Samoregulatory zaworowe same powinny kasowac luz. Jedynie co mi wpada do glowy to cisnienie oleju czy prawidlowe jest w ukladzie smarowania. Moze to nie popychacze cykaja tylko inny element napedu zaworow.
proszę http://obrazki.elektroda.net/3_123735791... co autor miał na myśli?? podstawowa rzecz reguluje sie . Wszystko opisane jest w książce Trzeciaka. a w skrócie: -napełnić hydropopychacze olejem (jeśli masz je w ręku) -po złożeniu silnika skasować luz zaworowy a następnie tak jak kolega pisał 2,5 obrotu jeszcze wkręcić. -kolejna ważna rzecz...
jest słyszalny z przodu od strony wlatującego powietrza taki bulgot Jeśli jest ten odgłos pojawia się przy wolnych obrotach - tak miał kolega z forum - to mogą być uszkodzone samoregulatory luzu zaworowego (na ssących). Nie domykają się i częściowo tłok wypycha powietrze z powrotem w dolot. Przy dodaniu gazu dynamika sprężania nie pozwala na całkowitą...
Przepraszam za przejęzyczenie. Ja nie pisałem że planowanie głowicy albo wymiana uszczelki po głowicą chociaż i jedno i drugie należy zrobić jednocześnie wpływa na luzy zaworowe. Pisałem że nie czeka się po wymianie samoregulatorów bo cóż da czekanie tylko trzeba odpalić auto aby owe samoregulatory dostały ciśnienie oleju i jak sama nazwa wskazuje wyregulowały...
Ale to się stało po regeneracji wtrysków, czy na odwrót - regenerowałeś bo tak się działo? Skoro czuć z wydechu niespaloną ropę, to mi to wygląda na wtryski jednak. Ewentualnie samoregulatory luzu zaworowego na wydechu są zawalone syfem i się niedomykają - do sprawdzenia...
Może to nie samoregulatory, tylko nieszczęsne dzwigienki zaworowe dosyć często powodują problemy w ohcu a diagnozowane jest to jako usterka samoregulatora ,w szczególności bieżnia współpracująca z wałkiem.
Ciśnienie na tokach: 25; 24; 20; 19. Jest niedobrze. Takie różnice w ciśnieniu sprężania pomiędzy cylindrami (6 atm) po remoncie silnika to porażka. Różnica maksymalnie powinna wynosić 2 bary (atm). Może sprawdź jeszcze luz na dźwigienkach zaworowych (samoregulatory luzu).
Witam.Wygląda to na problem z zaworami i o ile mają one samoregulatory to schodzi z nich olej z tąd te stuki.Żle otwierające się zawory mogą powodować tego typu problemy,kiedy samoregulatory napompują się olejem i nie ma dużego luzu zaworowego obhjawy ustępują.
czy nieszczelny stukający popychacz może doprowadzić do jakiś uszkodzeń, czy to tylko kwestia stuków, ewentualnie drobnego spadku mocy? Raczej poza stukami, żadnych poważniejszych skutków nie spowodują. czy możliwa jest wymiana samych kieliszków (jak się je wyciąga), czy trzeba wymieniać z tzw. "konikami"? Samoregulatory znajdują się pomiędzy wałkiem...
Samoregulatory, czy też kasowniki luzu zaworowego są? Jak tak, to: gorący olej = rzadszy olej = przepuszcające samoregulatory = nie otwarte do końca zawory = spadek mocy i stuki klawiatury. Problem nieelektryczny.
Witam wszystkich miłośników audi😁moje autko A6c5 1,9tdi 110km ma problem którego nie mogę rozwiązać. Podczas przyśpieszania kopci na czarno. Wymieniłem wiele elementów silnika i bez rezultatu.Pompa po regeneracji, wtryski, głowica splanowana, wymienione uszczelniacze zaworowe oraz samoregulatory. Turbina pompuje 1,9 bara. Pompa ustawiona przez...
M40 to najprostsza wersja silników 1,6 i 1,8 z paskiem rozrządu natomiast M43 ma łańcuszek rozrządu M40 ma na 100% samoregulatory chydrauliczne koszt jednego to około 60złx8szt a koszt uszczelniacza zaworu do tego silnika to 2,50złx8szt piszę bo przerabiałem to w swojej BMW E-36
kolego głowicy nie planowałem wygladała bardzo dobrze gorzej uszczelka lecz płynu nie ubywa i wszystko jest ok lecz te samoregulatory hałasuja czego wczesniej nie było jesli chodzi o smarowanie to sciagłem pokrywe zaworowa i odpaliłem olej z walka rozrzadu wydobywa sie i to całkiem dobrze wiec jutro po pracy rozbieram a krzywki juz sa powycierane troszke
Witam. Nadal moje audi jest słabe. Zmierzyłem ciśnienie w cylindrach i miał po 22 potem zrobiłem próbę olejowa i okazało się że po wstrzyknięciu oleju nadal nanometr pokazywał 22 wiec rozebrałem silnik z myślą ze zawory przepuszczają. Przylgnie zaworowe były świecące z duża ilością wżer. Wiec zaworki dotarłem na igiełkę wymieniłem hydro(samoregulatory)...
Witam Mam bardzo interesujące zjawisko w moim lanosie. Jakiś czas temu zaczął klepać więc po rozmowie z kumplem zakupiłem 4szt samoregulatorów i wzieliśmy się za wymianę. Oceniliśmy ich stan i wymieniliśmy te najbardziej miękkie (podejrzewam że nie było potrzeby bo były tak twarde jak te nowe, może z dwa na 1mm wchodziły). Po stręceniu odpalam samochód...
w silnikach zetec objaw który opisales to tzw syndrom zaworowy jest to typowa dolegliwosc tych silników temat ten szeroko byl opisyeany na forum obd2 zmień olej na 5W40 albo lepiej nawet na 0W40 jesli to nie pomoże to wumiana samoregulatorów w głowicy
No wlasnie dowiedzialem sie ze moze byc uszkodzony jakis samoregulator zaworow (chyba on reguluje luz na zaworach), tylko nie wiem gdzie on sie znajduje :(. Moze mi ktos powiedziec??
A luz zaworowy nie jest ustawiany przez samorególatory olejowe? Jeśli tak to prawdopodobnie którys z samorególatorów jest uszkodzony, częst takie zjawisko ma miejsce wlaśnie na zimnym silniku. Po rozgrzaniu olej robi się rzdszy i samoreg. zaczynaja pracować, wtedy stuki mogą ustawać całkowicie ew. maleją.
Najlepszym sposobem na ten gażnik jest założenie instalacji gazowej.odkąd ją założyłem to wszystkie kłopoty zniknęły.A co do pracy jak traktor to pewnie po uruchomieniu jak jest zimny tak się dzieje.to ustawiają się samoregulatory od zaworów.trzeba się do tego przyzwyczaić i nie przejmować
Będziesz pisał 1001 postów i czekał na cudowne uzdrowienie samochodu, czy weźmiesz się za robotę i sprawdzisz cokolwiek z tego co Ci sie tu sugeruje?/ Nie ma tam żadnych samoregulatorów, luz zaworowy jest regulowany wymiennymi płytkami umieszczonymi w popychaczach.
no ok tak zrobie choć boje się bo jak nie będzie samoregulatorów to laski wygnie Dodano po 2 a jeśli moge wiedzieć to jak wymienić te popychacze to znaczy jak się je wyciąga z kadłuba?
przede wszystkim który to rocznik C-Q w popychaczach przed zmianowych była wstępna regulacja luzów zaworowych w po zmianowych nie było jej 8O To mało istotne. Korekta regulacji wstępnej jest półśrodkiem i nie naprawi zużytego samoregulatora. Serwis zaproponuje wymianę wszystkich, a najchętniej pół silnika ;)
zobacz czy nie ma bicia kolo pasowe z ktorego jast sciagane polozenie walu korbowego lub jeden z samoregulatorow sie blokuje i podstawia ci nieznacznie jeden z zaworow (pomiarem cisnienia tego nie wykryjesz bo na rozruszniku nie osiagniesz cisnienia oleju)
witam mam problem z golfem mianowicie problem polega na tym że odpalam auto wszystko jest ok nic sie nie świeci nagrzeje auto na biegu jałowym do załaczenia sie wentylatora nawet ze 3 razy i jest ok po przjechaniu 400m mruga cisnienie oleju wiec postanowiłem. -zmienic olej i filtr - zmierzyc cisnienie było słabe wiec wymieniłem pompe olejowa cisnienie...
Kolego na 10 diesli jakich miałem ostatnio w warsztacie dziewięciu pomogła regulacja zaworów.Brak luzu na zaworach dolotowych lub gdy zawór jest podparty to problemy z odpaleniem na mrozie. No właśnie. Jak to jest z regulacją luzu zaworów w moim silniku. Co ile km trzeba go dokonywać? Ja jestem raczej laikiem w tych sprawach i myślałem (nikt - żaden...
iskra jest i na zimnym i na goracym, a na samostercie (plaku) nie zapalil, moze za malo albo za duzo napsikalem, nie wiem, bo nigdy tego nie robilem. zaraz ide pogrzebyc przy przepustnicy i silniczku krokowym. a jeszcze zapomnialem napisac, ze od pewnego czasu dosyc glosno stuka jeden z zaworow. najprowdopodobniej skonczony samoregulator. moze to jest...
A gdzie w X18XE1 masz zmienne fazy rozrządu? Chyba jak napinacz paska zbyt luźny ;) Aha, i tam (w X18XE1) jest jedna sonda. Kolega pisze chyba o Z18XER, tam są i fazy i 2 sondy. I faktycznie tam tylko sekwencja. Aha i w tym Z18XER na gazie może być problem z luzem zaworowym - nie ma samoregulatorów.. W X18XE1 sekwencja najlepsza. Ale da się jako - tako...
Co do iskry to są tam cewki indywidualne na każdej jest iskra myślałem już że może przekłamuje czujnik położenia wału lecz vag powinien meldować brak zgodności z czujnikiem fazy rozrządu , oraz byłoby spalanie detonacyjne w kolektorze ssącym lub wydechowym a tu nic . Tylko jedyny objaw to próba chwytania na jeden cylinder, co do samoregulatorów zaworowych...
O, to już Pan zrobił jakieś 10000km takim uruchomieniem na sucho o ile było krótkotrwałe. Podobno samo uruchomienie silnika z olejem to jak przejechanie 100km samochodem. Moim zdaniem aż tak źle nie jest, jednak nie zmienia to faktu że jeżeli Pan będzie uruchamiał silnik bez oleju to po dziesięciu minutach pracy może się okazać że trzeba będzie też...
łukasooo to ma nikłe pojęcie o całości chyba. To, że łyka olej i ma ciśnienie oleju nie ma nic wspólnego. Dół silnika- wał korbowy na łozyskach głownych i korbowych, smarowanie pomp, samoregulatorów zaworów i wałka mało kiedy ulega uszkodzeniu, i ma to wpływ wyłącznie na CIŚNIENIE OLEJU. Ciśnienie sprężania też nijako ma się do zużycia oleju. Pierścienie...
samoregulatory szczęk samoregulatory zaworowe samoregulatory hamulec
układ wydechowy passat kluczyk serwisowy renault thorton barton
toshiba 40l6353d spawarka inwertorowa
Toyota Avensis – komputer pokładowy diesel a benzyna, zgodność ECU i zegarów Buderus Logano G115, LOA24.171B27 – błąd cewki, czerwona lampka, palnik nie startuje