Witam. Przedstawiam zastosowanie silnika krokowego w roli serwa zaworu Danfoss typu ra-n tj. z głowicą na zatrzask. Ponieważ zawór grzejnikowy miałem umieszczony w takim felernym miejscu,że głowica podlegała podgrzewaniu przez grzejnik, co skutkowało słabym ogrzewaniem. Powstał pomysł, aby coś z tym zrobić. Jest wiele sposobów najprostszy to zakup głowicy...
Sprawdź czy nie zacina ci się silnik krokowy.
napisz czy ten samochud jest na wtrysku jednopunktowym czy na gazniku bo nie kojaze. jezeli wtrysk to za wolne obroty jest odpowiedzialny silnik krokowy
Auto zrobione , bylo zwarcie sterowaniem silnika krokowego ... nikt nie zgadl :)
Skoro parę osób uważa,że "silniczek krokowy" to elektrozawór to dlaczego w książce jest opisany jako silnik krokowy?Autor się nie zna?Specjaliści którzy pracowali przy powstawaniu książki też się nie znają?A może trzeba zasięgnąć elementarnej wiedzy i przeczytać DEFINICJĘ silnika krokowego - i nie brać tego na logikę?
Mam problem z w/w autem . Nie działa silnik krokowy wypiąłem wtyczkę od silniczka i zmierzłem napięcia na gnieździe miałem cztery napięcia po9V i dwa po12V ,a wiem ze tych po 9V nie powinno być .Czy ktoś może mi napisać czym jest on sterowany i gdzie tego szukać . A jest to auto z roku 1995 z gaźnikiem Aisana. Z góry dziękuje za pomoc
Podchodzi z fiata punto,seicento,cinquecento,peugeota 206,306.
Mam to w końcu! przewód masowy z silnika krokowego zamiast do głowicy był przykręcony do rozrusznika, po przełożeniu działa :) teraz już tylko drobna regulacja została. Wielkie dzięki wszystkim!
Witam załuż sobie instalkę firmy BRC BLIZ jest ona na silniku krokowym , atuator, i dodatkowo jest zalozony register co przy padnieciu sondy nie wplywa od razu na zla prace silnika na gazie
Te silniki na bezpośrednim wtrysku już tak mają, nic z tym nie zrobisz.
Zajmuję się gażnikami Aisan podaj więcej informacji -stuki podejrzewam regulatory hydrauliczne - sprawdz przewody podciśnienia - sprawdz sondę Lambda - regulację wolnego biegu i tzw "szybkiego" wolnego biegu - silnik krokowy czujnik wolnego biegu stele proszę o kontakt
Na pewno wypadałoby to ustawić na analizatorze, tyle że gaziarz nie będzie specjalnie szczęśliwy z Twojej wizyty, bo z tego co piszesz, do tej pory autem zajmował się jakiś druciarz. W mieszalnik strumieniowy można się bawić, jak ktoś chce, ale przy pierwszej generacji, bez korekcji ilości gazu silnikiem krokowym, to jest to wg. mnie nieporozumienie.
Sprawdż wężyk pomiędzy silnikiem krokowym a gaźnikiem szczególnie ten u góry który reguluje mieszankę na wyższych obrotach. Pozdro
Myślę że będziesz mieć jednak z tym problem , nie masz iskry powiadasz? A wiesz jak przebiega wysterowanie ? przełożyłeś instalację ale od czego 700 czy 900 ? Zabrałeś się za to a poległeś na braku iskry, nie wróże sukcesu, zresztą nie jestem wróżką jak zresztą inni na tym forum , no chyba że zaraz jakiś wyskoczy z silniczkiem krokowym
a jaki gaźnik kolega ma w nim?? Aissan Fos czy Weber. jeśli aissan musisz sprawdzic kable od eletrozaworu iglicowego,silnika krokowego czujnika predkości obrotowej sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia czy są właście podłączone i szczelne
silnik krokowy do wymiany, bo to on odpowiada za wolne obroty, a jak tam w parametrach wygląda? sprawdzałeś go na kompie?
ta instalacja to jest zrobiona bez możliwości podłączenia do kompa, za bardzo się na tym nie znam ale wydaje mi się, że niema tam żadnego silnika krokowego. a te bezpieczniki to gdzie mniej więcej się znajdują? czyli wyłączyć całą instalacje gazową i wtedy sprawdzić?
Też miałem taki problem wystąpił on po odłączeniu klem z akumulatora na kilka dni nie było wolnych obrotów i autko gasło. Problem się rozwiązał po przypadkowo zrobionym zwarciu <lol> problem chyba tkwi w silniczku krokowym słychać go po przekręceniu stacyjki w położenie MAR (gdy nie było wolnych obrotów nie było go słychać)
Skoro uszkodzeniu uległ alarm, to może cały czas trzyma blokada zapłonu. poza tym musisz sprawdzić, czy docieraja impulsy do cewki i czy sama cewka generuje iskry. Czy masz zasilanie na systemie aisan. Słychać prace silnika krokowego po przekreceniu stacyjki? Taki czarny "bączek" do którego dochodzą 4 gumowe wężyki, przykręcony do do przedniego pasa...
Fiat Cinquecento 1.2 16V Komputer: Magneti Marelli IAW 18FD Podłączony pod komputer i sprawdzone błędy za pomocą IAW Scan2. Jest błąd czujnika temperatury silnika (zwarcie do +12) oraz immo (jest ściągnięte zabezpieczenie, więc normalne). Opis: Silnik po odpaleniu skacze na 1500 obr/min oraz po chwili gaśnie. Silniczek krokowy został wymieniony. Jeżeli...
Witam Mam problem z moim 1.1 z cinquecenta sporting założonym w maluchu. Otóż silnik po odpaleniu pracuje na biegu jałowym (są delikatne wahania obrotów ale bardzo niewielkie). Po dodaniu gazu i powrotu do obrotów jałowych silnik zaczyna pracować bardzo nierówno (dusi się) i wraca do obrotów nominalnych. Gdy wyjdzie się poza zakres 3000tys obrotów silnik...
Nie ma żadnego wpływu na skład mieszanki, jeśli instalacja jest I generacji(na śrubkę), a nie sądzę aby ktoś zainstalował instalację z silniczkiem krokowym i sterownikiem. Sonda przy zasilaniu benzynowym ma wpływ na skład mieszanki właśnie na ciepłym silniku( a w zasadzie przy nagrzanej sondzie). W CC700 regulacja składu mieszanki realizowana jest przez...
http://obrazki.elektroda.net/48_12524920... Witam. :D Chciałbym zaprezentować interfejs diagnostyczny do pojazdów marki Fiat wyposażonych w silniki z jednopunktowym wtryskiem paliwa (SPI) głównie sterowniki IAW16F (seicento/cinquecento/punto). Pełna lista pojazdów znajduje się poniżej. Dzięki zastosowanemu wyświetlaczowi LCD urządzenie nie...
Wypustka na dolnym kole rozrządu musi trafić w otwór w kole pasowym. Jak nie ma wypustki musisz ustawić na prosto jej "pozostałości" . Inaczej czujnik położenia wału źle sczytuje sygnały i silnik albo nie odpali albo będzie wariował. Koło ma siedzieć prosto, nie może "kolibać" się na boki. Co do serwisówki, to jako takiej nie ma, ale ten silnik jest...
Witam Robiłem podobny patent w moim Citroenie BX. Miałem gaźnik i inst gazową ze sterownikiem lambda i silnikiem krokowym(efektem były optymalne nastawy i brak konieczności częstych regulacji). Zamontowałem sondę a grzałkę podłączyłem pod elektrozawory gazu przez przekaźnik. Takie rozwiązanie jest najlepsze - działa automatycznie i nigdy nie zapomnimy...
Witam Problem pojawił się po miesiecznym postoju.Silnik pracuje lekko nierówno,caly lekko drży zarówno zimny jak nagrzany ,wibracje czuć w środku a tłumiki się aż trzęsą wyraźnie pod spodem.Najbardziej dokuczliwe jest to na biegu jałowym a przy nieco wiekszych obrotach jest to ledwie wyczuwalne Jeżdze z tą usterką pól roku w tym czasie było robione...
Witam! Mam problem z Cinquecento 900 (na jednopunkcie) - mam wysokie wolne obroty. Problem pojawił się po odebraniu od mechanika auta po wymianie rozrządu i uszczelki pod pokrywą zaworów. Dzisiaj szukaliśmy z bratem i zauważyliśmy, że jak zatkamy cienki wężyk idący od odmy do korpusu przepustnicy to obroty są normalne - wygląda na to, przez ten wężyk...
Jaki silnik i jak zasilany masz w tym wehikule, opcje do wyboru: # 704 cm³ gaźnik FOS lub Weber # 704 cm³ gaźnik Aisan # 903 cm³ gaźnik Weber # 899 cm³ SPI # 1108 cm³ SPI Dla własnego bezpieczeństwa naprawiłbym pedał przyspieszenia... zapewne linka gazu do wymiany. Jeśli masz register (chyba, że masz zarówno register jak i krokowy...
Witam.Nie mogę zdiagnozować usterki w postaci braku napięcia wtrysku.Napięcie pracy wtrysku wynosi od 6v do 16v.Czasami pojawił się napięcie 3v i później zmniejszało tak , jakby następowało rozładowanie kondensatora.Rozebrałem centralkę sterującą ,aby sprawdzić stan płyty i pod kątem lutów i styków ale niczego nie zauważyłem.Wtryskiwacz pracuje na obcym...
Sprawdź dokładnie przewody podciśnieniowe, zacznij od tych dochodzących do silnika krokowego przy lewym reflektorze. Sprawdź też sam silnik. W kilku punktach przewody krzyżują się i ocierają o siebie. sprawdź czy któryś się nie przetarł. Ja zastępowałem je czarnym przewodem paliwowym (zbrojony) o średnicy 6mm (najmniejszy jaki jest w sprzedaży).
Witam wszystkich czytających o moim problemie Mam uno 899 z silnikiem takim jak w seicento i niektórych cinquecento z 2001 roku , dzieje się z nim tak : nie zawsze ale przeważnie jak jest silnik zimny po przegazowaniu obroty powinny spaść do tych np. 850 a potrafią spaść znacznie poniżej tak że telepie przez moment silnikiem aż się nie wyrównają , a...
Witam Od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem auta Pacjent to Cinquecento 900 spi (wtrysk) Problem wygląda tak, że po nocy jak próbuje rano zapalić auto to odpala i zaraz gaśnie , jak nie chce , żeby gasł i dodaje gazu to zachowuje się tak jakby go nie przyjmował ( zalewa go ? czy niedolewa ? ) wymieniłem już dużo rzeczy chociaż to , że sa nowe nieznaczy...
Witam serdecznie forumowiczów. Posiadam CC700 aisan 1997 dbany, mam go od nowości, kupiony w salonie (zawsze oryginalne części, olej 5W30 elf i w ogóle czysta wewnątrz rura wydechowa). Na trasie samochód przy predkości 80km/h zgasł i na poboczu juz nie dał się zapalić do domu przyjechał na lince. nie było żadnych stuków, ani żadnych zgrzytów, nic się...
Witam Mam taki problem, autko jak w temacie zaczęło się jakieś pół roku temu, auto sporadycznie zgasło. Ale od razu nie zapala trzeba było pokręcić kilka razy. Ale ostatnio autem już się nie da jeździć, gaśnie co rusz. Jak już jedzie chodzi równiutko i cicho. Zwykle w pewnym momencie spadają obroty i auto gaśnie. Kable i świece mają ledwie kilka tysięcy...
Krokowy był wywalony, samochód bez niego nie miał mocy i strzelał w wydech przy schodzeniu z obrotów. Założyłem go z powrotem i auto chodzi na gazie świetnie. Naprawdę ma moc (170km/h bez problemu) i spala około 8l gazu na 100km. Co do podłączenia pod komputer.. Mojego Cinquecento po swapie na 1.2 bez problemu podłączam interfejsem VAG KKL ale mam tam...
U mnie jest IAW 6F.SH - rocznik 1993. Było to pierwszy monowtrysk IAW w Pandzie. Wcześniejsze miały gaźniki lub monowtrysk BOSCH'a (monojetronic). Te Wber Marelli IAW weszły w jednym czasie w Pandach, Cinquecento i Punto 55/60 choć miały oczywiście różne oznaczenia. Były to ECU bez immo. Bosch moim zdaniem był prostszy konstrukcyjnie i chyba niezawodny....
Samochód pali raczej normalnie ok. 6 litrów. Mechanik przy przerzucaniu silnika skontrolował świece i mówił, że jeszcze są dobre. A kiedy było na diagnostyce to nie wiem (na pewno nie za mojej kadencji - czyli pół roku). Jeszcze nie zapaliła mi się żadna niepokojąca kontrolka, żeby go zawozić na diagnostykę. To że nie zaświeca sie kontrolka awarii...
cinquecento silnik silnik cinquecento cinquecento zimny silnik
praca dyplomowa manipulator kupić tranzystory 2sc2166 schemat czujnik klimatyzacja
podłącznie awaryjne budynku elektryk kombajn
Philips GWA7.820.809-2 IR/LED/Key Board – Models, Pinout, Faults, Replacement Telefunken HR 4000 HiFi – schemat podłączenia, DIN, RCA, głośniki, gramofon, antena