występuje ograniczenie mocy (minimalna dawka wtryskiwanego paliwa) , ale tylko jak temperatura płynu chłodzącego przekroczy 100 st C. Może być uszkodzony czujnik temperatury płynu ten z białą kostką, bo z niego idzie info do komputera i ten może zmniejszyć dawkę paliwa. Czujnik może również podawać zawyżoną...
Pomijając dyskusje na temat iskry zapłonowej, to jakbym czytał o moim aucie. Start chwila i PAH!!! PAH!!! Był padnięty czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym i dawało za dużą dawkę paliwa. Może uszkodził się przy przekładce, może wtyczka uszkodzona. Błąd ortograficzny poprawiłem.
Nie wiem jaką masz instalację gazową ale chodzi tu o temperaturę pracy. Choć piszesz, że benzyna też tak reaguje. Po około kilometrze silnik i ciecz chłodząca nagrzeje się do poziomu około 20-30C to jest minimalna temp. przy, której gaz już może dobrze zmieniać swoją postać z płynnego w gaz. Kiedy ostatnio był wymieniany filtr gazu i przeprowadzona...
Witam, potrzebuję pomocy. Jak w temacie, pompa bosch vp 37 od meagne I 1.9 dti nie podaje paliwa na wtryski. Popę zdemontowałem, wymieniłem 2 uszczelki pod pokrywą z góry i dwa oringi przy klapkach na dole z przodu i z tyłu pompy, oraz oringi na zaworze regulacji dawki początkowej. Pompę zamontowałem, ustawiłem dokładnie tak samo, poskładałęm rozrząd...
Zakupiłem taki oto kabelek na portalu aukcyjnym "RENAULT Dacia INTERFEJS dla DDT2000 + VAG KKL PL" oferujący : Interfejs obsługuje modele na K-LINE Grupa RENAULT 1997 - 2007 RENAULT: Avantime, Clio, Espace IV, Kangoo, Laguna, Laguna II, Modus, Megane & Scenic, Megane II, Master, Mascott, Safrane, Traffic, Twingo, VelStatis NISSAN: Almera, March-Micra,...
Renault megane 1.9d 64Km 1998r. Autko w którym zmieniałem końcówki wtrysków a było to kilka tys. kilometrów temu wróciło do mnie. Usterka nagła, ledwie dzień wczesniej miał kilka wachań po wduszeniu pedału ale przełamywał sie i jechał dalej. Klient uznał ze przytkany filtr paliwa więc go wymienił ale bez skutku. Pali od strzała, zimny czy ciepły. Nie...
W książce "napraw sam" jest na pewno pomyłka, bo sonda przed katem jest sondą kontrolującą jakość spalin i na podstawie jej wyników komp benzynowy koryguje dawkę paliwa i jej napięcie buja się od ok. 0.2V do do ok 0.8V (coś jakby sinusoida). Sonda za katem sprawdza działanie katalizatora i jej napięcie (przy sprawnym kacie) nie ma już takich wahań i...
Jak wczesniej pisałem te powietrze może brać sie nie tylko z wtrysków bo długim wężykiem podpiąłem zwrot z wtrysków i nie było prawie wcale baniek a jak tylko podepnę do pompy to co chwilę idzie bulka na zwrot do filtra ot co. W pompie tam gdzie podpięty jest powrót z wtryskiwaczy jest założona " zwężka Venturiego " która powoduje podciśnienie wysysające...
Problem wygląda następująco np. dzisiejszy przykład , odpalam auto z rana na benzynie, samochód nie pracuje na którymś cylindrze szarpania silnika nie ma mocy przejeżdżam kawałek tak z do 3 km wraca wszystko do normy po nie długim odcinku jazdy znów problemy się pojawiają nie pracuje na jednym tłoku objawy delikatne szarpanie brak mocy , dodaje ze mam...
Właśnie wczoraj przyjechał do gazownika który mi zakładał sekwencje Gość z AGISA. Nota bene, bardzo miły Gość. Sam pogrzebał przy mojej instalacji, zaprogramował kompa gazowego zarówno na postoju jak i w czasie jazdy ( tworzenie mapy pod obciążeniem ). Gazownik który zakładał mi gaz nie robił tego nigdy w moim samochodzie. Okazało się też, że te wtryskiwacze...
Witam ! Dziś rano ponownie uruchomiłem silnik; praca silnika na biegu jałowym idealna; brak błędów sterownika silnika. Po wstępnym podgrzaniu silnika oraz szybkim wciśnięciu pedału przyśpieszenia, silnik powolnie wchodzi na obroty, dopiero przy ok. 2500 obr/min nabiera specyficznej dla tego typu silnika dynamiki. Identyczne zachowanie silnika jest podczas...
Cytat: narzędziem jest elm 327 i aplikacja carscaner i pyclip Tu zdaje się leży pies pogrzebany, po podłączeniu pod prawdziwy sprzęt diagnostyczny zapewne pokażą się błędy PyClip też jest dobrym narzędziem (oparty jest na bazie danych z clipa) tylko "trza umić". :D Z zawodu jestem mechanikiem samochodowym ale szkołe kończyłem lata temu i nigdy w zawodzie...
Do rafał% Oczywiście, że może mieć wpływ. Mam to niestety w praktyce w swoim samochodzie. Meganka z silnikiem 1,6 8V i założona sekwencją LPG. Po zresetowaniu pamięci ECU samochód jeździ OK. Ale po kilku kilometrach gaz zaczyna świrować, muli się szarpie i takie tam. Pomaga przełączenie na PB i chwila jazdy na tym paliwie. Po tym znowu przez kilka km...
Prawdopodobnie też, ale również do poprawnej pracy instalacji sekwencyjnej. Zasada działania sekwencyjnych instalacji tych które znam (Prinsa - dobrze, Dream XXI N - mniej) wygląda w następujący sposób: Sterownik benzynowy na podstawie swojej mapy wtrysku benzyny oraz na podstawie danych z różnych czujników w tym z sondy lambda określa czas wtrysku...
Zbliża się sezon letni i z pewnością wszyscy użytkownicy samochodów zaczną częściej korzystać z klimatyzacji i pojawią się w warsztacie. Należy jednak pamiętać, że sprawność tego układu zależy od jego poprawnej obsługi oraz regularnej konserwacji. Jako producent szerokiej gamy profesjonalnych stacji obsługi klimatyzacji oraz centrum Call Center przyjmujące...
wymiana czujnika nic nie zmieniła :( wymieniłem też sondę lambde i nic. wyjąłem pompę paliwa ze zbiornika i wyczyściłem, co też nic nie dało. tak jakby odcinało dawkę paliwa podczas jazdy. na wtorek mam zawieźć samochód do elektromechanika niech kombinuje bo mi już brakuje pomysłów
renault dawka paliwa dawka paliwa renault dawka paliwa
zapłon wczesny zawieszenie tylne laguna testy akumulatorów
niegasnące światła stopu niegasnące światła stopu
ZTE Z1320 AX3000 – tryb punktu dostępu, Access Point, EasyMesh, konfiguracja AP Błąd A0544 w Siemens CU240S - Diagnostyka i Rozwiązania