Nie sprawdzisz,. nie dowiesz się, ja niestety nie pomogę bo takiego przeszczepu nie robiłem. Myślę jednak, że może to się udać, montowałem np. zegary poliftowe z językiem PL w modelu przedliftowym i działało to bez problemu czyli komunikacyjnie dogadują się stare z nowymi.
System Renix, istotny jest numer HOM 77xxxxxxxx, można wsadzić sterowniki z innym numerem.
Poz.Zawarto�Znaczenie 1VF1Producent: Renault 4LA0FMegane, sedan, silnik: 1.6 e, 1598ccm, nr. silnika, max. moc przy obrotach: K7M702�lub K7M703� 66kW/5000obr.; lata produkcji: 09.1996-03.1999 80Znak zmienny, wersja wyposażenia a w dostawczych - także rozstaw osi 9FRodzaj skrzyni biegów 1015480498Numer seryjny 1 KW= OKOŁO1,36KM
Wygląda na kiepską masę sterownika silnika
Do sprawdzenia przewody pomiędzy cewkami a sterownikiem silnika.
Jedna z opcji to sterowanie masą właśnie na cienkich przewodach. Musisz sprawdzić żarówką czy jest "gruby" plus i minus. Potem podajesz przez probówkę masę na cienkie kabelki. Ale prawdopodobnie co się bardzo często zdarza padł sam moduł na silniku.
Jak Ci popiskuje to masz najpewniej napinacz do wymiany. Zwłaszcza jak nie był jeszcze robiony. Jest już wyrobiony i prowadzi krzywo pasek. Jaki masz tam silnik?
Wycieraczkę włącza się opcjonalnie na stałe lub włącza się czasowo-impuls spryskiwacza, stąd dwa przewody zasilania silnika.
masz do wymiany uszczelke pod głowicą, płyn przedostaje się tam do oleju i oddtrąca się na korku jako na najzimniejszym elemencie silnika.
Bo tak ma być. Skoro napięcie na klemach w trakcie pracy silnika ma 14,5V to szukaj przyczyny gdzie indziej - duże samorozładowanie baterii - > trzeba rozglądać się za nową, - coś w aucie pobiera prąd na postoju -> trzeba zmierzyć prąd pobierany z akumulatora przy wyłączonym silniku.
Wypalanie DPF. Nie wyłaczaj wtedy silnika, aż zgaśnie.
Jak S3000 i te 82.... 82... Przy kodach kreskowych ,Poza tym sam go nie wymienisz bo trzeba go wycziścić i zakodować , bo będzie zablokowany prez immo .
Na nich jest prąd jak silnik pracuje.
Ciebie o takie bezeceństwa nie podejrzewałem , myslałem ,że masz samochód klienta , a płyn mógł być sprawcą . Żeby o tym sie porzekonać otwórz to urządzenie i szukaj "zielono mi"! Da sie to naprawić , ale w tej sytuacji jest to trudniejsze ,jeżdzić możesz ino nie bedzie "halo" ze sterownikiem silnika!
Że to jest podany kod silnika
Czy "padające", terkoczące KZFR będzie słychać w kabinie? Chodzi mi o opisany wcześniej odgłos słyszalny właśnie w kabinie. Pod maską już mniej, może tak gdzieś głęboko za silnikiem.
Standardowa do przejrzenia wiązka idąca lewym nadkolem i wychodzące w komorze silnika.
Kup NOWY akumulator i napraw rozrusznik i ew. wieniec koła zamachowego. Żadne czary z klemami itd nie mają wpływu na rozruch silnika
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam taki problem z Renault Megane 1.6 16v z 99 roku ponieważ ostatnio zauwazylem ,ze sporo wzroslo spalanie paliwa i od jakiegos czsu zauważylem takze nie rowna prace silnika. Co może byc przyczyna???? Prosze o pomoc?
Z jakiejś przyczyny to podciśnienie jest niewłaściwe , nieszczelność , rozregulowana (uchylona )przepustnica , czy też stan silnika = pomiar ciśnienia sprężania .
Mam nowy problem na zimnym nie równa praca silnika
To pierwsza sonda i tu jest dobrze. Coś bardzo wcześnie zaczęła oscylować, chyba że zgasiłeś na krótko przed nagranym odpaleniem. Jest ok. Drugi wskaźnik to temp silnika.
To jest chyba zawór początku wtrysku, pompa LUCAS. Niech mnie ktoś poprawi.
Najczęściej wypala sie styk (kabel zółty) na UCBIC'u,ale ty piszesz że napięcie dochodzi do opornicy.... Więc sprawdz czy na czarnym kablu silnika masz pewną masę,no i czy silnik sprawny.
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem renault megane 1.5 dci 105km i mam taki sam problem. Coś stuka w silniku. Auto ma moc jeździ i przyspiesza jak zawsze ale coś stuka. Czy wiecie co to może być? Jak sobie poradziliście z tym problemem? Z góry dzięki za odpowiedź.
A czy masz możliwość podłączenia auta pod komputer? Bo jak tak, to ja bym najpierw sprawdził, czy nie ma błędów w obliczaniu otwarcia przepustnicy. Miałem kiedyś problem z moim parnerm HDI 2.0 i było to użądzenie odpowiedzialne za obliczanie nacisku na pedał, tzn. jak linka naciągała kółko, to sygnał ektryczny otwierał przepustnice. Po prostu spadło...
Podstaw drugi sterownik na klona i sprawdź co będzie. Bo jak na mój nos, to uwalony sterownik silnika.
Na obudowie od środka nie ma ? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic61... Podaj rok i pojemność silnika.
Od czego zacząć? Od podania, co to za samolot i z jakim silnikiem.
Jest, jak w starszych Fiatach z małymi silnikami.
gdzie ta tabliczka gdzies koło silnika??
Kontrolka immoblisera miga. Wydaje mi się, że będzie do wymiany przekaźnik pompy paliwa (o ile dobrze go zlokalizowałem). Gdyż pod kierownicą tam gdzie znajdują się bezpieczniki są tez dwa przekaźniki 12V 40A, i spróbowałem je wyciągnąć i podmienić i wówczas auto odpala, lecz niestety pojeździ z pół dnia i sytuacja się powtarza. Wczoraj nawet, gdy dojeżdżałem...
Tu masz Sam naprawiam . http://www.5fantastic.pl/plikosfera/1670...
witam, Posiadam renaut megane 1,6e benzyne, rok prod. 1996, po odpaleniu jest wszystko ok, ale po przejechaniu ok 10km (ciepły silnik ) i po zatrzymaniu auta na biegu jałowym obroty silnika co jakiś czas spadają prawie do zera i za chwilę wracają do normy. Dodam że wymieniłem już silniczek krokowy, świece zapłonowe, kable - choć co do ich prawidłowości...
To przecież można przedłużyć. A masz problemy z odpalaniem zimnego silnika ?
Samoróbki się robi wtedy jak nie ma oryginalnego odpowiednika.
Witam. Posiadam Renault Megane 1.4eco. Symbol silnika e7j Ten silnik posiada 70 koni w innej wersji 1.4e Posiada 75 koni jest to ten sam silnik o tym samym symbolu e7j . Czy ktoś wie czemu ten silnik 1.4eco jest słabszy o te 5 koni ? Z góry dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam.
Witam auto naprawione , wtryski były dobre , problemem był zawór wysokiego ciśnienia w pompie CR. masakra jest z odpowietrzeniem układu paliwowego, dwie osoby potrzebne jedna stoi z plakiem a druga kręci silnikiem...
injection faul (błąd wtryskiwaczy). Usterka układu wtryskowego panie ynteligent. Pod tym pojęciem się mieści wsio, co ma styczność ze sterownikiem silnika.
Bezpieczniki od oświetlenia są w komorze silnika
Na forum megane.com.pl masz dokładnie rozpisany ten problem. Podsumowując czeka Cię powrót do mechanika, który wymieniał Ci rozrząd a nie umiał tego zrobić poprawnie w tym silniku.
Witam czy któryś z szanownych Tunerów jest wstanie odpowiedzieć za co odpowiadają komórki we flash sterownika silnika Renault Megane 3 EDC17C42 1.6 dci 130KM Plik poniżej fotka o które komórki mi chodzi. https://obrazki.elektroda.pl/7374116100_...
Sprawdź silnik krokowy (wyczyść), cewki (jak sagem to zobacz czy nie mają przebić), świece (stan oraz czy są odpowiednie do tego silnika) i szczelność dolotu powietrza.
Przepływomierz, silniczek krokowy? Nie zapędziłeś się trochę?? :D
Skoro wymieniasz części na pałę, bez diagnozy to ja proponuję wymianę silnika.
nikt nie zmieniał jeszcze łańcuszka rozrządu w tym silniku?
W moim przypadku problem tkwił w sterowniku silnika
Jakie to megane,jaki rocznik i silnik
Jakich przewodów :?: . Świece wymienione :?:
Wersja Tomkab jest najbliższa prawdy o Twoim silniku.
A jaki to rok i jaki silnik?
I tak ma być, to jest jego zabezpieczenie przed niepowołanym odpaleniem silnika.
Jak już to ten "czujnik" (ja bym nazwał impulsator) będzie umiejscowiony na skrzyni biegów a nie na silniku :)
Jaki kod silnika
Tak ta skrzynka steruje silnikiem.
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
T/J ...raz.....
Dokładnie tak, przy tym przebiegu zdarzają się wypalone zawory w silnikach pracujących tylko na benzynie.
Często wystarczy skasować błędy w sterownik silnika.
Toś sobie wybrał warsztat do poważnych napraw. Może zrobili płukanie silnika przed wymianą oleju i wyplukalo nagar tu i tam. Ciężko coś stwierdzić nie widząc i nie słyszac. Pojedz do normalnego warsztau i niech zobaczą.
Tak, wymieniałem ale miałem silnik wyciągnięty :D Odkręć ten wspornik który jest do skrzyni przykręcony.
Czyli wykręcić cały moduł do którego przymocowany jest silnik krokowy, to będzie to silnik i przepustnica, tak?? A co z wtyczką od silnika krokowego, bo gdy ją wyciągnę to od razu pojawią się błędy w komputerze i trzeba będzie go przeprogramować - jest jakaś metoda? A co do czyszczenia, to pryskać WD 40 i wycierać czy tylko spryskać i gdzie wewnątrz??...
Witam. Czy twoja Meganka posiada system Hands Free? Niektóre taki bajer mają , najlepiej sprawdź to tak: zamknij kartą/pilotem po czym zanieś ją do domu i wtedy spróbój otworzyć klamką. Jeżeli niebędziesz miał karty przy sobie nie otworzysz. Dodano po 2 zapomniałem dodać , że nie trzeba wkładać karty do czytnika aby odpalić silnik. Pozdrawiam.
Program Renolik mam (niestety) po francusku. Chociaż nie znam języka to 'calculateur controle moteur' to musi być sterownik silnika
Koło oryginał używka.Brak sygnału prędkości obrotowej silnika.
Witam mam pytanie. Gdzie znajduje się kod silnika Renault Megane 1997 1,4 eco
Ja obstawiałem, że to benzyna :-) Gdyby padł Ci czujnik położenia wału to nie odpaliłbyś auta wcale lub w najlepszym wypadku paliłoby za 15 razem hehe. Opisz co zrobiłeś z silnikiem krokowym. Aha...mało kto pamięta, aby ustawiać zawory w swojej ukochanej Reni.
Klimą steruje sterownik silnika , tam podglądniesz ciś. w układzie.
uszkodzona jest uszczelka pod głowicą za kolektorem wydechowym wydostaje się olej z pod uszczelki głowicy z kanału olejowego na smarowanie głowicy norma w tych silnikach
Czyli przez chwile masz zgaszony silnik.
Też radze sprawdzić czujnik na pedale hamulca- jego uszkodzenie powoduje zapalenie kontrolki- informuje o usterce wpływającej na prace silnika
emulator założony działa nie musi być połowa baku paliwa resetuje się po każdym uruchomieniu silnika.
Mogla by być np winna poduszka silnika
Centralka gasnie natychmiast po wylaczeniu silnika
Kolego po pierwsze odkręć i wyrzuć ten idiotyczny aluminiowy panel z przodu silnika.
Ok dzięki, trochę mnie uspokoiliście z tym silnikiem.
Który to rok auta i model silnika?
Witam . Sprawdź napięcie akumulatora ,po zapłonie ,jak również podczas kręcenia rozrusznikiem.Jeżeli jest otwierany ,to należy wykonać pomiar gęstości elektrolitu. Jaki stary jest ten akumulator,czy sprawdzałeś ładowanie ,masę na silniku .
http://obrazki.elektroda.net/76_12717910...
Tu jest o f9q ogólnie po angielsku [url=ftp://host217-41-52-224.in-addr.bto... link
zdecydowanie warto sprawdzić wiązkę a szczególnie kostki w skrzynce bezpieczników w komorze silnika
Zużyciem silnika.
Może rozrząd zerwał i zablokowało silnik.
Komputer w komplecie.
a jaki masz silnik?
kolego sprawdz czujnik cieczy chłodzącej
A może tak-znajdź na wyświetlaczu komputera przebieg z migającym kluczem i wtedy naciśnij i przytrzymaj przycisk(zapłon włączony lub uruchomiony silnik)
Z konstrukcji silnika i zadania jakie spełnia świeca żarowa.
A Clip widzi tą piątke w parametrach silnika?
Petla immo przy stacyjce,UCH,i sterownik silnika.
Jest też opcja ,prócz oleju, że przepustnica się zamyka i silnik nie odpali i robi fałszywe podciśnienie jakby popychacze się zawiesiły, ale to też bardzo łatwo idzie sprawdzić.
Kontrolka osprzętu silnika. Baz diagnostyki nic się nie zrobi.
Przewody z akumulatora na karoserię/silnik.
Uszkodzony silnik albo zgrane kable po drodze do silnika.
Rozpatrzyć działanie czujnika temperatury cieczy chłodzącej , najlepiej jak by kolega znalazł kogoś z CLIPem,i wtedy go zdiagnozować na zimnym silniku.
Moim zdaniem wygląda to na przeskoczenie paska rozrządu o ząbek lub więcej. Sprawdzić ustawienie rozrządu dalsza jazda może się skończyć wymianą/remontem silnika.
Sprwadź testerem jaką pokazuje temperaturę być może fałszuje czujnik temperatury i komp nie wzbogaca mieszanki na zimnym silniku.
A nie jest tam czasami prawa polos podparta przy bloku silnika ? Tam tez jest lozysko i potrafi narobic jaj.
Ustawia się 24 krok mości panowie, poza tym co on tam próbował zasilaczem? Przecież to silnik bezkomutatorowy!
mylicie koledzy dti i dci. dci to comon rail, inna bajka. Tu już tylko komp i to nie tester od błędów ale coś co pokaże parametry pracy silnika.
renault megane silnik renault silnik megane szarpie silnik renault megane
warystor pralka scenic gniazdo symbol silnika
przerywacz schemat keysight 34465a
Przygasanie deski rozdzielczej po odpaleniu silnika Skoda Fabia 3 Zamiennik lampy ECH81: 6AJ8, ECH84, ECH83