Witam. Składam silnik master 2.5 dci 115km . Ktoś przestawił rozrząd , gdy zablokowałem wał trzpieniem to kreska na kole pompy cr była ta dłuższa i w dodatku przestawiona . Zdemontowałem pokrywę kół zębatych i ustawiłem poprawnie koło na znak kreską dłuższą dołem. Problem jest taki , że auto teraz odpala tylko na palaka i pracuje równo i prawidłowo...
Witam. Odgrzewam temat już wielokrotnie omawiany - ale nieco z innej strony. Maser 2,5 dci. Najpierw tylko gasł podczas jazdy w czasie dynamiczniejszego przyspieszania. Teraz nie odpala gdy ciepły - gdy zimny tak. Moc zasadniczo ma (póki j/w nie zgaśnie), nie kopci, nie przepala. Test przelewowy - wygląda na "śmierć" 1go, agonię 3go wtrysku w zakresie...
Witam, sporo tego na forum ale jednoznacznych brak. Problem wygląda następująco, w trakcie jazdy przy około 90 km/h zapala się kontrolka świec żarowych a auto traci moc. Czasami wystarczy ponownie odpalić aby wszystko wróciło do normy. Dzisiaj ponownie gaszenie i odpalanie nie daje efektu. Auto nadal nie ma mocy. Na zimnym odpala dobrze, silnik pracuje...
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
Dla zainteresowanych tematem. Problemem okazała się być usterka mechaniczna, która pojawiłą się w trakcie naprawy. Mianowicie, ku przestrodze - jeśli wymieniacie pompe w tym silniku, to nie ograniczajcie się do zdjęcia gumowego kapsla w obudowie. Lepiej zdjąć całą obudowę kół zębatych rozrządu. W moim przypadku, koło zębate pompy (które składa się z...
poluzowałem przewód na wtrysku i przy kreceniu silnikiem sucho nie podaje paliwa wogóle ?
Dobrze wiedzieć, a jak łapie przy filtrze to co zrobić? Gdybyś chciał wiedzieć, te silniki mają gdzieś "fałszywe" powietrze w trakcie rozruchu.
Zacznij od diagnostyki kompa, ciśnienie paliwa jakie jest?
Zaworek zwrotny trzyma? Jak sprawność wtrysków?
Wymieniliśmy i nic . po dłuższym kręceniu silnika zapala się czerwona kontrolka silnika.
Witam problem rozwiązany ,przyczyną był egr część elektryczna ,a czyszczenie nie pomogło, dopiero wymiana na drugi .pozdrawiam
blad pojawia sie na silniku po przekreceniu kluczyka i próbie zapłonu pojawia sie ikonka silnika
Może podasz trochę więcej info np jaki silnik, jaki sterownik.
Na początek, diagnostyka komputerowa, bez tego nie ruszysz. Kontrolka od immobilizera, sugeruje problem z nim.
Witam.temat dotyczy mastera jak w temacie robiłem kapitalke silnika a teraz problem z odpaleniem zębatki rozrządu jak zaznaczone tak złożone rozrząd na blokadach więc to wykluczam wtryski po regeneracji 6tyś km przed włożeniem zawiezione do sprawdzenia są ok świece żarowe też a auto nie chce zagrać na PLAK oczywiście odpala po podpięciu komputera brak...
Witam,proszę o pomoc w zdiagnozowaniu.Auto jak w tytule master 2.2 dci.Problem polega na tym że auto trzeba długo kręcić po czym zapali i zaraz zgaśnie,i tak w kółko. Sprawdziłem już chyba wszystko i dalej nie wiem co może powodować usterkę.Sprawdziłem pompę wysokiego ciśnienia,podmieniono na nowy oryginalny zawór regulujący ciśnienie na listwie,podmieniono...
W niezbyt miłych okolicznościach, bo z powodu usterki, ale witam wszystkich Wczoraj wracając do domu w Masterze silnik 2.2 dodając mocniej gazu (nie przesadnie było pod górkę, a włączałem się do ruchu) silnik zgasł. Zapaliła się kontrolka stop i czerwona kontrolka silnika. Po ok 10-15 min postanowiłem odpalić samochód. Zapalił bez większych problemów,...
Witam! Dzisiaj w trakcie jazdy nagle wyłączył mi się silnik!!!! Przy ponownej probie odpalenia nic się nie działo oprócz mielenia rozrusznika. Jakby zero paliwa, nie paliły się lampki kontrolne. Chciałabym żebyście udzielili mi wskazówek od czego zacząć i co może być przyczyna takiego zachowania sie auta? pozdrawiam
W zawodzie regulacji cisnienia paliwa słychać jakieś bzyczenie Dodano po 1 Ktoś podpowie
Panowie co to może być.silnik zaczął rzęzic a po wyciągnieciu czujnika położenia wałka rozrządu,którego mocowanie było urwane na czujniku przyklejone są opiłki i taki mały wałeczek https://obrazki.elektroda.pl/7999070300_...
Po wyłączeniu zapłonu kluczykiem silnik nie gaśnie, nie świecą się żadne kontrolki. Czy miał ktoś może podobny problem, proszę o pomoc.
Witam. Mam problem z masteron ph2 2.5dci 115ps. Mianowicie auto zgasło podczas jazdy i wyrzucił błędy czujników: egr, ciśnienia cr, ciśnienia doładowania i pedału gazu. Potrzebuje schematu instalacji ewentualnie schematu zasilan tych czujników i sterownika silnika. Moze ktoś miał podobny przypadek, ewentualnie macie jakies pomysły co do usterki. [/code]
Witam, problem z moim Masterem polega na tym, iż raz odpala cały dzień na dotyk, a nie raz ma jakieś odbicia że np.2, 3 razy odpali normalnie a za 4 załapie trochę ,zgaśnie i można nim kręcić parę minut i nie odpali. Dopiero jak chwilę się odczeka ok 1min do 3. Ponownie się spróbuje to odpala. W czym leży problem?
Witam Panowie. Jestem z Krakowa, w piatek moje auto zdechlo w Czechach. Juz opisuje sytuacje. Dodam ze po wymianie uszczelki pod glowica zrobiłem 500km. Jechałem w Czechach nagle pod górkę gdy wyjezdzalem poczułem lekkie oslabniecie samochodu po czym zaswiecil mi się na czerwono napis STOP i mrugająca czerwona kontrolka silnika. Zjechalem na bok i zgasilem...
Witam wszystkich. Mam problem, a zarazem dziwną sytuację z Masterem 2. Wymieniłem silnik na drugi, to jest 2.5 dci z 2007 r., 120 koni. Po wymianie na warsztacie chodzi wzorcowo, bez błędów w komputerze. Problem pojawia się, gdy samochód jest wystawiony na noc na dwór. Po nocy pod chmurką samochód, podczas odpalania, odpala za pierwszym razem i zaraz...
Podczas próby uruchomienia, kontrolka immo zaczyna bardzo szybko mrugać silnik nie pali. Tak, jest to jak najbardziej prawidłowe zachowanie silnika przy uszkodzeniu modułu immobilizera, usterce transpondera w kluczyku, usterce wsadu pamięci immobilizera, ...
No i dotąd nie poznaliśmy dokładnego kodu silnika... Tak się składa że dość ważne przynajmniej w jednej wersji silnika jest precyzyjne ustawienie wału, wałków rozrządu i pompy.....wystarczy mały uślizg przy montażu koła wału albo przesunięcie koła pompy w stosunku do reszty. To silnik 2.5 DCI klawiatura to też zaskakująca konstrukcja
Jeśli pompa oleju w skrzyni nie dobije ciśnienia to nie zapalisz silnika - zabezpieczenie . W momencie gdy pompa się nie odzywa to stuknij po silniku od pompy , możliwe że szczotki się zawieszają.
Renault Master 2 kod błędu DF013 napięcie zasilania czujnika nr 3, poniżej poziomu minimalnego. Silnik nie odpala. Może spotkał się ktoś z tym problemem. AI: O jaki dokładnie czujnik nr 3 chodzi (jaka jest jego funkcja lub gdzie się znajduje)? napięcie zasilania czujnika nr 3 AI: Czy były już podejmowane jakieś próby naprawy lub diagnostyki (np. sprawdzanie...
Witam, czy spotkał się ktoś w Reno Master III 2.3 2017r. z bardzo nietypową usterką polegającą na tym, że po przekręceniu kluczyka zapłonu w pozycję 2 czyli załączenie zapłonu następuje samoistne uruchomienie rozrusznika i odpalenie silnika. Dzieje się tak bez żadnych zależności zewnętrznych czyli: załączonego sprzęgła, hamulca czy załączonego biegu....
Sprawdź bezpiecznik 19 w komorze silnika. https://obrazki.elektroda.pl/4381441800_...
Za dużo nie jest, dokładnie nie wiem jakie powinno być, około 1500 barów, nowsze silniki maja nawet 2000 barów. Pompka, która podaje paliwo ze zbiornika to 4 bary.
Miałem już taki problem. Prawdopodobnie problem jest z zaworem na pompie wysokiego ciśnienia. Silnik odpala normalnie, po przygazowaniu gaśnie.
Witam, mam problem z Renault Master 3 z silnikiem 2,3 2011 rok, bez DPF-u. Silnik odpala, ale nie chce zgasnąć po wyciągnięciu kluczyka. Gaśnie, kiedy wcześniej wciśnie się pedał hamulca. Czujnik przy pedale jest nowy, stacyjka sprawdzona. Silnik nawet nie gaśnie, kiedy wyciągnie się wtyczkę ze stacyjki.
Człowieku jak na plaku nie pali na to masz silnik uszkodzony. Nic nie wiadomo co chcesz dalej szukać.
Zamykam temat, po zmianie ECM bus żyje. Pozdr
Okazało się, że u mnie też był zepsuty ten zawór (redukcyjny Bosch 1110010017). Wymiana tego zaworu załatwia wszystkie problemy związane z rozruchem i gasnięciem silnika. Więc jeśli ktoś ma podobny problem z autem, to warto przyjrzeć się temu zaworowi, zanim kontrola wtryskiwaczy, pompy wysokiego ciśnienia czy czegokolwiek.
Do sprawdzenia parametry silnika bez tego ani rusz.
Sorry ale kula sie wytarła a kot powiedział że pierd....i taką robotę i został gwiazda disco-polo :D Rocznik/ silnik - jakieś zdjęcia który przekaźnik :?:
Spaliłeś bezpiecznik,błędy typowe dla uszkodzenia jednej linii zasilania. Sprawdź bezpieczniki oznaczone jako injection,symbolu lampki check itp, albo podaj kod silnika.
A silnik to powiesz jaki i jego kod czy to tajemnica?
Po zgaszeniu i wymianie bezpieczników pod maską nie odpala kontrolka od świec wcześniej mrygała po nagrzaniu świec teraz nie świeci
Ten silnik odpala przy -20stopiach nawet jak wszystkie świece żarowe są przepalone, taka konstrukcja. Sprawdź czujnik ciśnienia na magistrali CR.
Przetarcie przewodu - posprawdzaj przewody. Awaria czujnika temperatury oleju silnikowego. Kod usterki silnika P1808 dotyczy awarii obwodu czujnika położenia sprzęgła.
sprawdzić, czy regulator jest sprawny. Mechanicznie i elektrycznie sprawdzić, czy kabelki, które są podłączone pod ten zaworek, nie mają przerw. sprawdzić, czy te kabelki dają jakiekolwiek napięcie przy próbie uruchamiania silnika. jeżeli nie, to szukać spalonego bezpiecznika, w najgorszym przypadku sterownik silnika uległ uszkodzeniu.
Kolego jak zapala się kontrolka silnika to musi być zapisany błąd .
Mam problem z Renault master III 2.3, samochód normalnie jeździł postawiony na około tydzień czasu, chciałem odpalić i błąd wtrysku, nie słychać pompy paliwa. Nie dochodzi napięcie do pompy paliwa w zbiorniku, bezpieczniki przepatrzone, przekaźniki tak samo, moduł od bezpieczników przy silniku zamieniłem z drugim autem dalej to samo a tamten odpala,...
heh sorki za bardzo sie rozpedziłem z tym odpaleniem..słyszałem po prostu że aparaturę wtryskową najlepiej się bada, diagnozuje na działającym silniku :P pozdrawiam
Tu obejrzy filmik z ustawienia kół zębatych rozrządu, może gdzieś przy składaniu popełniono błąd. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Te silniki odpalają nawet jak wszystkie świece żarowe są spalone.
witam mam podobny problem kilka razy zapali zgasnie a jak sie silnik nagrzeje to chodzi bez problemu a jeszcze jak zimny to nie reaguje na pedal gazu jak napisalem wszystko mija jak tylko silnik sie troche nagrzeje
Miałem podobny problem w Citroenie Jumper na zimnym silniku. Wymiana wtrysku pomogła.
A wiesz jakiej średnicy może być ten trzpień do blokady wału Wystarczy zwykły pręt lub szpilka 6mm. czy znakiem na kole pasowym jest ta mała gumowa wypustka Nie ma żadnego znaku MUSI być blokada. ale był zbyt luzny pasek między kołami wałków Po to są właśnie blokady żeby to zgrać. Poradz mi proszę,czy jest jakaś szansa,że to nie jest jednak uszkodzenie...
Jakie obroty widzi sterownik silnika?
Coś może w tym być, na ciepłym silniku wyciągnąłem stary czujnik, schłodziłem powietrzem i auto odpaliło .
Najpierw sprawdź dokładnie połączenie masy z klemą , karoserią i silnikiem
Witam, posiadam Master 2 2.5 dCi 120km 08r W mojej Master występuje następujący problem, sporadycznie po przekręceniu kluczyka i próbie odpalenia silnika rozrusznik nie reaguje jak by był brak wzbudzenia ,jest kompletna cisza, zauważyłem że gdy kilkukrotnie nacisnąć pedał sprzęgła auto udaje się odpalić (albo jest to przypadek )wcześniej myślałem że...
musisz zrobić diagnostyke
renault master 2005r. 2.5dci 120km czasami nierówno chodzi silnik na wolnych obrotach [drga]tak jakby nie palil na jeden tlok jaka przyczyna i jak pada deszcz wpada w tryb awaryjny 1800 obrotow trzeba zgasic silnik odpala i jedzie ok. 3km ito samo
Przepalający się bezpiecznik 20A w skrzynce pod maską silnika po przekręceniu stacyjki. Silnik kręci, ale nie odpala. Nie mogę znaleźć, za co jest odpowiedzialny ten bezpiecznik. Dodam, że miga kontrolka silniczka ze stopem. Renault Master 2, 2007 r, 2.5 dCi. Proszę o poradę. Jest to bezpiecznik odpowiadający za funkcje silnika, ale które?
Panowie, na 2ch sprawnych Renault Master parametry przy wtyczce przepływomierza są następujące: Silnik uruchomiony wtyczka w przepływomierz: Wpięta 1. 3,30V 2. 0,00V 3. 14,30V 4. 4,98V 5. 0,30V Problemem okazał się brak masy na przewodzie nr2 (biało/czarny - cienki). Przewód przeciąłem i podałem masę na wtyczkę . Pojawiły się parametry jak wyżej. Kontrolki...
A zasilanie wogóle jest na tych czujnikach? Dodano po 5 A zasilanie wogóle jest na tych czujnikach? wymieniona wiazka silnika i jest ok, dzieki wszystkim zainterowanym.
odpalanie kabli renault master renault silnik master silnik renault master
sterować blokada słaby mikrofon maska renault thalia
odkurzacz einhell lampki choinkowe
Renault Megane 2 2.0 16V – schemat świateł mijania, układ UCH/UPC, bezpieczniki F9/F10 HP DPS-800GN Power Supply 30s Shutdown Fix – Mod Guide for Continuous Operation