gdybym miał zgadywać postawiłbym na starego mercedesa beczkę dizla,ale nigdy nie widziałem takiego typu startera w tym typie auta
Witam, mam cinquecento sportinga 108tys km. Stojąc na światłach samochód mi zgasł i nie mogłem go odpalić (nie łapał immobilazjer) i postanowiłem (a raczej samochody stojące za mną), że podjadę na pobocze na samym rozruszniku samochód podjechał ze 2 metry i rozrusznik stanął. Przekręcam kluczyk i cisza, czy to objaw spalenia rozrusznika? Wcześniej samochód...
Ja mam Setart, kupiony gdy jeszcze były tanie, ale i tak dałem więcej niż teraz kosztuje AP. To jest rozrusznik wykonany na bazie rozrusznika Magneti Marelli stosowanego w Perkinsach serii 1000, tylko ma zębnik o innej ilości zębów i brak zacisku masowego na tylnej pokrywie rozrusznika. Działa bez problemów, za wyjątkiem awarii elektromagnesu który...
Czy ja twierdzę, że to jest normalny objaw? Wyrażam tylko swoje spostrzeżenie, że wszystko wymieniłem, a ładowanie jakie było takie jest i akumulator padł po 2 latach, co więcej w/g procedury testowej opisanej w książce wszystko z ładowaniem jest ok. http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/lado... <- sprawdź to łączenie przewodu "+" przy elektrowłączniku...
Witam, rozrusznik Magneti Marelli (Silnik 1.4 12V Fiat). Skończyły się szczotki i mam zamiar obciąć stare szczotki przy końcu tak aby została z nich plecionka która jest fabrycznie zgrzana z przewodami stojana oraz obudową szczotko trzymacza, zlutowanie nowej plecionki szczotek ze starą. Spoiwo które posiadam to 50/50 Pb/Sn, kwas solny 35-38%, sprzęt...
Jest tak - są dwa kable co przychodzą do wyżutnika z tym że sterujący można bez problemu pomierzyć z góry odsłaniając pokrywę plastikową nad akumulatorem . na kablu o ile pamiętam czarny z białym a dokładnie legnij pod niego i zerknij bo możesz mieć inny kolor przychodzi do skrzynki tej co mówiłem tam wetknij najzwyklejszy miernik i po przekręceniu...
Nie rozbierałem automatu. Myślałem, że jest to możliwe tylko na jakiejś specjalnej maszynie. Ogólnie kupiłem dzisiaj nowy elektromagnes magneti marelli i jutro go podmieniam. Jak to nie pomoże to ja już nie wiem.
Temat stary ale akurat też szukałem więc się dzielę. Starter Bosch 0001109029 Starter Bosch 0001110018 Starter Bosch 0001110033 Starter Bosch 0001115038 Starter Bosch 0001115042 Starter Bosch 0001214002 Starter Bosch 0986018070 Starter Bosch F00E100257 Starter Iskra Letrika 11.131.157 Starter Iskra Letrika AZE2636 Starter Iskra Letrika IS1045 Starter...
Utknąłem Znalazłem wtyk pasujący 1:1, ale auto "cegła". Podmieniłam BSM jest stałe na bezpieczniku od zasilania ECU F1, brak komunikacji z ECU i ABS. Napięcie na F10 czasami po podłączeniu klemy i przekręceniu zapłonu pojawi się na 1-2 sek, a później za kolejnym razem już nie pojawia się. Czasami po podłączeniu aku i przekręceniu kluczyka jest tryb...
Okazało się że mam taki rozrusznik od AEE z podpartą osią. Niestety wprowadziłem was trochę w błąd. Ja mam rozrusznik z tyłu silnika. I wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/3562066400_1... Musi być na śruby M8. Niestety ten z przodu nie pasuje... Dodano po 10 Dzięki bardzo za podpowiedzi. Sprawa się wyjaśniła. Potrzebne mi takie...
Dane z ServiceBox Citroen Dane pojazdu Linia produktuC5 (X7) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11994 CJ 1 0316 Data Początku Gwarancji30.09.2009 OPBH4KA NREe2*2001/116*0360*07 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUCITROEN LINIA PRODUKTUC5 (X7) TYP NADWOZIAHATCHBACK 4DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA NISKA SILNIKWTRYSK...
Witam! ja mam na tapecie 206 z Magneti Marelli IAW 48P2.76. Też kompletny zgon auta. Brak sterowania pompą paliwa,zasilanie cewki i czegokolwiek .Tylko rozrusznik kręci. Gdzie powinny być plusy i masy po zapłonie? Jutro spróbuje sie dokopać do tego przekaźnika w bsm.
U mnie w multipli też jest silnik 1.6 16V i rozrusznik siedzi tam bardzo małych wymiarów. Jest to fabryczny magneti marelli 1.4kW z przekładnią planetarną. Jak ten 0.9kW też ma przekładnię to myślę że da radę.
To dziwne, bo szukałem do sieny ( uleciało jak jest zębnik, dostało się pod koło wieńcowe i odpadnięty fragment po prostu zmieliło) i nie mieli. Stwierdzili, że Magneti Marelli tego nie dostarcza, zaś chińczycy ( jeszcze) lub inne Cargo tego nie robi. Oferowali mi nowy rozrusznik za około 7 stów, ale załatwiłem klientowi w Polstarterze za stów 3.
Cinquecento po przekręceniu stacyjki terkocze przekaźnikami, przy próbie odpalenia kontrolki prawie gasną, rozrusznik nie kręci. Odpalenie na pych nic nie daje kpiuj/wklej : youtu.be/Iz64jukWCm8 Odpięcie jednej z wtyczek ucisza terkotanie, ale nadal nie można odpalić autka. https://obrazki.elektroda.pl/5092091600_... Akumulator jest...
ZGG : Rozrusznik od Lublina 2 lub 3 ( czeski rozrusznik ) tam lubiło wybijac mocowanie łozyska dlatego wirnik darł po nakładkach w stojanie. Reszta to prostowniki od Magneti marelli ( włoskie laternatory od fiata itd..) do tego widze mistubishi 4 fazowe i bosha 55A ).
VF33CRFNC83159124 Charakterystyki pojazdu Model 307 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 09751 88 1 0418 Data Początku Gwarancji 18.11.2003 Numer seryjny silnika 10 LH86 0887533 NRE(homologacja) e2*98/14*0244*06 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 307 TYP NADWOZIA HATCHBACK...
Pacjent to Uno z silnikiem 1.0 fire z klasycznym aparatem zapłonowym (palec, kopułka, rozdzielacz) Problem i objawy Raz zapala, raz nie. Sprawa zaczęła się we wrześniu, na zlocie. Na miejsce (prawie 600km) dojechał bez problemu, na drugi dzień podczas objazdówki w trójmieście, samochód dwa razy miał problemy z zapaleniem. Kręcił żwawo ale nie chciał...
307 HATCHBACK 5DRZW 2.0 i 16v 138 BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model 307 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 09067 89 1 0065 Data Początku Gwarancji 20.09.2001 NRE(homologacja) e2*98/14*0244*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 307 TYP NADWOZIA HATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIE...
Rozrusznik kręci samochód nie odpala. Po włączeniu stacyjki pojawia się code i błąd MR 1 9963. Jak wykasuję komputerem diagnostycznym Magneti Marelli ten błąd przy włączonym zapłonie to nie mam błędów i na desce rozdzielczej też znika MR 1 9963 . I wtedy jak zacznę kręcić rozrusznikiem to pojawia mi sie błąd wewnętrzny sterownika P2828 ( na interfejsie...
Przed zgaśnięciem auto przy 100km/h lekko sie zadusiło i zgasło coć przy 50 km/h tylko odrazu gasło- obroty poleciały w dół aż sie motor wyłaczył i przy odpalaniu tylko kręcił rozrusznik nic więcej. W norauto mechanik odpiwietrzył silnik wentlem co poleciała z niego para a potem paliwo ( nie kojaże jak sie czesc nazywa pompka paliwa tam pompuje to jest...
Witam wszystkich i uprzejmie proszę o pomoc i cenne uwagi. Auto to:: Peugeot 206 1.4benzyna , 2002r. hatchback, komputer silnika to Magneti Marelli IAW 48P2.76 , moduł zasilania BSM B2 . Problem z zasilaniem a mianowicie - brak świateł mijania ( kierunki,awaryjne , długie i postojowe oraz STOP działają i klakson też dziala) nie dziala wentylator dmuchawy,...
Najważniejsza jest nie pojemność ale moc rozruchowa najlepiej podana w DIN ( to najbardziej surowa i wymagająca norma dla aku). Co do firmy to niestety centra to nie to co kiedyś banner śmiech na sali bosh to samo co centra różne inne wynalazki też nie wart uwagi ale to co mogę polecić jeżeli zamierzaż długo trzymać auto to topla czerwona seria o niej...
dziś jeszcze raz spojrzałem z miernikiem na to... sytuacja mnie trochę przytłacza :(. Zmierzyłem masę silnika (głowicy), alternatora i klemy akumulatora a różnica to zaledwie 0,2 ohma. Czyli masa zkładam że jest. Posłuchałem dłużej rozgrzanego silnika i pojawia sie jeszcze delikatnie nierówna praca synchronicznie z przygasaniem, ale to może wynikać...
Dane pojazdu Linia produktu C8 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 09731 U9 1 0349 Data Początku Gwarancji 29.07.2003 OPB 3E2M NRE e2*98/14*0254*05 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU CITROEN LINIA PRODUKTU C8 TYP NADWOZIA HATCHBACK FAMILIALE WYKOŃCZENIE WYSOKA ŚREDNIA SILNIK WTRYSK EW12J4 PRZENIESIENIE...
Loluś, tam jest Magneti Marelli, nie ma tam magnesów na stojanie.
Też używam takiego w języku PL, ma drukarkę (dla klienta dobre, wszyscy przecież lubią mieć wszysko na papierku :) ) Ponadto przydatny przy sprawdzaniu alternatora- mierzy pulsację napięcia w układzie i aku pod obciążeniem rozrusznika. Myślę że warto go kupić.
Alternator jest produkcji Magneti-Marelli 14 V, 90 A i ma na naklejce napisany kod: 063377412010 oraz nazwę A115IM i krótki kod MAN7412. W katalogu alternatorów Magneti-Marelli na stronie: http://www.rgz-magnetimarelli.pl/magneti... a dalej części/ elektryczne i elektroniczne/ alternatory i rozruszniki nie ma tego alternatora....
Wchodzi bez problemu, Magneti Marelli. Tylko elektromagnes nie jest na wsuwkę a kabeloczko.
Sorki za przerwę, nawał pracy... Najprawdopodobniej szczotki to będą, przekaźnik tyka przy przekręcaniu kluczyka, a rozrusznik wystarczy ostukać żeby ruszył. Jeszcze jedno pytanie: czy ktoś wie czy szczotki i ewentualnie tulejki można dopasować od czegoś innego? Rozrusznik Magneti-Marelli E80... Pytam, bo coś czuję że do tego sprzętu w swojej okolicy...
A nie lepiej po prostu zaopatrzyć się w nowy rozrusznik i go wymienić np? https://allegro.pl/oferta/magneti-marell... Ja byłem pewien że to problem niedostatku prądu pod obciążeniem.
No i elektryk poległ, chyba zostaje serwis Fiata. Zastanawia mnie jeszcze tylko jeden fakt zamontowany u mnie rozrusznik to 0,8kv Magneti Marelli, z tego co czytałem to był taki montowany w seicento 0,9 i 1,1 a w grande punto 1,4 powinien być 1kv może najzwyczajniej jest za mały?
witam to co koledzy wyżej,bez torxa zewnętrznego przedłużki na klucz 1,5m nie odkręcisz go,rozrusznik zrobisz bendix samemu wymienisz tylko pewnie ciężko będzie ci założyć zabezpieczenie na wirniku.Lepiej niech ci mechanik go wyciągnie,przedtem sprawdz jaki masz Bosch czy Magneti Marelli.Mechanik bo jak obrobisz śruby złym kluczem to kaplica :( Ogólnie...
Setart kręci tak samo jak reduktorowy i tak samo jak sprawny R7. Pobór prądu w okolicach 300 A (odliczając podgrzewacze które pobierają ~50 A). Jedyna różnica w odgłosie pracy. Setart to odmiana rozrusznika do Perkinsa serii 1000, chyba kopia Magneti Marelli.
Ten co na zdjęciu-musze do niego zamówic zębnik.Chodzi mo o producenta rozrusznika-nie ma na nim żednych bic lub metryk z logiem wykonawcy.Rozrusznik wykazuje cechy stosowane przez Magneti Marelli-zębnik jest razem z widełkami. W katalogu MM nie znalazłem zębnika o takich wymiarach-10 zębów,srednica 25,8mm.
W sklepie z częściami samochodowymi lub sklepie gdzie zajmują się regeneracją alternatorów,rozruszników ja taki kupowałem.
to co proponujecie, co może być przyczyną? 1. Zacząć od przewodów? klemy wymienione na miedziane przed zimą - listopad 2008. 2. Czy od razu za alternator/regulator? PS. Przewód z B+ alternatora idzie do rozrusznika czy tak ma być?
Magneti Marelli Aftermarket robi bendiksy na wzór valeo. Na mojego nosa wyjechana bieżna przekładni planetarnej, co o tym sądzisz żmijko? :)
Napięcie na jałowym dobre, maleje gdzieś na kablach pod obciążeniem sprawdź klemy, masę od minusa, plusowy na rozruszniku. A dobrze kręci rozrusznik. Zmierz spadek napięcia na kablach od alternatora do akumulatora minusowy i plusowy. A pasek alternatora dobry bo wiem że tam jest kiepsko naciągnąć jego? Jak dodajesz gazu też nie wzrasta napięcie?
Mostek został już wymieniony jak napisałem - pozostał regulator lub problemy z kablami / PCMem. 3-ci pin ma przejście do akumulatora więc powinien być ok, napięć na pozostałych nie mierzyłem. Spróbuję sprawdzić przejścia pozostałych dwóch do PCMa. Czy one idą przez bezpiecznik, czy bezpośrednio i jeśli tak, to czy nie zmieniają kolorów po drodze? Muszę...
Witam,a pompka paliwa pracuje? Ja bym jeszcze stawiał na czujnik położenia wału, jest to element który często daje popalić użytkownikom fiata. Koszt nowego czujnika Magneti Marelli to około 100zł. Kilka razy bujałem sie z tym brakiem iskry i zazwyczaj był to ten czujnik:) pozdrawiam
14x12x13 lub 15x12x13 Szczerzę mówiąć polecam założyć rozrusznik bez ośki produkcji Magnetii Marelli: CS788 lub 63223039
Witam ponownie! Niestety radość była przedwczesna:cry: Zakupiłam nowy czujnik położenia wału ( Magneti Marelli) i nic. Palił przed dwa dni. I znowu ten sam problem, rozrusznik kręci ale brak iskry pod świecami. Już sama nie wiem co może być przyczyną. Może jakieś inne pomysły od podawanych wcześniej? Pozdrawiam Gabi
Witam, w berlingo z 97roku, silnik 1.4 beznyna, sterownik magneti Marelli, brak iskry i brak wysterowania na wtryski, odczytane 2 błedy: brak wysterowania na cewkę. W parametrach podczas kręcenia rozrusznikiem, czujnik czyta obroty z wału (tak ok 250obr/min) jednak wtryski nie dostają sterowania, zasilanie jest. Na wtyczce od cewki brak zasilania ,...
Witam, Fiat Seicento 900 2001 r. komputer Magneti Marelli trysk paliwa. Mam pytanie jak sprawdzić czujnik położenia wału korbowego (3 piny na wtyczce) , jeśli ktoś wie to oprócz oporności proszę o podanie napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem . Proszę też o info czy na złączu od strony komputera powinny być jakieś napięcia. Komputer wskazuje że on...
Witam. Posiadam grande punto 1.9JTDM 130km. Auto ciężko odpala, najgorsze są krótkie odcinki po odpaleniu, później zgaszenie i próba odpalenia to jakiś cud. Z rury siwo, że nic nie widać, a jak odpali nic mu się nie dzieje. Na komputerze brak błędów. Podczas dłuższego kręcenia pojawia się komunikat "Cruise Control". Po długim postoju odpala bez większych...
Witam serdecznie Pacjent to peugeot expert 2.0 HDi 2012r układem paliwowym Delphi Silnik nie odpala po chwili kręcenia rozrusznikiem wykrywa błąd P050BDziałanie w odniesieniu do czasu zapłonu przy rozruchu zimnego silnika Następnie później pojawia się błąd P2291Ciśnienie sterowania wtryskiwacza zbyt niskie, rozruch silnika Silnik po remoncie turbo się...
Przy alternatorach Magneti Marelli są dwa sposoby luzowania napinacza (i generalnie dwa typy napinaczy) 1: należy poluzować dwie śruby imbusowe (trochę trudno je dojrzeć, najlepiej ściągnąć plastikowy fragment osłony paska klinowego, przykręcany do nadkola i podłużnicy) i później ustawić napinacz śrubą regulacyjną. 2. Jeśli nie ma tych śrub, to napinacz...
Witam i proszę o radę bo po przegranej walce z autem potrzebuje jakiejś wskazówki. Samochód nie odpala. Co udało mi się do tej pory ustalić: iskra jest, pompa działa i paliwo dochodzi do wtryskiwaczy. Stały + na wtryskiwaczach jest (tylko gdy działa pompa paliwa), ale brak masy na wtryskach. Masa pojawia się tylko na ułamek sekundy po przekręceniu kluczyka...
Witam , mam ten sam problem z tym ,że u mnie wygląda to tak ze dość ciężko uruchomić silnik ,trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem i lekko dodać gazu.Do nagrzania auta wszystko jest ok ,potem następuję spadek obrotów i bardzo nierówna praca na benzynie na gazie tego problemu nie ma .Wymieniłem : -przewody WN -cewka zapłonowa -świece -czujniki temperatury...
Podczas jazdy owe 8V może powstać jedynie na skutek zwarcia instalacji, ale wtedy to....DYM! Aby napięcie spadło do takiego poziomu to musisz zrobić bez ładowania kilkadziesiąt kilometrów na włączonych światłach. Może 100. Więc: Regulator + szczotki Padający akumulator + szczotki A za 350 PLN to rzeczywiście mogą Tobie naprawić alternator he he ......wymienić...
magneti marelli marelli magneti magneti marelli radio
agregat napięcie koparka ładowarka jazda projektować autodesk
częstotliwości kanałów policji częstotliwości kanałów policji
Peugeot 308 SW 2.0 HDi 2012 - problem z uruchomieniem Nissan Murano Z50 3.5L – schemat podłączenia kabli wtyczki MAF/IAT, kolejność pinów