Nie jestem pewien jak u Ciebie, miałem kiedyś opla combo 1.7d i tam sygnał do obrotomierza szedł z alternatora
W załączniku schemat świateł stopu. 120 - sterownik silnika 172 - światło prawe tylne 173 - światło lewe tylne 260 - skrzynka bezpiecznikowa 639 - trzecie światło stop 645 - UCH 1337 - UPC Najwyraźniej UCH nie widzi sygnału z czujnika - brak plusa na czujniku bądź nie dociera sygnał z czujnika do UCH. Podłączyć CLIPa i sprawdzić czy sygnał dochodzi.
pin 27 to sygnał na moduł zapłonu (cewkę).
ściągnij sobie schemat z elektrody i zobaczysz z kąd pobierany jest sygnał. Pozdrwiam
1,5V podaj na sygnał to jakies 4-4,5bara.
Podejrzany immobilizer i czujnik obrotu wału. W mojej Megance w odstępie kilku lat wysiadło jedno i drugie. Prądu to szukało się kiedyś, teraz trzeba szukać "sygnału".
Witam Posiadam Renault Megane 1.6 z 2001 roku. W czasie jazdy spod deski rozdzielczej emitowanych jest 10 sygnałów (piknięć). Czy ktoś może napisać co to oznacza?
nie wim jak sprawdziłeś czujnik gmp bo z tego co wiem to nie ma mozliwości. w renault megane i laguna I były duże problemy z tymi właśnie czujnikami (objawy takie jak podałeś) po nagrzaniu silnika rezystancja czujnika zmienia sie i komputer wtrysku obczytuje to jako brak sygnału z koła. po wymianie nie zapomnij skasować defekty powodzenia
Jeżeli to silnik K4M - 700 , to sygnał prędkości idzie na zegary z pinu nr.22 sterownika ABS.
Witam, Poradziłeś sobie z tym zasięgiem bo mam ten sam problem?? Pozdrawiam
DF230 - Nieprawidłowy sygnał prędkości pojazdu, linia multipleks. Wymiana oleju nic nie zmieni.
Powrócił mi błąd -3903- sygnał aktywacji -zwarcie plusa 12- obecny
ciągle włącza się alarm Brak komunikacji. Immo nie otrzymuje sygnału z pętli!
mam problemy z podlaczeniem centralki Lovato Pro do Renault Megane 1,6 V 16 a mianowicie nie moge znalesc stabilnego sygnalu obrotow. Silnik ma cztery pojedyncze cewki z tamtad centralka wogole nie reagoje jedynie z czujnika na kole zamachowym ale sygnal jest bardzo niestabilny przeskakoje pomiedzy 700 a 40 tys. obrotow moze ktos juz robil albo ma w...
Rozumiem ,że pisząc "nie dochodzi sygnał" masz na myśli,że nei dochodzi napięcie na pompkę po wciśnięciu dzwigni od spryskiwaczy? Na forum zamieszczałem schemat elektrychny megane ph1 i to powinno Ciu pomóc. Sprawdz bezpieczniki -wszystki, potem możesz wziać się za przełącznik zespolony czyli właśnie tę dzwignie .
Podłącz kompa i zobacz czy licznik widzi sygnał prędkości.
W Renault Megane gnije kostka połączeniowa. Ona jest z prawej strony w kącie pod blachą tam gdzie akumulator. W takim miejscu musi zgnić. Najlepiej ją wyrzucić i polutować przewody na stałe,
Musisz sprawdzić czy piloty wysyłają sygnał.
Dolny czerwony sygnał ze stacyjki, górny żółty z przełącznika świateł (świeci jaśniej na wyłączonych światłach,przyciemnia się po włączeniu,gaśnie po wyłączeniu)
Najpierw wyczyść styki, ewentualnie wymień czujniki ABS w przednich kołach. Na komputerze powinno wyjść, z których nie ma sygnału.
Komp nie ma nic do tego, możesz bez niego pchać auto na wł. zapłonie i ma pokazywać prędkość. Komputer silnika i zegary są wównoległymi odbiorcami sygnału prędkości, zasilane czujnika jest po stacyjce a masa stała. Jedyna możliwość to zakłócanie sygnału przez komputer, można to sprawdzić, odłączając od niego sygnał
Coś musi być zwalone trochę "dalej" Dobrałem się do kostki połączeniowej pod tapicerką z tyłu samochodu i niestety tu objaw dokładnie taki sam czyli żarówka nie zaświeca się (sprawdzałem już tą 2W) a na mierniku wskazanie jest. Może to przy przekaźnikach jest coś wypalone ale tu już kompletnie nie wiem jak się do nich dobrać. Z tego co udało mi się...
a napisze ktos dla przypomnienia instrukcje kodowania kluczyka A wiesz ile razy było o tym na forum?
Zobacz przez aparat cyfrowy, czy dioda w pilocie emituje sygnał.
Sprawdzic zasilania ecu.Bede wrozył.masz 1,6 16V?
A jakiego sygnału szukasz i czym?
Nie mylic transpondera z pilotem. Dwie rozne rzeczy. Transponder trzeba "przyuczyc", pilot jest sparowany z odbiornikiem fabrycznie (zamawiajac nowego pilota trzeba podac kod odczytany z odbiornika - ASO go nie ma). Kolega był uprzejmy pomylić systemy. Tutaj odbiorniki można zmieniać jak się chce. Nic nie stoi na przeszkodzie. Nie ma też żadnego transpondera...
Zrobiłem pomiary każde z urządzeń które posiadam pokazuje 18 (bez jednostek)bieg jałowy ,natomiast pełen gaz 200. Napięcie zasilania 4,94 (środkowy pin) sygnał wyjściowy 0,34V bieg jałowy,natomiast gaz do dechy 4,34V. Myślę ,że wystarczy.
Pomiar omomierzem nic nie da, trzeba odpytać sterownik na błędy lub oscykloskopem sprawdzić spójność sygnałów.
Duży pobór prądu zakłóca sygnał z czujnika
Niebieska - sterowanie zmieniarką, żółta- do podłączenia sygnałów zewnętrznych.
Zajrzyj do żarówki,jeśli będzie sprawna to grzej do sterownika,wypnij kość i posprawdzaj co i jak. W załączniku masz opis kości i sygnałów :-)
Witam. Sprawdź czy transmitter dostaje sygnał z pcf'a podczas naciskania przycisku. Kiedyś miałem przypadek że było mikropęknięcie na ścieżce i nie dochodził sygnał.
Mnie kiedyś w Clio padł czujnik cisnienia oleju, komputer dostawał sygnał o za niskim ciśnieniu i podwyższał obroty silnika żeby "podpompować". Wymiana czujnika i z bani.
Karta ma 3 cewki , jedna okrągła dwie płaskie chodzi o to by działały w różnych płaszczyznach (ułożeniach karty) wzmacniacz wybiera sobie cewkę z najmocniejszym sygnałem . Karta jak widać działa , ale może mieć mniejszy zasięg , lub wymagać obrócenia żeby zadziałał system hands free . Warto było dolutować pozostałe cewki było by pewniej .
Koło oryginał używka.Brak sygnału prędkości obrotowej silnika.
A co może być w przypadku kiedy wymienione sposoby sprawdzenia pilota i odbiornik podczerwieni działają ?? Renault megane 1,6 97r doszedłem z przewodami do skrzynki bezpieczników,sygnał z przewodu sterującego odbiornika podczerwieni dochodzi do tego momentu ,nie wiem co dalej.
To trzeba prześledzić obwód sygnału prędkości jazdy.
wszystko na drodze od przycisku do klaksonu. Z wylotem włącznie. Jeszcze jedno: odłączyć klakson od instalacji podpiąć 12V na żywca.
Dokładnie jak kluczyk wysyła sygnał (można to sprawdzić aparatem) to dopiszesz samemu kluczyk
Problem rozwiązany, oczywiście jak to czasami w Renault bywa-czeski film.
Może by tak posprawdzać zanim się wymieni - np. kierunkowskazy sterowane są masą - zobacz czy na manetce jest masa, zobacz czy jak podasz masę na UCH na wejście sygnału z manetki to czy kierunki zaczną działać. Może problem w instalacji a nie w UCH. Wymienisz UCH i nie odpalisz auta bo w nim siedzi immo.
Zacząć od niespójności sygnałów z czujników kół.
A ktoś robi :D kolego milejow podpowiesz gdzie w liczniku znajdę? Radio na banko odpada tam sygnału nie ma.
Drugi pilot dopisz. Instrukcję znajdziesz na forum. Masz kod awaryjny?
Pewnie dostaje błędny sygnał do centralki gazowej.
Ja mam scenic-a rocznik 2000 i u mnie można wyłączyć automatyczne blokowanie drzwi. Po włączeniu zapłonu trzeba przycisnąć przycisk odblokowujący drzwi przez co najmniej 5 sekund aż odezwie się sygnał dźwiękowy. Spróbuj tak zrobić.
A może tak zrobić diagnostykę, nie wymieniać wszystkiego na chybił - trafił? Podłączyć oscyloskop, popatrzeć na sygnały z czujników?
702 raczej, choć głowy nei dam, ale to mało ważne, na cewce masz: +, masa, i dwa sygnały, wepnij w którykolwiek sygnałowy
Ok czyli obojętnie jaki wzmacniacz byle miał zasilanie i wpiąć go w kabel antenowy? Tak od czego jest ten 4 kabel? Nie pamiętam dokładnie ale prawdopodobnie jeden był FM a drugi też dla częstotliwościowi FM do nawigacji do odbioru TCM . Przetnij jeden i drugi , dotknij palcem albo metalowym wkrętaki do rdzenia przewodu i sprawdź na którym pojawia się...
Padasz dokładniejsze dane samochodu rok, pojemność, moc, wersja. Przekaźnik można sprawdzić czy obwód cewki jest sprawny i czy dochodzi sygnał do gniazda przekaźnika po włączeniu ogrzewania.
Pewnie sygnał nie wchodzi na sterownik a oscyloskopu nikt nie podłączał.
Sprzęt to PC + VISA Euroscan (DOS) + Euroscan na PIC-u Obroty - 0 Jak czujnik odłączony - ECU nie zauważa rozruchu. Jak podłączony - wyrzuca błąd. Wnioskuje że coś tam wykrywa ale nie do końca poprawnie przetwarza sygnał.
Wysyła sygnał, ale jest słaby ?
Akumulator sprawny bo jak z niego bezpośrednio podawałem podciśnienie na siłownik to zadziałał muszę jeszcze zmierzyć sterowanie na elektrozawór , wie ktoś może jak to wygląda ? jakich sygnałów się spodziewać ?
Nie pamiętam czy to w Scenicu czy Megane ale to podobne konstrukcje - sygnał z ABS idzie do licznika przez złącze za przednią lewą lampą, chyba białe złącze. Tam lubi gnić. Złącze jest chyba w skrzynce z bezpiecznikami na samym dole zaraz za lampą. Zobacz pin 8 lub 12, szary kolor przewodu.
zobacz też bolce zespołu licznika,ale jeśli nie bije też przebiegu to brak sygnału VSS sprawdz czy masz sygnał na pinach licznika.
Pytam, bo do radia idzie sygnał prędkości. Jeżeli przewód gdzieś zwiera, to prędkościomierz nie będzie działał.
Cześć zajmuje się dorabianiem kluczy, problemem jest Megane IV z kartą którą chce dograć. Po całym procesie gdy przykładam nową kartę do systemu immo w guziku start stop nie mogę jej dopisać. Gdy włączam w komputerze (AUTEL KM100) opcje wyszukaj stacyjkę i sygnał nie reaguje na ten guzik, nie nadaje sygnału. Co może być przyczyną?
UCH powinno być wszystko OK, ponieważ do tej pory było OK. Teraz po Twojej odpowiedzi jeszcze mi się rozjaśniło, że to właśnie brak sygnału ze skrzyni biegów powoduje nie odhamowanie podczas próby ruszania...
Zgodzę się, że objawy na to wskazują. Tylko dlaczego, jak się zrobi cieplejszy, to wszystko mija? Proszę o odpowiedź. I jeszcze dzisiaj podczas jazdy to W czasie jazdy przy ostrzejszym skręcie lub gwałtowniejszym ruszaniu nieraz zapala mi się kontrolka STOP oraz hamulca ręcznego, parę razy mrugnie i zapika sygnał dźwiekowy, później wszystko jest w porządku....
Problem rozwiązany, okazało się że przewód pomiędzy BCM a ECM był uszkodzony. Kontrolka od immo sygnalizowała prawidłową pracę. A komputer nie otrzymując sygnału startu od BCM, odcinał sygnał z czujnika obrotów. Zwykłe obejście linii rozwiązało sprawę. Po średnicy przekroju poprzecznego przewodu wnioskuję że to musi być częste zjawisko w tych samochodach....
Zółty gruby lecący do modułu UPC obok akumulatora to zapłon. to musisz deaktywawać fabryczne mijania z czujnikem zmierzchu Nie trzeba nic dezaktywować, światła w pozycji ,,auto,, i po zapadnięciu zmroku fabryczny czujnik włączy mijania i wyłączy dzienne(bo dostaną sygnał z pozycji)
Nie jest możliwe. No chyba, że na zasadzie, że jest odebrany sygnał z przycisków karty, ale to kombinacje.
To bardziej skomplikowana sprawa. Z włącznika wycieraczek sygnał cyfrowy idzie do modułu UCH nad nogami kierowcy i dalej CAN do modułu BSM pod maską. Tam przekaźnik uruchamia silnik spryskiwacza. Przekaźnik nie wymienny, tylko cały moduł. Najczęściej leci sam silnik spryskiwacza lub włącznik wycieraczek.
Witam Czy odbiornik podczerwieni znajduje się przy lampce wnętrza? Jeśli tak to może tam są sygnały załączające i dekatywujące orginalny imobilajzer.
Sygnał prędkości idzie też do radia i tam może być namieszane.
Cóż - wg. właściciela - odbiornik wysyła sygnał dalej jednak dekoder nie funkcjonuje. Temat do zamknięcia.
To są dwie róźne usterki. Kod P0010 wskazuje na problem z kołem faz rozrządu. Może to być koło - a lubią się sypać w tych silnikach - a może to być wszystko inne: czujnik, zawór, przewody. Bez podglądanie silnika nic nie zrobisz. I to, że silnik pracuje równo nic nie zmienia - koło może być np cały czas przesunięte lub w spoczynku i silnik będzie chodził...
Poszukuję rozpiski przewodów potrzebnych do zamontowania alarmu. Renault Scenic Kaleido 1,6 16V 107KM 1999 r. Wyczytałem coś, że renówki posiadają coś takiego jak "kostka alarmowa" z wyprowadzonymi sygnałami, czy to prawda? bhtom(malpa)poczta.fm
Przy podłączeniu radia, cos strzelilo wymieniłem bezpiecznik, sprawdziłem radio (sprawdzone). radio się nie uruchamia, brak sygnału z samochodu , co jest nie tak?
Może to być sterownik Fenix 5 lub Syrius 32. W tym drugim na 100% można podejrzeć w diagnostyce czy dotarł sygnał immo z UCH i czy został rozpoznany. W pierwszym nie pamiętam. W obu sterownikach można wyłączyć opcję immo. Jak pisałem wyżej, szukaj kogoś kto jest zaznajomiony z tematem, a samochód odpali.
Sygnał wałka też ok. Z autem nic nie było robione po prostu właściciel zgasił auto i nie mógł już odpalić.
No a jak myślałeś? Sprawdza się diodą świecącą( z opornikiem) podłączoną pomiędzy zasilanie ( czerwony) a przewód transmisji sygnału ( niebieski).
Na schemacie także licznik nie ma odejścia na impulsator niby dlaczego,czy z abs ,czy z impulsatora to sygnał taki sam idzie do licznika.
Satelita radia to pilot pod kierownicą, zwiera odpowiednie pary kabli a wyświetlacz przerabia to na sygnał cyfrowy i wpuszcza w sieć CAN multimedia, tą samą siecią leci też treść wyświetkacza z radia. Druga sieć CAN to ogólny CAN auta, tą siecią leci minn. zapłon, temperatura zewn. regulacja jasności Schematy są np.na forum Megane
Brak błędu o wypadaniu zapłonu cewki oczyszczone kontaktem świece roczne oczyszczone gniazda wcześniej wydmuchane podczas jazdy jak się dlawil dziś pokazało że sonda 1 parametr minus 100 procent po czym jak jechał ok to pokazuje 0 sonda nowa ngk I czujnik położenia walka nieciagly przerwa w natężeniu sygnału tyle pokazuje
Proponuję sprawdzić czujnik położenia wału korbowego tz. impulsator który znajduję się na kole zamachowym , to na popstawie jego sygnałów następuje przeskok zapłonu na poszczególne cylindry.
Tak, wszystkie elementy są na swoim miejscu. Karta po wymianie PCF-a i przyuczeniu do samochodu przestała zamykać i otwierać. W parametrach CLIPA blok UCH nie widzi sygnału RF z karty
Dziękuję bardzo. Kod działa, ale poniższa instrukcja do kodowania kluczyka już nie. """""Musisz zrobić tak samo jak przy uruchamianiu samochodu (wpisanie kodu awaryjnego) później wyłącz zapłon i trzymaj przycisk od zamka centralnego (obojętnie z której strony) aż zamknie i otworzy albo odwrotnie i wtedy skieruj nadajnik do odbiornika i naciska na przycisk...
Sprawdź zasilanie na tych elementach. Pewnie brak zasilania. Lepiej by było gdybyś podał dokładne opisy - tam jest opisane czy otwarty obwód czy sygnał po za tolerancją itp.
Akurat to zjawisko jest ciężko wytłumaczyć bez podglądu paremetrow pracy. Analizując błędy jakie podałeś wyżej komputer odnotowuje je jako nieciagle, czyli zdarzajace się ale nie obecne cały czas czyli stałe. Może w wyniku uszkodznia koła zmiennej fazy przy takich obrotach komputer nie odbiera synchronizacji wału i walka i stad pojawiający się błąd....
(at)milejow Dziękuje za pomoc, a czy więc podejdzie dowolny z takich wyświetlaczy AFFA2 (są w kilku wykonaniach, bursztynowe/białe podświetlenie), AFFA2++ (te są najbardziej dostępne), AFFA3 (z wersji phase II, z białym podświetleniem)? Mam właśnie wersję z nawigacją Carminat 8000 z wysuwanym ekranem w którym uszkodzeniu uległa taśma. Taśmę polutowałem...
Auto odpala. Po prostu nie działa tylko zamykanie-otwieranie. Byłem u gościa(zegarmistrza)który również naprawia takie rzeczy. Sprawdził kluczyk i on sygnał nadaje nawet na starej baterii.
Witam. Mam problem w Renault Megane 2, 2005 rok, 1,6 16 V, podczas odpalenia silnika zapala się kontrolka stop i hamulec i pojawia się sygnał dźwiękowy, hamulce są w porządku, ale strasznie mnie to drażni, dziękuję za pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/7219072800_... https://filmy.elektroda.pl/85_1711883466...
Nie mierzy się opornosci czujnika cisnienia paliwa... czujnik jest elektroniczny, 3pinowy: 5V, masa, sygnał. A ten "czujnik" na pompie, to zawór, 2pinowy. Dwa piny, dwa przewody miernika, chyba łatwo.
A co wspólnego ma ediabas z programem clipem lub proxia??? Przecież clip tak jak evolution są programowalnymi fejsami a nie translatorami poziomów sygnału.
Tak czy owak do sprawdzenia zostanie skorelowanie punktu wyzwolenia sygnału na czujniku z rzeczywistym położeniem tłoka
Wyświetlacz łączy się z radiem jedynie trzema przewodami-CAN H, CAN L i sygnał włączenia. CAN- pin 29,30 a sygnał-pin 12 w kości wyświetlacza. Poza tym: masa-pin6, zapłon-pin8, zasilanie-pin9. Odpowiednie przewody w złączu radia sobie znajdziesz bo mają taki sam kolor
zobacz czy sygnał obrotów nie jest wzięty z wtryskiwaczy.przy hamowaniu sygnał wtryskiwaczy zanika i sterownik przełącza na pb.
nie nie ma żadnych sygnałów z pedału pracuje tak jak powinien a przy hamowaniu zachowuje się prawidłowo
UPC bo BSI nie ma w żadnym Renault. Ok, już zmieniam nazewnictwo na UPC bo rozumiem że tak nazywa się skrzynka bezpieczników pod maską, rozumiem że nię dochodzi żaden sygnał 12v / masa do UPC przy zapaleniu świateł mijania? Czy gdy podłącze wyzwolenie, dołożonego przekaźnika, pod sygnał wyjściowy (z UPC do żarówki) przestaną sie przepalać ? ,
A czemu ma centralny nie latać on jest w ucbic nie w ecu. klima tez jest załączana przez ucbic-a. Ucbic daje tylko sygnał do ecu immo. Chyba że się mylę .
Witam Wszystkich! Mam pytanie dotyczące elektrycznego wspomagania kierownicy od Opla Corsy D, czy ktoś z Was dysponuje opisem 10 pinowej wtyczki, tzn. na które piny podać jaki sygnał, aby wspomaganie ruszyło. Czy wystarczy tylko na odpowiednie piny podać +12 (jak np. w Renault Megane II) czy potrzebny jest jeszcze jakiś sygnał cyfrowy? Bardzo proszę...
Problem rozwiązany.zamykam temat. Uszkodzone UHC. Sygnał idzie z ABS do UHC i dopiero wraca do ECU.
czujnik temperatury, albo brak sygnału prędkości pojazdu, sprawdź parametry rzeczywiste a nie błędy
Jeśli odpala na zaciąg sprawdził bym sygnał z czujnika GMP na oscyloskopie. Myślę że da ci odpowiedź czemu nie zapala przy kręceniu rozrusznikiem. Pewnie uszkodzony jest .....
Białe tak,czarny to sygnał(+) ,szary masa. Prawdopodobnie dlatego że to sonda za katalizatorem (diagnostyczna)
Nie po dwa na potencjometr, tylko dwa sygnały i wspolny plus i minus dla obu ;) A próbowałeś ten adaptacji?
altimetric .... to dostrajanie wzgledem wysokosci... olej to. masz prad na grubym czerwonym kablu przy przekazniku? Jak masz to jeszcze potrzebny sygnał ze stacyjki i ma grzaćać. Jan nie to na śmietnik.
megane sygnał renault sygnał sygnał renault
nadmuch renault megane odkurzacz gniazdo łożysko lodówka duże zużycie
przeglądarka została zablokowana sprzedam tp118
Kod odblokowujący Radio Navigation System MFD VW Radio odłączone w Audi A6 C6 2004 - diagnostyka i naprawa