W seicento z tyłu po prawej stronie jest bak paliwa i przewody idące do pompy paliwa. Może niechcący uciąłeś przewody idące do pompy paliwa.
Wymieniałeś samą pompę , czy cały zespół? Samą pompę - zle załączyłeś pompę. Przeleć przewody od przekaznika do pompy i masę na pompie.
Na 4 powinno być zasilanie pompy na 3 masa pompy ( przez wyłącznik uderzeniowy) reszta przewodów to obwód czujnika poziomu paliwa ( o ile sie nie myle te dwa przewody od pompy paliwa są grubsze)
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
sprawdź przewody, może być pływak uszkodzony
Kiedy wymieniane filtr paliwa ,powietrza,świece. W jakim stanie przewody wysokiego napięcia.
Jakby jakiś przewód pod autem był pęknięty to byś miała kałużę. Spróbuj zdjąć przewody z pompki i zobacz czy podaje paliwo
Bardzo rzadko takie przewody ktoś sprzedaje - zwłaszcza te długie przód-tył. A to dlatego, że na linii montażowej montuje się je jako jedne z pierwszych elementów do nadwozia - teraz może się okazać, że żeby założyć któryś z dłuższych przewodów w stanie gotowym, musiałbyś wyjąć silnik, zbiornik paliwa czy inne elementy z którymi przewód hamulcowy gdzieś...
Skoro nie masz czujnika a napis FPS ON się pojawił to możliwe że przewód który miał być podpięty pod czujnik zderzeniowy po prostu dotyka do masy skoro samochód odpala to pewnie pozostałe dwa przewody są połączone (masa jest przekazywana na pompę paliwa bo tylko masa przechodzi przez wyłącznik) Plus jest podawany osobno przez bezpiecznik i przekaźnik....
zmierz ciśnienie na cylindrach to będziesz wiedział więcej . albo poprostu wyjmij świece opal je nad gazem wkręć pozakładaj przewody i może odpali :)
Kolego jak zapala się kontrolka to znak że jakiś czujnik szwankuje i komp. twego auta idzie w trybie awaryjnym.Proponuje zamiast go "przeganiać" podjechać i podpiąć pod tester wtedy już będziesz wiedział czy jest zarejestrowana jakaś chwilowa usterka. Sprawdz jeszcze zbiornik paliwa i przewody może są przedziurawione od tzw. próby kradzieży paliwa.
Witam, Od jakiegoś czasu jadąc rano na zimnym silniku samochód przy dodawaniu gazu zaczyna podskakiwać, silnik zaczyna sie dłwaić się i mruga dioda check engine. Problem ten występuje tylko po nocy (jak wracam z pracy czy jadę gdzieś popołudniu jest wszystko ok) i dodychczas występował on tylko jadąc na benzynie. Podejrzewałem że to będzie wina pompy...
Może to być - przewody zapłonowe, pompa paliwa, regulator ciśnienia paliwa, czujnik temperatury silnika/powietrza... tak między innymi.
Standardowo na początek do sprawdzenia: przewody zapłonowe, świece, iskra na każdym garze (cewka), zaworek zwrotny, filtr paliwa.
a ten kabel polutowałeś? Wiesz co, posprawdzałem, poczytałem o tej masie i doszedłem do wniosku, że tam chyba jest wszystko ok ponieważ do tego oczka maja iść 4 przewody i tyle tam jest.
Kontrolka awarii wtrysku sygnalizuje niesprawności wielu czujników tego układu w tym samochodzie. Nie monitoruje pompy paliwa jako osobnego urządzenia. Jeśli jest LPG w aucie to można sprawdzić czy przy pracy na benzynie zostaje przywrócone zasilanie wtryskiwacza bo gdy jest przerwa w obwodzie elektrycznym wtryskiwacza to właśnie kontrolka też to zgłosi....
Przewody do centralki gazu obejrzyj. Któryś pękł lub skorodował.
Witam, Wiem że w wielu miejscach temat był już przerabiany, są dostępne instrukcje jak to zamontować, jednakże prosiłbym o pomoc ponieważ chyba jednak z różnych lat produkcji samochody miały różne instalacje elektryczne, albo ja nie umiem tego samemu rozgryźć - chodzi o jeden kabel podający impulsy do obrotomierza, Fiat Seicento 1100 MPI z 2004 roku....
???????silnik z pompy ?jest napędzana paskiem klinowym?niewidziałem takiej ,raczej to całość z silnikiem zaprasowane w jednej obudowie zobacz pokrywe (jeśli jest) pod siedzeniem .odepnij przewody wyciągasz cały zespół pozdro
Podmieniłeś czujnik położenia wału? Nie masz czasem gazu w tym wozie? sprawdziłeś ciśnienie paliwa, oraz czy układ wtryskowy jest szczelny? może gdzieś puszcza paliwo i go zalewa.
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Przewody i wężyki posprawdzałem. Wtyczki też potraktowałem sprayem do złącz elektrycznych. Jeśli chodzi o czujnik wstrząsowy, to wydaje mi się, że powinien on wyłączać pompę paliwa. W moim wypadku w stanie awarii pompę słychać.
Silnik dalej nie odpala... Sprawdziłem wszystkie przewody wychodzące z ECU na ciągłość i są ok, tylko jeden od pinu 22 jest urwany i nie przychodzi do żadnego czujnika (powinien iść do elektrozaworu recyrkulacji par paliwa), ale do odpalenia silnika chyba jest zbędny. Mam przejściówkę z 3 pin do OBD2, ale program (IAW ECU SCAN) zgłasza, że nie może...
Początkowo myślałem, że cewka, świece i przewody ale to wymienione i dalej mi nie odpala. Przeczyściłem wtrysk paliwa, i pompę i dalej to samo. Noo, i po tych zabiegach dalej nie wiadomo czy jest iskra i wtryskuje paliwo.
https://www.youtube.com/watch?v=BzCUIBiP... Zobacz paliwo czy dochodzi do przepustnicy. Obejrzyj przewody czarne może któryś łapie lewe powietrze, zdejmij dekiel od wtryskiwacza i wlej mu trochę paliwa zobaczysz czy załapie na chwile, jeśli nie to może iskry brak. Sprawdź masę silnika przewody przekaźnik podwójny pompy i cewek i wtryskiwacza. .
Witam. Prośba o pomoc. Fiat Seicento 1.1 nie odpala TYLKO przy wysokiej temperaturze otoczenia. Pozostawiony na słońcu na kilka godzin - nie odpala. Gdy stoi w garażu podziemnym lub, gdy jest chłodno - problem ten nie występuje. Objawy są takie, że przy przekręceniu kluczyka nie słychać szumu wskazującego na załączanie się pompy paliwa. Wymieniony przekaźnik...
przewody WN kiedy wymieniane?problem tkwi gdzieś w zapłonie być albo pompa paliwa siada a na wolnych obrotach jak się zachowuje? a jak jest z samym odpalaniem?
Tak, tak rozpędziłem się ;) Mógłbym prosić o jakieś wskazówki co do pomiarów tego zabezpieczenia? Znalazłem jego centralkę i to jakiś no-name. Nie dobierałem się do jej środka. Do centralki wchodziła wtyczka (zdaje się 5 przewodów), druga mała wtyczka zasilająca kontrolkę i dwa przewody wchodzące bezpośrednio do wewnątrz urządzenia. Te dwa przewody...
Filtry czyste ? hamulce nie blokują ? Uklad wydechowy drożny ? Silnik prawidłowo rozgrzany tzn trzyma temperaturę roboczą ? Zmieniaj biegi ciut wyżej i nie przeciążaj silnika tzn nie jeździj wolno na wysokich biegach. Np na dwójce do 25, na trójce możesz śmiało ciągnąć do 45 km/h, na 4 do 65 itd. Temperatura na zewnątrz też swoje robi. Sprawdź przewody...
Witam. Jestem szczęśliwą posiadaczka od 3 lat fiata seicento 1.1 Auto miało być tanie w utrzymaniu, po prostu wsiadam i jadę. Okazało się że oprócz bieżących napraw, co jest logiczne wszystko się zużywa, od prawie dnia kupna samochodu i momentu jeżdżenia nim doszło MEGA spalanie. Na pełnym baku 35l przejeżdżam nie całe 400km. Kontrolna zaczyna się palić...
Auto ma Fiata Code? Jeśli tak to sama wymiana sterownika nic nie da chyba że jest bez przypisanego kodu, Łączy się z programem diagnostycznym i pokazuje błąd wtryskiwacza? Jeśli przewody sprawne to musi odpalić, pompa paliwa uruchamia się na chwilę po przekręceniu kluczyka? Pewnie tak (ciśnienie sprawdzone), ale powinna po kilku sekundach się zatrzymać...
Przy progu idzie wiązka, tam przeważnie wcinali się w przewód pompy paliwa. Wystarczy połączyć jak w oryginale.
Użyj programu IAW Scan2 z mojego podpisu, żarówka powinna tylko delikatnie migać, nie świecić się ciągłym światłem. Rezystancja wtryskiwacza wydaje się być w normie. Zostaje jeszcze kwestia regulatora ciśnienia paliwa i pompy paliwa. Pamiętaj też aby nigdy nie uruchamiać rozrusznika przy zdjętej fajce ze świecy ani nie zdejmować fajki ze świecy na pracującym...
Sprawdź, czy na cewkę przychodzą takie kolory przewodów (nie licząc tych od świec): błękitny, błękitny, biało-zielony i błękitno-czerwony. Jeśli tak jest, to: - przewody błękitne podają napięcie z przekaźnika - dwa pozostałe przewody podają impulsy z komputera (pin 1 i 19) Jest tak dlatego, bo cewka w Seicento to właściwie dwie cewki - jedna dla cylindra...
Mógł to być zbieg okoliczności i np. zawilgły przewody zapłonowe lub jakaś wiązka elektryczna. Mogło się coś przytkać w układzie paliwowym. Jest szansa i to spora, że usterka się powtórzy, auta zazwyczaj same się nie naprawiają, tylko objawy usterki mogą się pojawiać tylko w określonych warunkach.
Pompa się zaciera stopniowo aż w końcu nie pracuje w ogóle. Sprawdź zasilanie pompy żarówką 21 W wpinając ją w przewody przy pompie - grube: zielonoczarny (+) oraz fioletowoczarny (-). Jeśli nie będzie zasilania sprawdź wyłącznik bezwładnościowy pod deską rozdzielczą na ścianie grodziowej (podający masę) i przekaźnik czerwony nad sterownikiem wtrysku...
Iskra jest na każdym garze bo inaczej by siekał a nie pracował. Filtr powietrza jest nowy a paliwa to nie wiem ale to raczej nie od paliwa skoro się dusi przy obciążeniu.. Auto na benzynie, dodam że przewody WN nie wyglądają na nowe (jeden jest nawet nadtopiony o gorący silnik). Nie chciałbym wymieniać na darmo bo ostatnio i tak trochę przy nim porobiłem...
Witam. Mam seicento 900 99r przebieg 150tyś km. Od około 4 miesięcy walczę z problemem odpalania auta gdy silnik jest rozgrzany. Po przejechaniu kilku kilometrów gdy silnik już się rozgrzeje to są momenty, że gaśnie na biegu jałowym, a wtedy jest problem z odpaleniem auta. Auto sprawdzone na komputerze - OK. Przewody, świece, filtr paliwa, filtr oleju,...
Zasilania na ECU wszystkie masz , sprawdź dobrze bezpieczniki. Zasilania, masy są. Po przekręceniu kluczyka pompka paliwa przez moment pracuje, na cewki dochodzi zasilanie "+". W momencie "kręcenia" rozrusznikiem nie ma zasilania "+" ani impulsu "-" na cewkach, brak zasilania na wtryskiwacz, sondę oraz nie pracuje pompka paliwa. W wiązkach są łączone...
Przy centralce na schemacie po prawej stronie są dwa grube przewody (one idą z wewnętrznego przekaźnika) jest to wyjście styków blokady zapłonu. Może mógłbym w aucie podpiąć się pod jakiś przekaźnik, bezpiecznik który coś mi unieruchomi (zapłon bądź tez pompę paliwową). Taki sam alarm miałem zamontowany w Seicento, gdzie te przewody podpiąłem pod siedzeniem...
Zaczął bym od sprawdzenia przewodów wysokiego napięcia , mianowicie nalać wody do zraszacza odpalić auto po ciemku i pryskać na przewody WN , jeżeli iskry będą przeskakiwać , albo ułożyć przewody wysokiego napięcia poprawnie w plastiki lub wymienić na nowe , jeżeli nie będzie przebicia sprawdzić wszystkie świece jak wyglądają i czy iskra jest niebieska...
Ostatnio zauważyłem u siebie problem z jazda na benzynie 1,5SOHC+ lpg autronic. Padła mi ostatnio pompa paliwa i wymieniłem ją na nową. W zasadzie kilka dni po jej wymianie zauważyłem że strasznie drga silnik na benzynie, po przełączeniu na gaz wszystko jest o.k. Po odpięciu kapturka na pierwszym cylindrze od lewej nie ma żadnej zmiany czyli nie pali...
Ostatnio w seicento 900 miałem przypadek szarpania przy obciążeniu i falowania obrotów, pisałem o tym na forum, otrzymałem poradę aby sprawdzić przewody podciśnieniowe. Posprawdzałem przewody, znalazłem cienki gumowy zbrojony wężyk wychodzący z tego samego rozdzielacza co plastikowy wężyk podciśnieniowy (ten był chyba ciśnieniowy skoro gumowy) z zaworkiem...
W 1.1 filtr paliwa był lub w niektórych rocznikach nie MPI SPI-W moim 2003 nie ma- powinien być po prawej stronie tylnej części auta w okolicy nadkola(patrz jak wędrują przewody paliwowe to znajdziesz jak jest) Lepiej sprawdź czy świeczki masz mokre czy suche bo to będzie świadczyć czy paliwo dociera do kolektora czy nie. Czujnik położenia wału jest...
Aha czyli podczepie miernik pod sonde i zobacze czy sonda pracuje od 0.1 do 1v?wtedy będe mial juz pewnosc czy sonda jest dobra tak? Pompa paliwa jest nowa wymieniana przez poprzedniego wlasciciela mierzyłem jej wydajność pompuje w 18sekund 1 litr paliwa,czyli wychodzi ze w normie. Tylko ten silnik siedzi w seicento i pompa paliwa mogla byc zalozona...
Witam. Auto gasnie gdy paliwa jest ok 10 litrów w baku. Aby powtórnie uruchomić silnik muszę sciągnąc przewody z pompy paliwowej, przekrecić kluczyk zeby pompa zassała paliwo. Nastepnie zakladam przewody na swoje miejsce i juz jest ok przez kilkanascie kilometrów. Jezeli zaleje tyle beznyzny aby pompa była zakryta chodzi OK. Rozebrałem pompę i przeczysciłem,...
wszystkie przewody miałem sprawdzane. również wymienione zostały wężyki przelewowe oraz obudowa filtra paliwa a do tego jeszcze rok wcześniej wymienione zostały uszczelniacze na wtryskach. wiem na pewno że '' OPLA'' to ja już NIE KUPIE. miałem fiata seicento przez 3 lata nie dołożyłem ani grosza a też nie był taki nowiutki.
Witam, Mam takiego oto fiacika i nie wiem od której strony się za to zabrać. Seicento z gazem i jest tak auto będzie paliło od strzała tydzień czasami dwa tygodnie, później się zaweźmie i przestaje palić żeby nie wiem jak do niego podchodzić i go prosić ani na gazie ani na paliwie nie działa, wystarczy delikatnie go pchnąć auto odpali i będzie palić...
Witam Jak wyżej mam problem z Fiatem Sc z instalacją gazową . Na zimnym silniku auto odpala bez problemowo. Natomiast jak już się rozgrzeje pali bardzo ciężko trzeba go piłować koło 5 minut. Dodam, że niedawno został wymieniony czujnik ciśnienia na kolektorze, lańcuszek rozrządu, wszystkie świece i przewody zapłonowe. Podejrzewam, że może mieć coś z...
witam, Mam problem z moim autkiem. sprawa wygląda następująco. rano zapalam auto od razu gaśnie, odpalam ponownie i po chwili znowu gaśnie( pedał gazu wogóle niereaguje). i tak kilka razy aż przełączy się na gaz i wtedy chodzi jaka gitara. dodam tylko że pompa paliwa i filtr paliwa był niedawno wymieniany. świece jakieś pół roku temu NGK i przewody...
Wymiana filtra paliwa w seicento SPI. Jak ułamie sie końcówkę przewodów to trzeba sztukować i cudować.
Seicento 900 1998 r. 130 kkm. Na wolnych obrotach nierówna praca (wypadanie zapłonów, czuć na fotelu i ręką na silniku - akurat ten objaw występuje od lat kilku). Ostatnio zaczął gasnąć w czasie jazdy - bez jakiejkolwiek regularności. Jedzie się normalnie, potem chwila zamulanie, zaświecają się kontrolki, łapie i jedzie dalej. Zrobione bez efektów:...
Jeżeli brak masy na pompie paliwa, to sprawdź czujnik bezwładnościowy (wypadkowy). Schematy: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Brak sterowania na przekaźniku "podwójnym" (dwa przekaźniki w Seicento) - usterka sterowania z pin 4 lub 23 ECU, usterka wiązki przewodów, ...
Witam, na forum znalazłem podobne tematy dotyczące seicento jednak żaden nie odpowiada dokładnie mojej usterce. Auto to seicento 900 z 2001 z gazem, usterka występuje i na benzynie i na gazie. Podczas dojeżdżania do świateł kiedy wciskam sprzęgło auto gaśnie bez żadnego szarpnięcia, gaśnie także jeżeli podczas jazdy dam na luz, zapalają się wtedy kontrolki...
Witam, Fiacik po podgrzaniu słabo odpala.Odpalanie losowo, po 2-3 sek. kręceniu i puszczeniu startu odpala często szybciej niż po długotrwałym kręceniu. Wymieniony czujnik położenia wału.Odległość czujnik koło nie większa niż 2-3 mm. Przewody, świece nowe. Ciśnienie paliwa na ciepłym i zimnym ok. Sprężanie w normie. Brak błędów. Kontrolka wtrysku gaśnie....
Samochód gaśnie w czasie jazdy i nie można go uruchomić (dzień wcześniej elektryk samochodowy wymieniał lampki w tablicy rozdzielczej ale może to nie ma z tym związku) Pierwszy raz samochód zatrzymał się to sprawdziłem iskrę na wszystkich świecach zapłonowych była i żadna z nich nie była zalana. Samochód zatrzymał się niedaleko warsztatu samochodowego,...
Witam .Mam fiata uno 899 jednopunktowy wtrysk rocznik 1999 i ten sam problem 2 i 3 świeca mocno okopcona .Zimą silnik po uruchomieniu szarpie do czasu aż się rozgrzeje, później jak jest już gorący , to pracuje dobrze.Często muszę czyścić 2 i 3 świecę bo są zalane.Problem ten bardzo nasila się zimą na krótkich trasach.Latem jest dobrze.Ten problem z...
Witam Rano po wyjechaniu z garażu temp. ok 2 st. silnik przerywa prac. na 2 cylindry po przejechaniu ok 1 km wszystko wraca do normy, nie ma tego problemu gdy na polu jest ciepło. Wymienione: swiece, filtry, przewody, cewki, Wyczytałem gdzieś: "No a ja rozgryzalem ten temat i wiem w czym tkwi problem. Jeli to jest 900 po 99 roku to to jest normalne...
Witam. Mam seika 1,1 vana z gazem.Miałem podobny problem. Jesli w baku bylo poniżej 1/4 benzyny to ciężko palił, nawet jak było ciepło.Na gazie po pierwszym razie zagadywał. Mechanik sprawdzał pompę,wymiana świec,przewody, przy okazji jedna cewka padła - więc tez wymiana. Nic to nie pomogło. Od tej pory mam w zbiorniku powyże 1/2 benzyny i wszystko...
Panowie, ja mam następujący problem z moim Sejem (1.1 MPI 2002r.).... Autko ładnie pali, normalnie jedzie,ale niestety ma taką jedną chwilę przy jego rozpędzaniu gdzie autko nie ciągnie równo do przodu,tylko zaczyna delikatnie falować jakby coś go trzymało,nie mam obotomierza więc nie wiem jakie wtedy są obroty (mysle że zaczyna sie od ok.3000 obr/min)....
Witam . Mam Fiata seicento 900 z 1999r. Od jakiegos czasu zaczely się problemy z alarmem. Przynajmniej tak myslalem ze to alarm bo podczas jazdy, nagle, w samochodzie zaczynala mrugac czerwona kontrolka przy przedniej szybie na tapicerce i po 5 sec. auto gaslo i wlaczal się alarm . Gdy chcialem wylaczyc alarm auto wogole nie reagowalo a po przekreceniu...
Witam. Objawy szarpania ustąpiły po wymianie świec i przewodów WN. Pozdrawiam.
Powinno działać ale po co ciągnąć przewód skoro ten istnieje? Naprawić uszkodzenia i powinno działać.Coś w tej wiązce będzie pewnie bo tam dużo obwodów się łączy a pompa pobiera znaczny prąd z układu i jeśli złącze brudne wewnątrz to rezystancje powstają i przepływ utrudniony W wymienionej wiązce właśnie łączy się przewód z pinu 87 przekaźnika z przewodem...
Witam, mam problem takiej natury, że mój samochód (seicento sporting) gdy chodzi na benzynie na wolnych obrotach to RÓWNOMIERNIE skaczą mu obroty, tj. na krótko pracuje na wyższych obrotach i znowu na niższych - i tak na zmianę. Jest to bardzo rownomierne i czas trzymania na wyższych obrotach jest taki jak na niższych. Czy może być to np. zatkany filtr...
pod względem mchanicznym można to zrobić kłopot jest jednak z elektryką.s-c ma już centralkę wtrysku musisz mieć instalację pod wtrysk zbiornik paliwa też jest inny iwiązka do zbiornika też inna pochłaniacz par paliwa wraz z przewodami i elektrozaworem par paliwa :roll:
Witam. chciałem podzielić się swoim spostrzeżeniem. Czy aby nie było ostatnio mrozu ? Dla czego pytam? Przyczyną może być zamarzająca woda w filtrze paliwa, zaszlamiony filtr paliwa, zagięty (zmiażdzony) przewód paliwa. ja miałem podobny przypadek kiedy auto po kilometrze przestawało jechać .tzn nie reagował na przyspieszenie. Po dłuższym postoju znów...
Okazało się że immo i pompa nie mają nic wspólnego. Po prostu "mechanik" był nieudolny i przy wymontowywaniu immo przerwał przewód idący do pompy :/
Popoeiram Elektrita -> moim zdaniem to rozszczelniony smok ssący. Miałem taką sytuację w Renault. PO prostu jak jest mało paliwa to smok zassa powietrze przez co nie zapala, zwlaszcza rano jak paliwo splynie troche z przewodów. Pozdrawiam
we Wtorek postawiłem samochód na podwórku a w czwartek już nie mogłem go odpalić. Wymieniłem świece , przewody do świec i cewki wysokiego napięcia i nic nie pomogło. Iskra jest, paliwo z przewodu leci a nie chce odpalić a palił na dotyk.
Polecam przełożenie mechaniki wskaźnika temperatury np z Fiata Cinquecento, należy wtedy zamontować go zamiast wskaźnika paliwa i nie trzeba nic więcej robić poza poprowadzeniem przewodu. W razie problemów ze zdobyciem wskaźnika posiadam takowy, i mogę odstąpić :)
Problem ustąpił po zdjęciu przewodu powrotu paliwa z wtrysku i założeniu ponownie . Silnik zaczął normalnie reagować na gaz . Przyczyna nieznana.
Niestety jest z tym trochę zabawy. Na filtrze powinny zostać końcówki szybkozłączek. Musisz cienkim śrubokrętem podważać element złącza na przewodzie w najcieńszym miejscu. Miejsca te rozstawione są co 180 stopni. Powodzenia!:D
najbardziej to intersuje mnie układ zapłonowo-wtryskowy (przydałybysie też kolory przewodów) a email jest jest poniżej :D Dzięki za zainteresowanie
Jeżeli zbiornik paliwa był wymieniany to istnieje taka możliwość, że ktoś urwał przewód idący do "pływaka'' a przy montażu połączył go odwrotnie niż być powinien.Może też być, że przewód połączony z potencjometrem przy pływaku jest przetarty i zwiera z masą.
Witam. Mam problem z seicentem żony, samochód zgasł jej podczas jazdy i nie odpala. Rozrusznik kręci, paliwo jest podawane, brak iskry. Wymieniłem świece, przewody, cewki, czujnik położenia wału, próbowałem na innym sterowniku silnika, dalej nic. Po podłączeniu przez fiatecuscan nie wykrywa żadnych błędów, a przez iaw-scan2 też brak błędów, tylko test...
Spróbuj w czasie jazdy na gazie przełączyć na benzynę i po chwili zgasić auto. Jak zapali na benzynie OK to znaczy że po jeździe na gazie zastaje gaz w przewodach i zapalając samochód na benzynie chwile pobełkocze (2 paliwa). Wypali resztki gazu i powinno być OK.
Jak problem jest głównie na zimno i czuć niespalone paliwo z wydechu to skłaniałbym się ku przewodom wysokiego napięcia. Jeśli mają więcej niż 6-7 lat to i tak bym je wymienił. Polecam BOSCHa.
Przy lewej nodze kierowcy jest złączka kabli - tam szukaj przyczyny. Tam nie ma jako takiego połączenia z układem wtryskowym. Jedynie w białym złączu jest połączenie na kontrolkę awarii układu wtryskowego. Główne złącze w 900 do zasilania układu znajduje się przy sterowniku silnika - taka kostka na 6 przewodów przymocowana do podstawy gdzie przykręcony...
Poszukaj sobie schematu, z niego jasno wynika jak jest sterowany wtryskiwacz i jakie ma być na nim napięcie przy włączonym zapłonie. Popatrz od której strony jest kluczowanie, to będziesz wiedział co i względem czego mierzyć. Przykładanie sond multimetru równolegle do wtryskiwacza nie ma większego sensu, gdy jeden z przewodów pozostaje w stanie wysokiej...
Jeśli masz interfejs i program, a widzę że chyba posiadasz - posprawdzaj jaką temperaturę widzi sterownik przed odpaleniem na zimno, czy pokrywa się mniej więcej z tą zewnętrzną jaka jest aktualnie? Jeśli od strony czujników ok, to może od strony układu paliwowego? Nieprawidłowe ciśnienie paliwa, a system tego nie monitoruje w tym samochodzie. Powinno...
Witam. Nie tak dawno robiłem swap silnika z 700cm3 na 1108cm3 jednak z racji tego, że przeróbki dokonywałem na przełomie nowego roku zostawiłem oryginalny bak natomiast podłączyłem zewnętrzną pompę paliwa marki Gezt o ile dobrze pamiętam o ciśnieniu rzekomo 4 bary i wydajności 140-155l/h. Jeśli jadę po równej drodze nie ma żadnych problemów, natomiast...
Nie grzebałeś przy przewodach podciśnieniowych przy przepustnicy? Nieraz jak pomyli się przewód z odmy i evapu na króćcach przepustnicy to taki jest objaw. Lub elektrozawór na pochłaniaczu oparów paliwa (evap) jest cały czas otwarty.Napisz co dało "przesłuchanie procesora".
Zimnego silnika benzynowego przystosowanego do spalania LPG nie powinno się odpalać na gazie, szczególnie podczas chłodnych dni. Zimny gaz zapala się o wiele trudniej niż benzyna. Dlatego wszystkie instalacje są tak skonstruowane aby uruchomić i zagrzać silnik na benzynie do takiej temperatury aby płyn chłodzący mógł ogrzewać rozprężający się w parowniku...
Witam nie znalazłem podobnego problemu wiec pisze nowy temat. Seicento 900 z instalacją lpg. Jadąc z pracy na światłach sejk zgasł bez wcześniejszych oznak. Myślałem że świece ale zmieniłem świece kable i cewkę iskra jest na każdej świecy. Odłączyłem przewód paliwa przekręciłem zapłon paliwo leci a auto nic co jakiś czas strzeli ale nie zapala. W lpg...
I tu jest niewiedza urzytkownika seicento spi. W spi nie wolno wyjerzdzac do konca paliwo inaczej trzeba gdzies do silnika wlac czy cos takiego. Kumpel tak mial. W mpi tego nie ma :) Pierwsze słyszę o takiej bzdurze. Autor ma zwyczajne zapowietrzenie pompy. Należy odpowietrzyć wyjmując ten romb pod kanapą wraz z jednym czerwonym wężem. Niżej szczegóły:...
Witam. Posiadam Fiat Seicento 0.9 w benzynie 2002 rok od kilku miesiecy. W aucie ostatnio 2 razy padł akumulator w odstępie tygodnia, ślizga się pasek klinowy który wkrótce zostanie wymieniony. Na przewodzie powrotu paliwa pod maską zamontowany jest filterek paliwa. Jeden z przewodów zapłonowych jest owinięty taśmą gdyż w jednym miejscu była pęknięta...
seicento przewody paliwa seicento seicento paliwa
ustawienia fabryczne xiaomi interfejs obrotów urwany przewód transformatora
dobre sklepy elektroniczne online dobre sklepy elektroniczne
Ładowarka do akumulatora VIP-ów BAT 1134 Intercept: Jaką wybrać? Nierówna praca silnika na zimnym Mazda 323p