Kod usterek: MID 140- PID 171 - FMI 6 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID140 D001 - Wyświetlacz główny PID171 Temperatura zewnętrzna FMI-6 Prąd zbyt wysoki lub zwarcie z masą Urządzenie(a) objęte kontrolą: D001 Wyświetlacz główny C046 Czujnik temperatury zewnętrznej Warunek(i) i powód(y) zarejestrowania kodu usterki: Napięcie zmierzone między końcówkami...
Uszkodzona wiązka na przelotce pod kabiną, po prawej stronie
Tu masz kody https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Tu schematy https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Sprecyzuj błędy. Chodzi mi o takie wskazania jak PSID, PID. MID. Podaj wszystko dokładnie to będzie wiadomo czego szukać . A nie masz tam przypadkiem awarii czujników doładowania lub ciśnienia oleju tak przy okazji tych usterek. 171FMI2 i FMI9 wadliwy czujnik .
Co do EBS do sprawdzenia czujnik ABS lewy/tył ,sprawdzenie koła fonicznego lewy/tył (czy proste,nie ma ubytku zębów itp.),luzów na łożysku w tym kole.Jeżeli wszystko będzie sprawne ,ustawić min. szczelinę czujnika ABS i wykonać jazdę próbną powyżej 20 km/h. Pozostałe błędy to brak ,lub zakłócenie komunikacji CAN pomiędzy sterownikami EBS ,VECU ,ASTRONIC...
znacie może jakieś emulatory AdBlue które kasują błędy z całego samochodu po wciśnięciu pedału gazu czu hamulca?? Są emulatory AdBlue, kasowniki kodów usterek oraz emulatory AdBlue z opcją kasowania kodów usterek
to kod błędu doładowania powietrza, możliwe że intercooler zaczyna puszczać, lub poprostu wystarczy przeczyścić czujnik doładowania. U mnie też tak się działo jak wydmuchało ustrzelkę między turbiną a korektorem. Musisz sprawdzić auto pod tym kątem
Problem rozwiązany jednak przyczyna była w przewodzie CAN H szyny silnika,problem tkwił w tym że dopiero po zrobieniu nowej szyny (na pająka na zewnątrz) wszystko ruszyło,więc obciążyłem jakieś 250W oryginalne przewody i wyszło że przewód jest uszkodzony wewnątrz izolacji wcześniejsze pomiary na 150W przechodził poprawnie i to mnie trochę zgubiło.
Pomoc na pw myślę że ci pomoże.
Czujnik prędkości pompy odwrócenie biegunów lub sygnał przerwany, i niezgodność ustawienia pompy z kołem zamachowym(przesunięcie fazy lub sygnał niewiarygodny)
Sprawdzanie żarówką zasilania modulatora jest realna tylko w przypadku sprawnej elektroniki w modulatorze,jeśli coś z nim nie tak moduł sterujący EBS załącza napięcie na modulator na dwie-trzy sekundy i wtłacza. Żeby wykasować błąd metodą powyżej musi być nabite ciśnienie do odbicia zaworu głównego APM,przyciskać pedał w ciągu ok.5-7 sek,przytrzymać...
Problem z błędami Renault Premium 2007 DXi450. Auto zakupione za grosze jako wół roboczy "wokół komina" posiada następujące błędy (dodane w załącznikach). Dodatkowo zauważyłem przy lewym przednim kole jakiś "wynalazek". Oraz niepodpięte wtyczki z przodu po lewej stronie pod zderzakiem. Będę wdzięczny za każdą sugestię, co od czego może być.
Witam. Jak w tytule. Po przekręceniu stacyjki w pierwsza pozycje, włącza już zapłon i wywala błędy, usterka immo, zjazd do warsztatu i kilka innych. Po przekręceniu w pozycje 2 czyli włączenie zapłonu błędy giną, auto normalnie odpala, jedzie. Co może być przyczyną? Stacyjka czy immobilizer? Jak pominąć immobilizer żeby zjechać do warsztatu? Pozdrawiam
Ta usterka tyczy się zakłócenia szyny can .Trudne do zlokalizowania jeśli nie wystąpi. Przyczyny z mojego doświadczenia : - przetarcie przewodu can do masy pod kabinom, - emulator, - pompa adblue zalana, - sterownik skrzyni biegów nad kasetom ebs, wystarczy wypiąć kostkę usterka znika po zresetowaniu kluczykiem.
a taki kod od ebs 00108707127 zegary nie wskazują prędkości nie wiem czy jest to przyczyna czujnika obrotów na skrzyni biegów czy tez na którejś z osi
Błędy były zapisane. Z tego co mówi kolega mechanik to rzecz w odczycie prędkości walka ale nie wiem którego. Natomiast wątpię w wiedzę mechanika bo dużo mówi a robić nie wie co. Kazał spuścić olej i sprawdzić opiłki. Olej był czysty zrobił synchronizację i śmigało dobrze. A potem znów wróciły objawy. Macie jakieś propozycje? Dodano po 7 Taki błąd mi...
Pewnie nie dozuje mocznika, sprawdź czy pompa pracuje. Jakieś jeszcze błędy w EMS się pokazują?
sprawdź kody w ebs podłącz kompa odczytaj błędy
To tylko informacja dla kierowcy. Błędy są do odczytania z menu Diagnostics w w liczniku. Pierwszy pojawia się najczęściej w przypadku uszkodzenia taśmy do przycisków w kierownicy. Drugi oznacza ograniczenie mocy silnika, i jeśli dodatkowo na desce pali się "dymek" to oznacza usterkę w układzie SCR (AdBlue).
Pierwszy błąd nasz od siłownika sprzęgła i na tym się skup drugi to że masz błędy w sterowniku EBS prawdopodobnie czujnik prędkości na którymś kole
dawaj na PW
Kolego a wyświetla ci jakieś błędy czy tylko zaczyna młotkować silnik podczas jazdy ??
Sorry ale z rozpędu wrzuciłem ci rys. od premium ale co do zasady to dobrze piszesz. Dodano po 9 Jakoś tak to wygląda.
Tak jest taka możliwość wchodzisz w menu manipulatorem tam masz diagnostykę i tam odczytujesz błędy . Ale DCi z 2007 r oierwszy raz słyszę w 2006 zaczęto już sprzedawać Dxi kolego .
Z jakiego systemu pochodzą błędy z EECU czy z VECU.
Najczęściej problem polega z dużym wyciekiem powietrza i APM to rejestruje i pojawia się błąd lub nie wyzerowany filtr osuszacza (APM). Najlepiej jakbyś odczytał błędy ZAWANSOWANE/DIAGNOSTYKA/OBECNE USTERKI/APM i tu powinno być MID185 SID..... Przejdź na język ANGELSKI i wtedy EXPERTS/DIAGNOSTIC/PRESENTS DEFECT/APM
Stałych ( AKTUALNYCH ) błędów nie wykasujesz. Co do kasowania bł manualnie to już kilkakrotnie było opisywane nawet w moich postach. Nawet i tu jest nowy temat z metodą kasowania bł: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Witam potrzebuję rozszyfrowac błędy w Renault Premium 420 dci: EECU: 00010204126 15712400073 00010505126 Proszę o pomoc
Witam, rozwiązałes już problem?
Szyniu, coś słaba ta wiedza Twoja i tych Twich fachowców. Jakbyś zaczął sam samodzielnie działać zgodnie z radami jakie Ci koledzy na forum podawają to byś już auto uruchomił. Oczywiście dołączam schemat ECU sterownika silnika, ale co to da, przecież diagnostyka by wykazała błędy w podłączeniu. Nie pali: pompa zamontowana prawidłowo - sygnały z czujnika...
Tak ucieka ale chyba nie tłumnikiem
Mialem podobny problem , nie gasła tylko odcinała gaz. Przyjrzyj się kasecie bezpieczników , często tam jest problem.
wizualnie niby sprawdzałem i jest ok
Witam, proszę o pomoc w sprawie Renault Premium 2006r. Wyskakuje mi błąd: APM MID185 SID251 FMI5 Zawór nie spuszcza powietrza tylko uchodzi ono z przodu.
Witam serdecznie ! Od dwóch tygodni mam spory problem z samochodem, jeździ bardzo dobrze nie pokazuje żadnych komunikatów, po wyłączeniu i odczekaniu kilku minut przekręcam kluczyk a tam cała seria błędów na wyświetlaczu - silnik, powietrze, zawieszenie, - immo i kilka innych, temperatura silnika nie podnosi się i oczywiście nie da się uruchomić, przekręcam...
Pomoże mi ktoś rozszyfrować błędy: EECU 000164 07 126 EECU 000164 12 126
http://obrazki.elektroda.pl/2791291000_1... http://obrazki.elektroda.pl/2791291000_1...
Witam mam problem odnośnie zlokalizowania usterki mianowicie mam takie błędy: MID 220 PSID 27 FMI 14 MID 144 PSID209 FMI 9 MID 140 PPID20 FMI 0 MID 140 PSID 204 FMI 9/12 MID 16 ----- 75 FMI 31
Wczesniej zaświeciło sie "T" na wyświetlaczu, a legalizacja była robiona wcześniej przed pojawieniem się tego symbolu, ale to zostało zrobione T znikło auto jeżdziło i ostanio wróciło z tymi błedami, lecz premiumka była na testerze renówki i wykazało problem z pedałem gazu lub przerwa w wiązce gdzieś. Jak się ociepli będzie to sprawdzane.
Witam mam problem z renault Premium 2011 dx1 460. Stanąłem na pauze, po pauzie nie mogę uruchomić, nie działa rozrusznik, kierunkowskazy, światła awaryjne, na dachu wyświetla brak zasilania, na tablicy wyświetla się ikonka immediante stop, kody błędów MID140SID250FMI11, jeszcze znalazłem wywalony bezpiecznik 60 przy akumulatorze co jest zasilanie 12w...
Renault Premium 460 2013 rok pali bezpiecznik P49 , na desce świeci stop błąd ABS
Witam. Po włączeniu zapłonu zapala się błąd EECU 00064705126. Proszę o pomoc.
Witam, w RENAULT PREMIUM podczas diagnozy wyświetla mi się błąd INTA z kodem 00401700001. Co to za błąd?
Witam mam takie błędy abs 0 00790 02 127 0 00810 07 127 0 00790 01 044 0 00639 02 003 0 00627 05 126 sprawdziłem czujniki wyczyściłem ustawiłem na 0,1 mm przerwy od zębów które też rozebrałem i wyczyściłem i nie wiem gdzie dalej szukać jeszcze parę dni temu po odpaleniu świecił się komunikat ;przetestuj ABS jadąc po ruszeniu i uzyskaniu prędkości powyżej...
WORKSHOP STOP To nie jest błąd tylko informacja dla kierowcy że należy zjechać na warsztat! Może być skutkiem błędu lub upłynięciem okresu serwisowego. Błędy możesz odczytać wchodząc w menu Diagnostics licznika i wtedy dla poszczególnych systemów pojazdu je odczytać lub poprzez podłączenie komputera diagnostycznego.
O jakie parametry chodzi?
Witam Potrzebuje odpowiedzi co oznaczają błędy : IC MID 140 PID 209 FMI 2 Z góry za pomoc dziękuje
Błędy poniżej kurczę muszę objechać 1 trasę a potem na warsztat czy naprawdę może się coś jeszcze posypać jak tak pojadę? http://obrazki.elektroda.pl/5556988800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6792371100_1... http://obrazki.elektroda.pl/4727077900_1...
There is no possibility to receive data from the electronic control unit FMS gateway communication channel is corrupt.
Kolego padl któryś sterownik . Dlatego masz błędy od szyny can . Zazwyczaj w takiej sytuacji pierwszy pada licznik odepnij go i zobacz czy zapali .
Kolego tą są błędy od szyny przesyłu danych. Brak komunikacji z VECU.
Dziękuję za zainteresowanie moim problemem, sprawdziłem miernikiem na przejście wiązkę od nox do pompy -wszystkie 4 kable mają przejście, napięcie na wtyczce od nox wynosi 24 v na niebieskich przewodach, brązowy i fioletowy to skrętka can, między brązowym a masą jest 2,6v a między fioletowym a masą jest 2.35 v pomiary wykonałem na odłączonej wtyczce....
Dodam że skrzynia jest po remoncie sprzęgło nowe Sprzęgło było kalibrowane? Jakie błędy wyświetla?
Witam. Mam problem z moją Renata. Mianowicie bardzo duzo pali a i górkę widzi dość wcześnie. Przy długim podjeździe pojawia się komunikat performance loss, który znika po jakimś czasie. Błędy jakie zostały zapisane to: IC mid 140 psid 205 fmi 12 Ems mid 128 Sid 32 fmi 7 Ems mid 136 psid 85 fmi4 Ems mid 128 pid 98 fmi 1 Ems obd mid 128 pid 102 fmi 2...
Może łatwiej przełozyć uszkodzony wyswietlacz lub sprawdzić licznik gdzie zapisane jest immo i przeprogramować dane ze starego do nowego licznika.
Sprawdzić stan niskiego ciśnienia na filtrach błędy sterownika
Dzięki za odpowiedź. Może być uszkodzenie kasety silnika, tak stwierdził dzisiaj elektryk. Dodano po 7 Dodam że błędy w ciągu 24godz. Wystąpiły od 36 do 280 razy.
Witam, kupiłem samochód renault premium 6x4 430dxi 2010r i już przy pierwszej trasie wyskoczył mi komunikat ograniczenia mocy czas do ograniczenia 36h po czym się kasował co chwilę i zaczynał od nowa, kontrolka żółta od dpf czasami miga a czasami świeci na stałe, kody błędu jakie wyświetla po wejściu w EMC : MID: 128IL.: 6 PPID: 270FMI: 2 Ktoś pomoże...
Witam przepraszam za zwłokę ale problem z k. zamiast osi sterowanej elektronicznie został zastosowany układ osi sterowany hydraulucznie koszt przeróbki wyniósł około 12.000zł , ale auto jedzi do tej pory bez problemów. to mniej kosztuje niż jego przestój i naprawa w serwisie. Przerobiliśmy jeszcze parr innych modeli i jeżdżą bez problemu tj. renault...
renault błędy premium premium błędy renault premium błędy wyświetlaczu
dioda power mrugać niebieski zdejmować pokrywa pralka wirować pralka mastercook
pogoda gorzów kierownica hulajnoga elektryczna
Błąd przy 3500 obr./min w Ford Kuga - możliwe przyczyny Koszt wymiany tłoków i tulei w silniku Perkins 4