Miałem podobnie. Sprawdź czy uszczelka kolektora ssącego nie jest uszkodzona
Ciągnie z serwa albo pomiędzy kolektorem ssącym z wydechowym (uszczelka). Pozdrawiam.
Uszczelka kolektora ssącego
Primo wymiana 6 uszczelek kolektora i przepustnicy.
Sprawdzane uszczelki na kolektorze?
Kiedy ostatnio wymienialiscie 6 uszczelek na kolektorze dolotowym?
A co z uszczelniaczami zaworów może puściły ... sprawdź czy w oleju nie ma spalin (kolor) ... Te silniki są bardzo trwałe i w passacie to po 200kkm może i trzeba tam robić silnik, ale w lagunkach to spoko 400kkm przejechać można bez remontu ... sprawdź sprężanie w garach to też może ci się któryś zawór zawiesił. A tak po za tym to jesteś pewien że ten...
Stary temat ale napiszę. Pewno uszczelki pod kolektorem dolotowym
No to do wymiany uszczelki kolektora wydechowego
Sprawa rozwiązana. Po plakowaniu działa poprawnie silnik. Uszczelki w kolektorze wymienione
To jest silnik 8V, a czy to moze być uszczelka pod kolektor ssący?? Witaj. Tak to może być uszczelka pod kolektorem ssącym . Pozdrawiam.
Mam podobny problem w renault laguna l 1.6 16v uszczelki kolektora ssącego wymienione ale zauważyłem że mam ukręcona jedną śrubę która trzyma kolektor do głowicy(ta środkowa) czy to może być przyczyna?
najczęszczą usterką jest uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym
Tak jak widać na następnym zdjęciu uszczelka stara była twarda i po odkształceniu nie wracała do dawnego kształtu. Po mocniejszym naciśnięciu pękła. Obok zdeformowanej starej uszczelki na zdjęciu leży nowa ( grubsza i idealnie okrągła). Dodatkowo umieściłem schemat układu dolotowego: 1. Przepustnica 2 .Gruba uszczelka od obudowy filtra 3. Wymieniona...
Ja właśnie rozwiązałem problem u siebie w Renault Clio 2 (2001) 1.4 16V ze skrzynią DP0. Objawy : - szarpanie przy zmianie biegów na zimnym - późna redukcja z 2 na 1 przy zatrzymywaniu na światłach - zmiany biegów w górę i w dół w nie odpowiednim czasie Przyczyna : - silnik łapał lewe powietrze w okolicy przepustnicy, co powodowało że komputer skrzyni...
możesz też sprawdzić uszczelkę pod kolektorem ssącym.
Najlepiej porównywać po kodach silników, ew po numerach samych głowic. W praktyce da się porównać wizualnie, czyli czy ma zmienna fazę, kształt uszczelek kolektorów, króćce płynu itp.
a co to może być bo na forum czytałem że to silniczek krokowy bądź uszczelki pod kolektorem dolotowym
Dopóki nie zdejmiesz kolektora, to nie zobaczysz skąd cieknie - czy spod uszczelki, czy z pękniętej głowicy.
Przyjacielu mialem takie przypadki problem tkwi w gumowych uszczelkach kolektora ssacego nalezy je wymienic. pozdrawiam
uszkodzona jest uszczelka pod głowicą za kolektorem wydechowym wydostaje się olej z pod uszczelki głowicy z kanału olejowego na smarowanie głowicy norma w tych silnikach
Witam. Sprawdzić szczelność kolektora ssącego (uszczelka) , przy gazowni częsta usterka . Pozdrawiam.
Witam To jest zaślepka , znając wymiar coś dostaniesz / dopasujesz/ , zardzewiała i dla tego była dziura , uszczelka powinna być . Pozdrawiam
uszczelki pod kolektorem dolotowym do wymiany - łapie fałszywe powietrze.
po co pierścienie?? uszczelki tylko wtedy jak będą zdejmować kolektor do wiercenia
Jest to silnik 1.8 16 V rocznik 2003 a pogoda nas nie rozpieszcza a ja mogę jedynie to naprawić pod blokiem Zacznę od uszczelek na przepustnicy i sprawdzę ten kolektor
po wymianie uszczelek kolektora jeszcze z 50 km ujechałem czujnik sprawdzę wedle wkazówek
Sciagałeś kolektor ssący czy nie? Który silnik D7F720 czy D7F726? Już nie pamiętam w którym ale w jednym z nich zawsze trzeba było wymienić na nowe cztery uszczelki na kolektorze ssącym. Przemo będzie wiedział co i jak, na renówce robi.
Co zrobiles pewnie wymieniles uszczelki miedzy kolektorami lub pod kolektorem. W tych silmikach czesto padaja uszczelki i silnik ma przez to zbyt wysokie obroty. Pozdrawiam.
Nie ma żadnych niespodzianek więc w czym problem???? Problemu z odkręceniem głowicy nie ma, ale jest problem z odkręceniem kolektora wydechowego. Czy potrzeba wyjąć silnik czy można wyjąć głowicę z kolektorem wydechowym i turbina?
Najpierw pomiar ciśnienia, to nie dużo. Trójnik, manometr i trochę węża. A do wtrysków to chyba ze 20 śrub i kolektor wylatuje. Tragedii nie ma. Tragedia to jest w Scenicu, jak trzeba wymienić uszczelkę odmy między górą głowicy a kolektorem. Taki gumowy krążek średnicy palca. Oprócz oczywistego kolektora jeszcze podszybie wylatuje, bo kolektora nie...
Błędy sprawdzałem na komputerze programem i nie ma, a czujniki poprzekładałem z dobrego silnika. Wszystkie cztery uszczelki na kolektorze ssącym wymieniłem na oryginalne, plus ta małym wężyku 1 małą, właśnie na tym nim nie było żadnych obejm i mnie to dziwi..
Witam serdecznie. Otóż od pewnego czasu mocno gwiżdże mi turbosprężarka a także w intercoolerze pojawiają się większe ilości oleju. Szykuje się do regeneracji turbosprężarki, a dokładniej do wymiany samego rdzenia zwanego też korasem. I w związku z tym mam kilka pytań w celu jej demontażu. 1. Czy trzeba od głowicy odkręcać króciec ssący oraz wydechowy...
nieszczelności na uszczelce kolektora dolotowego (4 gumowe uszczelki), bądź oringu przepustnicy. Bardzo uprzejmie Ci kolega napisał, czego jeszcze chcesz? Ma namalować?
pytanie jeszcze czy na mono czy na pelnej szprycy? przy mono kolektory nie sa laczone, moze w tamtym przypadku poszla mu uszczelka pod ssacym i lapal lewe powietrze. Za to przy 1.4 one sie lacza i czesto i gesto uszczelka miedzy kolektorami siada i dostaje silnk zajoba
Rozrząd sprawdzony? Kolektor ssący/pokrywa szczelny? Uszczelki pokrywy zaworów/kolektora nie uszkodzone? Wałki rozrządu niewytarte? Nikomu chyba nie chciało się sprawdzać mechaniki, bo to za dużo rozbierania.
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
Sprawdź czy przyczyną takiego stanu rzeczy nie jest tzw. lewe powietrze. Może to być jakaś dziura w gumowych przerwodach, uszczelka pod kolektorem ssącym itp. Lub też kopułka rozdzielacza zapłonu.
Na rurze plastikowej jest czujnik ciśnienia w masterach bez przepływomierza. W tej wersji go tam nie ma. Dlatego pytam czy w tej wersji jest ten czujnik (może być gdzieś schowany).Ta ta turbina jest sterowana CIŚNIENIEM bezpośrednio z kolektora. Nie ma żadnego elektrozaworu. Wszystko z zewnątrz wygląda na szczelne. Zastanawiam się czy nie wydmuchało...
Witam Sprawdź uszczelki pod kolektorem dolotowym. Opis poniżej http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
Poszukaj pęknięcia pomiędzy przepustnicą a kolektorem dolotowym, ewentualnie sprawdź uszczelki przy wtryskiwaczach. Wygląda jak gdyby dostawał fałszywe powietrze.
Witam. Zmieniałem uszczelkę pod głowicą w Renault Scenic II z silnikiem 2.0 16V F4R benzyna. Po tygodniu zauważyłem spory wyciek oleju od strony kolektora wydechowego i mniejszy od ssącego. Uszczelka była nowa, powierzchnie odtłuszczone, głowica planowana, dokręcona 20 Nm a później 165 stopni zgodnie z info na opakowaniu uszczelki, śruby stare ale głowica...
uszczelki wyglądają na dobre. Zawsze tak wyglądają, psikaj plakiem na kolektor.
Witam mam problem z nie paleniem na jeden gar na wolnych obrotach i nie wiem jaka to przyczyna cisnienie ma dobre auto jest zagazowane i chcialem wymienic reduktor bo myslalem ze jest uwalony na nowym auto wogole nie chcialo jechac gosc od gazu mowi ze jest walnieta uszczelka pod kolektorem bo zatykal mu calkiem dolot a auto dalej chodzi ale mam pytanie...
więc sprawdź te pypuszczenia. Tak więc moim zdaniem w tym pojeżdzie jest taki podgrzewacz kolektora ssącego pod sppodem i czasem uszczelka uszczała i tak samo auto się zachowywało,
Podobna uszczelka znajduje się w silnikach Renaulta, tylko chyba troche większa. Wiem bo nieraz z czymś takim się mocowałem. Jest to plecionka z jakiegoś stalowego drutu . Nie wiem co to za stop (ten drut plecionki) ale na 100% koroduje więc azbest to raczej nie jest.
Sprawdź przedmuchy w wydechu na trasie kolektor wydechowy-głowica lub kolektor rura wydechowa może któraś z uszczelek nie trzyma.
Ehhhh znowu renault 19 z silnikiem 1,4 też mnie kiedyś szkolił ten silnik zimny ok a jak się zagrzał to nawet podchodził do 2tys rpm . Okazało się że silnik brał lewe powietrze miedzy przepustnicą a kolektorem zsącym jak był zimny było szczelne a jak się zagrzał to uszczelka delikatnie przepuszczała Najlepiej ściągnąć cała tą przepustnice i pozmieniać...
mam taki problem samochod nie chodzi na 3 cylinder jak sciagne swiece i jest lekka reakcja jak sciagne na 4 a na pozostałych jest znaczna roznica cisnienie na tłokach jest wszedzie rowne po 13 kopułka przewody i swiece nowe iskra jest cisnienie jest wiec pomyslałem ze lewe powietrze dostaje pod kolektorem ssacym wiec zatkałem mu dolot powietrza przy...
Sprawdziłem dolot - nowe uszczelki kolektora, wszystko dokręcone. Przepustnicę podstawiałem drugą sprawną - i nic. Dodatkowo jeżeli nie dotknę pedału, silnik będzie pracował poprawnie (20min testowałem), po zgaszeniu i odpaleniu jest zawsze ok.
Nie wiem jak w 2.0 ale u mnie nie w 1.6 uszczelki pod kolektorem dolotowym puściły a jak wziąłem uszczelkę od przepustnicy to się skruszyła w rękach. Stan uszczelek sprawdza się sprayem np do czyszczenia świec przy włączonym silniku. Jeśli pryśniesz na przepustnice lub wokół uszczelek a samochód przygaśnie lub zgaśnie. No to możesz wymieniać. Zestaw...
Ciśnienie 350-370 mbar przy 728 obr. Przy ok 500 obr ciśnienie powoli wzrasta do 420 mbar i wtedy obroty zaczynają wzrastać. Czujnik ciśnienia w kolektorze też podmieniałem na nowy. Tak jak pisałem wszystkie uszczelki wymienione.
Dzięki Wam za szybką reakcję! Nawiasem mówiąc kiedyś trochę za dużo oleju wlałem do silnika i zanim zmniejszyłem tę ilość, część tego oleju, nie wiedząc czemu, znalazła się poza silnikiem wypchnięta pod kolektorem ssącym. Tak wynikało z relacji kolegi, który tam zajrzał! Czy to jest ten trop o niedokręconym kolektorze lub wadliwej uszczelce pod nim?!...
Mam Dodano po 8 Mam dokładnie to samo. Renault Espace 2.0i 8V nie pali na drugi cylinder. Cisnienie na wszystkich cylindrach dobre i równe. Zamieniałem kable swiece cewki i ciągle drugi cylinder nie działa. Wymieniłem drugi wtryskiwacz i nadal nic. Stały plus jest,impulsowy minus też. Na diodzie miga, na żarówce też.Świeca czarna ale sucha. niby elektrycznie...
Jeśli jest terkot podczas ruszania to przyjrzałbym się układowi wydechowemu w okolicach plecionki. Weź kumpla ze sobą, odpal auto i zatkaj ręką wylot tłumika i zobaczy czy się wytworzy cisnienie. Jeśli nie to poproś kumpla o zatkanie rury, idź do przodu i obsłuchaj połączenie między kolektorem i rurą szczególnie w okolicach plecionki czyli połączenia...
odczytaj pamiec sterownika na komputerze napewno po twoim grzebaniu wskoczyly bledy skasuj wszystkie bledy i pojezdzij z 50 km i znow odczytaj pamiec po drugim odczycie pokaze ci faktyczna usterke byc moze to regulator wolnych obrotow ale to domysly. Posprawdzaj czy wszystko zes dobrze poskladal !!! chodzi mi o lewe powietrze . A co do wyciekow to zalezy...
Nieszczelność konkretnie czego ma sprawdzić? Silnik gdy traci te obroty, ma sie wrażenie jakby się dławił. W czasie jazdy tego nie czuć. Nieszczelność całego silnika. Kolektory, odmy, uszczelki. Jak jedzie to tego nie ma, jednak jak odpuści gaz to pewnie obroty szaleją.
Witam, jestem posiadaczem Renault Modus 1.2 16V i od jakiegoś czasu nie mogę ustalić przyczyny wycieku oleju (wyciek pojawia się od strony pasażera na tylniej ścianie bloku silnika). Z tego, co wyczytałem, może to być uszczelka pokrywy zaworów, ale pewności nie mam, ponieważ kiedy sprawdzałem lusterkiem, nie widać zakłóceń od strony ściany grodziowej....
A kolektor ssący nie jest pęknięty? Dodano po 42 Ew. uszczelka pod nim?
Dzięki kolego Tylko mam pytanie ta gumka to przy którym czujniku ? Bo ta od podciśnienia jest u mnie ok pozostaje w przepustnicy od temperatury chyba że jeszcze inna. Ps.Przy czyszczeniu przepustnicy kojarzę że uszczelka na odmie silnika była troszkę sfatygowana. EDIT: Usterka usunięta. Czujnik podciśnienia wymieniony. Dodam dla kolegi co chciał do...
Odpowietrzaj na zgaszonym, i musi być dobrze. Odpal auto, zdejmij z kolektora ten przewód i zatkaj palcem kolektor, sprawdź czy zasysa paluszek. Jak auto pracuje? Lewego powietrza nie zaciąga na uszczelce za przepustnicą?
Witam, podczas wymiany sady zdejmowany był kolektor przepustnica umyto i uszczelniono Ja u siebie miałem podobny problem z którym długo walczyłem (Scenic 1,6 16V 1999r. silnik K4M700). Okazało się, że pomogła wymiana o-ringów przepustnicy i dobre uszczelnienie kolektora dolotowego silikonem temperaturowym. Od tego powinieneś zacząć i te o-ringi bezwzględnie...
spawdź czy nie dostaje lewego powietrza w dolocie. ja miałem kiedyś taki przypadek w R19 ale tam są 2 kolektory do siebie skręcane i poszła uszczelka. nie wiem jak jest u Ciebie ale może masz ten sam problem. www.tech-car.yoyo.pl
Niekiedy skapnie nie duża ilość oleju na korektor i wtedy trochę śmierdzi Uszczelka głowicy jest poniżej kolektora, więc wyciek jest chyba spod pokrywy rozrządu. Pojawia się przy wyższych obrotach, więc podejrzewałbym niedrożną odmę. Oczyścić i jeździć dalej.
Witam! Mam problem z Laguną II 1.8/16v (F4P), silnik nie schodzi z obrotów, po odpaleniu wchodzi na 1400obr z czasem gdy się nagrzeje schodzi do 1000obr, gdy dodam gazu do 4000obrotów i puszę pedał gazu to schodzi do 1500obr. Pod czas jazdy wchodzi dobrze na obroty silnik jest dynamiczny dobrze ciągnie, przy zmianie biegów obroty spadają do 1500. Oczywiście...
Renault Megane 1.6 16 V rok 2005 Mam problem z falowaniem obrotów, może ktoś pomoże. Została wymieniona przepustnica na nową oryginalną, jest zaadoptowana. Wymieniony kompletny rozrząd wraz z fazatorem i kołem pasowym. Wymieniony kanister oparów, zawór odpowietrzenia par paliwa, czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Sody lambda obydwie też wymienione,...
U mnie było podobnie, jak zimny silnik to na pierwszych światłach gasł sinik, obroty falowały. Jak silnik się rozgrzał to wszystko było ok. Usterka zdiagnozowana. Silnik brał lewe powietrze u mnie pomogła wymiana uszczelki kolektora ssącego. (wcześniej robione były: silnik krokowy, regulacja zaworów, czyszczenie przepustnicy, sprawdzenie czujników i...
Falują obroty Renault Megane 1 1.4 16v 1999rok Witam proszę o pomoc w sprawie falujących obrotów w tym pojedzie rano po całej nocy 2000tys obrotów spadają dopiero po 10 minutach a jak się wyjedzie to zaczynają faowac w granicach od 1000 do 2500 Rzeczy wykienione: Silniczek krokowy Świece Cewki Termostat Czujnik temperatury Czujnik ciśnienia w kolektorze...
Cewki zapłonowe są na 12V, stały plus i sterowane masą z ECU. Co do interfejsu to ja oprócz ryżowego OP-COM-a mam też ryżowego DS150E z Aliexpress, koszt około 150zł i w sumie do tego co potrzebuje mi wystarcza, dość uniwersalny, łatwy i bezpieczny. Do Renault używam jeszcze programów DTT4ALL i PYREN działającymi ze zwykłym ELM327 po CAN-nie ale trzeba...
nie widzę żadnych przecieków na kablach, a zaworka na przewodzie od kolektora do serwa jakoś nie mogę znaleźć ?? Zawór masz na wężu, w gumowej uszczelce wciśnięty w serwo
W kolektory ssącym są 4 uszczelki (2 podwójne) i ta na cylinder 3 i 4 jest mięciutka zaś na cylinder 1 i 2 jest stwardniała i koloru czarnego. Zamówiłem te uszczelki z firmy Victor reinz koloru lekko brązowego i wymienię i zobaczymy :) Uszczelki wymienione i autko chodzi dużo ciszej i płynniej a co najważniejsze nie trzęsie już wcale, nie jestodczuwalne...
Silnik krokowy wymieniłem na nowy zawory też ustawiałem. Nie bardzo rozumie o co chodzi z tymi stykami ja posiadam taki silnik krokowy podam linka http://allegro.pl/silnik-krokowy-renault... A ustawienia gazu są dobrze może coś trzeba przestawić? Za zainteresowanie wielkie dzięki. Dodano po 3 Dodam że ostatnio...
był jeszcze taki motyw w tych silnikach ale nie we wszystkich że kolektory ssący i wydech były połączone uszczelką i na łączeniu były kanały zaworu EGR i ta uszczelka się wypalała i zasysało powietrze.sprawdz z kanału jak u ciebie jest. pozdrawiam
Witam. Przeszukałem całe forum ale nieznalazłem momentu dokrecania głowicy,pokrywy zaworów,pompy wody,obudowy termostatu,kolektorów. Niestety w serwisówce nic niepodają,tak wiem że razem z uszczelką głowicy powina być karta.Jutro odbieram wszystkie cześci i chciałbym złożyć to dobrze. Renault Megane kombi 1999 1.6 16v k4m 700 .Dzięki za odpowiedzi i...
Nim ci zaczną pisać o krokowcach, resetach kompów, to podpowiem-sprawdź uszczelkę pomiędzy kolektorem ssącym a wydechowym, tam gdzie jest kanał do EGR. Albo ściąg korpus monowtrysku, i z blachy zrób taką podkladkę co zasłoni ten otwór w kształcie księzyca.
Samochód jak w temacie silnik 1,2 16V rocznik 04. W aucie wymieniony kompletny rozrząd ( po zerwaniu paska ) głowica po remoncie . Złożone odpalone i . Po kilku minutach pracy zaczynają spadać wolne obroty. Komputer wskazuje na cewkę zapłonową ( wymieniona ) . Wymienione także świece zapłonowe . Szczelność kolektora ssącego sprawdzona na Samostart....
Uszczelki przepustnicy, ale w przypadku takich nieszczelności jak opisujesz silnik musiałby albo źle chodzić, albo wkręcać się na obroty sam z siebie albo gasnąc.
Kolego mam ten sam silnik tylko 99r sprawdź uszczelki pod kolektorem dolotowym i przepustnicą oraz oczyść silnik krokowy.Weź spray do czyszczenia świec i przy włączonym silniku opryskaj z przodu uszczelkę pod plastikowym kolektorem i przy przepustnicy. Jak przygaśnie no to możesz wymieniać. Nie zapomnij o uszczelce pod przepustnicą komplet oryginalnych...
1. Jeżeli podejrzewasz uszczelkę głowicy to wykręć wszystkie świece tam gdzie płyn sie dostaje do cylindra będzie czyściejsza . Zaznacz pisakiem poziom płynu i sprawdź czy nie ubywa. Zdarza sie ale to juz rzadziej pęknięcie głowicy ( ścianka kolektora efekt też podobny ) 2. Jeżeli to woda w układzie wydechowym postaw auto na wzniesieniu przód do góry...
A przeciez ten silnik jest jednym chyba z najgorszych jezeli chodzi o zaciaganie lewizny,oringi na przepustnicy standart i uszczelka pod kolektorem co laczy sie z pokrywa zaworow taka owalna. Nie wspomne juz o 4 uszczelkach pod kolektorem od strony czolowej auta,zapewne kamienie juz sie zrobily jak z calej reszty. Trzeba to wszystko sprawdzic,zycze...
Witam. Mam problem z wysokimi obrotami w Renault. Zrobiłem i wymieniłem już wszytko co było by możliwe związane z obrotami, włożyłem już któryś z kolei nowy silnik krokowy, czujnik położenia przepustnicy, nowe uszczelki na kolektorze i przepustnicy. Nie mam już pomysłów. W czasie jazdy trzyma 1500 obrotów jak dam na luz a na postoju ponad 1000 obrotów....
Wszyscy poprzednicy mają rację. Trzeba po kolei wykluczać możliwe usterki. Przyczyną może być nieszczelność w układzie dolotowym. Wydmuchana uszczelka kolektora lub pęknięty kolektor ssący. Za wczesny zapłon może również powodować nierówną pracę. Czym wyższe obroty zapłon samoczynnie przyspiesza się, więc przy 3000obr/min może mu to nie przeszkadzać....
Witam. Podczas wymiany uszczelek pod głowicami w Renault 155.54 ( MWM D-226 ) zauważyłem że turbina ma dosyć spory luz poprzeczny na wirniku tłoczącym powietrze do kolektora ssącego ( około 3-4mm ) Dla mnie to sygnał że turbina wymaga pilnej regeneracji. Mój tata twierdzi że to nic strasznego. Według niego luz jest wybierany-niwelowany przez ciśnienie...
Witam. Przeczytałem ostatnio post w którym opisany był podobny problem do mojego , co prawda w innym samochodzie. Rozwiązaniem była wymiana uszczelek kolektora dolotowego. Przemyślałem sprawę i jest to sensowne z powodu montażu gazu. Przyglądając się silnikowi myślę że trzeba było zdjąć kolektor do wiercenia otworów pod króćce wężyków od listwy. Ale...
Jeśli zawór powietrza jest w porządku, to może być problem z: 1. Czujnikiem temperatury (obok termostatu, ten położony bardziej od wewnątrz i niżej - ten u góry to od wskaźnika temperatury na desce). Można sprawdzić omomierzem, ktoś na tym forum podawał pdf-a z danymi. 2. Uszczelkami przy kolektorach dolotowych (silnik dostaje "lewe powietrze") - tak...
Są jeszcze 2 opcje: 1. Uszkodzona uszczelka pod kolektorem dolotowym, 2. Uszkodzony przewód do czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym, gumowa rurka - była to jedna z awarii starszych modeli. Ewentualnie zajrzyj tu: http://forum.meganecoupe.pl/ tam znajdziesz sporo opisów najczęstszych usterek i jak je usunąć (sam miałem Megane 2.0 16V i pomogło mi...
W Świdnicy wymienili czujnik temperatury, uszczelki pod kolektorem, uszczelki na przepustnicy jednak nic to nie pomogło, nie ma żadnych błędów ani żadne wartości nie odbiegają od normy, pomimo tego obstawiają przepustnice. Podobno cały kolektor dolotowy był zaolejony, to już chyba kres sensu inwestowania w to auto
Nie napisałeś jaki silnik ale w ciemno obstawiam, że ssie lewe powietrze albo uszczelką po kolektorem dolotowym albo oringami na przepustnicy. Z czasem te oringi i uszczelka tracą swe właściwości i zamiast gumy robi się plastik. Niedawno przerabiałem to w swoim Scenicu RX4. Skoro listwa była Reg Fast to po co było zakładać inną, wymagającą kalibracji...
jest spory wyciek oleju spod uszczelki przy krańcach głowicy. Pytanie czy to między uszczelką a blokiem leci czy między uszczelką a głowicą. Moim zdaniem dokręcanie nic nie pomoże. Jak wyglądała gładź bloku w rogach? Po odtłuszczeniu gładź po całości wyglądała identycznie. To dokładnie wycieki w okolicach przeciwległych krańcowych śrub głowicy po stronie...
Renault Premium 460 dxi słaba na zimnym silniku, kiedy się rozgrzeje, jest lepiej, ale i tak mocno odbiega od każdej innej Premiumki. Na wysokich obrotach idzie, ale na zielonym polu bez redukcji nie ma opcji na jakiekolwiek odczuwalne przyspieszenie. Brak błędów, sprawdzone luzy zaworów, ciśnienia na zasilaniu pompy i na wtryskach, ciśnienie doładowania...
Sprawdź podepne się pod temat ja już walczę z tym dobry rok brak mocy jedzie jakby ciągnął przyczepę z kamieniami do stówki nie więcej, byłem zmuszony wymienić silnik między czasie po awaria wycieku płyny poszła uszczelka pod głowicą przebieg 600t . Na postoju jak przytrzymiesz na obrotach klamocze przebiera i zaczyna dymić , pozmieniałem turbo małe...
schematy do tego motoru to trudna sprawa ; polecam książke od megana, tam jest opis 2.0 16v (prawie taki sam motor poza skokiem tłoka) ad1 ten "pizdryk" to czujnik położenia przepustnicy a nie podgrzewacz ad2 zobacz w książce j.w. ad3 turbo w f7p trudne ale jak najbardziej możliwe (będzie boleć kieszeń) - turbina np garett T25 - intercooler np od renault...
Podepne się pod temat bo mam podobny problem mam meganke 1.4 16v z 2003 ,walczę z nierówną pracą silnika ,powiem tak na obrotomierzu tego nie widać za to czuć że silnik trzęsie. Pierwsze co to wymieniłem świece ,jest poprawa ale w odpalaniu wczesniej kręcił pare sekund zanim zapalił ,a teraz od razu pali. Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego ,wszystko...
Auto bylo skladane 2 razy. Za 1 razem mimo cieknacej turbiny klient kazal poskladac, zostaly zalozone inne, używane kolektory. Wtedy wystapil problem. Za drugim razem, zalozona dobra turbina ze sprawnej laguny. Nowa uszczelka pod kolektory. Auto jezdzilo z cieknaca turbina 4 miesiace. Przepalilo ponad 10litrow oleju na 6tys km. Na moje zadne kliny itd....
w tych silnikach czesto siada uszczelka miedzy kolektorem ssacym a wydechowym i wtedy zasysa spaliny. Zrob test: na zapalonym silniku zatkaj szczelnie wtrysk naciagajac na niego szczelnie folie, jesli sie nie zadusi to ciagnie spaliny i dlatego tak pracuje jak pracuje czyli obroty mu faluja
W tym silniku często obrywa sie przewód (wężyk) idący od kolektora ssącego do czujnika podciśnienia (jest poprostu za krótki (sprawdź czy nie popękał, jest on często powodem nierównych obrotów i wariacji silnika oraz świecącej kontrolki. Jeżeli jest iskra na każdym cylindrze to dobrze, powinno paliwo spalać się a nie wydobywać z wydechu. Koniecznie...
Sprawdź czy nie wywala odmą do kolektora ssącego, a z niego do cylindrów. Miałem przypadek w Linde 351 z silnikiem renault, że stanął z powodu emulsji wodno-olejowej w cylindrach, która poszła z odmy. Pierwotną przyczyną była walnięta uszczelka pod głowicą.
Witajcie. Proszę o pomoc w diagnozie. W czasie jazdy sporadycznie coś wyje jak na video. https://obrazki.elektroda.pl/5175050100_... https://obrazki.elektroda.pl/5012796300_...
Witam, no wiec tak. Dostalem sie dzis do turbiny. Wyglada ok. Ladnie leciutko sie obraca, wirnik wyglada ok. Troche oleju dmucha do silnika ale auto ma juz duzo najechane, wiec nic dziwnego. Tak wiec, to nie turbina. Lekko okopcony byl kolektor przy jednym z wylotow ale pryskalem tam woda podczas pracy i nie widze, zeby cos tam dmuchalo, wiec nawet...
Jak już pisałem to uszczelki miałem wymieniane więc raczej nie wchodzi w grę uszczelka pod kolektorem a pojęcie "wszystkie wężyki" dotyczy instalacji gazowej tylko czy też benzyny, gdyż muszę wiedzieć czy jechać do gazowników czy nie (gaz zakładałem pod koniec listopada 2010 BRC przyp.) no i co sprawdzić ewentualnie - proszę o dokładniejsze info. Jak...
renault megane uszczelka kolektor uszczelka kolektor uszczelka kolektor ssać
fiesta podciśnienie żywica zalać sterowanie rolet zewnętrznych
Jak wymienić kontrolkę w zamrażarce Ardo? Pinout zespołu wskaźników 1T0920871A VW Touran, Golf V