Nie sprawdzisz,. nie dowiesz się, ja niestety nie pomogę bo takiego przeszczepu nie robiłem. Myślę jednak, że może to się udać, montowałem np. zegary poliftowe z językiem PL w modelu przedliftowym i działało to bez problemu czyli komunikacyjnie dogadują się stare z nowymi.
System Renix, istotny jest numer HOM 77xxxxxxxx, można wsadzić sterowniki z innym numerem.
Mam Renault Megane 1 z silnikiem 1.6e 8V i szukam informacji, z jakiego silnika pasuje turbo lub jaki kit turbo wybrać, aby zwiększyć moc.
Wygląda na kiepską masę sterownika silnika
Do sprawdzenia przewody pomiędzy cewkami a sterownikiem silnika.
Z jakiejś przyczyny to podciśnienie jest niewłaściwe , nieszczelność , rozregulowana (uchylona )przepustnica , czy też stan silnika = pomiar ciśnienia sprężania .
Poz.Zawarto�Znaczenie 1VF1Producent: Renault 4LA0FMegane, sedan, silnik: 1.6 e, 1598ccm, nr. silnika, max. moc przy obrotach: K7M702�lub K7M703� 66kW/5000obr.; lata produkcji: 09.1996-03.1999 80Znak zmienny, wersja wyposażenia a w dostawczych - także rozstaw osi 9FRodzaj skrzyni biegów 1015480498Numer seryjny 1 KW= OKOŁO1,36KM
Wypalanie DPF. Nie wyłaczaj wtedy silnika, aż zgaśnie.
Jedna z opcji to sterowanie masą właśnie na cienkich przewodach. Musisz sprawdzić żarówką czy jest "gruby" plus i minus. Potem podajesz przez probówkę masę na cienkie kabelki. Ale prawdopodobnie co się bardzo często zdarza padł sam moduł na silniku.
Jak S3000 i te 82.... 82... Przy kodach kreskowych ,Poza tym sam go nie wymienisz bo trzeba go wycziścić i zakodować , bo będzie zablokowany prez immo .
Jak Ci popiskuje to masz najpewniej napinacz do wymiany. Zwłaszcza jak nie był jeszcze robiony. Jest już wyrobiony i prowadzi krzywo pasek. Jaki masz tam silnik?
Wycieraczkę włącza się opcjonalnie na stałe lub włącza się czasowo-impuls spryskiwacza, stąd dwa przewody zasilania silnika.
Na nich jest prąd jak silnik pracuje.
masz do wymiany uszczelke pod głowicą, płyn przedostaje się tam do oleju i oddtrąca się na korku jako na najzimniejszym elemencie silnika.
Toś sobie wybrał warsztat do poważnych napraw. Może zrobili płukanie silnika przed wymianą oleju i wyplukalo nagar tu i tam. Ciężko coś stwierdzić nie widząc i nie słyszac. Pojedz do normalnego warsztau i niech zobaczą.
Jakich przewodów :?: . Świece wymienione :?:
Ja obstawiałem, że to benzyna :-) Gdyby padł Ci czujnik położenia wału to nie odpaliłbyś auta wcale lub w najlepszym wypadku paliłoby za 15 razem hehe. Opisz co zrobiłeś z silnikiem krokowym. Aha...mało kto pamięta, aby ustawiać zawory w swojej ukochanej Reni.
Czyli wykręcić cały moduł do którego przymocowany jest silnik krokowy, to będzie to silnik i przepustnica, tak?? A co z wtyczką od silnika krokowego, bo gdy ją wyciągnę to od razu pojawią się błędy w komputerze i trzeba będzie go przeprogramować - jest jakaś metoda? A co do czyszczenia, to pryskać WD 40 i wycierać czy tylko spryskać i gdzie wewnątrz??...
Sprawdź silnik krokowy (wyczyść), cewki (jak sagem to zobacz czy nie mają przebić), świece (stan oraz czy są odpowiednie do tego silnika) i szczelność dolotu powietrza.
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
http://obrazki.elektroda.net/76_12717910...
Tu jest o f9q ogólnie po angielsku [url=ftp://host217-41-52-224.in-addr.bto... link
Tak, wymieniałem ale miałem silnik wyciągnięty :D Odkręć ten wspornik który jest do skrzyni przykręcony.
Komputer w komplecie.
Że to jest podany kod silnika
kolego sprawdz czujnik cieczy chłodzącej
Bo tak ma być. Skoro napięcie na klemach w trakcie pracy silnika ma 14,5V to szukaj przyczyny gdzie indziej - duże samorozładowanie baterii - > trzeba rozglądać się za nową, - coś w aucie pobiera prąd na postoju -> trzeba zmierzyć prąd pobierany z akumulatora przy wyłączonym silniku.
wrzuć jeszcze zdjęcie z pod maski jak są odwierty w kolektorze ssacym
Jak dobrze pamiętam 5 znaków, nie koniecznie cyfry i chyba zawsze zaczyna się od litery S.
Czujniki położenia wału i temperatury płynu chłodniczego do sprawdzenia.
Żaden czujnik położenia wału! Napisałem wyżej co jest przyczyną.
Jest też opcja ,prócz oleju, że przepustnica się zamyka i silnik nie odpali i robi fałszywe podciśnienie jakby popychacze się zawiesiły, ale to też bardzo łatwo idzie sprawdzić.
Sterowanie szybami jest wbudowane w moduł UC-BIC . Przekaźniki wlutowane na stałe do modułu. :cry:
Najczęściej wypala sie styk (kabel zółty) na UCBIC'u,ale ty piszesz że napięcie dochodzi do opornicy.... Więc sprawdz czy na czarnym kablu silnika masz pewną masę,no i czy silnik sprawny.
Standardowa do przejrzenia wiązka idąca lewym nadkolem i wychodzące w komorze silnika.
Czy "padające", terkoczące KZFR będzie słychać w kabinie? Chodzi mi o opisany wcześniej odgłos słyszalny właśnie w kabinie. Pod maską już mniej, może tak gdzieś głęboko za silnikiem.
Być może coś na osprzęcie, rolka ,sprzęgło altka. Albo coś na rozrządzie.
Ciebie o takie bezeceństwa nie podejrzewałem , myslałem ,że masz samochód klienta , a płyn mógł być sprawcą . Żeby o tym sie porzekonać otwórz to urządzenie i szukaj "zielono mi"! Da sie to naprawić , ale w tej sytuacji jest to trudniejsze ,jeżdzić możesz ino nie bedzie "halo" ze sterownikiem silnika!
Megane 1.6 1999r w sedanie
To pierwsza sonda i tu jest dobrze. Coś bardzo wcześnie zaczęła oscylować, chyba że zgasiłeś na krótko przed nagranym odpaleniem. Jest ok. Drugi wskaźnik to temp silnika.
Mam nowy problem na zimnym nie równa praca silnika
Kup NOWY akumulator i napraw rozrusznik i ew. wieniec koła zamachowego. Żadne czary z klemami itd nie mają wpływu na rozruch silnika
Silnik kręci ? Jezeli tak to podlaczyc kompa, sprawdzić rozrząd czy nie przeskoczył, czujnik uderzeniowy pod maską po stronie kierowcy, zasilania na czujniki ;-)
Trzecia, zapłonowa.
Dokładnie tak, przy tym przebiegu zdarzają się wypalone zawory w silnikach pracujących tylko na benzynie.
Klimą steruje sterownik silnika , tam podglądniesz ciś. w układzie.
Spróbuj w podany niżej sposób jest to opis do renault megane 2004 z silnikiem 1,5DCI----------- http://obrazki.elektroda.net/60_12243550...
Od czego zacząć? Od podania, co to za samolot i z jakim silnikiem.
nikt nie zmieniał jeszcze łańcuszka rozrządu w tym silniku?
Masy sprawdź
… czy to KLEKOTANIE MOŻE BYĆ SPOWODOWANE ALTERNATOREM? Ponieważ już od pewnego czasu mam niskie obroty i kontrolka AKUMULATORA miga mi podczas jazdy dosyć nieregularnie, Czy alternator to możesz sprawdzić sam. Zdejmij napęd alternatora /pasek/ i sprawdzisz po uruchomieniu silnika. … natomiast klekot jest regularny więc czy to może być powiązane?...
A nie jest tam czasami prawa polos podparta przy bloku silnika ? Tam tez jest lozysko i potrafi narobic jaj.
Albo rozrusznik wyzionął ducha albo przekaźnik od rozrusznika.
Witam auto naprawione , wtryski były dobre , problemem był zawór wysokiego ciśnienia w pompie CR. masakra jest z odpowietrzeniem układu paliwowego, dwie osoby potrzebne jedna stoi z plakiem a druga kręci silnikiem...
Z konstrukcji silnika i zadania jakie spełnia świeca żarowa.
-jedna z cewek,przykręcone na pokrywie zaworów -ciasne zawory
Na forum megane.com.pl masz dokładnie rozpisany ten problem. Podsumowując czeka Cię powrót do mechanika, który wymieniał Ci rozrząd a nie umiał tego zrobić poprawnie w tym silniku.
gdzie ta tabliczka gdzies koło silnika??
Kontrolka osprzętu silnika. Baz diagnostyki nic się nie zrobi.
Jest, jak w starszych Fiatach z małymi silnikami.
Witam mam pytanie. Gdzie znajduje się kod silnika Renault Megane 1997 1,4 eco
Jakie to megane,jaki rocznik i silnik
Napisałem wyżej, wszystko jest ok, tak ma być.
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam taki problem z Renault Megane 1.6 16v z 99 roku ponieważ ostatnio zauwazylem ,ze sporo wzroslo spalanie paliwa i od jakiegos czsu zauważylem takze nie rowna prace silnika. Co może byc przyczyna???? Prosze o pomoc?
Jak chcesz mogę Ci podać spossób sprawdzenia czujników, urządzeń wykonawczych itp.
Będzie pasowało do skrzyni, łapy silnika wszystko wszystko to samo nawet rozrząd.Mechanika działania bloku cylindrów ta sama.
To przecież można przedłużyć. A masz problemy z odpalaniem zimnego silnika ?
prawdopodobnnie wiesza ci sie koncówka wtrysku i potrafi tak sie traskać daj wtryski do sprawdzenia albo po prostu wymień ten który nie pali a sprawdzisz je popuszczajac przewód wysokiego cisnienia przy wtrysku i zobacz jaka bedzie reakcja ten co nie reaguje jest uszkodzony
Na obudowie od środka nie ma ? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic61... Podaj rok i pojemność silnika.
Ściągnij pasek osprzętu i sprawdź
Podstaw drugi sterownik na klona i sprawdź co będzie. Bo jak na mój nos, to uwalony sterownik silnika.
Witam ja na twoim miejscu sprawdził bym szczelność kolektora ssącego psiuknij plakiem jak wyrówna to będziesz wiedział gdzie podsysa obce powietrze
a jest mozliwośc że zawory są zaciasno ustawione ?
gmeranie w skrzynce pod maską Dokładnie sprawdzić tę podstawę przekaźników bo tam często właśnie są korozje, w dalszej części wiązki na okoliczność przetarć i gnicia. Warto też sprawdzić wtyczkę połączenia pompy paliwa.
Owszem, kat nak najbardziej może za to odpowiadać. wybij środek i zostaw samą puchę.
Renault Megane 2 2004r silnik 1.6 16v 110km k4M Czy parametry są poprawne ? Test na rozgrzanym silniku najpierw chwila pracy na biegu jałowym potem chwila jazdy kręcenie do odcięcia. 1239406 1239405
I tak ma być, to jest jego zabezpieczenie przed niepowołanym odpaleniem silnika.
Koło oryginał używka.Brak sygnału prędkości obrotowej silnika.
Niestety ale Renault nie produkuje i nigdy nie produkował silnika o oznaczeniu f8t :cry: . Na twoje szczęście . :D F8T to oznaczenie produkcyjne bloku silnika . Prawidłowego oznaczenia F9Q xxx szukaj na tabliczce przytwierdzonej do bloku od tyłu albo w formie graweru na bloku od przodu silnika :D
Załóż zamiast silnika przepustnicy żarówke 21W i zobacz czy będzie sterowana, czy czasem silnik nie ma nadmiernego poboru prądu.
Pochłaniacz oparów paliwa, przymocować do nadwozia i po problemie.
Bezpieczniki od oświetlenia są w komorze silnika
Potencjometr sterujący pracą elektrozaworu zaworu EGR
Witam. Mam problem w Renault Megane 1998r silnik 2.0. Nie pali on na 3 i 4 cylinder ani na benzynie ani na gazie. Iskra jest. Co moze byc przyczyną i co moge jeszce sprawdzić przed mechanikiem.
witam, poszukuję danych o silniku Renault Megane K7M 720 poj. 1600, moc 75KM, z 1998 roku, czy są takie silniki 16 zaworowe?
injection faul (błąd wtryskiwaczy). Usterka układu wtryskowego panie ynteligent. Pod tym pojęciem się mieści wsio, co ma styczność ze sterownikiem silnika.
Ja taki przewodzik wciskałem bezpośrednio od środka w tą przelotkę przy akumulatorze.
Centralka gasnie natychmiast po wylaczeniu silnika
Renault megane 1,6 90km 96rok
Sprzedaj jedno i drugie i kup w benzynie.
Inna elektronika i część osprzętu.
Ustawia się 24 krok mości panowie, poza tym co on tam próbował zasilaczem? Przecież to silnik bezkomutatorowy!
Może rozrząd zerwał i zablokowało silnik.
Wymiana oleju na elfa 10W/40 napewno nie zaszkodzila. Sam jestem mechanikiem .Francuzkie diesle mają automatyczne przyspieszanie zaplonu w niskich temperaturach, jak wiedomo dieselek z przyspieszonym zaplonem pracuje poprostu glosniej, bardziej metalicznie, jezeli odglosy te ustepuja w miare rozgrzewania sie silnika i potem jest juz wszystko ok to nie...
Sprawdź ciśnienie sprężania, to powinno wyjaśnić czy to wina uszczelki pod głowicą. Jeżeli są przedmuchy do układu chłodzenia to zazwyczaj w czasie pracy silnika węże od chłodzenia robią się twarde z powodu większego ciśnienia w układzie chłodzącym. Przydało by się odczytać błędy ze sterownika silnika i zobaczyć w parametry bo może ten czujnik nie działa...
a jaki masz silnik?
Witam serdecznie. to jest bankowo zawór. Ja w mojej Thalii 1,5 dCi 2003 rok też miałem ten sam problem.
koledzy odgrzeję kotleta, mam ten sam problem, na zimnym silniku jak włączę klimatyzację to zdarza się, że zgaśnie. Co może być przyczyną?
A czy masz możliwość podłączenia auta pod komputer? Bo jak tak, to ja bym najpierw sprawdził, czy nie ma błędów w obliczaniu otwarcia przepustnicy. Miałem kiedyś problem z moim parnerm HDI 2.0 i było to użądzenie odpowiedzialne za obliczanie nacisku na pedał, tzn. jak linka naciągała kółko, to sygnał ektryczny otwierał przepustnice. Po prostu spadło...
Skoro wymieniasz części na pałę, bez diagnozy to ja proponuję wymianę silnika.
Zrobić diagnostyke: Silnika, skrzyni biegów, hamulców, geometri zawieszenia, oraz opon.
renault megane silnik silnik renault megane szarpie silnik renault megane
podswietlenie przetwornica wymiana zawiesi koszt schemat fabryczny prostownika
pralka wf8500nmw pralka wf8500nmw
Wymiana pompy ciśnieniowej w ekspresie i myjce Depollution System Faulty w Peugeot 207 1.6 benzyna - przyczyny i rozwiązania