Rezystancja pierwotna 0,72 ohm Wtorna 10,29 - 13,91 kohm
Witam - budowa i rodzaje cewek zapłonowych ; http://beru.federalmogul.com/sites/defau...
Mnie chodziło o obrócenie cewki " do góry nogami" Ten regulator jest połączony z modułem? Możesz zrobić zdjęcie starej cewki.
To masz 2 przewody ze styków wyzwalających wtrysk i sygnał zapłonu.Zrobię ci fotkę i wkleje. http://imageshack.us/scaled/thumb/198/ru... http://imageshack.us/scaled/thumb/43/bim...
Pomiar rezystancji cewki lub cewek współczesnych nie daje nic..... Chciałbym wiedzieć czy wtórne uzwojenia cewki mają nie mieć punktu wspólnego jako masa? Wtórne nie łączy się z niczym...że tak ogólnie napiszę...
Miga kontrolka a więc problemy z immobiliserem.
Jak to co robić?Odpinasz osławiony zieloy kabel od modułu i mierzysz rezystancję pomiędzy pinami.Masz mieć 1500 om.Jeżeli nie ma to patrzysz czy kabel nie urwany w aparacie,zaraz przy cewce nadajnika,albo czy nie leży sama ceweczka
Trzypinowa-skrajny plus, środkowy impulsy sterujace, drugi skrajny minus.
Objawy przy pomiarze oporności, które kolega opisał, wskazują na uszkodzenie cewki. Zwiększony opór cewki pierwotnej (NN), powoduje, że przez nią płynie mniejszy prąd i wytwarza mniejsze pole magnetyczne i to powoduje, że na cewce wtórnej (WN), wytwarzane jest za niskie napięcie, konieczne do przeskoku iskry w warunkach panujących w cylindrze (ciśnienie)....
Przez pomiar rezystancji do niczego pewnego nie dojdziesz. Lepiej zrobić "pająka" symulującego pozostałe elementy układu. Pasowałoby pomierzyć napięcia szczytowe (w ostateczności przemienne) i rezystancje cewki ładującej i impulsatora oraz sprawdzić cewkę WN w innym motorku. Poczytaj: [url=http://zaplon.pl.tl]Link . Jest tam sporo ciekawych informacji....
Cześć, Rezystancja cewki zapłonowej/zasilającej (czerwony przewód w barwach oryginalnych) powinna wynosić od 480om do 600 w zależności od temperatury, oprócz tego taka cewka generuje około 50v w zależności od siły kopnięcia. Rezystancja impulsatora (niebieski przewód) waha się w granicach od 27 do 30om dla org impulsatora (barwy białej\kremowej)
Połączenie szeregowe kondensatorów sugeruje że napięcia w układzie są rzędu 500V /dwa kondensatory na 250V/. Układy zapłonowe pracują impulsowo więc elementy muszą być wytrzymałe na przepięcia. Ponadto przez te kondensatory płynie cały prąd cewki, więc powinny być przepustowe o odpowiedniej jakości. Myślę, że dioda powinna być na co najmniej 600-800V...
http://obrazki.elektroda.pl/8399290500_1... GND i - nie są razem połączone w cewce, co do oporności, to średnio wierzę w sens sprawdzania cewki z elektroniką w środku, ale jak masz ich więcej, to możesz sobie je ze sobą porównać. [url=https://www.google.pl/search?q=036+...
Jaka powinna być poprawna rezystancja przewodow zaplonowych w 1.6 16V? fiat brava :D
Tak, jest takie coś. To silkon z zatopionym weń grafitem. Stosowane to jest do wyrobu przewodów zapłonowych o rozłozonej rezystancji.
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Każdy przewód może mieć inną rezystancję ponieważ zastosowano w nich drut oporowy. Im dłuższy przewód tym wyższa rezystancja. Dawniej kable zapłonowe miały jednakowe rezystancje bo miały zwykłe przewody i rezystory przeciwzakłóceniowe na końcach.
Witam. Mam proste pytanie, jaka powinna być w przybliżeniu rezystancja cewki zasilającej moduł zapłonowy w skuterku jak w temacie?
Takiej cewki nie znam, ale jeśli współpracuje z klasycznym układem zapłonowym z przerywaczem, to parametry jej mieszczą się w wartościach przeciętnych i są prawidłowe.
Na to wygląda, do rodziny Z250 mam service manual i nie zgadzały mi się do końca pewne fakty... Ten GPZ pasuje, po za tym powstał z rodziny Z250. Wrzuć więcej zdjęć silnika. Podaj kolory kabli idących do regulatora napięcia i alternatora, zobaczymy czy będzie pasował schemat. Reszta czyli zapłon na 90% jest na przerywaczach. Pomierz rezystancje uzwojeń...
A mierz sobie jak chcesz. Ma być ~0.8Ω na pierwotnych i ~7kΩ (tylko Sagem) na wtórnych.
Przeciętnie rezystancja kabli zapłonowych,o przewodniku z włókna węglowego wynosi 15 kom na metr długosci kabla
Sprawdź rezystancję czujnika położenia wału. I to najlepiej we wtyczce modułu zapłonowego.
Posiadam cewke samochodowa od Punto, taka jak na tej aukcji: http://moto.allegro.pl/item253875071_cew... Cewka jest marki Magnet Marelli. Podczas proby zmierzenia rezystancji wejściowej za pomocą multimetru, miernik dziczeje. Ile może wynosić Rwe lub Zwe tej cewki? Cylindryczna od malucha miała 3,2Ω....
Przecież tam jest zapłon typu DC-CDI, napięcia na cewce zapłonowej nie zobaczysz. Zwróć uwagę na zachowanie kontrolki immobilizera, czy prawidłowo czyta kluczyk. Sprawdź rezystancję impulsatora. Podłącz inną cewkę WN. Jeśli wszystko inne wygląda ok, to pozostaje uszkodzenie modułu zapłonowego.
Bez demontażu możesz sprawdzić rezystancję.
Wpierw musisz ustalić-uszkodził się nadnapięciowo czy nadprądowo. O jakiej rezystancji uzwojenia pierwotnego stosujesz cewkę?
No dobra, oto cytat z serwisówki opla: "Sprawdzić omomierzem rezystancję przewodu zapłonowego. Powinna ona wynosić od 3 do 20 kΩ." Czy to Cię przekonuje?? Jak chcesz, to przelicz o ile się zmienia napięcie na świecy przy takich rezystancjach. Wzory chyba znasz.
Cewka ma jakiś maksymalny prąd jaki nie spowoduje nasycenia lub przegrzania. Archaiczne cewki do układów z przerywaczem miały prąd ustalony rezystancją uzwojenia, na włączonej stacyjce ale zgaszonym silniku cewka mogła się grzać i musiała to wytrzymać. Współczesne cewki pracują z elektronicznymi układami zapłonowymi, mają małą rezystancję uzwojenia...
(at)zielony71a Rezystancje mniej więcej są OK, natomiast transformator ma przebicie wewnętrzne albo utratę izolacji. Z tego powodu jest brak iskry. Element nienaprawialny, musisz kupić nowy o podobnych parametrach, niekoniecznie tej samej firmy.
Witajcie, temat rozwiązany, winna była cewka zapłonowa, nie zgadzała się rezystancja uzwojenia wtórnego... Po wymianie cewki zapłonowej wszystko wróciło do normy i nawet ma lepszego depa... Temat rozwiązałem już miesiąc temu, ponad, ale teraz to opisuję, bo zapomniałem... Dodam, że gdy miałem problem z tym, że auto przerywało i gasło, czasami jak włączałem...
Fakt, widać zdecydowanie wcześniejszy zapłon. Można by przedłużyć czas grzania kombinując przy kondensatorze zapłonowym. Masz multimetr? Zmierz jaką rezystancję ma PTC w temp. pokojowej. Jakie kondensatory masz w układzie zapłonowym rury (pojemności)?
Wykręć fajkę z przewodu zapłonowego i sprawdź, czy bez jest iskra. Ściągnij koło magnesowe, sprawdź klin na wale korbowym. Obejrzyj dokładnie koło magnesowe, stator, impulsator, przewody. Zmierz rezystancję cewki zasilającej moduł zapłonowy, rezystancję impulsatora. Sprawdź wszystkie masy. Zmierz napięcie prądu AC cewki ładującej moduł zapłonowy w trakcie...
Mierniczek w ręke,powyciągać kable zapłonowe,wziąć je na stół i pomierzyć.Jeżeli rezystancja któregos wynosi ponad 15 kilo-do kosza z nim.
chciałbym odświeżyć temat. poszukuje tebele rezystancji modułu zapłonowego do suzuki gs550m model 77r moj jest z roku 82.
Witam. Jaka powinna być oporność cewki zapłonowej silnika B&S seria 675. Rezystancja mierzona pomiędzy fajką zapłonową a masą. Może ktoś posiada takie informacje?
Wręcz praca z dużymi prądami jest nawet wskazana dla większości przekaźników bo powoduje "przepalanie" się warstwy zanieczyszczeń i nawet zmniejszenie rezystancji styku Pamiętam, jak w elektronicznych układach zapłonowych przystosowanych do pracy z przerywaczem umieszczany był rezystor wymuszający przepływ prądu rzędu kilkuset miliamper, opisywany...
Jezeli czujnik wału ma rezystancje x Ω to jest dobry.Sprawdź czy moduł steruje cewke zapłonową .Potem rozdzielacz zapłonu.:idea:
Gwoli ścisłości mam drugi(też niesprawny) i jest zalany jakąś czarną gumą. Czy można ją w czymś rozpuścić? Jedyne co mam n/t tego modułu to to jak można go sprawdzic metodą pomiaru rezystancji:
I czego w ten sposób się chcesz dowiedzieć? :lol: Oczywiście z takiego pomiaru rezystancji?
Przypuszczam że rezystancja wejściowa nie musi być aż tak wysoka, ponieważ du/dt obwodzie zapłonowym jest wysokie, nawet przez małą pojemność przeniesie się znaczący ładunek, widziałem takie układy z tranzystorem bipolarnym na wejściu, dołóż jakiś rezystor szeregowy, żeby ograniczyć prąd płynący przez diody zabezpieczające w układzie scalonym.
To może być transformator zapłonowy ksenonowej lampy wyładowczej (lampy błyskowej). Właściwie to może być cokolwiek, dopóki nie zmierzysz jego właściwości - chociażby rezystancji uzwojeń. ;)
2,3 i 3,2 to 2 i 3 cylinder obojętrnie jak wepniesz. Drugie cyfry to analogia pierwszych. Capiso?
Nie ma kabli z rezystorem, są kable o rozłożonej rezystancji.
Mam problem z fiatem Seicento 900, rocznik 1998, przebieg 140tys. km. Problem pojawia się od 2 tygodni nie zawsze ale zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku również. Podczas próby uruchomienia auta rozrusznik kręci normalnie, silnik próje za 3 lub 4 razem prawie już zapalić ale bez skutku dopiero za 7,8 razem się udaje, a czasami zapali za 1 razem....
Witam. Jeżeli rezystancja cewki zapłonowej wynosi 3Ohm to druta oporowego się nie instaluje wogóle. Drut oporowy występuje jedynie przy cewkach 1,7Ohm [trzebabyło przestudiować strone o cewkach, albo mieć "Malucha" ;) ]. Napewno się nie obrażę ;) Ale miło by było, gdyby prowizji nie było, biorąc pod uwage fakt, iż jest to dział DIY. Pozdrawiam, Piotrek.
We współczesnych skuterach nie ma czegoś takiego jak mechaniczny przerywacz. To nie jawka z PRLu. XD. We współczesnych maszynach masz specjalną małą (najczęściej czarną) cewkę. To ona robi za "wyzwalacz iskry", za czujnik. Możesz jedynie sprawdzić rezystancję cewki zapłonowej, ale to nie gwarantuje jej sprawności. Jednak jeśli na którymś z pomiarów...
Kupujesz jakieś badziewie to się nie dziw. Po drugie mierzyłeś rezystancje wszystkich przewodów zapłonowych, jak któyś ma nieciągłość to tez tak będzie.
Należy sprawdzić cewkę zapłonową-rezystancja+oscyloskop i sondę lambda-oscyloskop tz. częstotliwość próbkowania.
Ile dokładnie ma ta cewka to nie wiem, ale cewki do nowoczesnych elektronicznych układów zapłonowych mają rezystancję rzędu 1 oma a nawet mniej.
Tak jak wspomniałeś zwarte styki aparatu zapłonowego powodują grzanie cewki przy włączonym zapłonie. Rezystancja uzwojenia pierwotnego to kilka omów. Wtórnego może być 300.
To właśnie GL-118 miał problemy z wnikaniem wilgoci do wnętrza obudowy. Wewnątrz płytka w postaci nie zabezpieczonej hybrydy i tranzystor BUZ w metalowej obudowie. Wilgoć wchodzi przez złącza konektorowe. Nie pamiętam historii modułu który otwierałem, było to 20 lat temu... Problem ten był znany od lat, opis był podany w jednym z numerów Radioelektronika....
Skuter nie odpala, podejrzewam że elektryka, niby iskra pojawia się na świecy, ale jak próbuję sprawdzić napięcie dochodzące do cewki WN kontrolką nic nie pokazuje. Na innym module to samo. Zmierzyłem rezystancje impulsatora 130 ohm czyli w normie, rezystancja cewek zapłonowych 450 ohm gdzie serwisówka podaje max 250 ohm, czy to może być przyczyną że...
Kosa spalinowa Kawasaki TJ27 nie ma iskry. Świeca sprawdzona. Wymontowałem aparat zapłonowy. Zmierzyłem rezystancję obwodów i tak. Uzwojenie wtórne (tam gdzie świeca) pomierzyłem 1,6 kΩ. Natomiast pierwotne ma przerwę. Czy to jednoznacznie wskazuje na uszkodzoną cewkę czy może być jeszcze coś innego. Proszę o wasze sugestie. A jeśli to cewka, to czy...
Czujnik szary wkręcony obok cewek zapłonowych w TYM fatalnym miejscu od spodu. Oznaczenia 513335 , mam pytanie jaka powinna być jego rezystancja. Bo nie może przekroczyć 80'C pomiar a co za tym idzie nie włącza wentylatora. Silnik 1,3. przy 20 stC 37.5 kOhm +- 2 kOhm przy 80 stC 3.75kOhm +- 0.7kOhm
Pomierz rezystancję, opis np. tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Nikt nie wypowie się na ten temat? Nie ma tu kogoś kto umie zmierzyć rezystancje pierwotna takiej cewki?
Tak jak to robiłeś nie sprawdza się zapłonów CDI. Sprawdzasz rezystancje i napięcia cewki zasilającej i impulsatora oraz rezystancję cewki zapłonowej. Jak są OK to wymieniasz moduł. Żadne sprawdzanie prądów po module, a tym bardziej żarówką! Przydatna strona: [url=http://zaplon.pl.tl]Link
Od pewnego momentu męczę się z problemem cewki zapłonowej 1 Niepotrzebnie! Jak masz omomierz, zmierz rezystancję uzwojenia pierwotnego i wtórnego. Jak nie masz, niech ktoś zmierzy
GL-100 A to nie jest żaden "wzmacniacz iskry" po prostu elektroniczny moduł zapłonowy, współpracuje z przerywaczem. Robi tyle dobrego że zmniejsza się prąd styków przerywacza wiec się nie wypalają, w układzie tranzystorowym na wyjściu nie ma kondensatora prąd cewki może szybciej zanikać, co może dać wyże napięcie, tyle że do elektronicznych układu zapłonowych...
Zmierz rezystancje na uzwojeniu pierwotnym dwa zielone przewody od cewki zapłonowej i rezystancje uzwojenia wtórnego pomiędzy wyjściem wysokiego napięcia, a metalową obudową albo jednym z zielonych kabelków od cewki. Jeżeli omomierz pokaże przekroczenie zakresu duża oporność, przerwa w obwodzie cewka uszkodzona
cewka zapłonowa sprawdzona, pomiary rezystancji wypadły pozytywnie. Czy jest jakiś sposób dla sprawdzenia modułu w aparacie zapłonowym?
Witam Jeżeli I=U/R to z tego wynika, że przy rezystancji cewki samochodowej 3,3 ohma, prąd wyniesie ok. 3,6A. Alternator wsk 175 nie ma szans dostarczyc taki prąd bez znaczących przeróbek. Przy racjonalnych obrotach silnika daje 2-3A. Mało prawdopodobne jest, że oryginalna cewka zapłonowa 12V ma zbliżoną rezystancję do cewki od poloneza. Może mógłby...
Przede wszystkim musisz zmienić R2 i R3 odpowiadają za wysterowanie tranzystora mocy - dałbym 2 x 150. R1 to zasilanie nadajnika- halotrona to juz zależy jaki jest, może nie działać prawidłowo na 6V taki na 12V. a resztę zostawiłbym bez zmian i zrobił próby.
Czujnik temperatury sprawdzony. Ma rezystancje w normie. Podejrzewam że któraś z cewek zapłonowych. Pomiar rezystancji uzwojenia wtórnego na cewkach wynosi 1.4ohm. Tylko niewiem jak sprawdzić uzwojenie pierwotne.
Zobacz w serwisówce czy w stacyjce niema opornika. Może się okazać że między 2 przewody stacyjki trzeba włączyć opornik o określonej rezystancji aby moduł zapłonowy dał iskrę. Najprościej podłącz oryginalną stacyjkę.
Witam Nie wiem na ile adekwatny do Twojego motoru jest "schemat" (dla mnie to tylko kolorowe obrazki) z pierwszego linku. Nie wiem czy Twój silnik to 2T czy 4T? Jeżeli jednak rezystancje przewodów wychodzących z prądnicy opisane na obrazku są prawdziwe tj niebieski 35ohm i czarny 45ohm, to moduł zapłonowy do skuterów 2T nie będzie działał. Zmierz te...
Cześć jestem tutaj nowy, mam nadzieję że trafiłem w odpowiedni dział. Jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie, proszę o wyrozumiałość. Mam pytanie dotyczące przewodów WN a dokładniej chodzi mi o ich rezystancję. Czemu rezystancja takich przewodów jest rzędu kΩ a nie np w mΩ jak innych przewodach? Czemu na stronie pierwotnej uzwojenia cewki...
Iskrownik jest identyczny jak na tym zdjęciu http://obrazki.elektroda.pl/3984736100_1... Ale czy mniejsza rezystancja na cewce zapłonowej może powodować palenie cewkomodułów??
Poduszki (chyba z wyjątkiem tych z lat 90) nie mają czegoś takiego jak termin ważności. Na pewno. Te od początku produkcji do ok. lat 90-tych miały termin ważności określony na 15 lat. Np. w Mercedesie było to potwierdzone naklejką na słupku drzwi z terminem wymiany wkładu. https://obrazki.elektroda.pl/8061705500_... System airbag...
Ja nawet miałem temat.elce.o skuterze 4t. Też się troszkę zamotałem przy tej zapalniczce. Ale usiadłem przestudiowałem chociaż to za mocne słowo w przypadku tej zapalniczki) i po godzinie miałem rozpracowany układ zapłonowy i całe bebechy. Proste to jak drut tylko trzena poznać. Napiecie z cewek ptzy.magnecie 2 albo jednej zależy od wersji 40 V i więcej...
Rezystancja jest tak mała, że prawie jest zwarcie ( może 2-3 omy) https://nashipoezda.ru/pl/logging/kak-pr... Cytat z linku: "jak sprawdzić rozrusznik za pomocą multimetru - sprawdź rezystancję między zaciskiem zapłonowym a obudową przekaźnika. Sprawdź uzwojenie retencyjne przekaźnika...
Sprawdzałem iskrę na przewodzie od swiecy podłaczając inną świecę. To sprawdz iskre wkładajac swiece w kabel prosto z cewki zapłonowej przed rozdzielaczem, to pomoże wykluczyc uszkodzenie rozdzielacza zapłonu. Cewka zapłonowa to zwykły transformator sprawdż na nim luty ... nie sądzę żeby rozgrzewała sie aż tak aby zmieniała tak znacznie swoją rezystancję....
Witam, Odkopuję stary temat ale mam dokładnie ten sam problem w podobnym pojeździe i tym samym module CDI jak i schemacie instalacji. Proszę o instrukcję co i jak mam sprawdzić bo nie mam iskry. Zmierzyłem rezystancję cewki zapłonowej i strona pierwotna (zasilająca) ma około 0,8-1,2ohma a strona wtórna 4k ohma. Wartości napięcia zasilającego nie jestem...
sa to cewki niskorezystancyjne róznice w iskrze bedą minimalne ,cewki poprostu mają inna przekladnie i dlatego nieco różnią sie rezystancją Z=n wej/n wyj gdzie n-to liczba zwojów wieksza liczba zwojów oznacza wiekszą rezystancję Pozdrawiam.
Kontrolka miga w momencie kiedy kluczyka nie ma w stacyjce. A co się dzieje po włączeniu zapłonu? Spróbuj fizycznie wyjąć pastylkę z kluczyka i sprawdź jaka będzie reakcja. Immo nie zgasi pracującego silnika, po za tym faktycznie jest możliwość że problem jest spowodowany wilgocią w immo lub module. Jesteś w stanie pomierzyć rezystancje cewek, impulsatora...
Trudno powiedzieć, ile tam jest dokładnie woltów, bo gdy styki przerywacza się odwierają ~GMP, to szpilka powstaje, taka z 40V, albo i więcej....Zastosuj dowolną cewkę zapłonową, tak jak mówiłem od chinskiego skutera, o rezystancji uzwojenia pierwotnego 1-4 Ω. Na pewno będzie działało :idea: a kosztuje grosze :D
Raczej masz problem z układem zapłonowym (kichanie w wydech). Obstawiam przebicie przebicie przewodu od zapłonu (jeden przewód który łączy cewkomoduł, stator i stacyjkę). Jeśli masz cewkomoduł montowany na silniku to do możliwych przyczyn można doliczyć przełamanie przewodów od cewkomodułu. Sprawdź także połączenia masowe między silnikiem, cewkomodułem...
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
to moze ja przedstawie swój tok myślenia (może jest błędny?) kożystając z twojego opisu 1./ +12V 2./ sterowanie obwodu cylindrow 1 i 4 - styk 35 komputera 3,/ sterowanie obwodu cylindrow 2 i 3 - styk 17 komputera 4./ do kondensatora kondensatora czyli rezystancja między 1-2 i 1-3 powinna być taka sama, to samo w przypadku pomiaru pomiędzy 2-4 i 3-4...
Można jeszcze posprawdzać te masy na głowicy tam gdzie kiedyś przykręcana była membranowa pompa paliwowa w gaźnikowcach i druga sprawa to rezystancja ceweczki w aparacie zapłonowym
Cześć ! Potrzebuję schemat, możliwie najprostszego układu pomiarowego, pokazujący wynik na zasadzie dobry/ nie dobry, rezystancji świecy zapłonowej, która to musi mieścić się w zakresie 500Ohm-5kOhm. jestem gotów zapłacić za zaprojektowanie takiego urządzenia, wykonam je sam. Budżet: myślę że do 50 zł Niezbyt mądrze może ale spytam: dlaczego miernik...
Na wtyczce od cewek i wtrysków mam dwa plusy To normalne. Na jednym zacisku jest plus "po zapłonie" podawany przez przekaźnik, który przez rezystancję cewki zapłonowej/cewki wtryskiwacza "przechodzi" na drugi zacisk. Ten drugi zacisk, podłączony do ECU powinien być kluczowany do masy gdy wał silnika się obraca... bo widzisz, żeby wykonywać pomiary...
sprawdzić czy jest napięcie na zacisku pierwotnym cewki kiedy kluczyk jest właczony( tam gdzie idą kable niebieskie) sprawdzić rezystancję cewki aparatu zapłonowego-wypiąć niebieski kabel z modułu i dokonać pomiaru rezystancji na stykach kable-ma być pomiędzy 800 a 1400 om sprawdzić czy obraca się palec rozdzielacza jak się startuje silnikiem.
Cewka do zapłonu z przerywaczem to 4220. Przewód w aparacie zapłonowy przełamywał się od pracy regulatora podciśnieniowego, to trzeba sprawdzić. Przewód WN z cewki zapłonowej przybliż do masy, silnik ustaw tak aby styki przerywacza były zwarte. Włącz zapłon i ręcznie podnoś dźwignię przerywacza, w momencie rozwarcia styków powinna przeskoczyć iskra....
układ i cewke zasilam z tego samego zródła z akumulatora żelowego 12v Zasilanie 555 radzę odseparować filtrem RC. Równolegle do zasilania masz kondensator ekeltrolityczny? Jaka jest rezystancja cewki zapłonowej? kondensator dałem o 100 razy wiekszej pojemnosci Po co? Za długi czas załaczenia grzeje niepotrzebnie cewkę, tranzystor i wyczerpuje akumulator.
Jaka powinna być rezystancja cewki w aparacie zapłonowym, właśnie cały rozebrałem i sprawdzam wszystkie elementy. Miernik nie wykazuje ciągłości połączenia pomiędzy oboma wyjściami
Proszę o podanie prawidłowej rezystancji cewki zapłonowej w hondzie cg125 z 1998roku...
Witam, kombinuję ostatnio ze sterowaniem cewką zapłonową. Postanowiłem zrobić to na sławnym NE555. Przeszukując internet znalazłem sporo schematów - zarówno tych dobrych, jak i tych złych ;) Najbardziej sensowny wydawał mi się ten http://obrazki.elektroda.pl/3700236800 1440838929.jpg zakładający użycie pary komplementarnej do sterowania MOSFETem. Brakuje...
Możęsz sprawdzić cewkę, ale najpierw podaj więcej danych.
Jesli to motocykl rosyjski to może być podobnie jak w mińsku 125. Tam o ile pamiętam jest regulator napięcia na tyrystorze który jest jednocześnie prostownikiem jednopołókowym. Zapłon jest na triaku dlatego ta cewka o dość dużej rezystancji, z niej ładowane są kondesatory w module zapłonowym. Coś masz pokopane w tej instalacji bo światła powinieneś...
Sprawdzisz testerem cewek zapłonowych.
Rezystancję impulsatora mierzysz w ten sposób, że odłączasz kostkę łączącą z modułem zapłonowym i mierzysz rezystancję impulsatora. Hexagon miał silnik dwusuwowy i inny rodzaj zapłonu. Skąd mamy wiedzieć co za moduł (od czego) został założony wraz ze swapem silnika? W czterosuwowych Piaggio stosowano wiele rozwiązań układu zapłonowego.
Kondensator nie ma zwarcia?
Ta różnica to błąd miernika, i rezystancja przewodów, bo nie sądze abyś miał mostek do pomiaru takich rezystancji
Co do pomiaru - mierzysz tutaj rezystancję przewodu z impulsatora (niebiesko-biały) do masy impulsatora? Tam wynik pomiaru powinien oscylować wokół 140 OMÓW. Sprawdź, czy mierzysz to prawidłowo, czy masa ma dobre przejście. W trzecim poście bodajże piszę, żebyś zmierzył tę rezystancję cewki ładującej moduł zapłonowy. Współpracuj, bo nic z takiej diagnostyki...
Jeszcze jedno pytanko, Jaką rezystancje powinna mieć cewka zapłonowa w tym skuterze? bo ta ma koło 1 oma i jak mam jeden koniec do masy a drugim impulsywnie dotykam plusa to iskry brak.
Witam a co z przewodami ws ? Świece zapłonowe Marka i typ: Mirelli 7 LCR. Odstęp między elektrodami: 0,7 do 0,8mm. A cewka zapłonowa sprawdzona? Marka i typ: MAgneti-Marelli BAE 506 D. Rezystancja w temperaturze 20C: - pierwotna: 0,666 - 0,814 - wtórna: 2970 do 3630 Układ zapłonowy jest elektroniczny (zasada działania wykorzystuje efekt Halla) i ma...
Mam problem z Simson S51, platynki 12V iskra jest, benzyna jest a nie odpala. Gaźnik był podmieniany na inny, świece zmieniane na 10 różnych, przerywacz, kondensator i cewka butelkowa również podmieniona, cewka zapłonowa ma rezystancje 1Ω. Już nie mam pomysłu co może być ma ktoś jakiś pomysł?
Jeździłem na oryginalnych BOSCH'ach dwuelektrodowych jak producent przykazał, ale od czasu gdy poleciała cewka zapłonowa i kiedy przeczytałem artykuł o różnicach w zapalaniu mieszanki benzyny z powietrzem i LPG przerzuciłem się na jednoelektrodowe NGK'i. Przerwę zmniejszyłem o ok. 0,2mm tak aby napięcie iskry zmniejszyło się do poziomu odpowiadającego...
świeca zapłonowy rezystancja rezystancja cewka zapłonowy cewka zapłonowy rezystancja
wymienić bateria pilot alarm prestige honda onkyo tx8050
philips senseo licznik geigera
Record STM 21 Control Module for Record System 20/21 Sliding Doors – Features, Variants, Faults Transformator flyback a zasilanie kuli plazmowej