Silnik miał w opcji tylko i wyłącznie czujnik przegrzania więc wątpię żebyś go miał. Sprawdź ciśnienie oleju temperatura sprężarki i wylotu tam są czujniki to będzie kluczowe.
Witam mam pytanie odnośnie czujnika temperatury głowicy silnik chłodzony powietrzem Deutz BF4L913 pomoże ktoś gdzie on się znajduje?
kkknc jest na elektrodzie ekspertem od silników deutz
Witam, silnik Deutz chłodzony powietrzem, 24V, ma napinacz paska wentylatora z czujnikiem, który ROZWIERA połączenie z masą w chwili gdy pasek się urwie. Potrzebuję schemat jak ten czujnik połączyć z alarmem dźwiękowym, który ma dodatkowo dać sygnał przez np. 3 sekundy, po włączeniu zapłonu, że układ jest sprawny.
W silnikach Deutz czujnik zerwania paska działa jako zwieracz obwodu żarówki. Czyli połączyć w szerwg z zasilaniem i żarówką. Po zerwaniu paska krzywka naciśnie na włącznik i tem załączy żarówkę (tak na okrągło). Kombajnu nie znam więc schematu instalacji także brak.
Posiadam ładowarkę O&K z silnikiem Deutz F2L411D. Uszkodzony jest czujnik ciśnienia oleju w silniku, nie załącza kontrolki. Jaki czujnik zastosować w zamian, jakie parametry powinien posiadać. Proszę o pomoc, bo nie posiadam katalogu, a w necie nic nie znalazłem.
Daj jego zdjęcie. Ale pewnie to czujnik przegrzania. Podłączony pod kontrolkę i sygnał dźwiękowy razem z czujnikiem zerwania paska. https://obrazki.elektroda.pl/6422374800_... Poz 80 a ty masz pewnie 16. 16 wkrecasz równolegle do silnika. A 80 poniżej masz 2 otwory. Albo w olej. Po drugiej stronie podstawy filtra oleju.
Zagrzej choćby suszarką sterownik silnika i zobacz czy odpali.
Czujnik podwójny przegrzania i temperatury silnika. A na górze B+ i D+ niżej B- Dodano po 5 Czujnik temperatury oleju lub płyn chłodniczy. Czerwony kabel to stały plus z akumulatora. Ten silnik nie posiada płynu chłodzącego.....
silnik liniowy jest na 4 przewody dwa są zasilaniem silnika ze zmianą polaryzacji, a dwa są z czujników krańcówek w silniku i z bezpiecznika przeciążenia silnika liniowego. Czujniki klapy są dwa 90 procent i 100 procent są one na złączu 3 pinowym w jednej kostce są to dwa kontaktrony włączone z rezystorami. Nie warto zawracać sobie głowy regeneracją...
Witam. Mam pytanie. Dlaczego w takim silniku 1000.6wt1e są dwa czujniki na kolektorze wodnym? Jeden od temperatury a drugi? Dziękuję za pomoc
Witam Mam problem z silnikiem Deutz TCD2012L06, w ciągniku Deutz Fahr Agrotron M650, przy obrotach silnika powyżej 1300 wyskakuje komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju silnikowego. Olej wymieniony, usterka nie znika. Ktoś może podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? Ciągnik ma 10 lat i przepracowane 2500 mtg.
Witam. Mam problem z czujnikiem powietrza, na początku pokazywał wartość około 5bar, niezależnie od tego ile było ciśnienia w układzie. Po wyłączeniu stacyjki wskazówka opada. Mechanik próbował zmienić manometr, lecz okazało się że po próbie z jakimś od ciężarówki pokazywało maksymalną wartość >10bar, tak się zostało teraz na oryginalnym. Stwierdzono...
Witam, w traktorze Deutz nie działa wskaźnik temperatury, wskaźniki zbudowane są z takich samych "silniczków" które wychylają wskazówki na tym od temperatury po sprawdzeniu rezystancji jest na dwóch pinach cewki "silniczka" duża różnica, myślałem nad wymianą tej cześci lecz nie mogę tego znaleźć - miał ktoś podobny problem może wie czy wymiana by pomogła...
Witam tak jak w temacie silnik mam w kombajnie zbożowym . Silnik sam wkręca sie na obroty nie reaguje na dodawanie gazu znajomy powiedział mi że mogła sie zaciąc listwa w pompie paliwa ... Co koledzy o tym sądzą ??
szukam schematu instalacji czujnika stopu oraz jego umiejscowienia w ciągniku pilnie
Witam i proszę o pomoc. Sprawa dotyczy silnika F3L 2011 zamontowanego w podnośniku Genie. Początkowo silnik po uruchomieniu zachowywał się jakby nie dostawał wystarczająco paliwa. Po spwawdzeniu przewodów, filtrów, pompki itp wykluczyłem tę opcję. Po kolejnej próbie silnik zaczął gwałtownie nabierać obrotów i nie można było go zatrzymać ani elektrozaworem...
Przestawł mi się zapłon i nie wiem jak go ustawić.czy ktoś wie gdzie są jakieś znaki na rozrządzie
Witam, w tego typu ciągnikach i podobnych często wysiadają kierunkowskazy,czasem brak jednej strony,albo przerywacz brzęczy po włączeniu zapłonu.Powodem tego jest uszkodzenie dodatkowego modułu przekaźników,który znajduje się pod prawym nadkolem w kabinie, cena tego to 750pln.Trzeba to wywalić i odpowiednio połączyć przewody,będą kierunki i awaryjne.[/i][/b]
Witam, częściowo wyremontowałem silnik deutz f2l912 a mianowicie regeneracja głowic i wymiana tulei z tłokami. Odpala na "dotyk" ale kopci trochę na siwo jak się rozgrzeje to już tylko tak delikatnie. Na zimnym na wolnych obrotach(a muszę podkręcić bo mam za wolne) ma 4 bar ciśnienia oleju po mocnym rozgrzaniu spada do 1,1/1,2 bar. Chodzi według mnie...
https://obrazki.elektroda.pl/4800199200_... https://obrazki.elektroda.pl/3580699000_... Deutz Fahr 1320 kombajn zbożowy czujnik, elektromagnes, czujnik elektryczny. Witam, panowie, mam czujniki chyba obrotu. Wskazują, gdy obroty na danym łożysku lekko są oporne. Przynajmniej tak mi się wydaje. Prośba o wskazanie, jak...
Wiec daj podrzynanie. Masz w sterowniku wyjścia konfigurowalne. Zaprogramuj by trzymały cewkę od razu po zapłonie i jeszcze 10s po wyłączeniu rozrusznika. Linia kl50 u ciebie odpowiada nr 3 to uzwojenie wciągające cewkę. W czasie rozruchu. Czyli łączysz to z rozrusznikiem. Natomiast kl15 czyli nr 7 u ciebie To uzwojenie trzymające. Tama być napięcie...
Czujnik wygląda typowo, końcówka żeńska 6,3x0,8mm.
Masz zabite żeberka. Silnik do mycia. Pomiar masz robić w miejscu czujnika. A masz go nie podłączonego. Sam czujnik jest na 165°C.
Trochę mi się zeszło, ale już mówię. Błąd skasował serwis, był 2. poziomu. Co go wywołało, ciężko powiedzieć na chwilę obecną. Być może usterka był jakiś mały paproszek pod czujnikiem na pompie wysokiego ciśnienia. Albo wtyczka do czujnika.
Jednak gdy próbowałem wykorzystać do rozłączania solenoidu gaszenia czujnik ciśnienia oleju, to podłączony przekaźnik (nr2) wprowadzał zmianę rezystancji i kontrolka ciśnienia oleju cały czas się świeciła. Musisz kontrolkę oleju odseperować diodą od czujnika oleju.Wówczas napięcie z przekaźnika nie będzie przechodzić na kontrolkę. Dodano po 3 Czyli...
Skoro nie kopci to nie ma paliwa. Ale podaj jaki silnik no forum są silnikowcy a nie traktorzyści. Rocznik zdjęcie tabliczki znamionowej silnika. Już widzę BF4L1012EC tylko na czym? EMR 1,2 czy MVS? Stawiam na EMR Zacznij od sprawdzenia ciśnienia paliwa i podejrzenia wartości bieżących może być czujnik ciśnienia powietrza. Bo jak nie bedzie miał powietrza...
Chyba jednak dam sobie z tym spokój. Tyle lat działają czujniki więc dalej to wystarczy. Tym bardziej że jak złapie temperaturę czy braknie ciśnienia oleju to sama się wyłączy. Nie wiem czy u mnie nie wyłącza się poniżej 1.2 bar ponad rok chodziła na 1.3 bara i sie nie wyłączyła. Jaki kolego olej polecasz do tego silnika?
A może zajrzysz chociaż do schematu, który tu też wstawiałem bo jakoś tam nie widzę tylko czujnika ciśnienia oleju, ale od trzech rzeczy gasi ten silnik do pięciu. Do tego blokada czujników na czas rozruchu, zabezpieczenie rozrusznika.
Kupujesz kapilarę lub zastępujesz czujnikiem elektrycznym. A modułu to tam nie było.
Deutz na silnikach chłodzonych wiatrem zbudował legędę trwałości. Te silniki pracują od Arktyki do Afryki. I nie ma problemów z przegrzaniem,czy niedogrzaniem. A sposób zabezpieczenia silnika jest zależny od producenta maszyny. W opcjach jest sporo czujników które można zamontować.
Pompki wtryskowej dobiegają kresu swoich dni. Ale możesz jeszcze sprawdzić obroty rozrusznika, kompresję. Silnik pewnie też kończy pomału swój żywot. Do tego pompka paliwa. Ale po objawach stawiam na pompki wtryskowe. Ile masz godzin. A czujnika dawki rozruchowej to tam nie ma. Na początek świece żarowe do sprawdzenia. Ja to bym ci radził na początek...
Witam posiadam silnik Deutz BF8L513, chłodzony powietrzem, ostatnio nie łapie temperatury, zegar sprawny sprawdzony, czujnik temperatury oleju również. Silnik jakby cały czas się chłodził, co w tym silniku odpowiada za chłodzenie, jest coś w rodzaju termostatu? I jeśli tak to gdzie się znajduje? AI: Czy możesz opisać, w jakich warunkach silnik nie osiąga...
To czujnik przegrzania silnika. Poniżej czujnik ciśnienia oleju. Poszuka jeszcze kompresora. Ten po lewej na zdjęciach to sam czujnik temperatury czy z wyłącznikiem.
Silnik chłodzony powietrzem Właśnie dlatego zalecam sprawdzenie, paska, naprężenia, czujnika, zasilania.
Samochody mają dużo wyższe ciśnienie, chyba benzyna ? W maszynach rolniczych to normalne ciśnienie , jeszcze zależy do osprzętu silnika czy silnik deutz czy perkins czy sisu czy jeszcze coś innego Silnik perkins, układ paliwowy Common rail. Nic nowego . Nie żaden składak. Podejrzenia mam na czujnik wału, bo gdyby robił zakłócenia to mogło by się tak...
Mam problem z ładowarką atlas, silnik Deutz bf4l 1011f chłodzony olejem, brak oleju na turbinie i w miejscu czujnika ciśnienia oleju, po wykręceniu czujnika i uruchomieniu silnika prawie nic nie kapie a na czujniku temperatury oleju ciśnienie 9bar na niskich obrotach odrazy po uruchomieniu silnika. po wyciągnięciu termostatu ciśnienie oleju jest na...
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
Jakie dwie funkcje??? Sprawdź sygnał czujnika prędkości, wygląda na megnetoindukcyjny, mogło dojść do uszkodzenia wiązki, łącza. Te czujniki potrafią, w czasie pracy przy niesprawnej instalacji zacząć generować dziwne sygnały.
Podpinasz komputer i działasz. Zresztą tam powinien być wyświetlacz który pokazuje kody błędów.
Nie rób sobie jaj. Jak składałeś silnik. Albo kto go składał? Przecież blok trzeba wyczyścić, i ten zawór wyciągasz. Jest pod zaślepka na imbus z przodu silnika. Dostępny od zewnątrz. Nie ma zaślepki tylko pod czujnikiem ciśnienia jest korek a w środku trzpień z sprężynka, szukając go zacząłem rozkręcać stary silnik w drobny mak inaczej to w życiu bym...
Witam szukam schematu elektrycznego do silnika Deutz TCD 2012 L04/06 2V/m. Jest to silnik na common railu ze sterownikiem Boscha 0281 020 069. Silnik jak i wiązka na silniku wraz z czujnikami jest OK, problem jest z wiązką która idzie w kierunku kabiny, została upalona od pożaru. Maszyna to ładowarka teleskopowa Merlo, jutro podeśle Vin ale nie wiem...
Witam. kolega posiada kombajn deutz w którym jest silnik F8L413F , V8 . kombajn w cieplejsze dni się grzeje, temperatura podchodzi pod czerwone na wskaźniku. zegar wraz z czujnikiem sprawne, wszystkie blachy silnika kompletne. dodam ze silnik był jakiś czas temu w remoncie w profesjonalnym zakładzie, oprócz wentylatora chłodzenia. w zeszłym sezonie...
Witam, mam problem z silnikiem DEUTZ-BF6M 2012 C zamontowanym w opryskiwaczu samojezdnym. Pracował cały dzień, następnego dnia odpalił i po 10 min zgasł. Podpompowałem paliwa, odpalił i jechał dalej. Kolejnego dnia czuć było delikatnie mniejszą moc i po przejechaniu kilometra zgasł, nie nagle ale tak jakby zabrakło paliwa. Paliwo do wtrysków dochodzi,...
Jak już mówiłem wcześniej musisz wyzerować czas (liczbę) otwarcia zaworu PRV. Co z tego, że skasujesz błędy jak czas zostanie nie skasowany i błąd jest od razu ten sam. Jak po wyzerowaniu czasu po jakimś czasie błąd powróci to znaczy, że zawór jest uszkodzony lub masz nie prawidłowe ciśnienie na szynie CR. Jak już też mówiłem po jednej stronie szyny...
Sprawdź czujnik i jego wiązkę. Gubi masę, albo dostaje lewy prąd.
tak własnie zrobiłem i odpala ciągnik, a może być przyczyną bo ja wyjmowałem ten czujnik i może złą odległość dobrałem i teraz nie chodzi
Wystarczy. Przecież równie dobrze, dasz czujnik indukcyjny na śruby koła pasowego i masz odczyt prędkości.
Chodzi mi o całość. Nieraz omijalem separator i puszczalem auto np. Na tydzień i wtedy widzisz czy jest poprawa czy nie. Dodano po 1 MID 128 PSID 96 FMI 1. Układ ciśnieniowy magistrali. Poniżej wartości granicznej. Warunki wygenerowania kodu usterki: Poniżej wartości granicznej. Możliwa przyczyna: Czujnik ciśnienia przewód rozdzielczy Jednostka sterująca...
https://obrazki.elektroda.pl/5940042100_... Zdjęcie bloku silnika 1012. Za pompą wody jest zaślepka imbusowa, do kanału olejowego. Odkręcić pompę spryskaj tą zaślepkę wodą z płynem. Wykręć czujnik ciśnienia oleju i wpuść powietrze. Będziesz wiedziała czy ona puszcza
Zapewne jest tak jak piszesz. Ale ten mój dionis jest z 2004r. Jeśli by był uszkodzony czujnik na kole zamachowym to by nie działał drugi licznik. A silnik jaki w nim jest to deutz F4L912. Zdjęcia zrobię. Pozdrawiam
I ? Czytasz że zrozumieniem czy tak jak leci? Bo jakoś nie podałem ciśnienia oleju w tym poście tylko nastawę czujnika. Odnosząc się do gaśnięcia silnika z powodu ciśnienia oleju. Czas chyba najwyższy czytać ze zrozumieniem.
Cały czas. Chociaż w jakimś małym atlasie spotkałem rozwiązanie z przekaźnikiem był pod deską do którego były podłączone czujniki. I w razie W gasiły silnik. Tylko że na czas odpalania były blokowane. Do tego przy zimnym silniku i pojawieniu się ładowania gasnoł silnik. Więc cały ten układ ominołem dając dodatkowo brzęczyk i dużą kontrolkę z diody.
witam mam kilka pytań odnośnie silnika deutz fahr model BF6L913 -po pierwsze czujnik oleju lub zegar wskazuje 10 na niezapalonym silniku czy to czujnik padł czy inna jest tego przyczyna - i po drugie co to może być za patent ktoś założył dodatkowy przewód od filtra oleju i podłączył go w miejsce bagnetu ktoś mi mówił że w tym silniku zacina się zawór...
Możliwe że te ustrojstwo od wyprzedzenia kąta wtrysku może szwankować?? Bo nigdzie tego nie opisują jak to sprawdzać. ? Kont wtrysku podany na tabliczce znamionowej silnika. Sprawdza się tak jak to opisują w książce. Metodą kroplową lub na czujnik zegarowy. Swoją drogą to długo trzymasz ten silnik na palecie.
Cześć, Mam problem z silnikiem Deutz TCD 4.1 L4 w wózku widłowym. Zaczęło się od pojawiającej się migającej kontrolki świec żarowych i spadku mocy. Występowało to głównie podczas jazdy przy agresywnym puszczeniu pedału gazu. Aktualnie mamy już duży problem przy próbie uruchomienia wózka. Bez płaka nie podchodzimy. Odczytaliśmy błąd niskiego ciśnienia...
Dzień dobry, mama problem z kompresorem śrubowym DEMAG SC30DS-2 jest napędzany Silnikiem Deutz F2L1011po po przekręceniu kluczyka w pozycję rozruch zapala pompuje po powrocie na zapłon gaśnie, kontrolka awaria świeci ciągle, przy niższych obrotach pulsacyjnie, wysokich równo. Wymieniłem: cewkę gaszenia, czujnik ciśnienia oleju w silniku, ładowanie jest...
Mam podobny problem jak opisywany powyżej. Silnik BF4L1011T. Fabrycznie jest tylko czujnik temperatury i kontrolka w kabinie ładowarki, która zaczyna się żarzyć już po 10 minutach pracy na wolnych obrotach. Podłączyliśmy zegar do czujnika, który pokazuje wzrost temperatury do 120stopni w czasie ok 15minut. Niestety na tym skończyła się skala dostępnego...
Mikser Betoniarka Brinkmann 260/45 z silnikiem Deutz. Proszę o podpowiedź w dwóch kwestiach, a mianowicie (maszyna po dłuższym postoju odpalona bez problemu): 1. Ucieka olej hydrauliczny, który dostaje się do przekładni głównej i wylewa się przez górny korek. Rozebraliśmy układ hydrauliczny dokładnie, pompa hydrauliczna przymocowana do przekładni głównej...
No to przeczytaj jeszcze raz kartę charakterystyki oleju silnikowego który ma aprobatę do Deutz. A potem też przeczytaj dowolnego dozwolonego do tego silnika. I co ma wspólnego uniwersalny wskaźnik oleju z dedykowanym. Inna sprawa że wskaźnik pokazałaś ale gdzie czujnik zamontowany już nie. O takim małym drobnym szczególe jak to że te wskaźniki okazują...
Witam. Proszę o pomoc. Posiadam sprężarke śrubową compair c38 z 2004 roku silnikiem deutz. Chłodzony jest olejem. Problem w tym że się bardzo nagrzewa a dokładniej silnik który łapie nawet 130 *zespół śrubowy 85*. Pracę rozłączy czujnik i kompresor zgaśnie. Walczę z tym problemem już drugi dzień. Wyjąłem termostat i bez skutku. Olej i filtr wymieniony....
silnik deutz deutz silnik regulator silnik deutz
sterowanie żarówki triakiem kontroler monitora spryskiwacz tylny wycieraczka
budowa odkurzacza elektroda zapłonowo
MA6D49 vs MA6D50 Panasonic – zamienność diod, parametry, obudowy, różnice Massey Ferguson 6180: Brak połówek i sprzęgła - przyczyny