Jeśli zdechło ITC to ustaw na 12 stopni
Nie pamiętam dokładnie bo od wielu lat nie mam premiumek ( to fajne auta były), ale musisz zdaje się przekręcić zapłon i przycisnąć klawisz odpowietrzania przez jakiś czas i dopiero odpalić. Ale z tego co pamiętam u mnie to oznaczało problemy z zasilaniem w paliwo ( nieszczelne połączenia, filtry, itp.). Masz jakieś inne objawy?
jak ząbek ustawiony jest na wprost dziury w pompie to ile stopni na kole zamachowym powinien byc wyprzedzony zapłon Pisownia p. 8.2, manta.
Kolego itc to nie jest przepona z tyłu pompy , tylko przyspieszacz zapłony na rozrządzie , założę sie że to własnie ono jest temu winne .
Witam. Po włączeniu zapłonu zapala się błąd EECU 00064705126. Proszę o pomoc.
Witam, zakładam temat problemu z odpalaniem i zapowietrzaniem premium dxi. Z własnego doświadczenia opisze wam usterkę która dopadła jedną z moich premiumek. Problem pojawił się około 1 miesiąc do tyłu. Auto miało moc dobrze chodziło nie zapowietrzało się podczas pracy. Problem pojawiał się po zgaszeniu auta ,ponowne odpalenie wiązało się z dłuższym...
Witam. Mam problem z zapalaniem premium 385. Jak postoi 3-4 dni to trzeba ręczną pompką podpompować bo inaczej nie da rady, z dnia na dzień bez problemu. Podejrzewam, że to jakiś zawór zwrotny tylko nie wiem gdzie on jest? Jeśli ktoś mógł by pomóc, to z góry dziękuję.
Witam, mam problem z premiumką 450 dxi automat 2009r. zdusiła się na biegu przy dojeżdżaniu do ronda i nie chce się wyrzucić na luz. Teraz już powietrze zeszlo. Co się mogło stać czy jest jakiś sposób by dojechać do bazy? Nabić układ powietrzem ? Proszę o pomoc. Pilne jestem w Tarnowie.
Witam. Mam problem z autem a mianowicie gdy zatankuje do pełna i zostawię auto na noc jest wszystko dobrze tak tez jest gdy przejadę 200, 300 a maksymalnie 600km. Gdy przekroczę 600km a w zbiorniku paliwa jest mniej jak polowa to po kilku godzinach stania w w odstojniku (przy ręcznej pompce) pojawia się powietrze i trzeba pod pompować aby odpalić. Przejrzałem...
Witam Mam problem z moja Renata zgasła mi podczas jazdy i nie mogłem jej odpalić Cały dzień ja męczył em na postoju a mianowicie , myślałem początkowo ze zmarzło mi paliwo bo było -19 wiec wymieniłem paliwo i filtry ( na drodze) po wszystkim odpowietrzyłem układ i paliwo juz było wszędzie gdy zacząłem kręcić silnikiem nie zapaliła i tak kilka razy nawet...
Witam. Mam problem. Po zakupie reni i podczepieniu naczepy pojawił się błąd: niskie ciśnienie paliwa. Czyli pompa do wymiany, więc wymieniłem pompę. Po odpaleniu na wolnych obrotach wszystko ok. Ale gdy dodam gazu to wywala mi uszczelkę spod filtra paliwa. Jakby ciśnienie było za duże. Czy to wina pompy czy jakaś inna usterka. Dodam, że na podstawie...
Witam ! Jakiś czas temu ( 5-8 tyś km) podniósł się stan płynu w zbiorniczku ponad max, obserwowałem nic nie robiłem, jak zrobiło się chłodniej zauważyłem że na wolnych obrotach było słabe ogrzewanie, teraz stan podniósł się jeszcze bardziej, wywala płyn przez górny korek, temperatura skacze, ogrzewania brak. Nie jest to wina sprężarki ponieważ wykluczyłem...
Witam wszystkich. Muszę przyznać, że ten post piszę już chyba piąty raz. Staram się opisać jak najdokładniej objawy Renaty. Zacznę więc od początku występowania. Jakiś czas temu zauważyłem, że jeżeli auto ciągnie tony pod obciążeniem (wzniesienie), zaczyna się tak jakby głośne "ćwierkanie". Przypomina to jak w jakieś osobówce stary pasek od alternatora...
Witam.Mam problem z renault premium 440 dxi z 2005 roku BEZ RETARDERA.Auto zakupione 2 miesiace temu i od samego poczatku mam z nim problem.Auto po plaskim nawet z obciazeniem nie wzbudza zastrzezen,ma moc i male spalanie.Problemy dopiero zaczynaja sie gdy jest jakas wieksza gorka,auto zaladowane,lub mocne przyspieszanie.temperatura idzie do gory,ogrzewanie...
Witam serdecznie kupiliśmy kilka RENO dxi 410 2007 rok i mam pytanie. Kilka ma po 1 zbiorniku na paliwo i ok Ale kilka ma po 2 i oto moje pytanie, w nich są tylko smoki nic poza tym, połączone są trójnikiem i ida do pompy czy to oryginalne rozwiązanie RENO? Lejąc do jednego baku powiedzmy 600 do drugiego nic zapowietrzy sie cały układ czy sie myle bo...
witam mam problem stalem ostatnio 3 dni na warsztacie wymienili jeden wylacznik (ten w kabinie)drugi wylacznik(poza kabina ) kasete sterujaca wylacznikami ( ta co jest tam przy akumulatorach) przejechalem 300 km wszystko bylo ok/ stanalem na weekend i dzis zapalilem pochodzila z 30 sec i zdechla / slychac ze wylacza prad w tej kasecie kolo akumulatorow...
Witam, mam problem z renówką Premium 300 '01/'02 przy odpalaniu, zazwyczaj już po kilku godzinach postoju auto mocno kopci na czarno/biało. Po chwili się uspokaja i jest wszystko ok w tej kwestii, natomiast silnik ma bardzo mało mocy i dodatkowo wysokie spalanie do 40L. Wtryski sprawdzone, 2 były robione reszta OK, nic nie pomogło. Ktoś mi mówił o jakimś...
witam szukam pomocy mam premiumke i ma nastepujace objawy, jak jade na pusto bez naczepy jedzie dobrze nic si enei dzieje , jak podczepie naczepe to auto normalnie jedzie ale srednio co 2-3 minuty wyskakuje blad swiecy wrtyskowej i pomaranczowy prostokat po czym traci moc trwa to okolo od 5-10 sekund po czym auto odzyskuje moc i tak co chwile ,drugi...
Witam. Potrzebuję pomocy przy ustawieniu pompy wtryskowej w premium 400 z 1999r. Nie wiem jak ustawić pompę w GMP, czy gdzieś znajduje się okienko czy jak je się ustawia? Na bloku jest gdzieś zaślepka żeby silnik ustawić w GMP? Ile stopni ma być wyprzedzony zapłon? Proszę o odpowiedź
Witam, jestem w trasie i pojawil mi sie problem. Palą się zarówki swiatla postojowego (lewy tył). Po wymianie swiecą jakis czas ( max godzine) - w tym czasie nie ma na tej lampie stop-u. Gdy sie spalą, stop dziala poprawnie. Co moze byc ne tak, dam rade sam usunac usterke ? Gdzie szukac. Bezpiecznik OK. Miernika nie mam, mam skrzynie z wieloma narzedziami,...
Renualt Premium 450Dxi, Euro 4 Dzisiaj zapaliła sie kontrolka i bład actuate fuel bleed. Proszę o info co sprawdzić i czego moge sie się spodziewać. Dziękuje[/syntax]
Nie chce odpalać, trzeba przy kręceniu rozrusznikiem gwałtownie depnąć na gaz, wtedy zapala. Wygląda to na pompę wtryskową, ale nie znam się na pompach. Może ktoś spotkał się z takim objawem.
Witam, rozszyfruje mi ktoś taki kod. Zapala się sporadycznie podczas hamowania. Jak wyłączę zapłon i przekręcę kluczyk z powrotem na zapłon błąd ginie. Dodam też że jest wymieniony prawy czujnik ABS'u razem z koronką. MID 140, PID 209, FMI 2.
EBS 0 00810 07 127 Usterka czujnika prędkości występująca przy ostatnim włączeniu zasilania (usterka nie zapisana w pamięci) Konieczność jazdy z prędkością powyżej 20 km/h Usterka znika po usunięciu awarii czujnika prędkości INTA 0 04018 00 001 Błąd wewnętrzny pamięcin po czym ponowić test Jeśli usterka nadal występuje, wymienić blok elektroniczny EECU...
nie ma masy która idzie do tej małej cewki A w Magnum to czasem tej masy nie wystawia jakiś komputer? Żeby mógł odciąć zapłon? Bo coś mi się przypomina że np. jeśli auto na biegu itp. to właśnie odcina. I czy czasem w magnum też nie działa patent z Premium że 3x kluczyk na zapłon i za trzecim odpala?
pojawia się symbol akumulatora i później defekt200. najgorsze jest to, że nie działa stacyjka tzn zapłon wszystko jest przekręcam na start i nic cisza totalna.
Sprawdź dokładnie gniazdo dodatkowe przyczepy , ale nie tylko od strony wtyczki . Jeśli są ślady śniedzi - wymień , lub na początek odłącz stały plus . Jeżeli nie to , to wyłącz zapłon i kolejno wyciągaj bezpieczniki .
Dokładniej to wygląda tak: •Wyłączyć i włączyć zapłon po czym ponowić test •Jeśli usterka nadal występuje, wymienić blok elektroniczny
I takie błędy wyskoczyły i wskazówka od ciśnienia powietrza w pnełmatycze opadła jak by był wyłączony zapłon
Wyjmowałem bezpieczniki, lodówki ani innych sprzętów dokładanych brak, jak wyciągnę taki duży czarny przekaźnik to jest dobrze bo on zapłon pewno załącza i coś jeszcze.?.ten przekaźnik znajduje się praktycznie na środku kasety bezpiecznikowej....A przetwornicę mam z 24/na 12 V.
Witam! Mam taki problem, zdarza się, że po przekręceniu kluczyka na zapłon nie wyświetla się przebieg za to wyświetlają się błędy immo/powietrza/silnika/skrzyni/blokady/h... Po jakimś bliżej nie określonym czasie "pstryka" przekaźnik R11 (bezpieczeństwa i autoryzacji przechyłu kabiny) i pojawia się przebieg i znikają wszystkie błędy, auto normalnie...
Włącz zapłon powoli ale ciągle wciskaj pedał hamulca do oporu , przytrzymaj chwilkę i puść, wyłącz zapłon i odczekaj aż tacho zgaśnie , włącz i powinno być ok
Majac 1 posta ,chyba na forum nie masz za wielu kolegów ,no ale witam serdecznie.Moze wspólnie damy rade oto twój kod bledu ,po tym co napisales wnioskuje ze chodzi o to. SKRZYNIA ASTRONIC - SPN: 131 - FMI: 10 ph0/ph1 CO Wyłączyć zapłon i włączyć ponownie, po czym powtórzyć test Jeśli usterka nadal występuje, wymienić moduł sterujący SKRZYNIA USZKODZONA...
Witam. Jak w tytule. Po przekręceniu stacyjki w pierwsza pozycje, włącza już zapłon i wywala błędy, usterka immo, zjazd do warsztatu i kilka innych. Po przekręceniu w pozycje 2 czyli włączenie zapłonu błędy giną, auto normalnie odpala, jedzie. Co może być przyczyną? Stacyjka czy immobilizer? Jak pominąć immobilizer żeby zjechać do warsztatu? Pozdrawiam
Na początku wyświetlał się wtrysk i było po jeździe, nie wiem ile razy to było bo już kilka razy wymieniałem te wtryski. Później po wymianie sekcji silnik zaczął młotkować ale nic nie pokazywało na desce. Teraz znowu pokazuje wtrysk ale to są inne objawy jak na początku. Wcześniej było tak że gdy zaczął młotkować trzeba było wyłączyć zapłon i później...
teraz to juz całkiem padła błędów jest od groma BBM MID 249 SID 231 FMI 2 OCCURRENCE 90 EBS MID 136 SID 70 FMI 10 OCCURRENCE 62 ECS MID 150 PSID 200 FMI 9 OCCURRENCE 3 EMS MID 128 SID 231 FMI 2 OCCURRENCE 255 IC MID 140 PPID 20 FMI 0 OCCURRENCE 255 VECU MID 144 PSID 227 FMI 9 OCCURRENCE 8 APM MID 185 PID 84 FMI 2 OCCURRENCE 126 mozesz to rozszyfrowac?...
Elektrozawory są tyle że w modulatorze .Włącz zapłon, powoli wciskaj pedał hamulca do dechy, przytrzymaj 3 sek. i puść, wyłącz zapłon i po 10 sek. włącz . Po problemie.
kontrolka G2 się zapala i STOP. Dopiero jak przekręcę kluczyk w pozycję do uruchamiania. Jak normalnie włączony jest zapłon to nie świeci. Dopiero jak przekręcę dalej na odpalanie to się zapala ten komunikat razem z kontrolką stop. i wyskakuje taki błąd w meni pojazdu:
Witam mam ciekawy przypadek zanika diagnostyka po uruchomieniu silnika tzn. gdy jest włączony zapłon mogę sprawdzić wszystkie sterowniki, gdy tylko odpalę silnik komunikacja zanika tak się dzieje ze wszystkimi sterownikami jak tylko motor się zatrzyma wszystko ponownie hula. Dodam tylko że nie jest przyczyną alternator to już sprawdzałem już kiedyś...
Jeżeli jest taka sytuacja że odpala tylko na samostarcie to ja bym jeszcze sprawdził pompę wstępną (montowana z tył pompy wysokiego ciśnienia) tzn. Podnieść kabinę włączyć zapłon jedna osoba pompuje pompką ręczną a druga w tym momencie startuje jak silnik odpali to jest problem z pompą zasilającą, oczywiście biorąc pod uwagę że układ niskiego ciśnienia...
Witam serdecznie problem z samochodem jak wyżej a raczej z zegarami. Autko kupione , więc podpoiłem do komputera NG3 testowanie itd chciałem zmienić język deski rozdzielczej na polski więc wybrałem parametryzację języka wybrałem odpowiednie trzy języki i ok. Proces parametryzacji się skończył 100% ok i zegary już się nie obudziły teraz ciągle się świeci...
Na włączonym zapłonie powoli wciskaj hamulec do oporu , przytrzymaj i puść . Powinno pomóc
+ po zapłonie i - z ems, działa po spełnieniu odpowiednich warunków takich jak pedał gazu 0, sprzęgło zwolnione, bieg załączony, prędkość pow. 20 km/h
Rozumiem że skrzynia zf. Przy wybieraku skrzyni jest wtyczka pierwsza od lewej cztery piny wypnij wtykę sprawdź żarówkom po zapłonie dwa plusy i dwa minusy. Przewody idom do kasety silnika i na wysokości kompresora się przerywają. Cewki w wybieraku.
Dzięki za wskazówkę, będę próbował.
REGOLACJA PRAWIDŁOWA ZAPŁONU
Jeżeli to pin 15 na regulatorze, to jest wzbudzenie po zapłonie , ma być 24 V.
Sprawdzenie działania linki jest bardzo proste, naciskasz na pedał i patrzysz czy obraca się dźwignia przy pompie. Problem może być, gdy przy pompie jest ogranicznik prędkości i on jest zamocowany wspólnie z dźwignią na pompie którą porusza linka. Ogranicznik to jest taki silniczek który za pomocą cięgna podtrzymuje oś obrotu dźwigni przy pompie. Po...
W Renault premium DXI 460 z 2012r. jest tak : przyciski po prawej stronie kierownicy którymi poruszasz się po menu , wchodzisz w obsługę, pasek klinowy, okresowy przegląd itp. , następnie jak chcesz zrobić przegląd okresowy to przytrzymujesz środkowy przycisk do góry około 20 sek. , (wyświetli chyba trwa transfer danych) , następnie wyświetli zresetować...
witam ma ktos schemat do swiatel problem jest taki ze caly czas swieci lewe swiatlo mijania nawet jak wylacze zaplon.
Witam, koledzy renault premium dxi450 2008r. Czeka mnie wymiana pompowtrysków i teraz pytanie jak się do tego zabrać, jak ustawić rozrząd? Są jakieś znaki? I później jak to regulować, tak jak to było dawniej dawniej wg kolejności zapłonu 153624? Mam veba z tego co tak rzuciłem okiem na szybko, gdzieś czytałem jeszcze o veb+, ale co to takiego to nie...
Witam, może ktoś pomoże, co może stać za usterką MID185 PSID22 FMI0, w trakcie jazdy ucieka powietrze z układu, dopiero po zatrzymaniu i zresetowaniu zapłonu można nabić ciśnienie. Pozdrawiam
Komunikat nr.1 wysyła cię do warsztatu (natychmiast) , następny nakazuje ci wyłączenie zapłonu. Dokładnie nie wiem co te ikonki oznaczają ale czy nie masz problemu z zawieszeniem pneumatycznym? To tylko moje spostrzeżenie.A co oprócz przeglądu było robione?
Dzięki jeszcze raz jak będę miał troszkę czasu i auta będą wolne to wezmę się do roboty.. W magnumce świeci mi jeszcze od czasu do czasu dymek z wykrzyknikiem na wyświetlaczu, podejrzewam ze od ad blue ale nie wyświetla żadnego błędu a ad blue pobiera normalnie.. Czy to jest normalne?? bo w premiumce zaraz po włączeniu zapłonu gaśnie ten dymek....
Witam. Renault kupione miesiąc temu. Czujniki i pilot odłączone. Przewody całe. Po włączeniu zapłonu, po chwili jak pod paką słychać tykanie i przepala się ten bezpiecznik p16. W pilocie kontrolka świeci. Zawieszenie nie działa. Proszę o pomoc.
Kod usterek: MID 144- PID 91 - FMI 14 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PID91 Położenie pedału gazu FMI-14 Instrukcje specjalne W odniesieniu do tego kodu usterki, licznik przypadków jej wystąpienia zlicza dane przy każdym włączeniu zapłonu. Urządzenie(a) objęte kontrolą: G001 Blok elektroniczny pojazdu C111...
Witam Mam problem z renault Premium 420dci. Otóż po włączeniu "hebla" od razu na desce zaswiecaja sie kontrolki tak jakbym wlaczyl zaplon z kluczyka... Auto odpala i gasi sie normalnie z kluczyka jednak zaplon można wyłączyć jedynie wylacznikiem głównym... Wyciagalem wszystkie przekaźniki jednak na żadnym nie bylo reakcji... Podpowiecie gdzie szukac...
Dzięki za odpowiedź,błąd skrzyni pojawił się przez 50000 dwa razy,po wyłączeniu zapłonu wszystko wraca do normy,samochód od nowości ma przejechane 250tyś.Jak bez rozbierania sprawdzić poprawność funkcjonowania sprzęgła ewentualnie na co zwrócić uwagę?
Witam.Ostatnio pojawił mi się błąd mid 128 sid 32 fmi 3 i wyświetlił sie komunikat performance loss i auto słabnie ,ale czasami nie słabnie. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu jest znowu dobrze do do kolejnego tego samego błędu . Co oznacza ten błąd ? co może być przyczyną?
Po wymianie podstawy filtrów paliwa i zaworka zwrotnego w głowicy auto prawie normalnie pali od rozrusznika (kręcenie 5 sekund). Niestety ujawniło się to czego się spodziewałem -uszkodzony pompowtrysk. Silnik kuleje i kopci. Pech chciał że zaworek był uszkodzony a podstawa(pompka ręczna) zaciągała powietrze prawdopodobnie od jakiegoś czasu. Jak padł...
Witam wyświetlają mi sie 2 błędy : -Pto 1 piloting fault -input switch off Rozrusznik nie kręci , pozatym wszystkie kontrolki sie pala , na poczatku myslalem ze to przekaznik od rozrusznika , który został wymieniony ale problem jest ten sam . Trzeba gasic zaplon i zapalac aż w końcu odpali . Miał ktoś podobny problem ale domyśla się jak naprawic tą...
Witam. Potrzebuję skasować błąd który mi się wyświetla po włączeniu zapłonu. Nie jestem pewny czy to akurat o to chodzi ale mam nadzieje że tak. Zaraz po włączeniu wyświetla mi się serwis. W menu komputera wychodzi na to że własnie minął jakiś czas temu przebieg gdzie trzeba było zrobić przegląd osuszacza. W związku z tym że wymieniałem osuszacz i sprężarkę...
Witam,mam pytanie odnośnie dziwnego zachowania premiumki.problem pojawia sie po dluższym postoju auta.mianowicie,zapalają się samoczynnie swiatla postojowe,jak również zapłon. ostatnimi czasy pojawił się również defekt 200,zgasło podświetlenie tachografu i nie można było odpalić.po rozłonczeniu zasilania auto odpaliło,ale nie dało sie go zgasić z kluczyka.Czy...
Witam.styki robocze są ok. natomiast jest problem na stykach sterujących, bo po włączeniu zapłonu przekaźnik ten cały czas jest zasilany przewodem 292.Według schematu widzę że ten przekaźnik jest sterowany serownikiem 2461 którego nie mogę zlokalizować.Zastanawia mnie też przewód 1058 czy to tylko jest połączenie z masą
Witam. Mam błąd w skrzyni mid130 psid 27 fmi8. Jest to błąd wysprzęglika elektronicznego, tego z boku w skrzyni. Podmieniany był nowy i to samo. Sprawdzane było sprzęgło oraz wysprzęglik pneumatyczny w środku skrzyni, 100% szczelny i pracuje bez zacięć. Błąd jest aktywny od razu po włączeniu zapłonu i nie da się go wykasować. Był robiony remont skrzyni...
Witam serdecznie kolegów. Potrzebuję pomocy ponieważ mam problem w ciągniku siodłowym Renault Premium 2003r 420 dci, podczas kiprowania nagle zgasł i zaśmierdziało paloną elektroniką. Na desce rozdzielczej pojawił się napis defekt 200 i symbol akumulatora. Po głębszych oględzinach okazało się iż zapach spalenizny wydobywał się z modułu VECU. Najgorzej...
zapłon premium renault premium premium renault
volvo silnika podlaczenie radia schemat q6600 upgrade
mobilus cosmo demontaż frontu zmywarki
Samsung WF 1602 kod 3E - problem z silnikiem Segway Ninebot - brak połączenia z zewnętrznym akumulatorem