sygnał radiowy ,tradycyjnie zmienia się w tych autach samoczynnie przy przymrozkach lub słabszych akumulatorach typ immo w UCH ,zazwyczaj starcza ponowna zmiana odpowiednim testerem .
Ps. Czy ktoś wie gdzie i jaki interfejs diagnostyczny z oprogramowaniem można zakupić bądź są jakieś schematy i można by go wykonać samemu? Jestem niewtajemniczony ale tego cuda niewiele można samemu zrobić i jestem zdany na serwisy. http://cgi.ebay.pl/Original-Sonde-tester...
Tak też były sprawdzane w sterowniku silnika i nic nie pokazało żadnych błędów. Ot i zapytam jaki tester .
Legalnie jako osoba prywatna nie zrobisz, testery sa przeznaczone (oczywiscie mowiac o legalnosci) JEDYNIE dla serwisow renault.
A tester podłaczałeś? Jakieś błędy? Parametry?
Zrób screen z testera.
Musisz zapiąć tester.
No to trzeba podejrzeć testerem czy com widzi przełącznik.
Poszło na P.W.
No właśnie nie mam testera. Klemy wyczyściłem i ponownie skręciłem. Nadal nie zapala. Liczę, że może ktoś będzie mógł pomóc z testerem.
Spróbuj w podany niżej sposób jest to opis do renault megane 2004 z silnikiem 1,5DCI----------- http://obrazki.elektroda.net/60_12243550...
Co do świateł to sprawdź upc i bezpieczniki a wspomaganie bezpieczniki i diagnoza testerem.
czujnik temp. za filtrem cząstek stałych tak uważał tester
przeskanuj auto porządnym testerem
Udać się do mechanika lub sprawdzić coś samemu,np chociaż maskę otworzyć i popatrzeć wizualnie czy może jaki wężyk nie spod. :D Masz tester żeby podłączyć auto?
Usterka wtrysku to błąd w układzie sterowania silnikiem.A jaki to błąd to się dowiesz jak podłączysz normalny tester.
Na pewno 2.2 DCI? Nie 2.5? Tłumaczenie dość jasne.. ... Co tu pomagać? Coś upalone pewnie, oczywiście dając wiarę temu testerowi.
Kluczyk radiowy,pinu z niego nie wygenerujesz. To się robi inaczej (testerem) Pozdr.
Jak jest sterowany cyfrowo to proszę o sprawdzenie błędów testerem.
No wytarte jak byk sygnał będzie skakał. W czasie jazdy i szarpania podglądnij parametry potencjometru testerem.
właśnie że sugestia może rozwiązać problem czyli zakodowanie kodów clipem który jest dedykowanym testerem renault
Kontrolka oznacza usterke, zdiagnozuj swoje auto testerem i napisz o efektach.
Nie trzeba clipa,można innym testerem.
byłeś w ogóle na Clipie a nie jakiś badziewnych testerach ?
No fajnie, a gdzie wyniki diagnostyki dedykowanym testerem?
Zobacz jakie są błędy w panelu. Zleć diagnozę testerem CLIP
Sprawdź świecę żarowom i podepnij pod tester
Podłączony był komp Delphi.... nie pokazywał żadnych błędów Bo ten chinol za 400zł tak przeważnie ma. Oryginalny tester Delphi kosztuje ponad 10k zł. OBD2 ELM 327 Ten pokaże tylko usterki wpływające na emisję spalin Szukaj warsztatu który ma Clipa, ten tester na pewno zadziała prawidłowo
Podgląd parametrów MAP-a testerem.
Bo nie zawsze trzeba ryc,tylko ruszyc glowa i podlaczyc do pozadnego testera.
A próbowałeś podłączać tester?
Clip to sonda diagnostyczna dedykowana do Renault. Tylko ona jest wiarygodna w 100% a Ty pokazałeś błędy z jakiegoś testera.
Znaczy się ten model tak ma . Gdyby były problemy z uzyskaniem otwarcia zadanego przez ECU to pojawiałby się odnośny błąd . A jak bardzo chcesz to sprawdź ręcznie czy możesz odchylić przepustnicę do końca albo wysteruj ją testerem .
Jeśli chceszkoniecznie sprawdzić co jest to gdy pali sie kontrolka podlacz go pod tester...
Sprawdź czy tester renault clip nie ma opcji zakodowania bez czujnika wody.
Pojechać na diagnostykę a nie na czytanie błędów. I na Clip'a a nie uniwersalny tester.
Wygląda na sondę lambda, ale że metoda prób i błędów może nie być tania - pojedź i podłącz się gdzieć do testera...
Trzeba sprawdzić testerem diagnostycznym rzeczywiste ciśnienie doładowania w parametrach bieżących w czasie jazdy samochodem
NIe koniecznie trzeba mieć sonde clip-can co by zakodować świetnie robi to lunch,cdif2,i pare inny testerów
Jest to możliwe że tester źle czyta dobrze by było podłączyć diagnostykę.
Witam Ta kontrolka wskazuje defekt elektroniki,czyli jakiś czujnik padł. Pozostała ci diagnoza testerem.
DDT2000 lub CLIP.
Czym diagnozujesz ? Clipem czy jakimś uniwersalnym interfejsem ? Jak to drugie to lepiej podjedź do kogoś kto ma Clipa. A błędy itp szopki mogą wynikać z uniwersalności testera.
Cuda się mogą dziać. W jakich warunkach to się działo? Co wyświetla na desce? Jakie usterki wywala tester?
Gdzie można kupić oryginalny interfejs do testera Renault Clip? Czy w ogóle można go gdzieś kupić, a jeśli tak to za ile? Proszę o info.
No to musisz mieć pin kod i jak go uzyskasz ,musisz wprowadzić go przy pomocy przycisku od zamka centralnego lub odpowiednim do tego testerem.
Musisz zmienić tester to jest jakaś bzdura
Dzięki,ale akumlator jest ok Napisalem ci co masz zrobić. Najlepiej poszukaj kogoś z clipem( tester renault).
Komputer jakikolwiek podpinałeś? Jakie błędy tester wskazuje?
Nie trzeba nawet Clipa, praktycznie wszystko co z silnikiem związane to i uniwersalne testery oganiają.
Skoro ciśnienia klimy OK to pozostaje czujnik temp płynu. Bez testera to będzie zgadywanka.
Wtryski szrot,teoretycznie. Trzeba podłączyć tester,posprawdzać ciśnienia i np zrobić test przelewowy .W innym wypadku wróżby.
Jeżeli nie masz wiedzy z zakresu programowania motorolek - raczej odpuść temat. Nawet jak już usuniesz crasha ze sterownika to i tak przydał by się potem NXR (tester renault) do sprawdzenia co i jak z sensorem.
Błędy skasowałem takim zwykłym testerem (który zawsze wskazuje wypadanie zapłonów na 2 cylindrze) ogólnie używam go tylko do kasowania nie diagnozy.Jutro kolega z Clipem podjedzie i sprawdzę dokładniej.Po kasowaniu zawsze klemę na 30min ściągam. Oringów nie zmieniałem uszczelniam silikonem.Moim zdaniem coś z temperaturą bo dziwnie przelewa płyn do zbiorniczka...
-czujnik juz wymienilem jak milejow zauwazyl... -na obroty nie zwrocilem uwagi...bo raz pali raz nie wiec nawet nie moge tego sprawdzic teraz bo akurat odpala. -jutro moze uda mi sie podlaczyć inny tester.
Czy podpięcie do testera wykaże...?
Został podpięty jakiś tester diagnostyczny ?
A co tester pokazuje, może warto sprawdzić?
Na Allegro już poniżej 300 zł.Obsługuje wiele marek więc możesz z kimś się złożyć.Pozdrawiam. A skąd, nie robi lagi z DLC 3x4 bolce. Generalnie stare Renatki to problem dla bylejakich testerów.
Witam. Potrzebuje schematu połączeń diagnostycznych do Renault master 3 2011r 2.3 dci. Brak możliwości połączenia z wszystkimi modułami. Podpinane dwa testery w tym Clip.
Chodzi mu o te ołówkowe. Jedynie tester cewek.
Dzięki za pomoc mam nadzieję że uda mi się znaleźć fachowca co będzie umiał to ustawić i będzie miał tester pzdr.
A co mówi tester ? Widzi prędkość pojazdu ?
Dlaczego hamulec został awaryjnie zwolniony? Sprawdzałeś bezpieczniki? Po zamontowaniu nowego modułu wymaga się przeprowadzenia nastaw podstawowych. Większość testerów diagnostycznych umożliwia przeprowadzenie procedury,
niekoniecznie serwis, ktokolwiek kto ma tester diagnozujący Renault, ważne-tam idzie diagnoza po CAN.
Diagnostyka testerem wiele wyjaśni.
A z kluczykiem radiowym też można kod uzyskać i dalej taka sama procedura? Można uzyskać kod ale nie z kluczyka tylko z modółu i klucz należy dopisać testerem. Pozdr.
Jeśli sterownik nie ma crash to zmieniasz konfigurację testerem co jest obecne a czego nie ma . Crash robi się innym urządzeniem ale również po OBD.
Tester prawdę powie
Wygląda mi na to, że UCH zmieniło konfigurację, tak się często dzieje w mroźnie dni przy słabym akumulatorze lub jego odłaczeniu. Sam sobie z tym nie poradzisz, trzeba zdiagnozować testerem blokadę rozruchu.
Musisz oddać samochód do specjalisty od diesli. Tylko fachowca a nie posiadacza testera diagnostycznego.
Może testerem trzeba ?Działało to dla klienta? http://renault.auto.com.pl/forum/viewtop...
Było podłączane pod tester? Jakieś błędy? W parametrach, przed odpaleniem na ciepło przyglądnął bym się wskazaniom temperatury.
Jeśli chodzi o diagnostyke to ja urzywam XNR i XR25 to są orginalne testery renault podobnie jak CLIP ale na nim nie pracowałem.Z tych trzech można by podziałać coś z CLIPEM ,mam nawet programik i prubowałem się podpiąć ale miałem padalskiego laptopa więc do końca nie wiem(clip chodzi pod win98).Atak w ogule to ten wtrysk ma mało parametrów i stanów...
Fabryczne testery diagnostyczne
Jezeli chodzi o program to Dialogys mpf 2 uzywany jest w servisach renault , a tester to clip renault. Dodano po 1 http://moto.allegro.pl/show_item.php?ite...
Tester ds150e delphi
Po pierwsze - czym diagnozujesz? Clip? Klon DS150 lub pochodne? Uniwersalny tester? Co to znaczy "przewody poza zakresem"?
W tym przypadku pomoże NXR - to jest tester-diagnozer Renault i oczywiście karta z pinKodem (dają ja przy zakupie autka)
lambda z wyniku pomiaru - to współczynnik nadmiaru powietrza i za wiele nie ma związku z sondą lambda. Jakbyś odszukał te wyniki to parę rzeczy byś się dowiedział na temat spalania. Prawdopodobnie masz za dużą dawkę paliwa i stąd te zwiększone spalanie. Ale za sterowanie dawką odpowiada tyle czujników i elementów że z mało tu miejsca. Prawdopodobnie...
Kolego, niejednokrotnie taki błąd w D4F widziałem jak diagnozowałem taki wóz testerem uniwersalnym. Natomiast nigdy go nie było, ten sam model diagnozowałem sprzętem dedykowanym typowo Renault. Były zaś inne błędy...
Wykasować błędy testerem to pomoże.
Witam i dziękuję za odpowiedż wszystkim kol. posiadającym wiedzę,gdzie można kupić ,albo jak samemu zrobić wspomniany przez kol "witek 1" akustyczny tester pilotów.
Po prostu nie widzici poziomu AdBlue, tester skasować i odpalić auto sprawdzić co dolega.
Tak jak kolega wyżej napisał uszkodzony termistor bądź jego brak w sterowniku ogrzewania, będzie powodował brak regulacji temperatury w najgorszym wypadku uszkodzony sterownik jeśli nic to nie pomoże to diagnoza testerem Webasto
Tester się łączy , jest diagnoza ?
Podepnij pod tester. Czym to diagnozowaleś?
ani tam BSI ani BSM , ale nawet UPC nie ma tam nic do rzeczy. zasilanie czujnika na rampie prosto z kalkulatora wtrysku. bez CLIPa albo testera który ogarnia Renault- będziesz błądził.
Tester i do dzieła.
Tester naprawiony temat zamykam. Dodano po 3 Poprawione luty i ścieżki od wtyczki USB , tester wtedy stał się widoczny i zostało zaktualizowane jego oprogramowanie . Renault trafic połączył się bez problemu .
To się kasuje po OBD wieloma testerami na rynku. Nie trzeba grzebać na eepromie.
Należy sprawdzić kartę testerem pilotów i kluczy
Co mam zrobić?? Nauczyć sterownik silnika nowej przepustnicy- tak na chłopski rozum. Wymieniona część musi zostać zaakceptowana przez sterownik silnika.A sterownik musi się jej "nauczyć". Procedura do wykonania poprzez tester diagnostyczny.
Jaki tester? Nie liczę na spalanie 6L ale renault megane z 2001r z tym samym silnikiem spalał 7.8L na 100 na trasie.
A powiedz mi, która to megane I ma diagnozę deski za pomocą testera? Powiesz? Bądź tak dobry!
a czujnik nowy ale orginalny czy najtańszy chiński zamiennik? podgląd parametrow albo oscyloskop najlepiej pod clipa bo czasami w renówce inne testery potrafią oszukać
Testerem odczytać kody błędów.
dla mnie sterownik który się nie daje zdiagnozować jest trafiony.Przeciez on tam pisze że podłożyli drugi i transmisja z testerem była,nie?
podjedz do kogoś kto ma tester diagnostyczny,podłączcie go do samochodu i przejedzcie się razem na podglądzie wartości rzeczywistych,luz zaworowy jest ok?jakie ciśnienie na listwie?może pompa niewyrabia?mogą być spadki ciśnienia.niech zmierzą ciśnienie przed filtrem,jakie daje tam ciśnienie pompa wstępna?zimne luty na przekażniku?może kturyś z czujników...
Witam ja proponowalbym wizyte w serwisie RTV maja do czynienia czesciej z podczerwienia i napewno powinnimiec tester podczerwieni kamera to nie tester Pozdrawiam Andrzej
renault tester tester diagnostyczny renault delphi tester
kocioł zapowietrzony kostka radia toyota corolla odtwarzacz trzeszczy
Zniknięcie kontrolki zmiany biegów w Sharan 7N Bezpiecznik alarmu Honda Civic VIII UFO 2006