Podłączony był komp Delphi.... nie pokazywał żadnych błędów Bo ten chinol za 400zł tak przeważnie ma. Oryginalny tester Delphi kosztuje ponad 10k zł. OBD2 ELM 327 Ten pokaże tylko usterki wpływające na emisję spalin Szukaj warsztatu który ma Clipa, ten tester na pewno zadziała prawidłowo
A tester podłaczałeś? Jakieś błędy? Parametry?
Ten błąd df130 mówi o za wysokim ciśnieniu na szynie. Sprawdź jakie widzi tester ciśnienie na zapłonie i podczas kręcenia. Potem jak coś nie halo to sprawdzanie zasilań czujnika ,masy i wyjścia "sygnału" Może sam czujnik może wiązka. Wszystko to zastąpi pomiar na samym czujniku. Zakładamy tutaj oczywiście że paliwo dochodzi do pompy itp. Dasz se radę...
(at)ElektrodaBot Przepraszam, źle się wytłumaczyłem. Chodziło mi o to, że kupiłem kompletne urządzenie, a nie MOSFET Dzięki za info. Dla porównania znalazłem również ten film, który pokazuje dokładnie, gdzie umieścić kontroler prędkości w kanale. Czekam na komentarze końcowe i zamykam wątek. Jeszcze raz dzięki! Krótkie podsumowanie tego, co ustaliliśmy...
Udać się do mechanika lub sprawdzić coś samemu,np chociaż maskę otworzyć i popatrzeć wizualnie czy może jaki wężyk nie spod. :D Masz tester żeby podłączyć auto?
DDT2000 lub CLIP.
Jest to możliwe że tester źle czyta dobrze by było podłączyć diagnostykę.
Czy nie najprościej podpiąć tester i sprawdzić błędy w sterowniku odpowiedzialnym? Bardzo mało mam do czynienia z renowkami ale tak jak ktoś pisał , może trzeba zalogować akumulator.
Jeszcze nie wiem, ale dzisiaj wieczorem się zorientuję, bo mam podobny problem, ale nie w takim stopniu. Moim Renault Megane 1,4 8V jeszcze da się jeździć, ale to kwestia czasu. Węże już twardnieją i przestaje grzać, ale jeszcze nie dymi na biało. Tester wykazuje śladową obecność spalin w płynie. U ciebie to ewidentne jak dymi na biało i nie ma co sprawdzać....
sa dwa typy skrzyni ad4 i dp0, w obu wymienia sie olej , ale filtr tylko w ad4, olej wymienia sie co 30 000 km, nie napisałes nawet rocznika auta,zaczął bym od wymiany oleju i filtra, oczywiscie olej zgodny ze specyfikacją renault, i podpiecia pod tester skrzynie robi super walizka XR25
Pojedź do kogoś kto zajmuje się elektryką w pojazdach. Niech podłączy ci tester np cdif-a. On sobie dobrze radzi z francuzami. Jeśli masz jakies pojęcie o sprawach elektrycznych podłącz miernik między masę a sygnał sondy, najlepiej analogowy. Włącz silnik i zobacz czy oscyluje sygnał pomiędzy 0 a 1V. Jeśli tak to sonda ok. Jeśli wskazanie stoi to sonda...
No przykra sytuacja z której trzeba wyciągnąć wnioski i pamiętać o regularnej wymianie paska rozrządu. Montując tester pozostaw niepodłączoną 9 nóżkę układu. Spowoduje to punktowe wyświetlanie zamiast linijki. Moim zdaniem jest to bardziej czytelny sposób wyświetlenia. No i wymaga on kalibracji. Jeden z potencjometrów służy do regulacji jasności, drugi...
Tak też były sprawdzane w sterowniku silnika i nic nie pokazało żadnych błędów. Ot i zapytam jaki tester .
Musisz zmienić tester to jest jakaś bzdura
Co do załączenia licznika na stole potrzebny jest sygnał CAN, można kupić specjalne testerki na atmelu dzięki którym załącza się duży wyświetlacz i automatycznie zmienia funkcje licznika koszt ok 400zł. Można też zrobić tester z uch jak kolega wyżej poszukał, ale dochodzi czas zabawy no i sprzet przełączniki + uch czyli koszt zbliżony. Co do naprawy...
, tester i sprawdź jak ciśnienie pompa buduje, po zapaleniu na jaki kolor dymi,jak zapali to chodzi równo , i to jest po dłuższym postoju
Po prostu nie widzici poziomu AdBlue, tester skasować i odpalić auto sprawdzić co dolega.
To tester w łapkę i zerknąć w parametry i wszystko się wyjaśni,przypuszczam że wywaliło klucze,choć nie koniecznie.Jeśli mam racje,wtedy potrzebujesz kod pin i dopisać je ponownie ponownie. Pozdr.
A co tester pokazuje, może warto sprawdzić?
No przy łączności szeregowej oscyloskop wychodzi najlepiej. Jak Ci nie gadają moduły wypada sprawdzić owe szyny i zasilanie samych modułów. Czasem jak jest więcej na jednej szynie i jeden padnie, to przywiera/nadaje śmieci i cała szyna nie działa, ale nie wiem co jest na czym w tym samochodzie, ot taka podpowiedź. Pytanie czy na twoje oko to wszystko...
Witam tester byl podlaczany. Zaczelo sie od trybu awaryjnego i braku reakcji na gaz, oraz nieregularnie, ale brak mozliwosci odpalenia auta. Główny blad to df168 - obwod klapy powietrza wlotowego niezgodnosc sygnalu blad nieciągly. Zostal wymieniony czujnik pozycji walu, czujnik map oraz na koncu przepustnica. Po tym normalnie wrocila realcja na gaz....
I znowu dzień zmarnowany. Wszystkie kable, czujniki sprawdzone. Napięcia, rezystencje sprawdzone zgodnie z dokładnym planem. Ciśnienie na szynie ok. Tester widzi obroty silnika. W dalszym ciągu jest jednak błąd DF 013 – za niskie ciśnienie czujnika nr 3, którego nie da się skasować. Tylko komputer nie otwiera wtrysków, nie steruje nimi. Obawiam się,...
Sprawdź np. przelewy na początek czy tam nie mokro, i nie cieknie ropa gdzie z węży . Możesz np. podpompować gruchą wcześniej i zobaczyć czy pomaga. Kąt wtrysku to racze zegar no i jaki tester można by podłączyć bo jak by nie patrzeć to "komputer" jest.
Zostaw ten komunikat. On sam w sobie nie ma nic do uruchomienia silnika. diagnostyka przez OBD OBD to tylko standard złącza. Potrzebny jest tester z odpowiednim oprogramowaniem. Tester a nie jakieś śmieciowe fejsiki po kilkanaście złotych. Minimum coś na poziomie Delphi ds 150. Po wykluczeniu przyczyn elektrycznych pozostanie rycie w mechanice silnika....
Tester naprawiony temat zamykam. Dodano po 3 Poprawione luty i ścieżki od wtyczki USB , tester wtedy stał się widoczny i zostało zaktualizowane jego oprogramowanie . Renault trafic połączył się bez problemu .
Trzeba podłączyć tester diagnostyczny do samochodu, odczytać błędy z modułu poduszek powietrznych, naprawić usterkę, skasować błędy i kontrolka wtedy zgaśnie.
A może ktoś napisać jak to jest z diagnostyką Clio II z początkowego okresu produkcji czyli rocznik 1998. Silnik 1,4 8V 75KM (55kW). Jeden koleś co pracuje w warsztacie powiedział mi że z tym silnikiem nie da rady połączyć bo jest to jednostka z Renault19 i nie każdy tester to ruszy a co dopiero taki fejsik. Jeśli ktoś ma jakieś informacje to proszę...
Podłącz tester pod UCH, i z łaski swojej podaj dane auta.
Witam Mam pytanie do was zakupilem w 2019 roku tester w obudowie autocom w srodku siedza 2 plytki zielone 21 przekaznikow na malej i duza o oznaczeniu v8.0 - 2 z bluetooth czy ktos mial doczynienia z taka wersje plyty ? Z tylu niestety ma uklad Lm393 co najlepsze rozni sie elementami na plytcie od tych z neta typu 1001 na R713 i R714 z prawej sa te...
Witam serdecznie. Ja kupiłem tester OBD 2 i teraz nie mam problemów, obsługa po polsku. tak samo posiadam reno tester się sprawdził. Od tego sprzedawcy. https://pl.aliexpress.com/item/100500524...
Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Nie pokazuje żadnego alarmu. Jak to diagnozować? Iskra ,impuls wtrysku ,a więc podstawy. Tester masz ,jaki silnik dokładnie?
A co mówi tester ? Widzi prędkość pojazdu ?
Zainspirowałeś mnie, to jak to się fizycznie robi? Jak się ten czujnik ustawia? Rozbawiłeś mnie z rana, dobre, dobre. Wczoraj podjeżdża Kia ceed z kontrolką "ESP OFF". Komputer, błąd "angle sensor". Wchodzimy w dane rzeczywiste, kierownica na wprost a komputer pokazuje skręt ponad 30 stopni. Klient mówi że wymieniali końcówki drążków i sami ustawiali...
czujnik temp. za filtrem cząstek stałych tak uważał tester
Komputer jakikolwiek podpinałeś? Jakie błędy tester wskazuje?
Na ten temat było już pisane na elektrodzie nie wiem czy jest sens powtarzać temat. W moich postach wyjaśniałem w jaki sposób szukać usterki. Texa nie do końca potrafi poprawnie wykonać test pompy wysokiego ciśnienia cp2. Najlepiej robi to tester ng3 . Najczęściej wina jest wtryskach (jak do naprawy to wszystkie trzeba sprawdzać) lub w elementach pompy...
Tester ci poda gdzie leży przyczyna. ale tester nie pokazuje nic
Witam wszystkich w moim pierwszym poście na tym forum Pacjent to Clio IV 2013 1.5 DCI mojej lubej Problemy: wsiadając do auta i wkładając kartę samochód normalnie odpala i jedzie. Po chwili zapala się komunikat "skontroluj pomoc startu pod górę" a samochód jeździ, skręca i hamuje do momentu gdy go nie wyłączę. Wyłączenie nie odbywa się jak zazwyczaj...
Tester i diagnostyka , potem wnioski ...
Podłącz tester i dowiedz się czego elektronika ręcznego chce od Ciebie.
kolego miałem ten sam problem ale juz sobie poradziłem kupiłem na stronce www.techgsm.pl a dokładnie http://www.techgsm.pl/cat_Connector_1202... same wtyki pojechałem na szrot tam z rozbitych aut kupiłem po 10zł wtyki od auto (odb jasne) na www.elektroda.pl znalazłem pliki z opisem gniazd diagnostycznych (opis jest od starszej wersji bez can) i zrobiłem...
To jest usterka układu oczyszczania spalin Ad blue. Trzeba mieć tester co potrafi zrobić test układu i wywnioskować co może niedomagać. Jeśli w teście dozowanie mocznika jest prawidłowe, to może być problem z katalizatorem, lub poprawnym spalaniem w silniku. Bez testera problemu nie ugryziesz.
podlacz tester i zobacz czy ktorys mikrostyk w drzwiach nie puscil
Tester się łączy , jest diagnoza ?
Jezeli chodzi o program to Dialogys mpf 2 uzywany jest w servisach renault , a tester to clip renault. Dodano po 1 http://moto.allegro.pl/show_item.php?ite...
Witam serdecznie. Kupić tester i wykasować błedy. Jak zwykle ty i całkowity brak znajomości tematu..... Tradycyjnie z linkami do niepotrzebnych rzeczy. Autorze błąd masz. Czas na diagnostykę. Pompę wymieniłeś bo......... Pewnie używka bez gwarancji sprawności. Podnieś przód auta włącz silnik, włącz 2 bieg i sprawdź prędkości obrotowe z przednich kół....
Dużo rzeczy może mieć z tym związek.....na początek proponował bym podłączyć go pod tester - dedykowany do aut grupy renault . To pomoże zawęzić obszar diagnozowania usterki . Inaczej tego nie ugryziesz.
Robić co się da? przede wszystkim uniwersalny tester może 10% testera dedykowanwgo. Jakiś CDIF, ADP etc nie ogarnie kluczy czy nawet porządnego podglądu parametrow. Jeśli chcesz kasowarke błędów to możesz kupić nawet ELM ale przyjdzie zrobić adaptację jakiegoś zaworu czy dopisanie klucza musisz mieć sprzęt dedykowany. dobrze mieć jakąś specjalizację...
Potrzeba 10 minut i tester ,żeby sprawdzić czego brakuje. Dodano po 1 Jeżeli nie znajdzie mogę telefonicznie naprowadzić.
To kupa kasy wyjdzie za stara tenis Raz odpali od razu n niekiedy kręci i kreci MOże tak może nie . Jak widzisz same zgadywanki. Teraz widzisz jak jest bez diagnozy. Gdybyś miał jakiś tester np clip ,to byś coś sprawdził a tak? Pozostaje mechanik albo wróżenie. Dodano po 2 tam się nie robi samych wtrysków, bo to się zemści, a cały układ paliwowy. Jest...
fizycznie jak panu sprawdzali ten alternator to byl pan przy tym widział ze wykryło protokół z alternatora miał ktoś przystawkę do alternatorów na com ? Tak byłem osobiście przy sprawdzaniu. Tester pokazuje jaki jest protokół połączenia. W przypadku mojego alternatora gniazdo oznaczone jest jako COM ale transmisja to LIN2.1. Przy pomocy testera można...
witam mam problem z webasto at 2000st nie jestem w stanie się z nim połączyć testerem webasto . Agregat jest w renault dxi sterownik analogowy wyprowadzony przewód k line z kostki x6 pin 6 dodam ze agregat jest sprawny program Thermo test 2.16 i nic. Natomiast w at 2000d w takim samym aucie ten tester działa. Wychodzi że seria st nie daje się zdiagnozować...
Tester obecności CO2 i wiesz wszystko.
Podepnij tester i odczytaj błędy, będą związane z ciśnieniem paliwa zapewne. Masz tam gruszkę do pompowania przy filtrze czy pompkę podającą w zbiorniku? Który to rok?
Chodzi o tester diagnostyczny .Nic bez niego nie zrobisz .
Teoretycznie słabe połączenie od napinacza albo poduszki w siedzeniu. Złącze pod siedzeniem. A jak chcesz mieć pewność tester i diagnoza. Inaczej się nie da.
Podłącz tester i napewno pokaże w czym rzecz nic innego nie wymyślimy.
Czy ty nie rozumiesz że błąd może dotyczyć sygnału albo obwodu? Poza tym nawet nie wiemy po co wymieniłeś ten czujnik. Czy jest to twoje widzimisie czy tak pokazał tester. A jak pokazał tester to i pokazał o co kaman. Może lepiej zaprowadź auto do mechanika.
Tester prawdę powie
Pytanie czy fachowcy 'z komputerami' nie potrafili tego od razu zdiagnozować A byłeś u fachowców ? Mechanik który stwierdza że uszkodziła się pompa której nie ma to chyba nie jest fachowcem. Serwis - szukanie dziury w całym jest ciężkie. Znajomy - 20 lat za "mużynami", już dawno wyłączniki inercyjne wyszły z mody. Nie wszystko jest monitorowane, a...
Dzięki za pomoc mam nadzieję że uda mi się znaleźć fachowca co będzie umiał to ustawić i będzie miał tester pzdr.
Może testerem trzeba ?Działało to dla klienta? http://renault.auto.com.pl/forum/viewtop...
Sprawdź świecę żarowom i podepnij pod tester
Błędy skasowałem takim zwykłym testerem (który zawsze wskazuje wypadanie zapłonów na 2 cylindrze) ogólnie używam go tylko do kasowania nie diagnozy.Jutro kolega z Clipem podjedzie i sprawdzę dokładniej.Po kasowaniu zawsze klemę na 30min ściągam. Oringów nie zmieniałem uszczelniam silikonem.Moim zdaniem coś z temperaturą bo dziwnie przelewa płyn do zbiorniczka...
To podłącz tester i sprawdź czy widzi obroty wału, ciśnienie paliwa-podstawowe parametry do rozruchu.
Podłącz tester zobacz wysuw listwy w pompie
Pin jest, tylko nie zaakceptuje go przyciskiem centralnego, tylko potrzeba tester do kluczy Owszem, ale autorowi chodzi zapewne o ten "migany".
nic nie kombinuj bo znowu wtryski uszkodzisz.do diagnostyki najpierw potrzebna głowa ,tester i schemat.na początku wtryski po regeneracji trzeba zaprogramować,1 jest od skrzyni .potem wejdż w parametry i zobacz przy starcie jakie jest ciśnienie paliwa.a błędy dobry tester dokładnie opisuje. pozdrawiam
Tester ds150e delphi
Został podpięty jakiś tester diagnostyczny ?
Witam!!! Widzę że VOLVO to ciężki temat jak i same ciężarówki. Ja posiadam tester do ciężarówek marki Volvo i nie tylko (mam na myśli autobusy tej marki) jak również pozostałe marki (MAN, SCANIA, MERCEDES, DAF, RENAULT i inne). Mam również program serwisowy na płytce DVD do VOLVA i nie tylko. Dla zainteresowanych proszę o email na prv. Pozdrawiam. Artur
Sprawdź czy tester renault clip nie ma opcji zakodowania bez czujnika wody.
Reno miało system samoczynnego gaśnięcia lampki (tak przynajmniej było do tej pory i w innych systemach). Może być jeszcze akumulator, który kręci idealnie , ale wg komputera samochodu nie spełnia swoich norm. Teraz to takie gdybanie, tylko tester prawdę powie.
Witam . Auto już odpala , dla zainteresowanych nie trzeba kasować sensora , klipem sobie nie poradziłem ale ku mojemu zdziwieniu tester Vaike... wykasował błąd w silniku i auto odpala. Jak ktoś bedzie miał podobny problem niech nie rozłącza sensora i inne bzdury tylko niech kasuje błędy w silniku i auto odpali . Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi .
mylicie koledzy dti i dci. dci to comon rail, inna bajka. Tu już tylko komp i to nie tester od błędów ale coś co pokaże parametry pracy silnika.
Jak to radio to co to ma za znaczenie przecież immo czyta z transpondera.Brak zasilania ecu lub wysypało immo z uch/ucbic.Sirius 32 tam pewnie siedzi.Sprawdź bezpieczniki,zasilanie,masy ECU.Nic nie znajdziesz podłączyć tester i będzie wiadomo.
podjedz do kogoś kto ma tester diagnostyczny,podłączcie go do samochodu i przejedzcie się razem na podglądzie wartości rzeczywistych,luz zaworowy jest ok?jakie ciśnienie na listwie?może pompa niewyrabia?mogą być spadki ciśnienia.niech zmierzą ciśnienie przed filtrem,jakie daje tam ciśnienie pompa wstępna?zimne luty na przekażniku?może kturyś z czujników...
Przyuczenie? A jak dokladnie mam tester autocom, moze jakas procedura tam jest
Dzięki,ale akumlator jest ok Napisalem ci co masz zrobić. Najlepiej poszukaj kogoś z clipem( tester renault).
kontrolka świec jest również diagnostyczną ,czyli zostaje podpięcie pod tester i sprawa powinna się wyjaśnić
bład na czujniku przy skrzyni nie wiem dokladnie jak on sie nazywa Poczytaj to Clipem zrób fotkę co pokazuje i wklej, może wtedy coś doradzimy. Juz byś tester kupił za te naprawy.
musisz jechać do kogoś aby sprawdził czy ucbic obiera sygnał, czy sygnal jest prawidłowy i potwierdzony. Wystarczy już do tego tester XR 25
podłącz tester ,być może da się skasować błąd.Tak jest w grupie vw seat skoda . tam w starszych modelach da się skasować a w nowszych jest problem trzeba czyścić pamięć .
Witam chciałby zakupić tester diagnostyczny od 1tyś.do 4tyś i jakie polecacie z allegro sprawdzone dotykowe w jezyku pl nie jakieś badziewie,mam peugeota 207 09r. I kilka busów renault fiat ducato powyżej 2010 r co polecacie?
a jaki tu wymyślny specjalistyczny sprzęt jest potrzebny , którego nie ma średniej klasy elektronik ? Choćby fabryczny tester do tego auta. i to nie chińczyka.
Chodzi mu o te ołówkowe. Jedynie tester cewek.
Tester jest dobry, tylko nie ma tego błędu w bazie danych. Oryginalny sprzęt możesz zaktualizować, albo zadzwonić do Autocoma i ci podadzą opis.
Nie wprowadzajcie dziewczyny w błąd, nie trzeba podpinać pod żaden tester diagnostyczny. W tym radio jest tylko kod, wystarczy poprawnie wpisać.
Od kiedy to scantol czyta Renaulta. Podłączyć porządny tester sprawdzić kody i parametry bieżące. Sprawdzić należy jeszcze wtyczkę do przepustnicy czy niema porozginanych pinów, oraz ciągłość przewodów między przepustnicą a sterownikiem silnika.
Nic się nie wyświetla Tester nie widzi czujników?
Czyli konkretnie wymieniasz na tzw. pałę wszystko albo podłączasz tester diagnostyczny i po wskazaniach realizujesz naprawę.
A teraz pytanie-jak są liczone cylinrdy w PSA? Bo dziś robiłem 206, tester pokazuje uszkodzony wtryskiwacz na czwartym cylindrze, ze schematu po pinach sterownika też był oznaczony jako czwarty, zaś usterkę miał wtryskiwacz zaraz od strony rozrządu.
Cześć, wiem że było już kilkadziesiąt tematów na temat immobilizera w tej marce ale odbiegające od mojego, a więc sprawa wygląda tak: w samochodzie zmieszała się woda z płynem chłodniczym i trzeba było wszystko rozbierać bo zatykało kanały olejowe, po skręceniu moment odpalenia niestety bez rezultatów, silnik kręcił ale nie palił. Okazało się że świece...
milejow czy jesteś w stanie jakoś opisać mi jakie są możliwości programowania centrali z pilotem ?? jestem od niedawna posiadaczem clio i ciekawi mnie jakie możliwość daje ten pilot. bardzo ciekawa funkcja jak opisał kolega anusek lecz nie wiem jak to programować... auto clio II sport po "lifcie" z 2002r mam 2 oryginalne kluczyki które działają i nie...
Tak ma być, nie bierzemy w ogóle po uwagę map sensora, każdy 2.5dci bez map ma takie stałe wskazanie, nie mające znaczenia. Jeżeli mamy 2.5dci na przepływomierzu a po podpięciu pod tester diagnostyczny widzimy, że ciśnienia doładowania stoi w miejscu to tak ma być.
Zobacz czy jest synchronizacja rozrządu. Miałem kiedyś podobny temat, czyszczenie bieżni czujnika pomogło. Jeśli generuje 50-60b to coś jednak pompuje. Podepnij tester przelewów i zobacz czy któryś wtrysk nie przepuszcza.
Nie trzeba clipa,można innym testerem. Podpowiesz jaki jeszcze tester połączy się z tym Renault (rocznik 98)?
Witam, jestem tu nowy może więc miejsce nie te, ale w czym problem? Kilka dni temu mój koleos I (2,0 dci z 2009 r.) przestał reagować na przycisk start/stop. Dzień wcześniej jeździł odpalał kilka razy dziennie, zgasiłem go normalnie - jak do tej pory, czyli sprzęgło i start/stop. Następnego dnia już nie odpalił. Rozrusznik w ogóle nie chciał się zakręcić...
Poprawić pisownię, podłączyć tester diagnostyczny, wyciągnąć wnioski.
Podpowiem że przewód od czujnika idzie do przekaźnika i zwiera przekaźnika startuje pompa. Zainwestuj w tester a będziesz zadowolony. sklep.avt.pl/tester-kabli-samochodowych....
tester renault tester renault scenic tester diagnostyczny renault
ciągły restart komputer laptop włączać chwila wózek inwalidzki akumulatory
miele pralka opinie miele pralka opinie
Wymiana sprzęgła WOM w Massey Ferguson 6180 Whirlpool UW8F2Y WBI F – alarm, cyfra 2 na wyświetlaczu i sygnał dźwiękowy, diagnostyka