No to jedziesz kolego wszystko po kolei, bezpieczniki, przekaźniki, złącza i jeszcze raz dokładnie klemy i masy. Miałem przypadek że klema wyglądała i trzymała się idealnie ale było tragiczny kontakt i dopiero po wymianie klem na nowe wszystko było ok. Jak znika Ci ten prąd to kręci w ogóle rozrusznik ?
(...) rzyczyną , wyzerował mi się kiedy zgasiłem samochód raz a drugi raz jak zgasiłem samochód i poszedłem zatankować, nie za każdym razem po wyłączeniu zapłonu się resetuje. Co może być przyczyną (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Pamięć licznika „Trip II” oraz zegarka zeruje się, gdy zestaw wskaźników J285 traci na ułamek sekundy zasilanie...
Podmianka na inny moduł ręcznego nie pomogła Reset wszystkiego załatwił wszystko klema do góry Na jak długo czas pokaże
Kolega pisze że z rana ciężko pali - ściągnij klema przed uruchomieniem reset ecu i zobacz jak wtedy pali , po jeździe na lpg zostaje wielki śmietnik w ecu w pamięci
Bledy w pam. kompa powstaja w wyniku zapis. innych parametr. pracy silnika na lpg .Wejdz na link www.lpg.vel.pl/schematy ,poszukaj pojazdu i instalacji /moze byc bardziej skomplikowana/ popatrz na polaczenia resetu i sondy .Sprawdz czy podlaczenie resetu do pinu kompa jest prawidlowe w twojej instalacji i czy do prawidlowego pinu jest podlaczony rest....
Brak komunikacji z IBS, sprawdzić przewody, jeśli ok to IBS do wymiany. Nowy musisz dopisać DIS lub INPA to robi. Czy aku dopisane prawidłowo? Jeśli nowe aku to należy wskazać wymianę oraz zmienić pojemność na aktualną oraz podać sterownikowi czy to aku białe w technologi AGM czy zwykły czarny. Org. do E60 to AGM jeśli jest inny to należy też zmienić...
Reset akumulatora zrobiony nawet na 30minut zdjeta klema i nie pomogło/bezpieczniki sprawdzone.Wtyczka silniczka spryskana preparatem też nie pomogło.Jutro przetnę kable przy wtyczce silniczka i założe nowa wtyczkę może to pomoże.Silniczki podmienione objaw ten sam.Podane bezpieczniki mam w moim wykazie podane jao inne obwody 31Sterownik złącza przyczepy,pompy...
sprawć czujnik temperatury ma mieć około700 om ,może być kopółka świece ,przewody ,zrub reset kompa - klema 10 minut,sprawć czy na powrocie z korpusu wtryskiwacza leci paliwo jak tak to ciśnienie paliwa jest ok
Fiat jednopunkt Boscha emulacja z gazu powoduje rozjezdzanie map. W tym Samochodzie kasuje je klema Dodano po 2 Dlaczego 20 bo na pewno wystąpi reset po 10 powinno je już wykasować Dodano po 4 Punkt 3.1.11 Ciężko się z tobą zgodzić. Jak byłby to fiat np 1.2 16v z 2000r to bym napisał że trzeba wykonać reset parametrów adaptacyjnych. Bo klema nie pomaga...
Poczytaj najpierw żebyś niepotrzebnie nie tracił benzyny na grzanie silnika, klema działa, ale u mnie, bo nie mam golfa, natomiast u Ciebie to chyba trzeba komputerem ten reset robić.
Problem rozwiazany poszla sie j.......c kostka z konektorami w lewym slupku ( tam jest prawie cala elektryka wpieta ) a zostala zastapiona wieksza koncowka i dodatkowo zacynowana ( z prawej strony to samo ) wiec starczy chyba na wiecej niz 3 latka bo tyle ma ten zlom ( z klema sie pomylilem przy sciaganiu bo akku tez musialem wymienic ) nie traccie...
Witam. Który dokładnie bezpiecznik odpowiada za webasto? (automatyczne bez jajka) Czy tak zwany twardy reset może spowodować odpalenie webasta, czyli klema – out i pedał hamulca na ok 30 sekund ? jakie mogą byc jeszcze przyczyny niedogrzania kabiny? termostat świeżo wymieniony, układ chłodzenia odpowietrzony..........objaw: powoli rośnie temperatura...
Zdjęta klema nic nie pomoże,bo te najnowsze komputery mają własne podtrzymanie pamięci.Tylko reset i inicjacja komputera może pomóc.
Temat mam nadzieję opanowany - auto pali ale z cewką nie miało to raczej nic wspólnego.
Rok 1998, pojemność 1.1
1. Dziękuję teraz za merytoryczną pomoc. 2. Akumulator ma niecały rok ale auto bardzo mało jeżdżone i to jest przyczyna rozładowywania akumulatora. To, że wszystko w nim się przez niejeżdżenie psuje to inna rzecz. Generalnie auto córki, mały przebieg i chciałbym jej oddać w 100% sprawne. 3. Jeśli chodzi o kwestię gaśnięcia podczas jazdy, to po wymianie...
ZObacz czy już sterownik nie był grzebany w srodku. Jeśli nie był to zajmij się pętlą immo/
Pomysł z 2 ECU nie jest najgorszy, ale jedna sonda wystarczy - można ją przełączać. Nic się jej nie stanie. Druga opcja to włożyć nowsze ECU z Punto 55 ze zdjętym immobiliserem Aha.. czyli widzę że dobrze kombinuję...! THX Czy wiesz jaki symbol miałoby takie ECU od Punto..? Ja mam na półce ECU od Punto ale typu 6F, bez immo. Wygląda jak ten od Pandy...
miałem to samo w M62 uszkodzony czujnik wałka rozrządu pierwszej głowicy. Objawy wypadanie silnika z zapłonu czasem dość mocne do tego stopnia że potrafił zgasnąć. Po wymianie wszystko ok. Koszt czujnika w ASO to 330zł. Podróby nie zakładaj!!! Jeśli chodzi o sondę to to raczej jest poprostu padnięta. Też radzę oryginał założyć nie żadne uniwersalne...
Wywala jakieś błędy?
Jak miga, to wygląda na błąd immo. Próbowałeś drugim kluczykiem ? Choć brzmi to śmiesznie, czy próbowałeś zdjąć klemę na kilka minut, ze dwa razy pamiętam, że wystarczyło zrobić reset klemą.
Poprzez DDT2000 imobilajzera chyba nie wykasujesz. Centralny ofszem, ale skoro nie reaguje auto, to wykonaj prosty reset : odłącz klemę ujemną aku na kilka sekund i podłącz ponownie.
Czasem u mnie takie cóś się dzieje. Pomaga zdjęcie klem z aku na kilka minut.(reset kompa)
Mam do was pytanko, zmierzyłem sobie pobór prądu wyniósł on 0.23 tylko nie wiem dokładnie jaki to rząd wielkości, na mierniku miałem zakres 20m, a więc ile to jest ? 230mA? 0.24mA
Linki na razie nie ruszałem. Zamek ma sześć pinów, więc sprawdziłem bezpieczniki - ok i reset komputera (klemy odpiąłem). Zamek zamyka/otwiera, ale problem nie zniknął.
Zasilanie dochodzi bo kierunki na tej samej żarówce działają. Dodano po 2 Reset z klemą też nie pomógł.
Mogła się cela oberwać, lub masz zaśniedziałe klemy.
tylko wcześniej się nie paliła kontrolka teraz świeci cały czas reset klemy nie pomógł. To co może być przyczyną ?
Problem rozwiązany. Wystarczyło zrobić reset. Odlaczylem klemy j podladowalem aku i od razu wszystko dobrze. Prędzej nie pojawiała się kkntrolka od Immo A teraz się pojawia j gaśnie. Problem rozwiązany Dodano po 2 reset poprzez odlaczenie klem
w takim samochodzie odpięciem akumulatora nic złego nie zrobisz nie wchodzi w grę zaden reset i.t.p. Mówiż iż przypadkowo odpięto klemę,może również coś innego (przewody podciśnienia)opisz dokładniej co się działo a przede wszystkim podaj kod silnika. pozdrawiam
Witam Miałem podobną sytuację po wymianie akumulatora była to kwestia alarmu. Większość alarmów ma procedurę resetu po zdjęciu zasilania z klem. np przekręcenie kluczyka na zapłon n razy.Należy ją wykonać ponieważ alarm może może odcinać wtryskiwacze lub dopływ paliwa.Spróbuj wyjąć bezpiecznik od alarmu.
Odepnij klemy na trochę. Czasem Fiatowym Body odwala i nie sterują właśnie centralnym. "Reset" często pomaga, nie tylko w Puntach.
Masz pewnie złe mapy LPG lub uszkodzony ktorys element instalki i po przełączeniu na gaz ECU zbiera sobie zle mapy benzynowe i wariuje. Odłącz klemę na kilkanascie minut czyli reset ECU. Podłącz i przejedź sie na benzynie czy wróci do normy. Jesli tak to masz odp.
Niestety Panowie, porażka. Jednak coś jest na rzeczy. Po wgraniu wsadu podlinkowanego przez kolegę spinacza, po pierwszym włączeniu zapłonu kontrolka w sterowniku zaświeciła się na kilka sekund światłem ciągłym i dopiero później zaczęła migać, co sugeruje, że jest w aucie jeszcze coś związanego z immo. Każde następne włączenie zapłonu to miganie leda...
Witam, skoro masz problem z +, sprawdź połączenia, poczyść klemy.
Może na początek zrób reset radia czyli albo odłączyć samo radio ( np. bezpiecznik ) na 10 min albo klemę od akumulatora. Ale wydaje mi się że samo radio będzie bezpieczniej.
Te sterowniki nie sa zasilane z /30/ Po wylaczeniu zaplonu, powinien sie sam zresetowac. Napisz jak to robisz, przez odlaczenie klemy, czy interfejsem.
Mam 2 pytanka: 1:czy odpiecie klemy resetuje ECU? 2:wskaznik zuzycia paliwa jest sterowany podcisnieniem z kolektora czy jakos inaczej?
szukałem w necie ale znalazłem reset poprzez wyjęcie bezpiecznika bądź odłączenie klemy
reset kompa pomaga. Zdjąć klemy na ok 30 min, zewrzeć razem. Później po resecie nałożyć klemy na akumulator i odpalić na wolnych obrotach ma pracować ok 2 minuty. Wyłączyć i odpalić zwiększać gaz powoli uzyskując wyższe obroty. Jak się nagrzeje silnik powtórzyć na wolnych obrotach 2 min.
Wszystko to robiłem, mam właśnie tak, że po otwarciu raz pilotem otwierają się drzwi tylko kierowcy i nie potrafię tego przeprogramować według instrukcji, a tamte czynności, w sensie dwa razy pilot, dwa razy klucz, nic nie dają. Odpinałem akumulator, ale na minutę. Proszę, wytłumacz na chłopski rozum, co to jest reset akumulatora i zwarcie klem na 15...
reset napięciowy - zdejmij klemę z akumulatora na minutkę.
Hej, może to głupia porada, ale czy nie warto najpierw zrobić zwykły reset przez odłączenie klemy z akumulatora? pozdro
Ja sprawdziłem wszystko i kicha. A pomógł reset. I mam światła :) Reset to odpięcie na 10 sekund klemy akumulatora.
Reset ECU można zrobić Vag-iem (Kasowanie błędów nie resetuje ECU) albo przez zdjęcie klemy z akumulatora na ok 10 min człowieku co ty za bzdury wypisujesz :?: jaki reset ECU,jakie zdjęcie klemy :!: :!: :!: kolega goldwinger w załączniku podał co może być przyczyną takiego kodu błędu. ps.ręce opadają jak lamerzy biorą się za naprawy.
Witam. Problemu należy szukać na przewodach masowych. Nagminnie podają styki na słupku pod deską rozdzielczą po lewej stronie. Mogą też być zaśniedziałe styki bezpieczników, przewodów zasilających itd. Proszę też sprawdzić klemy na akumulatorze czy nie poluzowane, nie zaśniedziałe itd.
Witam! Mam taka sama sytuacje jak Ty. To nie jest wina anteny, ogolnie mam ten problem od kilku tygodni. Nie za bardzo wiem do kogo mam się zglosic, czy napisac. Problem w tym ze GPS nie nadaje sygnalu zegarka. Problem dotyczy z tego co wyszperalem w necie duzej liczby uzytkownikow. Na którymś z forum znalazlem ze ktoś podmienial anteny i nic to nie...
byc moze musisz zrobic odciecie zasilania +30 na komputer wtrysku bo zapamietuje parametry z jazdy na gazie a po resecie ( odlaczeniu klemy ) ich nie ma i jest ok. ja tak mialem u siebie pozdrawiam
Siemanko, mam problem z busem, pacjent to Jumper 2016 r. 2.0. Tydzień temu wsiadłem do busa i chciałem go odpalić, radio grało, światła normalnie świeciły, po przekręceniu stacyjki zero reakcji, nawet żadnego cyknięcia. Odpiąłem klemy z akumulatora, zrobiłem reset, auto odpaliło od strzała, kręciło za każdym razem do dziś. Znów ta sama sytuacja w dniu...
Witam. Audi A3 Sportback 1.6 benzyna 102KM rok 2006 +LPG. Usunąłem awarie: wymiana sond lambda plus zapchany katalizator. Spalanie średnie na BP spadło z 10l na 7.5l. Chciałbym zresetować mapy benzyny. Pojeździć trochę tylko na BP i dać do regulacji LPG. Czy mapa BP się sama zresetuje i na nowo ustawi? Jeśli nie, to jak wykonuje się reset? Odpięcie...
Witam. Trochę późno piszę ale też miałem ten problem niedawno i zadzwoniłem do serwisu. Może komuś się jeszcze przyda. Przysłali mi email z instrukcją jak zresetować tą blokadę do ustawień fabrycznych. Oto ona : Na zdjęciu płytka z zaznaczonymi na czerwono dwoma punktami.Reset wygląda następująco: -odłączamy główne zasilanie (np zdejmujemy klemę z akumulatora)...
Kilkanaście lat temu miałem Xsarę II i kiedyś mi wydoiła akumulator sama z siebie w garażu. Ale symptom był taki, że odchodząc nie umiałem wyłączyć radia. Pomógł reset przez zrzucenie klemy i do końca życia auta to się nie powtórzyło. Szczerze, nie wiem na czym polega problem ze znalezieniem tego. Wystarczy eliminować obwody wyjmując bezpieczniki. A...
Jezeli chodzi o reset poprzez zdjecie klemy to nie. Z tego co wiem taki reset powinien wygladac nastepujaco: zdejmuje klemy na 20 min potem zakladam i odpalam auto. Nie dotykajac pedalu gazu czekam az silnik osiagnie temp i zal sie pierwszy bieg wiatraka(jezeli sie myle to prosze mnie poprawic). Czy reset ECU mozna wykonac poprzez program np.VAGa ?[/list][/list]
Pływanie obrotów to może być przejaw uszkodzonego silniczka krokowego. Zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy i układu dolotowego z przepływomierzem włącznie. Ja czyściłem przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników w areozolu - skutni były pozytywne. Z wymianą czujników bym się wstrzymał. Zobacz też czy silnik nie łapie lewego powietrza....
Na początek radziłbym odłączenie radia od zasilania na kilka minut. Równie skuteczne jest zdjęcie (najlepiej minusowej) klemy akumulatora. Choć to wątpliwe, ale być może taki reset przywróci funkcjonowanie radia?
Witam. W moim peugeocie wyswietla sie blad 33 nie moge go skasowac po wymianie map sensora i resecie ECU. Klema odpieta na kilka godzin i dalej to samo blad jest. Jakies rady?
"Bordnetz Steuergerat" po niemiecku. Po naszemu "Sterownik elektroniki pokładowej" A mieści się przy lewym przednim słupku pojazdu, na wysokości kolan kierowcy. Zadaniem tego sterownika jest między innymi także obsługa oświetlenia wnetrza pojazdu, i jeszcze pare innych funkcji. On też odpowiada za kłopoty z interpretacją upływu prądu w instalacji pojazdu...
reset przez zdjęcie klemy z aku. O to chodzi żeby nie mierzyła nic. Nie wiem tylko co na to ECU jak będzie dostawał takie same niezmienne impulsy, to pewnie pomysli, że sonda 2 walnieta i zaświeci check. Ale pewnie rzadziej niż teraz (1*tydzień).
Samodzielny reset to odłącz klemy akumulatora i połącz przewody na około pół godziny. Potem wszystko odwrotnie. Profesjonalnie u komputerowca.
zrób reset komputera odłącz klemę na około 15 minut komputer się zresetuje i wtedy spróbuj
mam ten sam problem i to samo pytanie, auto raz słabsze raz mocniejsze, błędów brak, kable nowe, świece nowe, sonda pracuje, przepustnica czyszczona i adaptowana, na lpi i pb to samo wiec nie pompa, przepływomierz niby pracuje ale czy dobrze? ile powinien pokazywać? mam jeszcze jedno pytanie, miałem problem z lpg, dokładnie miałem przytkana jedna dysze...
zapomniałeś o resecie kompa-zdjąć klemę na czas wypalenia jednego fajurka. Acha, i to może być też sondą lambada.
U siebie walczyłem z tym problemem przez kilka miesięcy. Jeżdziłem na gazie. Zauważyłem że po odpięciu klemy akumulatora (resecie komputera) przez krótki czas pracował na benzynie bez zarzutu i dopiero to naprowadziło mnie na czujnik Hala w aparacie zapłonowym. Po wymianie audiczka dostała drugie życie.
Napięcia, które podajesz, są za regulatorem MPPT czy przed?. Masz akumulator w tej instalacji? Za regulatorem. Przed regulatorem jest 30 V. Akumulator mam podpięty 12 V/80 Ah na klemach, więc połączenie powinno być dobre. Napięcie ładowania jest ustawialne za pomocą aplikacji ale czy dam 14 V, czy 15 V, to dzieje się tak samo. Jak zaświeci słońce,...
Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne - jest taka opcja w ustawieniach. Jak to nie pomoże to odepnij klemy na parę minut. Jeśli reset radia nie pomoże to daj do naprawy.
Możliwe że uszkodzony, sprawdź ciśnienie na listwie, powinno wynosić ok 3bar. Masz zaworek w listwie podobny do wentyla w kole ? Zdjęty wężyk to też lewe powietrze do silnika, masz czysty filtr powietrza ? Gazu nie masz ? Gazownicy często zmniejszają dolot powietrza przed filtrem powietrza do silnika przy kłopotach z regulacją instalacji 1 i 2 gen gazu....
Po podlaczeniu nowego przelacznika bez zmian .A nawet bylo tak ze jak wulaczylismy zaplon to swiatla dlugie swiecilu dalej oraz przeciwmgielne przod.Po 5 min reset i zdjecie klemy i przestalo swiecic.Podejrzewamy sterownik swiatel do wymiany badz jakis przekaznik niestety nie dysponuje zadnym schematem
Jest dziwny temat mianowicie pół roku wcześniej zaadaptowałem sobie licznik z fisem do Galaxa 1.9 TDI 90KM i do dziś wszystko chodziło aż zauważyłem że spalanie średnie mam 0,0 l/100 km. Sprawdziłem licznik brak błędów przekodowałem go jeszcze raz i dalej to samo, sprawdziłem ECU silnika też czyste, przekodowałem go ponownie i dalej to samo, w programie...
Faktycznie jak rozlaczysz klemy i reset kompa zrobisz i bedzie ok prez jakis czas to emulacja a jak tak samo zle to sprawdz jak zamontowany jest mixer. Dodano po 13 Faktycznie jak rozlaczysz klemy i reset kompa zrobisz i bedzie ok prez jakis czas to emulacja a jak tak samo zle to sprawdz jak zamontowany jest mixer.
Bo tak, to zdjąć klemy, a przed używaniem podładować jak trzeba. Jaka jest procedura po odłączeniu klem i resecie wszelkich wyuczonych ustawień? Wie Kolega? Zajmuje trochę czasu i zależy od temperatury. Pozdrawiam.
Reset sterownika przez zdjęcie klem zadziałał. Teraz silnik bardzo ładnie pracuje i na gazie i na benzynie. Że też sam nie wpadłem, żeby ściągnąć klemy :) . Dzięki za pomoc. Gdybyś kiedyś był w Lublinie zapraszam na bezalkoholowe ;) .
Witajcie, od tygodnia mam problem z punto, silnik to standardowa jednostka 1.2 8v z dwoma sondami lambda. Komputer samochodu pokazuje spalanie 15l/100, i podobnie też pali. Po resecie klemą jest dobrze kilka dni, tzn komputer pokazuje spalanie w miarę dobrze i jest odczuwalne zmniejszenie zużycia, potem sytuacja powraca. Sondy lambda pracują, check...
Reset-zdjęcie klem z aku i zetknięcie klemy minusowej z plusową na jakieś 10-15 sekund. Mowa o kablach a nie biegunach akumulatora ;) Sprawdźjeszcze tps tak jak podałem na pierwszym zdjęciu, lub odepnij go całkowicie i spróbuj go odpalić. Acha jest zimno więc musisz dołożyć jeszcze ze dwa piwa, no chyba że masz staw tuż za rogiem :D
Może reset systemu- zdejmij klemę na 15 minut i po tym spróbuj ponownie. W fordzie parę razy pomogło, ale to inne skrzynie i nie wiem jakie jest sterowanie w mitsubishi
Namieszałeś pewnie zdejmując wtyczkę. Spróbuj zrobić reset komputera, odłączając klemy od akumulatora na jakiś czas ... A następnie zrobić adaptację silnika na nowo. Jeśli nic nie pomoże , oddaj autko do serwisu. Najprościej będzie chyba podjechać i poprosić o odczytanie jaki błędy występują. P.S. Focus w benzynie ? Zanurzony, czy jak :D
nie prawda przebieg w 6l jest tylko w liczniku nie jedna sztukę zrobiłem jak zmieniasz vag comaderem to trzeba klemę zdjąć by przejął ustalony przebieg albo użyć przycisku reset ecu ja tak robię bo kto kala by mi klemę ścigać
Zrób reset licznika, albo ściągnij na chwile klemę i spróbuj, jeżeli nie zadziała to jeszcze wgraj ten backup, który zrobiłeś zanim zacząłeś się bawić tym vageprogramer'em i wtedy spróbuj. Mam nadzieję, że ten backup zrobiłeś sobie normalnie programatorem i tak też go wgraj.
jak w temacie,cały czas jest w trybie awaryjnym,nie pomaga reset przez odłaczenie klemy minus,brak jest swiatła wstecznego oraz brak podswietlenia biegow,moze jest ktos mądry i wie co to moze byc
Więc luźna klema, uszkodzony akumulator, zwarcie na rozruszniku. Do kompletu brak pomiaru prądu. Wysoki prąd to rozrusznik, niski prąd akumulator.
Problem może być jeszcze w wyłapywaniu błędów przez ECU BP,!? Tzn, jadąc na gazie jest odłączony wtyrysk (wtryskiwacze)! W tym momencie komputer ECU BP może interpretować dane o uszkodzeniu lub nieprawidłowej pracy wtrysku! I po ponownym przejściu na BP dzieją się czary !!:cry: Bardzo podobny miałem problem, więc o tym piszę! Mianowicie problem okazał...
Reset kompa znaczy się klemy z aku. zdjąć jeśli tak to robiłem to i bez powodzenia.
Jeżeli odpala po chwilowym zdjęciu klemy to może być winny PCM, ale tu bez dobrej diagnostyki nie dasz rady - chyba, że w tym czasie ostygnie silnik to dalej twierdzę, że czujnik położenia wałka :)
Witam.Jest to błędny romtest (kod programowy)- zarezerwowane dla producęta ZBR/ZBRO. Musiał byś podpiąć się do MAN Catsa (serwisowy program diagnostyczny).Lub tak na szybko zrobić reset czyli zdjąć klemę z akumulatora , odczekać kilka minut i zamontować z powrotem , może zadziała.Pamiętaj aby przed taką czynnością wyciągnąć kluczyki ze stacyjki jesli...
"Mieszać" w bezpiecznikach (reset kompa). To samo, ale bez bawienia sie klemami ;-)
Witam metodą prób i błędów doszedłem do kodowania modułu centralnego zamka, zamek odmyka sie z pilota, nadal tylna klapa nie odmyka sie z pilota, mam jeszcze jedno pytanie, jak koduje sterownik (długie kodowanie) to sterownik sie zawieszcza, reset po przez zdjęcie klemy pomaga, czy to oznacza ze moduł jest trafiony? pozdro
Dzień dobry, mam problem z moim mercedesem A klasa W168 1,6. Przy próbie wymiany radia samochodowego przestały działać kierunkowskazy i oświtlenie licznika - świeci się tylko srs i akumulator po odpaleniu kontrolki gaśną. Auto odpala normalnie. Czytałam już, że było kilka takich przepadków - rozwiązywali je przez reset kompa z odłączaniem akumulatora...
Zawór EGR nie ma nic do górala, wysterować możesz go na krótko, ale nie oto chodzi- tylko z programu diagnostycznego będzie miarodajne. Górski ma swój elektrozawór, tu możesz sprawdzić, podając obce zasilanie, stwirdzisz tylko, czy elementy wykonawcze sa sprawne. Brak Górskiego może być powiązany z usterką ABS, ESP, przecież na lodzie też góralem można...
Potrzymałem go przez 20h na odpiętych klemach . A po co?
Reset czyli albo zdejm na chwile klemę żeby prąd odłączyć albo zdejm panel i tam masz takie cienkie wejście jak na igłe, czyli reset całkowity.
popieram kolege od siebie dokładam jeszcze połączenia kabli z klemami ogolnie zasilanie zegarow
Na początek reset komputera benzynowego( odpięcie klemy) i czyszczenie/ kontrola zaworu biegu jałowego ("silniczka krokowego" TM). Można też wybłyskać błędy (przed ewentualnym odpinaniem klemy) . Pozdrawiam.
W tym roczniku wystarczy reset, czyli odłączenie klemy akumulatora.(jeśli chodzi o kasowanie błędów). Z tego co pokazuje życie przypuszczam, że spece od instalacji gazowych zamontowali już układ resetujący sterownik po każdorazowym wyłączeniu zapłonu.
Najlatwiej zrobic twardy reset poprzez odlaczenie klemy na akumulatorze. Trzeba pamietac, ze odlaczamy zawsze jako pierwszy "minus". A pozniej ponownie podlaczamy "minus". "Plusa" wogole nie ruszamy, bo potrzebujemy tylko przerwy w doplywie prądu (tak z pol minutki, minutka wystarczy). Jezeli to nie pomorze, to juz tylko srubokret lub wizyta w serwisie...
Ale nasuwa mi się kolejne pytanie , czy ma znaczenie zdejmowane i nakładane klem na akumulator ???????? w jakiej kolejności ? Ma znaczenie, ale TYLKO ze względów bezpieczeństwa. Zawsze pierwszą odłączamy klemę masową i podłączamy ją jako ostatnią. Podejrzewam iż tak długo nie było prądu to komputer musiał się sam zresetować . Komputer w tym aucie nie...
Pewnie sterownik rozjechany .Spróbuj odłączyć klemę na jakiś czas lub reset na kanale 00.
ja myslę, że to sprawa brudnego krokowca i niezaślepionego EGR. Zrobił bym też reset kompa na czas wypalenia jednego fajurka. Reset w ten sposób, że zewrę ze sobą dwie klemy zdjęte z akumulatora. T5 teraz dobrze? Wqrwiłeś mnie, a ja wqrwiony jestem straszny: -żadne immo nie blokuje przekaźnika pompy. Żadne immo nie blokuje iskry. Jak nie chce zapalić...
Wszystko jasne. Uszkodzony rozrusznik (przebicie). Klik to prawidłowy odgłos załączanego przekaźnika rozrusznika (próbował go włączyć, ale gdy rozpoznał przebicie w rozruszniku, moduł nie przekazywał dalej napięcia). Komunikat "Economy mode active" to wiadomość, o włączeniu trybu oszczędzania akumulatora (prawie nic wtedy nie działa). Reset tego trybu,...
Witam! Watkow na ten temat nie brakuje,ale nie znalazlem przypadku ,ktory odpowiadalby mojemu. No wiec przy wymianie tylnych sczek sciagalem bebny razem z piastami ,zapominajac o czujniku naderwalem przewody. Oczywiscie kontrolka ABSu zapalila sie i tak juz zostalo. Problem w tym,ze po wymianie owego czujnika na nowy lampka swieci sie po odpaleniu,po...
Koledze andrend chodziło o tzw. reset komputera. Można to zrobić poprzez zdjęcie klemy, można też wyjąć bezpiecznik F5 w kabinie na kilka/kilkanaście minut. Powoduje to reset komputera sterującego pracą silnika i jego ponowną autoadaptację podczas jazdy. Niektórzy opisują, ze po resecie należy "zaprogramować" wolne obroty poprzez uruchomienie silnika...
Wymień przepływkę i zrób mu reset wartości wyuczonych. Czasami pomaga zdjęcie klemy, czasami kasowanie przez diagnoskop.
radio reset klema odpiąć klema reset reset klema minusowy
wymiana centrali alarmowej generator napięcia ujemnego mazda adaptacja
renegade radio schemat skutera elektrycznego
Polska instrukcja obsługi Yamaha RX-V350 Oznaczenie GDN w czujniku rowerowym elektrycznym