cześć tomek skoro napięcie ci dochodzi i zmienia polaryzację to niestety dołączyłeś do grona szczęśliwców i musisz sobie sprawić nowy. najlepiej wyjąć silnik dmuchawy - kilka torxów i masz na wierzchu. jak będziesz szukał silniczka to uważaj - są dwa rodzaje Behr i Bosch pozdrawiam
Wymienia się klapkę z taką jakby ośką bo pękł plastik w ośce i się obraca silnik w niej ,nie wiem ja kto opisać cześć dostępna w ASO wymieniałem kilka razy prze...ne . Tak ma to Astra wymyślone że silnik dostaje prąd cały czas otwierasz otwiera klapkę i zatrzymuje na siłę silnik , zamykasz ,klapkę zamyka i dalej silnik jest zatrzymany na siłę aż się...
Może być uszkodzony panel.
Obstawiam że silniczek klapy obiegu zewn/wewn wentylacji.
No wlasnie nie jest tak jak piszesz. Silnik nie pracuje caly czas. Wyjalem silnik i podlaczylem pod zasilacz. W czasie obrotu przytrzymalem oske i silnik sie zatrzymal. Po zatrzymaniu puscilem oske i nadal sie nie krecil, a napiecie bylo caly czas podlaczone. Gdy zmienilem polaryzacje ruszyl. Tak sie dzialo za kazdym razem. Rozebralem silnik i tam nie...
Witam mam problem ze sterowaniem obiegu zamkniętego w Astrze G wymieniłem silniczek obiegu wew. na nowy, tylko jest problem iż zamknie obieg a do silniczka dochodzi cały czas prąd wiec po jakimś czasie znów się spali albo zatnie silniczek. Co można zrobić żeby nie dopływał do silniczka prąd. Mozę by założyć przekaźnik czasowy albo krańcówki pozdrawiam
Tak, chodzi o tą klapke która dzieli obieg na wew. i zew., jest teraz ustawiony na wew. a klapka powędrowała na góre silniczka, muszę się do niej dostać, żeby ją już na stałe przymocować na obieg zewnętrzny.
SPRAWDZ!!! KLAPĘ OBIEGU WEWN. zdejmij schowek i obserwuj jak klikniesz,padały silniczki i może być zablok
byc moze zepsuty jest silniczek krokowy
Nie mierzy żadnego prądu! Układ fabryczny ( zasilanie tego silniczka) trzeba nieco poprawić.
W astrach często uszkadzał się silniczek odpowiedzialny za klapę obiegu powietrza zewnętrznego. Przy zamkniętej - parują szyby.
Też to miałem w Astrze II, tyle że mi padł silniczek otwierający/zamykający klapkę obiegu wewnętrznego. Można to sprawdzić w prosty sposób. Włącz nawiew na maxa i wciskaj przycisk obiegu zamkniętego. Po przełączeniu powinna być wyraźna różnica w ilości wylatującego powietrza z kratek. Jeżeli nie zauważysz żadnej różnicy, to rzeczywiście tak jak kolega...
SNIKY a gdzie ten silniczek klapy obiegu kupiłeś i ile kosztował bo właśnie potrzebuje taki sam też mi padł :/ ???
Nie napisałeś jaki silnik, czy masz klimę... U mnie stukał silniczek zamykania klapy obiegu wewnętrznego (lancia dedra klimatronik)
Panowie filtr był wymieniany po podłączeniu silniczka słychać przeskakiwanie na tej klapce bo jest pęknięty element łączący się z silniczkiem jak w większości astr silniczek chodzi cały czas po wciśnięciu obiegu brak reakcji kreci się w jedna stronę otwierając i zamykając klapkę i tak cały czas ... Żeby nie parowały szyby to musi być ta klapka zamknięta...
Miałam to samo. Dzisiaj właśnie to naprawiłam. Też przeszukiwałam różne fora i strony, żeby zobaczyć jak to naprawić. No i faktycznie porady działają. Jeśli dioda na przycisku się świeci włączony jest obieg wewnętrzny, jeśli się nie świeci, powietrze dochodzi z zewnątrz. W moim przypadku czy obieg wewnętrzny był włączony czy wyłączony, klapka cały czas...
Witam kolegę. Astra G posiada elektro-hydrauliczne wspomaganie, którego sterownik(znajdujący się w pompie) rozpoczyna pracę po zgaśnięciu kontrolki ładowania. Radziłbym sprawdzić alternator(jaki masz silnik?), gdyż to on może być przyczyną tego zjawiska(brak kontrolki ładowania po przekręceniu zapłonu). Przekaźnika do wspomagania nie ma. Powiązania...
NIe znam akurat Movano, ale po opisie widać że pewnie patent taki jak w astrze G. Silniczek do klapy przestawiającej obieg wew/zew. Głupie rozwiązanie, było juz o nim tu. W skróci: nie ma tam krańcówek tylko sterownik widzi zwiększony prąd silniczka po dojściu dokońca. Problem w tym, że silniczek jest na tyle mocny że potrafi tam conieco połamać / obrobić...
Szyby strasznie parowaly i sprawdzilem dmuchawe , a tam klapa obiegu wewnetrznego otwarta. Niestety po zalaczeniu silniczka klapy slychac że silnik pracuje jednak nie ma "siły" ruszyc mechanizmem nawet jak mu pomagam. Żeby zamknąć klape musiałem odłączyć ją od mechanizmu. Czy ktos przerabiał już temat zablokowanego silniczka? Jesli tak proszę o wskazówki...
Zgadzam się, że nie ma krańcówek, ale nie zauważyłem w moim silniczku żadnego sprzęgła ciernego. Jest ośka silnika ze ślimakiem, dalej ślimacznica i przekładnia zębata złożona z kilku plastykowych kółek zębatych napędzająca dźwignię. Silniczek cały czas pracuje w jedną lub drugą stronę, aż napotka opór, to pracuje "na zwarciu" i wtedy się grzeje. Przez...
Zrobiło się cieplej, więc zamontowałem nowy silniczek (ASO) od zmiany kierunku nawiewu. I tu mam problem, bo silniczek nie reaguje na przełączane zmiany kierunku nawiewu. Wyłącznik krańcowy jest sprawny. Mechanizm przełączania klapek nasmarowałem i pracuje lekko. Klapka obiegu zewnętrznego/wewnętrznego, która jest za schowkiem chyba nie ma nic wspólnego...
Miałem podobnie z parowaniem szyb. Odkręć 5 śrub i wyjmnij schowek abyś dotarł do nadmuchu, następnie sprawdź czy rzeczywiście przełancza ci nawiew (guzikem) na zewnętrzny-wewnętrzny powinna poruszać się dzwigienka - jak nie to ustaw na nawiew zewnętrzny i odłącz kabelki od silniczka - jeśli jest to uszkodzony silniczek - problem zniknie. Możesz wymieniać...
Co do czyszczenia przepustnicy to nie jestem pewien czy ona tego wymaga, bo zdejmując to czarne "pudło" przykrywające wtrysk to cały kanał łącznie z przepustnicą wygląda na bardzo czysty więc nie wiem czy poprzedni właściciel już coś przy tym grzebał (może właśnie tak popsuł te jałowe obroty) a może po prostu filtr powietrza bardzo skutecznie wyłapywał...
Witam posiadam astre f z 93r. i zamontowałem sobie klimatyzację mam tylko jedno pytanie w samochodach z klimatyzacją montowany jest tzw. zbiorniczek podciśnienia , mała czarna skrzyneczka od której odchodzą dwa wężyki , dodatkowo z komory silnika idzie przewód podciśnieniowy a do włącznika obiegu wewnętrznego mam jeszcze przewód od silniczka sterującego...
Jest Klima, powietrze z kratek leci niezależnie czy zamknę klapkę do podszybia czy nie, tylko tyle że słabiej. Czy przy odwróconych obrotach silniczka nawiewu też by dmuchało przez kratki? Bardzo dziwny temat. Gdzie znajdę te przewody w celu sprawdzenia? No i jeszcze problem z zasilaniem odcięcia podciśnienia od gruszki z cięgnem klapki obiegu wewnętrznego....
Napięcie ładowania na biegu jałowym jak i pod obciążeniem wynosi 14,3V. Co do radia to jest fabryczne ale nie oryginalne od tego auta bo je wymieniłem po zakupie. Ale od 4 lat nie było z tym problemów. Swego czasu w aucie robiłem modyfikację z tym silniczkiem od obiegu zewnętrznego i wewnętrznego. On działa non stop i żeby zmniejszyć obciążenie wpiąłem...
Jeżdżę na obiegu otwartym. Ustawiłem ręcznie go bo szwankował silniczek :) wtedy to dopiero parowały:D. Jak ustawie wentylator na 4 to nie czuje żadnego podmuchu z tyłu z pod zderzaka, dlatego moje podejrzenie właśnie na to padło. Tylko nie wiem gdzie ono jest i czy w ogóle jest.
Witam. Mam Opla Astre 1.6 16v z 99r. Parowały mi szyby , rozebrałem do silniczka zobaczyć czy działa. Okazało sie że raz pracuje raz nie, chciałem sprawdzic czy napiecie dochodzi okazało sie , że tak ale nagle przestał działa przycisk obiegu wew/zew (nie świeci wogóle kontrolka) sprawdzałem bezpieczniki to wszystkie są dobre. Jaka może być przyczyna...
Chyba nic nie wyłącza tego silnika, dochodzi do krańcowej pozycji i się zatrzymuje, przynajmniej tak działało to w Astrze G mojego ojca. Trochę się nagrzewał ale poza tym nic złego się z nim nie działo. Przełącznik tylko odwraca polaryzację zasilania na nim. Gdzieś widziałem układ do rozłączania tego silniczka... Silniczek jest poza kanałami powietrza...
Witam serdecznie. Niedawno zakupiłem Astrę H z klimatronikiem. Niestety dopadła mnie bolączka Astry G/H dotycząca wady fabrycznej układu obiegu wewnętrznego. Jako że moje auto jest z rocznika modelowego 2005, nie posiada układu a raczej diody przeciwprzepięciowej, która chroni panel klimatronika. Od 2008 roku Opel zaczął stosować element Dioda GM 93190377,...
Się mylisz. Obieg wewnętrzny pomaga ogrzać/schlodzić auto, bo zaciąga powietrze już raz podgrzane/schlodzone. Brak ogrzewania może być spowodowany wieloma rzeczami; linki, klapki, cięgna, silniczki, zarośnięta nagrzewnica, acięty zawór, czy w niektórych autach wręcz niski poziom płynu chłodniczego. Wybierz co pasuje do twojego auta. Zapomniałem o uszkodzonych...
Witam wszystkich. Mam problem z brakiem regulacji nawiewu w Astrze II z 2002r. 1,7 DTI z klimą i z klimatronikiem. Na panelu klimatronika po naciśnięciu przycisku - nawiew na nogi, czy nawiew na szbę - odpowiednie strzałeczki się zapalają - jednak silniczek odpowiedzialny za regulację przepustnic nie reaguje. Po sprawdzeniu - silniczek na pewno jest...
Włącznik wentylatora nie ma nic wspólnego z czujnikiem temperatury. Włącznik masz wkręcany w chłodnicę i po przekroczeniu określonej wartości po prostu zwiera się w nim blaszka załączając silniczek. Czujnik temp. zlokalizowany jest na obiegu krótkim i pokazuje Ci temperaturę płynu który krąży najpierw między silnikiem, a nagrzewnicą (ew. parownikiem...
Jeśli nie przeszkadza Ci brak klimy to warto. Astry G są pancerne w konstrukcji i bardzo tanie w eksploatacji oraz naprawach. Sprawdź czy nie ma za dużej korozji. Już od 2001 Astry G nie wychodziły w pełnym ocynku, dla oszczędności robili tylko częściowy. A wersję Classic (a jesli to 2006 to właśnie Classic) tym bardziej są "oszczędnościowe". Z elektryką...
Witam, otoz w astrze h nie dzieje sie nic gdzy przekrecam pokrętło od regulacji kierunkiem nawiewu, dwie pozostałe gałki dzialaja normalnie, lecz tez nie dziala mi przycisk od klimy ktory znajduje sie toz nad, a obieg zamknięty i ogrzewanie szyby dzialaja normalnie. Myslicie ze to wina silniczka nad nogami kierowcy czy panelu? I jesli silniczka to czy...
Witam, Mam w mojej astrze klimatronika dokładnie ten panel: http://obrazki.elektroda.pl/7538869800_1... otóż nie działa mi sterowanie kierunkami nawiewu, dmucha tylko na nogi, z bocznych nawiewów oraz z pod siedzeń i lekko z przednich nawiewów. Na szyby z góry i boków w ogóle nie wieje, co przy zimie będzie problemem. Mierzyłem napięcia...
Witam. Mam problem z ASTRA H 1.9 DTL 100KM z 2007 roku. Auto słabo zapala, tzn za drugim, trzecim lub jeszcze którymś tam razem. Błąd jaki pokazuje się w OP-COM to P0340-28 "Obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego - wartość poza wymaganym zakresem". W aucie było wymienione: - rozrusznik, ponieważ rozpadła się tulejka i ciężko kręcił; - świece...
Witam, Mam następujący problem, w samochodzie nie mam ciepłego powietrza oraz zaparowują szyby. Możliwe, że częściowo sobie poradziłem, ponieważ cały czas był włączony obieg wewnętrzny; za schowkiem nie działa silniczek i cięgno od niego było odczepione od takiej pokrywy. która z kolei była otwarta. Kolejna i najważniejsza rzecz to właśnie brak ciepłego...
Witam. W ramach rozleniwiania typa obsługującego domową kotłownię (dzień dobry :)) wymyśliłem sobie sterowanie obiegiem grzewczym poprzez termoregulator pokojowy, ale... Obieg wody CO mam zrobiony z pośrednictwem bufora, tzn. kocioł grzeje zawartość bufora, jedna pompka z bufora zasila bojler CWU, druga pompka zasila grzejniki. O ile z pierwszą problem...
Cześć, jestem posiadaczem Opla Astry H i chciałbym dowiedzieć się, nauczyć, poruszyć kwestie mojego problemu oraz zgłosić się do tutejszych bywalcy o pomoc do problemu, który wylazł z mojego samochodu dosłownie z nikąd. Mój samochód to Opel Astra H Kombi 2005 1.7CDTi 101km 350000km przebiegu. Problem wystąpił 22 marca rano, gdy odpaliłem samochód rano...
silniczek obieg wewnętrzny aster obieg silniczek silniczek obieg
fujitsu siemens reset baterii revox tuner lustro prądowy
radio internetowe esp32s3 polskie wykrywacz przerwy przewodu
Jak odpalić traktorek kosiarkę na krótko? Asus – odmowa gwarancji, laptop nie włącza się i nie ładuje baterii, diagnoza uszkodzenia mechanicznego