Megane 1.6 1999r w sedanie
Nie sprawdzisz,. nie dowiesz się, ja niestety nie pomogę bo takiego przeszczepu nie robiłem. Myślę jednak, że może to się udać, montowałem np. zegary poliftowe z językiem PL w modelu przedliftowym i działało to bez problemu czyli komunikacyjnie dogadują się stare z nowymi.
Ja obstawiałem, że to benzyna :-) Gdyby padł Ci czujnik położenia wału to nie odpaliłbyś auta wcale lub w najlepszym wypadku paliłoby za 15 razem hehe. Opisz co zrobiłeś z silnikiem krokowym. Aha...mało kto pamięta, aby ustawiać zawory w swojej ukochanej Reni.
Toś sobie wybrał warsztat do poważnych napraw. Może zrobili płukanie silnika przed wymianą oleju i wyplukalo nagar tu i tam. Ciężko coś stwierdzić nie widząc i nie słyszac. Pojedz do normalnego warsztau i niech zobaczą.
Z jakiejś przyczyny to podciśnienie jest niewłaściwe , nieszczelność , rozregulowana (uchylona )przepustnica , czy też stan silnika = pomiar ciśnienia sprężania .
Czyli wykręcić cały moduł do którego przymocowany jest silnik krokowy, to będzie to silnik i przepustnica, tak?? A co z wtyczką od silnika krokowego, bo gdy ją wyciągnę to od razu pojawią się błędy w komputerze i trzeba będzie go przeprogramować - jest jakaś metoda? A co do czyszczenia, to pryskać WD 40 i wycierać czy tylko spryskać i gdzie wewnątrz??...
Jakich przewodów :?: . Świece wymienione :?:
Jak dobrze pamiętam 5 znaków, nie koniecznie cyfry i chyba zawsze zaczyna się od litery S.
Tu jest o f9q ogólnie po angielsku [url=ftp://host217-41-52-224.in-addr.bto... link
Komputer w komplecie.
http://obrazki.elektroda.net/76_12717910...
System Renix, istotny jest numer HOM 77xxxxxxxx, można wsadzić sterowniki z innym numerem.
Spróbuj w podany niżej sposób jest to opis do renault megane 2004 z silnikiem 1,5DCI----------- http://obrazki.elektroda.net/60_12243550...
kolego sprawdz czujnik cieczy chłodzącej
Wypalanie DPF. Nie wyłaczaj wtedy silnika, aż zgaśnie.
Wygląda na kiepską masę sterownika silnika
Do sprawdzenia przewody pomiędzy cewkami a sterownikiem silnika.
Sprawdź silnik krokowy (wyczyść), cewki (jak sagem to zobacz czy nie mają przebić), świece (stan oraz czy są odpowiednie do tego silnika) i szczelność dolotu powietrza.
Czujniki położenia wału i temperatury płynu chłodniczego do sprawdzenia.
Żaden czujnik położenia wału! Napisałem wyżej co jest przyczyną.
Musi byc odpowiednia wersja programu acgassynchro.
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
Poz.Zawarto�Znaczenie 1VF1Producent: Renault 4LA0FMegane, sedan, silnik: 1.6 e, 1598ccm, nr. silnika, max. moc przy obrotach: K7M702�lub K7M703� 66kW/5000obr.; lata produkcji: 09.1996-03.1999 80Znak zmienny, wersja wyposażenia a w dostawczych - także rozstaw osi 9FRodzaj skrzyni biegów 1015480498Numer seryjny 1 KW= OKOŁO1,36KM
Sterowanie szybami jest wbudowane w moduł UC-BIC . Przekaźniki wlutowane na stałe do modułu. :cry:
Jak S3000 i te 82.... 82... Przy kodach kreskowych ,Poza tym sam go nie wymienisz bo trzeba go wycziścić i zakodować , bo będzie zablokowany prez immo .
Jedna z opcji to sterowanie masą właśnie na cienkich przewodach. Musisz sprawdzić żarówką czy jest "gruby" plus i minus. Potem podajesz przez probówkę masę na cienkie kabelki. Ale prawdopodobnie co się bardzo często zdarza padł sam moduł na silniku.
Tak, wymieniałem ale miałem silnik wyciągnięty :D Odkręć ten wspornik który jest do skrzyni przykręcony.
Na nich jest prąd jak silnik pracuje.
Jak Ci popiskuje to masz najpewniej napinacz do wymiany. Zwłaszcza jak nie był jeszcze robiony. Jest już wyrobiony i prowadzi krzywo pasek. Jaki masz tam silnik?
Sprzedaj jedno i drugie i kup w benzynie.
Wycieraczkę włącza się opcjonalnie na stałe lub włącza się czasowo-impuls spryskiwacza, stąd dwa przewody zasilania silnika.
koledzy odgrzeję kotleta, mam ten sam problem, na zimnym silniku jak włączę klimatyzację to zdarza się, że zgaśnie. Co może być przyczyną?
… czy to KLEKOTANIE MOŻE BYĆ SPOWODOWANE ALTERNATOREM? Ponieważ już od pewnego czasu mam niskie obroty i kontrolka AKUMULATORA miga mi podczas jazdy dosyć nieregularnie, Czy alternator to możesz sprawdzić sam. Zdejmij napęd alternatora /pasek/ i sprawdzisz po uruchomieniu silnika. … natomiast klekot jest regularny więc czy to może być powiązane?...
Być może coś na osprzęcie, rolka ,sprzęgło altka. Albo coś na rozrządzie.
Jest też opcja ,prócz oleju, że przepustnica się zamyka i silnik nie odpali i robi fałszywe podciśnienie jakby popychacze się zawiesiły, ale to też bardzo łatwo idzie sprawdzić.
Silnik kręci ? Jezeli tak to podlaczyc kompa, sprawdzić rozrząd czy nie przeskoczył, czujnik uderzeniowy pod maską po stronie kierowcy, zasilania na czujniki ;-)
masz do wymiany uszczelke pod głowicą, płyn przedostaje się tam do oleju i oddtrąca się na korku jako na najzimniejszym elemencie silnika.
Trzecia, zapłonowa.
Witam. Mam problem w Renault Megane 1998r silnik 2.0. Nie pali on na 3 i 4 cylinder ani na benzynie ani na gazie. Iskra jest. Co moze byc przyczyną i co moge jeszce sprawdzić przed mechanikiem.
a czujnik temperatury cieczy sprawny
Renault Megane 2 2004r silnik 1.6 16v 110km k4M Czy parametry są poprawne ? Test na rozgrzanym silniku najpierw chwila pracy na biegu jałowym potem chwila jazdy kręcenie do odcięcia. 1239406 1239405
prawdopodobnnie wiesza ci sie koncówka wtrysku i potrafi tak sie traskać daj wtryski do sprawdzenia albo po prostu wymień ten który nie pali a sprawdzisz je popuszczajac przewód wysokiego cisnienia przy wtrysku i zobacz jaka bedzie reakcja ten co nie reaguje jest uszkodzony
-jedna z cewek,przykręcone na pokrywie zaworów -ciasne zawory
Masy sprawdź
Witam ja na twoim miejscu sprawdził bym szczelność kolektora ssącego psiuknij plakiem jak wyrówna to będziesz wiedział gdzie podsysa obce powietrze
Jak chcesz mogę Ci podać spossób sprawdzenia czujników, urządzeń wykonawczych itp.
szkoda zabawy, wspomaganie tanie i bez żadnych kombinacji używka śmiga
To pierwsza sonda i tu jest dobrze. Coś bardzo wcześnie zaczęła oscylować, chyba że zgasiłeś na krótko przed nagranym odpaleniem. Jest ok. Drugi wskaźnik to temp silnika.
Napisałem wyżej, wszystko jest ok, tak ma być.
Owszem, kat nak najbardziej może za to odpowiadać. wybij środek i zostaw samą puchę.
Bo tak ma być. Skoro napięcie na klemach w trakcie pracy silnika ma 14,5V to szukaj przyczyny gdzie indziej - duże samorozładowanie baterii - > trzeba rozglądać się za nową, - coś w aucie pobiera prąd na postoju -> trzeba zmierzyć prąd pobierany z akumulatora przy wyłączonym silniku.
Ściągnij pasek osprzętu i sprawdź
Nie dolewaj wody bo obniżysz temperaturę zamarzania. Coś zawsze w środku zostanie. Wszystko ok bez dolewania wody.
Albo rozrusznik wyzionął ducha albo przekaźnik od rozrusznika.
Dokładnie tak, przy tym przebiegu zdarzają się wypalone zawory w silnikach pracujących tylko na benzynie.
gmeranie w skrzynce pod maską Dokładnie sprawdzić tę podstawę przekaźników bo tam często właśnie są korozje, w dalszej części wiązki na okoliczność przetarć i gnicia. Warto też sprawdzić wtyczkę połączenia pompy paliwa.
a jest mozliwośc że zawory są zaciasno ustawione ?
Wymiana oleju na elfa 10W/40 napewno nie zaszkodzila. Sam jestem mechanikiem .Francuzkie diesle mają automatyczne przyspieszanie zaplonu w niskich temperaturach, jak wiedomo dieselek z przyspieszonym zaplonem pracuje poprostu glosniej, bardziej metalicznie, jezeli odglosy te ustepuja w miare rozgrzewania sie silnika i potem jest juz wszystko ok to nie...
Klimą steruje sterownik silnika , tam podglądniesz ciś. w układzie.
Standardowa do przejrzenia wiązka idąca lewym nadkolem i wychodzące w komorze silnika.
A nie jest tam czasami prawa polos podparta przy bloku silnika ? Tam tez jest lozysko i potrafi narobic jaj.
Trzeba programować. Niedawno miałem podobny przypadek, skończyło się programowaniem ECU na stole. Jak to nazwał Szpenio - wyłączenie immo przez fachowca ;). Temat był tu ruszany parę razy. Pozdr.
Najczęściej wypala sie styk (kabel zółty) na UCBIC'u,ale ty piszesz że napięcie dochodzi do opornicy.... Więc sprawdz czy na czarnym kablu silnika masz pewną masę,no i czy silnik sprawny.
Czy "padające", terkoczące KZFR będzie słychać w kabinie? Chodzi mi o opisany wcześniej odgłos słyszalny właśnie w kabinie. Pod maską już mniej, może tak gdzieś głęboko za silnikiem.
Szukasz bo masz uszkodzony? Czy brakuje? Sam silnik czy cały mechanizm? Mercedes Atego, Renault Megane ?
Pochłaniacz oparów paliwa, przymocować do nadwozia i po problemie.
Mam nowy problem na zimnym nie równa praca silnika
Od czego zacząć? Od podania, co to za samolot i z jakim silnikiem.
nikt nie zmieniał jeszcze łańcuszka rozrządu w tym silniku?
Witam auto naprawione , wtryski były dobre , problemem był zawór wysokiego ciśnienia w pompie CR. masakra jest z odpowietrzeniem układu paliwowego, dwie osoby potrzebne jedna stoi z plakiem a druga kręci silnikiem...
Ciebie o takie bezeceństwa nie podejrzewałem , myslałem ,że masz samochód klienta , a płyn mógł być sprawcą . Żeby o tym sie porzekonać otwórz to urządzenie i szukaj "zielono mi"! Da sie to naprawić , ale w tej sytuacji jest to trudniejsze ,jeżdzić możesz ino nie bedzie "halo" ze sterownikiem silnika!
Ja taki przewodzik wciskałem bezpośrednio od środka w tą przelotkę przy akumulatorze.
Witam mam pewien problem z Renault Megane silnik 1.5 dCi 2002r. Problem polega na ciężkim odpalaniu po dłuższym postoju odpala za 3-4 razem i przy odpalaniu wydobywa się siwy dym ,na rozgrzanym jest wszystko ok pali na strzała . Co może być przyczyną podłączenie pod kompa nic nie pokazało . Z góry dziękuję za pomoc .
Z konstrukcji silnika i zadania jakie spełnia świeca żarowa.
Trzeba wymienić
Renault megane 1,6 90km 96rok
prawdopodobnie masz do wymiany elektromagnes w rozruszniku.sonda lambda niema nic dotego
Jeśli mokro jest przy wężyku to weź klucz i dokręć nakrętkę ... dociśnie się i powinien wyciek ustać
Koło oryginał używka.Brak sygnału prędkości obrotowej silnika.
Co sądzicie o samochodzie marki Renault Megane z silnikiem diesla:?: Proszę o szczere opinie.
Kontrolka osprzętu silnika. Baz diagnostyki nic się nie zrobi.
Witam mam pytanie. Gdzie znajduje się kod silnika Renault Megane 1997 1,4 eco
Jesli chodzi o cewki to dzis kupilem komplet uzywanych denso. Okazalo sie ze to jednak nie jest wina cewek bo silnik pracuje tak samo jak na poprzednich, ale mimo wszystko je zostawie bo lepiej miec komplet niz kazda z innej parafi. Jeszcze tak sie zastanawiam nad kolektorem wydechowym. Wydaje mi sie ze czuc troche przy nim spalinami. Kwestia teraz...
Na forum megane.com.pl masz dokładnie rozpisany ten problem. Podsumowując czeka Cię powrót do mechanika, który wymieniał Ci rozrząd a nie umiał tego zrobić poprawnie w tym silniku.
Jakie to megane,jaki rocznik i silnik
Kup NOWY akumulator i napraw rozrusznik i ew. wieniec koła zamachowego. Żadne czary z klemami itd nie mają wpływu na rozruch silnika
A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego.
Jest, jak w starszych Fiatach z małymi silnikami.
Tłumacząc jak przysłowiowej krowie na rowie heheh Zacznij pod diagnostyki i testu poszczególnych komponentów co do sprzętu diagnostycznego najlepszy moim zdaniem byl by clip ale innymi wynalazkami tez coś zdziałasz! kolejnym krokiem powinno być sprawdzenie ciśnienia w cylindrach jak masz na którymś niskie tak sie będzie działo Majac dane z komputera...
Będzie pasowało do skrzyni, łapy silnika wszystko wszystko to samo nawet rozrząd.Mechanika działania bloku cylindrów ta sama.
Tej pompie nie potrzebny jest czujnik położenia wału .
Tak, jak zdejmiesz osłony całego przełącznika zespolonego to zobaczysz że od wycieraczek jest osobny element mocowany na 2 wkręty. Jeszcze raz dla słabszch. Co to jest przełącznik zespolony i gdzie jest?
Witam, Posiadam Renault Megane Scenik z silnikiem 1,6 8v i niestety będę musiał go wymienić. Moje pytanie czy pasuje silnik 1,6 16v Można wymienić bez większych przeróbek czy niestety nie pasuje 16 zaworowy
I tak ma być, to jest jego zabezpieczenie przed niepowołanym odpaleniem silnika.
Załóż zamiast silnika przepustnicy żarówke 21W i zobacz czy będzie sterowana, czy czasem silnik nie ma nadmiernego poboru prądu.
Przy lampce sufitowej masz odbiornik podczerwieni, często zdarza się że dostaje się do niego woda przez antenkę, trzeba go wysuszyć i oczyścić, następnym częstym przypadkiem jest urwana dioda nadawcza w pilocie, jeżeli to nie pomoże trzeba zdobyć kod blokady zapłonu (tylko w ASO) i spróbować przyuczyć kluczyk. Używając kodu blokady zapłonu można odpalać...
Sądząc po dacie napisania postu temat pewnie ogarnięty.pozdr.
panowie proszę o poradę , renault megane '99 silnik 1.6 16v bodajże k7m , klientka przyjechała , silnik nie ma mocy nierówno pracuje , okazało się przebicie na gumowych fajkach od cewek , i problem bo do renaulta nie robią samych gum tylko całe cewki ( 160 zł szt ) , może ktoś już walczył z tym zagadnieniem i jakoś sobie poradził , proszę o porady pozdrawiam
Jaki problem odpiąć linię CAN od radia i sprawdzić?
gdzie ta tabliczka gdzies koło silnika??
renault silnik megane silnik renault megane głowica silnik renault megane
pomiar sygnału telewizyjnego marshall footswitch migający klucz
galmet bojler galmet bojler sterownik
Kierunek przepływu powietrza na wentylatorze - strzałka w lewo Najlepsza karta graficzna dla Xeon E3-1231V3