Prawdopodobnie gaźnik do czyszczenia, a mianowicie wszystkie dysze, i sprawdź poziom paliwa, podegnij trochę pływak bo wygląda jak by nie dostawał paliwa albo przez dysze albo przez pływak, bo ssanie to dodatkowa dawka paliwa.
Właśnie niedługo będę wymieniał jeszcze wężyk od paliwa bo był pęknięty i na taśmie ale myślę że to nie miało wpływu. Filterek raczej znajdę gdzieś do paliwa, nie wiem czy ma odpowiednią dawkę paliwa i jak to sprawdzić. Dodano po 1 Leci benzyna z kranika wąskim strumykiem więc jest ok myślę Dodano po 38 Zauważyłem że na rezerwie leci normalna dawka...
to jest w stosunku 1 do 10 albo 12 czyli 1 czesc paliwa i 10,12 dawek powietrza Dodano po 4 jest to obliczenie od dawna stosowane w silnikach dwusuwowych gdyz taka dawka paliwa z powietrzem daje najlepsze efekty spalania a co za tym idzie najlepsza praca silnika. Dodano po 6 no i pamietajmy ze zwiekszajac objetosc cylindra , powiekszajac dysze nie otrzymamy...
Witam Może masz źle ustawiony pływak albo przestawiłeś iglice przy czyszczeniu w dół i zmniejszyła się dawka paliwa i w ten czas jest uboga dawka paliwa :) Popatrz nad tymi rzeczami i daj znać. Pozdrawiam :)
zgadzam się zmojimi poprzednikami bo gdy zalozysz 19n1 to poprostu tlok moze niedac sobie rady z taka dawka paliwa i moze ci go zalewac
Czyli największa dawka paliwa, czyli może go zalewać na wolnych. Zmień na środek.
jeżeli po nagrzaniu traci siłe wygląda na to,że sie zaciera ,ale jeżeli w tym momęcie wciskasz sprzęgło i obroty samoczynnie wzrastają wygląda to na lewe powietrze lub zbyt mała dawka paliwa jakoś nie można tego powiązac razem.
Spróbuj zmniejszyć dawkę paliwa i 2sek przed zgaszeniem wyłącz kranik.
Kiedy się woziłem simsonem niktll nie zwiekszał pojemnosci,a prędkość o jakiej mówi kolega się osiągało:-) można podnieiść iglice-obroty silnika ogranicza tylko dawka paliwa,oraz rozkrecić tłumnik z tyłu gdzie go łączy obejma-opaska i wyjąć coś na kształt denka z dwoma naprzemiennie umieszczonymi rurkami.Tłumnik złozyc bez tego elementu(to taka dawniejsza...
Witam!!! Mam problem taki, gdy simek jest zimny, to ciężko odpala, gdzieś po 2-3 kopnięciu (czego nigdy nie miałem, PALIŁ ZAWSZE OD KOPA) i ma tak- wskakuje szybko na obroty, za chwile traci je z powrotem wskakuje i gaśnie, odpalam tak, warkocze jak by raz dostawał dawkę raz nie i za chwile jest normalnie i mogę jeździć, aż paliwa braknie. I to mi sie...
Kolego, a na pewno masz ciśnienie w komorze spalania?sprawdź, czy pod głowicą Ci nie wychodzi powietrze?(jak kopiesz starterem)odkręcałeś może ostatnio głowicę?może krzywo dokręciłeś i kompresji nie ma, w tym miejscu dokładność i kolejność dokręcenia śrub jest bardzo ważna. A może pierścienie masz zużyte i nie szczelne są? No i sprawdź, czy dostaje...
. Jest kompresja, paliwo, iskra :D co mu trzeba więcej... A ciśnienie sprężania (kompresji) jak sprawdziłeś?
Witam wszystkich maniaków tuningu! Mam simsona S51b 1-4 z gażnikiem 16N3-4 oryginalnym. Cylinder mam jakiś polski 60 ccm( nie ja go kupowałem) Przejechane mam około 3 500 Km na tym cylindrze. Odnośnie postów: - Wielkie tuningi robicie a nie wiecie ze do benzyny trzeba lać olej i dodatek potasowy!!! ( Olej mozna kupić dośc dobry nie przepłacając np:...
Tak, to jest typowe strzelanie. A czy może być to spowodowane zbyt dużą dawką paliwa?
Dziwna sprawa, a jak wygląda świeca? Może silnik nie może paliwa przetrawić i go zalewa dopiero jak się wkręci w obroty to jest ok. Na postoju też się nie chce wkręcić czy tylko podczas jazdy? Testuj różne ustawienia zapłonu i dawkę paliwa. Jeżeli będzie poprawa to wykluczysz kosz sprzęgłowy.
Witam! Szukałem informacji na ten temat na forach o simsonach ale tam nie znajde fachowej porady.Wiec zwracam się do Was.Wiem ze ejst tu sporo fachowców.Bardzo bym prosił o wskazówki jak ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej i jak dobrze ustawić dawkę paliwa i obroty na biegu jałowym. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam!
To być może dostaje za dużą dawkę paliwa i się dusi. Przestaw zapinkę iglicy na mieszankę uboższą oraz ponownie wyreguluj gaźnik.
Witam! Jesli dobrze pamietam(to juz 40 lat!) to nalezy odkrecic nakretke na gorze gaznika i wysunac do gory przepustnice wraz z iglica.Iglica jest osadzona w przepustnicy za pomoca zawleczki i ma kilka polozen.Im wyzej tym wieksza dawka paliwa.Podnies o dwa zabki i sprawdz.Pozdrawiam.Stefan.
Zazwyczaj jest po odpaleniu tak jakby nie mógł wystarczającej dawki paliwa zlapac i wtedy przerywa na jalowym chodzi ladnie jak zwiększę obroty to wtedy. Ale sprawdzalem gaznik przy innym simsonie i pięknie wszystko pracuje.
Napisałem wyraźnie - zakręć 3 razy. W tym czasie nie zdąży się zalać i jeśli odpali po nalaniu paliwa w cylinder - to będzie oznaczało na 95% problemy z układem paliwowym. Gdy w jakimś momencie z nieznanych powodów, dostaję za małą dawkę paliwa, to nie odpali, ale gdy 'kopniesz' 10 razy to świeca się zaleje.
dawka paliwa simson paliwa dawka paliwa scania
civic elektryczny schemat samoczynne uzbrojenie alarmu router talktalk
RISCO GTI: Jak zablokować komunikat "linia 04 alarm"? Czarna kostka pod fotelem kierowcy w Land Roverze Freelanderze - funkcje i zastosowanie