sygnał radiowy ,tradycyjnie zmienia się w tych autach samoczynnie przy przymrozkach lub słabszych akumulatorach typ immo w UCH ,zazwyczaj starcza ponowna zmiana odpowiednim testerem .
Ps. Czy ktoś wie gdzie i jaki interfejs diagnostyczny z oprogramowaniem można zakupić bądź są jakieś schematy i można by go wykonać samemu? Jestem niewtajemniczony ale tego cuda niewiele można samemu zrobić i jestem zdany na serwisy. http://cgi.ebay.pl/Original-Sonde-tester...
Tak też były sprawdzane w sterowniku silnika i nic nie pokazało żadnych błędów. Ot i zapytam jaki tester .
Legalnie jako osoba prywatna nie zrobisz, testery sa przeznaczone (oczywiscie mowiac o legalnosci) JEDYNIE dla serwisow renault.
Kluczyk radiowy,pinu z niego nie wygenerujesz. To się robi inaczej (testerem) Pozdr.
A tester podłaczałeś? Jakieś błędy? Parametry?
No to trzeba podejrzeć testerem czy com widzi przełącznik.
Musisz zapiąć tester.
Zrób screen z testera.
Poszło na P.W.
Spróbuj w podany niżej sposób jest to opis do renault megane 2004 z silnikiem 1,5DCI----------- http://obrazki.elektroda.net/60_12243550...
No właśnie nie mam testera. Klemy wyczyściłem i ponownie skręciłem. Nadal nie zapala. Liczę, że może ktoś będzie mógł pomóc z testerem.
Co do świateł to sprawdź upc i bezpieczniki a wspomaganie bezpieczniki i diagnoza testerem.
czujnik temp. za filtrem cząstek stałych tak uważał tester
przeskanuj auto porządnym testerem
Udać się do mechanika lub sprawdzić coś samemu,np chociaż maskę otworzyć i popatrzeć wizualnie czy może jaki wężyk nie spod. :D Masz tester żeby podłączyć auto?
Usterka wtrysku to błąd w układzie sterowania silnikiem.A jaki to błąd to się dowiesz jak podłączysz normalny tester.
Na pewno 2.2 DCI? Nie 2.5? Tłumaczenie dość jasne.. ... Co tu pomagać? Coś upalone pewnie, oczywiście dając wiarę temu testerowi.
właśnie że sugestia może rozwiązać problem czyli zakodowanie kodów clipem który jest dedykowanym testerem renault
No wytarte jak byk sygnał będzie skakał. W czasie jazdy i szarpania podglądnij parametry potencjometru testerem.
Jak jest sterowany cyfrowo to proszę o sprawdzenie błędów testerem.
byłeś w ogóle na Clipie a nie jakiś badziewnych testerach ?
No fajnie, a gdzie wyniki diagnostyki dedykowanym testerem?
Nie trzeba clipa,można innym testerem.
Zobacz jakie są błędy w panelu. Zleć diagnozę testerem CLIP
Kontrolka oznacza usterke, zdiagnozuj swoje auto testerem i napisz o efektach.
Sprawdź świecę żarowom i podepnij pod tester
Podgląd parametrów MAP-a testerem.
Znaczy się ten model tak ma . Gdyby były problemy z uzyskaniem otwarcia zadanego przez ECU to pojawiałby się odnośny błąd . A jak bardzo chcesz to sprawdź ręcznie czy możesz odchylić przepustnicę do końca albo wysteruj ją testerem .
Podłączony był komp Delphi.... nie pokazywał żadnych błędów Bo ten chinol za 400zł tak przeważnie ma. Oryginalny tester Delphi kosztuje ponad 10k zł. OBD2 ELM 327 Ten pokaże tylko usterki wpływające na emisję spalin Szukaj warsztatu który ma Clipa, ten tester na pewno zadziała prawidłowo
Bo nie zawsze trzeba ryc,tylko ruszyc glowa i podlaczyc do pozadnego testera.
A próbowałeś podłączać tester?
Clip to sonda diagnostyczna dedykowana do Renault. Tylko ona jest wiarygodna w 100% a Ty pokazałeś błędy z jakiegoś testera.
Trzeba sprawdzić testerem diagnostycznym rzeczywiste ciśnienie doładowania w parametrach bieżących w czasie jazdy samochodem
Jeśli chceszkoniecznie sprawdzić co jest to gdy pali sie kontrolka podlacz go pod tester...
Sprawdź czy tester renault clip nie ma opcji zakodowania bez czujnika wody.
DDT2000 lub CLIP.
Pojechać na diagnostykę a nie na czytanie błędów. I na Clip'a a nie uniwersalny tester.
Witam Ta kontrolka wskazuje defekt elektroniki,czyli jakiś czujnik padł. Pozostała ci diagnoza testerem.
Wygląda na sondę lambda, ale że metoda prób i błędów może nie być tania - pojedź i podłącz się gdzieć do testera...
NIe koniecznie trzeba mieć sonde clip-can co by zakodować świetnie robi to lunch,cdif2,i pare inny testerów
No to musisz mieć pin kod i jak go uzyskasz ,musisz wprowadzić go przy pomocy przycisku od zamka centralnego lub odpowiednim do tego testerem.
Jest to możliwe że tester źle czyta dobrze by było podłączyć diagnostykę.
Cuda się mogą dziać. W jakich warunkach to się działo? Co wyświetla na desce? Jakie usterki wywala tester?
Czym diagnozujesz ? Clipem czy jakimś uniwersalnym interfejsem ? Jak to drugie to lepiej podjedź do kogoś kto ma Clipa. A błędy itp szopki mogą wynikać z uniwersalności testera.
Gdzie można kupić oryginalny interfejs do testera Renault Clip? Czy w ogóle można go gdzieś kupić, a jeśli tak to za ile? Proszę o info.
Nie trzeba nawet Clipa, praktycznie wszystko co z silnikiem związane to i uniwersalne testery oganiają.
Dzięki,ale akumlator jest ok Napisalem ci co masz zrobić. Najlepiej poszukaj kogoś z clipem( tester renault).
Komputer jakikolwiek podpinałeś? Jakie błędy tester wskazuje?
Musisz zmienić tester to jest jakaś bzdura
Jeżeli nie masz wiedzy z zakresu programowania motorolek - raczej odpuść temat. Nawet jak już usuniesz crasha ze sterownika to i tak przydał by się potem NXR (tester renault) do sprawdzenia co i jak z sensorem.
Skoro ciśnienia klimy OK to pozostaje czujnik temp płynu. Bez testera to będzie zgadywanka.
Błędy skasowałem takim zwykłym testerem (który zawsze wskazuje wypadanie zapłonów na 2 cylindrze) ogólnie używam go tylko do kasowania nie diagnozy.Jutro kolega z Clipem podjedzie i sprawdzę dokładniej.Po kasowaniu zawsze klemę na 30min ściągam. Oringów nie zmieniałem uszczelniam silikonem.Moim zdaniem coś z temperaturą bo dziwnie przelewa płyn do zbiorniczka...
Wtryski szrot,teoretycznie. Trzeba podłączyć tester,posprawdzać ciśnienia i np zrobić test przelewowy .W innym wypadku wróżby.
-czujnik juz wymienilem jak milejow zauwazyl... -na obroty nie zwrocilem uwagi...bo raz pali raz nie wiec nawet nie moge tego sprawdzic teraz bo akurat odpala. -jutro moze uda mi sie podlaczyć inny tester.
Czy podpięcie do testera wykaże...?
Został podpięty jakiś tester diagnostyczny ?
Na Allegro już poniżej 300 zł.Obsługuje wiele marek więc możesz z kimś się złożyć.Pozdrawiam. A skąd, nie robi lagi z DLC 3x4 bolce. Generalnie stare Renatki to problem dla bylejakich testerów.
Chodzi mu o te ołówkowe. Jedynie tester cewek.
A co tester pokazuje, może warto sprawdzić?
Może testerem trzeba ?Działało to dla klienta? http://renault.auto.com.pl/forum/viewtop...
105a to zdaje się że dotyczy ciśnienia ale to jest wolnossący silnik trzeba było clipem odczytać jak trzeba albo bardziej normalnym testerem bo to APK, to wiesz.
Dzięki za pomoc mam nadzieję że uda mi się znaleźć fachowca co będzie umiał to ustawić i będzie miał tester pzdr.
Witam. Potrzebuje schematu połączeń diagnostycznych do Renault master 3 2011r 2.3 dci. Brak możliwości połączenia z wszystkimi modułami. Podpinane dwa testery w tym Clip.
A co mówi tester ? Widzi prędkość pojazdu ?
A z kluczykiem radiowym też można kod uzyskać i dalej taka sama procedura? Można uzyskać kod ale nie z kluczyka tylko z modółu i klucz należy dopisać testerem. Pozdr.
niekoniecznie serwis, ktokolwiek kto ma tester diagnozujący Renault, ważne-tam idzie diagnoza po CAN.
Dlaczego hamulec został awaryjnie zwolniony? Sprawdzałeś bezpieczniki? Po zamontowaniu nowego modułu wymaga się przeprowadzenia nastaw podstawowych. Większość testerów diagnostycznych umożliwia przeprowadzenie procedury,
Tester prawdę powie
Musisz oddać samochód do specjalisty od diesli. Tylko fachowca a nie posiadacza testera diagnostycznego.
Diagnostyka testerem wiele wyjaśni.
Było podłączane pod tester? Jakieś błędy? W parametrach, przed odpaleniem na ciepło przyglądnął bym się wskazaniom temperatury.
Jeśli chodzi o diagnostyke to ja urzywam XNR i XR25 to są orginalne testery renault podobnie jak CLIP ale na nim nie pracowałem.Z tych trzech można by podziałać coś z CLIPEM ,mam nawet programik i prubowałem się podpiąć ale miałem padalskiego laptopa więc do końca nie wiem(clip chodzi pod win98).Atak w ogule to ten wtrysk ma mało parametrów i stanów...
Fabryczne testery diagnostyczne
Wygląda mi na to, że UCH zmieniło konfigurację, tak się często dzieje w mroźnie dni przy słabym akumulatorze lub jego odłaczeniu. Sam sobie z tym nie poradzisz, trzeba zdiagnozować testerem blokadę rozruchu.
Jeśli sterownik nie ma crash to zmieniasz konfigurację testerem co jest obecne a czego nie ma . Crash robi się innym urządzeniem ale również po OBD.
Jezeli chodzi o program to Dialogys mpf 2 uzywany jest w servisach renault , a tester to clip renault. Dodano po 1 http://moto.allegro.pl/show_item.php?ite...
Tester ds150e delphi
W tym przypadku pomoże NXR - to jest tester-diagnozer Renault i oczywiście karta z pinKodem (dają ja przy zakupie autka)
lambda z wyniku pomiaru - to współczynnik nadmiaru powietrza i za wiele nie ma związku z sondą lambda. Jakbyś odszukał te wyniki to parę rzeczy byś się dowiedział na temat spalania. Prawdopodobnie masz za dużą dawkę paliwa i stąd te zwiększone spalanie. Ale za sterowanie dawką odpowiada tyle czujników i elementów że z mało tu miejsca. Prawdopodobnie...
Po pierwsze - czym diagnozujesz? Clip? Klon DS150 lub pochodne? Uniwersalny tester? Co to znaczy "przewody poza zakresem"?
Witam i dziękuję za odpowiedż wszystkim kol. posiadającym wiedzę,gdzie można kupić ,albo jak samemu zrobić wspomniany przez kol "witek 1" akustyczny tester pilotów.
Wykasować błędy testerem to pomoże.
Kolego, niejednokrotnie taki błąd w D4F widziałem jak diagnozowałem taki wóz testerem uniwersalnym. Natomiast nigdy go nie było, ten sam model diagnozowałem sprzętem dedykowanym typowo Renault. Były zaś inne błędy...
Tak jak kolega wyżej napisał uszkodzony termistor bądź jego brak w sterowniku ogrzewania, będzie powodował brak regulacji temperatury w najgorszym wypadku uszkodzony sterownik jeśli nic to nie pomoże to diagnoza testerem Webasto
Tester się łączy , jest diagnoza ?
Podepnij pod tester. Czym to diagnozowaleś?
Po prostu nie widzici poziomu AdBlue, tester skasować i odpalić auto sprawdzić co dolega.
obawiam się, że bez jazdy z testerem na kolanach i patrzenia na parametry nic nie zdziałasz.
Należy sprawdzić kartę testerem pilotów i kluczy
Tester i do dzieła.
Testerem odczytać kody błędów.
ani tam BSI ani BSM , ale nawet UPC nie ma tam nic do rzeczy. zasilanie czujnika na rampie prosto z kalkulatora wtrysku. bez CLIPa albo testera który ogarnia Renault- będziesz błądził.
Tester naprawiony temat zamykam. Dodano po 3 Poprawione luty i ścieżki od wtyczki USB , tester wtedy stał się widoczny i zostało zaktualizowane jego oprogramowanie . Renault trafic połączył się bez problemu .
dla mnie sterownik który się nie daje zdiagnozować jest trafiony.Przeciez on tam pisze że podłożyli drugi i transmisja z testerem była,nie?
podjedz do kogoś kto ma tester diagnostyczny,podłączcie go do samochodu i przejedzcie się razem na podglądzie wartości rzeczywistych,luz zaworowy jest ok?jakie ciśnienie na listwie?może pompa niewyrabia?mogą być spadki ciśnienia.niech zmierzą ciśnienie przed filtrem,jakie daje tam ciśnienie pompa wstępna?zimne luty na przekażniku?może kturyś z czujników...
Co mam zrobić?? Nauczyć sterownik silnika nowej przepustnicy- tak na chłopski rozum. Wymieniona część musi zostać zaakceptowana przez sterownik silnika.A sterownik musi się jej "nauczyć". Procedura do wykonania poprzez tester diagnostyczny.
A powiedz mi, która to megane I ma diagnozę deski za pomocą testera? Powiesz? Bądź tak dobry!
a czujnik nowy ale orginalny czy najtańszy chiński zamiennik? podgląd parametrow albo oscyloskop najlepiej pod clipa bo czasami w renówce inne testery potrafią oszukać
To się kasuje po OBD wieloma testerami na rynku. Nie trzeba grzebać na eepromie.
renault tester tester diagnostyczny renault tester renault scenic
serwis czyszczenie ekspres czujnik tokarki kwarc tester
17mb60 firmware 17mb60 firmware
Sztuczne obciążenie zamiast kolumn głośnikowych - zastosowanie i rodzaje Passat B5 1.9 TDI 90KM kombi – szarpanie przy odpalaniu po wymianie rozrusznika