Spróbuj w podany niżej sposób jest to opis do renault megane 2004 z silnikiem 1,5DCI----------- http://obrazki.elektroda.net/60_12243550...
Poszło na P.W.
sygnał radiowy ,tradycyjnie zmienia się w tych autach samoczynnie przy przymrozkach lub słabszych akumulatorach typ immo w UCH ,zazwyczaj starcza ponowna zmiana odpowiednim testerem .
A tester podłaczałeś? Jakieś błędy? Parametry?
No to trzeba podejrzeć testerem czy com widzi przełącznik.
sa dwa typy skrzyni ad4 i dp0, w obu wymienia sie olej , ale filtr tylko w ad4, olej wymienia sie co 30 000 km, nie napisałes nawet rocznika auta,zaczął bym od wymiany oleju i filtra, oczywiscie olej zgodny ze specyfikacją renault, i podpiecia pod tester skrzynie robi super walizka XR25
Legalnie jako osoba prywatna nie zrobisz, testery sa przeznaczone (oczywiscie mowiac o legalnosci) JEDYNIE dla serwisow renault.
Ps. Czy ktoś wie gdzie i jaki interfejs diagnostyczny z oprogramowaniem można zakupić bądź są jakieś schematy i można by go wykonać samemu? Jestem niewtajemniczony ale tego cuda niewiele można samemu zrobić i jestem zdany na serwisy. http://cgi.ebay.pl/Original-Sonde-tester...
Tak też były sprawdzane w sterowniku silnika i nic nie pokazało żadnych błędów. Ot i zapytam jaki tester .
Udać się do mechanika lub sprawdzić coś samemu,np chociaż maskę otworzyć i popatrzeć wizualnie czy może jaki wężyk nie spod. :D Masz tester żeby podłączyć auto?
Musisz zapiąć tester.
Zrób screen z testera.
Trzeba sprawdzić testerem diagnostycznym rzeczywiste ciśnienie doładowania w parametrach bieżących w czasie jazdy samochodem
Podłączony był komp Delphi.... nie pokazywał żadnych błędów Bo ten chinol za 400zł tak przeważnie ma. Oryginalny tester Delphi kosztuje ponad 10k zł. OBD2 ELM 327 Ten pokaże tylko usterki wpływające na emisję spalin Szukaj warsztatu który ma Clipa, ten tester na pewno zadziała prawidłowo
Jest to możliwe że tester źle czyta dobrze by było podłączyć diagnostykę.
No właśnie nie mam testera. Klemy wyczyściłem i ponownie skręciłem. Nadal nie zapala. Liczę, że może ktoś będzie mógł pomóc z testerem.
Wtryski szrot,teoretycznie. Trzeba podłączyć tester,posprawdzać ciśnienia i np zrobić test przelewowy .W innym wypadku wróżby.
Kluczyk radiowy,pinu z niego nie wygenerujesz. To się robi inaczej (testerem) Pozdr.
No wytarte jak byk sygnał będzie skakał. W czasie jazdy i szarpania podglądnij parametry potencjometru testerem.
Co do świateł to sprawdź upc i bezpieczniki a wspomaganie bezpieczniki i diagnoza testerem.
czujnik temp. za filtrem cząstek stałych tak uważał tester
Musisz zmienić tester to jest jakaś bzdura
przeskanuj auto porządnym testerem
Prawdopodobnie komputer sterujący wtryskami do ustawienia. Sprawdź Clip-em dedykowanym do Renault, inne testery mogą nie pokazywać wszystkich błędów, łączenie po CAN. Może kodowanie wtryskiwaczy do jednostki sterującej pomoże. Objaw wskazuje na brak synchronizacji wtrysku. Jeśli przewody, kostki itp. sprawdzone to tylko sterowanie wtryskiem. I sprawdź...
Jezeli chodzi o program to Dialogys mpf 2 uzywany jest w servisach renault , a tester to clip renault. Dodano po 1 http://moto.allegro.pl/show_item.php?ite...
Zobacz jakie są błędy w panelu. Zleć diagnozę testerem CLIP
DDT2000 lub CLIP.
Usterka wtrysku to błąd w układzie sterowania silnikiem.A jaki to błąd to się dowiesz jak podłączysz normalny tester.
Jak jest sterowany cyfrowo to proszę o sprawdzenie błędów testerem.
Skoro ciśnienia klimy OK to pozostaje czujnik temp płynu. Bez testera to będzie zgadywanka.
Jeśli sterownik nie ma crash to zmieniasz konfigurację testerem co jest obecne a czego nie ma . Crash robi się innym urządzeniem ale również po OBD.
Nie trzeba clipa,można innym testerem.
Może testerem trzeba ?Działało to dla klienta? http://renault.auto.com.pl/forum/viewtop...
Clip to sonda diagnostyczna dedykowana do Renault. Tylko ona jest wiarygodna w 100% a Ty pokazałeś błędy z jakiegoś testera.
właśnie że sugestia może rozwiązać problem czyli zakodowanie kodów clipem który jest dedykowanym testerem renault
Było podłączane pod tester? Jakieś błędy? W parametrach, przed odpaleniem na ciepło przyglądnął bym się wskazaniom temperatury.
Na pewno 2.2 DCI? Nie 2.5? Tłumaczenie dość jasne.. ... Co tu pomagać? Coś upalone pewnie, oczywiście dając wiarę temu testerowi.
Witam. Potrzebuje schematu połączeń diagnostycznych do Renault master 3 2011r 2.3 dci. Brak możliwości połączenia z wszystkimi modułami. Podpinane dwa testery w tym Clip.
Wygląda mi na to, że UCH zmieniło konfigurację, tak się często dzieje w mroźnie dni przy słabym akumulatorze lub jego odłaczeniu. Sam sobie z tym nie poradzisz, trzeba zdiagnozować testerem blokadę rozruchu.
byłeś w ogóle na Clipie a nie jakiś badziewnych testerach ?
Sprawdź świecę żarowom i podepnij pod tester
A co tester pokazuje, może warto sprawdzić?
No fajnie, a gdzie wyniki diagnostyki dedykowanym testerem?
Bo nie zawsze trzeba ryc,tylko ruszyc glowa i podlaczyc do pozadnego testera.
A próbowałeś podłączać tester?
Podgląd parametrów MAP-a testerem.
Kolego, niejednokrotnie taki błąd w D4F widziałem jak diagnozowałem taki wóz testerem uniwersalnym. Natomiast nigdy go nie było, ten sam model diagnozowałem sprzętem dedykowanym typowo Renault. Były zaś inne błędy...
A co mówi tester ? Widzi prędkość pojazdu ?
Komputer jakikolwiek podpinałeś? Jakie błędy tester wskazuje?
Nie trzeba nawet Clipa, praktycznie wszystko co z silnikiem związane to i uniwersalne testery oganiają.
Dlaczego hamulec został awaryjnie zwolniony? Sprawdzałeś bezpieczniki? Po zamontowaniu nowego modułu wymaga się przeprowadzenia nastaw podstawowych. Większość testerów diagnostycznych umożliwia przeprowadzenie procedury,
Jeśli chceszkoniecznie sprawdzić co jest to gdy pali sie kontrolka podlacz go pod tester...
Sprawdź czy tester renault clip nie ma opcji zakodowania bez czujnika wody.
witam mam problem z webasto at 2000st nie jestem w stanie się z nim połączyć testerem webasto . Agregat jest w renault dxi sterownik analogowy wyprowadzony przewód k line z kostki x6 pin 6 dodam ze agregat jest sprawny program Thermo test 2.16 i nic. Natomiast w at 2000d w takim samym aucie ten tester działa. Wychodzi że seria st nie daje się zdiagnozować...
Po pierwsze - czym diagnozujesz? Clip? Klon DS150 lub pochodne? Uniwersalny tester? Co to znaczy "przewody poza zakresem"?
Czy podpięcie do testera wykaże...?
Tester naprawiony temat zamykam. Dodano po 3 Poprawione luty i ścieżki od wtyczki USB , tester wtedy stał się widoczny i zostało zaktualizowane jego oprogramowanie . Renault trafic połączył się bez problemu .
Został podpięty jakiś tester diagnostyczny ?
Do tego służy sonda renault clip lub jakiś porządny tester.
Pojechać na diagnostykę a nie na czytanie błędów. I na Clip'a a nie uniwersalny tester.
Wygląda na sondę lambda, ale że metoda prób i błędów może nie być tania - pojedź i podłącz się gdzieć do testera...
Znaczy się ten model tak ma . Gdyby były problemy z uzyskaniem otwarcia zadanego przez ECU to pojawiałby się odnośny błąd . A jak bardzo chcesz to sprawdź ręcznie czy możesz odchylić przepustnicę do końca albo wysteruj ją testerem .
Diagnostyka testerem wiele wyjaśni.
NIe koniecznie trzeba mieć sonde clip-can co by zakodować świetnie robi to lunch,cdif2,i pare inny testerów
Po prostu nie widzici poziomu AdBlue, tester skasować i odpalić auto sprawdzić co dolega.
Witam Ta kontrolka wskazuje defekt elektroniki,czyli jakiś czujnik padł. Pozostała ci diagnoza testerem.
Tester prawdę powie
Cuda się mogą dziać. W jakich warunkach to się działo? Co wyświetla na desce? Jakie usterki wywala tester?
Chodzi mu o te ołówkowe. Jedynie tester cewek.
Gdzie można kupić oryginalny interfejs do testera Renault Clip? Czy w ogóle można go gdzieś kupić, a jeśli tak to za ile? Proszę o info.
No to musisz mieć pin kod i jak go uzyskasz ,musisz wprowadzić go przy pomocy przycisku od zamka centralnego lub odpowiednim do tego testerem.
Czym diagnozujesz ? Clipem czy jakimś uniwersalnym interfejsem ? Jak to drugie to lepiej podjedź do kogoś kto ma Clipa. A błędy itp szopki mogą wynikać z uniwersalności testera.
Dzięki za pomoc mam nadzieję że uda mi się znaleźć fachowca co będzie umiał to ustawić i będzie miał tester pzdr.
Fabryczne testery diagnostyczne
To się kasuje po OBD wieloma testerami na rynku. Nie trzeba grzebać na eepromie.
Dzięki,ale akumlator jest ok Napisalem ci co masz zrobić. Najlepiej poszukaj kogoś z clipem( tester renault).
Czy nie najprościej podpiąć tester i sprawdzić błędy w sterowniku odpowiedzialnym? Bardzo mało mam do czynienia z renowkami ale tak jak ktoś pisał , może trzeba zalogować akumulator.
Renault, podpinało się tam tester Souriau Optima 8500 czy tak jakoś.
Tester się łączy , jest diagnoza ?
Tester ds150e delphi
Od kiedy to scantol czyta Renaulta. Podłączyć porządny tester sprawdzić kody i parametry bieżące. Sprawdzić należy jeszcze wtyczkę do przepustnicy czy niema porozginanych pinów, oraz ciągłość przewodów między przepustnicą a sterownikiem silnika.
niekoniecznie serwis, ktokolwiek kto ma tester diagnozujący Renault, ważne-tam idzie diagnoza po CAN.
Musisz oddać samochód do specjalisty od diesli. Tylko fachowca a nie posiadacza testera diagnostycznego.
Jaki tester? Nie liczę na spalanie 6L ale renault megane z 2001r z tym samym silnikiem spalał 7.8L na 100 na trasie.
Wykasować błędy testerem to pomoże.
A z kluczykiem radiowym też można kod uzyskać i dalej taka sama procedura? Można uzyskać kod ale nie z kluczyka tylko z modółu i klucz należy dopisać testerem. Pozdr.
Podepnij pod tester. Czym to diagnozowaleś?
Jeżeli nie masz wiedzy z zakresu programowania motorolek - raczej odpuść temat. Nawet jak już usuniesz crasha ze sterownika to i tak przydał by się potem NXR (tester renault) do sprawdzenia co i jak z sensorem.
Nawet jeśli ktoś podejmie się naprawy/wymiany baterii (da się tylko trzeba zakupić bateryjkę CR2450), to i tak nie wiem, czy taniej weźmie. To bardzo skomplikowana operacja, ponieważ ona jest zalana w plastiku, po drugie, niemal zawsze urywa się jeden z pinów i naprawić go później, to męczarnia - ale się da. Co do przyuczania, to trzeba również mieć...
-czujnik juz wymienilem jak milejow zauwazyl... -na obroty nie zwrocilem uwagi...bo raz pali raz nie wiec nawet nie moge tego sprawdzic teraz bo akurat odpala. -jutro moze uda mi sie podlaczyć inny tester.
A powiedz mi, która to megane I ma diagnozę deski za pomocą testera? Powiesz? Bądź tak dobry!
Tester i do dzieła.
Błędy skasowałem takim zwykłym testerem (który zawsze wskazuje wypadanie zapłonów na 2 cylindrze) ogólnie używam go tylko do kasowania nie diagnozy.Jutro kolega z Clipem podjedzie i sprawdzę dokładniej.Po kasowaniu zawsze klemę na 30min ściągam. Oringów nie zmieniałem uszczelniam silikonem.Moim zdaniem coś z temperaturą bo dziwnie przelewa płyn do zbiorniczka...
Zadziałało pewnie zabezpieczenie w tym roczniku już pewnie przycisku pod maską nie będzie tylko trzeba skasować testerem błąd w sterowniku silnika .
W tym przypadku pomoże NXR - to jest tester-diagnozer Renault i oczywiście karta z pinKodem (dają ja przy zakupie autka)
Należy sprawdzić kartę testerem pilotów i kluczy
kolego miałem ten sam problem ale juz sobie poradziłem kupiłem na stronce www.techgsm.pl a dokładnie http://www.techgsm.pl/cat_Connector_1202... same wtyki pojechałem na szrot tam z rozbitych aut kupiłem po 10zł wtyki od auto (odb jasne) na www.elektroda.pl znalazłem pliki z opisem gniazd diagnostycznych (opis jest od starszej wersji bez can) i zrobiłem...
Tester obecności CO2 i wiesz wszystko.
Testerem odczytać kody błędów.
ani tam BSI ani BSM , ale nawet UPC nie ma tam nic do rzeczy. zasilanie czujnika na rampie prosto z kalkulatora wtrysku. bez CLIPa albo testera który ogarnia Renault- będziesz błądził.
tester renault tester diagnostyczny renault delphi tester
odpowietrzenie pompki arduino początkujący płyta indukcyjna schemat amica
inwerter wyspowy dewalt dcb107
Lokalizacja bezpiecznika gniazd 12V w MAN TGE 2021 2.0 Diesel Czy akumulator żelowy może syczeć podczas ładowania?