Na pewno elektroniczny a nie pizoelektryczny z świeczką. I jednak poszukał bym u innch producentów podgrzewaczy. Polecam np. WRDP11 2B z Junkersa.
Nie ma praktycznie żadnej "sprawdzonej" alternatywy dla tego typu modułu zapłonowego DC-CDI. Przeróbka na inny rodzaj zapłonu kosztowała by tyle samo, albo i więcej. Pozostaje kupić nowy moduł, lub spróbować naprawić obecny.
Witam kod 42 zależnie od rodzaju zapłonu 1. zapłon bezrozdzielaczowy - sygnał serujący wzmacniacza 1 i 4 cylinder - za wysokie napięcie 2. zapłon rozdzielaczowy - obwód pierwotny zapłonu - za wysokie napięcie. Pozdrawiam
moce miedzy 250 a 251 e nie były większe, różnica tkwiła w masie i rodzaju zapłonu,o ile dobrze pamiętam 250 miała 24 KM a 251 27.ale głowy uciąć nie dam.
W Speedfightach stosowano dwa rodzaje zapłonu z immobilizerem. Na zdjęciu powyżej masz nowszą wersję która jest trudniejsza do obejścia. http://obrazki.elektroda.pl/1924338300_1... Chodzi mi o taki moduł "bypass". Teraz nie mogę znaleźć gdzie to w Polsce było dostępne, za granicą cena wynosi 10x wartość tego modułu wyprodukowanego w...
Cieszę się że masz zdrowe podejście do siebie. Schemat faktycznie nieczytelny. Numeracja się nie pokrywa i nie ma schematów łączeniowych stacyjki i innych skrzynek łączeniowych. Nie wiadomo co z prądnicą. Nie doszedłem jaki naprawdę masz rodzaj zapłonu. Spróbuj uzupełnić schematy nanosząc informacje "z natury" lub znajdź lepsze. To co piszesz o Simsonie...
Kupił przerywacz, więc kwestia rodzaju zapłonu wiadoma. Dodam to co wcześniej. Nie sprawdzamy na luźno wiszącej jednej fajce. Można wsadzić świecę, albo położyć na masie, ale luzem lepiej nie. Do tego przerwa na świecach nie 1,1, ale 0,8-0,9 mm.
A to co pokazujesz na zdjeciu wygląda mi na regulator napiecia. Też o tym w pierwszej chwili pomyślałem, ale regulator miałby użebrowaną, aluminiową obudowę. Teraz niby motocykle muszą spełniać EURO4, ale Romet podaje tajemniczo Rodzaj zapłonu: ECU, natomiast dla tych z wtryskiem pisze raczej EFI.
Na iskrę składa się parę czynników, tj: - moduł zapłonowy - czujnik/impulsator - cewka wysokiego napięcia. Nie napisałeś, jaki masz rodzaj zapłonu, a tym bardziej marke i model tego skutera.
Nie podajesz szczegółów na temat konstrukcji zapłonu, ale szukając w internecie i patrząc na sklep paramotor wynika że to zapłon jak przy pilarkach spalinowych, kosach itp. Widzę dwa rodzaje zapłonów, czarna cewka Ducati Energia i czerwona cewka Selletra. W takich zapłonach nie ma gdzie szukać szukać przyczyny, jeśli jej nie ma to cewkomoduł do wymiany....
Oj chyba kolega nieco myli zagadnienia. Różne rozwiązania mają związek z różnymi rodzajami zapłonu/instalacji. Oczywiście domyślam się, że przed amperomierzem jest zasilanie układu.
Czytałem te tematy, zero konkretów. To jest chyba najgorszy rodzaj zapłonu jaki był w tych traktorkach. Koło Skierniewic gdzie mieszkam jest firma Agromasz. Można tam dostać różne części do takich starszych traktorków. Ale nie samą cewkę zapłonową, bo jest podejrzenie że padła. Jak ją zmierzyć? Trzeba ją odłączyć od iskrownika?
Rodzaj zapłonu.
A może zaczniemy od początku, co? A więc: JAKI RODZAJ ZAPŁONU (iskrownik, czy CDI)? CZY SPRAWDZONO PIŁĘ POD WZGLEDEM USZKODZEŃ MECHANICZNYCH (ścięty klin na wale pod kołem magnesowym, uszkodzony przerywacz, jeśli jest, inne)? Z tego, co widzę, autor nawet nie raczył podać typu urządzenia, co naprowadziło by na zastosowany system zapłonowy. Jeśli te...
Sprawdź przycisk gaszenia silnika - może cały czas zwiera do masy i sprzwdź przewód WN czy nie ma jakiegoś uszkodzenia. Nie wiem jaki tam jest rodzaj zapłonu czy mechaniczny czy elektroniczny??? jeżeli elektroniczny to raczej nie jest to do naprawinia. Najlepiej wklej zdjęcie :)
Będzie przeszkadzało to, że założysz 1.6, zamiast 1.4. Inny rodzaj zapłonu,
Nawiasem mówiąc diesle mają niższy ślad węglowy niż benzyniaki Chodzi o zużycie paliwa? moim zdaniem wywierają mniejszą presję na środowisko, zwłaszcza wykorzystanie zasobów. Porównując klasyczne rozwiązania konstrukcyjne to do wyprodukowania silnika Diesla trzeba jednak zużyć więcej zasobów i energii pierwotnej. Pozostaje jeszcze kwestia trwałości...
W tych pilarkach są dwa rodzaje zapłonu, z przerywaczem mechanicznym i elektronicznym. Jaki jest w twojej?. Może kondensator jest już do wymiany. Sprawdź fajkę świecy.
Poczytaj temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... Niby o WSK ale twój Simson ma taki sam rodzaj zapłonu. Jest tam o zasadzie działania. Diagnostyce i ustawianiu zapłonu. Nie skupiaj się na ustawieniu zapłonu na setne części milimetra. Nie o to chodzi !
Jak dla mnie CU to jest właśnie wyłącznie ten element w metalowej obudowie. Czyli elektroniczny przerywacz. Ile przewodów było podłączonych do tego aparatu. Możliwe, że pozostałe elementy na płytce były wykorzystane przy innym rodzaju zapłonu. Sam element CU ciężko pomierzyć gdyż ma tylko dwa wyprowadzenia. Może element CU można by sprawdzić podłączając...
Wrzucę jednak filmik samego zapłonu, chciałbym wiedzieć jaki jest to rodzaj zapłonu hmm. Tak, odpaliłem na starterze.
jaki masz rodzaj zapłonu?? prawdopodobnie masz źle ustawiony zapłon sprawdź gaźnik świece itp
Czyli przeróbka polega na zdjęciu magneta i zastosowaniu innego rodzaju zapłonu?
Jaki rodzaj zapłonu ma ten maluch - elektroniczny, czy aparat zapłonowy (taki cylinder obok tłumika)
Jaki zapłon? Leonelli, Ducati czy Kokusan? Zacząłbym od odłączenia gaszenia od modułu, w zależności od rodzaju zapłonu inaczej jest rozwiązane. Bardzo możliwe że zalało stacyjkę, wyłącznik zapłonu lub instalację i powstające przebicie odcina iskrę. W przeciwnym wypadku mogło wystąpić uszkodzenie cewki zasilającej na statorze (zwarcie międzyzwojowe),...
Tak trzeba ustawić takie parametry jak np; rodzaj zapłonu i sondy lambda bez ustawienia sterownika pod kompem nie pojedziesz na LPG.
Źle ustawiony zapłon - ma być 3,8 - 4 mm przed GPZ. Masz patent na wiedze że wywalasz posty które ci nie pasują do twoich przekonań Ten rodzaj zapłonu działa bez akumulatora ,więc żaróweczkami nic nie zdziałasz Ten rodzaj zapłonu właśnie działał z akumulatorem - polecam zapoznać się z budową w/w motocykla, pojęciem "zapłon bateryjny", oraz instrukcją...
Witam! Jaki rodzaj zapłonu wymienionego w temacie jest lepszy i mniej awaryjny? Proszę też o opinie dotyczące marki Junkers. Dziękuje.
Kolego, piszesz o AC CDI, wlepiasz zdjęcie od DC CDI i marudzisz, że nie wiesz czemu nie chce palić. Nie sądzisz że wpierw należało by się zapoznać z obydwoma rodzajami zapłonu?
Który rocznik jest tej bryki? Jaki rodzaj zapłonu? Może być słaby styk na kabelku do aparatu zapłonowego o ile jest aparat?
Nic nie wiemy o pojeździe a każdy może mieć inne rozwiązanie (ilość cylindrów, rodzaj zapłonu, itp). ? A co to ma do rzeczy? Nic!
Podstawą uruchomienia centralki jest poprawne ustawienie rodzaju zapłonu,gdy ta opcja nie będzie ustawiona poprawnie to nie przełączy się na LPG.
Livarno miało związek z Megamanem, bo świetlówki te produkowały te same chińskie zakłady. Ciepły start jest wtedy, gdy przed zapłonem wyładowania, rura jest ciemna, a jedynie zapala się na chwilę mały fragment rury nad jedną z elektrod lub zaświecają się żarniki (na pomarańczowo lub na kolor świetlówki) i potem cała rura. Zimny start jest wtedy, gdy...
To są identyczne rodzaje zapłonów, wszystkie maja w środku "elektronikę" składająca się chyba z czterech elementów. Ważny jest kształt rdzenia cewki , nie można tak sobie zamieniać . Tylko z przerywaczem mechanicznym, ta "elektronika" to po prostu przerywacz elektroniczny.
1. Wiesz, co to za rodzaj zapłonu CDI? 2. Na pewno ma być CDI, a nie TCI? 3. Ma to być zapłon bezakumulatorowy? 4. Wiesz, co zazwyczaj jest elementem wyzwalającym w takim układzie? 5. Jeśli to ma być CDI, to wiesz, jakiego rodzaju przeróbek musisz dokonać?
Z tego co wiem to nie jest ważne jaki modół zastosujesz ale musi być to moduł od konkretnego rodzaju zapłonu. Więc najpierw to bym sprawdził. A te 2 z boku to mi wyglądają na przewody do cewki zapłonowej.
Poprawnie ten mechanizm działa tak: zanik plusa po stacyjce powoduje wyłączenie radia. W zależności od konstrukcji stacyjki napięcie ACC zanika bądź po przekręceniu w pozycję 0 lub dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jeśli włączymy radio gałką, to możemy je wyłączyć i włączyć stacyjką. Jeśli wyłączymy radio gałką to tylko gałką możemy je włączyć....
Jaki masz ten moduł cdi? Od jakiego motoru? Pierwsze zdjęcie przedstawia układy elektryczne ( regulator i moduł cdi), które nie można zastosować w Twojej Jawie. Potrzebujesz zupełnie innego regulatora i modułu cdi, neżeli na taki rodzaj zapłonu się uparłeś.
Ich urządzenia różnią sie rodzajem zapłonu ( bateria / turbina ) . Pokrywy zespołu wodnego są takie same ( sprawdzałem na serwisówce) Niestety, ale są różne. Jeden ma końcówkę numeru katalogowego 016, drugi 009. Różnią się również budową :)
Do FL zamontuj inny rodzaj zapłonu elektronicznego.Ten zapłon posiada jeszcze czujnik prędkości obrotowej zabudowany w pobliżu koła zamachowego i właśnie z koła zamachowego szczytywane są impulsy w jakim momencie ma nastąpić zapłon mieszanki w cylindrach i przesunięciem tego czujnika ustawiasz kąt zapłonu.
Na Allegro nie ma cewki zapłonowej do tej Dolpimy a Husqvarna CD 380 ma taką samą cewkę?Pasowała by od niej?A jaka jest moc i pojemność CD 380? To są identyczne pilarki, jednak w CD380 były montowane inne rodzaje zapłonu.
Rezystancję impulsatora mierzysz w ten sposób, że odłączasz kostkę łączącą z modułem zapłonowym i mierzysz rezystancję impulsatora. Hexagon miał silnik dwusuwowy i inny rodzaj zapłonu. Skąd mamy wiedzieć co za moduł (od czego) został założony wraz ze swapem silnika? W czterosuwowych Piaggio stosowano wiele rozwiązań układu zapłonowego.
Nie, ja sądzę, że musi skorzystać z takiego skomplikowanego urządzenia jak lampa stroboskopowa. Z tym sie zgadzam, co do poprzedniego postu niestety nie znam wszystkich modeli golfa,passata,polo itd a zwłaszcza jakie rodzaje zapłonu tam pomontowano.
1-3-4-2 a na myśli mam to że cewka generuje impulsy odwrotnie czyli tak jak by wtyczka do cewki była podłączona odwrotnie lub była wtyczka zmieniana i została podłączona odwrotnie.P I ten tekst rozjaśnia temat: Znalazłem w sieci takie kompendium na temat układów zapłonowych. Tytuł: Bezrozdzielaczowe układy zapłonowe Zawiera opis i schematy elektryczne...
Coś mi się kojarzy że w tym roczniku był zapłon DC-CDI Kokusan. Możesz potwierdzić lub podać rodzaj zapłonu? - sygnał sterujący z CDI na cewkę WN 220V +/-10V peak W jakich warunkach zmierzone? Jeśli są impulsy zapłonowe na uzwojeniu pierwotnym cewki WN a brak iskry, to uszkodzona jest cewka WN. W każdym bądź razie najłatwiej podmienić cewkę WN.
podczas przyspieszania od 1500 obr/min słychać takie metaliczne stuki, samozapłony To jest silnik diesla, tam jedyny rodzaj zapłonu jaki występuje to samozapłon ;) dlatego właśnie inaczej ten silnik nazywany jest silnikiem z zapłonem samoczynnym... wymyśl więc inną teorię albo poproś kogoś bardziej doświadczonego/mechanika, żeby przejechał się tym...
Witaj! A samochodzik jest garażowany? jeśli nie to możliwe że wilgoć przez noc łapie w module zapłonowym. A właśnie , jaki to ma rodzaj zapłonu, bo na silnikach diesla to słabo się znam. Ale niektóre rzeczy znam z autopsji. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują...
Mógłbyś trochę uporządkować przekazane informacje? Na razie jest totalny chaos. Napisz coś więcej o swojej, na pewno kilka razy przerabianej i nieoryginalnej instalacji. Jaki rodzaj zapłonu? Tam nie masz nic do mierzenia! Jaka cewka świateł ? Zdjęcie. Jaka cewka stop/ładowanie aku? Jaką masz podpiętą elektronikę? ELBA, prostownik, EMZA ??? Było mnóstwo...
Możesz zmierzyć świetlówkę z obu stron omomierzem, powinna mieć przejście (grzejnik par rtęci). Nie wiem po co gwiazdka, bo styki 13-14 pełnią taką samą funkcję jak 15-16. Może właśnie po to żeby oznaczyć że te styki to pary.. żeby ktoś na krzyż nie podłączył. Statecznik z dwoma przewodami to inna para kaloszy, inny rodzaj zapłonu (wysokim napięciem)...
Cześć Znalazłem firmę która produkuje coś w rodzaju wariatora zapłonu jeśli kogoś interesuje to link do tej strony http://elektronika-motocyklowa.pl/ Pozdrawiam.
Po co kręcić wałem itd.,szkoda akumulatora. Dzik 21 jest wysublimowaną konstrukcją, ale nie na tyle aby zainstalowano tam elektryczny rozrusznik. Do rozruchu służy tam wajcha, która należy energicznie szarpnąć. W dziku jest iskrownikowy układ zapłonowy, ale autor pisze, że pojazd jest po pożarze, wiec dlatego zmienia rodzaj zapłonu. Kolego Buszok,...
Kolega nieco za mało wie o swoim pojeździe więc doradzić będzie trudno. Ale 11 V na akumulatorze trudno uznać za poprawne (myślę , że chodzi o instalację 12 V). Z reguły światła główne nie są zasilane z akumulatora więc związek licznika ze światłami niewielki. Chyba, że jest to efekt przeróbek. A zatem pytanie: ile przewodów elektrycznych wychodzi z...
Według serwisówki zastosowano tam zapłon typu DC-CDI (moduł 4 z 6 pinów): http://www.scootnfast.com/Madass/Wiring.... Patrząc na ebay widać że stosowano do 2006 roku także zapłony typu AC-CDI (moduł 5 z 6 pinów). Upewnij się który rodzaj zapłonu posiadasz i względem tego dokonaj stosownych pomiarów. W DC-CDI zasilanie +12V do modułu i "kill switch"...
Zapewnie takiego elementu nie będzie. Nie wiem jak jest w tych najnowszych, bo nie miałem okazji serwisować, ale w starych (sprzed NRG DD) takiej kostki nie ma. Tylko w chinolach taka kostka do podłączenia alarmu jest w standardzie. Założenie alarmu do instalacji w skuterach 50 cm3 nie powinno być problemem, w skuterach >=125 cm3 4T i 50 cm3 PureJet...
W pierwszej kolejności do sprawdzenia masa silnika (przewód masowy rozrusznika). Jeśli akumulator jest sprawny, to po naprawieniu masy rozrusznik powinien zacząć kręcić, BTW. jaki masz rodzaj (wersję) zapłonu?
Od kilku lat posiadamy gazowy przepływowy podgrzewacz wody Junkersa WRP-275-1 KP.W czasie gdy montowaliśmy to urządzenie była to totalna nowość na rynku podgrzewaczy.Teraz po kilku latach użytkowania tego piecyka coś nie za bardzo zaczęło się dziać z bateriami.Jak na początku baterie wytrzymywały ponad rok ,to teraz już po miesiącu jest problem z odpaleniem.Miałem...
Owszem istnieje możliwość "gorącego startu" lamp metalohalogenkowych jednak wymaga to elektronicznego zapłonu. Lecz nawet w przypadku układów elektronicznych nie zaleca sie ponownego odpalania lampy przed ostygnięciem. Zasadniczo istnieją dwa rodzaje zapłonów do tych lamp: 1. tradycyjny składający się z dławika (jak od świetlówki tylko większy np. z...
Honda Cocerto to już niemłody egzemplarz ale nie wiem jak tam jest z wyzwalaniem zapłonu. Jeśli przerywacz mechaniczny to trzeba dokładnie przejrzeć a jeśli inny to sprawdzić sygnały. I tradycyjnie cewka zapłonowa i przewody wysokiego napięcia (obserwacja w ciemności). Oporność uzwojenia pierwotnego cewki zależy od rodzaju zapłonu i skoro nie zmieniałeś...
To jaki typ regulatora (szeregowy, równoległy) jest zamontowany jest wg. mnie loterią. W poście #7 podałem link do opisu regulatora szeregowego w 250'tce. Natomiast regulatory równoległe (stratne) są i piździkach jak i gigantach z 400W prądnicy. Rozumiem intencje nazwy "dwufazowy", choć nie podoba mi się ona jak cewka "bezmasowa". Obie są wybitnie niepoprawne!...
Nie ma coś takiego jak moc cewki. Zawsze trzeba rozpatrywać sprawę całościowo. Prądnica jest kompletem składającym sie z podstawy (ta była wspólna dla różnych prądnic o tym samym rodzaju zapłonu) cewek i koła magnesowego. To ono głównie decyduje o mocy prądu generowanego przez cewki. Same cewki miały różne rdzenie. Im większy rdzeń (a w zasadzie jego...
Predatorów to było kilka rodzajów. Te grubsze kable, to właśnie nie zasilanie - nimi wyprowadzone są z wewnątrz styki przekaźnika blokady zapłonu.
No to ja obniżyłem obroty na ssaniu do około 1700obr/min bo mnie dręczyło/przerażało takie obroty. Bo u mnie jak kupiłem to miałem 2800obr/min Długo na ssaniu Ci chodzi? Ostatnio zniknął mi ssanie i trzeba trzymać obroty lekko przez kilkanaście sekund bo jak nie przytrzymasz to zgaśnie. Przyczyna to bimetal blaszka czy coś innego? A na wolnych obrotach...
Serdecznie dziękuję za pomoc (na baterie byłem naprowadzany telefonicznie przez dwóch niezależnych hydraulików-instalatorów). Napęd prądniczki został zablokowany mechanicznie przez duże zanieczyszczenie. Wystarczy odkręcić 6 wkręcików, oczyścić i działa jak nowe. Pozdrowienia Zbyszek Zawadzki Zabawa w głuchy telefon i czy ktos widział, czy ktoś wie...śmieszne....
Dzień dobry, W W210 w/g moich wiadomości montowano dwa rodzaje blokad zapłonów, w tych liftowych do połowy 2000r montowano ESL "pionowe" po czym zastąpiono je "poziomymi". Nigdzie nie znalazłem fizycznego rysunku tych poziomych do W210-lift, teraz chcę to podłączyć na stole stacyjkę z blokadą ale nie mam pewności czy wyprowadzenia się zgadzają, łatwo...
No przecież tak pięknie opisałeś cewkę!To jest to co nazwałeś rozdzielaczem! tylko z podłączeniem jest problem bo jakoś nie ma tam nie ma żadnego sygnału co dało by się podłączyć pod obrotomierz bo już próbowałem. a co do uno.autokacik.pl to tam jest opis podłączenia do starszych modeli, które nie mają cewki zapłonowej umieszczonej w "rozdzielaczu"...
Taki układ może zadziałać tylko wtedy, gdy jest stosowany zimny zapłon Zrobiłem zdjęcia żarówki 20W. To jaki w niej został zastosowany zapłon? http://obrazki.elektroda.pl/2301416300_1... Na pierwszy rzut oka ciężko jest rozróżnić rodzaj zapłonu. W przypadku ciepłego zapłonu, często między dwoma przewodami (po jednym z każdej pary) jest...
Nie wiem po co ci klucz do nakrętki kolanka??? Pewnie do innych celów niż rozeznanie się w rodzaju zapłonu. Z resztą nie jest potrzebny. Wystarczy zwykła "żabka" (klucz do rur) i trochę materiału osłonowego aby nie pokaleczyć nakrętki jej zębami. Ta pokrywa jest plastikowa, to może tak być ? Trochę mnie to zdziwiło. A mnie nie. Były takie podróby. Niestety...
Konstruowanie wszelkich maszyn rozpoczyna się od założeń. Z tych założeń wynika cała reszta. Silniki maszyn różnią się rodzajem zapłonu, zakładanymi obrotami użytecznymi, mocą, momentem obrotowym, zużyciem paliwa, kosztami produkcji itp. Z tych założeń wynikają dalsze różnice, począwszy od pojemności skokowej, geometrii układu korbowego, a kończąc na...
Przyczyna - zapłon. Co konkretnie, nie wiem. Jest to swego rodzaju wróżenie z fusów, jak się nie widzi i nie słyszy. Ale jak strzela, prycha, itp. to na bank coś z zapłonem... Pozdrawiam! Sprawdź rozdzielacz, przewody, itp. - generanie instalację zapłonową
WRP 250-8 KG....? jak dobre kojarze to piecyk z bateriami... nie hydro.... Dane techniczne WRP 250 - 8 KG Moc (kW) 17.4 Rodzaj zapłonu Generator Hydrodynamiczny Rodzaj gazu GZ 35; GZ 41,5; GZ 50; propan Wymiary (wys. x szer. x głęb.) w mm 680 x 360 x 220 Ja myślę że należy zamknąć gaz pod piecykiem zamknąć dopływ wody pod piecykiem ,zdjąć obudowę i...
Nie zupełnie, gdyż turbiny gazowe mają wspólny wał i więcej stopni sprężania i rozprężania. I to jest ich główna cecha która odróżnia je od silników wielowałowych. Dodano po 3 A jeszcze ciekawiej było w Jak-u 17 rozruch na benzynie i do tego silnik spalinowy służący za rozrusznik Niewielki silnik spalinowy z wałem wkładanym w wał silnika Jak'a. Nie...
Tak, można tam łapami pomacać i nie popieści, ale gdy przytrzymam dłużej to parzy (gorąco), ale jak ktoś szuka wrażeń to można dotknąć iskiernika to już całkiem nieeeźle popieści, spotkało mnie to parę razy i nie jest tak źle, całkiem fajnie, ręce odlatują gdzieś do tyłu. Niestety chyba zdjęć już nowych nie zrobię bo zamierzam zrobić z tego coś w rodzaju...
Po pierwsze Prestige AMS 150 są trzy rodzaje. Ale o ile pamiętam wszystkie mają blokadę zapłonu na pomarańczowym przewodzie. Łopatologicznie tłumacząc: Znajdujesz centralkę alarmu, w jej wiązce znajdujesz pomarańczowy kabelek. Po pomarańczowym kabelku znajdujesz przekaźnik o którym pisałem wcześniej (taka kwadratowa kostka, zazwyczaj czarna). Do styków...
Jesteś pewien, że te czujniki są "zasilane" ? Na obu czujnikach brak napięcia po włączeniu zapłonu, po uruchomieniu silnika również
wadą jest rodzaj paliwa i ustawienie zapłonu paliwa w oplsce mają mniejszą zawartość oktanową od deklarowanej
Zakłucenia są dwojakiego rodzaju pochodzące od zapłonu lub pochodzące od alternatora dlatego ważne jest dobrze sie wsłuchac w zakłucenia czy jest to szmer czy impulsy.Równierz proponował bym filtr i kondensatory ale oprócz dużych równierz mały około 10 nF
Witam, moja instalacja: - listwy Matrix XJ 533.26 - dysze 2,8 mm - reduktor IG1 - filtr fazy lotnej Landi Renzo Co do regulacji to nie wiem jakie parametry mam Ci podać, z podstawowych to: - obroty przełączania 1300 - temperatura 41C - nakładanie paliw 0,14 s - sonda Lambda 0-1 V (pracuje 0,45-0,47) - rodzaj zapłonu - monocewka Czasy wtrysku praktycznie...
Szukasz zapłonu CDI tylko, że na napięcie 6V... Poprzeglądaj schematy wersji do wszelkiego rodzaju motocykli, motorowerów... może coś się nada...
Zapłonów VAPE do zJawy 350 było kilka rodzajów. Jeżeli zapłon jest typu TCI, albo DC-CDI to ważne jest prawidłowe zasilanie, a więc też ładowanie akumulatora. Jeśli zapłon jest typu AC-CDI, tj. stator + koło magnesowe i nie jest zależne od akumulatora, to inna sprawa. Zwykle problem jest z jakością wału po regeneracji, tj. przestawienie wykorbień o...
Po załączeniu zapłonu (w rozdzielaczu paliwa powstanie ciśnienie robocze) wyczuwalny, jałowy ruch talerza przepustnicy powinien wynosić ok. 2 mm. Tego rodzaju regulacja powinna wystarczyć do uruchomienia silnika i przeprowadzenia regulacji dokładnej na analizatorze.
szanowny kolego :-) jestem posiadaczem takiej samej astry jak ty z tym samym silnikiem oraz gazem. dam ci najlepszą radę - daj sobie spokuj z szukaniem usterek. To nie jest pompa paliwa, to nie jest sterownik - wszystko jest w najlepszym porządku - gwarantuję ci to. Po prostu silnik SZ jest wyposażony czujnik spalania stukowego, którego zadaniem jest...
Hmm....czyli w Twoim przypadku uszkodzony obrotomierz odpada. Jeśli wskaźnik ilorazowy jest uszkodzony, to objawy są często dokładnie takie jak opisałeś. Trzeba było pisać od początku w czym rzecz zamiast kombinować jak koń pod górkę. Rozbierz ten zegar i zobacz czy nie ma tam potencjometru do korekcji wskazań obrotomierza. Osobiście nie bawił bym się...
zapomniałem ci odpisać na temat migających kontrolek just jak wykryje jakiś błąd to dioda od rodzaju paliwa miga na przemian żółto, zielono,czerwono w twoim wypadku myślę że centralka gubi impulsu zapłonu z silnika i przerzuca na benzynę
Witam wszystkich Mam charta z 89 roku i w zeszłym roku odtwarzałem na podstawie schematu całą instalację elektryczną i udało się. Ale że ten silnik rometowski jest dość kiepski kupiłem silnik od s51. Niestety nie potrafię określić wyjść z tego silnika (5 przewodów) aby go podpiąć pod moją instalację. Nie bardzo się znam na simsonach Mój chart ma zapłon...
Wszystkie równolegle tez niestety nie odpalają. Dodano po 10 Na Allegro są dwa rodzaje tych świetlówek , z zapłonem indukcyjnym i elektronicznym. Moje z tego co pamiętam są opisane jako z zapłonem elektronicznym.
Nie mam zamontowanego alarmu, lecz tylko sam centralny zamek, bo denerwują mnie te ciągle włączające się bez powodu "wyjki" a i tak nikt na to nie reaguje. Według mnie skuteczniejsze są wszelkiego rodzaju odcięcia zapłonu itp. Chodzi mi o jakiś mały generatorek sygnału wyzwalany poprzez wyjścia sterujące centralem. Sygnał wzmocniłbym jakimś wzmacniaczykiem...
Popraw obrazek. Nie da się go powiększyć. Idea dobra. Powiedziałbym, że to nic nowego. W samochodach i droższych motocyklach mirkoprocesorowe sterowanie punktem zapłonu jest od kilku, kilkunastu lat. Aby cię trochę "ukierunkować" napiszę: 1. Zostawienie przerywacza mechanicznego jest nieporozumieniem. To jak podłączenie młotka do smartfona... Błędy...
Gotowe „zapłony CDI” to takie same zestawy alternatorów od chińskich skuterów/motocykli, lepiej lub gorzej wykonanych (podstawa, krzywka, rodzaj ładowania, podzespoły). Sam sobie odpowiedz na pytanie, skoro ludzie zakładają i użytkują.
Jedynym ustrojstwem samochodowym gdzie widziałem lampę VFD był swego rodzaju "komputer pokładowy" w mojej Dacii 1310. Był w nim zegar, obrotomierz i wskaźnik wyprzedzenia zapłonu. To jedyna rzecz jaką widziałem i była prod. radzieckiej więc możliwe, że Ty również miałeś styczność z podobnym wynalazkiem. Niestety lampa uległa uszkodzeniu podczas demontazu...
Kolego, zadałeś zbyt ogólne pytanie. Bo od rodzaju paliwa, przez kształt tłoka, po masę koła zamachowego, punkt zapłonu - zależne są maksymalne obroty. Kształt i rodzaj wydechu też jest bardzo istotny. Dochodzi problem trwałości silnika.
Kolega miał na myśli dodatkowe odcięcie zapłonu lub coś w tym rodzaju,sprawdź bezpieczniki i stacyjkę.
No tak, tylko niewłaściwie dobrane parametry przetwornica-żarówka, mogą doprowadzić do uszkodzenia przetwornicy lub eksplozji żarówki, a tego wolałbym uniknąć. W nowym projektorze mam żarówkę 130W UHP, a w starym był metahalogen 260W. Nie bardzo wiem, co oznaczają te trzy literki w rodzaju lampy(UHP, UHB, SHP, UHE, VIP, P-VIP, EHP, NSH i inne) ale są...
Witam!!! Mam problem tego rodzaju ,że po wyłączeniu zapłonu pompa podaje paliwo bez przerwy i żeby było fajnie to na paliwie nie chce się nawet odezwac , sterownik bardzo ciepły.Pompa rozłancza się po wyjęciu bezpiecznika lub przekaźnika.Za pomoc z góry wielkie dzięki.
witam kolegów.problem jest tego rodzaju że po włączeniu zapłonu kontrolka świec zapala się na chwilę i gaśnie.po uruchomieniu auta kontrolka zapala się na stałe.jest to scania 114 o ile dobrze pamiętam.może ktoś przerabiał już ten temat i coś podpowie.
Czy zakupiony regulator jest typowy tj. dedykowany do Twego pojazdu. Na "Elektrodzie" masz schematy oraz różne rodzaje regulatorów, wystarczy znaleźć odpowiedni i podłączyć wg oznaczeń. Żółty i biały kabel jest od światła i ładowania, czarno-czerwony od zapłonu a niebiesko-biały od impulsatora. Zielony - masa (-).
http://obrazki.elektroda.pl/4335151900_1... W filmach lasery często powodują, że rzeczy wybuchają. Czasami zdarza się to nawet w prawdziwym życiu. Czasami nawet, dzieje się to w sposób który przynosi komuś jakieś zyski. Wyobraźmy sobie, że laser może uczynić eksplozje wydajniejszymi, na przykład eksplozje, które wykorzystujemy codziennie....
Dokładnie nastawnik biegu jałowego przepustnicy, po uruchomieniu silnika obroty rośną do około ~2100, po odpięciu nastawnika biegu jałowego obroty spadają do około ~950-1000 po podpięciu na działającym silniku ponownie rosną od razu do ~2100 Czyściłem odmę, przepustnice, sprawdzałem przewody, przewody do świec, rurki z podciśnieniem, brak reakcji, podstawiłem...
Może akurat ci się trafił taki lipny moduł ,może na dodatek z blokadą obrotów ale na impulsatorze jest lepiej niż na standardowym zapłonie z przerywaczem mnie problemów . Rodzajów modułów jest wiele jedne z wyprzedzaniem zapłonu inne bez . Spróbuj na jakimś innym module .
Twingo ma inny rodzaj programowania pierwsza rzecz musisz zdobyc kod blokady zapłonu z ASO pozdrawiam
czy generalnie elektronika kotłów gazowych, nie jest za bardzo wrażliwa na wszelkiego rodzaju agregaty prądu Jest, piece nie startują na zasilaniu z agregatu. Elektronika kotła ma problem z wykryciem jonizacji i nie dochodzi do zapłonu palnika głównego. Ostatnio bardzo dużo tematów w tej kwestii jest na forum (ja linku nie będę w stanie podesłać, ale...
licznik zapłonów wypadanie zapłonów ilość zapłonów
naprawa aparatów sąsiad hałasuje hamulec odpowietrzyć
kiano sterowniki wybuch piecyka
Zalewanie złączek mosiężnych na rurach PEX betonem - czy to bezpieczne? Problemy z osadzeniem tonera w Xerox 6605