Sam sobie odpowiedziałeś - wina gaźnika, a więc do sprawdzenia drożność dysz, kanalików i usunięcie brudów po starym paliwie. Na próbę możesz podmienić świecę, na dedykowaną do tego pojazdu, sprawdzenie filtra powietrza oraz kranika, w którym też może być filtr zabrudzony. Wnioskuję, że do ustawienia zapłonu nie masz zastrzeżeń oraz do odpowietrzenia...
No wszędzie pisali ze 1.8 to tak ustawiłem
To masz pogrzebane w gaźniku.
Miałem kiedyś podobny zagadkowy przypadek. Silnik po remoncie, iskra na świecy była, gaźnik pewny, a Simson nic. W końcu po próbach odpalenia wkrętarką, silnik "pierdnął" kilka razy i znowu nic. Różne próby, różne świece, różne ustawienia przerywacza i zapłonu, w końcu zdjęcie gaźnika i próba na Samostarcie - wszystko na próżno. W końcu zrobiłem taką...
gaźnik jest nówka tez muszę go ustawiać a jeśli tak to w jaki sposób a co do zapłonu to jeśli mogę poprosić o wskazówki co do ustawienia kiedyś tam ustawiałem ale nie w simsonie tp może coś zaskoczę :) Za pomoc i podpowiedzi wielkie dzięki
Z powyższego wynika, iż silnik jest zalewany paliwem i masz kłopot z niesprawnym gaźnikiem. Z Twego opisu wynika, że możesz mieć za wysoki poziom paliwa w gaźniku, a który może wynikać z niewłaściwego ustawienia iglicy, bądź dziurawego pływaka. Musisz też pamiętać o zamykaniu kranika, po zakończeniu jazdy.
Silnik dusi się powietrzem - mieszanka jest nieprawidłowo wyregulowana. Należy wyjąć gaźnik ,przeczyścić go i przedmuchać sprężonym powietrzem oraz ustawić wg fabrycznych danych. Tj ustawić iglicę na odpowiednim rowku oraz sprawdzić czy układ dolotowy nie ma nieszczelności. Silnik może się również dławić z powodu złego ustawienia zapłonu. Jednak proponuję...
Może masz za bogatą mieszankę i to znacznie i ta mieszanka nie jest się w stanie zapalić przy normalnym wyprzedzeniu, a zapala się tylko przy ustawieniu zapłonu 50 stopni? A przy normalnym ustawieniu po prostu zalewa świecę i od samej iskry po sprężeniu nie jest chętna do zapłonu. Stąd ten nagar ze zbyt bogatej mieszanki za wczesnego zapłonu itd. Spróbuj...
witam złe ustawienie poziomu paliwa za wysokie coś zle zrobili w tym sklepie musisz sam go zmniejszyć rozbierz gaznik i jezeli masz parametry ustawienia gaznika to sam to zrób a maż to niespalone paliwo z cylindra masz książkę do simsona? tam znajdziesz to co potrzebujesz pozdro T
Ten kto sądzi że ten gaźnik reguluje się tylko dwoma śrubkami jest w błędzie. Zaczynamy od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej ( ustawiamy paliwo na wysokości nadlewu w komorze "to odkręcane na dole od gaźnika" za pomocą odginania i doginania blaszki przy pływaku) sprawdzamy ustawienie zapłonu. Zapalamy Simsona, aby się zagrzał do normalnej...
A jaki to masz gaźnik nówka? Czyżby Bing? Daj zdjęcie. Oryginalne gaźniki nie były regulowane do silnika, tylko na ustawienia standardowe. Kiedyś udało mi się kupić 3 szt. Dla siebie i kolegów. Sprawdziłem wszystkie w moim Simsonie i każdy działał od strzała bez dodatkowych regulacji. Albo ten twój jest daleki od oryginału, albo masz więcej popsute....
Nie pisałem czy słaby tylko bardziej mi chodziło o prędkość :) Nie jestem pewien czy ty mnie zrozumiałeś bo pisałem o dwóch silnikach który teraz robię i jest przymocowany na wózku Simson Duo i drugi jest na rowerze Peugeot 105? Teraz napiszę o Peugeocie 105 Robiłem według oryginalnej instrukcji i według jej ustawiałem http://www.mopedriders.org/html/manuals/...
Tak, tak wymieniajmy od razu gaźniki nawet jeśli dysza się zatka. Podnieś iglice o jeden ząbek i zobacz. Te gaźniki nawet wiekowe jeśli będą w dobrym stanie są lepsze od tych nowych których nie idzie nawet dobrze wyregulować, mówię tu o gaźnikach produkcji no-name bo np. bingi albo amale nie są złe. Oprócz ustawienia iglicy i wyregulowania śrubkami...
Nadlew w pokrywce komory pływakowej służy do zabezpieczenia osi pływaka przed przesunięciem i wypadnięciem z korpusu, a nie do kontroli ustawienia poziomu paliwa w gaźniku. Zapewne nie ustawiłeś języczka od maksymalnego otwarcia zaworu iglicowego, wysokość pływaka przy maksymalnym otwarciu ma wynosić 33.5 mm. Gaźnika 16N1 nie potrafisz wyregulować,...
Jaki typ gaźnika?
Przy okazji wymiany uszczelniacza na wałku "kopniaka" wymień od razu uszczelniacz w pokrywie oczywiście jeśli będzie taka potrzeba. Myślę że wiesz co oznacza pojęcie "ustawienie zapłonu", same wyregulowanie szczeliny pomiędzy stykami przerywacza nie oznacza ustawienia zapłonu. Co do oleju w skrzyni biegów to oczywiście tylko olej przekładniowy , nie...
POMOCY!!!!!!! Jednak przyczyną nie jest tu gaźnik.... Pożyczyłem identyczny gaźnik od kumpla i dzieje się to samo co na moim, tzn. (odpala na moment i gaśnie), co tu może jeszcze być nie tak????? Na każdym ustawieniu zapłonu jest to samo (iskra co najdziwniejsze jest regularna i mocna)..... Zapłon jest elektroniczny..... Proszę o jakiekolwiek podpowiedzi,...
A więc sprawa wygląda następująco. Na pierwszym gaźniku (na którym jeździł simson od początku od kąt go mam) udało się ustawić bieg jałowy ale dziwnie się zachowywał bo to czasami sam sobie obroty podnosił i reagował tylko w formie zgaśnięcia gdy wkręcałem mu śrubę kanału obejściowego do oporu (bo przy stopniowym wkręcaniu zero reakcji na cokolwiek)....
Simson strzela w tłumik i nie wchodzi na obroty. Simson Strzela w Tłumik i Nie Wchodzi na Obroty - Analiza Problemu i Możliwe Rozwiązania (ID: 4060080) Witam serdecznie. Problemy z silnikiem, takie jak strzelanie w tłumik i trudności z osiąganiem obrotów, mogą być frustrujące, ale zazwyczaj wynikają z kilku podstawowych przyczyn. Poniżej przedstawiam...
Witam, mam problem z ustawieniem gaźnika w Simsonie, tzn. na biegu jałowym przy wolnych obrotach jak dodaję gazu to go muli. Już 2 dni próbuję to ustawić ale coś nie idzie po mojej myśli. Jeżeli gaźnik trzeba wymienić na nowy to jaki wybrać? A może to nie wina gaźnika? Proszę o pomoc.
Witam serdecznie, Chciałbym doradzić się w sprawie simsona, ponieważ wykańcza mnie psychicznie. Już opisuje wszelkie zmiany i problemy. Simson nie odpala mimo ustawieniu zapłonu. Aktualnie regulacja zapłonu wygląda tak: -nowy iskrownik -wyprzedzenie zapłonu ustawione na 1,8mm przed GMP. Dodam, że ustawione przy użyciu multimetru oraz suwmiarki. -przerwa...
GRATULACJE niech zdrowo rośnie.Wydałeś duzo kasy,powód jest raczej jeden bo w koncu ten zapłon dobrze ustawisz,ale problem zostanie.Najpierw zapłon,kol.Goldwinger,którego mam przyjemnośc znać przedstawił ci płytke,ze znakiem,ten znak to nie jest jakas długa kreska jak na karterze,to mały znaczek na wysokosci nitu tzn.gdybys poprowadził linie byłby min.nad...
Jak nie ma iskry to już wiemy żeby nie szukać przyczyn w paliwie czy powietrzu. Najlepiej gdybyś miał sprawną cewkę na podmiankę i podmienił, ale nowa też nie powinna być droga. Sprawdź też czy fajka nie lata luźno na świecy. Odnośnie dobrego sposobu ustawienia zapłonu: mierzysz suwmiarką 1,8mm przed GMP, odkręcasz od przerywacza kabelki i sprawdzasz...
Witam. Posiadam motorower Romet Chart 210 Elektronik. Nie dawno z dnia na dzień moto stawało się coraz słabsze, w końcu tak osłabło, że ledwo na 2 biegu (posiada 3) da się jechać po prostej drodze. Wyeliminowałem zużycie mechaniczne cylindra i reszty wraz ze złą regulacją gaźnika, jego stanem itp. To jest ok. Przyszła więc kolej na zapłon - ustawiony...
Mam problem z simkiem sr50. Chodzi o to, że nie wiadomo z jakiego powodu jakieś 3 dni temu jak przejechałem nim chyba z 40 km i wracałem do domu to bardzo go "zmuliło". Był bardzo słaby... Ledwo dociągnąłem się do domu. Pomyślałem że to przez to, że miałem bardzo mało paliwa w baku, ale gdy nalałem na drugi dzień paliwo to było to samo. Na 1 ciężko...
witam! mam ze swoim simsonkiem nie mały problem, a mianowicie swego czasu całkiem zdechł i ogóle nie miał iskry. wymieniłem platynki, kondensator i iskra od razu sie znalazła... zapłon ustawiłem tak jak miałem wcześniej( a chodził mi na takim ustawieniu bardzo dobrze) chociaż zaznaczę że nie było to 1.8mm przeg górnym położeniem, było coś koło 2.1 bo...
Witam ponownie po prawie 6 latach jazdy na zapłonie PVL. Pojawił się problem wg. mnie właśnie z nieszczęsną cewką. Czasem simson pali idealnie i chodzi ładnie na wolnych obrotach, ale jak zgaśnie jest problem z odpaleniem. Zrobiłem pomiar napięcia podczas kopania i jest bardzo słabo - miernik ledwo drgnie. Mierzyłem rosyjskim miernikiem analogowym który...
Z mieszanką tez się bawiłem i mam tak ustawione 1/5 obrotu śrubki. Chodził lepiej, ale to jeszcze nie to Dodano po 1 Z mieszanką tez się bawiłem i mam tak ustawione 1/5 obrotu śrubki. Chodził lepiej, ale to jeszcze nie to. Spróbuje jeszcze tumnik Nie wiem jak przy simerku, ale przy rometach są w gaźniku są 2 śróby i UWAGA: żadną z nich nie ustawia...
Sprawdź dla pewności czy wyprzedzenie zapłonu rzeczywiście wynosi tyle ile powinno 2mm przed GMP ponieważ nowy moduł może w odrobinę miejscu dawać impuls a to zmienia zupełnie ustawienie zapłonu. To wykluczyłoby stronę "elektryczną" (pomijam oczywiście świecę zapłonową i kabel WN). A jeśli nie to, to dalej szukaj przyczyny w w ustawieniach gaźnika -...
mógłby mi ktoś opisać dokładnie jak to zrobić? jak mam go na ssaniu chodzi bardzo dobrze, można się nim przejechać ale tak nie mogę mieć bo za dużo pali. rozumiem że to wina paliwa, dostaje go za mało.. na który ząbek ustawić igłę? jest drugi z góry i zdaje mi się że za nisko, i może się poprawi po dobrym ustawieniu? ____ próbowałem coś ustawić ale...
sprawdzałem właśnie bez fajki przykładając do głowicy to iskra uderza na jakieś 5-6 mm maksimum Nie jest to za dobry wynik, ale silnik powinien się na takiej iskrze odzywać. Jeśli jest możliwość to proszę sprawdzić zachowanie się zapłonu pod stroboskopem wyzwalanym sygnałem prądowym (przekładnik na przewód WN) przy próbie odpalania. Oczywiście należy...
Wydech został zmieniony na węgierski(najlepszy zamiennik) Wręcz na odwrót. Zobacz sobie pierwszy wynik google na temat "wydech węgier ETZ 250". Różni się on znacznie konstrukcją wewnętrzną względem oryginału. Z resztą identycznie jest z wydechami węgierskimi do Simsona. Zakładasz nieoryginalnie części i chcesz aby to chodziło i to na fabrycznych ustawieniach...
A proszę bardzo . Mam jeszcze jedno pytanie ? Czy w gaźniku było czuć zassanie ? Czy stwarzał podciśnienie ?? Przytykałeś ręką filtr powietrza ? Co się wtedy działo ? :|
Podaj typ gaźnika, 16n3... czy 16n1..., jaki zapłon, z platynkami pod kołem magnesowym, czy z modułem w prawym boczku, jeśli jesteś pewny co do gaźnika i ustawień zapłonu sprawdź uszczelniacz wału, pod magnetem
Witam! Już od roku walczę z simkiem i cały czas przegrywam.. mam stale ten sam problem.. na biegu jałowym gaśnie przy 3k obrotów, przy włączonych światłach przy 4k. Wyeliminowałem całkowicie możliwość usterki mechanicznej, praktycznie całość jest nowa, od karterów przez cylinder na wszelkich uszczelkach kończąc. Sprężanie jest takie jak by nawet fabryka...
Lepiej nie kupuj bo gaźnik 16n3-4 jest przeznaczony do 50cm3, a 19n1-11 jest do 70cm3 jeśli go założysz będzie Ci więcej palił i możesz mieć problemy z ustawieniem jego. Jeśli chcesz taki gaźnik jak 19n1-11 to po prostu rozwierć go taniej Cie wyjdzie.
Witam, wiem że może trochę nie na temat ale mam taki problem. Posiadam simsona S51 i wszystko bylo pięknie do dzisiaj jak kupilem benzynę 98 na orlenie, po wlaniu jej do baku motor zachowywał sie tak jakby byl przestawiony zaplon, znaczy wszystko bylo ok dopoki nie wypalila sie ta 95 z gaznika a gdy juz dostal 98 takk koniec, strzelanie z rury itd....
U mojego simka jest tak że jak jest zimny to chodzi wyżej na obrotach, jak się rozgrzeje chodzi niżej mimo stałych ustawień gaźnika. Miałem tak i przy wsk, mz. Normalne zjawisko. Jeśli na zimnym silniku chodzi dostatecznie nisko na ciepłym może nie dawać rady. Do tego służy regulacja obrotów biegu jałowego.
simson regulacja gaźnika simson ustawienie gaźnika simson dysze gaźnika
atmel 24c64 klapka megane przetwornica xenon działać
uniden ubc125xlt uniden ubc125xlt
YATO YT-22862 – wymiana O-ringu, dobór uszczelnień, serwis prasy hydraulicznej Reset zmywarki Gorenje – jak wykonać soft i hard reset, modele SmartFlex, kody błędów F41, F52