Jak Ci kolega wyżej napisał zwalaj głowice- będą efekty.
Witam.Sprawdź czujnik temperatury silnika
Trzeba by było sprawdzić na egzaminerze czujnik temperatury jaka temperature pokazuje na zimnym silniku.
Czy jest jakiś odpowiedni schemat do prawidłowej regulacji gaźnika?
Witam! W tym silniku są hydrauliczne popychacze i prawdopodobnie któryś z nich stuka na zimnym silniku. Pozdrawiam.
Właśnie tak zrobiłem ale zauważyłem,że jak się ją odkręci to na ciepłym silniku wolniej schodzi z obrotów.Teraz już jest rozgrzany więc muszę do jutra rano poczekać aby sprawdzić czy będzie lepiej.Ale tak coś właśnie podejrzewałem,że ma za mało powietrza.Jutro sprawdzę.
Za uboga mieszanka.Zła relacja powietrza do benzyny. Za dużo powietrza. Dodano po 11 Zwróć uwagę czy papierowa zbrojona rura jest założona od obudowy filtra powietrza jest założona na osłonę kolektora wydechowego.Znajdujący się w filtrze powietrza termostat woskowy w zimowych warunkach zamyka dopływ zimnego powietrza do filtra powodując zasilanie ciepłym...
Rozrząd, panewki główne, mocowanie alternatora, mocowanie cewki zapłonowej, wadliwy samoregulator zaworu i długo by tu jeszcze wymieniać. Opisz dokładniej czy stuka cały czas, jak to sie ma do tego czy silnik zimny czy ciepły itd.
powodem tego, że samochód gaśnie gdy jest zimny oraz tego, że czuć w środku paliwo jest zbyt bogata dawka paliwa której silnik nie jest w stanie przepalić. Jedź do dobrego gaźnikowca w celu wyregulowania układu
ja bym pierwsze sprawdzil pompe paliwa mialem cos podobnego okazalo sie ze popychacz sie wybil(0.7mm) sie takze odkrec od podstawy i loknijczy nie masz benzyny w oleju poniej sprawdz membrany oraz czy prawidlowo podaje benzyne 2 ga sprawa ze moze zatkal cisie gaznik dokladniej dysze oraz to sitko co odprowadza benzyne spowrotem do baku
Według mnie to pierwsze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Miałem cinquecento 900 z przebiegiem 28tys.te same objawy zalewało tylko 2 świece. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy po nagrzaniu silnika do temperatury 80st. po odkręceniu korka płyn ci się wylewa lub po wyłączeniu silnika słychać chwilowe bulgotanie w przewodach.
Witam, z tego co opisujesz wnioskuje ze masz zapieczone tłoczki (w tym okresie czesto sie zdarza woda i sol ) lub zapowietrzony układ bez ubrodzenia raczek sie nie obejdzie , jesli tego nigdy nie robiłes proponuje jechac do mechanika bo sam i tak nie dasz rady z odpowietrzaniem (chyba ze masz specjalną pompe). POwodzenia .:D
Może niezbyt fortunnie napisałem z tym ustawieniem... zapomniałem że to 700, nie FIRE. Są tam jakieś znaki na kole zamachowym, żeby sprawdzić lampą stroboskopową moment zapłonu? Nic nie było dłubane przy czujniku wału? Jest oryginalny, nie zamiennik niewiadomego pochodzenia. Zęby na kole są całe, odstęp czujnika od koła jest właściwy? Skoro zimny palisz...
Najskuteczniejszym rozwiązaniem Twojego problemu jest zdemontowanie instalacji gazowej i jeżdzenie na paliwie do którego ten silnik jest zaprojektowany.
Sprawdzić rozrusznik, tulejki.
Auto ma 190tyś przebiegu
Gażnik Aisan to przeklęństwo .ma zbyt dużo elementów regulacyjnych,jeśli jest prawidłowo wyregulowany to nie sprawia żadnych problemów .Za obroty na ssaniu odpowiada śruba z tyłu gażnika- uchyla wstępnie przepustnice ,dostęp od góry przy pomocy płaskiego wkrętaka.Należy ją wkręcić do oporu a następie wykręcić 2.5-3 obroty .
Witam, Mam spory problem z moim Fiatem. Pewnego dnia wchodząc do auta, po prostu nie odpalało. Na początku myślałem że jest to problem z pompą bo miałem rezerwe, gdy dolałem paliwa auto odpaliło na 1minute po czym zgasło. Następnie po kolei wymieniłem świece, moduł zapłonu, cewke i kable do świec, teraz gdy zapalam całkiem zimny silnik auto odpali,...
Rozumiem że mimo nawet ciepłego już silnika grzeje tylko gdy silnik ma większe obroty a gdy obroty są niskie leci zimne powietrze mimo rozgrzanego nawet silnika?
zamarza kolektorek dolotowy trzeba sprawdzic jego ogrzewanie
Ciśnienie sprężania nie ma nic do trzymania ciśnienia oleju, zajeżdżony wał korbowy, panewki i olej wylewa się przez ułożyskowanie wału zamiast lecieć po magistrali i trzymać ciśnienie. Na zimnym pewnie kontrolka gaśnie zaraz po odpaleniu ale jak złapie temperaturę to na jałowym świeci-masz zajeżdżony silnik i tyle w temacie.
Najczęsciej samochody z LPG przystosowane są do tego by odpalać je na benzynie, bo parownik musi być podgrzany do odpowiedniej temperatury. Inaczej (podczas odpalania na LPG) parownik może zamarznąć. Poza tym podczas odpalania na gazie istnieje ryzyko wybuchu nagromadzonego w kolektorze dolotowym gazu (tzw. "strzał").
Na ssaniu z zimnym silnikiem prawowicie każde auto zgaśnie, moje Cinquecento też. Ale po rozgrzaniu powinien pracować poprawnie.
Na cieplo wszystko jest okej. Zadnych problemow. Moge powiedziec ze tylko na zimnym silniku jest takie zjawisko. Wystarczy ze popracuje pol minuty i po wylaczeniu odpala bez gazu.
Witam Czy świece, kable Wn i cewka spprawdzone. A jak na wolnych obrotach i na zimnym silniku.?
Wodę w baku można wyeliminować wlewając denaturat. Podobne zjawisko przy odpalaniu które opisujesz może powstać z wadliwej uszczelki pod głowicą. Przemakająca delikatnie uszczelka powoduje że "zarzucane" są świece gdy silnik jest zimny.
Czujnik na termostacie podaje informację do ecu o temperaturze cieczy, na tej podstawie sterownik wydłuża czas wtrysku przy zimnym silniku
Na ssaniu gaśnie tak?
Hm, no w sumie logiczne...jutro sprawdzę ten zaworek na zimnym i ciepłym silniku.
Nie rozrząd bo to można wymienić przy okazji ,jest zjechany wałek rozrządu i popychacze hydrauliczne.P A posłuchaj jeszcze raz - wyraźnie słychać wycie i grzechot, łańcuch piłuje po deklu. Popychacze stukają , szczególnie na zimnym silniku.
Wibracji przy zerwanej poduszce pod skrzynią nie musi być. Sa jeszcze dwie na silniku i cała kolumna pod ciężarem upuszcza się na dół a silnik z przodu idzie do przodu. Napraw to bo będzie tarło cały czas. Wibracje moga się pojawić jak założysz dobrą poduszkę. Póki co widać, że jest ok jeśli chodzi o uszczelkę na pierwszy rzut oka. Przeczyść cały układ...
Skąd wiesz, że mam luzy na panewkach? Hydropopychacze fakt klepią bardzo, ale filmik jest sprzed roku, wtedy oddzywały się raz na jakiś czas, teraz zawsze tak klepią gdy silnik jest zimny. Silnik 2 lata temu był zmieniany na jednostkę o przebiegu 88 000km...
Wymieniłem akumulator kiedy zimny pali normalnie potem mam problemy i są one coraz większe:9
Co pomyliłeś? Nie tłumacz sie tak, ani żadne sei nie miało kopułki ani jego poprzednik, czyli cinquecento.
Czujnik temperatury układu elektronicznego silnika sprawdź . Ten który steruje dodatkowym powietrzem poniżej 15 stopni Celsjusza.Często kable się urywają od niego i dlatego silnik może na zimno gasnąć
Co ma kompresja do odpalania? Co do mocy to owszem rozumiem bo ma mniejsze sprężanie więc i mniejszą moc. Cieczki nigdzie nie ma bo na zimnym silniku nic nie cieknie.
Mam problem z cc 700 rocznik 95 z jego silnikiem Silonik gdy jest zimny przerywa nawet na ssaniu a przy pewnych obrotach calkiem odcina zaplon i gasnie po wylaczeniu i wlaczeniu zaplonu silnik znow pacuje ale tylko do pewnych obrotów i znow to samo Usterka ta nie pojawia sie regularnie Takie rzeczy dzieja sie czasami A nawet czasami przerywa gdy jest...
Witam mam problem z fiatem Cc 900 . Gdy otwieram drzwi bez kluczyka w stacyjce świeca sie wszystkie kontrolki na desce . Przy próbie odpalenia auta temperatura wskakuje na 130 stopni nawet przy zimnym silniku wtedy auro kreci ale nie odpala . Moze ktos zna przyczyne ? Kolego najpierw odepnij przewód od czujnika temperatury. Rezystancją będzie nieskończona...
po odpaleniu jak zgaśnie zdejmij tą pokrywę i zobacz czy ta klapka na górze jest zamknięta bo być może jest otwarta i nie ma właśnie tego ssania, a powinna być przymknięta na zimnym silniku
a przepływomierz powietrza?? albo zawór odpowietrzania skrzyni korbowej? dzieje się tak na zimnym czy ciepłym silniku?
Sprawdź luzy zaworowe.To najpewniej ta przyczyna.Na zimnym silniku rozumiem ,że chodzi normalnie ,obroty nie pływają itd.?
Sprawdż na początek ten czujnik co jest przy kole pasowym. Urządzenie rozruchowe - czy działa poprawnie , tak na zimnym jak i na ciepłym silniku?.
Mało konkretnych informacji, kiedy tak sie dzieje.np:przy zimnym silniku czy ciepłym, przejechaniu jakiejs odległości.
Więc tak sprawdziłem odpaliłem auto i po 5minutach węże które idą do nagrzewnicy były ciepłe, węże od zbiornika taki letnie a ten wąż gruby co idzie z chłodnicy do bloku silnika przez termostat zimny. Jaki z tego wniosek? Że termostat dobry??
W korku są dwa zaworki. Jeden ciśnieniowy - jego zadaniem jest upuszczać powietrze lub płyn (jeżeli do niego dosięgnie) na zewnątrz w przypadku nadmiernego wzrostu ciśnienia w układzie (aby węży nie porozrywało). Drugi podciśnieniowy - jego zadaniem jest zrównanie z ciśnieniem atmosferycznym, podciśnienia jakie się wytwarza w układzie podczas stygnięcia...
Ubywa Ci płynu chłodniczego w zbiorniczku? Pytam bo miałem podobny objaw, tyle że u mnie były największe problemy na zimnym silniku, a ubytek płynu wskazuje na problemy z uszczelką pod głowicą
Mnie już aisan położył na kolana.Jeżdżę tylko na gazie,bo na benzynie to jest tragedia.Oto,co mi się dzieje na benzynie:na zimnym silniku bez ssania gaśnie na starcie,muszę dużo gazować,żeby nie gasł,w czasie jazdy,czy to ciepły,czy zimny silnik,przerywa,bez ssania jak zahamuję to gaśnie bez prze gazowania.I co ja zrobię,zimny silnik odpalany na ssaniu...
Na zimnym czy na ciepłym silniku? Jak na ciepłym to może zawory ssące podstawia - luz za mały?
fiat cinquecento 700 /900 o ile dobrze pamietam jest wyposazony w sonde lambda oraz taka nieduza jednostke sterujaca , przy nagrzaniu sie sondy wysyla ona impulsy do sterownika , jesli natomiast jest uszkodzona sonda to sterownik nie majac danych o skladzie mieszanki moze ja nieodpowiednio dawkowac . sada dziala dopiero po nagrzaniu ja przez spaliny...
witam! mam problem z fiatem cinquecento 899, gaznik weber, tzn gdy odpalam samochod na zimnym silniku i dodaje gazu dławi sie i nie wchodzi na wolne tak jak powinien , jak powoli wciskam gaz to wchodzi dobrze, drugra sprawa problem ten mija gdy pojerzdze z 10 minut, wtedy jest wszystk odobrze, wymienialem gaznik 3 razy( tzn tylko na probe) ale jest...
silnik ma niecałe 90 tyś. jest zdrowy jak ryba. Kiedy jest zimny pali normalnie i pracuje normalnie. Pali mi tyle samo co palił nie zauważyłem zmian. Jak jest gorący to pali za drugim razem, za pierwszym nie chce ale kręci rozrusznikiem jak głupi
Zauważyłem że problem występuje tylko na zimnym silniku. Co to może być?? Tak to Aisan. Dopiero po przejechaniu około 5-6 km szarpanie przy zmianie biegów całkowicie ustępuje. Przebieg to 172 tyś.
Witam. Mam spory problem z Cc 700 95r na gaźniku FOS. Otóż nagle auto przestało odpalać, czasem po wielu próbach się udaje, jednak akumulator już nie wydala. Auto odpala normalnie na popych, nawet przy bardzo niskiej prędkości (może 3/5km/h) Rozrusznik w pełni sprawny, kręci idealnie. Nowe świece, gaźnik wyczyszczony miesiąc temu. Znajomy twierdzi że...
Sprawdź, czy jest założona papierowa rura zamontowana na łapaczu ciepłego powietrza zabudowanego nad kolektorem wydechowym a obudową filtra powietrza. Poprzez tą rurę silnik pracuje zasysając ciepłe powietrze poprzez filtr powietrza. W filtrze powietrza jest zabudowany termostat woskowy, który dobiera temperaturę powietrza regulując płynnie dopływ zimnego...
Witam wszystkich czytających o moim problemie Mam uno 899 z silnikiem takim jak w seicento i niektórych cinquecento z 2001 roku , dzieje się z nim tak : nie zawsze ale przeważnie jak jest silnik zimny po przegazowaniu obroty powinny spaść do tych np. 850 a potrafią spaść znacznie poniżej tak że telepie przez moment silnikiem aż się nie wyrównają , a...
Witam wszystkich. Mam problem z moim cinquecento 899 1996r. na wtrysku. Jak już wspomniałem to mój ciniasek traci moc na wysokich obrotach (bardziej średnich), od ok 2 tygodni mam ten problem. Na początku gdy sie rozgrzał (nawet temp nie dochodziła do 90stopni) to tracił moc na wyższych obrotach, na każdym biegu- na pocz gdy sie nagrzewał na 4 biegu...
Dzień Dobry, cześć, witam. Mam pytanie w związku z moim autkiem jakim jest bmw czytaj bardzo mały wóz czyli CINQUECENTO 700. Auto zanim kupiłem jeździło fajnie. Po zakupie odjechaliśmy bez uruchamiania ssania, czyli na zimnym silniku, po ujechaniu może 1,5 - 2 km auto mimo wciśnięcia gazu traciło moc, tak jakby było przyduszone. Po zjechaniu na pobocze...
Dokladnie tak , ogrzewanie dziala normalnie , auto trzyma wyskokie obroty nawet na rozgrzanym silniku a kontrolka wtrysku nie zapala sie , z tego co sie zorientowalem to gdy silnik pracuje i zdejmie sie wtyczke ze sprawnego czujnika obroty powinny wzrosnac a u mnie nie ma roznicy czy wtyczka jest zalozona czy tez nie , oczywiscie przy zdjetej kontrolka...
Witam. Posiadam fiata cinquecento 700 z instalacją gazową,kupiłem go niedawno. Na benzynie pali bardzo dobrze, jak przełączę na gaz to jedzie też w miarę dobrze jak jest zimny, ale po jakichś 6 km jak się trochę nagrzeje to nie mogę mu dodać gazu zaczyna słabnąć i zwalnia. Czasem coś mu odbije i w porywach pójdzie dobrze na krótką chwilę. Dodam że wymieniłem...
Paliwo złej jakości powodowałoby złą pracę w każdym zakresie obrotów. Nie odpowiedziałeś na temat świec zapłonowych - kiedy były wymieniane? We wspomnianym Renault: - wymieniłem kopułkę i przewody - sprawdziłem czujnik położenia wału korbowego - sprawdziłem czujnik podciśnienia Powyższe (na szczęście mało kosztowne) kroki nic nie wniosły. Do świec...
Aha. Ale ze ssaniem już nie mam kłopotów. Jest taki cienki wąż który idzie od kolektora ssącego (wpina się go przy wężu, który idzie do serwa) aż do, (tylko nie wiem jak to fachowo nazwać) chyba odparownika benzyny, w każdym razie tam gdzie zbierają się opary benzyny, i właśnie ten wąż był przedziurawiony, zakleiłem dziurę izolacją i pomogło. Lepiej...
Do Adler 47. Jeżeli wymieniasz coś w warsztacie i to się psuje to trzeba tam uderzyć, niech naprawiają w ramach gwarancji, a nie ten zepsuł to do innego, tamten zepsuł to do następnego. Pomijam kwestie wymiany części na takie ze szrotu, gdzie leżą w niezbyt sprzyjających warunkach Bóg wie ile czasu, a potem płacz i zgrzytanie zębów bo się popsuło. No...
Może byś tak zdjął ten sznurek w tym filtrze. To urządzenie zabudowane w obudowie filtra powietrza to jest termostat woskowy który ma za zadanie płynnie regulować temperaturę powietrza zasysanego do gażnika.Przy zimnym silniku oraz niskiej temperaturze powietrza ten termostat zamyka dopływ zimnego powietrza i otwiera wlot ciepłego powietrza z tej metalowej...
Witam... Mam problem. Nigdy nie zapala mi się kontrolka przegrzania silnika w Cinquecento 700. Nie włącza się również wentylator chłodnicy. Wentylator sprawdziłem jest oki, prawdopodobnie do wymiany czujnik w chłodnicy gdyż po zwarciu kabli wentylator kręci się. Czujnik temperatury ma taką reakcję: Gdy silnik jest całkowicie zimny jest ciągły (miernik...
witam Mam ten sam problem w swoim Cinquecento z 92 z tym gaźnikiem. i dowiedziałem się ze mogą być tego 3 przyczyny: 1. rozregulowany gaźnik (regulacja gaźnika 50 zł u mechanika) 2. uszkodzona przepustnic lub gaźnik 3. problem elektryki cewka lub kable zapłonowe lub świece(ale to w ostateczności) ja mam już nowe świece i wyregulowany gaźnik i chyba...
witam wszystkich! niedawno nabyłem cieniasa (93r) i gdy jest zimny to nie chce utrzymać stałych obrotów, wygląda to tak: wchodzi na bardzo wysokie obroty, a po chwili obroty się tak zmniejszają że gaśnie i do tego jeszcze dużo pali ( ok. 10l/100km). co jest tego przyczyną? Regulamin pkt. 8.1, 8.2 - kosz.
Z tymi silnikami był jeszcze jeden problem. Otóż na zimnym zalewało permanentnie 2 i 3 cylinder, ale nie tylko. Wynikało to z konstrukcji kolektora ssącego, a raczej różnej długości kanałów. Rozwiązanie polegało na stosowaniu dwóch kompletów świec zapłonowych. Na lato kiedy było ciepło stosowało się zalecane przez producenta. Natomiast na zimę trzeba...
witam, jestem tutaj nowy. Mam nadzieje ze temat założyłem w odpowiednim dziale. Mój problem dotyczy Cinquecento z roku 1996. Gdy go zakupiłem zamontowany był gaźnik Aisan(elektryczny?), postanowiłem go zmienić i aktualnie mam Webbera. Po wymianie był jakiś czas spokój, później się zaczęło, w czasie jazdy, autem zaczęło szarpać i gasł, szukałem gdzie...
Witam. To nie jest gażnik elektroniczny Aisan. Myślę, że cba ma racje, bo z tego co pamiętam to z filtra jest pobierane tylko zimne powietrze, ciepłe z nad chłodnicy nie jest w ogóle pobierane. Nie działa ten termostat w filtrze, który przełącza ciepłe i zimne powietrze. Mam nadzieję, że to sie sprawdzi. Narazie serdecznie dziękuję cba. Jakby ktośmiał...
Zobacz jak termostat. Jak odpalisz po nocy zimny silnik ta gruba rura gumowa u góry na chłodnicę powinna być zimna do temperatury 80-85 stopni. Wtedy powinno nastąpić otwarcie termostatu i gwałtowne nagrzanie tej rury.Jeśli będzie się rozgrzewała powoli wraz z rozgrzewaniem się silnika to termostat nie jest zamknięty dlatego jest silnik niedogrzany...
:?: Witam. Moje Cinquecento z silnikiem AISAN z 94 roku chodzi dobrze na wolnych obrotach, ale w czasie jazdy często się dławi i traci moc. Trzeba obniżyć bieg i większym gazem wejść z powrotem na obroty. Zdarza się to coraz częściej. Na zimnym silniku trzeba przy ruszaniu i do czasu nagrzania trzymywać go na wyższych obrotach. Proszę o pomoc w rozwiązaniu...
Witam , ja w swoim cienkim mialem ten sam problem . Jak był zimny to żle palił i gadał na jeden gar . Zrobiłem świece , kable , filtr paliwa i na koniec wsadziłem łapy w gażnik .Po jego otwarciu moim oczom ukazał sie jeden syf .Cały gaznik poszedł do czyszczenia i regeneracji . Teraz jest OK . Cienki gada że aż miło .Pozdro
Jak już wspomniałem są i wady polerowania na lustro dolotu, szczególnie przy zimnym silniku i gaźniku (w skrócie: paliwo spływa po ściankach zamiast tworzyć mieszankę paliwowo-powietrzną dzięki zawirowaniom powietrza na nierównościach kolektora). Bo albo chcesz nim jeździć ekonomicznie albo się ścigać. Koszty eksploatacji rasowanego silnika wzrastają...
Właśnie dlatego nie wymieniłam świec od razu, poczekam aż się oczyszczą. Jak narazie jest coraz lepiej. Już nie gaśnie na zimnym silniku, obroty są też raczej w porządku. Tylko jak odpalę to słychać ten dźwięk z rury wydechowej jakby coś było zapchane, ale szybko mu przechodzi. Choć dzisiaj trochę dłużej było to słychać, bo stał przez weekend i trochę...
Na pewno jest jakiś czujnik który ma dostęp do płynu chłodzącego. U mnie nawaliła pompa cieczy chłodzącej i uciekał płyn jak go nie było to po przejechaniu 2-3 km i krótkim postoju nie odpalał, postał z godzinę i już palił. Palił na zimnym i na gorącym a na letnim nie chciał wymieniłem rozrząd i pompę cieczy i wszystko jest OK. Mechanicy przeważnie...
Witam. Mam Fiata cc 900 z gazem. Problem jest tego typu, że straszne ciężko go odpalić na zimnym silniku. Odpalam go na benzynie załapie obroty na sekundę a potem gaśnie i tak trzeba próbować kilka razy i mocno go gazować. Gdy już załapie to silnik nierówno chodzi dopiero po przejechaniu kilku km wszystko jest w normie ale i tak czasami na wolnych obrotach...
Witam, mam problem z Cinquecento 0.7i z 97r. z gaźnikiem aisan, a mianowicie. Na pierwszym i drugim biegu, gdy wcisnę pedał gazu do deski, to przerywa obroty (skaczą z wysokich na niskie), silnik dziwnie się zachowuje. Sprawdzałem to na ciepłym i zimnym silniku, za każdym razem to samo, jednak gdy włączę ssanie problem znika. Sporo osób mówi, że może...
Witam Sprawdzałem prace sondy jest błąd sondy zapisany ,sonda na zimnym oscyluje miedzy 0,8 do 1,3 a dopiero po dobrym rozgrzaniu , oscyluje miedzy 0 a 1 ,grzałka działa ma oporność, pasek sprawdzony luzy zaworów są na styk prawidłowe są na granicy tzn 4 z nich mieszczą sie w dopuszczalnej tolerancji (0,05). Niestety nie mam sprzętu jak zmierzyc cisnienie...
A czy da się sprawdzić termostat bo ja go sprawdzałem tak gruby wąż bowinen być zimny a ten cienki co idzie do gaźnika bowinen mieć temperaturę silnika to z tego co sprawdziłem do on miał temperaturę silnika a gruby był gorący z tym że silnik miał jusz ok 85 stopni a ten test miał być wykonany przy temperaturzę 60-70 stopni a z tego co ja sprawdziłem...
A wiec mam CC700 w obudowie filtra jest termostat i klapka sterujaca cieplym/zimnym powietrzem.Problem w tym ze ta klapka wyrobila sie z biegiem czasu i przy zimnym silniku dopoki nie zlapal on temp. kiedy termostat otwieral zimne powietrze strasznie klekotala.Chcialem ja wiec podregulowac i peklo ciegielko termostatu. Odlaczylem klapke od reszty i...
Witam mam taki problem z zapłonem CC 700 japończyk rok 97 Opisze od początku pojawił się problem że silnik mi gaśnie na drodze jak jest zimny wystarczy przyhamować na skrzyżowaniu i silnik gaśnie myślałem ze to świece wymieniłem ale problem ten sam dzisiaj natomiast silnik odpaliłem przejechałem 500m zgasł i tak 2 razy potem wogole nie chciał odpalić...
Zauważylem jeszcze jedną rzeczy juz kilka razy mi sie tak zrobiło, ze w pierwszych 10 minutach po uruchomieniu zimnego silnika, ogolnie mam problem z tym ze ssanie mało daje i raczej musze je nawet wyłaczyc bo autko sie zalewa, ale jak je wyłacze to i tak obroty spadaja strasznie, wiec musze pomagas silnikowi pedałem gazu. Ale do rzeczy, jade jade i...
Witam. Nie dawno stałem się właścicielem xsary w kombiaku 1999r 1.6 w benzynie co dziwne w dowodzie mam 80 kW. Cena była okazyjna ale trochę do roboty . Klamki nawiewy połamany fotel itd . To wszystko sobie ogarnołem . Ale kilka dni po zakupie zaczął się inny problem . Zimny pali jak strzałka ( na dotyk ) zawsze . Gorzej jak silnik jest ciepły . Zaraz...
Witam wszystkich. Mam problem z moim cieniasem 704 cm3 z gaźnikiem............. Aisan. A mianowicie: Cieknący olej z silnika zmusił mnie do wyciągnięcia motoru razem ze skrzynia, zlokalizowałem miejsce wycieku, zrobiłem wszystko jak książka pisze. Po naprawie przyszedł czas na włożenie silnika ze skrzynią tam gdzie ich miejsce i tu też wszystko ok....
WITAM Panowie. Mam pytanie, może głupie ale czy w tym aucie sonda ma wpływ na spalanie LPG? Mam w tym aucie instalację lpg i nasunęło mi się takie właśnie pytanie. Słyszałem że ma wpływ na skład mieszanki ale tylko na uruchomionym zimnym silniku. Potem jak się rozgrzeje że już nie ma wpływu. Auto pracuje normalnie, odpala normalnie, utrzymuje stabilne...
Witajcie! Posiadam wyżej wymieniony samochód. Rocznik 1995. Problem jest z odpalaniem silnika jeżeli jest on ciepły. Gdy silnik jest zimny, odpala pierwszorzędnie. Jest to szczególnie uciążliwe np. podczas tankowania - po zatankowaniu ciężko wyjechać ze stacji :) Wymieniałem w nim świece, pompę paliwa, olej z filtrem oraz filtr powietrza. Filtru paliwa...
Witam, mam problem z alternatorem w CC 700- otóż w momencie zgaszenia silnika zaczyna świecić się lampka akumulatora na desce rozdzielczej, przełożyłem regulator napięcia z innej 700 i było to samo. Sprawdziłem uzwojenie na wirniku było w normie- 3,4Kom, sprawdziłem 3 fazy- nie ma przerwy opór w granicach 0,5oma (nie ma całkowitego zwarcia- wartości...
Witam kupiłem CC700 rocznik 96 i mam mały problem.To znaczy coś jest nie tak.Na początku jak go zapalam zimny silnik na ssaniu jest Ok ruszam jade mozę 300 m i jak dodaje gazu dusi się i dopiero jak wyłącze ssanie idzie.Ale dojeżdżam do skrzyżowania i gaśnie mi .Silnik jak sie rozgrzeje to jak gdzies stane na światłach to strasznie nierównomiernie chodzi...
wlasnie wymienilem olej w silniku-jezdzilem i jezdze na polsyntetyku LOTOS.jest jakby troche ciszej. wlasnie dobrze ze napisalem o checi wymiany walka rozrzadu zreszta kazy mi to zalecal.jednak mnie to zastanowilo,bo jezeli auto pali normalnie,osiagi jak na to auto ma calkiem przyzwoite,ze smarowaniem jest wszystko O.K, a to ze przyklekocza przy rozruchu...
Problem zaczął się nie dawno czyli jakiś miesiąc temu zaraz po założeniu instalacji gazowej. Samochód zapala zawsze na benzynie. Zapala dobrze na zimnym i gorącym silniku. Jednak gdy silnik jest ciepły i zapalam go ok. minute po zgaszeniu to musi bardzo długo kręcić aż zapali. Po zapaleniu na chwilkę zwolni obroty a potem je podwyższy do normalny. Ostatnio...
Witam problem gażnika aisan w cc700 był już niejednokrotnie wałkowany u mnie problem występuje gdy silnik się rozgrzeje na zimnym jest ok niedawno wymieniana była uszczelka pod głowica , rano pali na dotyk jedzie ciągnie jak szalony ale po przejachaniu około 10 km gdy już się rozgrzeje zaczyna gasnąć na wolnych obrotach a uruchomienie go sprawia problem...
Z wcześniejszych postów wynikało że pompkę wymieniałeś na działającą ale nie nowa (jak dobrze rozumiem). A to ma znaczenie. Co do świec to jak dawno nie zaglądałeś to bezwarunkowo powinieneś. Natomiast problemy ze świecami raczej objawiałyby się przy zimnym silniku zawsze podobnie bez względu na ilość dni bez uruchamiania. Jest taka prosta sztuczka...
Zakładam temat ponownie gdyż "viper555" zamknął poprzedni temat pisząc iż "Mostek do wymiany /zwarta główna dioda/.P" ZAZNACZAM kompletny mostek wymieniłem dzisiaj na nowy i uszkodzenie nie zniknęło. -->Witam, mam problem z alternatorem w CC 700- otóż w momencie zgaszenia silnika zaczyna świecić się lampka akumulatora na desce rozdzielczej, przełożyłem...
Witam mam problem z wyregulowaniem gaźnika w cc700. Przerobiony został z fosa na 28imb 10/250 (fos ma duże luzy na osi przepustnicy przez co ssie lewe powietrze, ma "dziurę" po dodaniu gazu (czasami) i dużo pali w granicach 9-12 litrów w mieście). Przechodząc do sedna sprawy zakupiłem gaźnik maluchowski wyczyściłem i posprawdzałem dysze (rozmiary według...
Witam, od miesiąca posiadam samochód cinquecento 700 (rocznik 94). Mam z nim teraz problem, od kilku dni samochód prawie przygasa na wolnych obrotach. Sprawa wygląda tak, jak rano odpalam samochód kiedy jest zimny na ssaniu wszystko jest ok, odpala od pierwszego razu, przejadę jeszcze tak 1 kilometr i wyłączam ssanie. Kiedy silnik był zimny zawsze tracił...
Witam, Czy moglby mnie ktos podratowac informacja, linkiem, zdjeciem dot. klapek w gazniku ? Na zimnym silniku mam duze problemy z odpalaniem. Pomaga dopiero krecenie 1-2 minuty... Zauwazylem, ze po zaciagnieciu ssania klapki w gazniku nie reaguja, tzn. sa caly czas maksymalnie opuszczone, luzne. https://www.youtube.com/watch?v=c6OKNeP7... Gdzie znajduje...
No jak ten czujnik na termostacie masz walnięty to wiadomo że nie będzie na zimno chodził. Z niego bierze dane do wydłużenia czasu wtrysku na zimnym silniku.Masz tamten wtrysk co zmieniałeś? Rano podepnij pod kostkę czujnika tego od wody na termostacie , podepnij (przewodami) czujnik ten od temperatury powietrza jeśli masz z tamtego wtrysku. Maja podobne...
CC 700cm3.W zespole licznika należy w miejsce zaślepione po prawej stronie zamontować orginalny wskazówkowy wskażnik temperatury i przykręcić do płytki drukowanej zamontowanej wewnątrz zespolonego licznika. Już wskażnik temperatury Masz zamontowany i podłączony w zestawie licznika. Silnik.W bloku silnika wykręć czujnik który po zamontowaniu wskażnika...
witam, mam taki problem.. posiadam cinquecento 704 z 92 roku wersja ed gaźnik weber benzyna/gaz. problem jest tego typu iż gdy zapalam go (zimny czy ciepły nie ma znaczenia) chodzi jak zegarek a gdy tylko dodam mu troszkę więcej gazu to spadając z obrotów dziwnie prycha w tłumik i nie chodzi już równo.. obroty falują zdarza się często że zgaśnie. Jest...
Ja swego czasu miałem CC700 z gaźnikiem AISAN + LPG. Wszystko działało OK spalanie w granicach 6,5 gazu w trasie (jeździłem wtedy codziennie około 80 km). Instalacja gazowa I generacji, Problemy były z odpalaniem zimą a pozatym wszystko śmigało pięknie jak za te pieniądze. Samochodzik posiadam do tej pory co prawda wymieniłem silnik + gaźnik - stary...
cinquecento silnik silnik cinquecento cinquecento gasnąć silnik
wymuszenie sinusoidalne źródło stałoprądowe otwierać drzwi przycisk
wyłacznik krzyżowy wyłacznik krzyżowy
Niedziałająca przednia kamera - diagnostyka i rozwiązania Honda PCX 125 - brak wskazań przejechanych kilometrów