Ludziska, ma ktoś może pomysł na to OBD2 kompatybilne z moim autkiem i i appką po polsku? , Kolego to jest Renówka i nie licz na to że Apka na smartfonie ci to załatwi [czarno to widzę] a tym bardziej z poduchami . Wiesz w twoim przypadku podjechał bym na Compa tylko nie, co ma LMA-a za 30 PLN ... i niech przetestuje , lub kup tester który to ogarnia...
Podłączony był komp Delphi.... nie pokazywał żadnych błędów Bo ten chinol za 400zł tak przeważnie ma. Oryginalny tester Delphi kosztuje ponad 10k zł. OBD2 ELM 327 Ten pokaże tylko usterki wpływające na emisję spalin Szukaj warsztatu który ma Clipa, ten tester na pewno zadziała prawidłowo
A tester podłaczałeś? Jakieś błędy? Parametry?
Ten błąd df130 mówi o za wysokim ciśnieniu na szynie. Sprawdź jakie widzi tester ciśnienie na zapłonie i podczas kręcenia. Potem jak coś nie halo to sprawdzanie zasilań czujnika ,masy i wyjścia "sygnału" Może sam czujnik może wiązka. Wszystko to zastąpi pomiar na samym czujniku. Zakładamy tutaj oczywiście że paliwo dochodzi do pompy itp. Dasz se radę...
Udać się do mechanika lub sprawdzić coś samemu,np chociaż maskę otworzyć i popatrzeć wizualnie czy może jaki wężyk nie spod. :D Masz tester żeby podłączyć auto?
(at)ElektrodaBot Przepraszam, źle się wytłumaczyłem. Chodziło mi o to, że kupiłem kompletne urządzenie, a nie MOSFET Dzięki za info. Dla porównania znalazłem również ten film, który pokazuje dokładnie, gdzie umieścić kontroler prędkości w kanale. Czekam na komentarze końcowe i zamykam wątek. Jeszcze raz dzięki! Krótkie podsumowanie tego, co ustaliliśmy...
Jest to możliwe że tester źle czyta dobrze by było podłączyć diagnostykę.
DDT2000 lub CLIP.
Czy nie najprościej podpiąć tester i sprawdzić błędy w sterowniku odpowiedzialnym? Bardzo mało mam do czynienia z renowkami ale tak jak ktoś pisał , może trzeba zalogować akumulator.
Jeszcze nie wiem, ale dzisiaj wieczorem się zorientuję, bo mam podobny problem, ale nie w takim stopniu. Moim Renault Megane 1,4 8V jeszcze da się jeździć, ale to kwestia czasu. Węże już twardnieją i przestaje grzać, ale jeszcze nie dymi na biało. Tester wykazuje śladową obecność spalin w płynie. U ciebie to ewidentne jak dymi na biało i nie ma co sprawdzać....
sa dwa typy skrzyni ad4 i dp0, w obu wymienia sie olej , ale filtr tylko w ad4, olej wymienia sie co 30 000 km, nie napisałes nawet rocznika auta,zaczął bym od wymiany oleju i filtra, oczywiscie olej zgodny ze specyfikacją renault, i podpiecia pod tester skrzynie robi super walizka XR25
Pojedź do kogoś kto zajmuje się elektryką w pojazdach. Niech podłączy ci tester np cdif-a. On sobie dobrze radzi z francuzami. Jeśli masz jakies pojęcie o sprawach elektrycznych podłącz miernik między masę a sygnał sondy, najlepiej analogowy. Włącz silnik i zobacz czy oscyluje sygnał pomiędzy 0 a 1V. Jeśli tak to sonda ok. Jeśli wskazanie stoi to sonda...
No przykra sytuacja z której trzeba wyciągnąć wnioski i pamiętać o regularnej wymianie paska rozrządu. Montując tester pozostaw niepodłączoną 9 nóżkę układu. Spowoduje to punktowe wyświetlanie zamiast linijki. Moim zdaniem jest to bardziej czytelny sposób wyświetlenia. No i wymaga on kalibracji. Jeden z potencjometrów służy do regulacji jasności, drugi...
Tak też były sprawdzane w sterowniku silnika i nic nie pokazało żadnych błędów. Ot i zapytam jaki tester .
Samochód przejechał 1000 kilometrów i wszystko ok. Co do testera który kupiłem to mogę uznać że jest w porządku jak na moje potrzeby i moją wiedze. Testowo odłączyłem czujnik położenia przepustnicy. I tester pokazał błąd. Błąd później mogłem skasować. Jak za te skromne pieniądze to zakup udany. Przewodów WN nie zmieniłem. Uważam że nie warto skoro silnik...
Musisz zmienić tester to jest jakaś bzdura
Co do załączenia licznika na stole potrzebny jest sygnał CAN, można kupić specjalne testerki na atmelu dzięki którym załącza się duży wyświetlacz i automatycznie zmienia funkcje licznika koszt ok 400zł. Można też zrobić tester z uch jak kolega wyżej poszukał, ale dochodzi czas zabawy no i sprzet przełączniki + uch czyli koszt zbliżony. Co do naprawy...
, tester i sprawdź jak ciśnienie pompa buduje, po zapaleniu na jaki kolor dymi,jak zapali to chodzi równo , i to jest po dłuższym postoju
Po prostu nie widzici poziomu AdBlue, tester skasować i odpalić auto sprawdzić co dolega.
To tester w łapkę i zerknąć w parametry i wszystko się wyjaśni,przypuszczam że wywaliło klucze,choć nie koniecznie.Jeśli mam racje,wtedy potrzebujesz kod pin i dopisać je ponownie ponownie. Pozdr.
A co tester pokazuje, może warto sprawdzić?
No przy łączności szeregowej oscyloskop wychodzi najlepiej. Jak Ci nie gadają moduły wypada sprawdzić owe szyny i zasilanie samych modułów. Czasem jak jest więcej na jednej szynie i jeden padnie, to przywiera/nadaje śmieci i cała szyna nie działa, ale nie wiem co jest na czym w tym samochodzie, ot taka podpowiedź. Pytanie czy na twoje oko to wszystko...
Witam tester byl podlaczany. Zaczelo sie od trybu awaryjnego i braku reakcji na gaz, oraz nieregularnie, ale brak mozliwosci odpalenia auta. Główny blad to df168 - obwod klapy powietrza wlotowego niezgodnosc sygnalu blad nieciągly. Zostal wymieniony czujnik pozycji walu, czujnik map oraz na koncu przepustnica. Po tym normalnie wrocila realcja na gaz....
I znowu dzień zmarnowany. Wszystkie kable, czujniki sprawdzone. Napięcia, rezystencje sprawdzone zgodnie z dokładnym planem. Ciśnienie na szynie ok. Tester widzi obroty silnika. W dalszym ciągu jest jednak błąd DF 013 – za niskie ciśnienie czujnika nr 3, którego nie da się skasować. Tylko komputer nie otwiera wtrysków, nie steruje nimi. Obawiam się,...
Sprawdź np. przelewy na początek czy tam nie mokro, i nie cieknie ropa gdzie z węży . Możesz np. podpompować gruchą wcześniej i zobaczyć czy pomaga. Kąt wtrysku to racze zegar no i jaki tester można by podłączyć bo jak by nie patrzeć to "komputer" jest.
Zostaw ten komunikat. On sam w sobie nie ma nic do uruchomienia silnika. diagnostyka przez OBD OBD to tylko standard złącza. Potrzebny jest tester z odpowiednim oprogramowaniem. Tester a nie jakieś śmieciowe fejsiki po kilkanaście złotych. Minimum coś na poziomie Delphi ds 150. Po wykluczeniu przyczyn elektrycznych pozostanie rycie w mechanice silnika....
Tester naprawiony temat zamykam. Dodano po 3 Poprawione luty i ścieżki od wtyczki USB , tester wtedy stał się widoczny i zostało zaktualizowane jego oprogramowanie . Renault trafic połączył się bez problemu .
Witam Mam pytanie do was zakupilem w 2019 roku tester w obudowie autocom w srodku siedza 2 plytki zielone 21 przekaznikow na malej i duza o oznaczeniu v8.0 - 2 z bluetooth czy ktos mial doczynienia z taka wersje plyty ? Z tylu niestety ma uklad Lm393 co najlepsze rozni sie elementami na plytcie od tych z neta typu 1001 na R713 i R714 z prawej sa te...
Trzeba podłączyć tester diagnostyczny do samochodu, odczytać błędy z modułu poduszek powietrznych, naprawić usterkę, skasować błędy i kontrolka wtedy zgaśnie.
A może ktoś napisać jak to jest z diagnostyką Clio II z początkowego okresu produkcji czyli rocznik 1998. Silnik 1,4 8V 75KM (55kW). Jeden koleś co pracuje w warsztacie powiedział mi że z tym silnikiem nie da rady połączyć bo jest to jednostka z Renault19 i nie każdy tester to ruszy a co dopiero taki fejsik. Jeśli ktoś ma jakieś informacje to proszę...
Podłącz tester pod UCH, i z łaski swojej podaj dane auta.
Witam serdecznie. Ja kupiłem tester OBD 2 i teraz nie mam problemów, obsługa po polsku. tak samo posiadam reno tester się sprawdził. Od tego sprzedawcy. https://pl.aliexpress.com/item/100500524...
Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Nie pokazuje żadnego alarmu. Jak to diagnozować? Iskra ,impuls wtrysku ,a więc podstawy. Tester masz ,jaki silnik dokładnie?
A co mówi tester ? Widzi prędkość pojazdu ?
czujnik temp. za filtrem cząstek stałych tak uważał tester
Komputer jakikolwiek podpinałeś? Jakie błędy tester wskazuje?
Zainspirowałeś mnie, to jak to się fizycznie robi? Jak się ten czujnik ustawia? Rozbawiłeś mnie z rana, dobre, dobre. Wczoraj podjeżdża Kia ceed z kontrolką "ESP OFF". Komputer, błąd "angle sensor". Wchodzimy w dane rzeczywiste, kierownica na wprost a komputer pokazuje skręt ponad 30 stopni. Klient mówi że wymieniali końcówki drążków i sami ustawiali...
Na ten temat było już pisane na elektrodzie nie wiem czy jest sens powtarzać temat. W moich postach wyjaśniałem w jaki sposób szukać usterki. Texa nie do końca potrafi poprawnie wykonać test pompy wysokiego ciśnienia cp2. Najlepiej robi to tester ng3 . Najczęściej wina jest wtryskach (jak do naprawy to wszystkie trzeba sprawdzać) lub w elementach pompy...
Podłącz tester i dowiedz się czego elektronika ręcznego chce od Ciebie.
Tester ci poda gdzie leży przyczyna. ale tester nie pokazuje nic
Tester i diagnostyka , potem wnioski ...
kolego miałem ten sam problem ale juz sobie poradziłem kupiłem na stronce www.techgsm.pl a dokładnie http://www.techgsm.pl/cat_Connector_1202... same wtyki pojechałem na szrot tam z rozbitych aut kupiłem po 10zł wtyki od auto (odb jasne) na www.elektroda.pl znalazłem pliki z opisem gniazd diagnostycznych (opis jest od starszej wersji bez can) i zrobiłem...
Witam wszystkich w moim pierwszym poście na tym forum Pacjent to Clio IV 2013 1.5 DCI mojej lubej Problemy: wsiadając do auta i wkładając kartę samochód normalnie odpala i jedzie. Po chwili zapala się komunikat "skontroluj pomoc startu pod górę" a samochód jeździ, skręca i hamuje do momentu gdy go nie wyłączę. Wyłączenie nie odbywa się jak zazwyczaj...
podlacz tester i zobacz czy ktorys mikrostyk w drzwiach nie puscil
To jest usterka układu oczyszczania spalin Ad blue. Trzeba mieć tester co potrafi zrobić test układu i wywnioskować co może niedomagać. Jeśli w teście dozowanie mocznika jest prawidłowe, to może być problem z katalizatorem, lub poprawnym spalaniem w silniku. Bez testera problemu nie ugryziesz.
Jezeli chodzi o program to Dialogys mpf 2 uzywany jest w servisach renault , a tester to clip renault. Dodano po 1 http://moto.allegro.pl/show_item.php?ite...
Tester się łączy , jest diagnoza ?
Dużo rzeczy może mieć z tym związek.....na początek proponował bym podłączyć go pod tester - dedykowany do aut grupy renault . To pomoże zawęzić obszar diagnozowania usterki . Inaczej tego nie ugryziesz.
Robić co się da? przede wszystkim uniwersalny tester może 10% testera dedykowanwgo. Jakiś CDIF, ADP etc nie ogarnie kluczy czy nawet porządnego podglądu parametrow. Jeśli chcesz kasowarke błędów to możesz kupić nawet ELM ale przyjdzie zrobić adaptację jakiegoś zaworu czy dopisanie klucza musisz mieć sprzęt dedykowany. dobrze mieć jakąś specjalizację...
Witam serdecznie. Kupić tester i wykasować błedy. Jak zwykle ty i całkowity brak znajomości tematu..... Tradycyjnie z linkami do niepotrzebnych rzeczy. Autorze błąd masz. Czas na diagnostykę. Pompę wymieniłeś bo......... Pewnie używka bez gwarancji sprawności. Podnieś przód auta włącz silnik, włącz 2 bieg i sprawdź prędkości obrotowe z przednich kół....
tester renault tester diagnostyczny renault tester renault scenic
zwrotnica subwooferze pilot zabawka folia basenowy
p0481 boxer rower spalinowy sugestie
Podłączenie centralki pilota Ford Fusion 2003 Brak potwierdzenia kierunkowskazami przy zamykaniu drzwi pilotem DAF XF 105 460