http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_lini... http://www.automatyka.com.pl/poradnik/ar... http://www.bryk.pl/teksty/liceum/fizyka/...
Witam. Ad 1. Tu: http://www-users.mat.uni.torun.pl/~bala/... i tu: http://www.automatykaonline.pl/poradnik/... i ogólnie tu: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=siln... ad.4 http://home.agh.edu.pl/~kcs/materialy/pr... http://www.el.pcz.czest.pl/~za/stud/term...
ale jesteś mało inteligętny ,to że ty się nie uczyłeś to nie znaczy że musisz se jaja robić z kogoś.lepiej byś pomógł.© sorry, do mnie to bylo? troche wykresikow http://www.ttc.com.pl/wykresy/SeatDaniel... http://www.gaweda.com/Matschke/Zdjecia/W... http://www.gaweda.com/Matschke/Zdjecia/W... http://www.gaweda.com/Matschke/Zdjecia/W...
A moje kolejne pytanie jest takie koro nie musimy mu dawać więcej momentu obrotowego to po co jest dalej zasilany prądem skoro jak dobrze zrozumiałem jest potrzebny do rozruchu (chodzi tu o manipulację prędkością i jego zatrzymaniem ?) czy czymś więcej bo silniki o stałym obciążeniu dalej są podpięte pod zasilania. No przecież to nie jest tak, że podłączysz...
Nie, nie mają tak ustawione. Jedź na diagnostykę. Podejrzewam, że przeładowuje i wpada w tryb awaryjny.
Jakiś kod silnika?
Witam. Prawdopodobnie P2 to moc mechaniczna na wale, a P1 to elektryczna w postaci pobieranej energi (UI). Pozdrawiam.
Wykresu poszuka kolega tutaj http://rototest-research.eu/index.php?DN... Z tego co widzę to jest to ten sam silnik co w polonezie 1.4
Np matlab, ostatecznie dałoby się policzyć nawet w excelu. Wzór na moment w funkcji poslizgu znajdziesz w książkach, np "Maszyny elektryczne" A. Plamitzer strona 336.
Czyli jak prąd znamionowy jest 1,1 to wystarczy kupić wyłącznik silnikowy z zakresem 1-1,6A? Zgadza się. Niektórzy producenci mają chyba wyłączniki do 1,25 A nawet (Siemens). Sam wyłącznik silnikowy będzie zabezpieczeniem przeciwprzeciążeniowym i przeciwzwarciowym dla silnika? Tak.
No i jeszcze pytanie odnośnie do czujników termistorowych PTC. Mianowicie czy ona instalowane są już w silnikach i jest tylko wyprowadzenie do nich czy trzeba je kupić i zamontować? (wiem, że głupie pytanie ale nie siedzę w tym, Google nie wiele mówi). Termistory są montowane fabrycznie w silniku, charakterystyka PTC jest standardowa. Aby silniki różnych...
http://www.imne.pwr.wroc.pl/SkryptME/CW1... Rysunki, wzory i wykresy znajdziesz w open dir (image0xx.jpg/image0xx.jgif): http://www.imne.pwr.wroc.pl/SkryptME/CW1... :)
W falowniku KEB jest taka opcja, 108 strona, w ustawieniach wejść cyfrowych można ustawić "parameter set selection", więc chyba można ustawić dwa zestawy parametrów dla obu silników i w miarę potrzeby przełączać je, to by rozwiązało Twój problem. W tym drugim falowniku nie widzę takiej opcji.
Abyś mógł wyznaczać parametry z transformaty C&P musisz mieć sygnał zwrotny z silnika. A ten sygnał nie koniecznie bywa sinusoidalny. Dobrze jak jest zbliżony kształtem do sinusoidy. Pod obciążeniem gdy mamy dużą składową oddziaływania od wirnika nie wygląda to już tak ładnie. Tutaj także popełniasz błąd w rozmowaniu gdyż inne są założenia do projektu...
Witam ponownie !! Właśnie sprawdziłem tabliczkę znamionowa i o dziwo okazało sie ,że silnik w projekcie jest inny z tym na polu :) W załączniku dołączyłem zdjęcie tabliczki oraz całości (silnika wraz z przekładnią). To jest silnik pierścieniowy. To znaczy, że jego rozruch dokonuje się przez dołączenie rezystora w obwodach wirnika, a w związku z tym...
http://obrazki.elektroda.pl/2572622200_1... http://obrazki.elektroda.pl/2572622200_1...
Falownika nie dobiera się do udźwigu suwnicy (wciągarki) tylko do jej silnika, jego charakterystyki pracy/obciążenia itp. Typy, które mi ABB poleca do układów podnoszenia to ACS850 i ACS880, ale jakoś się nie mogę zabrać za testy, brak czasu. Na ACS880 już coś współtworzyłem, ale to był szczególny i wypasiony temat z wysokim poziomem SIL, sterowanie...
Interesuje mnie moc pobrana moment nie jest dla mnie istotny. Dodam, że silnik pracuje z wentylatorem turbiną (taką jak w odkurzaczu). Silnik normalnie będzie pracował z częstotliwością znamionową w USA ale do testów W PL muszę sobie jakoś przeliczyć moc pobraną. Prosił bym bardzo o wzory jeśli takowe są. Są, ale to zagadnienie złożone. Dla Twoich...
Cześć. Pan Krzysztof Krakowski Chyba chodziło o prof. Krzysztofa KrYkowskiego z PŚl. Aczkolwiek jego książka jest bardzo ogólna i w raczej małym nakładzie papierowym. Co do podstaw - to poszukanie w książkach z podstaw napędu / automatyki napędu może pomóc, np. http://www.ed.put.poznan.pl/ksiazki/ISBN... . Czy znacie, możecie polecić,...
No to tak: P1 to maksymalna moc elektryczna pobierana przez silnik. P2 silnika to mechaniczna na wale P2 pompy to jaką maksymalną moc trzeba dostarczyć jej na wał, i będzie to w okolicy 2,4m³/h i tam też masz największe eta (sprawność) pompy i warto próbować zbliżyć się do tych wartości. Zaznaczony przez ciebie punkt pracy wymaga dostarczenia do...
Otóż to.
Ja bym zostawił jak jest, bez uwzględniania charakterystyki silnika. Co najwyżej przeszedł na liczby ze znakiem, który oczywiście byłby znacznikiem kierunku obrotów. Korektę charakterystyki silnika na tablicy ewentualnie robił w następnym pośrednim kroku. Kosztem nieznacznej rozbudowy programu miałbym po pierwsze informację o wartości sygnały sterującego...
Driver silnika krokowego należy zasilać możliwie najwyższym napięciem, wówczas driver może uzyskać z silnika najlepszą charakterystykę dynamiczną. Zazwyczaj ograniczeniem jest maksymalne napięcie zasilania drivera, napięcie przebicia uzwojeń silnika jest raczej nieosiągalne. na naklejce jest podane napięcie 2.0 V i prąd 1.1A Z tego wynika tylko rezystancja...
Coś kiepsko rozumujesz. Te 408W to moc znamionowa na wale silnika. To co idzie w ciepło wiąże się ze sprawnością, która nie jest stała i zależy od warunków. Przyglądnij się charakterystykom silników i poczytaj nieco teorii.
Pewnie jest jakiś inny sposób, ale z tego co napisałeś: jeżeli wiesz ile kroków wykonuje silnik w ciągu pełnego obrotu (Po podaniu danej ilości kroków, silnik powinien obrócić się osi o 360stopni), obciąż go momentem przy jakim ma pracować, na osi silnika zaznacz jakiś punkt i zadaj n-krotność liczby kroków potrzebnych do wykonania obrotu... Przy jednym...
Tak , wiem. Sprężyna byłaby prostszym rozwiązaniem ale właśnie ma nierówną charakterystykę.
Raczej to drugie :D . Zobacz i porównaj charakterystyki silnika spalinowego i elektrycznego w funkcji momentu obrotowego. Wtedy się dowiesz skąd wzieła się przekładnia stopniowana (skrzynia biegów), czy bezstopniowa (automat) w pojazdach z napędem spalinowym.
(at)excray Nie do końca. Tak samo są zbudowane wentylatory komputerowe, i też sterowanie odbywa się przez regulację napięcia używając PWM. Tyle, że autor chce mieć liniową charakterystykę regulacji a do tego trzeba odczytywać prędkość obrotową. Do końca. Sterowanie PWM takiego sterownika kończy się w najlepszym przypadku tak jak w powyższym temacie....
A co to za silnik. Jaki jest typ rozruchu. Posiada system tzw. soft start?
Witam. Charakterystyką naturalną nazywamy zależność M = f(s) ( moment jako funkcja poślizgu) bez dodatkowej rezystancji w obwodzie rotora (Rd=0). Pzdr.
Bo nie mogę znaleźć charakterystyki tego silnika Serio, wpisanie symboli z etykiety w Google nie wystarczy? Bo np. na pierwszym miejscu wyskakuje to: https://abc-rc.pl/pl/products/silnik...
Rozwiązanie z przekaźnikiem prądowym jest poprawne, ale z żarówką nie. Nie dobierzesz takiej żarówki, bo musiałaby by to być żarówka o na taki sam prąd jaki płynie przez silnik (czyli pewnie kilka amperów),ale na bardzo niskie napięcie (np. 2-3V), żeby nie obniżała znacząco napięcia podawanego na silnik. Dla uproszczenia pomijam charakterystykę rozruchową...
Przebieg momentu przypomina połówkę paraboli. Wynika to stąd, że moment silnika jest proporcjonalny do iloczynu prądu twornika i strumienia magnesującego. Strumień z kolei jest proporcjonalny do prądu uzwojenia wzbudzenia, które w silniku szeregowym jest jednocześnie prądem twornika. Czyli przebieg momentu jest proporcjonalny do kwadratu prądu. Obroty...
(at)jaskohospodar Za zmiane charakterystyki silnika. Porownaj charakterystyki silnika DC szeregowego i równoległego. W skrócie mozna powiedzieć, że w silniku czysto szeregowym prąd wirnika maleje, a obroty wzrastają do nieskonczoności. W silniku rownóleglym ustala się pewna równowaga pomiędzy prądem wirnika, prądem stojana i obrotami. To tak bardzo...
Po wyłączeniu pierwszy przekaźnik czasowy odłącza wirnik od zailania, przełączając go na rezystancje hamowania. Po czasie (dobranym doświadczalnie), drugi przekaźnik czasowy odłącza stojan, czyli wszystko. Jak dobrać te zabezpieczenia. Bez znajomości charakterystyki silnika i elementu napędzanego to jest niemożliwe.
Witam. Mam paska z silnikiem 2E, u mnie czujnik temperatury powietrza ma taką samą charakterystykę jak czujnik temperatury silnika,nie wiem jak jest u Ciebie ale może być tak samo.
Dla 60A: Wyłącznik C16A - 2÷3s Bezpiecznik gG20 -5s Bezpiecznik gF20 - 0,1÷0,2s Dlatego autor tematu niech sprawdzi jaka to charakterystyka bezpiecznika.
Sprawdziłem silnik. Wyglada ok. - kol.Winylov dał Ci charakterystykę silnika. Podłącz go do zasilania zewnętrznego ( jeśli nie masz zasilacza warsztatowego to nawet do baterii 1,5V) i sprawdź jaki pobiera prąd na biegu jałowym. Jeśli będzie zbyt duży, słaba moc to poszukaj innego silniczka. Ten mógł po prostu skończyć swój żywot - on ma przewidziane,...
Chyyyym. Z maszyn elektrycznych to za dobry nie jestem, ale pierwsze słyszę o charakterystykach eksploatacyjnych. Wydaje mi się, że takich raczej nie ma, gdyż dopóki silnik działa to posiada określone własności ruchowe - opisywane charakterystykami statycznymi :?: - chyba, że się mylę. Jeżeli chodzi o silnik synchroniczny to są ogólnie jego dwie odmiany...
Tzok, jezeli będziesz sobie go myrdał na 2-2,5 kobr to raz -dołożysz do paliwa -skrócisz żywotnośc silnika Zobacz sobie na charakterystykę momentu obrotowego.
Nie wiem skąd takie dane bierzecie. Silnik który ma mniejszy moment rozruchowy niż znamionowy to chyba tylko w napędzie wentylatora w piekarniku albo jakieś ekstremalne przypadki synchroniczne w mocach mierzonych w MW. Zwyczajne silniki klatkowe 3f w zakresie mocy0.09-315kW poniżej: Gratis charakterystyka typowego silnika do napędu np. 'krajzegi'. https://obrazki.elektroda.pl/7997964000_...
Prawdą jest to co Masz napisane na tabliczce. Silnik w momencie rozruchu pobiera 6-7 razy większy prąd niż znamionowy. Prawdopodobnie będziesz musiał zastosować wyłączniki-nadmiarowe o charakterystyce C.
Dziękuję. Chciałem testowo podłączyć 12V, więc bym im krzywdy nie zrobił :) Pytałem, bo nie wiem, czy jest jakiś sposób, żeby sam silniczek jakos pomierzyć miernikiem i "od tyłu" dojść do woltażu. Nie. Można tylko robić pomiary na hamowni, mierząc napięcie, prąd, prędkość i temperaturę silnika. Dla konkretnej klasy silników, są pewne charakterystyki...
Co ciekawe wtryski są dodane ale nr są 4 inne niż na wtryskach w aucie. Przy próbie dodania dopisuje je ale nr źle nadal pozostają. Zastosowane są wtryski z innej wersji mocy silnika ( kod charakterystyki dawkowania nie mieści się w przedziale zapisanym w sterowniku) - nie przyuczysz kodów ponieważ są dla sterownika nieprawidłowe - z tego powodu też...
Pracy generatorowej nie będzie. Aby silnik asynchroniczny włączony do sieci pracował jako generator to musi być spełniony warunek wyższych obrotów niż synchroniczne silnika. Nie wiem dlaczego nie chcesz zastosować falownika. Aby była dobra regulacja obrotów poziomem napięcia zasilającego (bez sprzężenia zwrotnego) muszą być spełnione dwa warunki: 1....
Silnik komutatorowy może być szeregowy albo bocznikowy częściej spotyka sie ten pierwszy, zaletą takiego silnika jest łatwość regulacji obrotów, regulatorem fazowym (jak ściemniacz oświetlenia) wadą takiego silnika jest bardzo miękka charakterystyka - wysokie obroty bez obciążenia, mocno spadają pod obciążeniem. Jeśli silnik ma 25000 Obr/min to będzie...
czesc mam bardzo wielki problem. otoz potrzebuje charakterystyki do Trojfazowego silnika synchronicznego, Silnika indukcyjnego klatkowego, silnika głeboko- zlobkowego i dwuklatkowego, silnika pierscieniowego i stycznika. Jesli mozecie mi pomoc w znalezieniu albo wyslaniu tych charakterystyk na moj mail to byl bym bardzo wdzieczny. z gory dziekuje. moj...
No ale nie będziesz mierzył przecież całego śmigłowca. Ja widzę to tak. Zbudować łoże na silnik wahliwe z osią obrotu w osi wału, prostopadle do osi wału dźwignia przymocowana do łoża opierająca się czujnik siły ( myślę że w tej roli waga kuchenna byłaby doskonała). Na osi silnika sprzęgło łączące z hamulcem. Hamulec to np. drugi silnik z prostownikiem...
Proponuje silnik wyposażyć w czujnik położenia wału i koło pasowe z eleganta do tego układ cyfrowy powiedzmy na mikrokontrolerze który mierzył by prędkość obrotową silnika na podstawie impulsów z czujnika a układ wykonawczy regulujący obroty mogłby być silniczkiem krokowym (lub serwomechanizmem) polączonym z przepustnicą. W załączniku zewnętrzne charakterystyki...
W wielkim skrócie: będzie Ci kolego chodziło. Twój kompresorek to malutkie obciążenie dla twojego 5x6mm2. Spadek napięcia będzie w normie. Jeśli chodzi o zabezpieczenia. To na silniki stosuje się charakterystykę C a nie B. Dla 4kW to wystarczy C10A. Co do uziemienia PE, może kolega uziemić PE w rozdzielnicy w wiacie.
PMSM to silnik synchroniczny z magnesami trwałymi na wirniku (Tak zwany bezszczotkowy silnik prądu stałego) Są też silniki BLDC. Charakterystyka elektormechaniczna PMSM zależy od rodzaju silnika.
B16A to się nadaje do zasilania czajnika w domu. Do silnika charakterystyka C. C16A w tym przypadku wystarczy...
No odpowiedziałem Ci już że będzie działać. Jeśli nie zamieścisz charakterystyki mechanicznej obu silników oraz charakterystyki obciążenia to nikt nic więcej nie wywróży.
U/f to tylko charakterystyka kształtowania momentu silnika w funkcji częstotliwości. Za to do jakiej częstotliwości maksymalnej kręcimy odpowiada parametr Fmax (zwykle nastawa fabryczna to 50 lub 60 Hz) i parametry skalowania wejścia analogowego.
chętnie przyjmę :) puki co mam na posiadaniu tylko pełną charakterystykę z seicento 900, zrobioną na hamowni :) jednak do pracy potrzebuje też charakterystykę dużo mocniejszego silnika :)
Na forach dotyczących tuningu można poczytać jak to strumienice psują charakterystyki silnika. Np. silnik przed założeniem strumienicy (zwykła rurka) 150KM/195Nm a po założeniu strumienicy 144KM/160Nm gdzieś może jeszcze na dysku mam wydruki z hamownii po shamowaniu kadetta z silnikiem C20XE 16V Rurka napewno nie szkodzi jak się ma jedną sonde ale przy...
Nie praktykuje się założenia jednej różnicówki na cały dom z tego względu iż odbiorniki elektryczne posiadają wprawdzie niewielkie różne prądy upływu i one się sumują powodując nieprzewidywalne w czasie wyłączenia różnicówki.Szczytem doskonałośći by było aby montować różnicówkę na każdym zasilaniu grupy odbiorników.Pompa jest jednofazowa więc powinien...
Sama wymiana cylindra w chińczyku 2T z 50 cm³ na 70 cm³ praktycznie nic nie daje. Cylinder 70 cm³ jest wyżej strojony (kąt otwarcia okna wydechowego) i przy tych samych obrotach osiąga taką samą moc pomimo większej pojemności. Chiński cylinder 70 cm³ z Wilmatu pokazuje potencjał dopiero po wymianie rolek na lżejsze lub wariatora na tuningowy, kiedy...
Co innego sprzęt japoński, prawda? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... No ale to kultowe Sansui, nie wypada marudzić i pisać o kablach lecących z lewa na prawo i odwrotnie.. Użytkownika ma guzik obchodzić co jest w pudełku i czy kable są pod linijkę. Tego nikt nie powinien rozkręcać, dopóki się nie zepsuje. To ma znaczenie tylko dla...
Proponuję typowy wyłącznik silnikowy a nie nadprądowy. Dobrany do mocy silnika. Zaletą będzie właściwa dla silników charakterystyka odłaczenia oraz mozliwość doregulowania prądu wyzwalającego.
Sam się zdziwiłem, ale taka ch-ka jest w książce. Polonez - budowa eksploatacja naprawa. Mgr inż E. Morawski Niestety ja nie mam skanera.
Obecnie nie są ekologiczne z tego powodu że za dużo prądu pobiera z akumulatora silnik bez skrzyni biegów które sa bezpośrednio połączone z kołami albo przez małą przekładnię zebatą które nic nie dają do jazdy pod górę. Bo każda góra zabija akumulatory w sensie sprint rajd cisnięcie holowanie przyczepki ...każdy rajd zmniejsza wydajność akumulatora...
Musiałbyś podłączyć cewkomoduł od Suzuki, ponieważ na pewno nie będzie się zgadzała charakterystyka uzwojenia zasilającego do pojemności kondensatora w module. Tylko uważam że zapłon od Morini niezbyt nadaje się do silnika kręcącego 10000 RPM, gdyż charakterystyka zapłonu bardzo mocno się opóźnia wraz z obrotami. Nie było możliwości zastosowania zapłonu...
1. Zabezpieczenie za licznikiem B20 - chcę zmienić na C25 bo to jako jedyne wyłącza się przy długotrwałym poborze dużej mocy, a dalsze bezpieczniki nie wyłączają się nigdy. Trzeba popatrzeć w charakterystyki czasowo-prądowe zabezpieczeń ponieważ w pewnych zakresach pokrywają się ze sobą, dlatego projektanci dają np C25 > B20. W Twoim wypadku przy przedlicznikowym...
A jakie zabezpieczenie? Nie masz różnicówki? Bo nominał silnika to ok. 7 A. Jeżeli masz Esy, z charakterystyką A, B to wyrzucą , C I D nie.
Może chodzi o narysowanie napięcia wirnika w funkcji jego prędkości, a nie wyznaczanie charakterystyki teoretycznej ze wzoru.
Poszukuję jakiegoś programu do rysowania charakterystyk różnych rodzajów silników elektrycznych. Szukałem ich wszędzie ale nigdzie nie znalazłem kompletu wszystkich zależności. A i poszczególne źródła nawzajem sobie zaprzeczają.
Witam Mam pytanie. Dysponuje ktoś może dyskretna charakterystyką silnika spalinowego. Może być to dowolny model silnika po roku 1990 i w jakich autach ten silnik był montowany. Najlepiej jak byłby to silnik VW 1,4 AEX, ale jak będzie to dyskretna charakterystyka jakiegoś innego silnika to też będzie mi pomocna. Pozdrawiam
Od kiedy silnik jednofazowy o mocy 1.1 kW ma prąd 16A ??? jeśli jest przycisk włącz-wyłącz to jest to wyłącznik silnikowy. ten stary się nie nadaje. Prąd tego silnika to ok. 6A, trzeba odczytac z tabliczki - pisze na niej pobór prądu. Wyłączniki silnikowe są w zakresach od 4-6.3A i 6.3-10A, więc musisz odczytac pobór prądu z tabliczki. najprawdopodobniej...
momentu krytycznego? Momentu krytycznego ? W reakcji łańcuchowej ?? :D To się nazywa : prędkość podsynchroniczna, wówczas mamy silnik asynchroniczny, kiedy (teoretycznie) prędkość kątowa wirnika będzie równa prędkości wirowania pola magnetycznego, moment obr. generowany przez rzeczony silnik wyniesie zero (brak przecinania przez przewodnik linii sił...
Wręcz przeciwnie, większy opór poprawia charakterystykę rozruchową silnika. Charakterystyka C: http://obrazki.elektroda.pl/2498513000_1...
Jak się zmienia współczynnik mocy cosφ pomiędzy biegiem jałowym a pełnym obciążeniem? W zależności od typu silnika. Na stronie niektórych producentów są podane charakterystyki danego silnika. Czy cosφ z tabliczki znamionowej to wartość dla pełnego obciążenia czy dla biegu jałowego? Dla obciążenia znamionowego. Mam dziwne wskazania woltomierza,...
Witaj. Bo charakterystyka bezpiecznika jest zawarta także w wyłączniku silnikowym Poczytaj w danych katalogowych. Dlatego wystarczy wył. silnikowy. Ja nie widzę różnicy pomiędzy koordynacją 1 i 2 dla tego konkretnego przypadku.Możesz zadzwonić do przedstawiciela producenta z prośbą o wytłumaczenie. Pozdrawiam.
Do silników to raczej o charakterystyce C z tym, że nic nie wiadomo o Twojej instalacji.
Rzuuf. Nie masz racji. Jakie osiągi bierzemy pod uwagę ? Jeźeli będą to silniki dc to ich charakterystyki diametralnie róźnią się od charakterystyk silnika spalinowego.
Jeżeli wymagasz sterowania liniowego, to silniki DC - szczotkowe odpadają. Nie mają charakterystyki liniowej, i nie można ich tak wysterować. Szukaj raczej silników krokowych. Albo... postaw kamerę na serwie modelarskim, jeżeli pasuje ci dostępny kąt wychyłu. Jakąż to masz tę koncepcję? Bo są napędy do kamer dostępne w handlu.
Zależy do czego służy silnik. Wentylator ma zupełnie inną charakterystykę pracy niż np silnik taśmy, dodatkowo z nasypanym na nią materiałem. No i nie tylko 20% to dolna wartość graniczna, ale 10% i 5%, czy nawet mniej.
Przy niższych częstotliwościach moment co najwyżej można utrzymywać stały, a moc proporcjonalnie się zmniejsza wraz z prędkością obrotową. Można jedynie sztucznie podbić moment przez tzw. forsowanie napięcia i zwiększanie nagrzewania się silnika. Praca silnika na 25 Hz to połowa jego mocy do dyspozycji... W zależności od twardości górotworu czy z innych...
Proszę o rozkodowanie nr VIN. Najbardziej zależy mi na kodzie silnika i skrzyni. SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)BVM MA5 / S SILNIKWTRYSK EP6 reszta w załączniku.
Proszę o pomoc w wykonaniu charakterystyki w excelu jak w temacie. Może ktoś już robił?
Moc jest mocą i czy jest 1~ czy 3~to jeden pies. Silnik 3~ ma trochę inną charakterystykę - ma większy moment rozruchowy - łatwiej wystartuje z obciążeniem ale znamionowo moment przy obrotach nominalnych będzie taki sam. Silnik należy dobrać do sprężarki na podstawie charakterystyki dostępnej u producenta (w naszych polskich serii HS są dostępne) lub...
Takie coś może podchodzić pod układ Leonarda. http://www.google.pl/search?hl=pl&q=uk%C... http://www.google.pl/search?num=100&hl=p... http://www.google.pl/search?num=100&hl=p... http://www.google.pl/search?num=100&hl=p...
Opór statyczny jest większy od dynamicznego, dlatego więcej osiągniesz gdy wystartujesz na większej prędkości, po czym zwolnisz do wymaganych obrotów. Jednak przy pewnej minimalnej prędkości silnik i tak się zatrzyma, bo moc dostarczona przez silnik (proporcjonalna do prędkości) zmniejszy się poniżej mocy potrzebnej na ruch mieszadła. Pozostaje zastosować...
Witam Mam pytanie, czy to jest poprawny wykres: http://obrazki.elektroda.pl/4003947500_1... czy ten: http://obrazki.elektroda.pl/5453632100_1...
Moc ustawić silnika nie większą niż znamionową. W praktyce to 75 Hz jest max częstotliwością dla przeciętnego silnika przy której zachowuje jeszcze przyzwoity moment obrotowy. Na optymalną pracę napędu jeszcze kilka innych parametrów ma wpływ ale to już zależy od konkretnych zastosowanych elementów składowych napędu ( falownik,silnik charakterystyka...
Jeśli wyłącznik różnicowoprądowy ma być przeciwporażeniowy to prąd różnicowy powinien wynosic 30 mA (w szczególności gdy dotyk jest wielkopowierzchowny lub atmosfera szczegłonie niebezpieczna to 10 mA). Dla silnika charakterystyka najczęściej "C", chyba że rozruch szczególnie ciężki to wtedy "D".
Kiepski silnik, słabiutka charakterystyka i sporo pali, do tego chleje olej, jak już vag to bardziej Octavia 2,0 115, a wykraczając nieco ponad budżet poszukałbym Bravo 1,4 tjet 120 Ale ogólnie zasada zakupu aut za 2 wypłaty jest taka że się szuka coś w okolicy, niezależnie od marki i bierzesz telefon, dzwonisz, oglądasz, podaj lokalizację to coś się...
Silnik BLDC, silnik bezszczotkowy prądu stałego o kącie 120’ (sądząc po 5 przewodach). Posiada 3 czujniki halla (3 kabelki + zasilanie) zasilane napięciem 5V (typowo). Te 5 kabelków ma zastosowanie dla sterownika. Można silnikiem sterować bez nich, wykorzystując tylko 3 grube przewody. Halle dają lepsza charakterystykę pracy sterownika, a tym...
Jeśli tak się dzieje, to należałoby silnik zabezpieczyć wyłącznikiem nadprądowym o charakterystyce typu "C" - tego typu wyłączniki są zwykle stosowane do zabezpieczania większych silników indukcyjnych. Wyłączniki nadprądowe zabezpieczają instalację. Nie można zwiększać amperażu lub zmieniać charakterystykę tylko dlatego że silnik powoduje zadziałanie...
W dawniejszych numerach modelarza były publikowane charakterystyki silników żarowych. Teraz modelarstwo to niestety w większości przypadków tylko zabawkarstwo.
zastanawiam się nad założeniem zabezpieczania B32 lecz do zastosowania w przemyśle np. Eaton PLHT-B32/3 W jakim celu taka wymiana? Dalej będzie charakterystyka B, która dla silnika się nie nadaje.
Jeśli masz tam chopper to stabilizator nie jest potrzebny, nawet szkoda było by marnować napięcie i tracić moc w stabilizatorze, chopper umożliwia regulację prądu bez strat, a regulacja napięcia odbywa się automatycznie tak aby mieć do dyspozycji maksymalny moment obrotowy, bez ryzyka przegrzania silnika. Jeśli nie masz chopper'a, to masz problem, chyba...
Pewnie takim jeździ. Co robicie obliczenia trakcyjne ? Trzeba było wybrać sobie bardziej interesujący obiekt, na takiego parcha szkoda obliczeń robić. Tak się składa, że mam takowy wykres tylko, że tych siników pewnie było naklepane z 10 wersji, podaj jaka moc i moment ma być ?
Mapy się różniły w tych silnikach, zresztą charakterystykę też miały różną.
Układ na oporniku będzie żle działał, straty mocy, miękka charakterystyka momentu. Zastosuj regulator PWM na 555.
Jeśli masz do niego dostęp - możesz sam wyznaczyć odpowiednie charakterystyki - nawet przy pomocy zwykłego arduino tym bardziej, że jest tam enkoder. Jeśli nie - osobiście nie spotkałem się z takimi charakterystykami dla modelarskich silniczków.
Poczytaj o pracy silników. Przeanalizuj charakterystyki pracy silników. Zmniejszenie wzbudzenia powoduje wzrost obrotów, zjawisko znane od wielu lat.
Alternator 55A, więc bezpiecznik powinien być na większy prąd. Akumulatory - pobór prądu przez oba silniki plus niewielki zapas. Trzeba uwzględnić to, że silniki mogą być przeciążane i w momencie rozruchu pobierają prąd większy niż znamionowy. W samochodach nie ma bezpiecznika pomiędzy alternatorem a akumulatorami. Nie ma też bezpieczników pomiędzy...
pomiar statyczny nic nieda musisz oscyloskopem ,czujnik jest potrzebny do nadążnej regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku ,jeśli odepniesz podkładane są wartości zastępcze, mogą być problemy z odpaleniem zimnego silnika .charakterystyka i budowa jest na jakiejś stronie niemieckiej jak znajde link to podrzuce
Ten ze zdjęcia to z EXC 250? W takim stanie jest warty więcej niż 100 zł, szkoda tylko że to wersja blokowana pod homologację. Do crossówek 2T kupuje się dedykowane dyfry lub komplet dyfer+tłumik, koszt rzędu 1000-1500 zł za nowy. Trzeba pamiętać że każdy dyfer zmienia charakterystykę silnika, może pogorszyć lub nieco poprawić osiągi w zależności od...
silnik szeregowy charakterystyka wykres charakterystyka silnik silnik liniowy charakterystyka
pralka grzałka samsung żywica zalać katalizator emulator
saeco triak grzałki saeco triak grzałki
Moment dokręcania docisku sprzęgła Renault Trafic 2.0 dCi Stroboskop LED czy palnik ksenonowy: co wybrać?