W ciemno walę że są to obsady pompo-wtryskiwaczy. "wymieniłem węże paliwowe - poradzono mi tak nieoficjalnie w serwisie - bez rezultatów " Obstawiam że trafiłeś na jakiegoś kre...a :D. wymienia się wszystkie, czy tylko te wadliwe? Mówisz w ciemno, a jak sprawdzić czy na pewno to ten feler? Na powrót zakładasz przeźroczystego węża, jak idą bańki powietrza...
Ale jaki system cie interesuje bo ja nie kojarzę takiego systemu FCU?
Przekaźnik K26, ale nie byłoby jeszcze kilku innych rzeczy.
Sprawdź ciśnienie zasilania paliwem
Błędów jest więcej, ale się nie wyświetlą, bo can leży całkowicie. Przede wszystkim w systemie brakuje kasety silnika z modułem immo pod kierownicą. Przy tej awarii w Reno ważny jest każdy szczegół dający się zauważyć zanim już do tego dojdzie. Dlatego nie myślę wysilać się żeby to tłumaczyć. Szukaj na forum tematów z moimi wpisami n/t Defekt 200.
W zalaczniku jest tylko część schematu dotycząca zasilania, kierunkowskazow i centralki.
Za co odpowiada przekażnik R11? W opisie można przeczytać (przekaźniki bezpieczeństwa i autoryzacji przechyłu kabiny), to "pstryknięcie" przekaźniki musi być chwilowych odłączeniem zasilania, ponieważ tam prąd jest.. czy jakiś moduł steruje tym przekaźnikiem?
Gdzie dokładnie ta przetwornica kurcze myślałem że jest jedna
Kontrolka w dłoń i poszukuj zasilania.
Poszukaj na aukcjach "przetwornica 24V 12V" lub "reduktor napięcia 24V 12V". Urządzenie wraz z przesyłką zamknie się w granicy 50zł.
To nie jest dziwny układ tylko najzwyklejszy common rail. Szukanie nieszczelności było opisane wiele razy. A jak układ szczelny to sprawdzenie czujnika ciśnienia, podmiana zaworu regulacji ciśnienia i dopiero potem pompa wysokiego ciśnienia. Oczywiscie na samym początku trzeba sprawdzić ciśnienie zasilania .
Posiada ktoś schemat podłaczenia sterownika NOx, zasilania sprawdzałem po schemacie volvo
Brak zasilania TBV
Według mnie nie. Sterowanie może by poszło o ile zasilanie jego jest z radia . Ekran już nie.
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Dławiki na przewody zasilania załóż.
Zasilanie tachografu.
Uszkodzony kabel zasilania naczepy.
Jak akumulator.sprawdz masę i zasilanie rozrusznika.
Brak zasilania EECU lub uszkodzona szyna komunikacyjna
Po włączeniu świateł postojowych pstyka przekaźnik ( R06 ) tylko przekaźnik R12 psztyka przy właczeniu świateł To zastanów się który w końcu ''pstyka'', powinny obydwa, niemniej jednak skoro nie masz większości świateł to sprawdź zasilania.
No i doszły nowe zegary które reagują w taki sam sposób. Czyli jednak zegary były sprawne. Teraz gdzie szukać problemu? Brak zasilania? Vecu?
Nie pamiętam dokładnie bo od wielu lat nie mam premiumek ( to fajne auta były), ale musisz zdaje się przekręcić zapłon i przycisnąć klawisz odpowietrzania przez jakiś czas i dopiero odpalić. Ale z tego co pamiętam u mnie to oznaczało problemy z zasilaniem w paliwo ( nieszczelne połączenia, filtry, itp.). Masz jakieś inne objawy?
Wygląda na to że nie masz zasilania na desce wskaźników. Sprawdź w stanach " deska rozdzielcza MID140-PID158 "czy masz pokazane napięcie zasilania. Zrób zdjęcie skrzyni bezpiecznikowej być może jest taka sama jak w Renaulcie Premium/ Midlum dxi. Jeśli tak to będę mógł ci pomóc.
Może czas zainwestować w jakiś sprzęt diagnostyczny??? To już drugie auto które kolega próbuje naprawić za pomocą elektrody. Proszę 1 dotyczy usterki głównego przekaźnika zasilania VECU I EECU. 2 usterka modułu kontroli naczepy, w obwodzie hamulca postojowego. Potrzebny podgląd pomiarów napięć na szynie CAN, wysterowanie modułów ,pomiary ciśnień.
Wpływ na ciśnienie zasilania mogą mieć pompka niskiego , zaworek w głowicy , podstawa filtrów , obsady wtryskiwaczy . W tych autach na duże spalanie ma wpływ właśnie ciśnienie zasilania , luzy zaworowe , oraz sprawny scr.
mid128 sid 33 fmi 5 brak zasilania lub spadek zasilania modulu sterujacego wentylatorem
Nie łączy sie kolego bo jest emulator . Sprawdź bezpiecznik 59 w kabinie on zasila czujnik NOX 10a i bezpiecznik w skrzynce akumulatorów ta jest 25a on jest od zasilania pompy ad blue .
Jeśli jest tak jak piszesz to podstaw pompkę ręczną ona powinna zapobiegać cofaniu się paliwa. Jeśli to wyda sie za drogie zastosuj dodatkowy zaworek zwrotny na dopływie pompki ręcznej. Może masz problem z nieszczelnością układu zasilania paliwem.
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Wymienisz czujnik i błąd zniknie , a to jest euro 4 czy euro 5 ?? Dodano po 6 A błąd od pompki wywalało Ci bo miałeś za niskie ciśnienie zasilania .
Witam wszystkich. Mam problem z centralnym zamkiem na podczerwień. Czy ktoś wie na którym pinie sterownika w górnej półce za radiem ( od centralnego i immo) ma być stałe zasilanie? Ja mam 24v tylko po kluczu.
Sprawdź przewody na załamaniu kabiny. Zasilania na sterownikach. Gdzieś masz zwarcie.
Już wiem. Rzeczywiście na zasilaniu sterowania skrzyni ciśnienie jest zbyt niskie. Dzięki.
Napisz prawidłowy kod błedu Jak nie wiesz to nie pisz głupot ... pseudo znawców już wystarczy ... większość pomyliła już dział HydePark z samochodami... EBS 00105902004 sygnał z czujnika obciążenia, zwarcie lub przerwa z masą w układzie zasilania czujnika obciążenia
Witam. Mam na warsztacie Premiumkę po przejściach i potrzebuję sprawdzić zasilania sterownika świateł i zegarów. Czy może ktoś podrzucić rozpiskę powyższych zasilań?
Witam ponownie po wyczyszczeniu czujnika ciśnienia doładowania okazało się że jest poprawa więc wymiana czujnika na nowy ale to nic więcej nie pomogło. Problem głównie pod górę ładowany. I jeszcze raz odnośnie tego czujnika ciśnienia paliwa cały czas jest 7 bar, zmieniałem czujniki i nic skąd taka wartość czy może mieć to wpływ na dziwne zachowanie...
pin7 wtyczki do kabiny na sterowniku edc . Ozn 851. Przetnij go i podłącz bezpośrednio do interfejsu. Jak masz zasilania ok to komunikacja musi działać.
Ciśnienia w kompie nie sprawdzisz jeśli jest tak jak piszesz to albo zawiesza się elektrozawór , za wysokie jest ciśnienie zasilania lub zatkany przelew,czasem bywa wina paliwa
EBS 00108707127 niskie ciśnienie w zbiorniku 00081007127 Usterka czujnika prędkości występująca przy ostatnim włączeniu zasilania (usterka nie zapisana w pamięci)Konieczność jazdy z prędkością powyżej 20 km/h. Usterka znika po usunięciu awarii czujnika prędkości. EECU 00126705126 Wyłącznik silnika na silniku:Sprawdzić wiązkę i wyłącznik.
Okazało się, że problem tkwił w zasilaniu wentylatora a dokładnie było zwarcie na wiązce za bezpiecznikami.
MID 128 SID 18 FMI 5 zawór spustowy odwadniacza ... przerwa między elektrozaworem i jednostką sterującą silnika, przerwa w przewodzie zasilającym zawór spustu wody, przerwa w elektrozaworze, zasilanie.
Po parokrotnym naciśnięciu hamulca dopiero puszczaj Sprawdź ciśnienie zasilania naczepy jeśli jest ok wygląda jakby jakiś zawór się zacinał jeśli usterka jest sporadyczna. Najlepiej podłączyć kompa i podejrzeć ciśnienia Dodano po 2 Napięcie na wyjściu ponad 24v i ponad 22v w innej Premium ponad 25v i ponad 23v. Zakres pracy modulatora to 18-32v.
Sprawdź przekaźnik R06 i R12 . Dokładnie ... sprawdź czy mają sterowanie z FCU oraz samo zasilanie "30"
Odpowiedzialnymi za zasilanie po stacyjce są przekaźniki R01 i R02 jeżeli one sprawne to pozostaje szukać zwarcia między stałym zasilaniem a po stacyjce.Rozpoczął bym od wypinania modułów gdyż tam doprowadzone są oba zasilania a gdy nie pomoże zostaje wiązka.
To dzwoń CANa stacyjka-VECU, zasilanie też sprawdź.
Po podmianie na inny sterownik jest bez zmian. Więc znaleźliśmy z przyczynę braku komunikacji. Uszkodzony pin na szynie. Teraz potrzebuje schemat wiązki wtryskiwaczy. Jest błąd zasilania na jednym. I pewnie też pin winny na złączu A
Odepnij wiązkę od Brake Ecu, zresetuj system i Sprawdź zasilanie i mase modulatora na pinach wyjścia z Ecu najlepiej żarówką nie za dużej mocy :D lub testerem przez ok 2 min, jak ok sprawdź ponownie wiązkę do modulatora czy nie ma zwarcia pomiędzy kablami, Brake Ecu wyłącza zasilanie jak wykryje za duży pobór prądu (zwarcie). Ewentualnie masz zwarcie...
EBS 0 00810 07 127 Usterka czujnika prędkości występująca przy ostatnim włączeniu zasilania (usterka nie zapisana w pamięci EBS 0 00084 31 127 Szyna przesyłu danych łącząca z blokiem VECU: usterka nie zapisana w pamięci •Sprawdzić przewodzenie i izolowanie szyny przesyłu danych dochodzącej do bloku EBS (X1/1, X1/3) •Sprawdzić czy blok VECU...
Witam. MID 136 PSID 30 Niskie ciśnienie zasilania hamulców. FMI 1 Spadek ciśnienia w zbiorniku obwodu hamulca postojowego poniżej 5,4 bar sygnalizowany jest kodem usterki. Spadek ciśnienia w zbiorniku przedniego lub tylnego obwodu poniżej 5,4 bar sygnalizowany jest kodem usterki. Możliwa przyczyna: Niskie ciśnienie w układzie pneumatycznym. MID 144...
Witam mam problem ciągnik siodłowy Renault Premium 460dxi szarpie przerywa pod górę od czasu do czasu. Ma moc, zapala prawidłowo po weekendzie i rano zimny / ciepły. Wyczyszczone smoki filtr z separatorem. Parę razy w trakcie przerywania przez chwilę był błąd pedału przyspieszenia (potencjometr) więc też został wymieniony na nowy. Raz przez chwilę podczas...
po pierwsze sprawdż świecę i zasilanie
Alternator wykluczyłem, od niego zacząłem odpiąłem całkowicie od instalacji i zapalałem bez ładowania, zasilanie nie zanika bo nie gasną kontrolki na fejsie więc zasilanie jest ok
I tak było brak zasilania spowodowane przerwanym kabelikiem . Wielkie dzięki za pomoc dużo pomogła w znalezieniu usterki. Pozdrawiam.
Sprawdź tak ja kolega pisze smok, pierwsze oczko układu paliwa, zawór paliwa, w silniku 13 litrowym jest jeszcze zaworek przy filtrach połączenie zasilania z silnikiem ale nie wiem czy w silniku 11 litrowym to występuje.
Pobranie zasilania z innego miejsca to będzie najlepsze wyście, rozbierając tą deske możesz tylko problemów sobie narobić.
Sprawdzał ktoś ciśnienie na listwie podczas zapalenia. ? Skąd wiesz że po naprawie pompy jest teraz stałe i takie jak zadane sprawdź przewody i uszczelnienia na zasilaniu pompy i odstojnik na ręcznej lubią pękać
Zagadkę udało się rozwiązać, dwie usterki się skumulowały, wymieniona została podstawa filtrów (od dołu miała bardzo dużo malutkich pęknięć) podejrzewam że zaciągało powietrze w układ. po wymianie nie to auto, dało się jeździć normalnie, ale dodatkowo od czasu do czasu przywiesił się wtrysk objawiając się delikatnym spadkiem mocy - i to dlatego pewnie...
Sterownik w górnej zabudowie,za tachografem. Można zamontować zwykły 12V, zasilanie dać z przetwornicy i skonfigurować na sterowanie masą
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PSID205 Szyna przesyłu danych, blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów FMI-9 Nieprawidłowa aktualizacja MID130 G020 - Blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów PSID200 Szyna przesyłu danych, blok elektroniczny silnika FMI-9 Nieprawidłowa aktualizacja Informacje ogólne o kodzie usterki: MID140 D001...
Witam, potrzebuję pomocy, bo już nie daję rady. Mam problem z Renault Premium 410 DXi 2008. Brak komunikacji ze sterownikami podczas diagnozy. Delphi łączy się tylko przez EOBD ze sterownikami silnika i AdBlue. Na desce świeci "zjazd do warsztatu" oraz niski poziom płynu chłodzącego. Kod błędu, jaki wyświetla się na desce po wejściu w menu diagnozy:...
czyli na komputerze pokładowym w Renault powinienem mieć wage na oś napędową tak? Nie. To są informacje dla systemów pojazdu nie kierowcy. chodzi mi czy muszę dokupić manometr na oś żebym znał przeladunek czy z tego czujnika mogę jakoś odczytać na komputerze Fabryczne wagi często wykorzystują dane z tego czujnika zebrane z komputera pojazdu (VECU)...
Jeżeli jest to tachograf siemensa to spradź czy miał wymienioną baterię. Może być tak, że nigdy nie była wymieniana i po zwarciu czyli chwilowym oodcięciu go od zasilania niestety umarł na zawsze. Bateria ta wymieniana jest z reguły co dwa lata przy legalizacji.
Jeżeli niema to po numerze i kolorze kabla trzeba prześledzić wiązkę od alternatora do półki bezpieczników. Do sprawdzenia bezpiecznik na desce , miernikiem sprawdź zasilanie czy jest i ile obecnie wskazuje volt.
Prosze o wyrozumiałość mialem mało stycznosci przez ostatnie kilka lat z elektryka.. Czyli do kostki przed impulsatorem podłączyć zarowke a do kostki w czarnej skrzynce podlaczyc zasilanie, zgadza sie?
Sprawdź zasilanie tachografu gdy będzie zanikało system będzie ograniczał obroty
Przewody minimum to 2x2,5mm2 w podwójnej izolacji,przekaźniki mogą być 2 szt plus 2 oprawki bezpiecznikowe. Wszystko pakujesz i wpinasz obok skrzynki bezpiecznikowej,do góry lecą tylko przewody. Zasilania przekaźników ze stałego grubego plusa,sterowanie można z bezpiecznika światła drogowego.
mam webasto top 2000 i chce je odpalic bez samochodu. jest to webasto wyciągnięte z renault premium. i są kostki z kawłkami kabli. są na nich numery. potrzebuje je odpowiednio podłaczyc. tylko nie wiem które mają iśc do pąpki paliwa a które na zasilanie
Witam,mam pytanie odnośnie dziwnego zachowania premiumki.problem pojawia sie po dluższym postoju auta.mianowicie,zapalają się samoczynnie swiatla postojowe,jak również zapłon. ostatnimi czasy pojawił się również defekt 200,zgasło podświetlenie tachografu i nie można było odpalić.po rozłonczeniu zasilania auto odpaliło,ale nie dało sie go zgasić z kluczyka.Czy...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam problem z licznikiem w Renault Premium 450 DXI. Licznik wogóle niereaguje, jest ciemny brak podświetlenia, nie pokazuje prędkości obrotów. Nic nie pokazuje. Wygląda mi to jakby padło coś od ukłądu zasilania. Niestety nie mogę znaleźć schemat do tego licznika. Wzrokowo zauważyłem 2 elementy spalone opisane symbolem...
Brak komunikacji z komputerem diagnostycznym. Tester TEXA nie komunikuje się z samochodem, podejrzewam ze brak zasilania w gnieździe diagnostycznym Podejrzewasz ? Jeśli nie ma zasilania w gnieździe to TEXA nie ma zasilania i nie świeci żadna kontrolka. zobacz na zasilania 1 to masa, 260 to zasilanie bodajże z bezpiecznika F33, często też bywało że...
Co może być przyczyną? Stacyjka czy immobilizer? Stacyjka lub główny przekaźnik zasilania. Jak pominąć immobilizer żeby zjechać do warsztatu? Skoro; auto normalnie odpala, jedzie. To po jaką cholerę? Po przekręceniu stacyjki w pierwsza pozycje, włącza już zapłon i wywala błędy Pozycja ACC (1) nie powinna powodować włączenia zapłonu a błędy są wynikiem...
Mam pytanko, od jakiegoś czasu rosło mi spalanie i pojawiało się kopcenie (niebiesko-białe) przy podjeżdżaniu na górki, potem to już nawet i z lekko załadowaną naczepą. Były błędy mechaniczne fmi 10 od 2 pompowtrysków, więc oddałem je do sprawdzenia i w konsekwencji regeneracji. Potem oczywiście ustawienie zaworów itp. Po regeneracji błędy od wtrysków...
Witam mam Renault Premium 450 dxi (...) ,mam do podłączenia kilka przewodów. A mianowicie dodatkowy obrotomierz, zasilanie +15, sterowanie gazem z ręki ,załączanie przystawki i do tego potrzebny mi schemat instalacji a no i awaryjne wyłączanie pojazdu.
Kod usterek: MID 136 - SID 7 - FMI 14 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136 G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS SID7 Modulator, oś pierwsza, strona lewa FMI-14 Instrukcje specjalne Urządzenie(a) objęte kontrolą: G005 Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS G007 Zespół sterujący zmiennym wspomaganiem hamowania osi przedniej G051 Blok...
To może podpowiesz co i jak mogę sprawdzić zwykłym miernikiem ? Zasilanie na kablu 2 masy 2 plusy jak kolega wyżej pisał i co jeszcze ?
Gdzie sprawdzać.. po kablach, jak nie masz schematu. Co to za nabijanie klimy, jeśli nie została uruchomiona, lub przynajmniej nie podana diagnoza usterki- chyba, że sobie nie życzyłeś.. Jeśli ta lampka zgasła, tzn, że czujnik funkcjonuje dobrze, przynajmniej w odniesieniu do zbyt niskiego ciśnienia- jest jeszcze w nim obwód zbyt wysokiego (jest wkręconyw...
Mam jeszcze pytanie do JossRoss - czy tachograf ma związek z kierunkowskazami, podobno były z nim jakieś problemy. Wspólne zasilanie, przewód od wyłącznika masy. Kiedy masa jest wyłączona, tachograf oraz światła awaryjne koniecznie muszą działać.
Zobacz jakie zasilanie wychodzi z podsieci, najprawdopodobniej spalony sterownik (zdarza się), chyba że coś "sieje" po canie, też tak się zdarzało.
To syczą i chałasują zapewne przymknięte spaliny przez wysterowanie hamulca silnikowego- możliwa przetarta wiązka i zasilanie z sąsiedniej żyły pod napięciem. ECU electric control unit -komputer silnika.
Witajcie, problem z wycieraczkami w Renault Premium DIX 2007, mianowicie po włączeniu w pozycję czasową słychać pykanie przekaźnika a wycieraczki nie chodzą, był wymieniony silnik na Valeo, przekaźnik podmieniony, dalej to samo. na jednym przewodzie przy silniczku mam cały czas zasilanie ... Czy ma ktoś schemat z numerami przewodów? W przekaźniku na...
Zawsze możesz nie pojechać . Musisz naprawić ABS skoro ma defekt. Musisz sprawdzić rezystancję czujników abs,kontrola czujników procentowego zużycia klocków /czujniki są indukcyjne/ i porównać z rzeczywistym sumarycznym zużyciem tarcz i klocków,kontrola zasilania modułu ebs,kontrola kompatybilności danych oprogramowania itd. LUB podłączyć pod komputer...
Renault Premium 460 dxi słaba na zimnym silniku, kiedy się rozgrzeje, jest lepiej, ale i tak mocno odbiega od każdej innej Premiumki. Na wysokich obrotach idzie, ale na zielonym polu bez redukcji nie ma opcji na jakiekolwiek odczuwalne przyspieszenie. Brak błędów, sprawdzone luzy zaworów, ciśnienia na zasilaniu pompy i na wtryskach, ciśnienie doładowania...
Wita proszę o pomoc jesli ktoś wie co może się dziać R Premium 450 2007 -przy włączeniu świateł awaryjnych od czasy do czasu ginie zasilanie tachografu oraz światła pozycyjne i mijania, gdzie szukać przyczyny. Masa OK przy akumulatorach też ok.
Witam, po wymianie rozrusznika nagle zginęło ładowanie, była ściągnięta klema minusowa chcąc wyłączyć i włączyć przełącznikiem. Przekaźnik za akumulatorami nie działa. Co robić, bo słyszałem że trzeba właśnie wyłączyć i włączyć jak ma ADR. I jeszcze od czego są przewody w kostce pięcio-pinowej do alternatora Sito czarny Żółto czerwony Biało czarny Czerwony...
Ja bym się trzymał tego że kolega ma problem dopiero wtedy gdy w zbiorniku jest mało paliwa, wiec nie rozumiem co do tego mogą mieć oringi na wtryskiwaczach gdyby one były walnięte to zapowietrzał by się cały czas, tak mi się przynajmniej wydaje. Ja proponuje kolego ominąć przewody zasilające, zadać nowy przewód chociaż na próbę np, bezpośrednio do...
Co do zasilania sprawdź bezpieczniki na początek. Usterka druga juz najlepiej podejrzec stany czujników, bywało że tylko wymiana pomagała gdyż były uszkodzone... niestety na czas gdy przy tego typu usterce pracowałem nie były tanie.
Robiłeś diagnostykę komp? Czy wymieniasz po kolei wg uznania? MID 136 SID 68 Napięcie zasilania czujnika ciśnienia, modulator przyczepy - sprawdź co widzi komp, czy pokazuje ciśnienie. Jak wymieniłes zawór na sprawny to masz uszkodzoną instalacje elektryczną. Czujnik ma chyba zasilanie 5V. MID 140 PID 209 FMI 2 - błąd abs naczepy, diagnostyka naczepy...
Witam . Mam problem z nowo nabytym pojazdem. Renault Premium 420 Dci. Silnik chodzi jakby w trybie awaryjnym nie wkręcając się na obroty powyżej 1200-1300. Nie słychać tubriny. Nie kopci, Odpala bardzo dobrze i zimny i ciepły. Był na przeglądzie w autoryzowanym serwisie diesla . Miał robione testy pompy, wtryskiwaczy, pompy podcisinienia itd itp. Nie...
Witam mid185 blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza sid251 zasilanie elekt.. fmi 5 prąd zbyt niski lub przerwany obwód.Prześwietl kabelki od APM do puszki z przodu kabiny( pod obciążeniem).
Panowie, główny problem to w przypadku zasilania 24v czy zwykły stabilizator np. LM7812 temu podoła, czy nie będzie to mi rozładowywało akumulatorów? Montaż siłowników i nowa wiązka to nie problem. Tylko czekam na odpowiedź na to pytanie dotyczące stabilzatora. A może zastosować inny element zamiast LM7812?
Witam, Pali bezpiecznik F15 (5A) brak zasilania na złączu diagnostycznym ... W autodiagnozie wypisuje "błąd w transferze danych" między DTMAX i RAL W IC błędy: MID:140 0CC : 3 PSID:204 FMI : 9 Co to za kody błędów ? I co jeszcze jest podpięte pod ten bezpiecznik ? Pozdrawiam.
Jadąc pod obciążeniem jak zobaczy górkę zaczyna silnik pracować (klekotać) jakby mu brakowało paliwa. Wtryski sprawdzone wszystkie, głowica zrobiona (nie trzymał ciśnienia na drugim tłoku), układ zasilania przejrzany i wyczyszczony a on dalej swoje. Na komputerze przed regeneracją głowicy pokazywał 1 i 2 wtrysk do regeneracji. Oba były dobre (serwis...
Witam samochód pod górkę traci siłę zapala się kontrolka stop oraz żółta kontrolka z zygzakiem obroty spadają na 600 i nie reaguje na gaz - po minucie można dalej jechać (nie trzeba gasić auta), na tempomacie to samo. Po wymianie filtrów i wyczyszczeniu smoka oraz całego układu zasilania paliwa jest troszkę lepiej ale też traci moc tylko po wciśnięciu...
Witam. Trafił mi się Renault Premium 420 dci z walnięty modułem VECU (sterownik pojazdu). W module spaleniu dokumentnemu uległa ścieżka połączona z pinem na którym pojawia się zasilanie po stacyjce. Oprócz tego zwarcie wykazuje duża dioda (na moje oko 6-amperowa) zaporowo podpięta anodą do masy. Poszukuję jakiejś dokumentacji (chodzi mi o schematy instalacji)...
Witam Przegrzebałem już internety ale nic konkretnego nie znalazłem. Mianowicie zawierzenie zrobiło się strasznie twarde, nie pompuje go do góry ale w zasadzie nie pracują poduszki, mimo że poziomowanie działa, w naczepie dzieje się to samo, hamulce także zaczęły wariować bo układ nie steruje odpowiednio siłą hamowania na poszczególne osie. Wcześniej...
Witam wszystkich Mam problem z poziomowaniem w Renault Premium 2002. System ECAS WABCO 4x2 system 302/303. Samochód to jakaś rzeźba. Wymieniony sterownik od poziomowania, wymieniony sterownik VECU, wymieniona szafa :). Problem polega na tym, że sterownik nie widzi zmian wysokości z czujników. Ciągle w parametrach jest wartośc 254 lub 255. Nawet po podmianie...
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika SID232 Pierwsze zasilanie (+5V) czujnika(ów) FMI-4 Napięcie zbyt niskie lub zwarcie z układem o niższym napięciu lub z masą W drugim błędzie musi być pomyłka bo nie mogę odczytać .
No to ładnie. To ja bym przemyślał taką opcję. Któryś sterownik gubi zasilanie, albo ma usterkę w sobie, VECU nie ma kontaktu z EDC i odcina pedał. Zdało by się wiedzieć co oni robili już. Jakie mieli koncepcje, no wiesz. Żeby darmo dwa razy jednego nie robić. Jak nie podasz lokalizacji, to ja nie widzę sensu.
Witam, Problem występuje na wszystkich wtryskiwaczach, po podpięciu pokazuje coś takiego- "błąd połączenia badź przerwany chwilowo układ elektryczny zasilania wtryskiwaczy" Są to wtryski Bosch, nabyłem jeden w celu wymiany bo pierwsza diagnoza wskazywała na 5ty wtryskiwacz, sądziłem, że cewka jest uszkodzona. Niestety okazuje się, że błąd występuje...
renault premium premium renault renault premium komunikacja
kierunkowskazy motoroweru deska rozdzielcza laguna porażona pradem
mikroinwerter hoymiles samsung ue50h5303
Audi A2 1.4 TDI błąd 1556 - brak mocy, przyczyny i rozwiązania Renault Modus 1.5 – lokalizacja głównych bezpieczników instalacji elektrycznej