Należy podgrzać bo gwint jest klejony Loctite.
Masz objawy zerwanego klina na śrubie. Łapiesz mocno za tę czarną rurę wystającą z silnika i wykręcasz, czasem trzeba użyć klucz do rur ale najlepiej przez szmatkę żeby nie uszkodzić. Po odkręceniu odciągasz trochę od silnika i powinieneś zobaczyć że śruba napędu jest luźna, ja dorabiam kliny ze śrub m5 albo m6, przekładam na wylot i daję nakrętkę na...
Czy w tej giętarce potrzebny jest dodatkowy zbiornik oleju? Czy jest on przykręcany na 4 sruby i przez zaworek zasysa olej? Proszę o pomoc posiadaczy tych giętarek o pomoc, bo chciałbym ją sprawdzić zanim ją rozbiorę.
Cześć, Chwilę się nie odzywałem bo nie było czasu się za to wziąć. Dziś znalazłem chwilę i myślałem że szybko pójdzie. No i tak szybko poszło, że zacząłem o 9 rano, mamy godzinę 17 a ja jeszcze tego nie zrobiłem. Słuchajcie, czy ma ktoś z Was pomysł jak wyciągnąć tą tuleję? Na filmie im wypada sama. Ja przy swojej rozwaliłem swój ściągacz. Rozwaliłem...
Witam, czy ktoś wie jak rozebrać siłownik pochyłu masztu w wózku Linde H18?
Sprawa dotyczy zaparzacza? Tak, ale nie ograniczaj się tylko do wymiany uszczelki barista. Wymień wszystkie zalecane. Można kupić komplet. Warto by rozebrać siłownik i zobaczyć w jakim stanie są sprężyny - u mnie za pierwszym razem były ok, za drugim razem jedna skorodowała i pękła.
Kolega chce zrobić podnoszenie klapy bagażnika z pilota?:)
Witaj kolego. Nieładnie z Twojej strony, że oczerniasz firmę tylko po to, by uzyskać jakieś bardzo podstawowe informację dotyczące budowy siłownika pomijając kontakt z serwisem. W zasadzie siłownik, o który pytasz, jest banalnie prosty w budowie. Na jego rozłożenie wystarczy mniej czasu, niż na napisanie powyższego posta. Aby rozłożyć siłownik, należy...
Tuba jest raczej na gwincie stojan sruby delikatnie kabel sruba m6
Tłok w tych siłownikach jest wkręcony na tłoczysko i zabezpieczony śrubą wkręconą w ten gwint. Ja bym próbował rozkręcić dławicę na ramieniu - będzie łatwiej. Po rozebraniu siłownika należy wymienić wszystkie uszczelnienia, nie tylko dławicy ale i tłoka. Po znalezieniu śruby zabezpieczającej która jest na 95% namocz odrdzewiaczem gwint nakrętki to naprawdę...
Witam A mam pyt. gdzie mozna dostac ten mikroprzełącznik?
Popsikaj WD40 , na wieczór wewnątrz tulejki popychacza , sprężyna wchodzi na zdjęciu w dolny fragment trzpienia , prawidłowo widać to tutaj : http://bramshop.pl/uploads/images/WINGO2...
Natywna centralka dla tych silownikow to Nice MC824H. Ta centralka Benincy ma wejścia na enkodery, ale ich sposób podłaczania i zasilania jest inny w Nice, inny w Benincy (dla obadania możliwości jego podpięcia należaloby rozebrać siłownik Moby a potem odtworzyć schemat obwodu enkodera). Twoja centrala może pracować z siłownikami w ogóle bez enkoderów...
Siłownik powinien domykać bramę do końca i centrala powinna jeszcze przez kilka sekund podawać napięcie na silnik, jeśli tak nie jest to trzeba zwiększyć czas pracy centrali. Jeśli czasy, moc, kondensatory są okej to przyczyn szukałbym w mechanice siłownika. Po tylu latach dobrze byłoby rozebrać siłownik, wyczyścić i nasmarować przekładnie i mechanizm...
Kondensatory jednak warto wymienić jeżeli nie masz jak zmierzyć . Kilkanaście złociszy nie majątek a po 7-iu latach na pewno nie trzymają już prawidłowej pojemmności. raz jedna połówka raz druga, nie chce ruszyć Wcześniej pisałeś, że jeden silnik nie chce ruszyć, a drugi przez to "wariuje". Próbowałeś zmian parametrów w centrali? Po wymianie kondensatorów...
Trochę robię zamieszanie, ale rozebrałem siłowniki do których chcę dokupić centralę, i okazuje się, że są tam silniki indukcyjne AC z kondensatorem rozruchowym. Jaki jest schemat tego obwodu dla tego typu siłowników?
Tak, może to być przyczyną. Musisz rozebrać siłownik i zobaczyć. Jeżeli przepuszcza o-ring, to sprężyny mogą być skorodowane albo nawet pęknięte.
Wingo 5000 230 V Problem z siłownikiem. Siłownik nie otwiera się ani nie chce się zamknąć. Skrzydło chodzi lekko. Jak zdejmę go z blokady, to ręcznie też nie można skrzydła ani otworzyć, ani zamknąć. Rozebrałem siłownik od spodu i kręcąc ślimakiem, uchwyt mocowany do skrzydła chodzi po ślimacznicy lekko, ale silnik stoi.
witam, Pewnie dla wiekszości będzie to śmieszny problem lecz mam zagwozdkę już od chwili. Mam takie złącznki na listwie i chyba padł mi siłownik bo napięcie jest a nie otwiera obiegu. Chce się upewnić i podmienić siłownik na chwilę z innej pętli lecz nie wiem jak odpiąć kabelki... Nie chce nic urwać... Pionowa złączka jest od regulatora temperatuwy...
zamek jest zanitowany, oprócz wkrętów na środku jest nit który trzeba rozwiercić. Styków nie wyczyścisz, możesz co najwyżej wymienić switche, które są dwa a w drzwiach kierowcy trzy.
Większość odpowiedzi bedziesz miał jak rozbierzesz całość czyli wyciągniesz siłownik z walka i dalej dobierzesz się do jego wnętrzności. W siłowniki masz silnik i kondensator na którym będzie napisana jego pojemność. W siłowniku tez będzie centrala sterująca zobaczysz stan elektroniki.
Tka te zamki da sie rozmontowac ale trzeba posłużyc się wiertarką żeby rozwiercić nit na środku tego urządzenia. Najczęstszą przyczyną niesprawności tych zamków jest microswitch, który ulega zużyciu, koszt takiego switcha to pare złotych a wymiana po wymontowaniu i rozwierceniu nie jest trudna.
Jak dla mnie to spaliły się siłowniki, trzeba rozebrać boczek i zobaczyć.
Pierwszy ruch - rozebrać siłownik do rosołu, obejrzeć, wyczyścić przekładnię i śrubę pociągowową, nasmarować, złożyć (i modlić się aby nic nie było nadmiernie zużyte albo uszkodzone bo części do RotaMatica kosztują krocie). Drugi ruch - zapuścić uczenie położeń i siły.
Sprawdź przewody w przepustach drzwiowych. Jak będą ok, to czeka Cię rozebranie siłowników i sprawdzenie switchy.
Rozebrałem siłownik c. zamka. Spalony komutator silniczka i wypalone szczotki , tylko dlaczego go spaliło ???
A nie próbowałeś tego rozebrać/ naprawić?
Możliwe ze robią się Tak zwane dwa ciśnienia na siłowniku trzeba by rozebrać siłownik wymienić uszczelnienie
Trzeba wykonać pomiary prądu, czy w całym zakresie jest taki sam. rozebranie siłowników i sprawdzenie czy nie wymagają czyszczenia / smarowania . Następnie sprawdzić opory toczenia bramy.
Witam wszystkich, Ponieważ moja brama straciła wigor na mrozie, to rozebrałem siłownik chcąc wymienić kondensator rozruchowy. Niestety nie znalazłem go. Siłownik ma ok. 10 lat. Może mi ktoś podpowie gdzie dokładnie szukać? Pozdrawiam.
Sprawdz microstyki na mechaniżmie sprawdziłem są sprawne Sprawdzałeś przy odpiętej płytce sterowania ? Jak sprawdzałeś te mikrowyłączniki ? Sprawdziłeś przekaźniki na płytce , dokonałeś jakieś pomiary ? Sprawdziłeś ciągłość ścieżek na płytce i przewodów ? Co zrobiłeś konkretnego oprócz rozebrania siłownika ?
Tak, udało się rozwiązać problem. Zacinał się tylko jeden siłownik i tak jak pisałem wcześniej - nawet po zamianie miejscami - zacinał się na drugim skrzydle bramy. Cechą charakterystyczną było też to, że po takim "zacięciu" siłownika pomagało odblokowanie i zablokowanie sprzęgła na tym siłowniku (tym plastikowym kluczykiem). Po tym "zabiegu" siłownik...
Odpowiedź prosta, rozebrać boczki, sprawdzić siłowniki, cięgna oraz złącza i przewody w drzwiach. Manualnie jak zamykasz/otwierasz to ciężej chodzi w drzwiach, które się nie zamykają czy tam samo lekko jak w drzwiach kierowcy?
rozwiązanie problemu otwiera nie zamyka zamyka nie otwiera itp- zamek na stół, rozebrać siłownik, przelutować, sprawdzić czy ścieżki całe i ma działać
Witam. Czy jest możliwość aby w siłowniku Power Jack wymienić śrubę na trapezową, tam jest chyba śruba o zwykłym gwincie. Widziałem na forum satclub zdjęcia rozebranego siłownika. Tam jest zwykła śruba. Jeżeli wymieniłbym ją na trapezową. Wysuw byłby szybszy?
A możesz podpowiedzieć, co będzie tym "lepszym"? Aby nasmarować śruby muszę rozebrać siłownik przy kablu czy w jakiś inny sposób mam to rozkręcić?
Zanim rozbierzesz siłownik , sprawdź w jakim stanie są zawiasy , często uszkodzenie jest typowo mechaniczne - jeśli centralka wykrywa wzrost amperometryki , i odwraca ruch , to może oznaczać zapieczone zawiasy.
Czy udało ci się rozebrać ten siłownik wg pomysłu Rysio4001 ? Wg mnie nawet gdybym zdemontował i rozebrał to i tak nie mam zapasowych trybików. Jak to naprawiłeś, kupiłeś nowy? czy ktoś wie czy jest jakiś zamienny tańszy 3-punktowy 230V 90st, który podejdzie za M6063L 1009
(at)alpha podobno tak, tylko nie wiadomo kiedy dokładnie. Kupując ten model nie wiadomo, na który się trafi. Trzeba byłoby rozebrać siłownik. To jak określić punkty skrajne.w takim przypadku?
Witam! Jak rozebrać silnik w siłowniku do bramy skrzydłowej firmy Proteco Aster 5,upalone przewody zasilające może miał ktoś podobny problem.Proszę o pomoc. Pozdrawiam!
Moduł komfortu nie jest pod fotelem, tylko pod nogami kierowcy, ale zacznij od wyjęcia zamka, rozebrania siłownika i poprawienia zimnych lutów na płytce
W tym sezonie odpuszczę sobie robienie chwytacza szkoda nerwów. A może wie ktoś jak rozebrać Siłownik hydrauliczny podnoszenia motowideł jednostronny
Należy rozebrać siłowniki, wyczyścić ze starego smaru zawierającego zapewne dużo wilgoci, wymienić oringi w wysprzęglikach (można przy okazji sprawdzić/wymienić zużyte tulejki i elementy przekładni) włożyć nowy smar, udrożnić otwory odwadniające, skręcić i gotowe.
Dziękuję za odpowiedź. Rozbiorę jeden siłownik i zwymiaruję silnik. Może akurat coś mocniejszego dopasuję. Dam oczywiście znać jak prace postępują. :)
Dobra już wszystko wiem, Rozebrałem siłowniki i z jednym jest problem. Przy zamykaniu idzie płynnie ( po wysprzęgleniu) natomiast żeby zamknąć to trzeba użyć dużej siły i przesuwa się skokowo. Coś się stało z przekładnią :( Teraz muszę podumać jak to rozebrać albo znaleźć serwis.
Zaszalałem dzisiaj i już naprawiłem jeden siłownik zanim wrzuciłeś tutorial :) A mam takie pytanie: jak rozebrałeś siłownik to czym go później kleiłeś do kupy? PS. bez tej blaszki wszystko chodzi jak trzeba :D
Trzeba rozebrać siłownik i przesmarować . no i sprawdzić czy " zęby" całe.
witam, do tej pory otwieranie klapy działa bez zarzutu z pilota i z mikrostyku rozwiązanie problemu polegało na polutowaniu i zaizolowaniu kabli wychodzących z klapy bagażnika a następnie rozebraniu siłownika zamka i jego gruntownym przeczyszczeniu i nasmarowaniu, więc temat zamykam.
Witam. Mam problem z takim samym modelem cyklopa, mianowicie z rozebraniem siłownika. Nie wiem do końca jaka jest kolejnośc rozbierania. Odkręciłem główną nakrętke i mam problem z pierścieniem osadczym sprężynującym, na tych zdjeciach z katalogu powyżej, jest to pierścień 12. Byłbym wdzięczny za jakieś małe wskazówki jak go sciągnąc.
Jutro je pożyczę i zobaczę na to jeszcze raz. Nie ma innego wyjścia... Trzeba rozebrać siłownik. Jak połączenia są OK, to trzeba sprawdzić wnętrze. Czy opuszczanie nie działało po całkowitym podniesieniu oparcia? Wewnątrz siłownika są dwa wyłączniki krańcowe. No i kabelki... trzeba sprawdzić.
Tz. ze musze rozebrać siłownik i dopasować jakąś sprężynę. A zamiast filtra to zwykły korek nie wystarczy?
Witajcie. Dziękuję za wskazówki. Rozebrałem dziś siłownik i rzeczywiście (at)jakubt strzał w 10 ! Problem rozwiązany po dokręceniu śrubek na silniczku (jedna to nawet była cała odkręcona). https://obrazki.elektroda.pl/7586553700_...
A nie wiem po co ja to pisałem - jak można zrobić photo... Specjalnie dla Was rozebrałem siłownik. Na załączonym obrazku widać: rozebrany SIŁOWNIK typu SLAVE. W prawym górnym rogu widać dołożony przeze mnie przełącznik o działaniu którego pisałem ciut wyżej. Dokładnie taki przełączniczek powinien tam być fabrycznie (+ trzy przewody) w siłowniku typu...
Mnie też to zdziwiło, że zastosowano takie rozwiązanie z mikroprzełącznikiem NO. Przed rozebraniem siłownika prze stawiacza zaworu wykluczyłem hallotron, bo tylko dwa przewody, myślałem o kontaktronie, ale te też są zawodne. Na szczęście ten mikroprzełącznik jest standardowych rozmiarów i jest ogólnodostępny. Ciekaw jestem, jakie rozwiązania stosują...
Raczej jest to niemożliwe gdyż siłownik jest zintegrowany ze sterownikiem i nie mam możliwości zbadania napięcia przy odpowiedniej temperaturze (wiąże się to z rozebraniem siłownika a to jest wykluczone!!!). Siłownik dostaje jedynie sygnały bitowe z magistrali. Interesują mnie głównie rozwiązania "mechaniczne" czyli czujnik nacisku, przesunięcia z podłączonym...
Rozebrać siłownik .... :) Może to pomoże: http://obrazki.elektroda.pl/2662618700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5652376600_1... Rzecz sprowadza się do odkręcenia końcowej osłony i wymontowania środkowej plastikowej łączówki - krańcówki na długich śrubach wysuną się razem z nią - tylko nie zapomnij odpiąć przewodów krańcówek...
Oprócz powodów mechanicznych oporów, ciężka praca może być spowodowana także uszkodzeniem silnika. Miałem przypadek zwarcia międzyzwojowego w silniku 24 V z przekładnią, ale prąd przy biegu jałowym sięgał kilkudziesięciu amper co skutkowało przepaleniem bezpiecznika. Normalnie prąd biegu jałowego tego silnika wynosił około 0.5 A. Wszystko powinno się...
Bardzo podobny niedawno miałem zamiar naprawić. Ze względu na to że u mnie ten siłownik był w dość krytycznym miejscu układu chłodzenia odpuściłem. Obudowa jest zgrzewana albo klejona. Nie bardzo jest możliwość tak to rozebrać żeby później dobrze poskładać.
podłączam do tematu swój problem. posiadam od niedawna traktorek ogrodniczy tz4k14 z totalnie przerobioną hydrauliką, na 3 siłowniki dwustronnego działania. jeden z nich poważnie cieknie z "miejsca gdzie się wysuwa". Jak odłączyć siłownik od instalacji, co z olejem co z ciśnieniem w wężach? w zamiarze mam; rozebrać siłownik i wymienić simering? Nypel...
Co do klimy klasyka czyli uszkodzony potencjomter ... Sam potencjometr ciężko dostać raczej cały siłownik klapy. Mam ten sam model samochodu - fabia 1.2 AZQ z 2004 r. Objawy bardzo podobne. Dziś wyjąłem siłownik, rozebrałem i okazuje się, że siedzi w nim potencjometr, który bardzo łatwo dostać - a kosztuje ok. 20 zł (np. na Allegro). https://obrazki.elektroda.pl/7013488800_...
Uszczelniacz ciśnieniowy ze starości stwardniał i przepuszcza olej. Do kupienia w praktycznie każdym sklepie rolniczym lub zajmującym się hydrauliką siłową. Uszczelniacze do polskich siłowników są ogólnie dostępne , zazwyczaj te ciśnieniowe w kształcie litery "U" i do tego nie drogie , przy okazji polecam zmienić uszczelniacze zgarniające. Po rozebraniu...
Dobrzy ludzie. A podpowiedzcie proszę jak rozebrać resztę siłownika. Tzn chodzi mi o mechanizm blokowania kluczykiem wraz z przekładnią, która odpowiada za wsuwanie/wysuwanie ramienia siłownika. Czyli ta część nad wirnikiem. Mam taką sytuację, że silnik ładnie pracuje, ale nie przekazuje napędu na wysuwane ramię, które chodzi luźno bez względu na pozycję...
Sprawdziłem zawór trójdrogowy. Wypiąłem oczywiście najpierw siłownik elektryczny i okazało się, że nie działa w żadnym zakresie (wszystkie 3 styki rozwarte). Po rozebraniu siłownika, delikatnie rozebrałem i dokładnie wyczyściłem wszystkie styki przełączników wewnątrz, sprawdziłem silnik krokowy i poskładałem całość. Zamontowałem siłownik do kotła i...
Nie oznacza to jeszcze uszkodzenia zamka. Może być problem w instalacji. Jeżeli siłownik nie ciągnie do końca to też może pokazać takie błędy. Rozebrać zamek, zobaczyć płytki PCB bo lubią pękać i pękają też luty. Sprawdzić microstyki w zamku czy nie są uszkodzone - trzeba rozebrać siłownik.
Witam odnośnie Power Jack - służę pomocą ponieważ miałem taki zestaw i próbuję aktualnie zmienić na inne siłowniki tylko trochę komplikacji mam. Rozebrałem całe siłowniki na części pierwsze i tak power jack ma śrubę bardzo małego skoku 2- 2.5 , do tego nakrętka w środku jest teflonowa i jeśli będzie jakieś większe obciążenie to nakrętka się obrabia...
W tylnych drzwiach siłowniki zalewa woda... Czym można je zabezpieczyć? Bo nie ma w drzwiach jakiegoś miejsca gdzie woda się nie dostaje. Z kolei z przodu siłownik zaczął nagle brzeczeć przy ruszaniu. Po rozebraniu siłownika - silniczek śmierdział spalenizna. Co może być przyczyna?
Jeśli dwa piny we wtyczce to raczej elektroniki tam nie ma żadnej, tylko zwykły silnik. A jeśli zwarcie to jest spalony. Skoro siłownik jest do wyrzucenia, to można go spróbować rozebrać (w końcu ktoś go kiedyś złożył) i przewinąć.
Pozamienialem piny na lewy/prawy siłownik i skrzydło które cały czas działało działa a lewe skrzydło ani drgnie zatem siłownik chyba padnięty. Zbiegiem okoliczności było akurat zamiana pilota :/. Rozebrałem siłownik i pełno ziemi było w nim chyba mrówki sobie zrobiły gniazdko :/ zauważyłem tam kondensator 8 uF ducati. Zacznę od wymiany tego i zobaczę...
Schemat agregatu rozebranego na drobne http://obrazki.elektroda.pl/4610775300_1... Wydłubałem z http://www.intex.poznan.pl/czesci.htm Możliwe, że podobny do Twojego. Lista części z rysunkami do wózka ZAKREM http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&e...
Witam, mam następujący problem. Brama dwuskrzydłowa. Siłowniki Nice Wingo MB 4006. Centralka Mindy A6-A6F. Jedna z bram po otwarciu nie chce się zamknąć. Po rozebraniu siłownika i zluzowaniu krańcówki wszystko działa. Do momentu aż znów krańcówka przy otwieraniu nie zostanie wciśnięta. Teoretycznie działają obie. Tzn. jeśli podczas zamykania ją wcisnę,...
Proponuję jeszcze rozebrać siłownik (jest sklejony ale daje się rozebrać) wyjąć z nego silniczek i podłączyć go do akumulatora na 30 sekund. Dzieki temu komutator silniczka (który jest najczęstszą usterką siłowników) sam się wyczyści z nadpaleń i innego brudu). Potem siłownik można skleić jakimś klejem. U mnie operacja pomogła też mam R19.
Witam. Mam problem z siłownikiem? podnoszenia kabiny w renault premium z 99 roku. Chodzi o to że wcześniej nie można było podnieść kabiny wymieniłem pompkę bo nie dawała ciśnienia a teraz siłownik wychodzi ale nie wraca po przełączeniu na opuszczanie. Rozebrałem siłownik i na podnoszeniu podaje olej w cylindrze z dołu a po przełączeniu pompka nie może...
ech ... Co dalej ? Trzeba rozebrać siłownik zamka i lutownicą poprawić luty na płytce drukowanej przy wtyczce zamka. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=2...
Zdemontuj tapicerki drzwi, zdemontuj zamek z siłownikiem. Wszystkie cięgna wyczyść ze starego smaru z kurzem i zabezpiecz nową warstwą smaru. Rozbierz siłownik centralnego zamka i zamek, usuń stary gęsty smar, zabezpiecz nową warstwą "białego" smaru.
Udało mi się rozebrać siłownik. Przewód przy wejściu do czujnika miał w pewnych położeniach przerwę. Usztywniłem przewód, podpiąłem czujnik do skrzyneczki i w położeniu maksymalnie wysuniętym prąd miał wartość 20 mA, natomiast przy schowanym tłoczysku było -8 mA :idea: No to jest , może nie przerwa, ale problem w połączeniu wewnętrznym tego czujnika....
No właśnie pytanie jak działają krańcówki w somfy, chyba będzie trzeba jednak rozebrać siłownik... O ile logiczne jest jak funkcjonują krańcówki przy silniku 230 z dwoma uzwojeniami, to przy jednym coś się pewnie pojawia na trzecim pinie z krańcówek, a dwa są wolne bezpośrednio do silnika.. chyba.
Dziś rozebrałem siłownik, uszczelniacz uszkodzony, ''MAROKESZ'' miał racje olej przedostawał się na górę tłoka i go blokował, przelew na górze siłownika nie działał bo ktoś wcześniej źle go złożył i był zaślepiony. Jutro kupie nowe uszczelniacze i zobaczymy jak działa.
Dziękuję za odpowiedź. W międzyczasie rozebrałem siłownik i okazało się dokładnie to samo: stojan na łączeniu przewodów ze zwojami spalił się. Tak jak Pan wspomniał niestety nie da się go przewinąć. Na szczęście udało mi się dostać nowy stojan z wirnikiem: koszt około 500zł. Mam nadzieję, że po wymianie będzie śmigać kolejne kilka lat.
Jak wyświetlał tylko GS17 to po co ruszaliście siłownik sprzęgła? Trzeba było rozebrać siłownik zakresów i go wyczyścić, i nasmarować. Teraz to wygląda na to, że brakuje mu powietrza; sprzęgło, neutral i zakresy. Sprawdź zasilanie powietrzem czy przy wysprzęgliku nie załamaliście przewodu z trójnika i czy czterodrożny jest sprawny. Na skrzynię ma iść...
A nie ma przy ryglu zamka mikroprzełącznika,bo ty rozebrałeś siłownik central zamka.Jeżeli nie ma, to sygnał do oświetlenia musi być z tej krańcówki na słupku,lecz przez moduł.Czy jak otwierasz od pasażera, to też w liczniku świeci+oczywiście oświetlenie.Bo od kierowcy tylko w liczniku tak piszesz że jest.
Jak siłownik szarpnie ale nie zamyka, to może być inny problem, rok temu miałem podobny problem z centralnym zamkiem, a mianowicie czasem nie zamkną drzwi lub bagażnika, objaw nasilił się zimą przy temperaturze >-5. rozebrałem siłownik, powód błahy smar silikonowy miał tak gęstą konsystencję że impuls z centralnego nie był na tyle mocny aby sprostać...
podłączam do tematu swój problem. posiadam od niedawna tz4k14 z totalnie przerobioną hydrauliką, na 3 siłowniki dwustronnego działania. jeden z nich poważnie cieknie z "miejsca gdzie się rozsuwa". Jak odłączyć siłownik od instalacji, co z olejem co z ciśnieniem w wężach? w zamiarze mam; rozebrać siłownik i wymienić siemering?
Blachę wyjąć siłownik rozłupać.
Na początku przepraszam za zmyłkę, w temacie, napisałem, że jest to Atego, a samochód był wyprodukowany jeszcze przed wprowadzeniem tego nazewnictwa. Problemem jest prawdopodobnie silniczek w siłowniku, po rozebraniu siłownika okazuje się, że kiedy silnik pracuje to się z niego delikatni dymi. Podejrzewam, że sterownik wykrywa zbyt duży prąd pobierany...
Mikrowyłącznik w siłowniku zamka trzeba wszystko rozebrać i wyjąć siłownik na zewnątrz
(at)wal-ker Dzięki porobię zdjęcia dodam do tematu, może się jeszcze komuś przyda bo nie udało mi się znaleźć informacji jak rozebrać taki siłownik.
Dopóki jest gwarancja - wymieniaj. To głęboka china i jak już zaczniesz w języku modelarzy "waloryzować" czyli naprawiać i udoskonalać co chińczyk sknocił - wymienisz i dorobisz pół mechanizmu. Baw się w naprawianie kiedy już nie będzie wyjścia, a jak się już skończy cierpliwość - wstaw normalne. PS . Tak na oko z tłoka wyrwała się nakrętka pociągowa...
Witam Mikrusy są w siłownikach a właściwie jeden. Jeśli chcesz to zrobić i zapomniec to proponuję mikrowłączniki nie po 3zł jak to koledzy polecają ale za mim. 12 zł bo powinny być hermetyczne inaczej na wiosnę masz robotę od nowa. Kupisz je w sklepach z elektroniką hobby i najlepiej mieć w ręku sztukę z siłownika. Idealnie takiego samego nie dostaniesz....
Witajcie, OK, mój przypadek naprawiony. Sterownik załączał się tylko w jedną stronę. Sterownik zgłaszał przeciążenie (mrugała czerwona dioda). Profilaktycznie wymiana wszystkich elektrolitów oraz dodatkowo przekaźniki i mosfety oraz ten nieszczęsny sterownik ULN2003A. Siłowniki podczas pracy pobierały prawie 0,5 A prądu... Co jest graniczną wartością...
Dzięki wszystkim za info. Właśnie rozebrałem siłownik. Bardzo pomocny zaciągany pas transportowy do rozpięcia zawleczki na dole tłoka i mam nadzieje pomocne przy montażu. Wyciek na górze, tłok działał w pełnym zakresie. Po rozebraniu widoczne ślady wody (brunatne zacieki) na dużej uszczelce w pokrywie komory tłoka. Uszczelka w jednym miejscu wygląda...
Więc tak. Wszystko działa fajnie oprócz pływającego położenia(chyba siłownik jest za ciasno poskładany bo był remontowany).Jak bym jeszcze był lepszym spawaczem było by całkiem fajnie ale dopiero na koniec roboty opanowałem jak spawać by było szczelne.Przecieka mi trochę olej na przyłączach ale poprawię to.Oczywiście nie wiedziałem że mam regulować...
o ile tam je znadję ? trzeba siłownik do tego rozebrać czy mozna to wykonać na zamontowanej juz całlej instalacji-silownik-brama-naped zajrzyj pod spód siłowników - na początku i na końcu szczeliny w której jeździ śruba pociągowa powinny być uzębione odcinki obudowy Naprawdę tak ciężko klęknąć i zajrzeć pod spód siłownika? Nie trzeba nic rozbierać....
Oczywiście że spawałem ten kołnierz ale przy rozebranym siłowniku . Popełniłeś błąd trzeba było się zapytać bo ja mam takie samo zabezpieczenie, jedyny ratunek teraz to dokupienie uszczelnień , ma gość takie na Alegro .Ten drut wyciągasz np. cęgami (wbrew pozorom łatwo się go wkłada) i wyciągasz tłoczysko z dławicą (gwintu nie ma) , ciężko idzie ale...
A jak wyjąc tą tuleję hamująca ? I jak rozebrać siłownik (cylinder). I gdzie i za ile taką tuleję można kupić ? Mam cylinder hydrauliczny Tłokowy CJ2F-12-80/45/630 GDz*, a tuleja hamująca jest o numerze katalogowym CJ2D-80/0.09 a symbol KTM 8769-332-011-409.:) Dodano po 2 Witaj kolego SKM1964 widzę że jesteś w temacie. Możesz mi coś doradzić i pomóc...
Witam Kupiłem oryginalne zamki z siłownikami do escorta z 91r. Na siłownikach jest kostka z 4 wyjściami. Rozebrałem siłowniki a tam.... zero elektroniki, same szyny i przełączniki i 2 diody. Pytanie brzmi: Do którego bolca co podłączyć? Proszę o rysunek kostki z opisanymi wyprowadzeniami. kolory kabli, które tam wchodzą. Cokolwiek co mi pomoże. http://obrazki.elektroda.net/80_12235686...
Witam! Posiadam Honde Accord 1999 rok. Mój problem jest taki, że siłowniki drzwi nie mają siły pociągnąć cięgna. Rozebrałem siłowniki, popsikałem wd40 i niestety jest to samo. Podczas załączaniu zamka z pilota silniczki (przy wypiętych siłownikach z cięgien) działają normalnie, jednak gdy podepnę je pod cięgna nie maja siły. Czy ktoś coś z tymi silniczkami...
Siłownik , blokuje tylko rygiel , wiec może być problem z samym zamkiem, rozebrać wyczyścić , nasmarować
Jak widać, tu jest pompa ręczna i siłownik. Domyślam się, że jest problem z siłownikiem. Trzeba rozebrać I zobaczyć co się dzieje.
Rozebrałem siłownik od strony pasażera.Otóż szczegół tkwił chyba w mikro wyłączniku który dawał sygnał o położeniu siłownika.Po przeczyszczeniu styków sprajem styki reagowały prawidłowo. Opis podłączenia przewodów.Czerwony i niebieski to zasilanie silniczka.Czarny-fiolet styk zwiera gdy sygnał jest na zamknij.Czarny-brąz zwiera gdy sygnał jest na otwórz.Płożenie...
Zawsze jest jakieś wyjście z sytuacji. Może jest sterowanie dwuimpulsowe, a może, pomoże podanie bezpośrednio na silniczek prądu przez przekażnik przełączający (oczywiście rozłączający silniczek od modułu). Zdażają się zimne luty we wtyczce siłownika , są też w siłowniku drzwi przednich cztery mikrostyki i miernikiem trzeba sprawdzić czy wszystkie działają-...
rozebranie sprężarki rozebranie kostki rozebranie pralki
blaupunkt szumi podświetlenie łącznika uszczelka podgrzewacza
zarówka punto archiwizacja danych dysku
Modelowanie zmian odcinka ST w EKG: metody i zastosowania Metody morfologiczne funkcji okresowych: dylatacja, erozja, otwarcie, zamknięcie