Twoja daje 0,2bar a powinno być 1bar.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
Wypoleruj na lustro te kanały (wlotowe, wylotowe)w głowicy, bo z tego co pamiętam to są one lekko chropowate. Uszczczelka pod głowicę z tego co pamiętam kosztuje całe 8 zł. PS. W sumie to konstrukcja tego silnika z CC700 jest sporo zbliżona do maluchowego. Gdzieś kiedyś słyszałem jak się jakiś fachowiec wypowiadał że w latach 70-80 ubiegłego wieku jak...
W CC, jak i w większości pojazdów, czujnik temperatury nie ma wpływu na wentylator. To włącznik termiczny wentylatora w chłodnicy steruje wiatrakiem i dla próby przewody w tamtej wtyczce należy zewrzeć - wiatrak ma ruszyć. I bezpiecznik 3 do sprawdzenia.
czujnik temp. silnika.
Proszę spróbować podać dodatkową masę do silnika,
Rurka to odpowietrzenie pokrywy rozrządu (odma), a "kopułka" to obudowa przepustnicy. Rurka powinna mieć trójnik i może być w niej trochę oleju (ale trochę, nie powinien się lać, bo to źle świadczy o stanie silnika), powinna być cała, podobnie jak obudowa przepustnicy. Jeśli te elementy są dziurawe to tak jakbyś jeździł bez filtra powietrza ale nie...
Sprawdź przewód masy do silnika.
Zmierz ciśnienie sprężania na rozgrzanym, "nie odpalającym silniku".
Jeśli te wyłączniki są przystosowane do pracy bezpośrednio z silnikami i działają krzyżowo, to powinny pasować. Sam schemat w tej postaci błędny. Dlaczego silniki są na stałe podłączone do stałego plusa? To ma być podłączone "na krzyż", czyli w układ mostka H. Wyłączniki szyb dodatkowo jeszcze po puszczeniu zwierają oba wyjścia do masy, co daje dodatkowe...
Fakt ale niech sobie zasilanie sprawdzi jak założy inny wentylator zanim znowu za gotuje silnik
Może problem z masami silnika ewentualnie klemami?
Zapewne woda rozsadziła blok i dostała się do miski olejowej dlatego tyle oleju i '' masło '' się zrobiło. Także wymiana silnika będzie najlepszym rozwiązaniem .
Przewód masowy od klemy jest przykręcony do nadwozia pod półką akumulatora, potem idzie do śruby na środku belki silnika
Wyklucz pierw uszczelkę na głowicy czy jest szczelna. Później można zając się grzaniem (zawalona chłodnica, nagrzewnica, pompa.. ) jak jest alternator blisko chłodnicy to sprawdź też poduchę pod skrznią- uszkodzona powoduje że cały silnik idzie do przodu. Być może komuś w przeszłości zerwał się pasek i jeździł do zagotowania silnika.
Węże twarde? Płynu ubywa? Nie czuć spalinami z płynu? Uszczelka pod głowicą, to dość częsta przypadłość tych silników.
Witam, Litr na tydzień to mało? Prawdopodobnie jest jakaś nieszczelność. Trzeba zdiagnozować silnik , na początek pomiary ciśnienia sprężania i ciśnienia oleju. Bardzo prawdopodobne że został przytarty silnik.
samochód na podnośnik, zdjąć pokrywę zaworów, kręcić kołem pasowym kału korbowego (klucz 36) aż zawory na którymś z cylindrów zaczną się mijać (koniec wydechu - początek ssania tzn zawór zewnętrzny kończy się zamykać a wewnętrzny zaczyna otwierać) wtedy na drugim cylindrze (nieruchome zawory) sprawdzasz poruszając dźwigienkami czy są luzy - nie powinno...
Odcina paliwo przy hamowaniu silnikiem. Steruje zaworem elektromagnetycznym na dyszy wolnych obrotów.
własnie to ten -podepnij go do sówki:D
Typowy objaw urwanej masy wtym samochodzie . Sprawdź masę między silnikiem , a nadwoziem
Witam.Sprawdź czujnik temperatury silnika
Uszczelka pod głowicą do wymiany. Robota nie opłacalna,lepiej kupić cały silnik teraz pełno tego na auto złomach.
Sprawdz wezyki podcisnieniowe przy gazniku.
Witam. Mam pytanie. Czy magnetyzer neodymowy może zaszkodzić silnikowi w Cinquecento 700 Young :?: :?: :?:
A immo ogarnięte? Masa o ile mnie pamięć nie myli jest podawana ze sterownika silnika- kluczowanie cewki.
Zbyt mocno i nie w/g istrukcji dociągnięta głowica, bądź bardzo mocno przegrzany silnik. Tuleja ma kołnierz który pękł i tłok wciągnął ją do karteru.
To podziękuj koledze ociz. On Ci właśnie dokładnie o tym pisał! No i nie dziękuj kolegom, co tu tyradę zrobili na temat "gruszki" i ciepłego powietrza, bez którego ten silnik nie chodzi...
Sprawdź masę na karoserii i silniku może dobrze nie łączy!
To wycie to może być łożysko alternatora do wymiany. Przyczyną braku mocy - przyczyn może być wiele. Mogą być związane z układem paliwowym i elektrycznym. Któryś układ trzeba wyeliminować pierwszy, może to być np. elektryczny. Sprawdź czy przewody wysokiego napięcia nie mają przebicia. Zaczęły się chłodne i wilgotne poranki i takie objawy mogą mieć...
co do zabazpieczenia stykow na rozruszniku to mozesz spokojnie kupic gumowe kapturki(takie jakie zabezpieczajaprzewod pradowy na alternatorze.dodatkowo po dokreceniu srubki na stykach delikatnie przesmaruj je wazelina techniczna-taka jaka zabezpiecza sie klemy na akumulatorze)powinno wystarczyc.
Witam. Przedstawiam zastosowanie silnika krokowego w roli serwa zaworu Danfoss typu ra-n tj. z głowicą na zatrzask. Ponieważ zawór grzejnikowy miałem umieszczony w takim felernym miejscu,że głowica podlegała podgrzewaniu przez grzejnik, co skutkowało słabym ogrzewaniem. Powstał pomysł, aby coś z tym zrobić. Jest wiele sposobów najprostszy to zakup głowicy...
To są te same silniki! Szukaj tylko w tym wypadku na gażniku. Jest tylko różnica w układach zapłonowych i rodzaju zastosowanego gażnika. W CC jest zapłon elektroniczny i gażnik Weber 32 TLF 32/250 a w Uno klasyczny układ zaplonowy lub w odmianie ES elektroniczny oraz gażnik Weber 32 ICEV 61/250 ,Weber 30/32 DTME10/12. Produkowany był do 93r. i ponownie...
Dziękuję Bassowi za odpowiedź ..a czy ktoś może przesłać ilustracje budowy silnika Cinquecento 700
To typowy objaw wskazujacy na sprzeglo. Rozumiem ze objaw wystepuje podczas puszczania sprzegla? Powody moga byc takie: -zaolejone okladziny cierne tarczy sprzegla -przekoszony docisk tarczy sprzegla -lozysko wyciskowe -poduszki silnika, skrzyni.
...Witam ostatnio silnik zaczął mi drżeć, wiec poduszki wymieniłem pod silnikiem, ale nadal mi drży - nie tak jak drżał gdy były walniete poduszki, lecz na wolnych obrotach - wibracje czuć od dołu, aż do kierownicy. dodam ze głosno chodzi wydech i jeśli dobrze patrzałem coś się niedobrego dzieje z łacznikiem elstycznym wydechu cały okopcony :( - kto...
Jak Ci kolega wyżej napisał zwalaj głowice- będą efekty.
http://obrazki.elektroda.net/53_12639504... http://obrazki.elektroda.net/78_12639504... http://obrazki.elektroda.net/40_12639505...
Jak sprawdzić ten zapłon? W "700" nie przestawisz, jest na stałe. Czujnik bez możliwości regulacji i wypust na kole pasowym silnika. Dynamiczne realizuje moduł.
Witam Uszczelka + planowanie głowicy. A z tego co piszesz to masz do wymiany pierścienie, bo przegrzałeś silnik. Co do reszty to dowiesz się jak rozbierzesz silniki. Pozdrawiam W.B.
Witam Mam problem z moim cinquecento 700, wymieniłem sprzęgło i wyciagalem silnik ze skrzynią , po złożeniu , silnik przy odpaleniu strzela , raz nie chce odpalić raz odpali , czasami chodzi normalnie i robi się to samo czyli strzela iprzerywa albo go odcina przy jeździe , dam przykład z wczoraj , odpalilem go , jeździłem normalnie 10 min znów zaczął...
Bezpiecznik ok.A kto sprawdzał silnik.
proponuje otworzyc maske w nocy i zobaczyc czy kable nie maja przebicia, swiece tez mozna zmienic.
wg mnie winę ponosi czujnik temperatury na silniku
w tych modelach najlepiej wyrzucic odme silnika do butelki na zime i wilgotne pogody a z tym ruszaniem trzeba przestawic sklad mieszanki Dodano po 2 oczywiscie kanal dolotu odmy trzeba zaslepic
Skoro już toczy się dyskusja to zapytam o czujnik temperatury. Różni się czymś od tego przy silniku 700cm3 ? Gdy podłączyłem obecny pod deskę rozdzielczą wskazówka ani drgnie. Jeśli był by uszkodzony to przekręcił bym ze starego silnika.
Jeśli chcesz zobaczyć jak to zrobił koleś, który zrobił z CC 150 koni to zapraszam - [url=http://www.ryznart.wlb.vectranet.pl... silnika - Cinquecento
Trzeba by było sprawdzić na egzaminerze czujnik temperatury jaka temperature pokazuje na zimnym silniku.
nie ma masy na silnik
Do niedawna korzystałem z tych napędów i gdzieś mam jakieś dane ,ale z tego co pamiętam był tam tylko wykres mocy i momentu na wale ( po przekładni) w funkcji obrotów i poboru prądu dla poszczególnych typów ( a jest ich sporo ) PozD
Jeżeli nie masz zwarć w przewodach zasilających wtryskiwacz lub w samym wtryskiwaczy to na pewno uszkodzony sterownik silnika.
Ja u ojca z ta mazia poradziłem sobie w ten sposób ze puściłem odmę pod silnik i w gaźniku u góry czysto
1 zdjęcie to map sensor, bezwzględnie ma być podłączony do kolektora ssącego, reszta nie ma aż takiego znaczenia dla pracy silnika
Sprawdż masy lamp i tą z akumulatora na silnik. P.S. masa na karoserię jeszcze.
a jak mam sprawdzić mase silnika ??
na początek wyeliminuj możliwe usterki związane z przewodami podciśnień co w tym gażniku jest najczestszym powodem nierównej pracy silnika
Hm, no w sumie logiczne...jutro sprawdzę ten zaworek na zimnym i ciepłym silniku.
Obstawiam włącznik elektromagnetyczny ale do zestawu podaj druga masę na silnik.
Na głowicy jest czujnik od kontrolki przegrzania silnika.
Chodzi Ci o czujnik położenia wału i prędkości obrotowej silnika?
Nie wymieniaj samych pierścieni, przyspieszysz tylko śmierć tego silnika.
Po co rozbierać starter, urwana masa pomiędzy nadwoziem a silnikiem; zaraz na kołem pasowym silnika.
Ten "komputer" można wywalić i dalej auto powinno jeździć po podaniu napięcia na zaworek biegu jałowego - zobacz czy instalacja się nie rozleciała do tego zaworka?!
w gaźnikowcach jest jedna prosta zasada, zapalaj tylko na paliwie takim na jakim wyłączyłeś silnik
Witam. Budowałem taki pojazd na silniku Tico, może moc niewielka za to robotę swoją robi.
Nieszczelne pierscienie 99% Sprawdz kompresje Silnika
Jazda na krótkich dystansach. To reakcja oleju na wilgoć w bloku silnika.
Dzieki za odpowqiedz ale problem polega na tym ze obrotka nie ma. I co zeraz? Macie jakies pomysły i co z moim pytaniem dot, duszenia silnika na niskich biegach.
Nie rozrząd bo to można wymienić przy okazji ,jest zjechany wałek rozrządu i popychacze hydrauliczne.P A posłuchaj jeszcze raz - wyraźnie słychać wycie i grzechot, łańcuch piłuje po deklu. Popychacze stukają , szczególnie na zimnym silniku.
Wymontuj go i podłącz pod 12v, powinien klikać.Sprawdź go też Ω-mierzem lub podmień z innego. jak wlejesz paliwo i odpalisz to leci do butelki w czasie pracy silnika?
Witam Czy świece, kable Wn i cewka spprawdzone. A jak na wolnych obrotach i na zimnym silniku.?
Poruszaj sobie wiązką czujnika wału , a szczególnie w okolicach wtyczki/konektora/ na biegu jałowym silnika!
Jeśli samochód zgasł podczas jazdy to przyczyny usterki nie szukałbym w rozruszniku... ale co ja się tam znam ;) Da się ręcznie (kluczem) obrócić wał silnika?
Nie tylko stary czyścić z immo , lecz przy przerwaniu masy na silnik , będą popalone scieżki w sterowniku silnika.
Na pewno ten luz jest ustalany na panewce od strony koła pasowego, ale jak nie podpowiem bo nigdy takiego silnika nie rozbierałem.
Rozumiem że mimo nawet ciepłego już silnika grzeje tylko gdy silnik ma większe obroty a gdy obroty są niskie leci zimne powietrze mimo rozgrzanego nawet silnika?
Witam. Moc silnika spalinowego narasta z obrotami, czyli od zera do mocy maksymalnej 39 KM. Teraz wszystko będzie zależeć od tego jakie obroty będą potrzebne do jazdy i jaką moc silnik uzyska z charakterystyki przy tych obrotach. Jeżeli będzie to np. około 25 KM i jeżeli od tego odliczyć moc potrzebną do napędu jazdy i napęd pompy ze stratami około...
Po zapaleniu cofnij delikatnie kluczyk i dmuchawa się znajdzie -wyrobiona stacyjka.P
700 nie ma szklanek tylko hydropopychacze :D Zacznijmy od tego co się nie psuło w tym silniku ;)
może sprawdź połączenia masowe, do karoserii i silnika pozdro
jest jeszcze gorszy silnik - 700tka z Bisa /Cinquecento 700 - co miesiąc wymiana UPG ;) --- ile chcesz za silnik S15? w jakim stanie ? i skąd jesteś?
Tylko badanie na hamowni da odpowiedz na temat kondycji silnika. Sprawdziłeś opony, cisnienie, hamulce, łożyska, zbieżność?
Rezystancja czujnika położenia wału 578 -782Ω ,odległość od występów na kole pasowym 0,4 -1 mm.Rezystancja cewek pierwotne 0,495-0,805Ω ,wtórne 6660-8140Ω .Zasilanie modułu zapłonowego pin 6 - ,plus 12V , pin 10- masa.Ciągłość połączeń pomiędzy elementami układu zapłonowego ,w szczególności pomiędzy czujnikiem położenia wału i modułęm...
Tu poczytaj. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... Metal o metal, to żadna wskazówka dla nas. Może silnik umarł?
witam moje podstawowe pytanie czy opłaci się wymienić silnik 700 na 1.1? Obecnie posiadam Cinquecento 700, chciałbym wsadzić silnik od Cinquecento Sporting czyli 1100 oczywiście z skrzynią. Moje drugie pytanie to czy oprócz silnika i skrzyni musiał bym coś jeszcze dokupić/wymieć. Czy osprzęt z starego silnika będzie pasować do nowego?
a jaki to silnik????
Sory za wykopywanie i rozgrzebywanie starych spraw ale się zastanawiałem nad pomysłem silnika V2 lub V4 (motocyklowego) w maluszku lub w cinquecento (ale z tymczasowego i długotrwałego braku środków finansowych na zrealizowanie tego dość nietypowego a zarazem intratnego przedsięwzięcia, podsuwam ten pomysł innym użytkownikom serwisu dysponującym pomysłowością,...
Witam. Poszukuje parametrów technicznych następujących silników do wycieraczek firmy Magneti: - TGE 424C, Fiat CINQUECENTO, przednie wycieraczki, - TGE 419G, Fiat CINQUECENTO, tylne wycieraczki, oraz: - BM BS06, Fiat 126P, przednie wycieraczki. Lub parametry jakichkolwiek silników wycieraczek do w/w modeli samochodów. Dzięki za ewentualne odpowiedzi....
Włącznik termiczny wentylatora chłodnicy, usterka grozi przegrzaniem silnika
Ozzy88 to jest gażnikowy silnik więc temperatura powietrza musi być w miare stała.Przy wilgotnym i zimniejszym powietrzu dostającym sie do gażnika w połączeniu z oparami z odmy z karteru tworzy się woda która w nadmiarze zbierając sie w gażniku powoduje takie obiawy.Najczęściej to wystepuje przy ciepłym silniku.Wystarczy troche poszukać nawet tu na...
Dłuższe trzymanie na pewno na zdrowie silnikowi nie wyjdzie. Chwilowe nie zaszkodzi.
Jezeli jest woda w gazniku to zazwyczaj wiekszosc jej pochodzi ze skroplenia pary wciagnietej wraz z cieplym powietrzem z nad kolektora, na skutek braku łapaka , badz węża dolotowego do komory filtra. Rozłączanie odmy wtedy niewiele pomoże bo woda będzie dostawać sie z opisanego źródła. To że dusi go na zimnym to wlaśnie efekt benzyny wymieszanej z...
Chłodnice odpowietrzyłem, rury nad silnikiem też, gdzie jeszcze mógł zostać pęcherz powietrza ??
Ciśnienie sprężania nie ma nic do trzymania ciśnienia oleju, zajeżdżony wał korbowy, panewki i olej wylewa się przez ułożyskowanie wału zamiast lecieć po magistrali i trzymać ciśnienie. Na zimnym pewnie kontrolka gaśnie zaraz po odpaleniu ale jak złapie temperaturę to na jałowym świeci-masz zajeżdżony silnik i tyle w temacie.
Sprawdz poduszki silnika
Czy bez problemu zamontuje podgrzewacz o mocy 1500W do cinquecento 900. Czy raczej powinienem wybrać z mocniejszą grzałką?
To sa dwa różne obwody posprawdzaj masy czy na każdym silniku jest masa i przeczyść styki przy tylnej klapie.
Ostatnio kontrolka, z relacji żony (ona jeździ CC do pracy), kontrolka w drodze czasami zapala się na krótko i zaraz gaśnie. Może można kupić gdzieś tanio (do 50zł) interfejs z jakimś softem do samodzielnego sprawdzenia i dadania pracy silnika?
Cześć! Mam CC 700 i ostatnio w czasie jazdy pojawił się (raczej od strony kierowcy) dziwny dźwięk - coś jakby pisk wycieranej szklanki. Czy ktoś może spotkał się z czymś podobnym? Proszę pomóżcie zanim pojadę do warsztatu i tam zedrą ze mnie jak za wymianę silnika :)
Strzała, Trochę późno jak na odpowiedź, jednak czemu nie, może to komuś kiedyś się przyda: Silnik Z 1.4 GT Turbo może być problem z upchnięciem fizycznym turbiny. Do zabawy i poważniejszych nawet startów, proponowałbym 1.2 16V na dobrych wałkach, lub 1.4 (punto) na serii, bez grzebania. Zawieszenie i napęd Jeśli już upchniesz motor (1.2/1.4/1.6), to...
cinquecento silnik cinquecento gasnąć silnik cinquecento zimny silnik
ibiza uszczelniacz schemat złączać mercedes współrzędna kursor
generator udarowy 17ips62 podświetlenie
Wymiana oleju w silniku benzynowym: kiedy? Podłączenie sterowania z kierownicy do radia Vordon HT76023060170 w Fordzie C-Max MK1 2010