Czy powinienem coś z tym zrobić i jeśli tak to co? Tak jak pisali wyżej sprawdzić czy wentylator gdzieś ociera, a jeżeli nie ociera to sprawdzić jego stan dlaczego hałasuje, a włączać się musi bo taka jest jego rola aby przy podwyższeniu temperatury chłodził płyn chłodniczy. Jeżdzić można, ale w pierwszej kolejności dokładna "diagnostyka" dlaczego...
Uwalony czujnik do kontroli, wkręcany w głowicę koło świecy od strony rozrządu-te same objawy co u mnie. Na zimnym silniku sygnalizowało przegrzanie. Nie zamierzałem kupować drogiego dziadostwa, które i tak jest niedokładne-gdy miałem ponad półtora roku temu uszkodzony wiatrak chłodnicy i wybijający płyn ani raczył powiadomić kontrolką. Odłączyłem całkiem....
Auto wypluło płyn z przegrzania, na dodatek nie wiadomo z jakiego powodu przestał działać wentylator chłodnicy Wentylator działał wcześniej? Korka nie odkręca się na gorącym silniku.
Witam, dzisiaj po powrocie do domu zauważyłem, ze nie włączył się wentylator chłodnicy. Zacząłem od sprawdzenia bezpieczników, spalony bezpiecznik 30A. Po jego wymianie wentylator ożył. Niestety znowu spaliło bezpiecznik. Zamówiłem sobie nowy wentylator i założę go jutro. Mam do was kilka pytań 1. Czy do wymiany wentylatora potrzebny jest kanał, czy...
Jeśli termostat jest stale uchylony ale ma za małe światło otwarcia to może być powód gotowania. Płyn na głowicy osiąga temperaturę powodującą przegrzanie a obieg jest za mały przez mało uchylony termostat i chłodnica nie osiąga temperatury inicjującej zwarcie czujnika bimetalowego i załączenia wentylatora. Co gorsze nawet jeśli pojedziesz szybciej...
posiadam Fiat Seicento 1.1 Kat , prok rod 2001 problem: była wymieniona chłodnica klimatyzacji została napełnione i sprawdzona= klimatyzacja działa prawidłowo. Klimatyzacja była włączona sporadycznie tylko i wyłącznie dla jej sprawdzenia i tylko gdy samochód był w ruchu gdyż dość znacznie grzeje się chłodnica, podobno to normalny objaw musi działać...
łojejku pompa wody 200zł, a cały silnik 250-300zł :) w seju wymiana silnika to pół dnia roboty samemu :) Oczywiście że zapewne przegrzał go bez wody Kolego "AnonymouSpZ" odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i zobacz czy tam w ogóle coś jest, jak niema to podstaw miskę i zdejmij dolny wąż chłodnicy (pod zderzakiem) i powiedz ile wody wypłynęło, ciekawe...
Są 4 czujniki temperatury 1. W głowicy na lewo od przepustnicy - do kontrolki przegrzania - podaje tylko masę przy temperaturze około 120 stopni. Działa zerojedynkowo albo otwarty albo zamknięty bimetal. Jeśli zapala się kontrolka jeśli wiesz ze silnik nie jest przegrzany to albo uszkodzony czujnik albo przewód robi zwarcie do masy i zapala kontrolkę...
chłodnicy w tych sprzętach sie nie zastawia bo przegrzejesz silnik i uszczela pujdzie pod głowicą a objawami tego są ze raz grzeje raz niegrzeje ,sprawdzić to najlepiej jak na odpalonym sprzęcie odkręcisz zakrętke od wlewu płynu tylko uważaj jak płyn zacznie gwałtownie się wydostawać ze zbiorniczka to uszczela poszła a jak odkręcisz i spoko to uszczela...
ie gotowalo sie bo malo w korku stalem a termostat tez mam popsuty i jest caly czas otwarty. Jak ma ci się włączyć wentylator jak masz cały czas otwarty termostat, czyli masz cały czas obieg na "dużym obiegu", przecież wtedy masz cały czas obieg na chłodnicę i silnik jest cały czas raczej niedogrzany a nie żeby się przegrzał, ogrzewanie wtedy też raczej...
116 stopni to zdecydowanie zbyt dużo dla silnika i w wielu przypadkach zwyczajnie jest już za późno i uszczelka pod głowicą zostaje uszkodzona. Może i masz rację, a ja myślę że silnik jest do tego przystosowany, skoro ma tak "urządzone" chłodzenie (ciśnieniowy układ). Gdy zaświeci kontrolka i widząc to zaprzestaniemy jazdy moim zdaniem nic się nie...
Nie ma sensu sprzedawać go po cenie rynkowej, jeżeli jest bardzo zadbany. Zostaw go "w rodzinie", oddaj żonie, sprzedaj ojcu, teściowi albo teściowej. Kup sobie Audi B4 kombi 1.9tdi albo 2.0 benzyna z gazem za 8-9 tys, a za resztę doprowadź go do "normalnego" stanu. Mój ojciec (sporo po 50-tce) jeździ B4 sedan 2.0 8v od 7 czy 8 lat i przez ostatnie...
sprawdz bezpiecznik za akumulatorem-w org.byl zielony
Jednak wymień termostat...
Jeśli po rozłączeniu przewodu od czujnika wentylatora i włączeniu zapłonu (na zimnym silniku!! ) wentylator nie pracuje to musisz wymienić ten czujnik. Jednak gdyby dalej pracował to masz kolego poważniejszy problem i jeśli nie masz odrobiny wiedzy i "doświadczenia" z zakresu elektryki to idź z tym problemem do fachowca. Prawdopodobnie stworzył się...
chłodnicy seicento wentylator chłodnicy seicento seicento wentylator chłodnicy
testowy audio zasilacza serwerowego ferro termostatyczny
podłączenie videograbbera toshiba pompa ciepła
Change Language on Satel INTEGRA 64 Alarm Panel Deutz F6L413 276 g/kWh vs Volvo-Penta <200 g/kWh – porównanie zużycia paliwa i technologii