gdybym miał zgadywać postawiłbym na starego mercedesa beczkę dizla,ale nigdy nie widziałem takiego typu startera w tym typie auta
czy takie połączanie wytrzyma Nie, pokręcisz kiedyś dłużej z jakiegoś powodu i tak się to nagrzeje że cyna puści.
Loluś, tam jest Magneti Marelli, nie ma tam magnesów na stojanie.
Sorki za przerwę, nawał pracy... Najprawdopodobniej szczotki to będą, przekaźnik tyka przy przekręcaniu kluczyka, a rozrusznik wystarczy ostukać żeby ruszył. Jeszcze jedno pytanie: czy ktoś wie czy szczotki i ewentualnie tulejki można dopasować od czegoś innego? Rozrusznik Magneti-Marelli E80... Pytam, bo coś czuję że do tego sprzętu w swojej okolicy...
A nie lepiej po prostu zaopatrzyć się w nowy rozrusznik i go wymienić np? https://allegro.pl/oferta/magneti-marell... Ja byłem pewien że to problem niedostatku prądu pod obciążeniem.
Też używam takiego w języku PL, ma drukarkę (dla klienta dobre, wszyscy przecież lubią mieć wszysko na papierku :) ) Ponadto przydatny przy sprawdzaniu alternatora- mierzy pulsację napięcia w układzie i aku pod obciążeniem rozrusznika. Myślę że warto go kupić.
Wchodzi bez problemu, Magneti Marelli. Tylko elektromagnes nie jest na wsuwkę a kabeloczko.
No i elektryk poległ, chyba zostaje serwis Fiata. Zastanawia mnie jeszcze tylko jeden fakt zamontowany u mnie rozrusznik to 0,8kv Magneti Marelli, z tego co czytałem to był taki montowany w seicento 0,9 i 1,1 a w grande punto 1,4 powinien być 1kv może najzwyczajniej jest za mały?
Okazało się że mam taki rozrusznik od AEE z podpartą osią. Niestety wprowadziłem was trochę w błąd. Ja mam rozrusznik z tyłu silnika. I wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/3562066400_1... Musi być na śruby M8. Niestety ten z przodu nie pasuje... Dodano po 10 Dzięki bardzo za podpowiedzi. Sprawa się wyjaśniła. Potrzebne mi takie...
Alternator jest produkcji Magneti-Marelli 14 V, 90 A i ma na naklejce napisany kod: 063377412010 oraz nazwę A115IM i krótki kod MAN7412. W katalogu alternatorów Magneti-Marelli na stronie: http://www.rgz-magnetimarelli.pl/magneti... a dalej części/ elektryczne i elektroniczne/ alternatory i rozruszniki nie ma tego alternatora....
Setart kręci tak samo jak reduktorowy i tak samo jak sprawny R7. Pobór prądu w okolicach 300 A (odliczając podgrzewacze które pobierają ~50 A). Jedyna różnica w odgłosie pracy. Setart to odmiana rozrusznika do Perkinsa serii 1000, chyba kopia Magneti Marelli.
to co proponujecie, co może być przyczyną? 1. Zacząć od przewodów? klemy wymienione na miedziane przed zimą - listopad 2008. 2. Czy od razu za alternator/regulator? PS. Przewód z B+ alternatora idzie do rozrusznika czy tak ma być?
W sklepie z częściami samochodowymi lub sklepie gdzie zajmują się regeneracją alternatorów,rozruszników ja taki kupowałem.
U mnie w multipli też jest silnik 1.6 16V i rozrusznik siedzi tam bardzo małych wymiarów. Jest to fabryczny magneti marelli 1.4kW z przekładnią planetarną. Jak ten 0.9kW też ma przekładnię to myślę że da radę.
Ten co na zdjęciu-musze do niego zamówic zębnik.Chodzi mo o producenta rozrusznika-nie ma na nim żednych bic lub metryk z logiem wykonawcy.Rozrusznik wykazuje cechy stosowane przez Magneti Marelli-zębnik jest razem z widełkami. W katalogu MM nie znalazłem zębnika o takich wymiarach-10 zębów,srednica 25,8mm.
Magneti Marelli Aftermarket robi bendiksy na wzór valeo. Na mojego nosa wyjechana bieżna przekładni planetarnej, co o tym sądzisz żmijko? :)
Nie rozbierałem automatu. Myślałem, że jest to możliwe tylko na jakiejś specjalnej maszynie. Ogólnie kupiłem dzisiaj nowy elektromagnes magneti marelli i jutro go podmieniam. Jak to nie pomoże to ja już nie wiem.
Mostek został już wymieniony jak napisałem - pozostał regulator lub problemy z kablami / PCMem. 3-ci pin ma przejście do akumulatora więc powinien być ok, napięć na pozostałych nie mierzyłem. Spróbuję sprawdzić przejścia pozostałych dwóch do PCMa. Czy one idą przez bezpiecznik, czy bezpośrednio i jeśli tak, to czy nie zmieniają kolorów po drodze? Muszę...
Napięcie na jałowym dobre, maleje gdzieś na kablach pod obciążeniem sprawdź klemy, masę od minusa, plusowy na rozruszniku. A dobrze kręci rozrusznik. Zmierz spadek napięcia na kablach od alternatora do akumulatora minusowy i plusowy. A pasek alternatora dobry bo wiem że tam jest kiepsko naciągnąć jego? Jak dodajesz gazu też nie wzrasta napięcie?
To dziwne, bo szukałem do sieny ( uleciało jak jest zębnik, dostało się pod koło wieńcowe i odpadnięty fragment po prostu zmieliło) i nie mieli. Stwierdzili, że Magneti Marelli tego nie dostarcza, zaś chińczycy ( jeszcze) lub inne Cargo tego nie robi. Oferowali mi nowy rozrusznik za około 7 stów, ale załatwiłem klientowi w Polstarterze za stów 3.
ZGG : Rozrusznik od Lublina 2 lub 3 ( czeski rozrusznik ) tam lubiło wybijac mocowanie łozyska dlatego wirnik darł po nakładkach w stojanie. Reszta to prostowniki od Magneti marelli ( włoskie laternatory od fiata itd..) do tego widze mistubishi 4 fazowe i bosha 55A ).
Witam! ja mam na tapecie 206 z Magneti Marelli IAW 48P2.76. Też kompletny zgon auta. Brak sterowania pompą paliwa,zasilanie cewki i czegokolwiek .Tylko rozrusznik kręci. Gdzie powinny być plusy i masy po zapłonie? Jutro spróbuje sie dokopać do tego przekaźnika w bsm.
Witam ponownie! Niestety radość była przedwczesna:cry: Zakupiłam nowy czujnik położenia wału ( Magneti Marelli) i nic. Palił przed dwa dni. I znowu ten sam problem, rozrusznik kręci ale brak iskry pod świecami. Już sama nie wiem co może być przyczyną. Może jakieś inne pomysły od podawanych wcześniej? Pozdrawiam Gabi
Witam,a pompka paliwa pracuje? Ja bym jeszcze stawiał na czujnik położenia wału, jest to element który często daje popalić użytkownikom fiata. Koszt nowego czujnika Magneti Marelli to około 100zł. Kilka razy bujałem sie z tym brakiem iskry i zazwyczaj był to ten czujnik:) pozdrawiam
Witam, w berlingo z 97roku, silnik 1.4 beznyna, sterownik magneti Marelli, brak iskry i brak wysterowania na wtryski, odczytane 2 błedy: brak wysterowania na cewkę. W parametrach podczas kręcenia rozrusznikiem, czujnik czyta obroty z wału (tak ok 250obr/min) jednak wtryski nie dostają sterowania, zasilanie jest. Na wtyczce od cewki brak zasilania ,...
Jest tak - są dwa kable co przychodzą do wyżutnika z tym że sterujący można bez problemu pomierzyć z góry odsłaniając pokrywę plastikową nad akumulatorem . na kablu o ile pamiętam czarny z białym a dokładnie legnij pod niego i zerknij bo możesz mieć inny kolor przychodzi do skrzynki tej co mówiłem tam wetknij najzwyklejszy miernik i po przekręceniu...
Witam, Fiat Seicento 900 2001 r. komputer Magneti Marelli trysk paliwa. Mam pytanie jak sprawdzić czujnik położenia wału korbowego (3 piny na wtyczce) , jeśli ktoś wie to oprócz oporności proszę o podanie napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem . Proszę też o info czy na złączu od strony komputera powinny być jakieś napięcia. Komputer wskazuje że on...
witam to co koledzy wyżej,bez torxa zewnętrznego przedłużki na klucz 1,5m nie odkręcisz go,rozrusznik zrobisz bendix samemu wymienisz tylko pewnie ciężko będzie ci założyć zabezpieczenie na wirniku.Lepiej niech ci mechanik go wyciągnie,przedtem sprawdz jaki masz Bosch czy Magneti Marelli.Mechanik bo jak obrobisz śruby złym kluczem to kaplica :( Ogólnie...
14x12x13 lub 15x12x13 Szczerzę mówiąć polecam założyć rozrusznik bez ośki produkcji Magnetii Marelli: CS788 lub 63223039
Witam. Posiadam grande punto 1.9JTDM 130km. Auto ciężko odpala, najgorsze są krótkie odcinki po odpaleniu, później zgaszenie i próba odpalenia to jakiś cud. Z rury siwo, że nic nie widać, a jak odpali nic mu się nie dzieje. Na komputerze brak błędów. Podczas dłuższego kręcenia pojawia się komunikat "Cruise Control". Po długim postoju odpala bez większych...
Rozrusznik kręci samochód nie odpala. Po włączeniu stacyjki pojawia się code i błąd MR 1 9963. Jak wykasuję komputerem diagnostycznym Magneti Marelli ten błąd przy włączonym zapłonie to nie mam błędów i na desce rozdzielczej też znika MR 1 9963 . I wtedy jak zacznę kręcić rozrusznikiem to pojawia mi sie błąd wewnętrzny sterownika P2828 ( na interfejsie...
Czy ja twierdzę, że to jest normalny objaw? Wyrażam tylko swoje spostrzeżenie, że wszystko wymieniłem, a ładowanie jakie było takie jest i akumulator padł po 2 latach, co więcej w/g procedury testowej opisanej w książce wszystko z ładowaniem jest ok. http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/lado... <- sprawdź to łączenie przewodu "+" przy elektrowłączniku...
Witam serdecznie Pacjent to peugeot expert 2.0 HDi 2012r układem paliwowym Delphi Silnik nie odpala po chwili kręcenia rozrusznikiem wykrywa błąd P050BDziałanie w odniesieniu do czasu zapłonu przy rozruchu zimnego silnika Następnie później pojawia się błąd P2291Ciśnienie sterowania wtryskiwacza zbyt niskie, rozruch silnika Silnik po remoncie turbo się...
Przy alternatorach Magneti Marelli są dwa sposoby luzowania napinacza (i generalnie dwa typy napinaczy) 1: należy poluzować dwie śruby imbusowe (trochę trudno je dojrzeć, najlepiej ściągnąć plastikowy fragment osłony paska klinowego, przykręcany do nadkola i podłużnicy) i później ustawić napinacz śrubą regulacyjną. 2. Jeśli nie ma tych śrub, to napinacz...
Cinquecento po przekręceniu stacyjki terkocze przekaźnikami, przy próbie odpalenia kontrolki prawie gasną, rozrusznik nie kręci. Odpalenie na pych nic nie daje kpiuj/wklej : youtu.be/Iz64jukWCm8 Odpięcie jednej z wtyczek ucisza terkotanie, ale nadal nie można odpalić autka. https://obrazki.elektroda.pl/5092091600_... Akumulator jest...
Utknąłem Znalazłem wtyk pasujący 1:1, ale auto "cegła". Podmieniłam BSM jest stałe na bezpieczniku od zasilania ECU F1, brak komunikacji z ECU i ABS. Napięcie na F10 czasami po podłączeniu klemy i przekręceniu zapłonu pojawi się na 1-2 sek, a później za kolejnym razem już nie pojawia się. Czasami po podłączeniu aku i przekręceniu kluczyka jest tryb...
Witam i proszę o radę bo po przegranej walce z autem potrzebuje jakiejś wskazówki. Samochód nie odpala. Co udało mi się do tej pory ustalić: iskra jest, pompa działa i paliwo dochodzi do wtryskiwaczy. Stały + na wtryskiwaczach jest (tylko gdy działa pompa paliwa), ale brak masy na wtryskach. Masa pojawia się tylko na ułamek sekundy po przekręceniu kluczyka...
Przed zgaśnięciem auto przy 100km/h lekko sie zadusiło i zgasło coć przy 50 km/h tylko odrazu gasło- obroty poleciały w dół aż sie motor wyłaczył i przy odpalaniu tylko kręcił rozrusznik nic więcej. W norauto mechanik odpiwietrzył silnik wentlem co poleciała z niego para a potem paliwo ( nie kojaże jak sie czesc nazywa pompka paliwa tam pompuje to jest...
Witam , mam ten sam problem z tym ,że u mnie wygląda to tak ze dość ciężko uruchomić silnik ,trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem i lekko dodać gazu.Do nagrzania auta wszystko jest ok ,potem następuję spadek obrotów i bardzo nierówna praca na benzynie na gazie tego problemu nie ma .Wymieniłem : -przewody WN -cewka zapłonowa -świece -czujniki temperatury...
Pacjent to Uno z silnikiem 1.0 fire z klasycznym aparatem zapłonowym (palec, kopułka, rozdzielacz) Problem i objawy Raz zapala, raz nie. Sprawa zaczęła się we wrześniu, na zlocie. Na miejsce (prawie 600km) dojechał bez problemu, na drugi dzień podczas objazdówki w trójmieście, samochód dwa razy miał problemy z zapaleniem. Kręcił żwawo ale nie chciał...
Witam forumowiczów. Auto z którym mam problem to Peugeot 206 1.1 benzyna z 2004 roku. Zanim trafiło do mnie było wcześniej w innym „warsztacie”. Samochód od początku usterki nie odpalał i co za tym idzie nie było komunikacji ze sterownikiem silnika. Usterkę braku komunikacji namierzyłem w przetartych i przegniłych przewodach we wiązce koło...
Witam wszystkich i uprzejmie proszę o pomoc i cenne uwagi. Auto to:: Peugeot 206 1.4benzyna , 2002r. hatchback, komputer silnika to Magneti Marelli IAW 48P2.76 , moduł zasilania BSM B2 . Problem z zasilaniem a mianowicie - brak świateł mijania ( kierunki,awaryjne , długie i postojowe oraz STOP działają i klakson też dziala) nie dziala wentylator dmuchawy,...
Witam. Problem wynika następująco, nagle znikła iskra, podejrzenie padło na czujnik położenia wału, po sprawdzeniu miernikiem miał 740 Ohm i reagował na magnes zmieniając oporność. Dla świętego spokoju kupiłem nowy który po pomiarach zachowuje się tak samo jak stary. Po wymianie czujnika jak iskry nie było tak nie ma, z ciekawości sprawdziłem cewkę,...
Podczas jazdy owe 8V może powstać jedynie na skutek zwarcia instalacji, ale wtedy to....DYM! Aby napięcie spadło do takiego poziomu to musisz zrobić bez ładowania kilkadziesiąt kilometrów na włączonych światłach. Może 100. Więc: Regulator + szczotki Padający akumulator + szczotki A za 350 PLN to rzeczywiście mogą Tobie naprawić alternator he he ......wymienić...
Otóż od niedawna posiadam Peugeota 206 2.0 gti s16, auto jeździło i odpalało bez problemu ale do czasu, pojechałem do kumpla pokazać nowe auto, zgasiłem silnik i po 15 minutach próbowałem odpalić, rozrusznik pracuje ale nie odpala, ponadto po włączeniu zapłonu nie włącza się wyświetlacz klimy (przedtem działał) i nie słychać pompy paliwa. Sprawdziłem...
Najważniejsza jest nie pojemność ale moc rozruchowa najlepiej podana w DIN ( to najbardziej surowa i wymagająca norma dla aku). Co do firmy to niestety centra to nie to co kiedyś banner śmiech na sali bosh to samo co centra różne inne wynalazki też nie wart uwagi ale to co mogę polecić jeżeli zamierzaż długo trzymać auto to topla czerwona seria o niej...
dziś jeszcze raz spojrzałem z miernikiem na to... sytuacja mnie trochę przytłacza :(. Zmierzyłem masę silnika (głowicy), alternatora i klemy akumulatora a różnica to zaledwie 0,2 ohma. Czyli masa zkładam że jest. Posłuchałem dłużej rozgrzanego silnika i pojawia sie jeszcze delikatnie nierówna praca synchronicznie z przygasaniem, ale to może wynikać...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Auto to Peugeot 605 2.0 benzyna, 107 km, na komputerze Magneti Marelli G5 i wtrysku jednopunktowym. Wyjechałem przedwczoraj z garażu, po ok.3 km silnik zgasł podczas jazdy i już nie chciał odpalić. Zabrałem się do roboty, wczoraj cały dzień i dziś z rana i nie znalazłem przyczyny :cry: . A więc tak: Po przeanalizowaniu...
Niestety żeby go zdiagnozować musisz go wyjąć z fury.Uszkodzenia jakie mogły nastąpić to zawieszenie jednej ze szczotek w rozruszniku lub uszkodzenie wyłącznika elektromagnetycznego,ale może również padło uzwojenie rozrusznika a nawet wytopienie cyny z lamel uzwojenia wirnika. W trakcie naprawy sprawdż luzy na tulejkach samosmarownych rozrusznika.W...
Temat stary ale akurat też szukałem więc się dzielę. Starter Bosch 0001109029 Starter Bosch 0001110018 Starter Bosch 0001110033 Starter Bosch 0001115038 Starter Bosch 0001115042 Starter Bosch 0001214002 Starter Bosch 0986018070 Starter Bosch F00E100257 Starter Iskra Letrika 11.131.157 Starter Iskra Letrika AZE2636 Starter Iskra Letrika IS1045 Starter...
zbiornik z pompą kupiłem bo stara się stopiła, jej siatkowy filtr był porwany. widziałem jak jeździł polonez z tą "nową" pompą. nie było więc potrzeby mierzenia ciśnienia paliwa. czujnik temperatury nie wskazywał nic, na zimno i na gorąco. stary potencjometr nie pokazywał nic. sonda nie pokazywała nic. pasek i koła wymieniłem bo nic nie wiedziałem o...
Wolne obroty (X10XE): -rzeczywiste powietrze jałowe około 6kg/h -porządane około 7kg/h Na fotce dałem z X12XE. Po nagłym przybutowaniu ma skoczyć nawet do 110kh/h Nie baw się w MAF zamienniki, to ślepa uliczka. W opcomie z tym błędem pokazuje na jałowym około 14kg\h. Przy nagłym przyspieszeniu faktycznie dochodzi do 110, a nawet 130kh\h. Zastanawia...
Witam serdecznie. Wiem że temat brzmi znajomo, ale proszę o odrobinę uwagi. Potrzebuje pomocy elektryka/ew. kogoś kto ma dobry pomysł :P 1. Problem - mruganie oświetlenie wnętrza/oświetlenia auta - w zależności od obrotów. 2. Samochod Nissan Primera,1995, 1.6 3. Alternator Lucas (Made by Magneti) taki jak w fordzie transicie, tylko bez vacu pompy. 4....
VF33CRFNC83159124 Charakterystyki pojazdu Model 307 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 09751 88 1 0418 Data Początku Gwarancji 18.11.2003 Numer seryjny silnika 10 LH86 0887533 NRE(homologacja) e2*98/14*0244*06 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 307 TYP NADWOZIA HATCHBACK...
307 HATCHBACK 5DRZW 2.0 i 16v 138 BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model 307 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 09067 89 1 0065 Data Początku Gwarancji 20.09.2001 NRE(homologacja) e2*98/14*0244*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 307 TYP NADWOZIA HATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIE...
Witam, na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem bardzo początkujący, ale bardzo się staram :) Od pewnego czasu borykam się z problemem braku ładowania. Do tej pory udało się wymienić alternator (sam alternator regenerowany z wbudowanym regulatorem Magneti Marelli) i zmienić akumulator (z padniętego Kagera na Bosch 53Ah 450A). Muszę tu też zaznaczyć,...
Witam, jak w temacie brak iskry. Zapłon Magneti Marelli BKL 3BC. - Cewka jest dobra sprawdzona według schematu niżej(Na pin 1 dotykałem do masy i na świecy pojawiała się iskra) - Moduły zapłonowe są dwa, więc raczej nie siadły dwa naraz(zasilania oraz masy sprawdzone, przejścia do ecu również) - Jak widać na schemacie są dwa czujniki wału jest to TDC...
Dane z ServiceBox Citroen Dane pojazdu Linia produktuC5 (X7) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11994 CJ 1 0316 Data Początku Gwarancji30.09.2009 OPBH4KA NREe2*2001/116*0360*07 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUCITROEN LINIA PRODUKTUC5 (X7) TYP NADWOZIAHATCHBACK 4DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA NISKA SILNIKWTRYSK...
Dane pojazdu Linia produktu C8 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 09731 U9 1 0349 Data Początku Gwarancji 29.07.2003 OPB 3E2M NRE e2*98/14*0254*05 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU CITROEN LINIA PRODUKTU C8 TYP NADWOZIA HATCHBACK FAMILIALE WYKOŃCZENIE WYSOKA ŚREDNIA SILNIK WTRYSK EW12J4 PRZENIESIENIE...
Witam, Posiadam Akumulator Bosch Silver S5 77Ah 780A Natomiast alternator Magnetii Marelli 70A Chciałbym się dowiedzieć ponieważ kwestie są sporne czy takie wyniki napięć akumulatora są prawidłowe czy coś się dzieje. Dodam, że od kilku dni jeździłem z urwanym kablem z alternatora do kontrolek i zgnitym kablem od ładowania pociągnąłem nowe. A oto wyniki:...
Mam problem z odpaleniem Transita 2,5d 1990r, silnik 4CA. Hm... Silnik 4CA to turbo diesel/Lucas Epic z lat 1992-1995. Silnik z roku 1990 to może być 4BA, 4AB lub 4AE. Czy silnik jest na Boschu, czy na CAV Lucasie? (nie mylić z Lucas Epic-em)... Próbowałem pokręcić na sprawnym akumulatorze i widzę , że rozrusznik kręci dosyć wolno. To typowe dla tych...
Te które szły na skandynawię miały 1,5kW. Czy może kolega podać dokładnie typ i model i czy się zgodzą z podanym wyżej autem jakie mam? Do tej pory myślałem, że tylko ja mam jakiegoś pecha i tylko moje fiaty tak nie chcą palić na mrozie(podobnie było z SC 900cm). Tam też był DENSO rozrusznik. Teraz widzę że to nie pech tylko inni też mają takie jajca....
Witam, Sprawdzałem kabel masy od akumulatora i jest dobrze przytwierdzony do obudowy skrzyni biegow wiec masa napewno jest.Podkresle jeszcze raz, jak jest zimny to zapala zawsze, jak cieply to bardzo slabo kreci i nie chce odpalic. W ramach sprostowania rozrusznik jest firmy BOSCH a nie magnetti marelli. Rozebralem rozrusznik i z tego co patrzylem to...
Poszukałem plusa na przewodach w pobliżu komputera sterującego silnikiem. Znalazłem taki "plusik" nie zanikający w trakcie kręcenia rozrusznikiem - tzn. zasiliłem komputer lewym przewodem podłączonym do lampki oświetlenia schowka ;) Kontrolka diagnostyki silnika zapaliła się po przekręceniu stacyjki. Silnik uruchomiony ! Ale nadal jest problem... Kontrolka...
instrukcja wymontowania rozmontowania konserwacji i diagnostyki rozrusznika z z fiata brava, bravo, marea 1.4 1.6 magnetti marelli dotyczy tez innych fiatow z rozrusznikami E80
magneti marelli marelli magneti magneti marelli radio
zapieczony hamulec przepala bezpiecznik deski rozdzielczej nawigacja widzieć satelit
zamykać drzwi mercedes zgrzewarka transformatorowa
Spadek baterii w KuKirin G2 Pro przy przyspieszaniu Peugeot V-Clic 50 4T 2008 – brak iskry przy podłączonym przewodzie gaszenia, CDI, kill-switch, diagnoza