Cześć, Chwilę się nie odzywałem bo nie było czasu się za to wziąć. Dziś znalazłem chwilę i myślałem że szybko pójdzie. No i tak szybko poszło, że zacząłem o 9 rano, mamy godzinę 17 a ja jeszcze tego nie zrobiłem. Słuchajcie, czy ma ktoś z Was pomysł jak wyciągnąć tą tuleję? Na filmie im wypada sama. Ja przy swojej rozwaliłem swój ściągacz. Rozwaliłem...
Miałem podobny problem zamkiem drzwi pasażera w megance, że z pilota się otwierał, ale nie zawsze zamykał, a później przestał się zamykać. Winny temu był siłownik, a konkretnie słaby styk między wtyczką siłownika, a jego silnikiem. Siłownik oczywiście wymieniałem, ale sekcja zwłok starego siłownika ujawniła przyczynę i po jej usunięciu miałem siłownik...
Zasada jest taka, że mierzy się wakuometrem podciśnienie zaczynając od trójnika na wężyku idącym od pompy podciśnienia do serwa hamulców i kolejno przed a potem za każdym elektrozaworem, przed i za akumulatorem (zasobnikiem) podciśnienia jak i przed oraz za zaworkiem jednokierunkowym (czarno-białym). W miejscu układu podciśnienia gdzie na ostatnim pomiarze...
Należy podgrzać bo gwint jest klejony Loctite.
Masz objawy zerwanego klina na śrubie. Łapiesz mocno za tę czarną rurę wystającą z silnika i wykręcasz, czasem trzeba użyć klucz do rur ale najlepiej przez szmatkę żeby nie uszkodzić. Po odkręceniu odciągasz trochę od silnika i powinieneś zobaczyć że śruba napędu jest luźna, ja dorabiam kliny ze śrub m5 albo m6, przekładam na wylot i daję nakrętkę na...
Cześć ma ktoś wiedzę na temat rozbierania siłownika z firmy elektrobim konkretnie ten z linka http://www.elektrobim.pl/sklep/silownik-... chodzi mi o rozebranie części roboczej bo coś zaczął się kolebotać w 3/4 rozłożenia a oczywiście firma ma klienta w du.ie żeby coś odpowiedzieć, pewnie jest to jakaś bzdura, coś się w...
Czy w tej giętarce potrzebny jest dodatkowy zbiornik oleju? Czy jest on przykręcany na 4 sruby i przez zaworek zasysa olej? Proszę o pomoc posiadaczy tych giętarek o pomoc, bo chciałbym ją sprawdzić zanim ją rozbiorę.
Oś jest na 2 łożyskach. Wyjściowe trzyma ośkę na wyciąganie i odpowiada za jej luz osiowy. Rozebranie - wyjmujesz przetyczkę ze śruby - odpinasz teleskop razem ze śrubą i osłoną z siłownika, w otwór obudowy jest wciśnięta plastikowa płytka osłaniająca łożysko, musisz ją wyjąć - albo delikatnie podważając małyn ostrym śrubokrętem, albo (ja tak w jednym...
Sprawa dotyczy zaparzacza? Tak, ale nie ograniczaj się tylko do wymiany uszczelki barista. Wymień wszystkie zalecane. Można kupić komplet. Warto by rozebrać siłownik i zobaczyć w jakim stanie są sprężyny - u mnie za pierwszym razem były ok, za drugim razem jedna skorodowała i pękła.
Sprawdź czy siłownik podcisnieniowy nie przyblokował się (nie zawiesił się) moze byc po prostu zasyfione jakim szitem ale to tez moze byc: -poziom paliwa w komorze pływ., -moze ssac złe powietrze przez nieszczelnosc - stare kable do świec albo brudny zaplon pod kopułką (kowadełko) świece etc. ...a rozebranie tego siłownika podćisnieniowego to jest...
Panowie, wczoraj założyli mi przęsła bramy ogrodzeniowej, żaluzja. Ponieważ trafił się w końcu chyba dobry fachowiec - padł inny pomysł na powyższy z problemów. Koszt nieduży, a jak mam to robić na całe życie to tym bardziej jestem "za". ROZEBRANIE MURKA - całkowite i postawienie go od nowa, z drugiej strony. Czy wówczas bez kucia jest szansa, że np....
Te siłowniki maja marne komutatory i silniki , szczotki zawieszają sie albo palą. Zamień siłowniki i sprawdź czy to wina siłownika czy sterowania. Jak siłownik, to doraźnie pomoże rozebranie obudowy silnika i czyszczenie komutatora/ wymiana szczotek itp. Możesz tez zmostkować wejścia od krańcówek na płycie i sprawdzić, czu nie jest to wina kontaktronów...
Witam, czy ktoś wie jak rozebrać siłownik pochyłu masztu w wózku Linde H18?
Zdemontuj tapicerki drzwi, zdemontuj zamek z siłownikiem. Wszystkie cięgna wyczyść ze starego smaru z kurzem i zabezpiecz nową warstwą smaru. Rozbierz siłownik centralnego zamka i zamek, usuń stary gęsty smar, zabezpiecz nową warstwą "białego" smaru.
Bo jestem w tym zielony, sam sie dziwie ze podlaczylem sam sterownik do centralki W takim wypadku odpuść sobie sterowanie bagażnikiem, bo samodzielnie tego nie podłączysz. Nie ma żadnej gotowej "instrukcji" - jak podłączyć się do sterowania bagażnikiem; kolory przewodów, miejsca wpięcia w instalację, itp. Konieczne jest rozebranie tapicerki tylnej...
Kolega chce zrobić podnoszenie klapy bagażnika z pilota?:)
Tuba jest raczej na gwincie stojan sruby delikatnie kabel sruba m6
Tłok w tych siłownikach jest wkręcony na tłoczysko i zabezpieczony śrubą wkręconą w ten gwint. Ja bym próbował rozkręcić dławicę na ramieniu - będzie łatwiej. Po rozebraniu siłownika należy wymienić wszystkie uszczelnienia, nie tylko dławicy ale i tłoka. Po znalezieniu śruby zabezpieczającej która jest na 95% namocz odrdzewiaczem gwint nakrętki to naprawdę...
Natywna centralka dla tych silownikow to Nice MC824H. Ta centralka Benincy ma wejścia na enkodery, ale ich sposób podłaczania i zasilania jest inny w Nice, inny w Benincy (dla obadania możliwości jego podpięcia należaloby rozebrać siłownik Moby a potem odtworzyć schemat obwodu enkodera). Twoja centrala może pracować z siłownikami w ogóle bez enkoderów...
Witam A mam pyt. gdzie mozna dostac ten mikroprzełącznik?
Siłownik powinien domykać bramę do końca i centrala powinna jeszcze przez kilka sekund podawać napięcie na silnik, jeśli tak nie jest to trzeba zwiększyć czas pracy centrali. Jeśli czasy, moc, kondensatory są okej to przyczyn szukałbym w mechanice siłownika. Po tylu latach dobrze byłoby rozebrać siłownik, wyczyścić i nasmarować przekładnie i mechanizm...
Kondensatory jednak warto wymienić jeżeli nie masz jak zmierzyć . Kilkanaście złociszy nie majątek a po 7-iu latach na pewno nie trzymają już prawidłowej pojemmności. raz jedna połówka raz druga, nie chce ruszyć Wcześniej pisałeś, że jeden silnik nie chce ruszyć, a drugi przez to "wariuje". Próbowałeś zmian parametrów w centrali? Po wymianie kondensatorów...
Popsikaj WD40 , na wieczór wewnątrz tulejki popychacza , sprężyna wchodzi na zdjęciu w dolny fragment trzpienia , prawidłowo widać to tutaj : http://bramshop.pl/uploads/images/WINGO2...
Już piszemy.Urwała sie masa w zamku.Wyjmij zamek rozbierz 'siłownik' na pół.To co jest przyczepione do zamka.Wiesz o czym mówię.Tam gdzie wchodzi kostka.Tam urywa sie lut od masy lub więcej.Zlutuj,złóż i zainkasuj pieniądze.Naprawy minuta a rozbierania przy zwinnych rękach godzina.To jest nagminna usterka pasków B5 ze starszych roczników.Standard.
Większość odpowiedzi bedziesz miał jak rozbierzesz całość czyli wyciągniesz siłownik z walka i dalej dobierzesz się do jego wnętrzności. W siłowniki masz silnik i kondensator na którym będzie napisana jego pojemność. W siłowniku tez będzie centrala sterująca zobaczysz stan elektroniki.
zamek jest zanitowany, oprócz wkrętów na środku jest nit który trzeba rozwiercić. Styków nie wyczyścisz, możesz co najwyżej wymienić switche, które są dwa a w drzwiach kierowcy trzy.
Sprawdź przewody w przepustach drzwiowych. Jak będą ok, to czeka Cię rozebranie siłowników i sprawdzenie switchy.
który element z poniższego schematu mógł ulec uszkodzeniu? Dowiesz się jak rozbierzesz siłownik, innego sposobu nie ma. Po za tym, jeżeli na rynku są dostępne części zamienne, albo masz magika który taką część dorobi to naprawa jest możliwa.
Jak dla mnie to spaliły się siłowniki, trzeba rozebrać boczek i zobaczyć.
wystarczy,że w jednym i zamek będzie głupiał,rozbierz drzwi,cięgno siłownika będzie podpięte pod oryginalne za pomocą kostki łaczeniowej,popuść ją i wypośrodkuj skok siłownika[switcha wewnątrz]
Trochę robię zamieszanie, ale rozebrałem siłowniki do których chcę dokupić centralę, i okazuje się, że są tam silniki indukcyjne AC z kondensatorem rozruchowym. Jaki jest schemat tego obwodu dla tego typu siłowników?
witam, Pewnie dla wiekszości będzie to śmieszny problem lecz mam zagwozdkę już od chwili. Mam takie złącznki na listwie i chyba padł mi siłownik bo napięcie jest a nie otwiera obiegu. Chce się upewnić i podmienić siłownik na chwilę z innej pętli lecz nie wiem jak odpiąć kabelki... Nie chce nic urwać... Pionowa złączka jest od regulatora temperatuwy...
Wingo 5000 230 V Problem z siłownikiem. Siłownik nie otwiera się ani nie chce się zamknąć. Skrzydło chodzi lekko. Jak zdejmę go z blokady, to ręcznie też nie można skrzydła ani otworzyć, ani zamknąć. Rozebrałem siłownik od spodu i kręcąc ślimakiem, uchwyt mocowany do skrzydła chodzi po ślimacznicy lekko, ale silnik stoi.
Tak, może to być przyczyną. Musisz rozebrać siłownik i zobaczyć. Jeżeli przepuszcza o-ring, to sprężyny mogą być skorodowane albo nawet pęknięte.
Tka te zamki da sie rozmontowac ale trzeba posłużyc się wiertarką żeby rozwiercić nit na środku tego urządzenia. Najczęstszą przyczyną niesprawności tych zamków jest microswitch, który ulega zużyciu, koszt takiego switcha to pare złotych a wymiana po wymontowaniu i rozwierceniu nie jest trudna.
Rozebrałem siłownik c. zamka. Spalony komutator silniczka i wypalone szczotki , tylko dlaczego go spaliło ???
A nie próbowałeś tego rozebrać/ naprawić?
Odpowiedź prosta, rozebrać boczki, sprawdzić siłowniki, cięgna oraz złącza i przewody w drzwiach. Manualnie jak zamykasz/otwierasz to ciężej chodzi w drzwiach, które się nie zamykają czy tam samo lekko jak w drzwiach kierowcy?
Czy udało ci się rozebrać ten siłownik wg pomysłu Rysio4001 ? Wg mnie nawet gdybym zdemontował i rozebrał to i tak nie mam zapasowych trybików. Jak to naprawiłeś, kupiłeś nowy? czy ktoś wie czy jest jakiś zamienny tańszy 3-punktowy 230V 90st, który podejdzie za M6063L 1009
Pierwszy ruch - rozebrać siłownik do rosołu, obejrzeć, wyczyścić przekładnię i śrubę pociągowową, nasmarować, złożyć (i modlić się aby nic nie było nadmiernie zużyte albo uszkodzone bo części do RotaMatica kosztują krocie). Drugi ruch - zapuścić uczenie położeń i siły.
Trzeba wykonać pomiary prądu, czy w całym zakresie jest taki sam. rozebranie siłowników i sprawdzenie czy nie wymagają czyszczenia / smarowania . Następnie sprawdzić opory toczenia bramy.
Możliwe ze robią się Tak zwane dwa ciśnienia na siłowniku trzeba by rozebrać siłownik wymienić uszczelnienie
Sprawdz microstyki na mechaniżmie sprawdziłem są sprawne Sprawdzałeś przy odpiętej płytce sterowania ? Jak sprawdzałeś te mikrowyłączniki ? Sprawdziłeś przekaźniki na płytce , dokonałeś jakieś pomiary ? Sprawdziłeś ciągłość ścieżek na płytce i przewodów ? Co zrobiłeś konkretnego oprócz rozebrania siłownika ?
Witam wszystkich, Ponieważ moja brama straciła wigor na mrozie, to rozebrałem siłownik chcąc wymienić kondensator rozruchowy. Niestety nie znalazłem go. Siłownik ma ok. 10 lat. Może mi ktoś podpowie gdzie dokładnie szukać? Pozdrawiam.
W picanto wszystkie siłowniki są sterowane z zamka kierowcy i jak ten szwankuje to wszystkie. Rozbierz tapicerke ściąg folie i zobacz na cięgno od siłownika centralnego zamka bo pewnie się poluzowało
Tak, udało się rozwiązać problem. Zacinał się tylko jeden siłownik i tak jak pisałem wcześniej - nawet po zamianie miejscami - zacinał się na drugim skrzydle bramy. Cechą charakterystyczną było też to, że po takim "zacięciu" siłownika pomagało odblokowanie i zablokowanie sprzęgła na tym siłowniku (tym plastikowym kluczykiem). Po tym "zabiegu" siłownik...
na pewno problem z dokładanym siłownikiem w drzwiach kierowcy, rozbierz tapicerkę i luknij
Bardzo podobny niedawno miałem zamiar naprawić. Ze względu na to że u mnie ten siłownik był w dość krytycznym miejscu układu chłodzenia odpuściłem. Obudowa jest zgrzewana albo klejona. Nie bardzo jest możliwość tak to rozebrać żeby później dobrze poskładać.
A możesz podpowiedzieć, co będzie tym "lepszym"? Aby nasmarować śruby muszę rozebrać siłownik przy kablu czy w jakiś inny sposób mam to rozkręcić?
Witam rozbierz siłownik w środku jest silniczek i zobacz czy jest sprawny
rozebranie sprężarki rozebranie kostki rozebranie zwijacza
filtr przeciwzakłóceniowy ariston laczenie routera otwiera zepsuty zamek
zmywarka syfon diagbox najnowszy
Mercedes Vito W639 - Przekaźnik świateł i moduł SAM Farelka – zapach spalenizny po włączeniu, Zelmer, Ravanson, bezpieczeństwo użytkowania