Witam , jestem w trakcie montażu klimatyzacji do seicento 900 , czy może ktoś mnie wspomóc jeśli chodzi o schemat podłączenia elektrycznego , dodam że klimatyzacja jest z seja 1100. Mechanicznie nie ma większego problemu , należy założyć kompresor z alternatorem dedykowany do 900 - tki (wersja 1100 ma zupełnie inną konstrukcję ,za dużo przeróbek w moim...
tak jak napisano: 1) zasilanie stałe +12V 2) sterowanie - (najczęściej dostępne w alarmie jako zasilanie czujek dodatkowych minusem) 3) sterowanie + 4) i 5) znajdujemy przewód zasilający silnik na którym w czasie zamykania jest + , przecinamy i łączymy 5 do silnika i 4 w stronę przełącznika 6) i 7) TU PRAWDOPODOBNIE JEST BŁĄD NA SCHEMACIE: 4 na schemacie...
jak wszystkie przewody wypnę To nie uruchomisz samochodu. Należy jeszcze przywrócić instalację elektryczną samochodu do stanu fabrycznego. Przewody połączyć, zalutować, zaizolować.
dzieki za informacje miałem przedtem inne radio i one grało nawet jak stacyjka była wyłaczona czyli chyba musze podłączyć czerwony razam z żółtym?
A jaki to problem uformować? Gotowe przewody też nie będą idealne. A po za tym czy allegro jest jedynym wyznacznikiem dostępności towaru? Jest jeszcze wiele sklepów stacjonarnych i internetowych.
W przypadku mojej centralki, jest to nieoryginalna centralka z dedykowanymi siłownikami do seicento, przewody pomarańczowo-biały do stacyjki i pomarańczowy do hamulców są od sterowania zamykaniem zamków podczas jazdy.
http://obrazki.elektroda.net/53_12441964... W kostce tyle kabli bo są cztery głośniki. Każdy po 2 przewody.
w wiązce progowej ma lewym boczku kierowcy masz przewody niebieski i niebieski z czarną kreską,są to dwie strony kierunkowskazów,tam najłatwiej podłapiesz te przewody,ewentualnie są też do złapania pod osłoną kolumny kierownicy-odkręcasz 4 śrubki zciągasz osłonę i masz tam wiązkę wyłacznika zespolonego z tymi przewodami.
Musisz odnaleźć centralkę dokładanego odcięcia zapłonu,będą tam zapewne same czarne przewody,poszukaj przeciętych oryginalnych przewodów połączonych z czarnymi.Mostkuj tylko przecięte.Przeważnie odcinana była pompa paliwowa przewody znajdują się przy lewym słupku. Pozdrawiam
Paliwo leci z przewodu a wtryskiwacz podaje? Samochód ma immo? Posiada LPG? Cewki i przewody podpięte odpowiednio?
Wymieniałeś samą pompę , czy cały zespół? Samą pompę - zle załączyłeś pompę. Przeleć przewody od przekaznika do pompy i masę na pompie.
Sprawdź sobie w Fiacie Seicento które przewody były podłączone, a ile masz przewodów w Oplu.
Ten z jednym pinem jest na zegar, Ciebie interesuje ten drugi, na 2 przewody. MAP to właśnie czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Powodzenia.
Witam, odparować raczej nie mógł bo układ jest zamknięty. Więc pewnie wyciekł. Co do koloru płynu to nie jest ot żadna wskazówka, bo zarówno borygo jak i petrygo (czyli płyny do chłodnic) są barwione celem ich odróżnienia. Barwa nie wynika tutaj ze składu chemicznego. Jeżeli chodzi o napełnienie układu to wystarczy strzykawka, która bezproblemowo poradzi...
Do sprawdzenia rezystancja cewek. A zwłaszcza tej co się uszkadza. Do tego świece zapłonowe i przewody.
Witam, może przewody do czujnika nie mają ciągłości, kostka przy czujniku wygląda dobrze, a w środku nie łączy.
przewód nr 6 to pewnie sobie ktoś antenę GPS założył ! Te wszystkie przewody są ori.
A przewody jak podłączyć?
Masa to nie czerwony kabelek, bezpieczniki były za akumulatorem, może jak zrobiłeś zwarcie to wywaliło bezpiecznik. Dodano po 1 Pasek naciągnąłeś? Regulator napięcia nowy czy stary? Podaj napięcie na wolnych obrotach i podaj napięcie na wyższych obrotach np 2000tyś/obr. Miałem podobnie jak padł regulator Pisał że nowy alternator. To obstawiam bezpiecznik,...
nie niewyjdzie błąd cewki jeśli są uszkodzone przewody
Panowie gdzie macie przelotkę z kablami w klapie secento? Toż tam wszystko jest na zasadzie styków w pasie tylnym i klapie bagażnika a jedyny przewód łączący klapę z samochodem to przewód spryskiwacza tylnej szyby Ven1906 jakie to seicento MPI SPI? bo różnie kładli ilość styków
Najpierw wypnik przewody od sterownika i po koleji wpinaj aż uszkodzi bezpiecznik. Najcześciej jest to cewka elektrozaworu.
seicento 1.1
Sprawdź czy są ciepłe przewody idące do i z nagrzewnicy. I czy nie padła linka sterująca zaworem. Czy też sam zawór.
Jeśli to jest jedyny błąd to nie jest to typowy objaw awarii ECU. Upewnij się, że nowe przewody nie mają przebicia, bo niestety tanie zamienniki bywają gorsze od starych oryginalnych.
A to normalnie pójdzie wypiąć i potem włożyć, czy trzeba potem to lutować, chodzi mi o przewody.
witam skoro chłodnica i przewody odpadają to zostaje tylko nagrzewnica, a jak spuszczałeś tą wodę? Może coś jest po prostu niedokręcone.
Co warto w tym przypadku zrobić? Sprawdź przewody od akumulatora do: nadwozia, rozrusznika, alternatora. Czy ich zamocowania nie utleniły się. Niech elektryk samochodowy sprawdzi ładowanie i rozrusznik.
Witam Szukałem w internecie ale nie znalazłem, mam rozłożone seicento. Chciałbym się dowiedzieć jak podłączyć wszystkie krócce Zdjęcie z internetu Pozdrawiam
Witam Sprawdź przewody od impulsatora.
Zacznij od masy silnika !!!! Koło poduszki silnika !!! Zmień przewody zapłonowe .
Kiedy były wymieniane przewody wysokiego napięcia?
Czyżby przekaźnik do wymiany? Schemat masz kilka postów wyżej. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Zmierz zasilania, masę, "przedzwoń" przewody , ...
mogly sie upalic przewody lub styki
Przełóż na próbę przekaźnik ze skrzynki bezpieczników z kabiny. To identyczny czerwony przekaźnik. Po co masz kupować nowy jeśli ten prawdopodobnie sprawny . Masy wszystkie podpięte jak było przy starym silniku? Ważny punkt masowy jest na termostacie. Tam są cztery przewody masowe m innymi od układu wtrysku i chyba też immo Fiat code
Pomylone, zwarte przewody w lampie.
Jeżeli masz seicento to wyczyść przewody masowe, bo śniedzieją i podczas rozruchu prąd płynie przez komputer... a wiadomo, czym to grozi. Częsta awaria w fiatach a nowy komputer nie jest tani...
Cewka lub przewody WN.
Sprawdź czy przewody do końca są wsunięte na świece.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... posprawdzaj pozostałe czujniki, wtyczki, przewody, masa, ja bym sprawdził czujnik wstrząsowy.
Przy składaniu głowicy i kolektora dolotowego powstała nieczczelność ew. przewody podciśnienia.
Przekaźniki zmieniałem miejscami z tymi w kabinie, sprawdzę jeszcze stacyjke dzięki za pomoc.
W seicento z tyłu po prawej stronie jest bak paliwa i przewody idące do pompy paliwa. Może niechcący uciąłeś przewody idące do pompy paliwa.
Kiedy wymieniane filtr paliwa ,powietrza,świece. W jakim stanie przewody wysokiego napięcia.
sprawdziles przewody zaplonowe , kopulke??
Przewody znalazłem za tylnym lewym boczkiem :turn-l:. Zakończone są jedną wtyczką. Później zamieszczę zdjęcie.
1400zł to nie jest zła cena, choć z drugiej strony butla i przewody są, trzeba założyć wtryski, centralkę i nowy parownik. To jest 1.1 MPI czy SPI? Rocznik sugeruje MPI...
Kontrolka (popularnie zwana "marchewą", ale tak na prawdę symbol przedstawia wtryskiwacz) sygnalizuje awarię w układzie wtryskowo-zapłonowym. Najlepiej będzie odczytać błędy na komputerze i zobaczyć co go boli (niestety diagnostyka w tym aucie jest bardzo prymitywna i nie koniecznie wyjdzie wprost w czym jest problem). Najprawdopodobniej jednak problem...
Być może. Jeśli akumulator był podpięty... Ogólnie, to tylko z największą ostrożnością i w wyjątkowych wypadkach podpina się krokodylki na włączonym w auto akumulatorze! Krokodylki muszą mieć izolacyjne osłonki na części innej niż dotykająca klem a przewody prostownika w idealnym stani. A i tak z akumulatorem trzeba zawsze "z głową".
Podczas mocniejszego przyspieszania, ruszenia, silnik z przerwami wchodzi na obroty. Dodatkowo na biegu jałowym silnikiem trzęsie i zmienia obroty. Świece oraz przewody wymienione.
Prawdopodobnie musisz też wymienić w aucie świece i przewody zapłonowe, ponieważ instalacja gazowa jest bardzo wrażliwa na wszelakiego rodzaju zakłócenia w układzie zapłonowym i rano jak jest troche wilgoci to może szarpać.
Można zmierzyć dla pewności ciśnienie w miejscu czujnika może czujnik szwankuje albo przewody, bo dziwne że silnik pada przy takim przebiegu.
Pewnie rozrusznik jest tak zużyty, że nie kręci pod obciążeniem. Proponuję oddać go do regeneracji. Ewentualnie przewody zasilające sprawdzić.
a jeśli zamontuję centralkę za radiem to którędy najlepiej poprowadzić przewody sterujące do siłowników w drzwiach ?
Witam, Od jakiegoś czasu jadąc rano na zimnym silniku samochód przy dodawaniu gazu zaczyna podskakiwać, silnik zaczyna sie dłwaić się i mruga dioda check engine. Problem ten występuje tylko po nocy (jak wracam z pracy czy jadę gdzieś popołudniu jest wszystko ok) i dodychczas występował on tylko jadąc na benzynie. Podejrzewałem że to będzie wina pompy...
Z tym zblokowaniem to najprawdopodobniej bandix ci się przywiesił i nie odbił, ale w przyszłości lepiej to zrobić. Co do szarpania to sprawdź układ zapłonowy( świece, przewody, cewki).
Prawdopodobnie pada jedna z cewek ,mogą przebijać przewody jak również świece.P
Witam Sprawdź przewody te grube od akumulatora do rozrusznika i od rozrusznika do alternatora , tam najczęściej jest przyczyna o której piszesz a mianowicie upalają się końc. lub luźno zaciśnięte przewody. Pozdro.
Witam.Może przewody wysokiego napięcia
Żeby zlokalizować przepalony bezpiecznik , a prawdopodobnie tak jest ,trzeba użyć probówki i sprawdzać z obydwóch stron bezpiecznika.Nie znam schematu seicento ,ale mogą być przecięte przewody przy radiu(jak często było w cienko i wtedy był brak św. awaryjnych.)
albo akumulator do wymiany, napisz kiedy kupowany? albo przewody pomiędzy silnikiem a akku...
Seicento 1100 świeci kontrolka silnika i kod usterki PO300 czyli wypadanie zapłonów.świece i przewody WN nowe.Gdzie szukać i co sprawdzić?Pozdrawiam-Marek.
Witam.Sprawdz połaczenie sterowania i zasilu załączania wentylatora chlodnicy czy nie sa przetarte przewody ,,izolacja,, powodzenia
Popryskaj plakiem albo zmywaczem przewody podciśnieniowe na pracującym silniku jeśli obroty wzrosną oznacza to nieszczelność.
Miałem podobny przypadek w starym Uno. Pompa hamulcowa /tłoczek hamulcowy spuchł/ . To samo działo się po wymianie pompy - powód spuchnięte przewody hamulcowe /te giętkie/.
Prawdo podobnie masz uszkodzony Czujnik położenia wału korbowego, sprawdź przewody mogą być uszkodzone.
Może trza by się zapalniczce przyglądnąć.
Jeździć nie powinieneś puki nie zdiagnozujesz miejsca wycieku. Lekka nieszczelność może doprowadzić przy ostrym hamowaniu do rozerwania przewodów itp... Od czego zacząć sprawdzanie. No zapewne trzeba obejrzeć cały układ hamulcowy. serwo czy nie jest mokre wszystkie przewody, pompę, zaciski.
Jeśli pasek rozrządu nie był wymieniany, to z racji wieku wypada go wymienić i wtedy się okaże, czy jest przestawiony rozrząd. Przepustnica z silnikiem krokowym do czyszczenia. Świece zapłonowe razem z przewodami do wymiany. To tyle na początek. :D Aha, jeszcze do sprawdzenia przewody masy zwłaszcza połączenie karoserii z silnikiem, bo coś słabo kręci...
Wymienić popalone kostki na nowsze, zaizolować przewody. Żarówki nie są za mocne?
a może też przewody wys. nap. mają przebicie?
zmierz ciśnienie na cylindrach to będziesz wiedział więcej . albo poprostu wyjmij świece opal je nad gazem wkręć pozakładaj przewody i może odpali :)
planuję wymianę wszystkich przewodów hamulcowych w starym seicencie co dokładnie muszę zakupić? http://www.wotkta.pwpnet.pl/index.php?l=... Wybierz tylko markę, model, rok i będziesz miał jakie są przewody, ich długości i jakie końcówki.
a co jeżeli będą te wżery i nadpalenia??? Dodano po 11 seicento 900 nie ma kopułki z cewki zapłonowej przewody idą od razu na świece
Przewody i masa silnika albo budy.
Witam Mam problem z masą silnika, niekiedy nie idzie odpalić samochodu, kontrolki migocą przekaźniki pykają a na silniku nie ma masy. Jak zapchnie się samochód odpala i później problem ustępuje. Awaria powtarza się co jakiś czas. Gdzie znajduję się przewody masowe w seicento 1.1 SPI rocznik 2000?
a ten kabel polutowałeś? Wiesz co, posprawdzałem, poczytałem o tej masie i doszedłem do wniosku, że tam chyba jest wszystko ok ponieważ do tego oczka maja iść 4 przewody i tyle tam jest.
Ustaw zapłon w prawidłowej kolejności napisałeś ''teram mam ustawione świece 32,41 licząc od góry cewki.'' we wszystkich silnikach czterocylindrowych zapłon jest w kolejności 1,3,4,2 licząc od strony rozrządu. Dobrze ma podpięte przewody. 1-3-4-2 to kolejność zapłonów w silniku na obrót wału korbowego. Może być zapowietrzony układ paliwowy jeśli przewody...
Pod komputerem pokazuje błąd lambdy i wtrysku, lambda pokazuje błąd z nierównej pracy i spalania a o błędzie wtrysku to już domyslilem się z deski rozdzielczej.... sprawdzę bak i wszystkie przewody zasilające...
Przy centralce na schemacie po prawej stronie są dwa grube przewody (one idą z wewnętrznego przekaźnika) jest to wyjście styków blokady zapłonu. Może mógłbym w aucie podpiąć się pod jakiś przekaźnik, bezpiecznik który coś mi unieruchomi (zapłon bądź tez pompę paliwową). Taki sam alarm miałem zamontowany w Seicento, gdzie te przewody podpiąłem pod siedzeniem...
Sprawdziłem to gdy czyściłem silnik krokowy. Przewody od serwa też wyglądają na dobre.
Odkrec lewy glosnik i tam do gory beda szly przewody i bedzie minus z wylacznikow drzwi
mam problem z elektryką w moim seicento. Nie moge odpalic swojego autka!!!! wymieniłem świece, przewody i nic.Iskra jest ale jak chce zaskoczyc ginie. Czujnik wału sprawdzony!! I co dalej czy tylko serwis pomoze???
Miałem podobny przypadek, z tym że we Fiacie Seicento z instalacją BRC. Sugerowano mi wymiane przewodów wysokiego napięcia co też uczyniłem. Kupiłem zamienniki za 40 złoty. Problem nie zniknoł nieznacznie tylko uległo poprawie. Męczyłem się tak dwa miesiące i śledząc różne wątki na forum zdecydowałem się kupić orginalne przewody zapłonowe za 150 złoty....
Skoro nie masz czujnika a napis FPS ON się pojawił to możliwe że przewód który miał być podpięty pod czujnik zderzeniowy po prostu dotyka do masy skoro samochód odpala to pewnie pozostałe dwa przewody są połączone (masa jest przekazywana na pompę paliwa bo tylko masa przechodzi przez wyłącznik) Plus jest podawany osobno przez bezpiecznik i przekaźnik....
Witam! Zamontowałem zamek centralny do seicento i nie wiem jak podłączyć się pod kierunkowskazy, może ktoś ma jakiś schemat, wie pod jakie przewody się podpiąć i gdzie one się znajdują. Proszę o pomoc. Dziękuje:)
Dzięki panowie przewody wymienione!Wcześniejszy właściciel zamontował przewody stalowe i w rekach się rozleciały!
coś takiego : https://www.google.pl/search?q=z%C5%82%C... https://www.google.pl/search?q=z%C5%82%C...
Prościej z corsy zaadaptować. W B chodziło bez can. W seicento też.
Kontrolka awarii wtrysku sygnalizuje niesprawności wielu czujników tego układu w tym samochodzie. Nie monitoruje pompy paliwa jako osobnego urządzenia. Jeśli jest LPG w aucie to można sprawdzić czy przy pracy na benzynie zostaje przywrócone zasilanie wtryskiwacza bo gdy jest przerwa w obwodzie elektrycznym wtryskiwacza to właśnie kontrolka też to zgłosi....
Hmmm po pierwsze radio nie jest podłączone przez kostkę iso tylko przewody z głośników do radia, po drugie jedynym przewodem zasilającym w seicento jest przewód żółty 12V z aku. więc nie mam innego przewodu czerwonego ze stacyjki, wcześniejsze radio też tak było podłączone, ale miało zdejmowany panel więc nie było problemu, to nie ma...Aha i gdy podepnę...
sprawdź przewody, może być pływak uszkodzony
Właśnie wymieniałem przewody w swojej Astrze F sedan 94r bez ABS, z korektorem siły hamowania 4 wyjściowym, wszystko pomierzyłem i podaję wymiary (trochę z zapasem, ale całkiem fajnie to wyszło Przód: od kierowcy: 60cm końcówki 2x m10 od pasażera: 210cm końcówki 2x m10 do jednego przewodu potrzebna przejściówka m10->m12 (kod przejściówki 5-600-129)...
Tak wiem, że muszę zastosować bezpiecznik. zamierzam przeciągnąć dwa przewody plusowe 4mm2 w osobnym peszlu żeby nie rozgałęziać przewodu na dwie lampy. Jakie obudowy bezpieczników oraz jakie bezpieczniki zastosować na tych dwóch przewodach ?
Skoro przekładasz cały przód na tył to pewnie razem z ramą pomocniczą itp, więc możesz zostawić również przekładnię kierowniczą i zaspawać na sztywno wystające elementy listwy z korpusu. Kilogramów dużo nie przybędzie a oszczędzisz sobie kombinacji. Sprzęgło i biegi na linkę więc zrobić dłuższe. A przód to na twoim miejscu też dałbym z drugiego Seja,...
Problem może być banalny, przyjechał do mnie klient który miał wymienione klocki przód w Seicento, po wymianie miękki pedał , słaby hamulce zasadniczy. Koleś wymienił pompę hamulcową, serwo, przewody hamulcowe, odpowietrzał 10 razy. Nie przyszło mu do głowy zajrzeć do zacisku co się dzieje z klockami, po wyjęciu klocków co stwierdziłem że tak nazwę...
jak znajdziesz świece zapłonowe na nich pozakładane są kable WN pamietaj przewody wymieniamy na zgaszonym aucie
Witam ponownie. Chciałbym odświeżyć wątek nierównej pracy silnika, problem jak był tak nadal występuje. Bardzo proszę o jakąś poradę co może być przyczyną. poczyściłem wszystkie przewody, filtry wymienione i żadnej poprawy.
Witam Pacjent Seicento 900cm3 dmuchawa leci zimne powietrze na 3oraz4 ustawieniu chodzi głośniej od silnika i terkocze zaznaczone na zdjeciu przewody sa gorące czy zepsuta jest nagrzewnicam,zawór nagrzewnicy a może co innego ?
SC 900 były tylko SPI . Co do falowania obrotów sprawdź wszelkie przewody podciśnieniowe przy przepustnicy zwłaszcza ten cienki wychodzący do MAP-u - czujnika podciśnienia - znajduje się ten czujnik na jednej ze śrub trzymających sterownik w komorze silnika (poniżej przekaźników nad sterownikiem silnika)
przewody zapłonowe seicento seicento przewody paliwa seicento przewody paliwowe
domofon bticino samsung 65cali rozruchowy danfoss
rower wodny wiertarka celma kondensator
Ford Fiesta BCM faults, locations, programming, and replacement tips for Mk6, Mk7, Mk8 Moduł haka Steinhoff piszczy przy kierunkowskazie