Na początek, diagnostyka komputerowa, bez tego nie ruszysz. Kontrolka od immobilizera, sugeruje problem z nim.
Może podasz trochę więcej info np jaki silnik, jaki sterownik.
blad pojawia sie na silniku po przekreceniu kluczyka i próbie zapłonu pojawia sie ikonka silnika
Rozumiem że po naprawie jak próbowałeś uruchomić silnik to zapiąłeś przepływomierz do dolotu?
poluzowałem przewód na wtrysku i przy kreceniu silnikiem sucho nie podaje paliwa wogóle ?
Renault Master 2 kod błędu DF013 napięcie zasilania czujnika nr 3, poniżej poziomu minimalnego. Silnik nie odpala. Może spotkał się ktoś z tym problemem. AI: O jaki dokładnie czujnik nr 3 chodzi (jaka jest jego funkcja lub gdzie się znajduje)? napięcie zasilania czujnika nr 3 AI: Czy były już podejmowane jakieś próby naprawy lub diagnostyki (np. sprawdzanie...
Jeśli pompa oleju w skrzyni nie dobije ciśnienia to nie zapalisz silnika - zabezpieczenie . W momencie gdy pompa się nie odzywa to stuknij po silniku od pompy , możliwe że szczotki się zawieszają.
Witam, czy spotkał się ktoś w Reno Master III 2.3 2017r. z bardzo nietypową usterką polegającą na tym, że po przekręceniu kluczyka zapłonu w pozycję 2 czyli załączenie zapłonu następuje samoistne uruchomienie rozrusznika i odpalenie silnika. Dzieje się tak bez żadnych zależności zewnętrznych czyli: załączonego sprzęgła, hamulca czy załączonego biegu....
Podczas próby uruchomienia, kontrolka immo zaczyna bardzo szybko mrugać silnik nie pali. Tak, jest to jak najbardziej prawidłowe zachowanie silnika przy uszkodzeniu modułu immobilizera, usterce transpondera w kluczyku, usterce wsadu pamięci immobilizera, ...
No i dotąd nie poznaliśmy dokładnego kodu silnika... Tak się składa że dość ważne przynajmniej w jednej wersji silnika jest precyzyjne ustawienie wału, wałków rozrządu i pompy.....wystarczy mały uślizg przy montażu koła wału albo przesunięcie koła pompy w stosunku do reszty. To silnik 2.5 DCI klawiatura to też zaskakująca konstrukcja
Dobrze wiedzieć, a jak łapie przy filtrze to co zrobić? Gdybyś chciał wiedzieć, te silniki mają gdzieś "fałszywe" powietrze w trakcie rozruchu.
Zacznij od diagnostyki kompa, ciśnienie paliwa jakie jest?
Zaworek zwrotny trzyma? Jak sprawność wtrysków?
Miałem już taki problem. Prawdopodobnie problem jest z zaworem na pompie wysokiego ciśnienia. Silnik odpala normalnie, po przygazowaniu gaśnie.
Sprawdź bezpiecznik 19 w komorze silnika. https://obrazki.elektroda.pl/4381441800_...
Czym sprawdzane te napięcia?
Sorry ale kula sie wytarła a kot powiedział że pierd....i taką robotę i został gwiazda disco-polo :D Rocznik/ silnik - jakieś zdjęcia który przekaźnik :?:
Po zgaszeniu i wymianie bezpieczników pod maską nie odpala kontrolka od świec wcześniej mrygała po nagrzaniu świec teraz nie świeci
Za dużo nie jest, dokładnie nie wiem jakie powinno być, około 1500 barów, nowsze silniki maja nawet 2000 barów. Pompka, która podaje paliwo ze zbiornika to 4 bary.
Ciśnienie na CR podczas uruchomienia sprawdź, może 200bar nie przekracza na rozruszniku, Jak psikniesz plakiem łapie wyżssze obroty silnika i wtedy już chodzi.
Spaliłeś bezpiecznik,błędy typowe dla uszkodzenia jednej linii zasilania. Sprawdź bezpieczniki oznaczone jako injection,symbolu lampki check itp, albo podaj kod silnika.
Kolego jak zapala się kontrolka silnika to musi być zapisany błąd .
A silnik to powiesz jaki i jego kod czy to tajemnica?
Do sprawdzenia parametry silnika bez tego ani rusz.
sprawdzić, czy regulator jest sprawny. Mechanicznie i elektrycznie sprawdzić, czy kabelki, które są podłączone pod ten zaworek, nie mają przerw. sprawdzić, czy te kabelki dają jakiekolwiek napięcie przy próbie uruchamiania silnika. jeżeli nie, to szukać spalonego bezpiecznika, w najgorszym przypadku sterownik silnika uległ uszkodzeniu.
Wymieniliśmy i nic . po dłuższym kręceniu silnika zapala się czerwona kontrolka silnika.
Miałem podobny problem w Citroenie Jumper na zimnym silniku. Wymiana wtrysku pomogła.
Przetarcie przewodu - posprawdzaj przewody. Awaria czujnika temperatury oleju silnikowego. Kod usterki silnika P1808 dotyczy awarii obwodu czujnika położenia sprzęgła.
Tu obejrzy filmik z ustawienia kół zębatych rozrządu, może gdzieś przy składaniu popełniono błąd. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Te silniki odpalają nawet jak wszystkie świece żarowe są spalone.
heh sorki za bardzo sie rozpedziłem z tym odpaleniem..słyszałem po prostu że aparaturę wtryskową najlepiej się bada, diagnozuje na działającym silniku :P pozdrawiam
Okazało się, że u mnie też był zepsuty ten zawór (redukcyjny Bosch 1110010017). Wymiana tego zaworu załatwia wszystkie problemy związane z rozruchem i gasnięciem silnika. Więc jeśli ktoś ma podobny problem z autem, to warto przyjrzeć się temu zaworowi, zanim kontrola wtryskiwaczy, pompy wysokiego ciśnienia czy czegokolwiek.
Ten silnik odpala przy -20stopiach nawet jak wszystkie świece żarowe są przepalone, taka konstrukcja. Sprawdź czujnik ciśnienia na magistrali CR.
Myślałem,że jak zawory są zepsute,to nie ma kompresji a tutaj jest:(A jak wyciągnąć wtryski jak na nich są cewki a cały silnik jest obudowany plastikiem?
witam mam podobny problem kilka razy zapali zgasnie a jak sie silnik nagrzeje to chodzi bez problemu a jeszcze jak zimny to nie reaguje na pedal gazu jak napisalem wszystko mija jak tylko silnik sie troche nagrzeje
Jakie obroty widzi sterownik silnika?
Coś może w tym być, na ciepłym silniku wyciągnąłem stary czujnik, schłodziłem powietrzem i auto odpaliło .
Najpierw sprawdź dokładnie połączenie masy z klemą , karoserią i silnikiem
co znaczy pojęcie sparowanie ECU ? W aucie masz immo. Znaczy na plak reaguje wchodząc w obroty ( słychać wtryski ) ale po zaprzestaniu psikania plaka samochód gaśnie. na plaku nie chciał zadziałać, słychać było pracę tak jakby na dwóch cylindrach. Motasz się trochę w zeznaniach, precyzyjne przedstawienie raczej pomoże.
Człowieku jak na plaku nie pali na to masz silnik uszkodzony. Nic nie wiadomo co chcesz dalej szukać.
Nie wem jak w busach ,ale osobówki to ster poduszek blokuje,trzeba najpierw naprwic ,potem rozblokowac ster silnika i pali.
Witam problem rozwiązany ,przyczyną był egr część elektryczna ,a czyszczenie nie pomogło, dopiero wymiana na drugi .pozdrawiam
Mam problem z Renault master III 2.3, samochód normalnie jeździł postawiony na około tydzień czasu, chciałem odpalić i błąd wtrysku, nie słychać pompy paliwa. Nie dochodzi napięcie do pompy paliwa w zbiorniku, bezpieczniki przepatrzone, przekaźniki tak samo, moduł od bezpieczników przy silniku zamieniłem z drugim autem dalej to samo a tamten odpala,...
Nie dziala przetwornica ktora pokazuje ze jest slaby akumulator, a w akumulatorze nie swieci dioda ktora pokazuje ze jest dobrze podlaczony akumulator, napewno jest jakies ladowanie bo mam wiecej sprzetu podlaczonego pod zapalniczke a silnik odpala na strzala
renault master 2005r. 2.5dci 120km czasami nierówno chodzi silnik na wolnych obrotach [drga]tak jakby nie palil na jeden tlok jaka przyczyna i jak pada deszcz wpada w tryb awaryjny 1800 obrotow trzeba zgasic silnik odpala i jedzie ok. 3km ito samo
W Renault Master miga czerwona kontrolka silnika z napisem stop i auto nie odpala. Co sie stało? Pomocy Dodano po 49 Problem rozwiązany, To był bezpiecznik pod maską 20A
Przepalający się bezpiecznik 20A w skrzynce pod maską silnika po przekręceniu stacyjki. Silnik kręci, ale nie odpala. Nie mogę znaleźć, za co jest odpowiedzialny ten bezpiecznik. Dodam, że miga kontrolka silniczka ze stopem. Renault Master 2, 2007 r, 2.5 dCi. Proszę o poradę. Jest to bezpiecznik odpowiadający za funkcje silnika, ale które?
Witam. Potrzebuje opisu pinów ze sterownika silnika oraz schematu instalacji silnika Renault Master 2.5 g9u 650, 2007 r. Auto odpala, ale ciśnienie na listwie trzyma się koło 1600 bar. Po dodaniu gazu wchodzi do około 1500 obr i nie przekracza więcej. Błąd df0038 oraz błąd z niezakodowanych wtrysków oraz z układu podgrzewania... Sprawdziłem napięcie...
Niewiem jak jest z wtryskami, ale jeśli auto z plaka nie chce odpalić szukał bym przyczyny póki co gdzie indziej, mam tu na myśli rozrząd, kompresje. Jeśli auto jest naprawdę w serwisie to silnik zostanie uruchomiony.
No to immo blokuje sterownik silnika w takim razie . Spróbuj drugim kluczem .
(at)ElektrodaBot wszystko zostało sprawdzone jeszcze raz. Zauważyłem, że nie słychać po przekręceniu kluczyka, żeby załączała się pompa i wskazówka pokazująca obroty silnika lekko drga przy próbie odpalenia (at)ElektrodaBot Dodano po 3 I klimatyzacja się załącza, pomimo tego że nawiew jest na 0
A zasilanie wogóle jest na tych czujnikach? Dodano po 5 A zasilanie wogóle jest na tych czujnikach? wymieniona wiazka silnika i jest ok, dzieki wszystkim zainterowanym.
Jeśli silnik nie "gada" na samostarcie to znaczy że jest problem w układzie : rozrząd - układ korbowo-tłokowy.
No coś się wyjaśniło. Instalacja do przeglądu. Głównie punkty masy oraz złącza w komorze silnika. Może też złącze komputera lub punkty mas. Ewentualnie kondensatory w komputerze do wymian.
Renault Master 2 rok 2006 nie odpala. Na razie jest tak, że jak z puszki wpuszczam eter do przewodu powietrza, to silnik chodzi, ale jak przestanę, to silnik staje. Nigdy nie zapala się kontrolka od świecek żarowych. Po zdjęciu przewodu paliwa z wtrysku, to pluje paliwem. Odłączyłem przewód zasilania wtrysku i podłączyłem do niego oscyloskop - jak...
kolego może ci to pomoże niedawno kupiłem mastera i robię silnik, kontrolka z mrugającym silnikiem czerwona pokazuje mi się gdy odłączę czujnik na listwie to moim zdaniem jest listwa.pozdrawiam
Witam, posiadam Master 2 2.5 dCi 120km 08r W mojej Master występuje następujący problem, sporadycznie po przekręceniu kluczyka i próbie odpalenia silnika rozrusznik nie reaguje jak by był brak wzbudzenia ,jest kompletna cisza, zauważyłem że gdy kilkukrotnie nacisnąć pedał sprzęgła auto udaje się odpalić (albo jest to przypadek )wcześniej myślałem że...
Witam wszystkich, mam problem z renault master 3 2.3 dCi , brak reakcji na kluczyk. Do tej pory sprawdziłem wszystkie bezpieczniki , auto na popych odpali lecz gaśnie . Kontrolki świecą ale nie przygasają . Masa jest , akumulator dobry, na krótko rozrusznik kreci ale silnik nie odpala. Auto zgasiłem na jakieś 5 min po tym już nie odpaliłem. Co to może...
Masz zawor na listwie jest od strony paskow koniec listwy klucz 17 to jest wlasnie ten zawor i masz go walnietego. kiepski dostep silnik opuszczas z poduchy w dol i obcieta 17 gieto-oczkowa i powinno sie odkrecic.Dalej nie wiem ja Ci pomoc.
Same świece pomierzyć, sprawdzić czujnik temp. silnika, i przekażnik świec. Lub cały moduł grzania do wymiany. Tam jeszcze chyba są grzałki cieczy chłodzącej?
Potrzebuje schematu podlaczenia pedalu gazu z przepustnica w Renault Master 2,5 DCi z 2008r. Silnik odpala na 2s i gaśnie brak reakcji na pedal gazu jedyny błąd to przerwa w obwodzie padalu gazu Nie słychać też działania przepustnicy. Sprawdzałem dzisiaj ustawienia rozrządu i pompy bo jest tam czujnik, sam czujnik też został wymieniony ale bez efektu....
silnik odpala i można powiedzieć,że klepie Dodano po 2 co to za zawór i za co odpowiada?
Czy do nowego Mastera 2.3 dci można było by zaaplikować jednomasowe koło z trafica 2.0 dci, 2.3dci a 2.0 dci to te same silniki tylko w 2.3 rozwiercili cylindry aby uzyskać większą pojemność. Pozdrawiam
Witam wszystkich, Problem dotyczy renault mastera z silnikiem 3.0 dci 2004r. Samochód ma przejechane 60 000 km i nie chce sam odpalac dopiero po wtryśnieciu plaka do kolektora ssacego odpala ale to nie wszystko gaśnie po przekroczeniu 3000 obr. Samochód był podłączony pod kompa i nie ma błędów. w Serwisie Boscha też sie poddali.
To samo co renault mascott - do wymiany zawór ograniczający ciśnienie na listwie - często wraz z czujnikiem ciśnienia. Początkowo problemy z mocą przy większym obciążeniu (wzrost prędkości to również wzrost oporu powietrza, a wraz z tym obciążenia dla silnika), później pod ładunkiem, a na końcu auto nie odpala na rozruchu... Pozdrawiam i piszcie czy...
Witam wszystkich mam podobny problem z masterem.Po remoncie silnika pali tylko na Plaku i chodzi. Po zgaszeniu nie chce odpalic normalnie rozrząd ustawiony OK.Czy pompa wysokiego cisnienia ma położenie na pierwszy jak nie ma klina?
Renault Master 3.0 DCI 140 KM 2006r. Witam, jak w temacie, autko stoi noc, wsiadam rano i musze nim kręcić i kręcić, dodając pulsacyjnie gazu, i kręce go tak z 4-5x aż mi się zapalają kontrolki STOP-u i silnika, i powtarzam to j.w 4-5x aż odpali. Czasami bywa że rozładuje akumulator i nie odpali. Zauważyłem również że kwestią w ilości prób odpalania...
Witam, sporo tego na forum ale jednoznacznych brak. Problem wygląda następująco, w trakcie jazdy przy około 90 km/h zapala się kontrolka świec żarowych a auto traci moc. Czasami wystarczy ponownie odpalić aby wszystko wróciło do normy. Dzisiaj ponownie gaszenie i odpalanie nie daje efektu. Auto nadal nie ma mocy. Na zimnym odpala dobrze, silnik pracuje...
Ponoć w Renault Master jest identycznie Nigdy nie miałem problemu, zawsze zalewałem układ, odpalałem silnik i dolewałem do pełna, potem przekręcałem kilka razy kierownicą i gasiłem silnik. Po godzinie płyn odgazował, dolałem do stanu i wspomaganie działało jak trzeba.
Witam. Podpinam się pod temat. To samo auto tyle, że immobilizer pali mi się cały czas jak auto jest na chodzie, a mruga na wyłączonym silniku. Auto odpala normalnie. Czytałem, że może to być wina czujnika od immobilizera na pompie paliwa, podobno robiono obejścia tego immobilizera... Jakieś pomysł???
Witam. Mam problem z moim masterkiem, zostały wymienione pierścienie uszczelka pod głowicą rozrząd i sprzegło, po wstawieniu silnika, nie odpala, miga czerwony check. Komputer wywala błąd DF643. Bardzo proszę o pomoc, ciśnienie na listwie jest, czujnik na listwie wymieniony, na plaku gada.
Panowie, na 2ch sprawnych Renault Master parametry przy wtyczce przepływomierza są następujące: Silnik uruchomiony wtyczka w przepływomierz: Wpięta 1. 3,30V 2. 0,00V 3. 14,30V 4. 4,98V 5. 0,30V Problemem okazał się brak masy na przewodzie nr2 (biało/czarny - cienki). Przewód przeciąłem i podałem masę na wtyczkę . Pojawiły się parametry jak wyżej. Kontrolki...
Tak, odpala normalnie... 😕😕😕 np. Przed chwilą nie mogłem go odpalić, wziąłem pociagnolem "na linke" i silnik chodzi normalnie... Przejechałem dosłownie około 500metrow, stanąłem i zgasiłem... i teraz jak na złość dalej pali normalnie... Znając życie, jest to pewnie jakaś "pierdoła"... Którą ciężko zdiagnozować... 😕
Renault Master 2, 2004 , 3.0 dci DCI - odpala i gaśnie, w komputerze błąd 0606. Kontrolka od immobilizera gaśnie jak trzeba na liczniku. Auto złapie, za chwilę zgaśnie , i aby złapało następny raz - trzeba czekać, długo kręcić albo Bóg wie co jeszcze cudować. Na zaciąg nie pali. Na plaku chodzi byle jak ale chodzi. Sprawdzić wiązkę ECU na tyłach silnika...
Cześć, mam problem z Renault Masterem III 2.3, rok 2012. Problem polega na tym, że po przekręceniu stacyjki kontrolki się świecą, ale nie reaguje rozrusznik, przekaźniki cykają, są OK. Sprawdzone: - Stacyjka OK, prąd wychodzi. - Prąd dociera do przekaźnika pod deską rozdzielczą po przekręceniu stacyjki na rozruch. - Prąd dochodzi do modułu BCM-N3 nr...
Witam.potrzebuje pomocy odnosnie mastera z 2017r. Wczoraj stanąłem na parkingu we francji. Rano chciałem odpalić busika ale okazalo sie że nie ma reakcji. Padł aku chyba. Po podpięciu kabli z innego busa dalej nie ma reakcji silnika. Radio i inne żeczy typu przejechane km czy otwarte drzwi sie wyświetlają ale nie kręci rozrusznik. Pomocy koledzy.
pod maską rzecz jasna tych pod kierownica nie ruszałem masy na silnik i karoserie przeczyszczone i lipa jutro ewentualnie z miernikiem podejde do sprawy napięcia i przejścia sprawdze miałeś przypadek że uszkodzonego czujnika nie wychwytywał komputer?
Jaki olej nalales ,kiedys mialem tak ze sprezyna zaorowa byla juz kiepska i chydrauliczny popychacz pompowal sie za mocno i podwieszal zawor,tez gasisz odpalasz ok dodasz mocnie gazu i temat sie zaczyna ,czesciej na zimno jak na cieplo?
Mam identyczny problem z moim masterem 2004 2.5dci g9u. Temp poniżej zera i odpala na chwilę, gaśnie a potem kręci jakby bez oporu. Po wrzuceniu biegu i puszczeniu sprzęgła auto jedzie na rozruszniku więc silnik się kręci. Wymieniłem filtr paliwa, gruszka nabita i dalej to samo. Świece sprawdzone. Silnik z rok po wymianie, wszystko było wymienione....
Witam Renault Master 2014r silnik 2,3 110kw skanowany Autelem generuje kody: P0335 $07E8 OBWÓD A CZUJNIKA POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO DF OO7 AKTYWNY OBWÓD CZUJNIKA PRĘDKOŚCI KOŁA TYŁ LEWY DF 280 AKTYWNY NIEPRAWIDŁOWE INFORMACJE Z SIECI MULTIPLEKS W zamrożonych ramkach na postoju pokazuje na lewym tylnym kole prędkość 14km/h, po odpięciu czujnika - obwód...
Witam, Jeśli temat jest w złym dziale, proszę o przeniesienie. Auto, Renault Master 2.3 dci 165km. W czasie jazdy auto nagle traciło moc i odmą wyrzuciło olej. Po sprawdzeniu ciśnienia okazało się, że wypaliła się dziura w tłoku oraz lały dwa wtryskiwacze. Po remoncie silnika tj. założenie nowego tłoka, nowych panewek korbowych, nowych pierścieni, uszczelki...
Rozrusznik do przeglądu Sprawdź ładowanie Masa silnika w sumie skrzyni do wyczyszczenia/wymiany -powierzchnia styku ma błyszczeć Choć w kilku renaultach położyłem kabel 35mm2 bezpośrednio z klemy minus po jednej ze śrub mocujących rozrusznik- Efekt tej modyfikacji? Master 2,5dci zaczął kręcić jak benzyniak
Witam wszystkich. Posiadam renault master 3.0 DCI 136km 2006r. Auto nie chce odpalić na rozrusznik, mogę kręcić godzinę i nie chce załapać. Na lince odpali od razu po 1m na zimnym silniku. Po odpaleniu go na lince i pochodzeniu ok 5min auto odpala już na rozruszniku z pierwszego strzała. Sprawdzałem przelewy i są ok,filtr paliwa tez wymieniony, siewce...
Napisane jest tak bo: po holendersku nie zrozumiecie Nakreśliłem przez co tak się zrobiło że nie odpala! Wcześniej przed próbą nieudolna wpięcia się prądem bezpośrednio przewody prowadzące do pompki izolacja przewodów oskrobana i kable plus podłączony I minus prosto z akumulatora i pompka coś tam zadziałał i odłączając przewody od Aku wyciągając plus...
Witam. Pacjent to bus nissan interstar (blilźniak renault master) 2.2 dCi 90 KM. Rozgrzany silnik z trasy zgasł na parkingu na wolnych obrotach. Rozrusznik kręci bardzo lekko i szybko tak jakby kręcił bez oporów silniczkiem od kosiarki, silnik nie odpala. Nie mam pojęcia co może być.
Panowie, w gruszce jest zaworek zwrotny ale nie jestem pewny czy ma on znaczenie jeśli auto pali i nie jest zapowietrzone. Napiszę dlaczego tak myślę. Miałem teraz trafica 2,0 DCI 115KM z uszkodzonym zaworkiem w gruszce. Nie można go było odpowietrzyć. Gruszka non stop miękka. Filtr paliwa nowy. Jak zdjąłem przewód paliwowy nie przepompowywała paliwa...
witam serdecznie wszystkich mam nietypowy problem z renault master 2.5 dci 120 km 2009rok a mianowicie po przekreceniu stacyjki nie gasnie kontrolka immo tylko swieci sie ciaglym swiatlem na czerwono oczywiscie i nie zaswieca sie kontrolka sterownika silnika ten gzygzak ze spirala swiec zarowych i oczywiscie auto nie odpala moje dotychczsowe przeprowadzone...
Witam, poszukuję schematu sterownika Renault j.w. bez funkcji start/stop. Auto nie odpala, nie działa pompa paliwa. Po podaniu napięcia na bezpiecznik F10 w komorze silnika pompa pracuje, lecz silnik nie odpala. Błędów brak. Przewody zasilania z aku które idą po skrzyni sprawdzone. Przed awarią auto zaczęło szarpać i gasło. Po 100 km jak zgasło tak...
Witam serdecznie mam problem z odpaleniem mastera 3.0, przy użyciu plaka auto odpala bez problemu i chodzi równo Silnik był robiony szlif bloku i głowicy i master odpalił bez problemu i to nieraz ale po jeżdzie próbnej został zgaszony i na nastepny dzień nie odpalił Prosze o jakies sugestie co moze byc przyczyna i gdzie zaczac szukacPozdrawiam
Witam! Mam problem z masterem. Odkąd zaczęło robić się zimno, w nocy sam zaczął włączać się licznik przez co padał akumulator. Zauważyłem, że przyciśnięcie włącznika świateł awaryjnych wyłącza liczniki. Myślałem że tu jest przyczyna i go wymieniłem jednak bez rezultatu. Podczas pracy silnika również zegary się wyłączają po wciśnięciu przełącznika. Silnik...
Witam. Odgrzewam temat już wielokrotnie omawiany - ale nieco z innej strony. Maser 2,5 dci. Najpierw tylko gasł podczas jazdy w czasie dynamiczniejszego przyspieszania. Teraz nie odpala gdy ciepły - gdy zimny tak. Moc zasadniczo ma (póki j/w nie zgaśnie), nie kopci, nie przepala. Test przelewowy - wygląda na "śmierć" 1go, agonię 3go wtrysku w zakresie...
Cześć ,, autko stało pod chmurką 7-8 tygodni i dzisaj po uruchomieniu silnika swieci się kontrola "STOP "i "akumulator". auto odpala i akumulator sprawny ( 2 lata).. Przejechałem 20-25 km ale kontrolki nie znikły a po ponownym uruchomieniu nadal się świecą .. jak to usunąć bo jak sadze akumulator i alternator raczej sprawne Dzieki za podpowiedz W
Witam wszystkich. Pierwszy raz zalogowaniem się na forum. Otóż kupiłem opel movano 2.2 DCI z kopcacym silnikiem . Pomimo tego że kulal na jeden cylinder i kopcil zbierał się bardzo dobrze. Kupiłem. Drugi samochód na części. Renault master 2.2 DCI 90 km identyczny silnik jak w oplu. Przezucilem silnik do opla lecz nie zbiera się tak dobrze jak na poprzednim...
Witam; Odgrzewam temat. Maser 2,5 dci. Najpierw tylko gasł podczas jazdy w czasie dynamiczniejszego przyspieszania. Teraz nie odpala gdy ciepły - gdy zimny tak. Moc zasadniczo ma ( póki j/w nie zgaśnie), nie kopci, nie przepala. Test przelewowy - wygląda na "śmierć" 1go, agonię 3go wtrysk w zakresie przelewu. Pozostałe 2 zupełnie OK. Pytanie: a dlaczego...
Dla zainteresowanych tematem. Problemem okazała się być usterka mechaniczna, która pojawiłą się w trakcie naprawy. Mianowicie, ku przestrodze - jeśli wymieniacie pompe w tym silniku, to nie ograniczajcie się do zdjęcia gumowego kapsla w obudowie. Lepiej zdjąć całą obudowę kół zębatych rozrządu. W moim przypadku, koło zębate pompy (które składa się z...
Auto nie może stać z włączonym silnikiem tylko w terenie zabudowanym. Na prywatnym parkingu typu Autochof lub na Autostradzie może a nawet musi jak jest Bus typu Chłodnia. A przepalać trzeba gdy jest zamontowane Webasto lub lodówka z lekami. Pytanie brzmiało jak wyłączyć a nie porada prawna. Tak trzeba zamontować przełącznik tylko gdzie go wpiąć? Dodano...
Wyeliminować usterkę. Sprawdź czujnik ciśnienia oleju, wiązkę/wtyczkę jak wszytko OK to pompa do sprawdzenia ewentualnie smok do przeczyszczenia. I jeszcze jedno, na jakim oleju jeździsz, jakiej marki masz filtr oleju i jaki jest rzeczywisty przebieg auta? Problem jest taki, że auto stoi na drodze i nie mam pod ręką mechanika. Auto ma okolo 400 tys...
błąd czujnika wału często pojawia się po odpalaniu na plaku i innych wynalazkach ja używam zmywacza do tarcz hamulcowych a po naprawie blacharskiej mogło wywalić wyłącznik uderzeniowy jest on po prawej stronie komory silnika w okolicy błotnika patrząc od przodu w komorę silnika
Dobra a jak już się skończą czary to do warsztatu na wymianę płynu hamulcowego i o wymianie w hydraulice sprzęgła nie zapomnieć Jasne. Nie zapomniałeś dopisać o wymianie silnika? WSZYSTKIE albo zdecydowana większość Masterów i Mascottów ma problemy z akceptacją biegów na zimnie. Niektóre Mascotty muszą popracować nawet dwa kwadranse, żeby dało się...
Swiat jest mały autko stoi u mnie w warsztacie. Diagnoza komputerowa: 1.uszkodzony sterownik silnika/ecu - po skasowaniu wywala non stop w/w błąd. 2.czujnik wałka rozrządu sygnał za wysoki- załozony nowy oryginał nadal to samo (Do własciciela auta . Auto niestety nie odpalało normalnie. Musiał troszke pokrecic zanim odpalił bo brakowało synchronizacji...
Witam, mam movano 2,8 dti z 2002 roku, auto technicznie igła, przebieg 140000 km, pali od strzała, po odpaleniu pracuje stosunkowo cicho, gdy się mocno rozgrzeje zaczyna pracować głośniej, słychać metaliczne cykanie, oraz pufa w kolektor ssący, podejrzewam źle ustawiony rozrząd, ewentualnie za małe luzy zaworowe, tylko nie pasuje mi do diagnozy dobre...
silnik renault master renault silnik master renault master silnik
pralka blokada polar tomtom traffic mikser schemat
Suzuki DR 350 1993: Dwa czujniki wału korbowego Kostka do radia w Volkswagen Polo 2007 - lokalizacja i demontaż