Spróbuj w podany niżej sposób jest to opis do renault megane 2004 z silnikiem 1,5DCI----------- http://obrazki.elektroda.net/60_12243550...
Poszło na P.W.
sygnał radiowy ,tradycyjnie zmienia się w tych autach samoczynnie przy przymrozkach lub słabszych akumulatorach typ immo w UCH ,zazwyczaj starcza ponowna zmiana odpowiednim testerem .
A tester podłaczałeś? Jakieś błędy? Parametry?
No to trzeba podejrzeć testerem czy com widzi przełącznik.
Ps. Czy ktoś wie gdzie i jaki interfejs diagnostyczny z oprogramowaniem można zakupić bądź są jakieś schematy i można by go wykonać samemu? Jestem niewtajemniczony ale tego cuda niewiele można samemu zrobić i jestem zdany na serwisy. http://cgi.ebay.pl/Original-Sonde-tester...
Legalnie jako osoba prywatna nie zrobisz, testery sa przeznaczone (oczywiscie mowiac o legalnosci) JEDYNIE dla serwisow renault.
sa dwa typy skrzyni ad4 i dp0, w obu wymienia sie olej , ale filtr tylko w ad4, olej wymienia sie co 30 000 km, nie napisałes nawet rocznika auta,zaczął bym od wymiany oleju i filtra, oczywiscie olej zgodny ze specyfikacją renault, i podpiecia pod tester skrzynie robi super walizka XR25
Kluczyk radiowy,pinu z niego nie wygenerujesz. To się robi inaczej (testerem) Pozdr.
Tak też były sprawdzane w sterowniku silnika i nic nie pokazało żadnych błędów. Ot i zapytam jaki tester .
Udać się do mechanika lub sprawdzić coś samemu,np chociaż maskę otworzyć i popatrzeć wizualnie czy może jaki wężyk nie spod. :D Masz tester żeby podłączyć auto?
Trzeba sprawdzić testerem diagnostycznym rzeczywiste ciśnienie doładowania w parametrach bieżących w czasie jazdy samochodem
Musisz zapiąć tester.
Zrób screen z testera.
Podłączony był komp Delphi.... nie pokazywał żadnych błędów Bo ten chinol za 400zł tak przeważnie ma. Oryginalny tester Delphi kosztuje ponad 10k zł. OBD2 ELM 327 Ten pokaże tylko usterki wpływające na emisję spalin Szukaj warsztatu który ma Clipa, ten tester na pewno zadziała prawidłowo
Jest to możliwe że tester źle czyta dobrze by było podłączyć diagnostykę.
No właśnie nie mam testera. Klemy wyczyściłem i ponownie skręciłem. Nadal nie zapala. Liczę, że może ktoś będzie mógł pomóc z testerem.
No wytarte jak byk sygnał będzie skakał. W czasie jazdy i szarpania podglądnij parametry potencjometru testerem.
Wtryski szrot,teoretycznie. Trzeba podłączyć tester,posprawdzać ciśnienia i np zrobić test przelewowy .W innym wypadku wróżby.
Zobacz jakie są błędy w panelu. Zleć diagnozę testerem CLIP
czujnik temp. za filtrem cząstek stałych tak uważał tester
Jezeli chodzi o program to Dialogys mpf 2 uzywany jest w servisach renault , a tester to clip renault. Dodano po 1 http://moto.allegro.pl/show_item.php?ite...
przeskanuj auto porządnym testerem
Prawdopodobnie komputer sterujący wtryskami do ustawienia. Sprawdź Clip-em dedykowanym do Renault, inne testery mogą nie pokazywać wszystkich błędów, łączenie po CAN. Może kodowanie wtryskiwaczy do jednostki sterującej pomoże. Objaw wskazuje na brak synchronizacji wtrysku. Jeśli przewody, kostki itp. sprawdzone to tylko sterowanie wtryskiem. I sprawdź...
DDT2000 lub CLIP.
Musisz zmienić tester to jest jakaś bzdura
Co do świateł to sprawdź upc i bezpieczniki a wspomaganie bezpieczniki i diagnoza testerem.
Usterka wtrysku to błąd w układzie sterowania silnikiem.A jaki to błąd to się dowiesz jak podłączysz normalny tester.
właśnie że sugestia może rozwiązać problem czyli zakodowanie kodów clipem który jest dedykowanym testerem renault
byłeś w ogóle na Clipie a nie jakiś badziewnych testerach ?
Nie trzeba clipa,można innym testerem.
Może testerem trzeba ?Działało to dla klienta? http://renault.auto.com.pl/forum/viewtop...
Clip to sonda diagnostyczna dedykowana do Renault. Tylko ona jest wiarygodna w 100% a Ty pokazałeś błędy z jakiegoś testera.
Skoro ciśnienia klimy OK to pozostaje czujnik temp płynu. Bez testera to będzie zgadywanka.
Jak jest sterowany cyfrowo to proszę o sprawdzenie błędów testerem.
Było podłączane pod tester? Jakieś błędy? W parametrach, przed odpaleniem na ciepło przyglądnął bym się wskazaniom temperatury.
Na pewno 2.2 DCI? Nie 2.5? Tłumaczenie dość jasne.. ... Co tu pomagać? Coś upalone pewnie, oczywiście dając wiarę temu testerowi.
Witam. Potrzebuje schematu połączeń diagnostycznych do Renault master 3 2011r 2.3 dci. Brak możliwości połączenia z wszystkimi modułami. Podpinane dwa testery w tym Clip.
105a to zdaje się że dotyczy ciśnienia ale to jest wolnossący silnik trzeba było clipem odczytać jak trzeba albo bardziej normalnym testerem bo to APK, to wiesz.
Sprawdź świecę żarowom i podepnij pod tester
No fajnie, a gdzie wyniki diagnostyki dedykowanym testerem?
Podgląd parametrów MAP-a testerem.
A co tester pokazuje, może warto sprawdzić?
Bo nie zawsze trzeba ryc,tylko ruszyc glowa i podlaczyc do pozadnego testera.
A próbowałeś podłączać tester?
Jeśli sterownik nie ma crash to zmieniasz konfigurację testerem co jest obecne a czego nie ma . Crash robi się innym urządzeniem ale również po OBD.
Komputer jakikolwiek podpinałeś? Jakie błędy tester wskazuje?
Wygląda mi na to, że UCH zmieniło konfigurację, tak się często dzieje w mroźnie dni przy słabym akumulatorze lub jego odłaczeniu. Sam sobie z tym nie poradzisz, trzeba zdiagnozować testerem blokadę rozruchu.
Nie trzeba nawet Clipa, praktycznie wszystko co z silnikiem związane to i uniwersalne testery oganiają.
Jeśli chceszkoniecznie sprawdzić co jest to gdy pali sie kontrolka podlacz go pod tester...
Dlaczego hamulec został awaryjnie zwolniony? Sprawdzałeś bezpieczniki? Po zamontowaniu nowego modułu wymaga się przeprowadzenia nastaw podstawowych. Większość testerów diagnostycznych umożliwia przeprowadzenie procedury,
Sprawdź czy tester renault clip nie ma opcji zakodowania bez czujnika wody.
A co mówi tester ? Widzi prędkość pojazdu ?
witam mam problem z webasto at 2000st nie jestem w stanie się z nim połączyć testerem webasto . Agregat jest w renault dxi sterownik analogowy wyprowadzony przewód k line z kostki x6 pin 6 dodam ze agregat jest sprawny program Thermo test 2.16 i nic. Natomiast w at 2000d w takim samym aucie ten tester działa. Wychodzi że seria st nie daje się zdiagnozować...
Znaczy się ten model tak ma . Gdyby były problemy z uzyskaniem otwarcia zadanego przez ECU to pojawiałby się odnośny błąd . A jak bardzo chcesz to sprawdź ręcznie czy możesz odchylić przepustnicę do końca albo wysteruj ją testerem .
Czy podpięcie do testera wykaże...?
Tester naprawiony temat zamykam. Dodano po 3 Poprawione luty i ścieżki od wtyczki USB , tester wtedy stał się widoczny i zostało zaktualizowane jego oprogramowanie . Renault trafic połączył się bez problemu .
Do tego służy sonda renault clip lub jakiś porządny tester.
Został podpięty jakiś tester diagnostyczny ?
Witam Ta kontrolka wskazuje defekt elektroniki,czyli jakiś czujnik padł. Pozostała ci diagnoza testerem.
Pojechać na diagnostykę a nie na czytanie błędów. I na Clip'a a nie uniwersalny tester.
Wygląda na sondę lambda, ale że metoda prób i błędów może nie być tania - pojedź i podłącz się gdzieć do testera...
Kolego, niejednokrotnie taki błąd w D4F widziałem jak diagnozowałem taki wóz testerem uniwersalnym. Natomiast nigdy go nie było, ten sam model diagnozowałem sprzętem dedykowanym typowo Renault. Były zaś inne błędy...
Po pierwsze - czym diagnozujesz? Clip? Klon DS150 lub pochodne? Uniwersalny tester? Co to znaczy "przewody poza zakresem"?
NIe koniecznie trzeba mieć sonde clip-can co by zakodować świetnie robi to lunch,cdif2,i pare inny testerów
No to musisz mieć pin kod i jak go uzyskasz ,musisz wprowadzić go przy pomocy przycisku od zamka centralnego lub odpowiednim do tego testerem.
Tester prawdę powie
Cuda się mogą dziać. W jakich warunkach to się działo? Co wyświetla na desce? Jakie usterki wywala tester?
Chodzi mu o te ołówkowe. Jedynie tester cewek.
Gdzie można kupić oryginalny interfejs do testera Renault Clip? Czy w ogóle można go gdzieś kupić, a jeśli tak to za ile? Proszę o info.
Po prostu nie widzici poziomu AdBlue, tester skasować i odpalić auto sprawdzić co dolega.
Diagnostyka testerem wiele wyjaśni.
Czym diagnozujesz ? Clipem czy jakimś uniwersalnym interfejsem ? Jak to drugie to lepiej podjedź do kogoś kto ma Clipa. A błędy itp szopki mogą wynikać z uniwersalności testera.
Fabryczne testery diagnostyczne
Dzięki za pomoc mam nadzieję że uda mi się znaleźć fachowca co będzie umiał to ustawić i będzie miał tester pzdr.
Dzięki,ale akumlator jest ok Napisalem ci co masz zrobić. Najlepiej poszukaj kogoś z clipem( tester renault).
Renault, podpinało się tam tester Souriau Optima 8500 czy tak jakoś.
Czy nie najprościej podpiąć tester i sprawdzić błędy w sterowniku odpowiedzialnym? Bardzo mało mam do czynienia z renowkami ale tak jak ktoś pisał , może trzeba zalogować akumulator.
Od kiedy to scantol czyta Renaulta. Podłączyć porządny tester sprawdzić kody i parametry bieżące. Sprawdzić należy jeszcze wtyczkę do przepustnicy czy niema porozginanych pinów, oraz ciągłość przewodów między przepustnicą a sterownikiem silnika.
To się kasuje po OBD wieloma testerami na rynku. Nie trzeba grzebać na eepromie.
niekoniecznie serwis, ktokolwiek kto ma tester diagnozujący Renault, ważne-tam idzie diagnoza po CAN.
Tester ds150e delphi
Tester się łączy , jest diagnoza ?
A z kluczykiem radiowym też można kod uzyskać i dalej taka sama procedura? Można uzyskać kod ale nie z kluczyka tylko z modółu i klucz należy dopisać testerem. Pozdr.
Musisz oddać samochód do specjalisty od diesli. Tylko fachowca a nie posiadacza testera diagnostycznego.
Podepnij pod tester. Czym to diagnozowaleś?
Jeżeli nie masz wiedzy z zakresu programowania motorolek - raczej odpuść temat. Nawet jak już usuniesz crasha ze sterownika to i tak przydał by się potem NXR (tester renault) do sprawdzenia co i jak z sensorem.
Jaki tester? Nie liczę na spalanie 6L ale renault megane z 2001r z tym samym silnikiem spalał 7.8L na 100 na trasie.
Nawet jeśli ktoś podejmie się naprawy/wymiany baterii (da się tylko trzeba zakupić bateryjkę CR2450), to i tak nie wiem, czy taniej weźmie. To bardzo skomplikowana operacja, ponieważ ona jest zalana w plastiku, po drugie, niemal zawsze urywa się jeden z pinów i naprawić go później, to męczarnia - ale się da. Co do przyuczania, to trzeba również mieć...
-czujnik juz wymienilem jak milejow zauwazyl... -na obroty nie zwrocilem uwagi...bo raz pali raz nie wiec nawet nie moge tego sprawdzic teraz bo akurat odpala. -jutro moze uda mi sie podlaczyć inny tester.
Wykasować błędy testerem to pomoże.
A powiedz mi, która to megane I ma diagnozę deski za pomocą testera? Powiesz? Bądź tak dobry!
Tester i do dzieła.
Błędy skasowałem takim zwykłym testerem (który zawsze wskazuje wypadanie zapłonów na 2 cylindrze) ogólnie używam go tylko do kasowania nie diagnozy.Jutro kolega z Clipem podjedzie i sprawdzę dokładniej.Po kasowaniu zawsze klemę na 30min ściągam. Oringów nie zmieniałem uszczelniam silikonem.Moim zdaniem coś z temperaturą bo dziwnie przelewa płyn do zbiorniczka...
W tym przypadku pomoże NXR - to jest tester-diagnozer Renault i oczywiście karta z pinKodem (dają ja przy zakupie autka)
Masz jeden błąd P0113 ,ale wątpię by to miało wpływ na moce i zapalało kontrolkę . Ale ,jak by to była prawda to czujnik powinien być w przepływomierzu, więc sprawdź okablowanie albo nie wiem ,odłącz na próbę? Ja bym to podłączył clipem albo jakimś normalnym testerem bo ta diagnoza mnie nie przekonuje.
Zadziałało pewnie zabezpieczenie w tym roczniku już pewnie przycisku pod maską nie będzie tylko trzeba skasować testerem błąd w sterowniku silnika .
Należy sprawdzić kartę testerem pilotów i kluczy
Tester obecności CO2 i wiesz wszystko.
kolego miałem ten sam problem ale juz sobie poradziłem kupiłem na stronce www.techgsm.pl a dokładnie http://www.techgsm.pl/cat_Connector_1202... same wtyki pojechałem na szrot tam z rozbitych aut kupiłem po 10zł wtyki od auto (odb jasne) na www.elektroda.pl znalazłem pliki z opisem gniazd diagnostycznych (opis jest od starszej wersji bez can) i zrobiłem...
tester renault tester diagnostyczny renault tester renault scenic
radio business disabled zamiast funbox boczki drzwi
thomson 26hu5253 asembler arduino
VW Jetta 1.6 benzyna – kolejność zapłonu, cewka zespolona, podłączenie przewodów Oki MB492 – smugi na wydruku, czyszczenie listwy LED, wymiana bębna i fusera